VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Hazel, Nick & Anton - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 5:08 am

Nick
Han kunne ikke lade være med at grine lidt, da den attitude hun lagde sig ikke just gjorde, at hun lignede en rigtig betonlebbe mindre. Men i hans øjne var hun stadigt 'doable', der skulle virkeligt meget til at han ikke var tiltrukket af hende. Han smilede lidt, da hun ville ligge billeder på Facebook. Så ville Jake i hvertfald se at de lavede ting sammen og spørgsmålet var hvor glad han var for det. Dog sagde han intet, da han ville lade Hazel bestemme hvad der var for meget og hvad der ikke var. ''Giv mig en af dine natkjoler så. Så tager jeg det på på billedet'' smilede han drillende, da han var lidt ligeglad om hans 400 venner skulle se ham i en tøset natkjole xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 6:11 am

Hazel

Hun vidste godt at Jake ikke ville blive specielt glad for at se de billeder, men på den anden side så ville han da kunne få et indblik i hvad de lavet og kunne se, at der intet forkert hvad. Hun havde sin samvittighed iorden og så længe hun ikke gjorde noget forkert, så skulle Jake mening ikke være afgørende for hvad de lavet. "Jeg finder lige en natkjole" Grinede hun og fandt sådan en rigtig grim natkjole i lyserød fem med en masse blonder. "Det er en som jeg engang fik af min farmor, hvorfor hun troede at det lige var min stil, ved jeg ikke" grinede hun.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 7:30 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da den kjole hun tog frem lignede sådan en rigtig besse-kjole. Men han vidste ikke, om det mon ikke var bedre at have sådan en på i stedet for en fræk en xD ''Tog du den med specielt til mig?'' spurgte han med et drillende blik og tog mod kjolen. Forsigtigt hev han sin trøje af og trak derefter kjolen henover sig. Dog var looket ikke fuldendt medmindre han tog sine bukser af, hvilket han også gjorde. Han begyndte at 'strutte' lidt med han bagdel og kunne ikke lade være med at grine, da han følte sig lidt gay, men det var jo også meningen. ''Du skal tage et billede af mig fra siden af. Der tager min røv sig bedst ud'' smilede han til hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 8:22 am

Hazel

Hun begyndte at grine da han gjorde sig til i den natkjole. "Ej, den er faktisk dejlig at have på fordi den er lavet af silke, men..den er bare virkelig grim" Sagde hun og kunne ikke lade være med at smile, da det kun var når hun var alene at hun havde den på. Selvom man skulle sove, så ville man alligevel gerne se bare en smule ordentligt ud. Hun fandt sin mobil frem og tog et billede af ham som bare var et prøveskud. "Er du klar?" Sagde hun drillende og sørgede for at tænde en lampe, så han fik en del lys over sig og det ville blive sådan et rigtig påsat billede.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 8:34 am

Nick
Han smilede tilfreds, da hun fik sin telefon frem. Det billede skulle være virkeligt overdrevet og grimt, men det var jo dét som var sjovt. ''Jeg er helt klar'' sagde han med et bredt smil, i det han skubbede han brystkasse frem, lavede trutmund og begyndte at strutte med sin røv igen. Han kunne dog ikke helt holde masken og begyndte at grine flere gange, da de bare stod stille. ''Tryk så, for satan'' grinede han og følte sig mere og mere 'dum' over bare at stå sådan. Men han var ligeglad, for det var sgu kun de to der kunne finde på noget så dumt. Han fik det faktisk en del bedre ved tanken om, at han ikke skulle gå glip af sådan nogle minder selvom de ikke var sammensammen. Måske var det virkeligt bedre at de blot var venner?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 8:43 am

Hazel

Hun måtte indrømme at af alle fyre hun kendte så var Nick nok den eneste som kunne bære at gå rundt med en natkjole og stadig have en vis charme over sig, selvom han på samme tid så virkelig dum ud xD Hun tog et billede som fanget ham i et perfekt øjeblik. hun begyndte at grine helt hysterisk da hun så billedet, inden hun gik hen til ham og viste ham det. "Hold kæft hvor er det godt" Grinede hun og så kort ned af sig selv. "Hvordan kan i gå rundt i de bukser her?" Sagde hun med et skævt smil, da de virkelig sad dårligt og det var svært at gå, når man havde så meget hængerøv. "Det da på ingen måde rart?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 9:00 am

Nick
Han kiggede ned mod hendes skærm og begyndte at grine, da de virkeligt så 'grimme' ud. Selvom det var storslemt at have sådan et billede på nettet, men han var ikke flov over sådan noget. Han kunne faktisk ikke huske, hvornår han sidst havde prøvet at være flov over sig selv. Måske havde han bare ikke det gen xD ''Altså hvis man skal gå i hængerøvs, så skal man bare tænke på at man skal gå som om at man har skidt i bukserne, så kommer det helt af sig selv'' smilede han drillende, da han faktisk ikke brød sig om at gå i dem hellere, men da han var yngre havde det jo være 'hipt'. I dag ville han ikke røre dem med en ildtang. ''Sætter du ind og tagger mig på billedet?'' spurgte han og satte sig tungt ned på sengen igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 9:05 am

Hazel

Det var en af de ting hun godt kunne lide ved Nick han sagde tingene ligeud og havde ikke rigtigt nogen hæmninger hvilket gjorde, at man slappede af i hans selskab fordi der ikke rigtigt var noget rigtigt eller forkert. Hun fandt sin facebook app frem på sin mobil og fik ham hurtigt tagget i et billede som hun lagde op på sin væg. Det tog heller ikke særlig længe før folk begyndte at like. "Det kommer virkelig til at gå kloden rundt" Sagde hun, da det virkelig var godt. Hun gik hen og satte sig ved hans side. "En god ting er da, at man ikke behøver at have en bh på under sådan en t-shirt her" Røg det pludselig ud af munden på hende xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 9:57 am

Nick
Han smilede lidt, da han kunne se på hendes skærm, at der allerede var en del som kunne lide billedet. Det var altid sjovt at sætte sådan noget op, grænseoverskridende ja, men også sjovt. Dog kiggede han helt forundret på hende over hans BH-kommentar og han kunne ikke lade være med at grine af hende, da det sgu var sjældent hun sagde tingene så ligeud. ''Altså få min skyld kunne vi godt finde dig en strammere t-shirt, som du ikke skulle have BH indenunder..Også sætte dig ud i kulden i 2 minutter'' sagde han helt uskyldigt, da det nok var lidt småperverst xD  Men han måtte indrømme at han havde det sjovt med Hazel. Han håbede virkeligt ikke at Jake ville blive sur eller ked af at de var venner stadigt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 10:30 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da hun bare ville komme til at ligne sådan en sej rockertype tøs. "Så jeg skal have stram t-shirt på, stive nippels og hængerøvs bukser på?" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine. "Så har du vel noget tyggehummi som jeg kan blære mig med" Sagde hun drillende. Dog havde hun godt opfattet at det var sjovt. Det var dejligt at de kunne fjolle sammen som i førhen. Hun håbet bare, at Jake kunne se at de udelukkende kun have det sjovt sammen og han derfor ikke behøvede at frygte hende og Nick var sammensammen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 10:42 am

Nick
Han gik hen og tændte sin stationære, så de kunne sidde og følge med i likes og kommentarer. Måske var det lidt at være en like-hunter, men det havde man nu også lov til engang imellem xD Han satte sig tilbage på sin seng, men hans skærm var så stor at man næsten kunne se hvad folk skrev derfra. Han at kunne få sådan nogle oplevelser, som han kunne tage med sig tilbage til centeret, gjorde at han var sikker på at det var det rigtige at lade ham blive i nogle dage ekstra. Dét at blive mindet om, at der ventet et 'liv', sjov og gode venner når han kom tilbage var virkeligt en fantastisk følelse. ''Kæft den her natkjole er faktisk ret lækker at have på.. Uden at komme til at lyde bøsset, men seriøst..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 10:58 pm

Hazel

Hun elskede faktisk den natkjole et eller andet sted, altså den var virkelig grim men hun havde fået den af en speciel person og den var virkelig rar at have på. "Ja nemlig, den er virkelig lækker. Men måske ikke lige den man vil vise sig frem i" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, i det hun så over på hans skærm hvor billede var. Det var lidt sjovt at sidde og følge med i, at folk begyndte at like hans billede. Det var dejligt at de kunne have sådan nogle stunder sammen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 1:18 am

Nick
Han fortrød lidt at han havde fyret den kommentar af, for det var nok ikke den mest sexede eller machomandsagtige sætning at komme op med. ''En eller anden dag kommer min kone til at finde mig i et par silkeunderbukser'' grinede han og lagde ikke rigtigt mærke til, at han sagde at han ville have en 'kone' i fremtiden. Faktisk var han ikke sikker på om han overhovedet ville giftes nogensinde. Svagt bed han sig i læben, da han så en kommentar fra en fyr der hed Lee - Var det ikke Hazels ekskæreste? Han rykkede sig en smule frem på sengekanten og kneb øjnene lidt sammen, så han bedre kunne se hvad der stod. ''Engang bad boy, altid bad boy. Du forandrer dig aldrig.'' læste han i sit hoved, inden han usikkert skævede mod Hazel. ''Er du.. Venner med din eks på Facebook?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 6:14 am

Hazel

Hun bed sig let i læben da hun læste en besked fra Lee. Det var typisk ham altid at blande sig og lige fyre en eller anden underlig kommentar af. Hun forstod efterhånden faktisk ikke hvad han mente eller hvad han ville. Han blev ved med at komme med små negative kommentarer, men på et eller andet punkt virkede det som om at han stadig ønskede hende i sit liv. Hun trak let på sine skuldre. "Jeg sletter sjældent folk fra facebook" Sagde hun og vendte blikket en smule væk da hun læste beskeden fra Lee.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 8:04 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da Lees kommentar var ret dømmende. Og han var ingen til at dømme hverken Hazel eller ham selv for den sags skyld, så det pissede ham et eller andet sted af. Men han ville ikke blande sig i hendes forhold til hendes ekskærester, derfor ville han ikke stikke 'hårdt' til Lee, mens Hazel hørte på det. ''Tror han at vi er kærester eller hvad?'' spurgte han lidt tamt, inden han kort skævede mod hendes status, hvor der stod at hun var i et forhold med Jake. Det gav helt et stik i ham at læse det og han tog sig selv i at knuge sin hånd hårdt sammen og lidt glemme Lees kommentar. Han smilede dog blot i hendes retning, da han havde lovet sig selv ikke at snakke mere om Jake. I hvertfald ikke for nogle timer.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 9:15 am

Hazel

Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle forklarer sit forhold til Lee til Nick. "Jeg ved faktisk ikke hvad han tror. Jeg har ikke snakket med ham længe og han..har været meget stikkende de sidste gange jeg har mødt ham. Jeg ved ikke om han er jaloux fordi jeg er kommet videre eller..ja. Fyre er sgu mærkelige nogle gange" Sagde hun og bed sig kort i læben, da hun godt lagde mærke til at han så hendes status. Det gjorde lidt ondt på hende, at hun kunne mærke det påvirket ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 9:22 am

Nick:
Han kunne godt forstå at Lee følte sig en smule presset omkring det - for det gjorde han også selv. ''Vi har et problem med vores matchopis. Det er godt at jeg ikke har det problem'' sagde han med en drillende undertone og skød sin 'barm' frem, da han ikke just var macho i den kjole. Og det havde selvfølgelig også været ironisk, for både Hazel og ham selv vidste, at hvis der var nogle der havde et problem med, at Hazel var kommet videre, så var det i hvert fald ham selv. Som ven følte han sig skidedårlig over det, men han måtte jo bare se at komme over det. ''Men.. Du sagde jo, at Jake havde løjet omkring at jeg.. Kom hjem.. Er I egentligt blevet gode venner nu.. Eller hvad?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 9:37 am

Hazel

Hun vidste godt at Nick havde et problem med at hende og Jake sås, men i det mindste formåede han at klare det virkelig godt og ikke komme med nogle stikkende kommentar ligesom Lee gjorde, det ville hun dog bare ikke sige højt. "Vi var i Zoo den dag hvor du ringet der i går. Vi lavet en halv aftale om at vi skulle ses i dag og jeg spurgte efterfølgende Jake hvorfor han ikke havde sagt du var i byen nu. Han var bange for, at jeg ville vælge dig frem for ham og..han endte med at gå i vrede, siden har vi ikke snakket".
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 9:50 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da han faktisk fik det lidt dårligt over, at han helt ubevidst havde ødelagt dagen for dem. Selvfølgelig var det ikke hans skyld, det  var jo Jake som havde løjet,  men han havde det faktisk ret skidt med at prøve at ligge op til Hazel nu og lade Jakes teori komme til virkelighed. ''Ej.. Det.. Det er jeg ked af at høre. Jeg fortæller ham.. Imorgen at han intet har at været bekymret for.. Det.. Før, det.. Var også en fejl. Jeg har det lidt presset over det nu'' indrømmede han, da han følte lidt, at han satte sin bedste ven over en pige som han havde kendt i nogle få måneder. Han måtte virkeligt lære sig selv at være mindre egoistisk. ''Men har du ikke tænkt dig at tage kontakt til ham? Eller venter du på, at han kommer og siger undskyld?'' spurgte han stille, da han nok ikke ville blive skideglad over at se billedet på Facebook så.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 10:00 am

Hazel

Hun trak let på skulderne. "Nick du behøves ikke at undskylde. Så længe..at det er slået fast at vi blot er venner. Altså..jeg vil se dig som min ven fortsat og jeg ønsker at have dig i mit liv" Sagde hun med et lille smil. "Jeg er ikke så god til at vente til folk kommer krybende til mig. Jeg var ærlig om, at jeg ville se dig i dag. Men jeg har tænkt at kontakte ham imorgen og tage over til ham. Jeg..synes bare det svært fordi vi bliver ret tit..uvenner" sagde hun og bed sigi læben, da det var svært at indrømme de var uvenner.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 10:09 am

Nick
Han så en smule overrasket på hende, da hun indrømmede at de havde deres problemer at kæmpe med. Det var næsten umuligt at have et forhold hvor der ingen problemer var, men at Hr og Fru. Perfekt allerede havde været uvenner tit, havde han faktisk ikke regnet med. De var to fornuftige mennesker i hans hoved og ingen af dem var dramaqueens på nogen måde, så det kom virkeligt bag på ham - og det overraskede ham egentligt også, at hun ville dele det med ham. Men det betød jo blot at hun stolede på ham og dét var han glad for. Han tog forsigtigt fat i hendes ene hånd og gav den et blidt klem for at se om hun var okay. ''Det.. Går måske ikke så.. Glat som du håbede på?'' spurgte han stille og kiggede hende i øjnene.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 10:20 am

Hazel

Hun havde besluttet med, at behandle Nick som den ven hun mente han var. Hun stolede virkelig på ham og derfor ville hun også være ærlig om hendes og Jakes forhold. Hvis han ikke brød sig om at snakke om det eller ville høre om det, var han vel mand nok til, på en pæn måde bede hende skifte emne? Han smilede let, da hun sad med hans hånd i sin og smilede let ved tanken. "Vi skulle i zoo og have hyggedag, det gik i vasken på grund af han havde løjet. Forrige gang havde vi total hyggedag, der kom Lee og ødelagde det hele. Vi har slet ikke haft en dag hvor vi har været sammen uden problemer" Sukkede hun,
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 10:46 am

Nick
Selvom han ikke kunne lide at de to skulle være sammen, så fik han alligevel ret ondt af dem, da de vist ikke havde haft ret meget fred og ro til at kunne nyde deres forelskelse. ''Det.. Vidste jeg ikke. Altså når man umiddelbart tager et kig på jer, så er I jo de.. Perfekte mennesker'' sagde han stille, da det aldrig var et godt tegn for fremtiden, hvis den periode de var nyforelskede i var gået ret meget i koks. ''Hvad.. Vil du gøre ved det? Altså tror du at det har en chance for at kunne reddes eller.. Overvejer du at droppe.. det?'' spurgte han stille. Uanset hvad hun ville svare, så kunne hun stole på at han ikke ville sige det videre til Jake. Og hvis det var Jake der sagde noget om Hazel, så ville han heller ikke sige det til hende. Det var lidt et dilemma at være i midten blandt to venner faktisk.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 10:08 pm

Hazel

Hun bed sig kort i læben da tingene var ret rodet lige nu. "Nej, selvfølgelig overvejer jeg ikke at droppe det. Jeg..er nok bare forvirret" Sukkede hun. Hun håbet dog på, at det i fremtiden ville blive bedre mellem dem. Hende og Nick var kun venner nu og det måtte Jake finde ud af, så han kunne begynde at slappe lidt af. "Jeg forstår også godt Jake, tingene har ikke været helt nemme på det seneste, så nu hvor der falder ro på tingene, håber jeg..at der også falder ro på vores forhold".
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 16, 2013 10:14 pm

Nick
Han brummede svagt, da Jake vist havde fortalt hende om sin baggrund. Alligevel tvivlede han lidt på, om Hazel havde fortalt ham om hendes. Han kunne ikke afgøre hvor tætte de var og slet ikke nu, hvor det virkede som om at de havde haft et ret op og ned af bakke-forhold. ''Du behøves jo ikke at blive i det for Jakes skyld. Du.. Skal jo være i det for din egen skyld og ligenu lyder eller ser du ikke ud som én der er lykkelig..'' sagde han stille, da han selvfølgelig ikke sagde det for at dømme deres forhold, men det var bare hvad han kunne se ligenu. Han ønskede jo at de begge skulle være glade, for de betød begge meget for om, uanset om de var sammen eller ej.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 5 I_icon_minitime

Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 5 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: