VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:33 am

Nick
Han sad hjemme hos sin far, men det hele gik ud på at planlægge fest for Electra, hvilket han egentligt fandt lidt sjovt med tanke på alting. Han kunne dog mærke, at der var noget i gærde og Simona var endda sødere ved ham end hun plejede. Han havde virkeligt brug for at komme lidt væk og den bedste løsning på at glemme tingene lidt var Hazel. Han fandt hendes nummer i sin kontaktliste og fik hende ringet op.

Jake
Han ville intet have imod at smutte en tur i et discount supermarked på vejen hjem, så de kunne købe ind til en lækker aftensmad. Selvom junk var godt, så var der nu heller ikke noget bedre end et rigtig godt måltid. ''Når vi kommer hjem, så slapper du af og jeg laver mad. Okay?'' smilede han lidt, da han ville elske at pusle om hende når de kom hjem på et tidspunkt. ''Hov, din telefon ringer'' sagde han, da han kunne høre en svag brummen fra hendes side af.


Sidst rettet af Michelle Tors Apr 03, 2014 7:45 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:39 am

Hazel

Hun smilede let, da hun ville tage et langt bad og sørge for at gøre en smule ud af sig selv. Ikke gøre sig fin, men måske sætte sit hår lidt op, smøre sin ind og bare gøre sig lækker til aftenen. "Det lyder.." Sagde hun og skulle til at sige godt, da hendes telefon ringet. Hun fandt den med lidt besvær, da sådan en pige taske aldrig var til at finde rundt i. "Det Nick?" Sagde hun og så en smule undrende på ham, da hun kunne se på sin telefon at det var ham som ringet. "Det Hazel?" Sagde hun og brummede let, da hun ikke vidste hvordan at han havde fået fat i sin mobil.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:48 am

Nick
Han skævede kort ind i stuen fra køkkenet af og kunne høre stilletter nærme sig ham. Hurtigt hoppede han ned fra den barstol han sad på og skyndte sig op af trapperne og ind på sit værelse, før at Simona ville kunne nå at sætte ham til et eller andet. ''Hey smukke'' sagde han med en drillende tone i røret, inden han smækkede døren efter sig. ''Undskyld, jeg skulle lige op på mit værelse.. Jeg ved ikke om Jake har fortalt dig at jeg er hjemme de to næste dage? Men fuck.. Jeg kan ikke trække vejret i det her hus, Simona driver mig til vanvid'' sukkede han og sørgede for at ligge ekstra tryk på. ''Jeg.. Tænkte om vi måske kunne lave et eller andet? Jeg trænger til at snakke med bare ét normalt menneske mens jeg er en fri mand''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 10:01 am

Hazel

Hun bed sig hårdt i læben, da hun hørte Nick stemme. Det var på en eller anden måde virkelig rart og hun kunne med det samme mærke, hvor meget hun savnet at bruge tid med ham. "Er du hjemme de to dage her?" Sagde hun og så helt forvirret hen på Jake. "Jeg..har ikke lige tid i dag desværre. Men jeg ringer lige i aften, så kan vi snakke om imorgen. Men..jeg er altså nødt til at gå nu. Jeg lover jeg ringer i aften. Vi ses snart Nick, det lover jeg" Sagde hun og sendte et ondt blik til Jake, inden hun lagde på ham. "Hvorfor er han hjemme i dag?" Sagde hun surt og holdt 'hårdt' hans blik fast.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 10:14 am

Nick
Han vidste godt, at hun ikke kunne smide alt hvad hun havde i hænderne og han var glad for at høre, at de kunne komme til at lave noget sammen imens han var ude. ''Selvfølgelig.. Vi snakkes ved.'' sagde han 'glad', inden han fik lagt på igen. Tungt smed han sig træt på sengen. Det var nu dejligt at være hos sig selv - og heldigvis var der lås på døren, så Simona ikke kom brasende ind xD

Jake
Han blegnede en smule, da det var Nick der ringede til hende. Han havde ikke været helt ærlig over for Hazel, men han havde haft brug for at kynne ligge det hele lidt på hylden og ikke tage hensyn til andre personer for engangsskyld. ''Jeg.. Undskyld.. Jeh havde bare brug for en dag uden andre end os og.. Jeg var nervøs over at du ville.. Aflyse hvis du vidste det..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 7:01 am

Hazel

Hun så surt over på ham da han sagde at han var bange for at hun ville aflyse hvis hun vidste det. "Hvordan skal vi nogensinde få et forhold til at fungere, hvis du tror jeg hellere vil andre ting end være sammen med dig? Så jeg ligeglad med, hvor meget der har været førhen. Jeg havde været blevet hos dig, selvom jeg vidste at Nick var kommet. Men nu, er jeg i stik modsatte retning. Nu vil jeg faktisk fortrække Nick frem for dig" Sagde hun surt. Hun håbet at han forstod, at det ikke var på det kærestemæssige plan. Der var hun stadig 110% sammen med ham, men hvis hun lige nu skulle vælge hvem hun helst ville snakke med.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 7:56 am

Jake
Han så på hende med et surt blik, da han var sikker på at hun ikke forstod at han havde gjort det for deres skyld. Han ville bare have én dag hvor de kunne tænke på dem selv for engangsskyld. Bare én. Og det var sgu ikke meget forlangt, når Nick også ville være hjemme imorgen. ''Hvis du foretrækker at være sammen med Nick, så check dit kort for udgangen til zooen'' sagde han og trak bare sit foldede kort op af lommen og lod det kurre hen af bænkens bord mod hende. At høre at hun hellere ville bruge tiden med Nick lige nu slog ham hårdt, men han var alt for stolt til til at sidde og tigge hende om at blive der sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 9:12 am

Hazel

Hun brummede svagt, "Så slipper du også for at fortælle om os, så det mig der gør det. Det smart Jake" Sagde hun surt. "Men som jeg sagde, så bliver jeg ved dig i dag, fordi det var aftalen, men for at provokere dig, burde jeg bare skride og tage over til Nick. Men vi havde en aftale" Sagde hun og så på ham, da han skubbet kortet over mod hende. "Jeg ved udmærket godt hvor udgangen er, men vil du virkelig have at jeg skal gå?" Spurgte hun og bed sig i læben, da hun ikke brød sig om, at han ikke ville være sammen med hende nu? Ville han virkelig gerne have at hun skulle gå fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 11:20 am

Jake
Han vidste godt, at det ikke var i orden at lyve for hende, men ha fortrød kun fordi at han var blevet opdaget i at gøre "gerningen". "Spørgsmålet er om du har lyst til at gå. Jeg ved efterhånden godt hvor høj prioritering dine aftaler med mig har" sagde han spydigt, da hun sidst Nick havde ringet glemte deres aftale og endda kyssede med ham. "Og hvorfor er det et problem hvis det er dig, som fortæller det? Du skal alligevel ikke have noget at gøre med manden i samme omfang som jeg skal" sukkede han, da samtalen nok røg længere og længere ud. Var det ham selv der ødelagde dagen og ikke telefonopkaldet?
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 6:42 pm

Hazel

Hun brummede svagt, "Jeg har det fint nok med at fortælle at det når vi ses. Men det har virket som om at du har prøvet at udskyde det" Sagde hun og lagde sine arme over kors, da hun ikke helt forstod at han blev så sur. "Og hvis du hørte hvad jeg sagde til ham, så havde jeg ikke tid i dag, men først imorgen. Vi havde aftaler i dag, som jeg ikke havde droppet. Men måske skal vi sige det bare er en dag? Hvis vi tager hjem til en af os, tror jeg ikke at stemningen bliver meget bedre" Sagde hun og så bestemt på ham. Hun havde ingen planer om at gå væk, men hvis ikke stemningen ændret sig ville det måske være den eneste løsning.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 11:47 pm

Jake
Han havde egentligt mistet lysten lidt til at være i zoologisk have hvis han skulle være ærlig. Det var en frygtelig vane han havde med at blive så pigefornærmet, men han vidste at han hele dagen ville gå og tænke på, at hun hellere ville være sammen med Nick end ham. ''Måske har vi planer, men hvis du skal ligge hånden på hjertet, hvor vil du så helst være? Her med mig eller være hos Nick?'' spurgte han og løftede brynet en smule. Han vidste godt, at han var noget spydig i det, men jalousien kunne virkeligt styre ham og ændre hans personlighed når det var. Han var slet ikke vant til at håndtere jalousien og ligenu havde han virkeligt lyst til bare at rejse sig op og gå sin vej.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 12:22 am

Hazel

Hun sukkede opgivende. "Så ville jeg helst være sammen med dig, men når du begynder at lyve og prøve prøver at få mig til at undgå at vide at Nick er i byen i dag, så Nick. Jeg har snart behov for at være sammen med ærlige mennesker og mennesker som jeg ved hvor jeg har" Sagde hun surt og holdt hns blik fast, da hun ikke orkede at diskutere for meget med ham heller. "Men hvis du fortsætter den stil med at lyve og sådan, så er det sgu hurtigt Nick som ryger til tops igen" Sagde hun og vendte blikket væk, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv lige nu,
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 1:31 am

Jake
Han havde hele tiden haft en fornemmelse af, at han aldrig havde været 'til tops'. Det havde været Nick hele tiden, selvom det var muligt at det var noget han bildte sig selv ind. Men hans usikkerhed var stadigt virkeligt stor og fyldte alt for meget i deres forhold. Han vidste at han ville komme til at sige noget forkert, hvis de blev ved med at diskutere. Tavst vippede han sine pomfritter ned i den skraldespand som stod for enden af bænken inden han rejste sig op og med en ganske udramatisk bevægelse slog ud med sine arme. ''Jeg har brug for noget plads'' sagde han uden at kigge på hende, selvom det ikke passede. Han elskede at være tæt på hende, men lige nu ville han komme til at sige dumme ting. Han vendte sig om og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 2:34 am

Hazel

Hun følte ikke at hun havde gjort noget forkert. Uanset hvad så var det hendes og Jakes dag og hun ville have valgt ham selvom at Nick ar kommet hjem. "Jeg er hjemme hvis du køler ned lidt senere og får lyst til at snakke om tingene" Mumlede hun efter ham, da hun ikke ønskede at stoppe ham i det hun følte at hun havde sit på det rene. Hun havde dog allerede en halv aftale med Nick i morgen som hun havde tænkt sig at overholde. Hun smed også sine egen pommes fritter ud og sukkede svagt, da tingene alligevel blev rodet på deres hyggedag. Hun begyndte med korte skridt at gå hjem.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 3:48 am

Nick
Han sad oppe på sit værelse og stenede lidt rundt på nettet, da det efterhånden virkeligt var længe siden han havde været på. Det var helt rart at være hjemme til en normal hverdag, selvom der var så meget stress i huset ligenu. Men det var der også altid, der var aldrig ro i et sekund på grund af Simona. Han slukkede sin pc og gik hen og smed sig dovent på sengen, inden han fiskede sin telefon frem for lommen og atter fandt Hazels nummer i kontaktlisten. Han skulle jo allerede køre tilbage igen i aften, så hvis de skulle ses så skulle det være nu. Ville du komme forbi i dag? Very Happy '' tastede han ind, inden han klikkede send.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 4:59 am

Hazel

Hun havde lige været i bad og ordnet sig. Hun smilede let, da hun modtog en sms fra Nick. "Jeg er hjemme du kommer bare - Der er dog noget vi skal snakke om" Skrev hun og bed sig kort i læben, da det var en smule svært at skulle få sagt til ham at hende og Jake var sammen. Hun gik ind i sit værelse og satte sig hår op i en løs knold og lagde en let make up. Hun havde det faktisk også ret dårligt med at hun intet havde hørt fra Jake, men hun mente stadigvæk ikke at hun havde gjort noget forkert i den diskussion.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 5:18 am

Nick
Han så undrende på sin skærm, da han ikke kunne gætte sig frem til hvad hun havde på hjertet. Men det pirrede hans nysgerrighed en del, hvilket også gjorde at han ville hurtigt af sted. Dog havde han fået strenge ordre fra sin far om at forlade hjemmet uden opsyn, derfor blev han nødt til at spørge Simona om hun kunne køre. Det var lidt træls at skulle babysittes, men man kunne aldrig stole på en der var afhængig, derfor forstod han også godt hvorfor hans far gjorde som han gjorde. Heldigvis var det heller ikke noget problem, selvom hun havde travlt. Cirka tyve minutter efter stod han foran Hazels lejlighedsblok, inden han forsvandt op i opgangen og endeligt kunne banke på hendes dør.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 6:16 am

Hazel

Det var virkeligt svært, da han på ingen måde vidste hvordan at hun skulle få ham fortalt at hende og Jake var sammen i dag. Sidst havde han sagt, at han altid gerne ville være sammen med hende og han havde åbnet op for hende på en måde, som hun ikke troede han havde med andre. Et eller andet sted måtte han føle sig en smule svigtet, men hun håbet at han forstod. Hun gik hen og åbnede sin dør og kunne ikke lade være med at smile i det hun så ham, da han så bedre og bedre ud. "Hey Nick" Sagde hun og trådte frem og gik ham et kram. "Du ser bedre og bedre ud for hvergang jeg ser dig" Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 6:52 am

Nick
Han smilede svagt, da hun åbnede døren for ham. Uanset hvad så blev han altid glad for at se hende. Dårlig dag eller ej. Men i dag var en god dag og han kunne mærke at han virkeligt længtes efter at være rigtigt hjemme nu og hvis alt gik som planen med hans program, så var han sikker på at han var ude hurtigere end vinden selv. ''Tak, det... Gør du også'' smilede han og lagde også armene om hende. Han havde altid syntes at hun var køn, lige fra da hun trådte ind på festivalen på den mest klodsede måde han kunne forestille sig. Han vippede skoene af, da hun før havde været efter ham med det xD ''Jeg undrede mig altså lidt over den SMS der?'' brummede han, da han var ret dårlig til at lade sådan noget hænge i luften i længere tid af gangen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 7:24 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at smile, i det han sagde at hun også så godt ud og han huskede at tage sine sko af, da stoppede hendes smil en smule da han spurgte ind til hvad hun havde ment med dem sms. "Mig og Jake...har fundet sammen" Sagde hun stille og vendte lidt usikkert sit blik væk. Selv ville hun fortrække at få klar besked om tingene og særligt om sådan noget. Det hjalp ikke at hun begyndte at stå og forklarer sig og komme med undskyldninger og sådan. Hun vendte usikkert sit blik mod ham, da hun på ingen måde vidste hvordan han ville reagere på det, hun håbet bare ikke at han blev sur.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 7:36 am

Nick
Han mærkede hvordan hans hjerte gik helt i stå, da han hørte hendes ord. Kort vendte han blikket ned mod gulvet og glemte næsten at tage sin jakke af, da de ord faldt tungt. Han havde aldrig regnet med at der kunne blive noget mellem Hazel og ham, men han havde håbet og det håb kunne han nu se forsvinde langsomt. Kort kiggede han op på hende og sendte hende et kort smil, da han havde lidt svært ved ikke at se bare lidt skuffet ud. Men når han ikke var påvirket og var kommet i behandling var han bedre til at håndtere hans følelser og vrede, så selvom han nu følte sig dårlig tilpas ved den nyhed, kunne han alligevel ranke ryggen og se hende i øjnene. ''Tillykke.. I.. I passer også rigtigt godt til hinanden'' hørte han sig selv sige med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 8:08 am

Hazel

Hun bed sig hårdt i læben, da han faktisk tog det overraskende pænt. Det havde hun ikke lige regnet med, men det var rart at se at han havde fået det så meget bedre omkring sine følelser. "Jeg..er glad for at du tager det på den måde" Sagde hun med et lille smil og kunne alligevel ikke helt undgå at føle en stikken i brystet. Hun havde jo altid haft nogle følelser for ham. Så selvom hun havde gemt dem væk og var 110% klar over, at hun nu var sammen med Jake, var det alligevel svært. "Jeg..vidste ikke hvordan jeg ellers skulle sige det og..mange tak" Sagde hun lidt tamt, da hun af en eller anden grund var rigtig forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 8:17 am

Nick
Han bemærkede at hun så lidt overrasket ud, men noget havde han lært af sin behandling. At være bedre til at håndtere sværere situationer uden brug af stoffer var en af dem. Forsigtigt hev han sin jakke af og hang den op på hendes bøjle i entréen, dog tog han sig 'god' tid, da han alligevel måtte samle sig lidt. Han vendte sig om efter et halvt minuts tid og sendte hende endnu et smil, mens han kort slog ud med armene. ''Hvornår skete det?'' spurgte han og trådte et skridt nærmere hende, mens han svagt kløede sig i nakken. Han vidste at Jake ville være bedre for hende i den lange ende, men han behøvedes vel ikke at kunne lide at de var sammen, selvom han blev nødt til at finde sig i det.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 8:30 am

Hazel

Hun brummede svagt. "Tre dage siden, altså om aftenen så i princippet er det nok kun to dage. Men vi har set hinanden lidt før det også" Sagde hun og sendte ham et lille smil igen, da det alligevel var dejligt at se ham. "Vil du..have noget cola eller noget at drikke..ellers kan vi gå ind i stuen og snakke?". Hun følte sig helt dum, men af en eller anden grund regnet hun ikke med at han havde fået cola mens han havde været indlagt. Selvfølgelig var det en naiv tanke at man som indlagt kun levet af vand og brød. Men hun havde nok også behov for at lette stemningen bare en lille smule.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 8:59 am

Nick
Han nikkede kort og gik ind i stuen med et kort smil i hendes retning. ''En cola ville være dejligt'' sagde han, mens han gav sig til at betragte hendes ting. Selvom det hele så ud som sig selv, så var det alligevel underligt at tænke på, at Jake nu var en del af Hazel på en måde. Det var altid lidt spøjst når ens venner fandt sammen og især når han havde lidt følelser i klemme hos Hazel. Men det næste skridt herfra var at komme videre - Hazel fortjente overhovedet ikke en scene fra hans side af, og hvis hun for engangsskyld var glad, så ville han også være det. ''Så kan det være at Jake også avler et barn på dig også. Han har sgu en tendens til at gøre sine piger gravide meget tidligt'' drillede han, selvom det i hans hoved nok var det værste der kunne ske.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Sponsoreret inhold





Hazel, Nick & Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 1 af 17Gå til side : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: