VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:46 am

Hazel

Hun rynkede let på næsen da hun ikke var god til at bo sammen med andre mennesker og slet ikke hvis de ikke gjorde rent efter dem selv, "Så længe du sørger for den part" Sagde hun med et lille smil. Egentlig ikke for at smide det over på ham, hun skulle sagtens hjælpe til alt hvad hun kunne, men hun var ikke så god til andre fyres underdrenge. "Men ja, det var rigtigt dejligt, jeg lærte en masse nye mennesker at kende og så en masse og ja..Nød bare livet" Sagde hun med et lille smil, da det var rart ikke at være i de gamle omgivelser noget tid. Men når alt kom til alt var det dejligt at være tilbage i London igen. ""Jeg regnet slet ikke med at se dig her, måske skal vi holde noget middag noget sammen? Altså bare for at fejre at vi nu bor sammen" sagde hun og begyndte at grine.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:54 am

Jake
Han havde nu heller ikke tænkt sig at fjerne fremmede fyres underbukser. Eller faktisk ville han ikke fjerne andre end sine egne, selv hvis han skulle fjerne Nicks ville han brække sig og han var jo ikke just fremmede xD Faktisk var de to også blevet venner igen, men bandet var gået i opløsning og Brad snakkede han ikke rigtigt med længere. ''Har du så ikke din lejlighed mere?'' spurgte han, selvom det nok sagde sig selv at hun ikke havde, men det kunne jo være at hun blot havde lejet den ud. Han så sig lidt rundt og kiggede hen mod spisebordet, som ikke just så skidefestligt ud og desuden var der kun to kogeplader, så det var lidt besværligt at skulle lave en fin og festlig middag. ''Jeg stemmer altså mere for at vi finder en ordentligt restaurant'' smilede han skævt. Han kunne faktisk ikke mindes at han havde været ude og spise ''rigtigt'' med Hazel. Det havde altid været picnics eller caféer.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:06 am

Hazel

Hun håbet lidt at ham gutten ville tage sig en smule mere sammen nu hvor der var kommet en kvinde i huset. "Den er lejet ud, men den nye lejer er vidst ikke så..god til at betale husleje eller holde rent, så jeg har søgt om at komme ind igen. Jeg regner dog ikke med at jeg får lov" sagde hun med et skævt smil, men hun håbet virkeligt, da hun nu havde vænnet sig til at bo der. Men på et eller andet tidspunkt skulle man jo også prøve noget nyt. "Jeg..er ikke så god til at bo sammen med andre, men til en start er det okay" Sagde hun med et lille smil. "Jeg er helt ligeglad. Men det er efterhånden længe siden jeg har været ude at spise i London" Sagde hun med et lille smil, da hun helt savnet at gå rundt i gaderne.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:22 am

Jake
Han nikkede svagt, da han kun kunne være enig med hende. Det med at bo sammen med andre blev aldrig hans kop te, men han var glad for at skulle bo sammen med Hazel, selvom han stadigt var lidt i tvivl om at det var godt for nogle af dem at bo sammen med en ekskæreste. Godt nok havde det været et rimeligt kort forhold, men lukkede man ikke altid noget drama ind når man lukkede sin ekskæreste tilbage ind i ens liv igen? Han smilede svagt af hende, da hun intet havde noget imod at spise ude. Måske var det lidt for tidligt at gå ud og spise nu - hun var trods alt lige ankommet og havde sikkert nogle ting hun skulle ordne, men han var faktisk ret sulten. ''Hvis du har lyst, så.. Kan vi gå et eller andet sted hen nu? Der er et lille stræde ikke langt herfra hvor der er mange spisesteder til overkommelige priser.. Altså.. Selvfølgelig hvis du.. Ikke skal noget lige nu'' sagde han og tog sig selv i at stå og ''klø'' sig i nakken for at virke henkastet og ikke virke alt for nervøs over at foreslå sådan noget allerede xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:34 am

Hazel

Han smilede let da hun godt kunne mærke, at han var en smule usikker over at forslå at de allerede skulle ud at spise sammen. Men hun blev ret glad, da det blot vidste at de begge var i stand til at ligge fremtiden bag sig. Hun kunne godt mærke, at hun ikke 110% var kommet sig over ham, men de havde jo ikke været sammen så længe, så i virkeligheden havde hun måske aldrig fået 'nok' af hans selskab. Hun vidste udemærket godt, at de aldrig nogensinde ville kunne lade følelser komme i mellem dem igen, men hun ønskede at se mere til ham. "Det vil jeg gerne, jeg er også sulten" Sagde hun med et lille smil og tog lige hurtigt at fik pakket en lille taske hun kunne have over sin skulder.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:45 am

Jake
Han mærkede at han følte sig helt lettet indeni, da hun sagde ja og ikke misforstod hans invitation. Det var jo ikke en date-middag på nogen måde, det var mere en ''catch-up''-middag for at kunne snakke rigtigt sammen igen om hvad de havde oplevet. ''Jeg skal nok give'' sagde han med et skævt smil, som dog blegnede et par sekunder efter, da det et eller andet sted var ret dateagtigt at en fyr gav middagen xD Det skulle ikke misforstås og det håbede han heller ikke at hun gjorde. Han gik hen mod entreen hvor han tog sine Converse, som han med ret meget besvær fik taget på. Det var ikke helt let når man stod op xD Han lagde sin pung ned i hans lomme og så i hendes retning og kunne ikke lade være med at smile svagt, da de i et øjeblik fik øjenkontakt. ''Nå, er du klar? Der er heldigvis ikke så langt igen, bare 4-5 minutters gang.. Så vælger du spisested'' sagde han. Han havde egentligt ikke prøvet nogle af dem, han havde kun fået af vide at det var studievenlige priser.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:07 am

Hazel

Hun smilede let da der altid var en eller anden underlig ro omkring Jake. Hun tog sine sko på og gik udenfor i det hun var klar til at gå. "uh, jeg kunne godt spise noget burger også med en milkshake til" Sagde hun lidt henkastet, da hun jo slet ikke vidste om der var sådan nogle spisesteder der. Men egentlig var hun lidt ligeglad med hvad de fik at spise. "Jamen så siger jeg tak" Sagde hun med et lille smil, da han sagde at han gerne ville give middag. "Du må fortælle noget mere om dig selv på vejen" Sagde hun med et lille smil, da hun alligevel var nysgerrig på at høre mere omkring ham. Et eller andet sted var hun også nysgerrig om at høre hvordan det gik Nick, men hun turde ikke rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:14 am

Jake
Han tog nøglerne fra en lille skål på spisebordet og begyndte at gå mod hoveddøren ''Mind mig lige om at give dig sådan én når vi kommer tilbage'' brummede han og hentydede til en nøgle. Han fik låst da de begge var ude og begyndte at gå hen mod udgangsdøren til lejligheden. Heldigvis var deres kollegieværelse i bunden af bygningen, så det var helt rart ikke at skulle at op og ned af alle de trapper mere. Han betragtede hende kort og sukkede svagt, da han måtte indrømme at hun ikke just så dårligere ud end sidst. Det irriterede ham lidt, at han stadigt følte sig så tiltrukket af hende og han havde i løbet af de sidste ti minutter prøvet at få ind i sit hoved hvor åndssvagt det var at føle sådan. ''Hmm.. Hvis jeg skal være ærlig, så har jeg ikke oplevet så meget.. Bandet gik i opløsning kort efter du rejste og sådan.. Men.. Ja.. Nårh ja, Zindy er startet i skole'' sagde han, mens han drejede ned mod nogle butikker kort derfra. I England startede man jo pre-school som 3 års.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:32 am

Hazel

Hun smilede let da det var rart at høre at Zindy lød til at have det godt. Det var virkeligt specielt at tænke på, at hun kunne have været en form for mor overfor hende. Selvfølgelig ville hun aldrig kunne erstatte den rigtige mor, men på et eller andet punkt ville hun have spillet en stor rolle i Zindys liv. "Så du spiller slet ikke musik mere?" Sagde hun og bed sig i læben, da hun vidste at det var en af de vigtige ting i hans liv. Det var også en stor ting i hendes liv, men hun havde holdt sit sang ved lige. Hun smilede let da de kom ud på gaden, da London virkede så kendt. "Hvad med..Nick?" Hørte hun alligevel sig selv spørge, da hun var for nysgerrig til at lade være. Sås de stadig eller var deres forhold helt ødelagt og hvor var han nu?
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:40 am

Jake
Han rystede lidt på hovedet, da han ikke havde rørt sin guitar eller bas i flere måneder faktisk. Det var mærkeligt ikke at spille mere, men det var ikke så sjovt når man ikke havde nogle at spille musik med længere. Det var ligesom hele gruppen som havde gjort det hyggeligt, men de alle havde jo blot valgt at gå egne veje nu. ''Nick?'' gentog han og mærkede et svagt sug i maven. Han tænkte kort tilbage på al det der var sket mellem de tre og selvom han havde lagt det bag sig, så var det ikke altid lige rart at blive mindet om. Han smilede dog, for der var ingen grund til ikke at tackle det voksent. ''Nick er flyttet i sin egen lejlighed i midtlondon. Han overvejer at flytte igen, for at kunne flytte hen til Angie.. Hans kæreste'' forklarede han, da han ikke var helt sikker på om hun kunne huske Angie. Han drejede nu ned mod strædet og smilede lidt, da der var virkeligt mange mennesker på de 3-4 spisesteder han kunne se for sig ned langs gaden. Han holdte stadigt fast på at hun fik lov at vælge stedet.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Sponsoreret inhold





Hazel, Nick & Anton - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 17 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 17 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: