VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeMan Nov 11, 2013 8:57 am

Hazel

Hun smilede let da hun vidste at Hyde park var ret hyggelig og dejlig at gå rundt i. "Så skal vi bare huske at tage nogle tæpper med" Sagde hun med et lille smil, da det virkelig kunne være hyggeligt. "Jeg har altid ønsket at prøve sådan noget mens der er sne" Smilede hun da det altid virket så romantisk at køre i hestevogn med sne rundt omkring og det var ingen det kunne være bedre med end Nick. hun bed sig i læben, da det virkelig gik hende på at hun blev ved med at tænke sådan om Nick. Hvorfor kunne hun ikke bare slippe de tanker og komme videre? Hun vidste at hun også ville få nogle underlige følelser i sin krop næste gang hun så Jake, men var det virkelig muligt at være vild med flere fyre på engang?
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeMan Nov 11, 2013 2:06 pm

Nick
Han vidste ikke rigtigt om der var udsigt til sne foreløbigt, men han lovede sig selv, at hvis det en dag styrtede ned med sne, så ville han invitere Hazel med ud og køre hestevogn i Hyde Park. Men uden sne kunne nu også være hyggeligt og det ville være en ting han kunne se frem til, når han sådan rigtigt kom hjem. Men han ville se frem til hvad som helst, bare at Hazel var med. Udover shopping altså xD Han betragtede hende lidt og kunne ikke lade være med at bide mærke i, at hun så lidt drømmende ud. Forsigtigt gav han hende et ''poke'' med sin albue for at vække hende lidt op. ''Er der noget galt? Vi.. Behøves ikke at tage afsted hvis det er det. Vi kan sagtens shoppe'' sagde han hurtigt, da han selvfølgelig ikke ville tvinge hende til noget hun ikke ville.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeFre Nov 22, 2013 9:09 am

Hazel

Hun havde haft en meget mærkelig morgen. Det var ligesom at overfaldet var ved at krybe 'ordentligt' ind på hende og hun var stadigvæk 'øm' i hele kroppen. Allerede før overgrebet havde hun følt sig en smule underligt til mode og der var ligesom noget med hendes mave som hun ikke kunne forklare. Hun havde ikke som sådan ondt, men der var bare noget som på en eller anden måde var anderledes. Hendes tanker var faldet en smule på hendes 'stunder' med både Lee, Nick og Jake og hun fik en helt dårlig smag i munden, da det på ingen måde lignede hende. Forsigtigt satte hun sig ned i sofaen og prøvede at skubbe de mest åbenlyse tanker ud af hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeFre Nov 22, 2013 9:22 am

Enricos
Han havde haft spurgt Electra om Hazels nummer, men af en eller anden grund havde hun virket virkeligt vrissen og selvom han havde fået det ud af hende, så havde Electra ikke givet ham det rigtige nummer. Han kunne ikke helt finde ud af om det var fordi hun ikke ville give ham det, eller om ved en fejl havde givet ham et forkert tal, men han ville virkeligt gerne høre hvordan hun havde det efter sidst og nu hvor han ikke kunne kontakte hende telefonisk, så besluttede han sig for at møde op på hendes adresse for at se om hun var hjemme. Måske ville hun have lidt afstand oven på alt det med overfaldet, men personligt ville han hade at sidde alene med det og Electra, som jo var hendes bedste veninde, lod ikke til at vide noget omkring det, så han kunne ikke helt forestille sig at hun havde delt det med ret mange endnu. Han gik ind i hendes opgangsparti hvor han fik ringet på hendes dørtelefon.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeFre Nov 22, 2013 9:45 am

Hazel

Hun havde ikke rigtigt fået snakket med nogle udover Nick den anden aften og sine forældre, men ellers havde hun mest haft behov for at lukke sig en smule inde. Hun havde ikke haft lyst til at være alene, men efter overfaldet havde hun bestemt heller ikke lyst til at skulle gå ud. Hun brummede let da det ringet på hendes dør, da hun faktisk ikke havde bedt nogle komme over. Hun gik hen til sin dørtelefon. "Hazel?" Sagde hun og bed sig i læben og så ned i jorden, da hun tog sig i at lyde helt mistroisk. Hun ønskede virkelig kke være sådan og det var nok ingen chance for at der pludselig stod en voldsmand og ringet på hendes dørtelefon, men alligevel blev hun usikker.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeFre Nov 22, 2013 10:04 am

Enricos
Han tog sig selv i at ranke sig helt op, da der blev svaret i den anden ende. Os selvom hun jo ikke kunne se ham xD Han vidste faktisk ikke, om hun måske ville føle det lidt forstyrrende at han bare kom ''brasende'', så godt kendte de jo heller ikke hinanden, men han var ikke just den type som ''ignorerede'' ting som han følte at han skulle have vished omkring. Han havde jo selv været involveret i det med overfaldet og han var nysgerrig efter om hvordan hun havde det, men selvfølgelig også om hun måske havde hørt fra politiet. ''Det er Enricos. Jeg ville bare ligge tjekke lidt op på dig, så.. Ja, har du noget imod at give en.. Kop te'' spurgte han, egentligt havde han været ved at sige kaffe, men så huskede han på at det var England og han tænkte så stereotypisk at han troede at englændere kun drak te xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeFre Nov 22, 2013 10:24 am

Hazel

Hun blev hurtigt en smule rolig igen da hun hørte at det blot var Enricos. I stedet for at svare trykkede hun bare på knappen som åbnede for døren, så han ville kunne gå ind. Det måtte vel kunne tolkes som et ja? Et eller andet sted var det lidt rart, at han var kommet for at sætte sig ind i hvordan det gik med hende. Hun gik hen og åbnede sin dør og smilede let. "Hey Enricos" Sagde hun med et lille smil og betragtede ham kort. "Jeg har allerede vand over, så skal du bare vælge noget te, vil du have nogle småkager også?" Sagde hun og bed sig i læben, da hun altid var så omsorgsfuld, men hun brød sig heller ikke om at virke svag, selvom hun i virkeligheden ikke havde det godt for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeFre Nov 22, 2013 10:29 am

Enricos
Han var i ret god form, så han var virkeligt hurtigt oppe af trapperne og da hun stod og tog imod ham i døren, kunne han ikke lade være med at smile. Udenpå så hun ud til at have det godt, men selvfølgelig satte men tit en facade op, især når man var sammen med mennesker som praktisk talt var fremmede. ''Heyhey'' smilede han skævt, inden han forsigtigt trådte indenfor, hvor han vippede sine sko af og hang sin jakke på plads. ''Jaeh, du disker bare frem med hvad du har'' sagde han, da han ikke havde fået ret meget at spise i dag. Han betragtede hende kort og kunne i et øjeblik ikke lade være med at komme til at kigge en smule vurderende på hende ''Hvad så.. Har du hørt noget nyt? Altså.. Fra politiet?'' spurgte han stille, mens han begyndte at gå ud i hendes køkken. Kort skævede han rundt. Selvom han havde været der før, så slog det ham at det var meget ''hyggeligt'' indrettet, det lignede lidt sådan en lejlighed fra en typisk britisk film xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeFre Nov 22, 2013 10:50 pm

Hazel

Hun gik ud i sit køkken og af en eller anden grund undgik hun lidt at have øjenkontakt med ham fordi hun var sikker på, at hun ikke ville kunne holde den der kolde facade så. "Jeg har ikke hørt så meget, de har kigget videokamera igennem og set nogle få mistænkelige personer, men mere kunne de ikke sige" Sagde hun med et skævt smil. Dog håbet hun virkelig, at det ville finde frem til den rette. Hun tog noget to kopper og hældte noget varmt vand over i, inden hun tog en kasse hvor hun havde omkring 20 forskellige slags te i. "Du vælger bare hvad du vil have" Sagde hun og gik hen i et lille skab, hvor hun lagde nogle småkager op i en lille skål.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeLør Nov 23, 2013 10:05 am

Enricos
Han kiggede hen mod den kasse, som hun havde fundet frem. Det var lidt af et udvalg hun diskede op med, men igen - typisk englændere xD Han kiggede ned i æsken og fandt her en te med blandede bær, som han tog op og lagde på køkkenbordet. Han tog sig lidt i at bemærke at hun virkede noget fraværende, faktisk næsten kold i det. ''Er alt.. Ellers som det skal være?'' spurgte han stille, mens han lænede sig let mod køkkenbordet mens de ventede på at vandet blev færdigt. Han ville næsten ønske at han var dukket op noget før eller havde prøvet at kontakte hende, for det virkede bestemt ikke til at være den samme Hazel som han først havde mødt.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeLør Nov 23, 2013 10:26 am

Hazel

Hun brummede let da hun på ingen måde vidste hvordan hun skulle forklare sig eller om hendes tanker overhovedet var noget hun kunne dele med ham. "Jeg..er nok ret forvirret i dag. Altså..efter den aften har jeg været lidt ekstra opmærksom på mig selv og hvordan jeg havde det", sagde hun og bed sig i læben. "Jeg har lagt mærke til at min mave har været anderledes, os fordi han rev fat i mig. Men her i dag kom jeg til at tænke på, at der også er noget andet mere kvindeligt som..er for sent på den" Sagde hun og regnet med at han så selv lagde to og to sammen. "Det..jeg ked af hvis jeg ikke virker så oplagt til besøg, men..forhelvede" Sukkede hun svagt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeLør Nov 23, 2013 10:35 am

Enricos
Han kiggede en smule ''blankt'' på hende, da han først ikke vidste om han havde hørt rigtigt. ''Oh.....'' Kom lavt fra ham, da det langsomt gik op for ham hvad han lige havde stået og sagt. Faktisk fik han virkeligt ondt af hende, for det var som om at hun aldrig kunne få en pause fra problemer - Alle de gange han havde mødt hende, havde hun altid været ''ramt'' af noget. ''Er du.. Sikker? Har du taget en test?'' spurgte han stille og gik hen mod hende, hvor han forsigtigt lagde sin hånd trøstende ved hendes skulder. Han havde lidt glemt alt om teen og småkagerne, da de ligesom ikke var vigtige længere. Han kendte hende ikke ret godt, men han havde bestemt ikke det indtryk af at hun havde en mand ved sin 'side'.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeLør Nov 23, 2013 10:42 am

Hazel

Hun vidste ikke om det var den rigtige måde at fortælle det hele på, men det var lidt som om at hun heller ikke kunne komme udenom det. Hun var virkelig fraværende og hun følte ikke at hun kunne køre 'facade' af på ham, når han faktisk var kommet for at hjælpe. "Jeg har ikke taget en test endnu nej. Jeg håber at det bare er en form for...nervøsitet i kroppen og..jeg blinder mig selv sådan noget ind" Sagde hun og bed sig i læben. Det var ret specielt og åbne op for et andet menneske på den måde, men hun følte sig tryg ved ham. "Jeg er virkelig ked af og blande dig ind i det her"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeLør Nov 23, 2013 10:57 am

Enricos
Han rystede omgående på hovedet da hun undskyldte. Det var jo på ingen måde hendes skyld og efter det overfald, der havde han fået en underlig form for beskyttertrang omkring hende. Hun virkede så skrøbelig og som én der skulle passes på. Hvorfor han valgte at tage rollen som at være den der skulle passe på hende vidste han ikke. Han havde ondt af hende ja, men frem for alt syntes han også at hun var en virkelig sød person som på en eller anden måde virkede virkeligt ''hærdet'' indvendigt. ''Du skal ikke undskylde'' sagde han stille og lagde i stedet begge hænder omkring hende og trak hende ind i sin favn i et kram. ''Du.. Kan ikke gå i uvisheden, det.. Det er ikke godt for dig.. Hvis du vil, så kan jeg sagtens gå hen og købe en test mens du venter her?'' foreslog han, da han vidste af erfaring at man kun blev sindssyg af at ''udskyde'' uvisheden.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeLør Nov 23, 2013 11:04 am

Hazel

Af en eller anden grund følte hun sig virkelig 'flov' over at hun ikke havde 'beskyttet sig selv. Det der med at hun faktisk stod nu og skulle tage en test var så underligt. Hun rystede dog hurtigt på hovedet. "Jeg vil meget gerne gå med ned også vente udenfor mens du går ind. Jeg..bliver sindssyg hvis jeg skal sidde her og vente" Sagde hun stille og gengældte blidt hans kram som et tak for at han ville hjælpe hende. Hun vidste ikke hvorfor de faldt så godt i hak. Electra havde også altid hjulpet hende, så måske lå det bare til deres familie? Hun ville dog bare ønske at hun kunne gøre noget for ham. Men det kunne hun måske også med tiden? "Men så skal vi også gå nu, ellers går jeg til" Sagde hun med et usikkert smil.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeLør Nov 23, 2013 11:18 am

Enricos
Han nikkede let, da hun ikke skulle gå rundt og være nervøs mere end nødvendigt - Måske var det blot en normal forsinkelse, men ærlig talt så vidste han ikke ret meget om det kvindelige cyklus, det måtte han altså indrømme xD Men det skulle ikke være en hindring i at hjælpe hende. Selvom han godt kunne hente en selv, var han alligevel glad for at hun gik med, for han var stadigt ret ''lost'' i London og hvor han præcist kunne købe en graviditetstest vidste han ikke. I Grækenland var det kun på apoteker, men i Nordeuropa virkede det til at være noget man også kunne købe i supermarkeder og discountbutikker, men uanset hvad skulle han nok hente den for hende, hvis hun på nogen måde var ''genert'' over at skulle gøre det selv. Han gik ud i hendes gang og begyndte at tage sko og jakke på igen og skævede kort hen mod hende. ''Lad os komme af sted så vi kan få et svar..'' sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 8:59 am

Hazel

Hun var egentlig ikke som sådan genert for at hente den test, men hun ville helst undgå at 'stå' ansigt til ansigt med situationen alt for længe. "Hvis vi går ind sammen, så tror kassedamen at vi har været sammen.." Sagde hun en smule henkastet og nok lidt dumt, da sådan en kassedame nok var vant til at folk købte sådan nogle ting. Men hun havde altid følt det var mærkeligt at købe sådan noget. "Der ligger et supermarkedet rundt om hjørnet, de har en masse" Sagde hun med et lille smil. Hun ville helst undgå et apotek da folk altid var underlige og hun ikke havde brug for 'råd' om hvordan sådan en test virkede og hvad hun skulle være opmærksom på. Hun gik ud og begyndte at tage sine sko på.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 9:07 am

Enricos
Han var lidt ligeglad hvis folk troede at de var ''sammen'' fordi at de hentede en test. Det mindede lidt om den situation man stod i, når man købte kondomer. Uanset hvad, så var det altid akavet og man prøvede at gemme pakken bag nogle andre varer xD Han trådte ud på trappeopgangen og gav sig til at vente på at hun blev færdig med at gøre sig klar. Han tog sig i et stirre sig lidt blind på hende, da hun jo var en køn pige. Han syntes virkeligt ikke at hun havde fortjent alt den modgang, for hun virkede til at være en god person og ikke ville nogle noget ondt. At andre så ville hende noget ondt, gjorde ham helt harm og han mærkede igen den beskyttertrang stige i ham. Han ville dog ikke sige noget til hende omkring det, for måske ville hun finde det ret underligt at en fremmede gik rundt og havde sådan en mavefornemmelse omkring hende. ''Du må nok hellere vise vejen..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 9:20 am

Hazel

Hun vidste nærmest ikke hvordan hun nogensinde skulle takke ham, da hun havde været lidt ude af sig selv de sidste par dage og hun vidste ærlig talt ikke, hvordan hun skulle gå gennem det her alene uden nogen støtte. Et eller andet sted var det også rart at de ikke kendte hinanden så godt. Normalt snakkede hun oftest kun med folk hun virkelig stolede på, men på et eller andet underligt punkt var det rart de ikke kendte hinanden bedre. "Jeg klar" Sagde hun og tog lige hurtigt sin taske og gik med ham ud på gaden. "Det er bare denne vej" Sagde hun stille. Hun havde kort overvejet at hun ville drikke hvis resultatet var positivt, men havde ikke lige tænkt tanken videre, at det ville være det dummeste at gøre. Svagt sukkede hun det 'virkeligheden' gik mere og mere op for hende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 9:38 am

Enricos
Han fulgte med hende ud på gaden og ned mod supermarkedet. Inderligt håbede han at det resultat der ville blive vist kun havde én streg og at hun kunne komme videre med sit liv, men hvis man først havde ''følelsen'' af at noget ikke var som det skulle være, så var det vel sjældent at man ikke havde ret? Han håbede dog at hun på en eller anden måde havde ''følt'' forkert. Han trådte ind i supermarkedet og kiggede kort rundt, da det virkeligt var uoverskueligt og han slet ikke anede hvor de skulle gå hen for at finde sådan en test. ''Det er faktisk det første supermarked jeg er i i England..'' smilede han kort, da han indtil videre kun havde handlet i butikker rundt omkring hvor hans tante boede. England var virkeligt meget mere prangende end hvor han kom fra. Selvfølgelig var storbyerne moderne i Grækenland, man han kom fra en landsby hvor man ikke fandt store supermarkeder xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:09 am

Hazel

Hun var vant til at de hang alle vejne sammen med kondomer og sådan. Hun havde tit stået og 'prist' sig lykkelig over at hun ikke skulle tage sådan en test, da de minutter fra at man havde taget testen og resultatet kom ville være de længste i hele hendes liv. "Det er vel ikke så anderledes som andre steder?" Sagde hun med et skævt smil, da det for hende bare var noget som var i hele verden. Selvfølgelig undtagen de helt fattige steder, men hvis han var model og sådan, så var han vel vant til at færdes i forskellige storbyer og sådan? "Måske vi skulle købe noget sodavand og sådan med hjem også. Jeg ved ikke hvor sent det bliver, men bliver vi sultne kan vi bestille noget pizza, men jeg har intet drikkelse udover vand og te"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:34 am

Enricos
Han skævede kort hen på hende og kunne ikke helt lade være med at smile af hende, da det var nemt at se at hun stod og grublede og alligevel kunne hun ikke lade være med at tænke på at hun skulle være gæstfri og gøre det godt for ham. ''Hazel.. Hvis vi bliver sultne senere, så bestiller vi også bare nogle drikkevarer fra hvor vi bestiller.. Ligenu skal vi fokusere på en ting.. Og den.. Ting kan jeg se hænger henne ved kasserne..'' sagde han stille, inden han tog fat omkring hendes håndled og begyndte at 'trække' hende derhen. Der var to forskellige tests, men den ene var vist en ægløsningstest. Han tog den graviditetstesten og kiggede hen mod hende med et spørgende blik. ''Skal.. Det være den her?'' spurgte han og vendte den kort om at for at læse hvad der stod bag på. ''Svar på 3 minutter..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:52 am

Hazel

Hun ville egentlig gerne købe noget ekstra, men det var nok kun for at trække tiden ud og tænke på, at de skulle hjem og hygge med mad og ikke for at skulle tage den tests. Hun kiggede kort på det stativ som han stod ved og nikkede let, da en test måtte være lige så god som den anden. "Måske..skal vi købe to bare for en sikkerhed" Sagde hun og bed sig i læben, men hvis den vidste et forkert svar, ville hun af ren og skær chok tage en til. Hun skulle lige til at sige, at de skulle tage en i et andet mærke også, men det var nok ikke det som gjorde forskellen. Hun var nok en del fjern i blikket, men alvoren kom bare tættere og tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeSøn Nov 24, 2013 10:59 am

Enricos
Han var ret sikker på at hun ikke ville have den store lyst til at sidde og hygge med mad når de kom hjem og den test var positiv. Han ville bare have at det svar skulle på plads, så hun -muligvis- kunne komme videre og ligge det bag sig. ''Jeg skal nok hente noget senere.. Men lige nu skal det her altså ordnes..'' sagde han. Det var på ingen måde for at tvinge hende, men han vidste at han hun bare ville ''shoppe'' lidt ekstra for at trække tiden ud. Han lagde to tests op på båndet og lod kassedamen køre dem igennem. Han lagde nogle kontanter på bordet, da han ikke havde noget imod at give, slet ikke når man tænkte på hvor gæstfri hun havde været overfor ham. Det var kun det mindste han kunne gøre. Han pakkede dem ned i en lille pose, inden han forsigtigt vendte sig om mod hende og sendte hende et opmuntrende smil, da hun virkeligt så ret væk ud. ''Er du..Okay?'' spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitimeMan Nov 25, 2013 9:18 am

Hazel

Hun vidste på et eller andet punkt godt hvad den tests ville vise. Selvom hun hele tiden prøvede at benægte det selv, var det et eller andet som gjorde at hun følte at der var noget galt. Hun havde tit læst at man inderste inde ville kunne mærke, hvis han virkelig var gravid, hun håbet bare inderligt at hun tog fejl. "Jeg..ved det ikke. Jeg tror ikke jeg klar til sådan noget" Sagde hun med et skævt smil. Men spørgsmålet var om hun nogensinde blev klar. Det værste var, at hun heller ikke havde en idé om hvem faderen var, så hvem fanden skulle hun snakke med omkring det? Og hvis det endelig var skulle hun så beholde eller få en abort? Begge ting virket så uvirkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Nick & Anton - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 15 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 15 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: