VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Hazel, Nick & Anton - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 12:11 am

Enricos
Han gengældte blot hendes smil og rankede sig let op. Han var opvokset i en familie hvor der var et overtal af kvinder. Derfor havde han også lært at kvinder skulle behandles med respekt og føle sig om prinsesser, men han måtte nok indrømme at han havde en tildens til at blive lidt for glad for piger nogle gange. Hvis han skulle have en svaghed, så var det 'kvinden'. Men det var faktisk også hans styrke, for han var vist ofte også kvindernes svaghed. ''Jeg er ret dårlig til sådan noget.. Elektronik, men selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe'' svarede han og fulgte efter hende. Uanset om han var god eller dårlig til noget, så sagde han ikke nej når det involverede en køn blondine. ''Og hun er okay med vi gennemgår hendes ting?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 12:27 am

Hazel

Hun trak let på skulderne, da hun måtte indrømme at hun ikke havde spurgt om lov af Electra da den video skulle være en overraskelse. "Jeg har ikke spurgt, men..jeg kender hende så godt så jeg ved at hendes natbordsskuffe skal vi nok holde os fra" Sagde hun og begyndte at grine, da det selvfølgelig var ironisk. Hun havde heller ikke rigtigt tænkt sig, at rode for meget i hendes ting men måske filme en lille 'skattejagt' hen til hendes gave. Hun vidste allerede nu, at Electra havde et skab hvor hun lagde alle sine rode ting ind i. Alt det man ikke kunne nænne at smide ud men aldrig brugte. "Du skal bare holde min telefon og filme mig"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 12:35 am

Enricos
Han gik ind i Electras del af huset og kiggede kort rundt, da han faktisk ikke var blevet inviteret 'ind' hos hende endnu. De havde hånden på hjertet nok været tættere da de var yngre og desuden så havde hun næsten ikke været hjemme, siden han var ankommet til London. ''Det er helt rart at snakke med en på min egen alder. Jeg har været tvunget til at være sammen med min tante i to dage'' svarede han med et drillende blik, mens han forsigtigt satte sig hen på sengen i værelset. At filme en på en telefon var nok det nemmeste det i verdenen, så at det var hans opgave var han nu glad for. Han betragtede hende ganske kort og lod blikket finde til rette på hendes røv. Dog kiggede han hurtigt op på hende igen, da han ikke ville være alt for uhøflig, hun var trods alt en gæst. En gæst med en god røv.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 1:08 am

Hazel

Hun vendte kort sig blik mod ham da hun godt kunne fornemme at han betragtede hende en smule, men hun nåede dog ikke at se hvor han præcist kiggede hen, hun undlod dog at kommentere det og brummede let. "Du mener Electra's mor? Hun er ellers virkelig flink, men kender du ikke andre i byen da?" Spurgte hun med et skævt smil, da det måtte være lidt kedeligt ikke rigtigt at kende nogle. London skulle man sgu ud at opleve xD Hun fandt nogle pakker frem og lagde ind bageste i Electras rodeskab, inden hun kort begyndte at tænke hvordan hun skulle fiske den video der. "Er du kommet på grund af Electra's fødselsdag eller?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 1:17 am

Enricos
Han lod øjnene følge hende rundt uden at blande sig i det hun skulle gøre. Han skulle vel bare filme når han end blev bedt om det xD ''Ja, tante Delia.. Selvfølgelig er hun det. Hun minder om min mor..'' smilede han lidt, da hans mor nok var hans største stolthed. Måske var det lidt plat at en fyr elskede sin mor så meget og det var sikkert ikke noget englændere var skidemeget vant til, men i Grækenland der respekterede man altså sin mor hele tiden uanset hvad. ''Nej, jeg skal faktisk flytte hertil.. Jeg har netop skrevet en kontrakt med et modelbureau og jeg har allerede en del jobs rundt i England, så det er dejligt.. I næste uge skal jeg til Manchester og lave en reklame for Lacostes nye herreparfume serie..'' svarede han. Han undlod helt bevidst at sige noget om Maryanna, hvorfor vidste han egentligt ikke, men folk havde bare en tildens til at 'dømme' folk ude når de havde en kæreste, hvilket jo nok var forståeligt xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 2:16 am

Hazel

Hun brummede let, da det faktisk lød ret spændende, men nu var han også virkelig køn. "Er det noget som du kan leve af på nuværende tidspunkt eller vil du finde et arbejde ved siden af?" Spurgte hun nysgerrigt. hun vidste dog, at Electra's forældre havde en del penge, så mon ikke det var noget som lidt lå til familien. Hun nikkede hen mod sin taske, "Jeg har ellers noget chokolade med, men jeg har hørt at modeller skal være på en streng diæt" Sagde hun med et lille smil, inden hun tog sin mobil frem og gik rundt for at finde hvor der var det bedste lys at filme i. Hun kørte en hånd gennem sit hår og så kort ind i Electra's spejl da hun gerne ville se godt ud på den film xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 2:25 am

Enricos
Han rystede lidt på hovedet, da han ikke tjente det vilde på det. I hvert fald ikke endnu. Selvom Lacoste var et stort mærke, så var det stadigt blot en lille kampagne som var beregnet til nogle salgskataloger. Det var ikke en reklame for TV eller plakater for den sags skyld. Han gik meget op i sin kost og sin motion, men af og til kunne han godt give sig selv lidt fri. Men han var nok ikke typen som han så hænge ud på MCD flere gange om året. ''En bid chokolade skader nok ikke'' smilede han og betragtede kort hendes spejlbillede, da hun stod og gjorde sig selv fin. ''Hvad laver du til dagligt?'' spurgte han. Hvis han skulle gætte, så virkede hun som sådan en Hermione Granger type xD En der studerede et eller andet sindssygt klogt og var lidt af en frøken know-it-all.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 6:34 am

Hazel

Hun smilede let, da han gerne ville have noget chokolade, man blev også altid glad af at spise det og det siges at en sule chokolade var sundt xD "Jeg spiller i et band sammen med Electra og ellers arbejder jeg bare" Sagde hun med et lille smil, hun havde lidt overvejet at begynde på noget uddannelse igen, da det var lidt kedeligt bare at arbejde. Der var pt. heller ikke så meget at hende og Electra skulle lave med bandet det næste stykke tid, så det ville måske være meget oplagt. Hun kunne ikke helt dy for at betragte ham en smule, nu hvor han havde sagt at han var model.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 6:55 am

Enricos
Han havde godt lagt mærke til, at hendes øjne var på ham. Sådan noget gjorde ham altid godt tilpas, da han var ret forfængelig på det punkt. Det at der blev 'set op' til hans udseende var noget af det bedste han vidste. ''Virkelig?'' spurgte han undrende og bed sig lidt i læben, da han håbede at han ikke kom til at lyde dømmende, da han blev så overrasket. Hun mindede på ingen måde om nogen, som blot ville arbejde og gå en 'usikker' fremtid i møde ved at stole på sit band. ''Jeg troede du var sådan en rigtigt universitetschick. Sådan en der render rundt med knold i håret og har coffee-to-go i hånden'' smilede han drillende, da han så den type piger konstant i London. Det var frygteligt så ens de egentligt var. ''Så din drøm er.. Musik?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 7:22 am

Hazel

Hun smilede let, da hun nok meget mindet om en skole pige, men hun elskede bare at spille musik og stå på en scene. "Ja, det kan man godt sige. Jeg synger ret tit, så..det får mig til at føle mig i en verden" Sagde hun med et lille smil. "Jeg ved ikke, om jeg nogensinde kommer til at kunne leve af det, så jeg regner med at jeg skal have en uddannelse ved siden af, men pt er det kun musik" Sagde hun og satte sig ned på Electras seng. Hun hun havde modet til en uddannelse og hendes pligt gjorde, at hun tit fik læst op på tingene. Når hun satte sig noget for, så kunne hun også nemt gennemføre.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 7:29 am

Enricos
Han vidste ikke helt hvor gammel hun var, men han vurderede dem til at være nogenlunde jævnaldrende. Det var ret fedt når man satsede på en drøm - det gjorde han jo også selv. Men han havde så heller ikke haft de bedste karakterer i skolen, da det aldrig havde interesseret ham specielt. Han havde altid haft mest interesse for det atletiske aspekt af skoletiden. ''Hvad vil du gerne være.. Hvis det ikke skulle være musiker?'' spurgte han og lagde hovedet en smule på skrå. Faktisk fremstod hun ikke som den der frembrusende type, så det overraskede ham lidt, at hun var musiker, som jo konstant skulle vurderes af andre mennesker. Han håbede selvfølgelig at det ville lykkes for hende og Electra, men omvendt vidste han også at man ofte skulle kende nogle som kendte nogle for at komme ind i musikbranchen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 8:09 am

Hazel

Hun brummede let, da hun faktisk ikke rigtigt vidste hvad hun ville udover musik. "Jeg kunne måske godt tænke mig at arbejde som sygeplejerske, jeg kan godt lide at hjælpe andre mennesker" Sagde hun med et lille smil. Hun elskede at gøre en forskel i folk liv. Hun følte også lidt at hun 'gav' folk noget når de spillede deres musik, i hvert fald så lagde hun meget af sig selv i musikken. "Hvad med dig?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun kunne godt lide at høre om andre folks drømme og mål i livet. Særligt når det var lidt mere 'specielle' typer som ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 8:19 am

Enricos
Han trak lidt på skuldrene, da han ikke helt havde overvejet hvad han skulle gøre med sit liv, hvis han ikke skulle være model. Selvom det måske var usikkert at man kunne få succes med det, så valgte han alligevel at satse det at blive model over en uddannelse. ''Jeg lever i nuet, så jeg tænker ikke rigtigt over sådan noget. Det er model eller intet lige nu'' smilede han lidt, da han ikke var typen som havde en plan B liggende. Han vidste bare at det skulle være noget kreativt hvis det var. Blot for at drille hende lidt, begyndte han at give en fake hosten fra sig og tog sig derefter kort til panden for at hentyde til at han havde feber. ''Puh jeg har det slemt.. Jeg tror at jeg har brug for en sygeplejerske'' sagde han, dog efterfulgt af et grin, da han nu intet havde imod hvis hun skulle lege sygeplejerske over for ham xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 9:24 am

Hazel

Hun så helt forskrækket på ham da han pludselig begyndte at hoste, det gik dog hurtigt op for hende at det var bare var for sjovt og for at gøre sig en smule til. Hun gik hen og tog fat i ham og fik ham roligt sat ned på sengen. "Med den hoste må du nok forbedrede dig på, at det vil blive en værre omgang. Jeg har noget hostesaft her i min taske som jeg er sikker på vil hjælpe" Sagde hun drillende og fandt et plade chokolade frem, hvor hun knækkede et lille stykke af og rakte frem mod ham. "Jeg bliver verdens bedste sygeplejerske, ikke?" Grinede hun da chokolade var ret god medicin xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 22, 2013 12:24 pm

Enricos
Han smilede lidt af hende, da hun tog mod hans lille udfordring. Han elskede at blive vartet op på den måde, syg eller ej.  Heldigvis for ham kunne kvinder godt lide at 'nusse' om tingene og hvis han skulle være helt ærlig, så havde han nok faket sygdom en del gange. Ikke kun hos sine kærester, men også hos sin mor xD Han så hen mod det stykke som hun rakte ned til ham, men han ville lige 'tjekke' hvor meget hun kunne lide at tage sig af andre, som hun selv påstod. ''Mmh.. Mine arme føles tunge.. Så tunge.. Jeg tror at du er nødt til at håndfodre mig min medicin?'' sagde han og nikkede kort mod chokoladen. Samtidigt sendte han hende blot et lettere udfordrende blik og rettede sig mere op.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 2:57 am

Hazel

Hun så en smule undrende på ham da han sagde at han var nødt til at håndfordre hende. "Virkelig?" Spurgte hun drillende og brummede let, da hun aldrig havde hørt om sådan en sygdom. Hun kørte kort en hånd gennem sit hår og tog selv et stykke chokolade, da hun lige skulle 'vise' sig en smule overfor ham. Hun tog et lille stykke chokolade og puttede ind i munden på ham. "Er det sjovt at blive fodret?" Spurgte hun en smule dumt, men i hendes verden var det virkelig mærkeligt at fodre andre mennesker, blot for at drille tog hun bare og puttede et stort stykke chokolade ind i hans mund også.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 4:56 am

Enricos
Han smilede lidt af hende, da hun gik med til at håndfodre ham. Dét havde han bestemt ingen indvendinger med. Selvom han havde pige på, så kunne han ikke rigtigt lade være med at flirte lidt uskyldigt med andre piger. Det kom dog aldrig mere vidt end det og det vidste Maryanna også. Hun havde heller aldrig været jaloux på hans veninder, selvom han 'smådrillede' dem lidt. Han kunne også godt se at hun gjorde sig lidt til nu, men det betød jo blot at hun var tilpas i selskab. Svagt gav han en brummen fra sig, da han fik et stort stykke i munden. Han fik med lidt besvær spist det, inden han kiggede op på hende med et hævet bryn. ''Hvor har du fået din uddannelse? Trukket den i en automat? Du bør gøre op for at du næsten kvalte mig'' smilede han drillende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 6:00 am

Hazel

Hun smilede bare drillende til ham, da han skulle have lidt at tykke på også bogstaveligt talt. "Det ikke så svært, du går ind i en sex butik og finder et passende kostume, derefter går du ind i en fætter BR og finder et legetøjdoktor sæt og bum" Sagde hun og begyndte at grine, da det vidst var for godt til at være sandt. "Jeg kan også være politimand, cowbow, cat woman og andre cool ting. Jeg for sej til det med uddannelser" Sagde hun en smule fjollet. Et eller andet sted, så følte hun det en smule rart at hun fik sine problemer en smule på afstand og ikke behøvede at tænke på andres følelser eller behov end sine egne.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 7:00 am

Enricos
Han hævede brynet en smule, da han aldrig havde hørt om Cat Woman-uddannelsen, men han vidste at han ville være ret interesseret i, hvis hun fik ville udleve den foran ham xD ''Man kommer godt nok nemt til det i dag. Måske skulle jeg prøve mig frem på Superman Academy?'' smilede han drillende og betragtede hende lidt. Faktisk havde han helt glemt at de skulle filme, for hendes snakken om kostumer var ærlig talt mere spændende i hans hoved. ''Kan du også uddanne dig til show-girl?'' spurgte han helt uskyldigt, da han sikkert godt ville kunne finde et eller andet der kunne minde om det. Det krævede jo ikke specielt meget tøj xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 8:15 am

Hazel

Hun så helt undrende på ham og rystede på hovedet. "Show girl kræver altså bestemt ingen uddannelse. Det er meget krænkende sagt" Sagde hun med et lille smil, inden hun forsigtigt hev sin telefon op af sin taske. "Ej, det måske lidt underligt at spørge om, men har du noget imod at springe ud af et skab?" Sagde hun lidt dumt og bed sig i læben. "Nej, bare glem det" Sagde hun og begyndte at grine, da det nok ville være ret ondt at drille Electra med at hun havde været sammen med hans fætter. Hun tog og satte sit hår op i en høj hestehale, da hun selv mente at hun var lidt kønnere med opsagt hår, særligt hvis hun skulle filme sig selv xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 8:23 am

Enricos
Han hævede brynet en smule, da hun bad ham om at springe ud af et skab. ''Mener du på bøssemåden eller på..bøh-måden?'' spurgte han og smilede lidt af hende, da han godt kunne regne ud at det skulle bruges til hendes video på den ene eller anden måde. Han så vurderende hen på hende, da han gerne ville se hvor langt hun ville gå for at få ham til at springe ud af det skab xD ''Altså jeg vil gerne gøre det hvis du skal bruge til noget. Tilgengæld skal du være show girl på videoen.. Eller efter videoen, det er mest op til dig selv'' foreslog han og kiggede kort hen mod Electras walk in closet, hvor han helt sikkert ville kunne finde noget som var show girl-agtigt xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 8:32 am

Hazel

Hun hævede let det ene bryn da hun på ingen måde skulle have småt tøj foran ham endnu. Hun ville gerne lave den video, men hun hadet at vise sig frem foran folk som hun ikke kendte også på et eller andet punkt var det også pinligt fordi det var Electras's fætter. Han brummede let, "Okay, men så er jeg også en show-girl som er på..skiferie. Hvilket vil sige, at jeg har en masse tøj på" Sagde hun og peget ned af sig selv og drejet lige en omgang rundt om sig selv, inden hun bed sig i læben da hun i princippet sagde, at hun var en vintershow-girl. "Altså.." Sagde hun og bed sig i læben, da hun fik det til at lyde helt forkert.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 8:38 am

Enricos
Han rystede kort på hovedet af hende, da han ikke kunne se det spændende i en fuld påklædt showgirl, men han fattede dog hendes hentydning og han var alligevel så meget gentleman at han aldrig ville skubbe en pige ud til noget, som hun ikke havde lyst til. Han sendte hende dog blot bare et smil, da han ikke gad at sige noget der ville disse hendes idé med at beholde tøjet på xD ''Men hvad er det nøjagtigt du har brug for? Jeg mener.. Hvordan skal jeg hoppe ud af skabet, hvad skal baghistorien være?'' spurgte han, da han blev nødt til at høre mere af hendes idé med videoen. Han havde ikke 100% forstået hvad hun ville med den video endnu,- var det et skuespil, en gave hun gemte eller noget helt tredje?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 9:13 am

Hazel

Hun havde netop forladt Electra's hjem og brummede let, da hun faktisk var en sulten og ikke havde fået købt ind endnu. Hun havde ikke rigtigt været hjemme de sidste par dage, efter alle de ting med Nick og Jake og havde derfor bare bestilt mad udefra, men det orket hun ikke i dag. Hun så sig en smule rundt, da det virkelig var blevet mørkt, men nu gik hun også på en gade hvor der ikke var så voldsomt meget lys. Hun fik et chok og gav et skrig fra sig, da der pludselig kom en fyr og greb fat i hende og begyndte at trække hende ind i gyde. Han var virkelig stærk, men hun prøvede forgæves at rive sig løs.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 23, 2013 11:47 pm

Enricos
Han havde manglet lidt at spise efter at Hazel var gået og da han ikke helt kunne finde ud af hvordan man fandt ud af hvordan der blev bragt mad ud i England, tænkte han at han ville finde en grillbar i nærheden og finde noget spiseligt dér. Det var ret mørkt og når man tænkte på at det egentligt var et fint kvarter, så var gadebelysningen faktisk virkelig dårlig. Længere fremme kunne han skimte at der var en pige, som med tvang blev trukket ud på en sidegyde og derefter kunne han høre højlydte stemmer, især en mand der råbte og skreg. Hurtigt begyndte han at løbe mod lydene og da han kunne mere og mere fornemme at tingene ikke var som det burde. Manden havde ikke hørt ham komme og han fik fat i hans hætte og trak ham hårdt bagud og væk fra pigen, inden han hårdt gav manden en mavepuster, så han faldt ned på knæene. Han gav ham derefter et spark i ryggen, så manden faldt ned på alle fire, men med besvær fik sig rejst op og løb væk i et så hurtigt tempo han nu end kunne efter den mavepuster. Han vendte sig derefter om mod pigen og bed sig hårdt i læben, da han så at det var Hazel. ''Hva..'' kom det en smule chokeret fra ham, inden han uden at tænke over det bare trak hende ind til sig i et kram. ''Er du okay?''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 9 I_icon_minitime

Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 9 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: