Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 10:34 pm
Hazel
Hun brummede let. "Jeg er også i det her for min egen skyld. Jeg kan virkelig godt lide Jake og jeg ønsker at være sammen med ham, men ja. Måske har vi bare brug for at have noget tid sammen, hvor der ikke er så meget drama" Sagde hun med et skævt smil. Hun tog en af hans pudder og satte op af væggen, som hun forsigtigt lænede sig op af. dog smilede hun let, da det gik op for hende at hun stadig gik rundt i skatertøj. "Kæft vi lækre"
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 10:38 pm
Nick Han vidste ikke, om han selv var en del af dramaet. Måske skulle han i virkeligheden bakke en smule ud af det hele og give dem plads. Selvom han virkeligt godt kunne bruge nogle tætte venner i øjeblikket, så ville han ikke ødelægge mere for nogle af dem og han var faktisk en smule stolt over at tænke sådan omkring andre mennesker. Altså at sætte dem før sig selv. Det kunne han ikke huske, hvornår han sidst havde gjort. ''Hvis.. Du tror at det er bedre for dig og Jake, så kan jeg godt.. Trække mig lidt tilbage'' sagde han stille. Ligenu havde han kun én tæt ved udover de to og hun boede sammen med ham lige i øjeblikket, hende Angela. Måske skulle han 'læsse' mere af på hende fremover i stedet for Jake og Hazel?
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 10:41 pm
Hazel
Hun rystede let på hovedet. "Det har ikke noget med det at gøre som sådan. Vi har fået styr på hvor vi står nu. Også er det mig og Jakes opgave at få tingene løst. Ingen af os ønsker at du skal trække dig mere væk fra os, end du allerede er" Sage hun med et lille smil og puffede blidt til ham med sin fod. "Du skal bare se at få det bedre, så du kan komme ud og vi kan holde din fest" Smilede hun, da hun faktisk allerede glædet sig til at kunne holde en fest for Nick og hans venner.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 10:46 pm
Nick Han smilede kort til hende, da han nok måtte indrømme at han var lettere uenig i hendes ord. ''Ingen af jer ønsker det?'' gentog han inden han svagt sukkede. Han var ret sikker på, at Jake ikke var sindssygt glad for at han 'eksisterede' ligenu, for han havde aldrig nogensinde følt sig mere fjern fra Jake af. ''Er det derfor, at Jake ikke har besøgt mig? Eller ringet til mig? Og lyver om at jeg kommer hjem?'' spurgte han og rystede kort på hovedet, da det selvfølgelig ikke var Hazels skyld at Jake håndterede det ret dårligt. ''Jeg tror måske det er bedst for jer to.. Hvis jeg trækker mig lidt.. Væk.. Altså måske er det meget godt at jeg stadigt har lidt tid på klinikken..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 11:08 pm
Hazel
Hun sukkede svagt, da hun ikke rigtigt vidste hvorfor at Nick blev sådan eller hvorfor at Jake havde reageret som han gjorde. "Hvad er det som gør, at du ventet med at ringe til ham i dag? Altså...jeg tror i begge har lyst til at snakke, men måske er det i virkeligheden mig som står i vejen for det hele" Sagde hun med et skævt smil. "I var de bedste venner indtil jeg kom og nu kan i dårligt nok snakke sammen, så måske skal i i stedet begge have en pause for mig"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 11:12 pm
Nick Han bed sig lidt i læben, da han sådan set heller ikke selv havde taget kontakt til Jake. Godt nok havde han været hans kontaktperson, men han havde været ret 'nytteløs', da ingen af dem vist havde lyst til at snakke med hinanden. ''Ej, det.. Er ikke din skyld, vi har bare nogle ting vi skal have snakket om.. Og det gør jeg imorgen.. Jeg forklarer ham at der intet er at værre nervøs for og.. Så håber jeg at I kan komme videre og at vi alle tre kan være venner, når jeg forhåbentligt snart kan komme ud permanent igen'' sagde han stille, da han virkeligt ikke ville ødelægge mere for dem. ''Planlægger du stadigt at holde den der.. Fest for mig?'' spurgte han, da det måske ville være en god måde at kunne connecte med alle igen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 11:16 pm
Hazel
Hun nikkede let, da hun før havde sagt at han skulle komme ud til den fest. "Selvfølgelig har jeg det" Sagde hun med et lille smil. Hun gad ikke rigtigt snakke mere og Jake og de problemer der, da tingene måtte gå sin gang også måtte de se hvordan det gik. Tingene blev i hvert fald ikke bedre af, at hende og Nick snakket omkring dem nu. Hun kvalte svagt et gab, da hun faktisk var ved at blive en smule træt. "Jeg skifter lige til noget nattøj" Sagde hun og begyndte at rode i sin taske.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 11:27 pm
Nick: Han smilede svagt, da han faktisk gik og glædede sig lidt til den fest. Han håbede ikke, at der ville være alt for mange mennesker, bare nogle venner og bekendte som kunne hjælpe ham med at 'fejre' at han var ude fra sit personlige helvede xD Han fulgte hende let med øjnene, da hun gik hen og rodede i sin taske. ''Øhm, måske.. Vil du have din natkjole igen?'' spurgte han og rejste sig forsigtigt op, hvor han med lidt lirken her og der fik kjolen trukket over sit hoved og derefter rakte han den frem mod hende. ''Men hver forsigtig, der er drengelus på den nu'' sagde han med et drillende blik og kiggede hen mod hende. Uden at tænke over det, begyndte han at spænde en smule ved sine muskler, nu hvor han stod med maven bar foran hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 16, 2013 11:55 pm
Hazel
Hun smilede let da hun fik sin natkjole på igen. "Tør jeg så tage den på?" Sagde hun med et drillende smil, inden hun tog imod natkjolen. Hun fandt også sin toilettaske frem. "Jeg går lige ud og børster tænder, så kommer jeg tilbage, det tredje dør på højre hånd, ikke?" Spurgte hun, da hun ikke helt kunne huske hvor badeværelset var. Alligevel gik hun bare ud, da hun nok skulle finde det.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 12:17 am
Nick: Han rykkede lidt usikkert på sig, da hun ikke rigtigt 'tjekkede' ham ud. Måske var løbet virkeligt kørt og hun havde slet ikke nogen interesse i ham på det område? Han havde altid troet at de havde haft en gnist, men den virkede godt nok til at være godt og grundigt slukket fra hendes side af. ''Jo..'' sagde han og kiggede en smule undrende efter hende, da hun bare gik sin vej. Han vidste ikke om hun var ked af et eller andet, men det ville han vel finde ud af når hun kom tilbage. Han satte sig forsigtigt ned på sengen og skævede kort hen mod sit skab. Han plejede altid at sove i boxers kun, så han håbede ikke at hun ville blive mopset over det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 12:24 am
Hazel
Hun fik taget sin natkjole på, børstet tænder og børstet sit hår. Med lidt vand fik hun fjernet sin make-up og smilede let, da det var meget rart at være helt naturlig. Hun elskede make-up og tøj, men det bedste var nu at kunne være sig selv. Hun gik ind til ham igen og smilede let da han bare have boxershorts på. Hun sagde dog intet og gik i stedet hen og satte sig ved hans side. "Træt?" Spurgre hun med et lille smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 7:16 am
Jake Han havde været hjemme det meste af dagen, da hans humør havde været ret dårligt efter deres zoo-tur. Han vidste slet ikke hvor de stod ligenu og desuden havde han set et billede på Facebook af Nick og Hazel sammen. Det gik ham på, at de sås og at ingen af dem havde kontaktet ham. Det virkede til at selv Nick foretrak Hazels selskab frem for hans. Han havde lagt sin laptop fra sig, da han ikke havde lyst til at sidde og kigge på Facebook når det billede poppede frem hele tiden. Han følte sig virkeligt ynkelig og han kunne ikke kende sig selv længere med alt den jalousi han følte i kroppen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 7:19 am
Hazel
Hun havde lige været hjemme og været i bad og ordne sig, inden hun havde besluttet sig for at opsøge Jake. Hun havde det ret dårligt over deres sidste møde og ikke mindst det som var sket mellem hende og Nick igår. Det havde været så tæt på, at hun ikke kunne sige nej og hun følte sig virkelig fej overfor Jake selvom hun i princippet havde god samvittighed. Men hun havde jo haft lyst til Nick? Hun bankede på hans dør og trådte et skridt tilbage. Af en eller anden grund var hun lidt nervøs for at stå face to face med Jake.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 7:29 am
Jake Han havde haft ret høj lyd på tvet, så det var et held at han lige kunne høre at det bankede på. Forsigtigt tog han fjernbetjeningen og fik skruet ned, inden han rejste sig op og gik hen til døren. Da han åbnede og så Hazel foran den, fik han en blandet følelse. Han var glad fordi han altid savnede hende, når de ikke havde set hinanden i noget tid, men ligeså snart han tænkte på billedet og den tur i går, så følte han sig trykket indeni. ''Hey'' sagde han stille og vidste ikke om han skulle give hende et kram, for det havde han lyst til. Han lod dog være og trådte i stedet et skridt tilbage, så hun kunne komme indenfor. Han vidste ikke rigtigt 'hvorfor' hun kom. Om det her handlede om Nick eller turen?
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 7:47 am
Hazel
Hun mærkede hvordan hendes blik kort flakket da hun så ham og sukkede svagt. "Jeg ville bare gerne have reddet tingene ud med dig. Vores sidste møde endte ret dårligt og..jeg kan ikke lide at vi på ingen måde er på talefod" Sagde hun stille og rykkede en smule på sig, inden hun alligevel gik indenfor. Hun tog forsigtigt og aede ham let hen over armen, da hun ikke turde give ham et kram. Hun tog sine sko af og satte dem pænt ind til siden. "Jeg..ved ikke om du er i humør til at snakke, men jeg går ikke igen" Sagde hun bestemt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 7:49 am
Jake Han kiggede kort ned mod hendes hånd som lå på hendes arm. Selvom han havde ret blandede følelser lige nu, så havde det stadigt en beroligende virkning på ham at mærke hende tæt på. ''Jeg tror også at vi har behov for at snakke lidt'' svarede han og tog sig sammen til at sende hende et kort smil, da det ikke nyttede noget at virke alt for sur. Men det billede på Facebook gik ham virkeligt på og han vidste, at det nok ville udløse endnu en diskussion. Han gik ud i sit køkken, hvor han fandt en flaske Fanta og to glas som han gik ind og stillede på sit stuebord. ''Jeg er ked af at jeg ikke fortalte det med Nick igår..'' begyndte han, i det han forsigtigt satte sig i sin sofa.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 7:57 am
Hazel
Hun ville så vidt muligt undgå at starte en diskussion op med ham. Selvfølgelig vidste hun at de skulle ind på nogle svære emner, men hun ville prøve at tage det så roligt som muligt. Det hjalp på ingen måde, hvis de begyndte at sidde og hakke på hinanden. "Jeg..det gør intet. Jeg..blev ret skuffet over du løj omkring de ting, men jeg kan også godt se tingene fra din side" Sagde hun og bed sig i læben, da hun godt vidste at hun ikke havde været speciel nem at stole på. "Som du nok ved, så var jeg jo hjemme hos Nick i går. Du hørte vores aftale i zoo"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 8:01 am
Jake Han bed sig lidt i læben, da hun nævnte at hun havde været hjemme ved Nick. ''Det.. Så jeg'' indrømmede han, da det billede havde fået ret mange likes og comments. Han vidste ikke helt hvordan han skulle håndtere det, for han havde det virkeligt ikke godt med at de gik rundt og sås, men han kunne heller ikke ligge bånd på dem, det følte han ikke at han kunne tillade sig. Dog glemte han helt at spørge om hvordan det gik med ham, da han med det samme tænkte på om hvad de havde lavet. Det havde jo været en ret sårbar Hazel og den altid småliderlige Nick der havde været i samme rum. ''Jeg hader virkeligt at I ses.. Jeg ved godt at det ikke er op til mig at bestemme, men.. for fanden..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 8:11 am
Hazel
Hun krummet helt sine tær sammen da han sagde at han havde det dårligt med at de sås. "Jake, jeg..har tænkt mig at være ærlig overfor dig" Sagde hun stille og lukkede kort sine øjne sammen, da hun ikke vidste om det var det rigtige tidspunkt at fortælle på, men var det overhovedet der? "I går det..prøvet Nick at kysse mig. Der skete ikke noget og vi kysset ikke. Jeg har ikke lyst til at stoppe med at se hverken dig eller Nick, men..tingene er så rodet" Sukkede hun.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 8:16 am
Jake Han mærkede hvordan han helt bed tænderne sammen, da han hørte hvad Nick havde prøvet på. At hans egen bedste ven ikke havde så meget respekt for ham eller hans kæreste til at kunne holde fingrene væk, var virkeligt dråben som fik bægeret til at flyde over. Han tog en dyb indånding og prøvede at håndtere det bedst muligt, men det var ærligt talt nemmere sagt end gjort. ''Rodet? Det ser ellers meget klart ud for mig. Min bedste ven respekterer mig ikke og prøver at stjæle min kæreste..'' sukkede han og rejste sig op og begyndte at gå lidt usikkert rundt på stuegulvet. Han følte sig helt rastløst og han vidste ikke hvad han skulle gøre og hvad der var rigtigt. Det var som om, at ingen kunne lade dem være i fred. ''Hvad gjorde du? Du.. Afslog ham.. eller..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 8:47 am
Hazel
Hun mærkede hvordan at hun helt fik tårene i øjnene, da hun ikke ønskede denne samtale på nogen måde, men hun følte heller ikke at de kunne komme udenom det. "Ja..jeg..afviste ham og..han fik ret dårlig samvittighed efterfølgende" Sagde hun og bed sig i læben, da hun godt kunne høre et hun på et eller andet punkt prøvet at beskytte Nick ved at sige, at tingene ikke var så slemme igen. "Jeg..ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre Jake, der skete intet. Men..selvom der intet skete, har der sgu været sket så meget andet på det seneste, og jeg føler..at jeg bare sårer dig hele tiden"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 9:18 am
Jake Han rykkede en smule usikkert på sig, da tanken om at Nick havde rørt ved Hazel bare en lille smule gav ham kvalme. Han ville ikke dele Hazel med andre og han var træt af, at han ikke engang kunne have hende i én dag for sig selv. Der var altid et eller andet der kom i vejen. ''Vi.. Sårer hinanden'' sagde han stille, da havde løjet og stjålet for hende. Han forstod ikke, hvordan så rolige mennesker som de var, kunne have så mange problemer indbyrdes. Det var jo helt sindssygt et eller andet sted. ''Jeg er bare.. Så træt af at have den her følelse i kroppen. Jeg har det som om at jeg hele tiden skal kæmpe mod andre og.. Jeg ikke får bare lidt tid at være lykkelig i'' forklarede han lavt. Det var ikke sådan her det skulle føles at være nyforelsket. Det var superstressende og bestemt ikke en fornøjelse.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 9:44 am
Hazel
Hun havde helt lyst til at røre ved ham, men af en eller anden grund følte hun lidt at der var en form for afstand mellem dem som hun ikke rigtigt kunne forklare. "Jeg forstår heller ikke hvorfor det er endt sådan her. Problemet er også, at jeg ikke ved hvordan vi..løser det" Sukkede hun svagt og bed sig i læben, da hun bare ønskede at glemme problemerne lidt og bare være sammen med ham. Hun var dog glad for at han virket en smule forstående overfor det som var sket mellem dem i går. "Jeg vil gerne fortsætte med at se Nick, men..jeg kan ikke holde ud hvis du tror vi laver noget"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 9:48 am
Jake Han vidste ikke, om han nogensinde ville blive okay med at hun tilbragte tid med en, som tydeligvis var meget tiltrukket af hende. Han stolede ikke nok på Hazel til at kunne få fred indeni med det. ''Jeg tror ikke.. At jeg nogensinde vænner mig til det'' sagde han stille, da han følte sig dårlig over, at han ikke kunne se igennem fingrene med det, men hvis det var omvendt, så var han ikke sikker på om Hazel ville acceptere at han så en pige, som var forelsket i ham. Han så en smule tøvende på hende og mærkede at han blev mere og mere tør i halsen, da han ikke helt vidste hvor det var de bevægede sig hen af. ''Selvom.. Jeg nødig vil gøre det her.. Så er jeg nødt til at bede dig.. At vælge mellem mig og Nick.. Jeg.. Hader at skulle gøre det, men jeg.. Kan bare ikke..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 10:01 am
Hazel
Hun så hurtigt op på ham, da han sagde at han blev nødt til at vælge mellem ham og Nick. Faktisk ville hun aldrig nogensinde kunne vælge og det kom lidt bag på hende, at han spurgte på den måde. "Vil du have at jeg skal vælge mellem jer? Hvad hvis jeg vælger dig og fortsætter med at se Nick som ven? Dropper du mig så? Eller hvad hvis jeg vælger Nick, ikke som kæreste, men fortsætte med at se ham. Nægter du så at se mig? Forhelvede jeg kan sgu da ikke vælge" Sagde hun lettere forvirret.