VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Nick og Anton

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 8:09 am

Hazel

//Jeg går ud fra, at vi starter fra hvor Hazel havde været ude at rejse lidt. Og havde 'slettet' det med Jake.

Hun ankom til en lejligheds blok midt i London. Hun havde kun lige det mest nødvendige med, da hun havde boet hos en veninde de sidste par uger. Veninden havde hun mødt på sine rejser og de havde boet på værelse sammen, så det var ret nemt også at dele i London, men det var nu rart endeligt at have sit eget, da hun havde det lidt dårligt med at bo på låns. Hun gik indenfor i opgaven og bed sig let i læben, da hun ikke kunne forstår hvor de folk som skulle flytte hendes ting var henne. Hun havde aftalt med dem, at de skulle være her 12.30, og klokken var 12.40 nu. Hun havde taget bussen og den var selvfølgelig en smule forsinket. Hun tog sin mobil op og ringet til flytte selskabet og fik dem forklaret situationen. "Forkert dato?" Gentog hun en smule surt i telefonen. "Så i har altså mulighed for at komme i løbet af i dag eller imorgen, super" Sagde hun opgivende og lagde telefonen fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 8:17 am

Anton
Han havde lige været i skole og selvom han havde fået tidligt fri, var han blevet ude på skolen lidt for at snakke med de andre. Han var på vej op af trapperne til sin opgang og sukkede kort da han hørte en stemme. Han var lidt nervøs for om det var hans underbo, en ældre dame ved navn Peggy, som synes at 'han var en nydelig ung mand', fordi han af og til hjalp hende med hendes tekniske problemer xD Selvom han ikke havde noget imod at hjælpe, så var det efterhånden bare blevet ret tit. Dog så han en smule forbløffet ud, da han fik øje på en ung pige på sin etage og bed sig lidt i læben, da han lige overhørte at hun vist havde problemer. Han vidste godt at nabolejligheden havde været tom den sidste måneds tid, men det var alligevel altid lidt sært at få en ny nabo. ''Er alt vel?'' spurgte han helt høfligt og rankede sig en smule op, mens han rettede på sin computertaskes strop som var ved at glide ned af skulderen på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 8:38 am

Hazel

Hun så hurtigt op, da der stod en fyr foran hende og spurgte om alt var vel. "Tjaeh, jeg skal overtage lejligheden på 2. sal, men det ser ud til at alle mine møbler er forsinket, så ligenu står jeg uden seng i nat" Sagde hun med et skævt smil. Hun ville selvfølgelig kunne tage tilbage til sin veninde, men hun boede et godt stykke udenfor London og hvis hendes møbler kom i mellemtiden? Hun sukkede svagt, "Det ser ud til jeg må sove i badekarret i nat" Sagde hun og kunne alligevel ikke lade være med at smile. Det var en virkelig irriterende situation at stå i, men hun kunne intet gøre fra eller til. Det var også en af de ting som hun havde lært på sine rejser, nemlig at se mere positivt på tingene og ikke lade sig gå på af små ting. Hun havde dog tænkt sig at brokke sig imorgen og få noget rabat.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 8:51 am

Anton
Han kunne i et øjeblik ikke lade være med at smile lidt, da han lige kunne forestille sig hende ligge i et eller andet lille badekar og sove. Det ville han næsten ikke kunne nænne, selvom han ikke helt vidste hvordan han skulle bære sig ad med at invitere hende indenfor uden at han lød små-creepy. Selvom det jo egentligt bare var almen høflighed, så overtænkte han tit tingene og var helt nervøs for om hun måske ville misforstå hvis han spurgte om hun ville med ind. Lidt usikkert vendte han sig om og låste forsigtigt op for sin hoveddør. Men lige da han skulle til at tage ned i håndtaget og gå indenfor, sukkede han lydløst, da han ikke bare kunne lade hende stå herude? Han vendte sig om igen og lod blikket hvile tavst på hende i nogle sekunder, mens han tænkte over hvordan han skulle formulere sig. ''Hør, vil.. Du ikke lige med ind og se om du kan få.. orden på det. Altså, det er da bedre end at stå ude på en trappeopgang..'' smilede han skævt i hendes retning.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 9:16 am

Hazel

Hun havde egentlig ikke regnet med at han ville hjælpe eller inviterer hende indenfor, da det i princippet slet ikke var hans problem. Men på den anden side var de kommende naboer, så de ville vel støde på hinanden af og til. "Jotak" Sagde hun med et lille smil og gik lige indenfor hans dør. Hun så sig en smule rundt i hans lejlighed og smilede let, da det var ens lejligheder og værelserne var virkelig godt placeret. "Jeg er Hazel" Sagde hun med et lille smil og vendte sig med front mod ham og rakte sin hånd frem, da hun godt lige ville hilse ordentligt på ham xD "Er der noget specielt jeg skal vide om ejendommen?" Spurgte hun med et skævt smil, da hun alligevel var ret nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTors Apr 03, 2014 9:24 am

Anton
Han åbnede forsigtigt døren op og kiggede kort ind i lejligheden. Heldigvis havde han ryddet op for nogle dage siden, men han kunne lige se at hans PS4 lå og flød på stuegulvet sammen med joystickene xD Han så kort ned på hendes hånd, i det han selv rakte sin frem og gav hende et fast håndtryk, da der virkeligt ikke var noget værre end sådan en slatten svedig hånd. ''Anton'' smilede han og trak forsigtigt hånden til sig. Selvom han end ikke ville indrømme det for sig selv, så var det faktisk ret ''nice'' at der var flyttet en pige ind i opgangen; så var der lidt godt at se på. Men sådan ville han ikke tænke om hende, selvom det kunne være svært at lade være. ''Specielt? Altså det er noget gammelt lort'' indrømmede han, mens han vippede skoene af. Der var ikke noget prangende over disse lejligheder som sådan. De var hyggelige, men ikke mere end det. Det var hvad man kunne forvente af en billig lejlighed som lå midt i London. ''Jeg skal faktisk til at lave noget aftensmad.. Og.. Ja, altså hvis du ikke bliver færdig inden da, så er der nok til én mere''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeLør Apr 05, 2014 10:23 am

Hazel

Hun smilede let, da han sagde at det var noget gammelt lort. Det var egentlig lidt ligemeget hvor hun boede. Hun havde fået tilsendt nogle billeder og vidste, at badeværelset var pænt stort og det var nok til hende. Et ordentligt badeværelset, et nogenlunde køkken og et sted til en seng, så kunne hun overleve. "Nu tænkte jeg mere sådan pratisk, vaskemaskine, er der en i lejligheder eller et fælles rum? Hvor længe må der være varm osv?" Sagde hun og bed sig i læben, da hun nok var en smule for pratisk med sådan nogle ting, men det var jo godt at vide. Hun skævede kort til sin mobil. Ingen beskeder. "Jeg ville gerne, hvis jeg kunne blive og spise med".
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:09 am

Anton
Han gik ud mod sin køkkenvask, hvor han havde lagt noget hakket oksekød ud til at tø op. Mens han åbnede for pakken, lyttede han samtidigt til hendes ord i baggrunden. I et lille øjeblik overvejede han om han måske var uhøflig over bare at stå med ryggen til, men omvendt skulle han jo også sørge for maden xD ''Altså vi har kun plads til en stor maskine i køkkenet, så om du vil have en vaskemaskine eller en opvaskemaskine skal du gøre op med dig selv. Vi har et lille fælles vaskeri i kælderen, men der er et lidt længere nede af gaden som er lidt dyrere, men de har også tørretumbler'' sagde han. Der var kun 3 vaskemaskiner til hele opgangen, så nogle gange kunne det godt være svært at få fat i en tid. Han så sig selv kort over skulderen og sendte hende et høfligt smil. Han var overhovedet ikke vant til at have pigebesøg - faktisk var det kun når hans lillesøster eller mor lige skulle komme forbi. ''Hvordan kan det være at du er flyttet hertil? Eller du har måske altid været en Londoner?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:22 am

Hazel

Hun gik med ud i hans køkken og så sig en smule omkring, da hun gerne ville se hvordan han havde indrettet sig, så der kom mest muligt plads, da man jo godt lidt måtte lure hvad andre havde gjort. "Hmm, den er svær" Sagde hun med et lille smil. Dog ville hun nok vælge en opvaskemaskine, da hun var vant til at gå på vaskeri med sit tøj, men man gad ikke stå og vaske op efter hvert måltid xD "Jeg har altid boet i London, jeg har bare været ude at rejse de sidste par måneder. Der..skulle ske lidt nyt" Sagde hun med et skævt smil. "Hvad med dig? Er du tilflytter..eller har du altid boet i London?" Spurgte hun spændt. Hun gik forsigtigt hen ved siden af ham og så ned på kødet. "Er der noget jeg skal gøre, skære nogle grønsager. eller?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:31 am

Anton
Han fik kødet pakket ud og fandt et lille bræt hvor lagde det på. ''Niks, jeg er opvokset i Brighton.. Så det er lidt anderledes at komme fra en rigtig strand og naturby også flytte.. Til et sted hvor der egentligt stinker af lort tiltider'' grinede han og så sig atter over skulderen. Han var på ingen måde fin på den, men det var stadigt lidt af en omvæltning og han havde flere gange erfaret at rigtige London-borgere ofte havde lidt primitive krav til tilværelsen, men igen - sådan var det nok i alle storbyer. Selvom han var en genert fyr, så følte han sig faktisk allerede ''rolig'' i hendes selskab. Eller i hvert fald roligere end han normalt gjorde når han var i samme rum med folk han ikke kendte. Han følte sig ikke så kejtet som han plejede. ''Nejnej, bare slap af, jeg skal bare snitte nogle løg og tomater og sådan.. Forresten, hvor var du ude og rejse henne?'' spurgte han, mens han samtidigt formede kødet i fire mellemstore bøffer.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:50 am

Hazel

Hun brummede let, da han sagde at hun ikke behøvet at hjælpe. Hun havde det meget svært ved bare at se passivt til, når andre gjorde sådan nogle ting. Hun havde altid haft en meget pratisk side og ville derfor gerne hjælpe til med sådan nogle ting. Derfor tog hun uden videre bare og åbnet hans køleskab og begyndte at finde de ting frem som han havde nævnt. Et eller andet sted, var det måske lidt svinsk bare og åbne en andens persons køleskab, men hun følte sig godt tilpas i hans selskab og det var jo bare et køleskab? "Jeg var i Australien. Jeg mødte en god veninde der, som jeg har boet ved det sidste stykke tid, indtil jeg fik det her" Sagde hun med et lille smil. Den tid i udlandet havde virkelig givet hende meget.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:56 am

Anton
Han lagde så og sige ikke noget i at hun åbnede hans køleskab. Han havde okay orden i sine ting - selvfølgelig ikke klinisk orden, dét magtede han ikke, men han var i hvert fald ikke et rodehoved. ''Australien? Hold da op. Hvad skulle du helt derned efter?'' smilede han drillende, da han lidt regnede med at hun havde haft et lille job dernede eller sådan. Man hørte jo ofte at folk ofte tog til Australien for at blive au pair. Han fandt en pande frem og begyndte at varme den op på komfuret, inden han kort lagde øjnene kort på hende og kunne i et øjeblik ikke lade være med at smile af hende, da hun nok var lidt som ham selv på det punkt; man kunne ikke bare bede ham om at slappe af, når der kunne hjælpes med et eller andet. Han kunne ikke bare sætte sig ned på sin flade og se folk knokle for ham xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:32 am

Hazel

Hun smilede let. "Først skulle jeg bare derned for at komme lidt væk, men så fandt jeg en lille bar hvor jeg fik lov til at synge om aftenen" Sagde hun med et lille smil. "Senere hen var der nogle pauser fra det, hvor jeg rejste rundt med min veninde til de forskellige byer, også tilbage og synge igen" Sagde hun med et lille smil. "Bare slappe af, arbejde lidt, opleve ting. Det var virkelig spændende" Sagde hun og stod helt og smilede. "Jeg ved at jeg skal ud og rejse igen snart. Jeg savner det..faktisk allerede" Sagde hun med et skævt smil. Der var sket så meget i London, så selvfølgelig kunne hun lide at være hjemme, men der var også dårlige minder, men nu boede hun langt væk fra der hun boede før. Så det var et helt nyt kapitel i hendes liv. Hun fandt en kniv frem. "Hvor har du et skærebræt henne?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:47 am

Anton
Han fandt et skærebræt frem til hende fra skuffen og satte det på bordet foran hende, så det var klart til at blive brugt. Han syntes faktisk det var ret modigt af hende at rejse bare uden lige - også til et helt andet kontinent. Det lød jo som om at hun var rejst alene af sted i starten? Selv var han nok lidt tryghedsnarkoman og han kunne aldrig finde på at rejse virkelig langt væk fra alt han kendte. Han var jo også kun flyttet til London fordi han havde brudt med sin ekskæreste for et års tid siden og han så siden da fik studie i London, men han måtte indrømme at det afslappede liv i Brighton af og til trak en del i ham. ''Er du sanger?'' spurgte han forundret, mens han gik hen mod panderne med bøfferne. Faktisk lignede hun også lidt sådan en uskyldig singersong-writer pige, så han kunne sagtens få det til at passe med at hun var sangerinde xD ''Altså er det noget du kan leve af eller.. studerer.. eller arbejder du ved siden af?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 7:05 am

Hazel

Hun trak let på skulderne da hun ikke ligefrem ville kalde sig selv for sanger. "Jeg synger ja, mens jeg var afsted tjente jeg penge på at synge i baren og også arbejde der som bartender og tjener" Sagde hun med et lille smil. "Så alene kan jeg desværre ikke leve af det, selvom det er min store drøm. Men..jeg håber jeg kan finde et ligende job her i London. Jeg ved der er mange små mindre bare som kan bruge en ekstra hånd" Sagde hun med et lille smil. Hun tog nogle tomater som hun lige skyllet under vand og ellers begyndte at skære ud. "Hvad med dig? Arbejder du eller studerer du?" Spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 7:52 am

Anton
Han fik lagt bøfferne på panden og lod samtidigt noget smør simre sig varm. Måske var burger ikke lige pigemad, men det var det eneste han umiddelbart havde købt ind til - og pige eller ej, så elskede alle vel burgere? ''Du kan jo prøve at snakke med dem nede på Hachet Inn nede af gaden. De har tit ukendte bands som spiller om aftenen..'' foreslog han. Faktisk var han tit nede på den pub sammen med nogle af hans venner. Det var faktisk skidehyggeligt og det mest vigtige var at øllene var skidebillige, hvilket også lokkede en del fattige studerende til xD ''Begge dele faktisk. Jeg arbejder 12-15 timer i en Game-butik hver uge og om dagen studerer jeg'' svarede han, mens han stod og varmede bøfferne. Faktisk havde han fuldstændigt ''glemt'' at være genert, normalt var han virkelig dårlig til at holde en samtale i gang, men det kom helt naturligt til ham i dag og det sjove var, at han næsten slet ikke bed mærke i det. ''Forresten, kan du tage brødristeren derovre og varme 4 burgerboller?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 8:34 am

Hazel

Hun havde godt lidt lagt mærke til at han var en lille smule nørdet i det, men faktisk ikke på en sådan voldsomt nørdet måde. Det var måske lidt underligt, men han virket virkelig venlig og afslappet. "Selvfølgelig" Sagde hun med et lille smil og tog burgerboller og fandt brødristeren frem og lagde bollerne på. "Så du sådan en gamernerd?" Sagde hun og sendte ham et sukkersødt smil, da hun ikke kendte hans grænser og hun ville være 110% sikker på, at han forstod at det kun var lidt kærlig drilleri. Hun var på ingen måde ude på at fornærme ham, men altid blev en smule sjovere med lidt humør. "Det lyder som en god mulighed. Jeg må prøve at gå derned når jeg kommet på plads"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 9:33 am

Anton
Han skævede sig kort over skulderen, da hun spurgte om han var lidt en 'gamernørd'. Givet, det kunne han ikke løbe fra. Han elskede både at spille på PCen og han ejede også både den nye PS4 og X-box, for man fik alligevel en del rabat når han ligefrem arbejdede med det xD Dog blev han i et øjeblik lidt underligt til mode da han så hendes smil; han regnede med at det var for at være venligt, men det lignede lidt at hun flirtede med ham i hans hoved. Han kom helt til at stå og smile en smule dumt og bare en tand for bredt, da han ikke helt vidste hvad han skulle gøre og han kunne mærke at han for en stund følte sig på usikker grund - hvilket faktisk var første gang han havde følt det sådan i dag. ''Øh.. Ja, altså.. det.. '' kom det svagt fra ham, inden han irriteret rystede på hovedet over sig selv. Det var så tydeligt at han blev usikker og så bare over så lidt. ''Øhm... Kødet er færdigt..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeOns Apr 09, 2014 10:26 pm

Hazel

Hun bed sig kort i læben, da han pludselig virket en smule usikker, hvorfor vidste hun dog ikke? Havde hendes udtale om gamernørd alligevel ramt ham, selvom hun havde bare at 'overtolke' sin venlighed omkring det. Hun overvejer kort at sige, at det ikke var ondt ment, men måske var det dumt at rode mere i det, hvis han var blevet stød over emnet? "Oh, bollerne og grønsagerne er også klar" Sagde hun med et lille smil og fik sat salaten over i en skål. ""Så mangler vi bare at dække bordet, så vi klar?" Sagde hun og vendte sig om og brummede let, i det hun fik øje på hans spisebord. Hun satte salaten derover og gav sig til at studerer skabene for at gætte sig frem til hvilke der indholdt tallerkener.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 3:58 am

Anton
Han følte sig en smule kejtet over at være blevet så ''mærkelig''. Det var dog ikke noget nyt for ham; det havde også taget lang tid før hans ekskæreste kunne ''score'' ham, da han altid tog sig alt for lang tid om at danne sig et 100% overblik over en person og derefter føle sig tryg i vedkommendes selskab. Han var aldrig typen der ville tage kontakt til en pige, det var altid omvendt. Men underligt nok havde han det indtryk at hvis han virkede prøvede, så ville han heller ikke have svært ved at score, men det var bare ikke ham. Han følte sig alt for usikker. Han lagde kødet op på et lille fad så de kunne tage, som han også fik sat på bordet. ''Tallerkener står til højre for vasken'' sagde han med et kort smil, inden han dog så væk fra hende igen. ''Hvad er det forresten for en lejlighed du flytter ind i? Den ved siden af mig eller den oven på skråt for mig?'' spurgte han, da han havde erfaret at der var to ledige.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 14, 2014 9:11 am

Hazel

Hun åbnet det skab som han sagde og tog to tallerkener og begyndte at dække op. Hun tog os lige ketchup, burgerdressing osv til deres brugere fra køleskabet. "Det er den som hedder 2b, så det må være den lige overfor dig?" Sagde hun med et skævt smil, da hun faktisk ikke havde 110% styr på det. Det var ret mærkeligt bare at flytte ind i en lejlighed som hun aldrig havde set, men hun kendte lidt til området og havde set billeder på nettet, men aldrig irl. Men hun havde ikke haft noget valgt. Det havde været hyggeligt at bo hos hendes veninde, men det var os hurtig blevet for meget. Hendes gamle lejlighed havde hun ikke mulighed for at få tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 14, 2014 9:16 am

Anton
Han var ret sikker på at hvis hans venner fandt ud af at der var flyttet en ung og smuk pige ind ved siden af ham, at de ville blive ret misundelige. Hans venner var lidt nørdede, og selvom de fleste af dem egentligt havde kærester på, så var de stadigt ligeså akavede som han selv var omkring piger xD Han satte sig hen ved det opdækkede bord og smilede tilfredst for sig selv da der ikke var noget som var gået galt med maden; det i sig selv var en sejr, for ærlig talt var han ikke den store kok selvom han godt kunne lide at lave mad. ''Har du egentligt fundet ud af hvad du gør i dag? Altså var det din seng som ikke var kommet? Har du en sofa stående du kan sove på eller..'' spurgte han, mens han begyndte at stable ting på sine burgerboller.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 14, 2014 10:00 am

Hazel

Hun begyndte at 'samle' sin burger og smilede let, da hun virkelig var blevet sulten. Hun vidste at hun var nødt til at invitere ham ind hos sig på et tidspunkt, for at takke for gæstfriheden. Dog ville hun holde det lidt for sig selv endnu, da hun godt kunne fornemme at han virket en smule 'genert' omkring situationen og hun ville derfor ikke han skulle misforstå noget. Han var faktisk sød nok, men han virket på en måde usikker, lidt som en typisk nørd. Men hun slappede af i hans selskab og det var det eneste som betød noget. "Jeg har slet ingen møbler overhovedet. Jeg har min taske med. Det vil sige min make-up taske jeg altid bære rundt på med tandbørste, make-up, en lille børste og ja..pigeting. Men alle mine møbler stod på et lager og..det gør de stadig" Sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitimeMan Apr 14, 2014 10:10 am

Anton
Han havde det lidt skidt med at hun ikke havde noget sted at sove. Selvfølgelig vidste han at hun sikkert ville kunne sove hos hendes veninde, men det havde nok været meningen at hun gerne ville fremstå som uafhængig nu og det var lidt nederen at skulle ''flytte'' tilbage for en ekstra dag igen. ''Du kan godt sove i min seng hvis du vil'' smilede han; dog blegnede han smil alligevel lidt, da det lød lidt charlatansagtigt at lukke sådan noget ud xD ''Altså jeg mener.. At jeg kan rede op til mig selv henne på sofaen også kan du låne min seng. Jeg skiftede faktisk sengetøj i morges inden jeg tog afsted.. Så..'' han kunne slet ikke lade være med at hjælpsom, sådan var han bare som person. Han var godt klar over at han tit blev lidt udnyttet af den grund nogle gange, men sådan tænkte han bare ikke over det. Han fik spist lidt af sin burger og sendte hende et kort smil. ''Jeg håber ikke det smager helt forfærdeligt..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Sponsoreret inhold





Hazel, Nick og Anton Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick og Anton   Hazel, Nick og Anton I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Nick og Anton
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick & Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: