VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 1:48 am

Hazel

Hun sukkede let, da han blev lidt spydig. Hun vidste ikke, om han var sur over det før eller om han havde det svært med, at hun havde sagt farvel. "Mit liv. Jeg skal satse på FFF og ikke...fyre der slår mig. Jeg vil virkelig gerne..fortsætte med at snakke med dig Nick og..jeg holder virkelig meget af dig, men..jeg kan ikke regne med at du..altid er clean når vi er sammen. Og Lee kontakter ikke mig, det har han lovet" Sagde hun stille. Da det jo var rigtigt. Han ville ikke kontakte hende mere. "Jeg kom her i dag, fordi jeg ville forklarer dig, at jeg ikke kan ses med dig, når du er påvirket. Og selvom du slog mig, så jeg sgu stadig bekymret for dig. Fordi inderste inde er du ikke en fyr der slår på piger. Inderste inde er du den Nick jeg faldt for" Sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 1:59 am

Nick
Han kunne mærke at han spændte mere og mere i kroppen. Realiteterne gik langsomt op for ham, at han faktisk havde mistet hende ved en dum handling, men han tillod sig ikke at se på det med de fornuftige briller. Han kunne ikke se, at det var stoffernes skyld og at han var mere eller mindre ude af kontrol. Det slog ham slet ikke, at han i denne uge havde været påvirket i 4 dage ud af 7. ''Så et eller andet sted beder du mig om at vælge mellem dig eller stofferne? Eller har jeg slet ikke det valg, som hedder 'dig'?'' brummede han, da han ikke helt forstod. Han kunne mærke at han blev helt desperat ved det. Han kunne aldrig nogensinde vælge stofferne fra, men ikke at se Hazel var ligeså slemt.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 2:50 am

Hazel

Hun trak vejret på skulderne og sukkede svagt. "Jeg beder dig ikke om noget Nick. Jeg har sagt, at jeg synes du skulle overveje at få hjælp, før..det ender galt" Mumlede hun stille. "Men jeg har ikke lyst til at være sammen med dig i påvirket tilstand, sidste gang blev jeg slået, så det må du forstå" Sagde hun og så på ham. Hun ville aldrig tvinge ham til at vælge mellem hende eller stofferne, men måske ville han føle det sådan? Men det var nu på ingen måde meningen. Det han til gengæld skulle gøre var et vælge om han ville leve et liv med eller uden stoffer. "Jeg..har ikke andet, så..har du noget at snakke om? Ellers skal jeg nok gå igen, så du kan få sovet"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 3:01 am

Nick
Han kneb øjnene en smule sammen, da hun ikke engang 'gav' ham valget. Hun havde allerede bestemt, at de ikke skulle ses mere, så måske var hun kun kommet for at gnide salt i såret? Han var tavs i noget tid, inden han efter nogle få sekunder begyndte at fumle lidt rundt i hans baglomme. Forsigtigt hev han en lille pose med nogt ganske fint hvidt pulver op, som han smed op på køkkenbordet, så den landede lige foran henne. Han så hen på hende med et køligt blik, da han alligevel ville lade hende vide, hvad han ville vælge, hvis han skulle. ''Jeg vil til enhver tid vælge det her frem for en dum gås.. Jeg gider ikke at have nogen der skal fortælle mig hvad jeg må. Derfor var vi aldrig blevet kærester alligevel og det har jeg forklaret en gang for dig før. Så uanset om du tror du næsten var min kæreste, så var du ikke engang tæt på''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 6:18 am

Hazel

Hun vidste ikke rigtigt om det var noget han virkelig mente, eller om han bare havde behov for at mande sig op og på ingen måde vise sig sårbar. Alligevel mærkede hun et stik i brystet, inden hun vendte blikket i jorden. "Fair nok, så vil jeg gå igen" Sagde hun og gik hen og satte colaen i køleskabet igen, da hun slet ikke havde drukket af den, hvorefter hun gik hen og tog sine sko på og gik ud af døren med et lille suk. Hvis der skulle ske noget, måtte de have fat på Charlie og det var ikke engang sikkert, at det ville være nok. Pt virket det til at Nick virkelig virkelig nægtet at gå i behandling. "Farvel" Sagde hun og åbnet døren og gik.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 6:38 am

Nick
Han kiggede efter hende hende vejen ud gennem døren og sukkede en smule lydløst. Selvom det var svært at se på at hun gik ud af hans liv, så følte han at han havde gjort sig tydelig og 'vundet' den diskussion. Nok havde hun været den, som ville sige 'farvel', men han følte alligevel at han havde fået vendt det til, at han syntes at stoffer var vigtigere end at have et forhold til hende på nogen måde. ''Farvel'' brummede han, inden han blot tog fat om stofferne igen, lagde dem tilbage i sin lomme og gik op på hans værelse, da han var alene. Han havde en sygelig lyst til at bare at gå igang med den pose og glemme hans følelser.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 7:51 am

Hazel

Hun gik hen til det lille sted hvor Jake sad og gav bare hen og gav ham et kram. "Undskyld, jeg trængte bare lige til at kram" Sagde hun lidt dumt, inden hun nikkede let hen af vejen, da de måske skulle se at komme væk fra Nick område. Han ville nok blive lidt sur, hvis han så dem sammen. "Han..sagde han hellere ville være på stoffer end..noget andet" Sagde hun stille. Hun behøvede vel ikke fortælle til Jake, at han hellere ville være på stoffer end sammen med hende. "Så jeg tror ikke..at vi kan overtale ham, så vi er nødt til at få fat i Charlie på en eller anden måde" Mumlede hun stille og følte hvordan hun fik det helt dårligt. "Jeg..tror det bedst vi gør det hurtigst muligt, han..havde noget på sig nu, så hvem ved hvor længe der går før han tager det?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 7:56 am

Jake
Han bed sig lidt i læben, da hun kom hen og gav ham et kram. Forsigtigt gengældte han, inden han kastede et sidste kast på Nicks hus, i det han begyndte at gå hen af vejen. ''Seriøst?'' sagde han stille, da det lød til at blive mere og mere voldsomt og ude af kontrol. ''Jeg tror du har ret.. Da jeg ringede ham op igår, sagde den ikke noget med at nummeret ikke eksisterede, men den afbrød bare som om at der ikke var dækning'' Sagde han stille og rakte hans telefon hen til hende. ''Prøv at ring op herfra. Nummeret står bare under 'Charlie' '' sagde han og skævede lidt hen til hende. I et kort øjeblik overvejede han at banke på Nicks dør og sørge for at han intet tog, men så ville han kunne linke til at ham og Hazel var der sammen.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:12 am

Hazel

Hun svang svagt en klump da hun hørte Charlies stemme. "Hej Charlie, det er Hazel. Electra og Nicks veninde" Sagde hun og holdt en lille pause, så han lige ville kunne finde hoved og hale på det hele. "Nick han slog mig.." røg det bare ud af hende, inden hun hårdt bed sig i læben. "Jeg ringer ikke for at fortælle det, men han..var påvirket af stoffer og..han har en masser stoffer på sig nu, så..jeg er bange for at han ikke kan styrer det. Jeg..ved godt at du er meget optaget og nok helst ikke vil forstyrres. Men...Nick har virkelig brug for din hjælp. Han..afviser mig og..og jeg ked af at ødelægge din weekend, men jeg er bange for der sker ham noget" Sagde hun forvirret, da hun slet ikke vidste hvordan hun skulle forklarer sig. Hun skævede usikkert hen til Nick og rykkede på sig og mærkede hvordan hun helt rystede på sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:20 am

Jake
Han bed sig hårdt i læben, da hun faktisk kom igennem. Ligenu var han bare lykkelig for, at han havde haft det nummer og så kunne Nick måske få hjælp snart, før han kunne nå at tage noget. Han vidste jo ikke, hvor langt væk Charlie var lige nu. Han kunne se på hendes hånd at hun rystede. Forsigtigt tog han fat i hendes frie hånd, gav den et klem og sendte hende et opmuntrende blik, da der ikke skulle noget geni til at se at hun var virkeligt oprevet. Nu håbede han bare, at Charlie kunne komme hjem hurtigst muligt og få banket noget fornuft ind i hovedet på Nick.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:25 am

Hazel

Hun rakte telefonen tilbage til Jake, da Charlie havde lagt på og bed sig let i læben, da hun stod med ham i hånden. "Charlie er på vej, hvor jeg bare dum og fortælle, at han slog mig" Sukkede hun stille. Hun var en smule flov over, at Nick havde gjort det, men et eller andet sted, var det svært at se alvoren i, at Nick bare tog nogle stoffer, da det nok ikke hørte til sjældenhederne. "Jeg..skal ikke se ham mere, men nu har jeg gjort det bedste jeg kunne for at hjælpe" Sagde hun mest til sig selv, da hun havde lidt dårlig smag i munden over, at Nick muligvis følte at alle var imod ham lige nu. Men det ville bare gå udover en anden pige, hvis hun i det mindste ikke bare prøvede at stoppe det. "Jeg..ved ikke hvad vi gør nu, men jeg vil gerne hjem" sagde hun stille. Om de så gik sammen eller hver for sig.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:31 am

Jake
Han rystede på hovedet, da han syntes at det var en god idé at fortælle Charlie hvad der var sket uden at ligge fingre imellem. ''Nej, Hazel. Det er godt at han forstod alvoren i hvor slemt det var.. Det at han slog dig var virkeligt.. Dråben der fik bærret til at flyde. Han skal have hjælp og det er kun Charlie, som kan gøre det.. Vi kan jo slet ikke.. Trænge ind til ham på det punkt..'' sagde han stille, inden han nikkede. ''Skal vi splejse til en taxa hjem?'' spurgte han stille, da de alligevel ikke boede så langt fra hinanden når man var i bil. Han havde det bare dårligt med at forlade Nick, men han vidste at det ville blive værre hvis han gik indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:41 am

Hazel

Hun brummede let, da han sagde at det var godt hun fortalte hele sandheden. "Jeg tror vidst, at han forstod alvoren" Sagde hun med et skævt smil. Hun havde det bare så dårligt med, at skulle ødelægge Charlie og Electra tid. Hvis hun ikke havde været sammen med Nick den aften, var alt det her så sket? Hun nikkede dog let, da han spurgte om de ville kunne deles om en taxi. "Gerne, jeg orker ikke bus ligenu" Sagde hun og skævede kort til Jake. Hun fandt sin mobil og fik hurtigt bestilt en taxi. Det hele var så underligt, hun håbet dog at hun snart ville få mulighed for at få snakket tingene igennem med Electra. Hun havde ikke set hende længe og der var så mange ting, som hun skulle fortælle. Hun smilede let, da der hurtigt kom en taxi, da de altid var nemme at få fat i i London.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:47 am

Electra
Hun var blevet sat af ved Hazels opgang og var igang med at slæbe sin kuffert op af trapperne. Den var heldigvis ikke så tung, da der stortset kun var tøj i. I den anden hånd havde hun den flaske vin, som de havde åbnet i sommerhuset, da hun havde tilladt sig at tage den og Charlie havde da heller ikke sagt at hun ikke måtte under bilturen. Hun kunne bare godt forestille sig, at Hazel måske ville dulme 'smerterne' lidt. Hun bankede på og tog forsigtigt ned i håndtaget, bare for at se om den mon kunne være åben. Svagt bed hun sig i læben, da den var ulåst. Hun trådte indenfor og stillede sine sko og bagage i en entréen, inden hun gik lidt tøvende indenfor. ''Hazel?''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:52 am

Hazel

Hun havde taget sit et langt bad, da hun altid fik det en smule bedre på den måde. Da hun hørte Electra, skyndte hun sig at få en natkjole på, et håndklæde om sine skuldre og et par grimme lyserøde hjemmesko på. Hun gik ud på gangen og bed sig i læben, da hun virkelig lignede lort. "Mmh?" Sagde hun stille, da hun næsten ikke turde sige mere, da hun var bange for at begynde at bryde sammen. Det var underligt, men når der kom nogle som man var tryg ved og man havde haft nogle lorte dage, så kom det hele og banket på med dobbelt. "Jeg er glad for du kom, lad os..sætte os ind i stuen" Sagde hun og blev stående. Normalt ville hun give et kram for at hilse, men lige nu ville nærkontakt blot gøre, at hun ville blive ked af det. Hun tog nogle usikre skidt mod stuen og sukkede svagt, da Electra kendte hende godt nok til at vide, der var noget galt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 8:56 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da hun virkeligt så ud til at have haft en hård uge. Lige nu fik hun det bare dårligt over, at Harry og Charlie havde optaget alt hendes tid og hun havde brugt mindre tid på Hazel. Men Hazel havde jo også virkeligt været svær at komme i kontakt med, så der måtte være sket et eller andet, som hun ikke vidste noget om. ''Jeg kommer om lidt'' sagde hun stille, inden hun gik ud i køkkenet og fandt nogle vinglas frem fra hendes skab. Hun vidste ikke om hun ville være i humør til at drikke det, men selv skulle hun lige have lagt en 'bund', for at kunne få tingene til at synke bedre ind. Hun stillede glassene og flasken på bordet og satte sig derefter ned i sofaen. ''Hvad.. Er der sket? Du har ikke svaret på mine smser..eller.. og så det opkald.. ''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:04 am

Hazel

Hun fik hældt lidt vin op i begge glas og drak sit, inden hun fyldte det op igen og drak også det andet glas. Hun satte sig let tilbage i sofaen. "Jeg..var sammen med Nick en aften. Jake kommer den næste morgen og opdager mig og Nick har været sammen, så han bliver..selvfølgelig skuffet. Senere dukker Lee pludselig op i min lejlighed. Der skete intet, men han har kunne finde mig. Nick ved alt om Lee og..jeg tager hjem til Nick, for at være væk fra Lee" Begyndte hun og tog lige endnu et glas vin. "Da jeg kommer over til Nick, finder jeg ud af at alle mine penge er væk. Så..om aftenen kører jeg en tur med Lee, for at høre om de penge. Jeg kommer tilbage til Nick, som går helt amok på mig og..slår mig. Pludselig dukker Lee op og får stoppet Nick, som ellers ikke havde stoppet..Og nårh ja, Jake er far" Sagde hun og sad bare med tårer i øjnene, men sagde ikke en lyd og stirret bare tomt ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:10 am

Electra
Hun blegnede en smule, da hun blev ved med at høre 'Lee, Lee og Lee' i hendes sætning. Var det en joke? Hun tømte sit glas med vin og skulle lige have alle hendes ord til at synke ind, men alligevel kunne hun ikke lade være med at blive ved med at tænke på at hun havde haft sagt ''Lee''. Hvornår var den lille gnom(e:i) blevet løsladt? ''Hvad fanden mener du med at Lee er dukket op.. Hvorfor kører du i bil med ham?'' spurgte hun forvirret, da hun ikke helt forstod om det var en helt ny Lee, eller om hun virkeligt tog så tykt pis på hende og havde kontakt med det møgsvin igen. ''Jeg sværger til Gud, hvis du har kontakt til ham..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:15 am

Hazel

Hun bed sig svagt i læben, da hun spurgte ind til Lee. "Han er clean og..jeg ved nødt til at finde ud af, hvor mine penge var henne. Jeg havde ikke råd til mad eller noget som helst. Jeg fik...1500 af ham. Jeg var også oppe ved ham efter det med Nick. Han har lovet at han ikke kontakter mig igen, og jeg har ikke i sinde at kontakt ham" Sagde hun stille og trak sine ben op til sig. "Jeg forstår ikke, hvordan han fandt min adresse. Eller hvordan..han kan havde ændret sig så meget. Altså..han var sød og sådan, men..mon ikke det hele bare er skuespil" Sagde hun opgivende, da det nok var åbenlyst at hun stadig holdt lidt af Lee på et eller andet plan.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:21 am

Electra
Hun vidste godt, at det ikke var hendes opgave at 'råde' eller 'bestemme' over Hazel, men det at lukke Lee ind i hendes liv på nogen måde igen fandt hun virkeligt dumt. Og med de penge, som hun 'fik' af hende stod hun jo nu i gæld til ham på en eller anden måde. ''Jeg ved det ikke Hazel, om han så er blevet en hellig munk, så tror jeg ikke at Lee er en person man ønsker at have tæt ind på livet'' sagde hun stille. Normalt ville hun blive mere vred over at Hazel kunne være så 'dum' at lukke ham indenfor, men omvendt havde hun vidst at Hazel nok ikke havde brug for at hun skulle sidde og være bedrevidende overfor hende lige nu. ''Og Nick.. Hvad.. Tænk.. Jeg vidste at han var dårligt nyt.. Bare ikke.. Så dårligt nyt.. Der går nogle rygter om ham.. Det har der gjort i et års tid..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:25 am

Hazel

"Jeg skal hverken se Lee eller Nick igen. De har skabt nok røre i mit liv og..der sker altid..en masse lort når de i nærheden" Sagde hun stille. Hun vidste, at hun ville have svært ved at skære igennem med at stoppe med at se dem og hvis de opsøgte hende, ville det blive endnu svære for hende og bede dem gå. "Jeg har aldrig set ham så sur, det var som at se Lee" Sagde hun og rykkede en smule på sig, inden hun alligevel kravlede hen og gav Electra et let kram. Det var ligesom, at det hjalp at snakke med hende. "Fik vi..helt ødelagt din weekend" Sagde hun stille og blev bare siddende tæt på hende. "Men ok, Charlie har nu en sød stemme". Sagde hun og kunne ikke helt lade være med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:32 am

Electra
Hun smilede svagt, da hun kom hen og krammede hende. Forsigtigt lagde hun armene omkring hende og gengældte blidt hendes kram med et lille klem. Lige nu var hun bare glad for at hun var kommet hjem, da hun havde været virkeligt bekymret for hende. ''Jeg tror at du gør dig klog i bare at holde dig til Jake.. Også selvom han er far.. er det seriøst?''' sagde hun undrende, da det jo havde været 'Jake' som havde ringet Charlie op. Så Hazel måtte jo have haft hans telefon, derfor måtte hun jo have været sammen med på det tidspunkt. Svagt bed hun sig i læben, da weekenden havde været mere 'ødelagt' i hendes øjne, hvis de ikke var kommet hjem til Nick og Hazel, syntes hun. ''Han er jo forsanger, han skal jo have en sød stemme'' smilede hun skævt og kunne mærke at hun følte sig en smule rød i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:42 am

Hazel

Hun rykkede en smule på sig. "Jeg..er sgu bare så svag på de punkter" Mumlede hun oprigtigt, da hun virkelig havde svært ved at sige fra overfor fyre, som hun holdt af. "Men det som er sket de sidste par dage, burde kunne holde mig nogenlunde fornuftige det næste lange stykke tid" Sagde hun med et skævt smil og kunne alligevel ikke lade være med at smile, da hun selvfølgelig ikke ville hoppe tilbage i armene på nogle af dem. "Ja, jeg mødte hende i et supermarkedet. Hun hedder Zindy og er vidst næsten tre" Sagde hun med et skævt smil og lagde godt mærke til, at hun blev lidt rød i kinderne. "Skal i ses igen?"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:47 am

Electra
Hun nikkede kort, selvom hun godt vidste at hun selv ikke skulle 'rende' så langt. Hun havde en affære - Eller hvad det nu end var, med en gift og kendt rockstjerne, mens hun gik rundt og var håbløst forelsket i en fyr som ellers havde gjort det klart for hende, at der aldrig ville blive noget mellem dem. Hun hældte lidt vin i begge af deres glas igen. ''Til helvede med mænd'' smilede hun kort, inden hun bællede hele glasset og stillede det med et højt klir på bordet endnu engang. ''Hold da op.. Det.. må alligevel være en kamel at sluge'' sagde hun stille, da hun ikke selv vidste, om hun kunne gå ud med en fyr med et lille barn. Forsigtigt trak hun på skuldrene, da de sådan set ikke havde aftalt noget fast, kun at han havde hentydet til at Simona var væk i noget tid. ''Måske.. Jeg tror vi må se hvad der sker med Nick først..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 9:53 am

Hazel

Hun tog sit glas vin og drak en lille tår og kunne ikke lade være med at grine, da hun sagde til helvede med mænd. "Skål på det" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine. "Jeg skal ikke have noget fast med en fyr meget meget længe" Sagde hun med et skævt smil. Hun havde virkelig fået nok af mænd de sidste par dage, da de åbenbart allesammen havde en masse hemmeligheder. "Jeg håber at Charlie kan over tale ham. Han ender med at slå en eller anden tilfældig ned" Sukkede hun, da Nick vidst tit var i slåskamp. Hun brummede let, "Jeg har nu heller ikke noget imod at stjæle noget af din fritid. Så vi burde snart holde en hyggeaften, bare os to. Uden mænd".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 40Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: