Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 8:05 am
Jake Han rykkede en smule væk fra hende, men kun for bedre at kunne se hende. ''Snakkede han med Valerie?'' gentog han, da det måske kunne forklare, hvorfor at han overhovedet ikke havde hørt fra hende. ''Hvad.. Mener du med, at han snakkede med hende? Hvad har han gjort?'' spurgte han og så på hende med et mere alvorligt blik. Det gik ham virkeligt på, at hendes ekskæreste skulle blande sig i hans ting, men han ville først høre en forklaring for at se, om han havde haft en god grund til det, eller om han bare lege helt og vise sig for Hazel før han ville blive rigtigt sur over det. Han ville næsten ønske, at hun havde ventet til imorgen med at fortælle ham om det.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 8:10 am
Hazel
Hun var nok verdensmester i at blande dårlige emner på banen på de forkerte tidspunkter, men hun brød sig ikke rigtigt om at lade det ligge eller lade Valerie komme hende i forkøbet. "De kom op at skændtes om mig, Valerie begyndt at stå at råbe jeg var en so og sådan, så de blev begge sendt væk fra området" Sagde hun med et skævt smil. Hun vidste virkeligt ikke, om det havde været rigtigt at Lee skulle snakke med Valerie. Hun kunne godt lide at han passet på hende, men et eller andet sted var det ikke noget som Lee skulle blande sig i, men på daværende tidspunkt havde hun nok ønsket at ødelægge kontakten helt.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 8:23 am
Jake Han tog sig kort til hovedet, da Jake og Valerie vist havde lavet en scene. Det gik ham ret meget på, at hendes eks blandede sig og i det hele taget dukkede op til hendes koncert? ''Hvorfor kommer Lee hen og ser dig spille? Er I venner eller.. Har I noget.. Uforløst imellem jer?'' spurgte han undrende, mens han lagde hovedet på skrå. Man skulle næsten tro, at det ville være det faktum, at Lee havde blandet sig i det med Valerie der ville gå ham mest på, men det var mere dét med at de stadigt sås, Lee og Hazel altså. Der var altid en eller anden eller noget som skulle komme i mellem dem og en ekskæreste rystede man jo ikke bare af sig så nemt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 8:33 am
Hazel
Han vidste slet ikke hvordan at hun skulle forklarer sig overfor ham, da hun faktisk ikke vidste hvorfor at Lee var dukket op. Hun vidste at hende og Lee kun var venner, men hun vidste også at han alligevel så hende som mere end en ven på det følelsemæssigeplan. Havde de ikke haft en fortid sammen, så havde han vel ikke holdt sig tilbage? "Han kom vidst bare for at høre hvordan jeg havde det, vi havde skændtes lidt forrige gang vi sås, han kendte til tingene med Nick og de penge der. Så..man kan vel godt sige der var nogle uforløste ting" Sagde hun stille og vendte sit blik i jorden. "Jeg skulle aldrig have bragt det op"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 8:38 am
Jake Han rykkede en smule usikkert på ham, da Lee åbenbart havde haft en større indflydelse på hendes liv i det sidste stykke tid end han havde regnet med. Nu havde han jo selv en ret stor bagage og derfor følte han heller ikke, at han kunne tillade sig at blive sur over det, men omvendt så var det også anderledes når der var et barn involveret. Desuden vidste Hazel at han 100% intet følte for Valerie længere, men han tvivlede på, om hun 100% ikke følte noget for Lee lige nu. ''Nu må du ikke tro.. At jeg angriber dig, men har.. I.. Haft noget sammen det sidste stykke tid? Eller er I.. Bare venner og ses sådan.. Engang imellem?'' spurgte han en smule dumt. Han ville selvfølgelig ikke sætte sig på tværs, hvis de havde været venner igennem et langt stykke tid.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 8:51 am
Hazel
Hun brummede let og så på ham inden hun vendte blikket i jorden igen. "Lee skulle pludselig rejse for omkring et år siden. Vi havde en masse problemer dengang. Vi har ikke set hinanden siden da. Han kom så hjem for lidt over en ugen siden, hvor han besøgte mig, men vi har intet sammen nu" Sagde hun med et skævt smil. Hun lagde en smule mere vægt på ordet nu end det var meningen, men de havde jo været sammen efter at han var kommet hjem en enkelt gang, men det var deres hemmelighed og lige nu i dette øjeblik var hende og Lee jo blot venner.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 8:54 am
Jake Han kunne mærke, at han blev en smule mere rolig i kroppen over hendes ord. ''Okay.. Undskyld hvis jeg.. Sådan snagede, jeg ville bare lige være helt sikker.. Jeg lover.. Dig også 100% at der ikke er noget mellem mig og Valerie.. Det eneste der gør, at vi har kontakt i dag er at vi har Zindy sammen..'' sagde han stille, da han gerne ville slå det fast for hende, at han kunne stole på hende på det punkt, især efter at han før havde holdt det skjult og løjet om det. Han ville gerne bygge hendes tillid op til ham igen, da han godt kunne forstå, hvis hun havde eller havde haft svært ved at kunne stole helt på ham efter alt det. Desuden syntes han, at det var ret flot, hvis hun ville gå ind til en fyr som allerede havde et barn i en ret ung alder. Igen placerede han et blidt kys ved hendes hårgrænse og satte sig atter tættere ind til hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 9:06 am
Hazel
Hun ønskede ikke at Jake skulle vide hele sandheden om Lee. Det havde hun ikke mod til at sige, ikke endnu. Ligenu der vidste hun i hvert fald, at han og Lee aldrig ville blive mere end blot venner. Desuden hvis han fortsætte som nu, ville han blive en rigtigt sød ven. Han passede jo nærmest lidt på hende. Hun smilede af hans ord. "Det ved jeg godt" Sagde hun stille, inden hun dog vendte blikket en smule væk. "Hvad med Zindy og Valerie? Zndy tror jeg godt kan lide mig, men Valerie hader mig nu" Sagde hun med et skævt smil. "Jeg..føler virkelig vi hurtigt at fået noget sammen og....Glem det"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 9:23 am
Jake Han trak lidt på skuldrene, da han ikke regnede med, at der var nogle ekser, som elskede deres gamle kærestes nye kærester. ''Jeg ved ikke hvorfor, at hun gik så meget amok over det forleden.. Men måske.. Er det fordi, at jeg kom videre før hende og det.. Regnede hun måske ikke med. Men jeg er ligeglad hvad hun synes om dig. Det er ikke hende der skal være sammen med dig'' sagde han med et skævt smil. Han ønskede selvfølgelig at de hele ville gå så gelinde som muligt, men med deres held, så gik alt nok bare i vejen og spolerede det hele. Forsigtigt greb han hendes hånd og strøg den blidt med sin tommelfinger, da hun stoppede sin sætning. ''Nej, fortsæt..'' sagde han stille, da han gerne ville have at hun forklarede bedre.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 7:49 pm
Hazel
Hun satte sig ind til ham og lagde sit hoved ved hans skulder, "Bare at..tror du nogensinde der er en chance for at hun bare minimalt kommer til at have det okay med at jeg er i dit liv?" Sagde hun stille og så på ham. Hun ville virkelig have svært ved at gå tilbage i tiden og nu kun se Jake som en ven. "Lige nu har jeg lyst til at være tæt på dig hele tiden, så jeg vel bekymret for, om det kommer til at holde" Sagde hun og lænede sig frem og gav ham et blidt kys på hans kind, "Men det behøves vi ikke diskuterer til. I aften har vi hinanden" Sagde hun stille og kyssede ham videre ned til hans mund.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 28, 2013 10:34 pm
Jake Han så faktisk Valerie som et ret fornuftigt menneske og han kunne slet ikke forstå, at hun havde reageret på den måde som hun havde. Men de slog jo heller ikke op, fordi at følelserne var forsvundet, men fordi at det var ham som havde et problem, som Valerie ikke kunne håndtere mens hun skulle passe et lille barn også, så han frygtede et eller andet sted lidt, at Valerie stadigt følte noget for ham. ''Hun.. Skal nok komme til sig selv, men.. Jeg tror bare lidt, at hun havde.. Regnet med at jeg ville gå tilbage til hende, når jeg fik styr på mig selv efter.. Alt det'' sagde han en smule dumt, da hans ludomani havde ødelagt alt dengang. Han gengældte forsigtigt hendes kys, mens han ganske svagt nikkede. ''Mmh..'' brummede han og strøg hende blidt over ryggen imens.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 1:47 am
Hazel
Hun nikkede let da det et eller andet sted ville give lidt mere mening, hvorfor at Valerie var blevet lidt sur over at hun var begyndt at se Jake på et mere seriøst plan. Hun så ned af sig selv og begyndte at grine, da det stadigvæk ikke rigtigt havde fået tøj på. Hun lod let sin finger køre hen over hans brystkasse og sukkede helt tilfreds. "Vi skal finde en løsning" Sagde hun bestemt, da de efterhånden var nødt til at ligge lidt 'ansvar' over på den anden. Hun ville i hvert fald gerne signalere til ham, at hun var klar til at gøre noget mere seriøst ud af det de havde og kæmpe lidt for, at de kunne ses noget mere fast.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 2:01 am
Jake Han nikkede let, da han i hvert fald ikke ville lade sig styre af sin ekskæreste. Når han endeligt havde mødt en pige, som han virkeligt virkeligt godt kunne lide, så skulle det ikke gå i smadder over hans forliste forhold. Han skævede let hen over sofaen og smilede lidt, da deres tøj lå spredt på stuegulvet bag sofaen, men han var simpelthen alt for doven til at hente det xD ''Ekskærester skal sgu ikke komme i vejen.. Der er en grund til at der står 'eks' foran.. '' Sagde han og satte sig bedre til rette i sofaen. Han regnede dog heldigvis ikke med, at Hazels eks ville blive noget problem. Det virkede i hvertfald til, at de havde det okay sammen på en sund og god måde.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 5:19 am
Hazel
Hun smilede let, da det virkelig virkede til at han også var klar til at kæmpe mod dem. Hun havde overvejet at være ærlig omkring at hun havde været sammen med Lee, men de havde aftalt kun at holde det på venneplan, så ville det ikke bare skabe unødvendig drama? Hun bed sig i smule i læben, da han nævnte ekskærester på den måde. Betød det at han var klar til et rigtigt forhold mellem dem eller skulle de stadig tage tingene roligt? Hun turde dog ikke at spørge, "Nu går jeg lige ud og børster tænder, så ses vi om lidt" Sagde hun med et lille smil og gav ham hurtigt et blidt kys, inden hun rejste sig og gik ud på sit badeværelse for at begynde at gøre sig klar til natten.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 5:30 am
Jake Han gengældte blidt hendes kys, mens han betragtede hendes røv helt åbenlyst, da hun gik ud på badeværelset xD Han regnede ikke med, at det gjorde det store, da de nu havde set hinanden fra ret mange vinkler, og selvom hun var ret blufærdig, så tænkte han at det nok skulle gå. Han rejste sig forsigtigt op og gik hen og tog sine boxers på, inden han tog sine jeans up. Han bemærkede at hans telefon lå deri og han tog den kort ud og tjekkede, om der var kommet en besked. Svagt bed han sig i læben, da der var gået en besked ind fra Valerie hvor der stod ''Jeg savner dig..'' for en halv time tids siden. Han bed sig hårdt i læben, da han slet ikke kunne forholde sig til at få sådan en besked lige efter han havde været sammen med Hazel. Han stod bare helt tomt og stirrede ned i beskeden.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 5:55 am
Hazel
Hun var lidt ligeglad med at han kigget efter hende, hun var tit genert og brød sig ikke om at vise sig frem til andre, men Jake havde set det hele nu så lige nu gjorde det ikke så meget. Hun fik børstet sine tænder og redt sit hår igennem, inden hun fandt nogle rene trusser og en lille lyserød natkjole som hun tog på. Hun gik ind i stuen igen og bed sig lidt i læben, da hun godt kunne se på Jake at han så en smule paf ud. "Er der..noget i vejen?" Sagde hun helt usikkert og stillede sig hen i døren til sit soveværelse. Var han begyndt at fortryde at de var begyndt at få noget sammen eller? Lidt usikkert vendte hun blikket i jorden og vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre af sig selv.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 6:07 am
Jake Han blev helt forskrækket, da hun kom tilbage i stuen. For en stund havde han helt glemt hvor han var, da han den besked havde gjort ham helt paf. På en måde var han overrasket, men samtidigt var han også vred, da han vidste at han aldrig ville have modtaget den, hvis det ikke var fordi, at han var sammen med Hazel nu. Han skævede hen mod hende med et usikkert blik, inden han rakte hende telefonen, så hun ville kunne se beskeden. Han vidste ikke hvad han skulle sige, men han ville heller ikke holde noget skjult for hende, for han vidste nu, at det med at lyve og holde ting hen var det værste for et forhold og det havde jo allerede ødelagt lidt for dem i starten.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 6:29 am
Hazel
Hun så en smule undrende på ham da han rakte sin mobil frem mod hende, roligt gik hen et skridt frem og bed sig i læben, i det hun læste beskeden. Hun var ret sikker på, at Valerie kun havde fået interesse for Jake fordi at hun også havde. Eller Valerie havde nok altid haft 'samme' interesse for Jake, men havde hun taget det skridt hvis ikke hende og Jake var begyndt at ses? "Hun..savner dig" Sagde hun dumt, da det jo netop var det som han var blevet paf over. Hun så kort på ham og havde helt lyst til at spørge, om han også savnet hende, men et eller andet sted vidste hun godt det var et 'dødt' spørgsmål da han havde garanteret overfor hende, at der intet var.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 6:38 am
Jake Han satte sig forsigtigt hen på sofaen igen, da han havde haft brug for at sidde ned. Det var virkeligt fucked up, at hun ville skrive sådan noget og han vidste, at hun ville flippe helt ud, hvis han afviste hende igen. ''Hvor er hun dog latterlig'' sagde han lavt, mest for sig selv. Han kunne mærke at vreden bredte sig i kroppen på ham, for jo mere han tænkte over det, jo mere langt ude virkede det. ''Du.. Skal ikke føle dig truet af det dér'' sagde han stille, da han godt kunne se på hende at hun blev lidt påvirket af det. Men det var længe siden, at han havde haft følelser for Valerie og han havde bestemt heller ikke regnet med, at hun havde for ham heller.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 6:47 am
Hazel
Hun nikkede let da han sagde at hun ikke skulle føle sig truet. Hun gik forsigtigt hen til ham og satte sig tæt op af hans side, dog undlod hun at røre ved ham da han muligvis ville have en smule ro. Nu havde de haft et par timer i ro sammen, så var det næsten åbenlyst at der skulle ske et eller andet som ville ødelægge stemningen, men hun følte at Valerie havde trukket et dumt kort. Da dette nok bare ville bringe hende og Jake en smule tættere sammen hvis Jake virkelig ikke havde følelser for hende. Hun var os nødt til at sige til sig selv, at det var det faktum at Jake havde fundet en anden og ikke hende personligt som Valerie havde noget imod. "Har du..tænkt dig at svare hende?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 6:55 am
Jake Han vidste, at han blev nødt til at have et eller andet forhold til Valerie, for han ønskede ikke at Zindy skulle vokse op med forældre, som ikke kunne tåle synet af hinanden, men Valerie gjorde det bare meget svært for ham at holde det 'løfte' over for Zindy. Han rystede svagt på hovedet over hendes spørgsmål, da han virkeligt var alt for træt til at skulle diskutere med hende nu. ''Jeg tager hjem til hende imorgen og tager den snak ansigt til ansigt. Hun er virkeligt.. Nødt til at forstå, at hun må droppe sine små julelege og.. Komme videre.. Jeg er ikke dum, jeg ved godt at det er svært når ens.. eks kommer videre, men.. Hvad havde hun regnet med? At jeg ville forblive single for altid, så jeg må se mit barn? Det er jo.. Åndssvagt..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:07 am
Hazel
Af en eller anden grund var hun ikke bekymret over at begynde at se Jake med hensyn til Zindy. Det var ligesom at han forstod hendes holdning til den punkt og at Zindy kun ville komme ind over i det tempo som hun var parat og også på de tidspunkter som var bedst for Zindy selvfølgelig. "Det nok også bedst at i får snakket ud om tingene" Sagde hun stille og rykkede en smule på sig, da det var en smule underligt at Valerie pludselig havde skrevet det. "Jeg..er ked af hvis det kommer til at skabe for mange problemer" Sagde hun sitlle, da hun ikke kunne undgå at å en smule skyldfølelse.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:17 am
Jake Han ville ønske at han kunne ignorere den besked, for den betød virkeligt ingenting for ham og det håbede han inderligt, at Hazel vidste og derfor ikke gik rundt og var usikker på sig selv. Forsigtigt lagde han armen omkring hende, da han ikke ville have at hun skulle være ked. Blidt kyssede han hende ved kinden og trak hende ind til sig for at 'trøste' hende bedre. ''Det gør du ikke.. Jeg tror ikke, at problemet er.. Dig som sådan. Jeg tror at hun ville være flippet ud på hvilken som helst pige'' sagde han stille, da han virkeligt måtte forklare Val, at det var helt slut imellem dem og bede hende opføre sig efter hendes alder, da det niveau de var på ligenu var noget der fandtes nede i børnehaveklassen. ''Tilgengæld er jeg ked af, at min fortid er så.. rodet''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:21 am
Hazel
Hun havde selv haft en virkelig rodet fortid, godt nok ikke en som han kendte noget til men det var heller ikke noget, som hun ville fortælle noget om endnu. Hvis de begyndte at ses mere fast så ville hun fortælle omkring Lee, men det skabte altid kun problemer og hun ønskede virkelig bare at ligge det bag sig. Hun brummede en smule og rystede hurtigt på hovedet, "Vi har alle en fortid. Så det ligemeget, så længe du er..villig til at kæmpe for fremtiden" Sagde hun stille og satte sig ind til ham og gav ham et langt ømt kys på munden, for at signalere at det nu var deres fremtid og det som de skulle satse på.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 29, 2013 7:34 am
Jake Han vidste, at hvis han lod Hazel gå endnu gang, så ville han fortryde det for altid. Han ville nok altid spørge sig selv 'Hvad nu hvis', hvis de ikke prøvede hvordan det var at være rigtigt sammen. Forsigtigt gengældte han hendes kys og trykkede sine læber lidt 'hårdere' mod hendes, da han ikke var helt tilfreds med et lille kys denne gang xD ''Det ved jeg godt.. Men et barn er bare.. Ikke sådan en lille ting.. Det er ret meget at du skal acceptere'' sagde han stille, da hun skulle håndtere endnu en fyr med en afhængighed, et barn og tilsyneladende en småsindssyg eks-kæreste. ''Men Hazel, jeg er parat.. Til at kæmpe for den her fremtid.. Det må du virkeligt.. Virkeligt ikke tvivle'' sagde han stille og tog forsigtigt fat om hendes ene hånd.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.