VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 3:58 am

Jake
Han skævede kort hen til hende, da hun lave en 'utro-joke'. Selvfølgelig var det ment for sjov, det var han klar over. Men alligevel ramte den en smule når man tænkte på alt det med Nick. Det var nok at gå meget op i detaljer, hvis han følte sig ramt af det, derfor sagde han heller ikke noget og sendte bare et svagt smil i hendes retning. ''Lad os få noget grill-lort'' sagde han med et kort smil, inden han forsigtigt tog fat i hendes hånd og begyndte kort at skæve hen over menneskemængden. Men der var et tæt og han kunne ikke rigtigt se langt frem for sig. ''Hvor så du den grillbar?'' spurgte han og kiggede hen på hende, da det gik op for ham at han ikke havde kigget på hende i et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 4:39 am

Hazel

Hun lænede sig frem og kyssede ham blidt på kinden, da det selvfølgelig blot havde været for sjov og ikke for at ramme ham. "Den var lige herhenne" Sagde hun og tog hans hånd og flettede sine fingre ind i hans og trak ham tilbage mod abeburet. Dog kom grillbaren frem lidt tid før de kunne se aberne. Til gengæld var der et gedebur, som de ville kunne kigge hen på og en lille græsplæne som man ville kunne sidde på. "Hvad skal du have at spise?" Spurgte hun og gik ind i hans favn, da hun godt lagde mærke til, at han havde kigget en smule på hende. "Ved du hvor meget jeg får lyst til at kysse dig, når du kigger sådan?" Spurgte hun og lod let sine læber køre op af hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 5:36 am

Jake
Han smilede lidt af hende, da han mærkede hendes læber mod hendes kind. Det var ret 'sjovt' så hurtigt han kunne blive i bedre humør bare ved lidt nærkontakt med hende. Han fulgte med hen mod grillbaren og sukkede tilfreds, da folk vist havde så travlt med at kigge på girafferne, at de ikke havde tid til at købe mad. Svagt gav han en brummen fra sig, da hun gik ind i hans favn. Han mærkede hvordan han slappede helt af i kroppen i det hun gjorde det og lod blot sine hænder finde sig til rette rundt om hende. Han havde det lidt dårligt med at han var så nærtagende i dag, men det hele bundede ud i at han var skidenervøs for den næste dag. Han lod roligt sin ene hånd køre ned mod hendes røv og smilede drillende hen mod hende. ''Hmm, du burde nok vise mig det før jeg forstår?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 6:22 am

Hazel

Hun kunne godt lide at der ikke var så mange i parken lige nu. Det var mest ældre mennesker og små flokke af børnehave klasser, men de klaret heldigvis sig selv. Hun havde besluttet sig for, at hun ikke gad at spekulere mere over tingene med Nick. Hun skulle alligevel ikke snakke med ham og hun havde taget et valg, som hun stod ved. Selvfølgelig gjorde de tingene så skånsomme for Nick som overhovedet muligt, men mere kunne de heller ikke gøre. Altså de gjorde deres bedste også måtte det være det? Hun lod sine læber køre hen over hans læber og begyndte at starte et blidt kys op.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 7:28 am

Jake
Han smilede tilfredst, da han mærkede hendes læber mod sine. Uanset hvor dårlig en dag kunne være og hvor negative tanker han nu end kunne have, så var det skønt at tænke på at han altid havde en sød og smuk pige til at trøste ham. Det var bare 'underligt' at skulle vænne sig til det igen, for det var alligevel et stykke tid siden han havde haft en kæreste. Han strøg åbenlyst hendes røv og var lidt ligeglad med om andre mennesker kiggede på dem. Efter lidt tid slap han hendes læber og smilede fortsat hen mod hende. ''Nu hvor du gav indgang, så vil jeg gerne give mad.. Så fortæl mig hvad du vil have'' brummede han, inden han forsigtigt trak hende med sig hen i køen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:11 am

Hazel

Hun smilede let, da han sagde at han gerne ville give mad. "Jeg skal have nogle pommes fritter bare" Sagde hun med et lille smil. Selvom hun virkelig var sulten, så spiste hun aldrig så meget om morgenen. Eller hvis det var ordentligt morgenmad gjorde hun, men sådan noget fed mad blev hurtigt for meget så tidligt. "Tilgengæld synes jeg vi skulle finde en is lidt senere, jeg kunne virkelig godt bruge en soft ice" Smilede hun og blev bare stående ind til ham. De var nok virkelig kæresteklamme sådan at stå op af hinanden hele tiden, men hun kunne lide at være tæt på ham, så kunne folk mene hvad de ville. "Hvis jeg tager salt, sugerør og serivetter, bestiller du så?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:22 am

Jake
Han kyssede hende blidt ved hårgrænsen en enkelt gang og ænsede slet ikke andre mennesker overhovedet. Faktisk var han ret forbløffet over at en enkelt person kunne få en til at glemme alt andet. ''Gør det'' sagde han med et skævt smil og gav hende et blidt klask bag i, inden han gik hen mod kassen da det blev deres tur. Han fik bestilt pomfritterne, dyppelse og drikkevarer. Han fik at vide at de ville komme ned til bordet, hvis de havde tænkt sig at spise ved deres grill. Han gik derefter hen mod det bord som Hazel havde valgt og satte sig ned med et suk. ''Hvad er klokken egentligt? Halv elleve? Og vi sidder bare her og æder pomfritter'' grinede han, da der ikke var et øje. Det var nok lige en time eller to for tidligt til de fleste mennesker xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:57 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at smile, da det var lidt sjovt at de sad og spiste klam mad nu, men der var ikke rigtigt andet i nærheden. "Så må vi spise havregrød i aften og gøre det godt på den måde" Sagde hun med et lille smil og betragtede ham kort, da han virkelig var køn. Faktisk forstod hun ikke helt, hvordan at han kunne falde for hende efter alt det som var sket på det sidste. Det hele var så rodet og hun kunne ikke rigtigt finde rundt i det hele mere. men hun vidste dog, at de ville kunne støtte sig til hinanden og det hjalp faktisk en smule at hun ikke var alene, men at de var sammen om tingene.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeLør Sep 28, 2013 9:27 am

Jake
Han nikkede lidt, da han ville elske at ligge i sengen og bare smovse havregrød. Han var sikkert godt træt når de kom hjem og de havde været ude i den friske luft hele dagen, så ligenu var han glad for at han havde pakket til nogle dage. Kort begyndte han at grine, da han bemærkede at hun sad og kiggede på ham. Nogle gange gad han godt at vide hvad der foregik oppe i hovedet på hende og hvad hun tænkte over, men mon ikke hun tænkte det samme omkring ham? Hans tanker blev dog afbrudt da pigen fra kassen kom hen og afleverede deres mad og drikkevarer. ''Tænk at de har servering i zoo'' smilede han og betragtede hende igen ganske hurtigt. ''Du ser lidt... Fjern ud?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 5:43 am

Hazel

Hun trak let på skulderne, da han sagde at hun virkede en smule fjern. "Det..var bare fordi at jeg tænkte på, hvorfor du fandt dig i at være sammen med mig. Altså..tingene med Lee var ret mærkeligt og..tingene med Nick" Sagde hun med et skævt smil. "Jeg kan jo godt mærke, at din selvtillid er ret..knækket på grund af det med Nick. Så..det virker måske lidt underligt for mig, at du synes jeg er det værd" Sagde hun og bed sig kort i læben. Men hun skyldte ham at være ærlig, selvom det ikke var det rette tidspunkt. "Det slet ikke for at bringe dårlig stemning op eller noget, men..jeg føler ikke jeg kan gøre det godt igen"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 7:33 am

Jake
Han fik trykket noget salatmayonaisse ud på en serviet, imens han lyttede til hendes ord. Det var nok ret tydeligt, at han havde nogle komplekser når det kom til Nick, men han var glad for at han havde kunnet 'kæmpet' så meget med dem, at det var ham som endte med Hazel til sidst. Nu skulle han arbejde med at få det 'sat' fast i hovedet at de to var et par - og ikke hende og Nick. ''Det.. er ret simpelt at svare på'' svarede han, mens han lod sin blik hvile på hende i lidt tid. ''Det er sjældent at piger sådan.. Rigtigt siger mig noget.. Altså der skal virkeligt.. Meget til.. Og.. Du prøvede ikke engang.. Jeg mener.. Jeg fandt dig interessant fra første øjekast og det.. Gør jeg aldrig.. Så for mig er du.. Meget.. Meget speciel og det er en fantastisk følelse at du.. Er sammen med mig i dag..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 8:13 am

Hazel

Hun tog fat i hans hånd og så en smule seriøst på ham, da det var rart at han så hende på den måde. Hun syntes virkelig også at han var speciel og hun ville virkelig arbejde for at det blev de to. Hun vidste bare ikke, hvordan hun skulle overbevise ham om, at det virkelig var ham hun ville. Det var ret svært at se på, at han blev så usikker hvergang de snakket om Nick. "Det var heller ikke for at skifte mening, men mit liv har virkelig været rodet på det sidste" Sagde hun og gav hans hånd et klem, inden hun rettede sig en smule op. Hun begyndte at spise nogle af deres pommes fritter.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 8:34 am

Jake
Han kunne godt regne ud, at hun havde haft en masse at tvivle over og at den tvivl ikke handlede om ham så meget. Der var bestemt noget med Lee, som hun ikke fortalte. Men jo bedre de lærte hinanden at kende, jo mere ville de kende til hinandens fortid. ''Jeg forstår det godt'' svarede han med et svagt smil, inden han selv tog nogle pomfritter og begyndte at spise. Nogle gange ville han ønske at han kunne læse hende som en åben bog, men måske var det i virkeligheden dér hvor spændingen lå? Han havde i hvert fald lyst til at vide mere og mere om hende. ''Men uanset hvad, så er det rart at have en dag uden psykotiske ekser og hvad ved jeg ikke'' sagde han med et svagt smil, da han alligevel havde en anden ro i kroppen, til trods for opkaldet.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 8:52 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun måtte indrømme at hun også nød at have en dag med ham som var lidt væk fra det normale. Eller i hvert fald en dag hvor de kun var de to. "Mmh, det dejligt vi endeligt kan få snakket nogle ting i gennem vi ellers ikke ville og bare..nyde hinandens selskab, mens vi æder fed mad tidligt om morgenen" Sagde hun med et lille smil, da de nok ville tage en smule på hvis de fortsætte den tradition. Hun var ret sikker på, at deres forhold uanset hvad ville blive sat lidt på en prøve, når alt det med Nick kom i fremtiden, men de havde valgt hvor de ville stå. "Noget specielt du gerne vil se efter?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:06 am

Jake
Han trak lidt på skuldrene, da han bare tænkte at de bare ville lade stierne guide dem vej. Når de kom hjem vidste han, at de skulle til at deale med lidt komplicerede ting, så nu ville han bare nyde dagen i ro og mag sammen med sin kæreste. ''Hvad skal vi lave når vi kommer hjem? Jeg mener.. Med aftensmad.. Jeg kunne godt bruge noget ordentligt mad nu hvor vi spiser junk'' brummede han. Han kunne godt tænke sig at stå i køkkenet senere, også selvom han måske ville være lidt udbrændt efter en dag ude i den friske luft, men han elskede at forkæle Hazel, om det så var med en gave eller lækker mad.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:26 am

Hazel

Hun brummede svagt, da hun faktisk var lidt ligeglad med hvad de fik. "Jeg kunne godt noget kød også nogle kartofler i ovn, måske med nogle krydderi på" Sagde hun med et lille smil og lyste helt op, da det var dejligt at snakke om mad, selvom de sad og spiste. Men der var intet bedre, end at gå hele dagen og 'drømme' om den mad man skulle have. Specielt ville det også være hyggeligt, hvis de kunne have en hyggeaften sammen med levende lys og sådan rigtig romantisk. Det var også vigtigt, at de havde nogle hygge og lidt specielle minder, da deres forhold nok krævet lidt 'ekstra' pleje.

-------

http://dingonumse.pops.tv/viewtopic.forum?t=18
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 10:31 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da hun bare ville komme til at ligne sådan en sej rockertype tøs. "Så jeg skal have stram t-shirt på, stive nippels og hængerøvs bukser på?" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine. "Så har du vel noget tyggehummi som jeg kan blære mig med" Sagde hun drillende. Dog havde hun godt opfattet at det var sjovt. Det var dejligt at de kunne fjolle sammen som i førhen. Hun håbet bare, at Jake kunne se at de udelukkende kun have det sjovt sammen og han derfor ikke behøvede at frygte hende og Nick var sammensammen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 40 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 40 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: