VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeOns Sep 25, 2013 6:35 am

Hazel

Hun brummede svagt, da hun godt forstod at det måtte være ret svært at være i hans situation. Hun vidste ikke om hun ville komme til at se Nick, men hun havde nok også brug for en smule luft. Det var ikke så længe siden, at de havde endt med at kysse på den klinik der og hun havde kun lige fået ro med Lee. Det var virkelig irriterende, at hun ikke kunne have 24 timer uden at få en smule ro og bare kunne se lidt fremad, uden der var noget 'negativt' i vente. "Det et ret dumt tidspunkt" Sagde hun stille og sukkede svagt, da det lige tog toppen af hendes humør. Det var lidt svært at slappe af, når hun vidste at de snart var nødt til at fortælle det her til Nick.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeOns Sep 25, 2013 8:31 am

Jake
Han vidste, at Nick ville tjekke Facebook ligeså snart at han kom ud. Og nu stod det på Facebook, sort på hvidt. Svagt gav han et suk fra sig, da dagen pludseligt føltes ødelagt, men han lovede sig selv, at de stadigt skulle nyde turen i dag. ''Fuck.. Vi er nok nødt til at skjule vores forhold på Facebook i nogle dage, så jeg selv.. kan sige det'' sagde han stille, da Nick ikke fortjente at få det at vide via FB. ''Eller vi kunne også bare skjule den..Og.. Så fortæller vi ham.. det en anden gang?'' brummede han, selvom det nok var lidt som at 'pisse sig selv i bukserne', da det kun ville føles rart indtil han fik det at vide rigtigt. Han skævede kort rundt og brummede lavt, da det var en underlig samtale at have midt på åben gade.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 3:55 am

Hazel

Hun brummede svagt, da hun faktisk helst ville vente med at fortælle tingene til Nick. I hendes verden var det alt for tidligt og hun orket ikke mere drama lige nu. "Det må være op til dig Jake, altså..jeg skal nok ikke snakke med ham alligevel og det er dig, som bestemmer hvornår tid er. Men det vil jo ikke blive bedre af at vente" Sagde hun med et skævt smil. Hun tog hans hånd og begyndte at trække en smule i ham, som tegn på at de skulle begynde at gå. Det var virkelig irriterende, at de ikke bare kunne have en enkelt dag hvor de ikke behøvet at spekulere over noget. "Ej, jeg håber at der er nogle unger" Sagde hun for at løfte stemningen lidt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 5:05 am

Jake
Han lod sig blive trukket med ned af gaden dog med lidt tunge skridt. Han følte sig som en megaegoist, men han vidste, at han ville have svært ved at fortælle det til Nick. I et øjeblik overvejede han at sige det til Charlie, så han kunne sige det videre til Nick, men at prakke problemet hen på en anden var nok heller ikke løsningen. Han gik videre i stilhed og opdagede slet ikke, at de faktisk var tæt på indgangen, da han var helt væk i sine egne tanker. Da hendes stemme pludseligt brød tavsheden kiggede han helt 'forskrækket' på hende, inden han kort rystede på hovedet. ''Jeg håber ikke at der er så mange.. Jeg orker ikke larmen'' smilede han lidt. Faktisk var han ikke sådan rigtigt glad for børn, kun Zindy xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:02 am

Hazel

Hun smilede let af ham, "Jeg mente nu, at jeg håbet vi kunne se nogle dyre unger. Og vi skal se når de bliver fodret" Sagde hun med et lille smil, de ville have masser tid til at kunne gå rundt og slappe af. Men hun syntes dog at stemningen var faldet en del efter det opkald med Nick. Hun havde kort haft lyst til bare at gå tilbage til deres lejlighed. Det var ret ærgeligt at sådan en nyhed kunne ødelægge hele stemningen, men hun håbet at dagen alligevel ville ende godt. "Skal vi gå ind?" Sagde hun og kunne alligevel ikke lade være med at tage sig selv i, at hendes stemme var en smule tøvende. Hun tog sin taske frem og fandt sin pung, da hun havde sagt hun ville give indgang.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:09 am

Jake
Han kunne ikke lade være med at grine lidt, da han havde misforstået hende. Det lød også lidt mærkeligt, at hun ville ønske at der var tonsvis af skrigende børn i hele parken xD Kort skævede han ned til hendes pung, da hun trak den frem. Faktisk var han ret flad og de gjorde lidt 'ondt' selv når han skulle betale taxaerne, men han brød sig ikke om at hun skulle give. ''Ej, det behøves du ikke'' sagde han, da han nok var for stolt til at lade hende betale for sig på nogen måde. Han trak selv sin pung op af lommen og drejede hen mod indgangen, hvor der var en mindre kø. Han håbede lidt at de begge ville kunne ligge Nick bag sig for enkelt dag, da de havde brug for noget ro i deres forhold.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:18 am

Hazel

Hun fik sig hurtigt mast ind foran ham og bad om to billetter, inden hun hurtigt fik betalt for dem begge, da det i sådan en situation var om at være den første. "Du må give en anden gang så" Sagde hun med et lille smil. Hun gik ind i parken og smilede let, da det var ret afslappende. "Hvad vej skal vi starte?" Sagde hun og tog fat i en brochure som havde et kort over parken og de forskellige fodringer. Hun tog fat i hans hånd og smilede let, da hun var sikker på at de ville komme igennem det her sammen. Det værste var bare, at hun vidste på ingen måde hvordan at Nick ville tage det. Han viste sjældent følelser, men han havde åbnet sig for hende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:32 am

Jake
Han bed sig lidt i læben, da han helst ville have betalt. Hvis det stod til ham, så ville han helst forkæle Hazel på så mange punkter som muligt, også selvom at det var logisk nok, at hun selv ville betale sine ting nogle gange. ''Det er en aftale så'' sagde han med et kort smil, inden han fulgte efter hende ind i parken. Blidt strøg han hendes hånd mens han kort kiggede rundt og sukkede tilfredst, da de vist havde valgt et godt tidspunkt at tage af sted på. Der var stortset kun pensionister og kan kunne kun se en enkelt skoleklasse et stykke fra dem. ''Kæft det er længe siden jeg har været her'' sagde han stille, mens han trak hende hen mod et stort bur, hvor der stod nogle flamingoer. De var ikke vildt spændende at kigge på, for de stod jo bare og stod xD Han skævede kort hen på hende og kunne se at hun tænkte over tingene. ''Tænker du på.. Ham?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 7:56 am

Hazel

Hun gik med hen til buret og lagde sit hoved en smule på skrå, da sådan nogle dyr virkelig måtte have et kedeligt liv. Hun brummede svagt, "Får du det aldrig dårligt af at se på de dyr" Mumlede hun med et skævt smil. Hun vidste godt, at de fik mad og at der blev overholdt de krav som der var, men alligevel kunne hun tit mærke at hun syntes det var små synd at dyrene var buret inde året rundt. Hun nikkede dog let, da han spurgte ind til om hun tænkte på Nick. "Jeg..ved slet ikke hvordan han vil reagere. Måske bliver han sur, men jeg frygter lidt at han lader som ingenting" sukkede hun. Hun vidste ikke, om han nogensinde ville kunne acepterer hun havde valgt Jake frem for ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:04 am

Jake
Han nikkede lidt, da han både var for og imod zoologiske haver. ''At et vildt dyr skal være i bur bryder jeg mig virkeligt ikke om, men omvendt har man jo også brug for zoologiske haver for at holde bestanden oppe på udrydningstruede dyr'' sagde han og skævede kort hen mod et bur ved siden af flamingoerne, hvor der var nogle aber, som godt kunne være bavianer. Han mistede dog fokus en smule, da han hørte Hazels ord. Det var præcist det samme, som han selv frygtede. At Nick lukkede sig inde i sig selv var grunden til at han var endt dér hvor han var i dag. De gjorde det virkeligt ikke for Nicks eget bedste, men engang imellem måtte han være egoistisk og gøre hvad der gjorde ham selv glad. ''Han.. Skal nok komme sig over det uanset hvad.. Men.. nej, det bliver virkeligt frygteligt at fortælle ham det''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:19 am

Hazel

Hun fortrød på ingen måde deres valg og vidste at de ikke ville kunne holde deres forhold nede blot på grund af Nick. "Jeg håber virkelig at han tager det pænt, men måske..skal vi vente med at snakke om det? Altså..det tager en del fokus og..vi kan alligevel ikke gøre så meget ved at blive ved med at gætte på, hvordan han reagere. I stedet burde vi nyde dagen sammen" Sagde hun og tog fat i hans hånd og flettede sine fingre ind i hans. Hun fulgte hans blik og smilede let, da aber altid var sjove at se på. "Jeg må hellere holde godt fast i dig, ellers finder jeg dig ikke i flokken" Sagde hun og begyndte at grine, da den var lidt ond xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:34 am

Jake
Han vidste ikke hvornår det var det rigtige tidspunkt at fortælle ham det. Faktisk tvivlede han på, om det var det rigtige. Han vidste at det ville slå Nick hårdt ud, for det var virkeligt sjældent at han åbnede sig op for en person som han havde gjort over for Hazel. Og når han var i behandling, så kunne han måske nemmere bearbejde det? Hans tanker blev dog afbrudt af hendes ord. Med et 'strengt' blik kiggede han hen på hende og prøvede at se ud som om, at han var rigtigt fornærmet. ''Ingen pomfritter til dig, søster'' sagde han og trak hende forsigtigt hen mod buret, så de bedre kunne se. Han pegede på en hel tilfældig abe. ''Det er der min kusine Mulle. Og dér er min farfar Rafiki'' sagde han, mens han begyndte at grine lidt, da han vist tog hendes joke lidt for bogstavligt.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:47 am

Hazel

Hun vendte blikket mod buret og kunne ikke lade være med at grine, da han begyndte at fortælle hvem aberne 'var' i hans familie. "Ah, den der over må være din far så, du har de sammen øjne" Drillede hun og gav ham et blidt kys på kinden, da det jo selvfølgelig ikke var ondt ment. Hun kiggede kort på det kort som hun havde taget over parken før og smilede let, "Girafferne bliver fodret om lidt, skal vi ikke gå over og se dem?" Spurgte hun. Hun elskede virkelig giraffer, hvorfor vidste hun ikke men hun syntes virkelig at de var charmerende også havde de sådan nogle smukke øjne.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:54 am

Jake
Han skævede kort ned på kortet for at finde ud af hvilket retning de skulle gå. ''Altså nej, det der er min mors elsker som hun har haft hele livet. Det er den rene sæbeopera i min familie'' sagde han drillende, mens han forsigtigt tog hendes hånd igen og begyndte at gå hen mod girafburet. Det var virkeligt skønt at bruge tiden sammen med Hazel i Zoo. Eller det var generelt bare dejligt at være sammen med hende uanset hvad. Selvom de måske sårede nogle ved det, så vidste han at det var det 'værd' i den sidste ende. ''Havde du troet at vi ville ende sådan her den dag du så mig på festivalen?'' smilede han lidt. Selv havde han fra dag et vidst at hun var en speciel pige og han havde med det samme følt sig tiltrukket af hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 9:16 am

Hazel

Hun brummed en smule, da hun ikke lige havde regnet med at de ville ende sammen den første dag. Hun havde med det samme kunne se, at de havde nogle fælles trak og hun havde jo også ret hurtigt endt med at kysse med ham. Men at de skulle finde sammen, havde hun ikke gættet. "Faktisk ikke, men jeg er glad for at vi er hvor vi er nu" Sagde hun med et lille smil og gav hans hånd et lille klem. Hun lod bare ham føre, da hun virkelig var dårlig til at gå efter et kort. Hun endte altid med at fare vild medmindre hun havde en gps xD "Går vi den rigtige vej?" Spurgte hun lidt dumt og skævede ned til kortet, da hun ikke ante hvor de var.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 9:27 am

Jake
Han vidste godt, at de to hurtigt havde haft en kemi. Men han kunne ikke lade være med at tænke på, at Nick jo var der først. Selvom han havde dopet hende godt og grundigt og været et svin over for hende, så var han sikker på at Hazel havde et blødt punkt for ham uanset hvad hun end ville sige. Han stoppede forsigtigt op, også selvom de endnu ikke var noget hen til girafburet. ''Det gør vi'' svarede han kort på hendes spørgsmål, inden han vendte blikket en smule op og kiggede hende i øjnene, mens han bed sig ned i læben. ''Ærligt.. Hvad med.. Nick? Troede du, at du havde en chance for at ende op med ham?'' spurgte han stille, mens han betragtede hende endnu. Han vidste ikke, om hans mindreværd over for Nick nogensinde ville forsvinde.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeTors Sep 26, 2013 10:05 am

Hazel

Hun bed sig kort i læben da han pludselig spurgte ind til Nick. Hun havde godt vidst at hun aldrig ville få noget seriøst med Nick. Han havde sagt, at han ikke var til faste forhold og havde gjort det meget klart for hende. "Nej, jeg troede ikke at jeg nogensinde ville få noget seriøst med Nick, men..han er meget anderledes end andre jeg har mødt. Han er meget fremme i skoene og..jeg slapper af i hans selskab, så jeg tror bare man lader sig rive med når man er sammen med ham, det kender du sikkert" Sagde hun stille. "Men på den anden side, har jeg heller ikke mødt en fyr der minder så meget om mig selv som du gør og har så sød en humør. Det kan kun være fordi din slægt er hos aberne" Grinede hun og kyssede ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 2:09 am

Jake
Han vidste godt, at det måtte være irriterende for hende, at han blev ved med at hive Nick frem, men det generede ham en del. Hvis han havde været sammen med hendes bedste veninde inde for den sidste måneds tid, så var han sikker på, at hun også ville studse over det. Han gengældte forsigtigt hendes kys og kunne mærke at det hjalp med at få ham til at slappe mere af. ''Jeg er nok bare lidt nervøs for, at jeg.. Ikke er ligeså.. Spændende som Nick..'' sagde han med et skævt smil, da han følte sig en smule ynkelig over, at han blev ved med at sætte sig selv i et dårligere lys. ''Ej, undskyld at jeg spurgte.. Jeg synes at jeg kan se nogle girafhoveder derovre'' sagde han og begyndte igen at gå, dog uden rigtigt at kigge på hende. Han havde nok bare haft brug for et påskud for at komme væk fra den samtale igen.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 8:00 am

Hazel

Umiddelbart havde Nick jo også virket mere spændende end Jake. Nick var den der meget frembrusende fyr og også derfor ham man ville ligge mest mærke til. Men efter hun havde lært Jake bedre at kende, så havde hendes mening ændret sig. "Det os der sammen nu, såe" sagde hun med et lille smil, inden hun lyste en smule op da hun kunne se de girafhoveder et stykke væk. "Uh, hvor de søde" Grinede hun og gik en smule hurtigere frem. Det var ret heldigt, da hun kunne høre i nogle højtalere at dyrepasserne begyndte at sige, at det var ved at være klar til fodring. Hun gik hen til en bænk og smilede let, inden hun lagde sine arme om han.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:20 am

Jake
Han var glad for, at Hazel havde valgt ham, så han vidste inderst inde godt, at han måtte se at komme sig over det med Nick. Stod det til ham, så ville han holde Hazel og Nick adskilt, men de fyldte begge så meget i hans hverdag at han vidste, at det ikke var muligt. Også ville han aldrig være den slags kæreste som forbød sin pige ting som dette. Han satte sig forsigtigt ned på bænken sammen med hende og smilede lidt, da han mærkede hendes tag omkring ham. Han ville ønske, at han ikke havde fået den opringning i dag for det var kun derfor nu, at han ikke kunne tænke på andet end Nick. ''De ser lidt klodsede ud.. Lidt ligesom dig'' smilede han drillende, da hun lige skulle have 'tilbage' det med at blive sammenlignet med et dyr.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:28 am

Hazel

Hun smilede let, da han sagde at hun mindet om en giraf. "Så jeg har også sådan et blik som man ikke kan stå for?" Sagde hun bare drillende, for at få hans sammenligning af hende og giraffen over på noget mere positivt. Dog vidste hun godt, at hun var ret klodset og tit gik ind i ting eller kom til skade på mærkelige måder. Hun kunne godt fornemme, at han var en smule ved siden af sig selv og hun vidste godt hvorfor. Selv ville hun også ønske, at de ikke havde fået noget opkald fra Nick. De måtte dog bare prøve at få det bedste ud af det. Hun smilede let, da dyrepasserne kom med nogle fodderspande.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:47 am

Jake
''Ja.. Men du har også en røv, som ikke er til at stå for'' smilede han drillende, da han måtte indrømme at han havde en ting for hendes bagdel xD Han kyssede hende ømt på kinden en enkelt gang og besluttede sig for ikke at tænke mere på Nick den dag mere end højest nødvendigt. Det havde været meningen at de to skulle have en skidehyggelig dag og det ville være synd, hvis den skulle overskygges af drama. Han skævede kort hen mod en mand, som stod ved en vogn ikke lagt derfra og solgte balloner som både var formet og tegnet som et dyr. ''Vent'' sagde han, inden han forsigtigt snoede sig ud af favnen på hende og rejste sig og gik hen til manden. 5 minutter efter kom han tilbage med en girafballon, som var klar til at blive sat om Hazels håndled. ''Til dig fra mig'' smilede han skævt og rakte den ned mod hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 10:10 am

Hazel

Hun smilede let, da han kom tilbage med en ballon som var formet som en giraf. "Ej, hvor den sød" Grinede hun og rakte sin hånd frem mod ham, så hun kunne få den rundt om hånden. Det var lidt sjovt, at hun så resten af dagen skulle gå rundt med en ballon som en giraf, men så ville de da kunne huske denne dag lang tid efter. Hun rejste sig op på bænken, for bedre at kunne se, da der efterhånden var blevet samlet en del ældre mennesker, der bare gå ind foran og slet ikke tænke over de stod i vejen. "Kom op så vi bedre kan se" Sagde hun med et lille smil og betragtede ham med et lille smil. "Til trods for du en abe, så du sgu ret lækker" Drillede hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 10:22 am

Jake
Han havde sørget for at sige til manden, at han skulle lave båndet om hånden ekstra bredt, da han nok mest solgte balloner til børn xD ''Den klæder dig'' drillede han, da det i hvert fald var et iøjefaldende accessorie. Han kom selv op og stå på bænken med et skub fra foden og sukkede tilfreds, da de havde en ret god udsigt derfra. ''Skal vi finde os noget mad efter det her? Vi glemte jo helt at komme i Seven Eleven'' sagde han, da han var ret sulten. Måske var det en time eller to for tidligt til pomfritter, men hvis der var en grillbar som havde åbent, så havde han ikke noget imod at starte dagen op med noget lidt ulækkert frituremad.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:35 pm

Hazel

Hun nikkede let, da det ville være en god idé med noget mad. Hun var også sulten og vejret var jo dejligt, så de ville sagtens kunne sidde udenfor og spise. "Hvad er du i humør til? Jeg så et sted med nogle sandwich og sådan noget rigtig grill lort" Sagde hun med et lille smil. Hun var lidt ligeglad med hvad de spiste. Hun rettede sig en smule op, da der pludselig kom en giraf unge ud. "Det jeg sgu ked af, Men Frodo derover har altså en vis charme, så vi røg lige en tur i høet" Sagde hun lidt dumt inden hun begyndte at grine.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 39 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 39 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: