VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 7:51 am

Hazel

Hun smilede svagt af ham da det måske var naivt så hurtigt igen at stole på en fyr med sådan en baggrund, men hun troede på at han ville kæmpe for det. Hun gav hans hånd et blidt klem, dog vidste hun ikke helt hvad han præcist mente, betød det at de var kærester eller de blot forsøgte at komme på vej hen mod at blive kærester? "Det gør jeg heller ikke, små skridt" Sagde hun med et lille smil og lænede sig frem og startede et kys op, dog kunne hun ikke rigtigt stoppe kysset igen og gjorde det derfor en smule heftigere. Forsigtigt satte hun sig op på hans kys og trak sit hoved ved fra hans. "Tænk vi skulle ende her" Sagde hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 8:01 am

Jake
Han lagde sine arme forsigtigt omkring hende og gengældte heftigt hendes kys imens. Selvom han nok ikke burde føle sådan, så følte han sig helt 'beæret' over at hun havde valgt ham. Måske havde det hjulpet lidt, at Nick var ude af billedet. Hvis han ikke var det, så var han ikke helt sikker på, om hun sad oven på ham lige nu og var villig til at prøve at starte et ordentligt forhold op. Han strøg hende forsigtigt ned langs ryggen imens og sukkede tilfreds, da Hazels kys kunne gøre selv den mest grå dag god igen. Han slap forsigtigt hendes læber og betragtede hende med et svagt smil på hans læber. ''Nå, min lille femme fatale.. Måske.. Skulle du invitere mig med til din seng?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 8:14 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han kaldte hende for en femme fatale. "Så kom" Sagde hun drillende og hoppet ned fra hans skød(kys). Hun rettet sig op og tog fat i hans hånd og trak ham med ind i sit soveværelse. Det var en helt speciel følelse, at det nu var første gang at de skulle sove sammen for første gang og særligt tanken om, at det nok blev en form for hverdag det næste stykke tid. Hun tog sig selv i at smile ved tanken og begyndte at fnise lidt fjollet, da hun nok var ved at være overtræt. "Skal du tidligt op imorgen eller kan vi sove længe?" Sagde hun og satte sig op i sin side af sengen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 8:24 am

Jake
Han fulgte med hende ind i soveværelset og kunne ikke lade være med at smile, da der også her var helt ryddeligt og ordentligt. Det var skønt, at hun havde sådan en god ordenssans, især fordi han selv var lid rod-forskrækket. Han satte sig forsigtigt ned ved sengekanten og strakte sig en smule, da han kunne mærke at hans krop var helt helt smadret, da det havde været en ret hård aften xD ''Sove længe'' smilede han lidt, da han ville bruge hele morgenen på at ligge og holde om hende og ikke lade hende ude af syne for et enkelt minut. Han vidste at dagen i morgen ville blive mere hektisk senere, når han skulle ned til Valerie, så morgenen skulle nydes fuldt ud. ''Det er virkeligt.. Surrealistisk det her.. Synes du ikke?'' spurgte han med et skævt smil, mens han betragtede hende helt åbenlyst.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 8:39 am

Hazel

Hun lagde sig ned i sin seng og sukkede helt lettet da det virkelig var dejligt endeligt at kunne komme til at ligge ned. Tanken om at hun kunne ligge som 'lille' Hazel og blive holdt om hele natten var virkelig rar. Hun vidste godt, at der intet ville ske i løbet af natten, men tanken om at Jake ville ligge hos hende gjorde hende helt tryg og rolig. "Jeg..havde ikke regnet med at det her nogensinde ville ske" Sagde hun stille. Hun havde egentlig lidt troet, at der havde været sket så meget mellem dem så deres forhold var ødelagt og de aldrig ville kunne vise den tillid til hinanden, men tingene begyndte endelig at se lidt positivt ud. "Kommer du herhen?" sagde hun og klappede ved sin side.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeTors Aug 29, 2013 8:49 am

Jake
Han krøb hen 'bag' hende mens de lå ned, hvor han forsigtigt lagde sin arm omkring hende og trykkede hendes ryg ind til hans mave. Det var helt specielt, at kunne få lov til at ligge sådan med en pige og det var så sjældent, at man kunne finde en som det kunne være specielt med. Han nussede hende blidt ned af siden med sine fingerspidser imens. Selvom han var ret træt, så ville det ikke stå i vejen for at han ville nusse hende. ''Heller ikke her.. Men her er vi.. Og.. Jeg håber at du ikke har noget imod at jeg er lidt klister, for jeg er altså ikke tænkt mig at slippe dig overhovedet i nat'' sagde han med en drillende undertone og kyssede hende blidt ved nakken.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 3:27 am

Hazel

Hun brummede tilfreds da han krøb ind til hende, "Mmh, jeg har heller ikke tænkt mig at flytte mig" Sagde hun og trykkede sig ind mod hans mave bare lige for at sikre sig at de lå helt tæt. Han tog fat i hans hånd, da han arm allerede lå rundt om hende og de derfor ville kunne ligge at holde i hånd hele natten. Det virket virkelig plat, at de pludselig havde fået sådan et behov for at være tæt på hinanden og sådan lidt pladderromatisk, men lige nu nød hun at være pladderromantisk sammen med ham. Hun mærkede hvordan at hendes vejrtrækning blev mere og mere tung og hun havde virkelig svært ved at holde sig vågen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 3:43 am

Jake
Han vågnede den næste dag og opdagede, at hans arm stadigt lå rundt om Hazel. Det var ret varmt at ligge så tæt, men han havde stadigt ingen intentioner om at give slip på hende. Det var næsten helt surrealistisk at vågne op sammen med hende, da det var noget, som han havde drømt om siden festivalen men efter alt det som var sket, ikke tænkte var muligt. Men nu lå de der og var glade, til trods for at der var så mange ting som havde og stadigt gik dem imod. Han nussede hende forsigtigt ved siden for at prøve at vække hende lidt for klokken var vist ret mange og han ville gerne have snakken med Valerie overstået så hurtigt som overhovedet muligt.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 3:57 am

Hazel

Hun havde ligget vågen i et lille stykke tid men bare været for træt til at bevæge sig. Det var tit hun bare lå om morgenen og 'ventede' på at blive frisk nok til at stå op. Desuden vidste hun at det med Valerie nok gik Jake en del på, så selvom han nok gerne ville have dagen overstået, så ville hun lade ham sove så længe hun kunne. Et lille smil bredte sig på hendes læber da hun mærkede at han nussede hendes side, hun vendte sig om og så på ham med et lille smil. "Godmorgen" Sagde hun stille og gav ham et blidt kys på munden. "Sovet godt?" S
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 6:40 am

Jake
Han gengældte ømt hendes kys, da hun vendte sig om mod ham. Lige nu var han ret sikker på, at han aldrig ville blive træt af at vågne op på den måde og så sammen med Hazel. ''Godmorgen'' brummede han stille, mens han fortsatte med at nusse hendes side. Han følte sig ret frisk, selvom han lige var vågnet, men det havde nok noget at gøre med at han var vågnet op med en del nerver i kroppen, da han var nervøs for hvad mødet med Valerie bragte. Forsigtigt satte han sig op i sengen og steg ud, dog kun for at gå op og åbne et vindue, før han atter smed sig ned ved hendes side. Han betragtede hende med et svagt smil og tog forsigtigt fat i hendes hånd. ''Hvad har du af planer i dag?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 7:58 am

Hazel

Hun sukkede helt lettet da han rejste sig for at åbne vinduet ud til, da det virkelig blev varmt at sove to på sådan et lille værelse sammen. Hun betragtede ham kort og tog sig selv i et ligge og smile helt dumt da hun virkelig var glad for at han var her. "Jeg vil tage et langt bad, tage op og handle også skal jeg til sangundervisning ved en to tiden" Sagde hun stille. "Jeg regner med, at du skal have den samtale med Valerie, så måske skulle vi ses i aften?" Sagde hun og lænede sig frem og begyndte at kysse ham ved halsen, "Vi kunne lave noget mad, sidde udenfor nu hvor det en af de sidste dage det varmt, åbne noget vin..bare hygge?"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 8:10 am

Jake
Han smilede lidt, da alle hendes forslag var virkeligt par-agtige. Det var virkeligt mærkeligt for ham på en måde at være involveret med en pige igen. Han sukkede alligevel svagt, da han hellere ville bruge tiden sammen med Hazel i stedet for at tage hen og diskutere med Valerie, men han var som sagt nødt til at skrue bissen på over for hende - Også selvom han var helt vildt dårlig til det. ''Det lyder godt..'' smilede han lidt, mens han strakte sin hals ud, så hun komme rigtigt til. Svagt brummede han i velbehag og lukkede sine øjne søvnigt sammen. Han vidste godt, at han virkeligt skulle sparke sig selv i røven for at komme ud af den seng xD ''Har du sangundervisning med Val? For.. Så er hun måske ikke hjemme''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 8:30 am

Hazel

Hun trak sit hoved væk så hun havde mulighed for at se ham ind i hans øjne. Hun havde det en smule svært ved, at han nu skulle hjem og snakke med Valerie men hun kunne også sige sig selv at hun var nødt til at være en del af hans liv på en eller anden måde. "Nej, sangundervisning får jeg altid alene. Det er mere koncerter og øvning til korsang vi øver sammen" Sagde hun stille og flettede sine fingre i hans i det at han havde taget hendes hånd før. "Men hvis du skriver hvornår du kan være her, efter din samtale med hende?" Spurgte hun stille, da hun gerne ville have en fast aftale til at se ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeFre Aug 30, 2013 8:58 am

Jake
Han lod sine fingre blive flettet ind i hendes med et svagt smil på hans læbe. Selvom han ville ønske, at der ingen sangundervisning, ingen samtale med Valerie eller nogen som helst andre pligter, som skulle være der i dag, så vidste han godt at man ikke kunne flyve rundt på en lyserød sky for evigt. Hverdagen ville jo altid vise sit grimme ansigt og banke på døren igen xD ''Jeg er her klokken 17.. Jeg regner ikke med at det tager såeh længe og jeg skal..'' Han tav lidt og vendte kort blikket ned, da det var et ret følsomt emne, et emne som de desuden ikke havde talt om særligt meget. ''I støttegruppe.. Her ved 15 tiden.. Du ved.. Det skal jeg hver anden uge'' sagde han stille og holdte stadigt blikket lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 6:34 am

Hazel

Hun bed sig let i læben, da han sagde at han skulle til noget støttegruppe. Hun vidste godt at han nok stadigvæk fik hjælp, men hun havde ikke regnet med at han gik i en støttegruppe, dog gjorde de intet da man jo altid kunne bruge alt den hjælp man kunne få. "Mmh, jeg kender ellers os en god støtte..terapi" Mumlede hun stille, inden hun lidt sin hånd køre ned til den uden på hans boxer og tog let fat. Kort gav hun ham et kys på munden inden hun begyndte at grine, "Mere information følger" Drillede hun of flyttede sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 6:44 am

Jake
Han bed sig svagt i læben, da han mærkede hendes hånd ved hans ting. Han havde altid set Hazel som en lidt genert og forsigtig pige, men efter at de havde lært hinanden at kende på mere end et niveau, så var det billede ved at blive skiftet ud meget langsomt xD Han lænede sig forsigtigt frem og gengældte blidt hendes kys, dog holdte han det en smule længere end han egentligt ville. Det var ved at gå op for ham, at han nok var ret hårdt ramt. ''Jeg ved godt, at det må være lidt.. Svært at forholde sig til det. Alle fyre du kender er også bare.. Afhængige af et eller andet'' smilede han lidt, da både ham og Nick havde hver sit at kæmpe med.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 7:09 am

Hazel

For hende gjorde det ikke så meget at han skulle afsted, så længe det afhjalp han problem og ikke gjorde det værre end det var i forvejen. "Så længe du stadigvæk finder tid til mig" Sagde hun stille og gengældte hans kys, inden hun igen fjernet sin hånd, da det nok var ret ondt og ligge at rage på ham. Hun kyssede ham en sidste gang inden hun rejste sig op og begyndte at finde noget rent tøj frem. "Nick får det vel forhåbenligt også snart en smule bedre. Det undre mig lidt, at vi intet har hørt. Altså jeg ved godt han ikke må få besøg, men kan kunne da sende et kort" Mumlede hun lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 7:16 am

Jake
Han brummede lidt utilfredst, da emnet blev drejet ind på Nick. Det var ikke fordi, at han ikke kunne lide Nick jo - Det var hans bedste ven, men han følte sig bare lidt ''presset'', når han talte om Nick sammen med Hazel, for han vidste jo godt, at Nick havde været hendes førstevalg før. Dog sagde han intet, da han følte at han måtte tage sig sammen og ikke se på det med en så barnlig vinkel. ''Jeg ved ikke, om han må kontakte nogle overhovedet udover hans familie'' sagde han stille, da der var gået snart to uger uden man rigtigt havde hørt noget. Han havde heller ikke spurgt Charlie. ''Jeg savner ham.. også lidt.. Jeg tror bare han bliver lidt.. stresset når han hører at Brad er gået ud.. De er lidt tættere de to end jeg er med Brad..så..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 8:02 am

Hazel

Hun kunne godt forstille sig at Nick og Brad var end smule tættere end Brad og jake var. Jake var den lidt mere stille og rolige type og hun havde selv fået et virkeligt dårligt indtryk af brad til den festival, hvor han havde stået og råbt og skreget. "Hvad tror du Nick siger til det her" spurgte dog, dog fortrød hun i samme øjeblik da det virket til at være et meget dårligt emne at tage op. Heldigvis var der nogle dage til de skulle fortælle omkring det hele til Nick. "Tror du han kan acceptere det?" Sagde hun og gik hen og satte sig på hans sig ved hans for at signalere han ikke skulle være nervøs over tingene med Nick.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 8:07 am

Jake
Han rykkede sig lidt usikkert, da han hørte hendes spørgsmål. Det var selv noget, som han havde spurgt sig selv meget om de sidste par dage, for han kendte jo Nick og han vidste hvor ''territorial'' han var overfor sine piger. Desuden havde han lidt af et temperament og han var sikker på, at Nick ikke ville blive særligt glad for det. ''Jeg.. Tror ikke at du skal regne med at han bliver særligt glad..'' sagde han stille. Nick var vant til at få hvad han pegede på og han blev ofte en hysterisk baby, når det så ikke lykkedes en gang imellem ''Jeg tror ikke at vi skal fortælle ham det, mens han stadigt er på afvænning i hvertfald.. Det ville være at hælde benzin på branden..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 8:42 am

Hazel

Hun tog fat i hans hånd og selvom det var et ret seriøst emne, kunne hun ikke lade være med at smile over at have den 'rettighed' at sidde med ham i hånden. hun følte sig helt beæret over, at han havde valgt hende på den måde. Hun løftede hans hånd op og kyssede hans håndryg. "Vi gør hvad der er bedst for Nick. Vi har jo hinanden" Sagde hun med et lille smil, da de ville kunne snakke om problemer sammen og Nick i den situation ville være ret alene. Hun kunne dog godt mærke inde bag ved, at hendes hjerte stadig banket en smule for Nick.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeSøn Sep 01, 2013 9:15 am

Jake
Han satte sig bedre op i sengen og sukkede lidt, mens hun sad og holdte hans hånd. Han ville meget hellere sidde dér med hende end at tage hjem til Valerie og derefter i støttegruppe. Men han vidste, at han ville blive meget gladere når det var overstået. Forsigtigt kyssede han hende ved kinden, som 'tak' for kysset på hånden, inden han med et lettere opgivende blik kiggede på hende. ''Jeg tror at.. Jeg er nødt til at gøre mig klar, så jeg kan tage hen til Valerie.. Jeg har en fornemmelse af at der godt kan tage noget tid'' sagde han stille. Den eneste bonus der var ved det, var han i det mindste så Zindy en ekstra dag.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 12:51 am

Hazel

Hun rejste sig op igen da han sagde at han hellere måtte se at komme afsted. "Det nok også bedst at få overstået hurtigst muligt" Sagde hun stille og tog det tøj hun havde fundet frem før da hun ville tage et bad i det han var gået. Hun håbede virkeligt at det ville gå hurtigt og uden de store problemer, a det virkelig ville være dejligt hvis tingene endelig ville kunne få lov til at gå en smule nemt og uden de store problemer. "Jeg glæder mig til vi ses igen" Sagde hun og sendte ham et opmuntrende smil, da det ikke virkede til at han ligefrem havde den bedste dag i vente. Først Valerie også støttemøde.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 1:06 am

Jake
Han rejste sig op sammen med hende og sukkede svagt, da han ikke just var i humør til at tage derhen. Han hadede at han skulle forlade hendes hjem, men tanken om at han ville komme hjem til hende senere trøstede ham alligevel. Forsigtigt gik han hen mod hende og lagde forsigtigt sine arme omkring hende i et kram. ''Klokken fem er jeg her igen, okay?'' brummede han lavt, mens han forsigtigt strøg hende hen over skulderen. Han placeret et blidt kys på hendes kind efter og trak sig lidt væk. ''Jeg tager lige hjem og skifter tøj og sådan først.. Så.. Ja, jeg må nok hellere gøre mig klar'' sagde han med et skævt smil, inden han gik hen og samlede sit 'beskidte' tøj op, som han tog på.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitimeMan Sep 02, 2013 9:37 am

Hazel

Hun glæede sig allerede til at de kunne ses senere og bare have en dag hvor det kun omhandlet de to og der ligesom ikke var noget der kunne forstyrrer. Hun håbede bare at tingene med Valerie ville gå nogenlunde så de ikke behøvede at bruge mere tid på det end højst nødvendigt. "Vi ses kl 5" Gentog hun og nikkede let. Hun stod stadig småbar da hun ikke orket at skulle tage det nye tøj på, når hun alligevel skulle i bad om lidt. "Pas på dig selv" sagde hun stille og gik med ham ud til døren.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 21 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 21 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: