VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 4:37 am

Hazel

Hun følte alligevel, at det var en smule dumt at spørge om, da man aldrig ville kunne tvinge eller spørge om sådan et svar. Men hun havde haft behov for at vide hvor de stod 110%. Var han klar til at det blev seriøst når alt det med Valerie og Zindy skete, og efter det med Nick? Hun lukkede sine øjne i, da hun mærkede at hans læber kørte at af hendes hals, "Mmh" Sagde hun stille og bed sig i læben, da hun helt havde glemt deres morgenmad. Hun lagde sin hånd ved hans brystkasse og nussede ham blidt der, "Vi skal stadig have lidt tid til at gå" Sagde hun og startede et små heftigt kys op, mens hun svang sine ben rundt om ham og trykkede ham ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 4:44 am

Jake
Han lod sine arme tage et bedre greb om hende, da han ville mærke hende helt tæt ind til sig, mens hans heftigt genngældte hendes kys. Der var et eller andet med Hazels kys - Om hun blot var en god kysser eller om der virkeligt slog lidt gnister, når han følte hendes læber mod sine, vidste han ikke. Han strøg hende blidt ned langs hendes sider imens og sukkede tilfredst mod hendes læber imens. Alligevel kunne han mærke, at der var et spørgsmål som pressede sig på. Han vidste at han blev nødt til at spørge på et tidspunkt. Forsigtigt slap han hendes læber igen og kiggede hende dybt ind i øjnene for en stund, inden han vendte blikket ned mod hendes lår. ''Vi.. Er nødt til at snakke om Zindy.. Hvis.. Det bliver seriøst mellem os på et tidspunkt.. Så.. '' Han tav en smule, da han ikke rigtigt vidste hvordan han skulle forklare sig uden det lød dumt.
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 4:52 am

Hazel

Hun bed sig kort i læben, da han nævnte Zindy. Hun havde fået en godt indtryk af Zindy og hun elskede at være sammen med børn. Men det der med, pludseligt at være halvmor eller fars nye kæreste lød bare så mærkeligt. Hun følte dog lidt, at det ikke kom an på dem. "Jeg ved hvad jeg går ind til. Jeg synes..du skal afgøre hvad det bedst for Zindy" Sagde hun stille. Hun ville gerne se Zindy noget mere og de kunne også bare være de to. Hun vidste ikke hvor klaret Zindy var med, at han og Valerie ikke var sammen mere, så det måtte være hvad hun havde det bedst med. Hun frygtede lidt selv at blive mor, da hun nok ville overbeskytte sine børn, men i hendes hoved kom børnene altid først.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 5:02 am

Jake
Han ville ikke introducere dem for hinanden lige med det samme. De havde godt nok set hinanden før, men han skulle selv være helt sikker på at det som ham og Hazel havde ville være 100% seriøst, før at han ville lade Hazel komme ind i Zindys liv og omvendt. Desuden måtte han også have en snak med Valerie omkring Zindy og hendes opførsel. Han kunne lige høre Valerie, hvis han sagde at Zindy skulle på weekend sammen med ham og Hazel. ''Jeg tror vi tager den stille og roligt.. Jeg.. Ville bare være sikker på, at du var.. Klar over at Zindy er en del af pakken, når det.. Kommer til mig'' sagde han stille og kiggede en smule ned. ''Desuden.. Hvis.. Valerie ikke ældre attitude, så har vi et helt..helt andet problem..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 5:29 am

Hazel

Hun rynkede let på næsen, da han sagde at de havde et helt andet problem, hvis Valerie ikke ændret sig. "Du mener..du ikke vil se mig, hvis hun nægter dig at se Zindy?" Sagde hun stille og vendte blikket væk, da hun slet ikke kunne holde ud at blive valgt fra på sådan et grundlag. At en anden skulle bestemme hvem Jake skulle se og ikke se. "Men jeg godt ved, at Zindy er en del af pakken. Jeg vil også gerne se hende, det slet ikke det. Men det der med..pludselig at skulle være en form for moderrolle" Sagde hun med et skævt smil, da det virkelig var underligt at tænke på, men der var også et stykke tid til og mon ikke det ville falde naturligt?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 6:01 am

Jake
Han vidste godt, at han havde nogle rettigheder når det kom til Zindy, så Valerie kunne ikke bare afholde ham fra at se Zindy, men omvendt kunne hun gøre livet virkeligt surt for ham og sige at Zindy var 'syg' rigtig tit uden at han kunne gøre en skid ved det. ''Jeg tager som sagt over til hende og snakker med hende.. Jeg har tænkt mig at være ærlig og sige at vi måske vil prøve noget seriøst.. Jeg gider ikke at lyve for over Valerie.. Så må vi se hvordan hun reagerer..'' sagde han stille og strøg hende forsigtigt ved siderne. Han havde ikke planer om at Hazel skulle blive Zindys 'mor', da hun allerede havde en mor, men hvis de blev glade for hinanden ville det være helt perfekt for ham. Han havde aldrig rigtigt haft en kæreste efter Valerie, så det var helt nyt for ham at skulle forene sit gamle liv med sit nye.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 7:40 am

Hazel

Hun håbede virkelig ikke, at Valerie ville gøre livet alt for surt for ham, et eller andet sted kunne hun godt forstå hvis han lod sig påvirke af, at hun ville fratage ham noget af retten til at se hans datter, men han var jo en god far og det ville aldrig holde nogen steder, at han ikke ville kunne se Zindy, fordi at han valgte at komme videre med sit liv og få en ny kæreste. "Hvis du er sød, så skriv lige til mig hvordan det er gået. Det kunne være meget rart at vide, om jeg har en sur Valerie i nærheden imorgen. Og bare..hvordan det ser ud med os" Sagde hun stille. Hun lagde sit hoved på skrå og betragtede ham med et lille smil. "Men..du ser altså godt ud i bar mave" Grinede hun lidt dumt xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 8:04 am

Jake
Han nikkede let, da det var klart at han ville give en lyd fra sig. Faktisk var han en smule nervøs over for at snakke med Valerie. Det var første gang at de rigtigt havde skændtes efter at de brød op med hinanden, så det kom lidt som en overraskelse for ham, at hendes reaktion var så voldsom omkring det med at han så andre piger. Han var faktisk en del sur over, at hun stadigt troede at det var op til hende og bestemme det. ''Mhm.. Det er jeg sikker på at du også gør'' smilede han drillende og hentydede lidt til, at hun måske også kunne tage sin trøje af. I et kort øjeblik overvejede han bare at tage den af hende, men de havde jo lovet hinanden at tage 'små' skridt, så han vidste endnu ikke hvor grænserne var endnu.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 8:20 am

Hazel

Hun så på ham med et flirtende blik, inden hun lod sine hænder køre ned af hendes sider og sørgede for at holde det flirtende blik, langsomt begyndte hun at trække op i sin bluse, dog stoppede hun lige inden den nåede til hendes bh. Hun lagde i stedet sine hænder ved hans sider, da hun havde en stram bluse på og den derfor kunne sidde selv, så han kun lige kunne se det nederste af hendes mave. "Små skridt, ikke?" Sagde hun drillende. Dog ville hun ikke sige noget til, at han tog den helt af hende, da hun vidst havde lagt godt og grundigt op til det og det var lidt ondt bare at stoppe midt i det hele. Hun lænede sig frem og begyndte blidt at kysse ham ved hans skulder.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 8:49 am

Jake
Han kunne ikke lade være med at smile lidt af hend,e da hun tra sin bluse halvt op. ''Meget små skridt'' smilede han lidt, mens han forsigtigt vendte blikket lidt ned mod hans skulder, som hun begyndte at kysse. Forsigtigt lagde han sin hånd ved hendes mave, som han roligt begyndte at nusse. Selvom de før havde haft lidt historie sammen, så var de aldrig kommet særligt langt. Svagt bed han sig i læben, da han kom til at tænke på, at hun havde været 'sammensammen' med Nick. Det var lidt underligt, at tænke på at ens bedste ven var der før én selv. Også kunne hun rigtigt sammenligne dem. Han rykkede lidt usikkert på sig og trak sig et skridt bagud. ''Øhm.. Jeg tror.. morgenmaden er klar..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 9:06 am

Hazel

Hun smilede let, da han sagde at de tog meget meget små skridt. Hurtigt så hun ned på ovnen og smilede let, da deres rundstykker var klar. "Du har ret" Sagde hun og hoppet ned fra bordet, hvorefter hun tog bagepladen ud af ovnen og lagde rundstykkerne over i brødkurv, som hun satte over på bakken. Hurtigt tog hun nogle drikkelse og gik ellers ud på altanen. "Hold kæft det godt vejr" Sagde hun med et lille smil, inden hun begyndte at dække bordet. Hun havde ikke lyst til at tænke mere på den aftale med Valerie senere. Lige nu kunne de bare sidde og hygge sig og slappe af, "Måske..jeg kunne komme forbi i overmorgen?" Sagde hun stille, da hun jo skulle synge den næste dag og han skulle passe Zindy.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 9:18 am

Jake
Han fik pludselig en del tvivl, da han var begyndt at tænke på Nick. Derfor stod han blot i sin egen lille verden, mens han knapt lyttede til hendes ord. Hvad skete der egentligt når Nick kom ud? Man slettede jo ikke bare følelserne fra en person og hun havde allerede dengang valgt Nick over ham. Hvad hvis det skete igen? Han bed sig lidt i læben, da han måske havde sværere ved at stole på hende end han havde regnet med. Han 'vågnede' lidt op fra sine tanker og smilede helt 'overdrevet' til hende, da han knapt havde hørt hvad hun havde sagt xD ''Øh ja.. Selvfølgelig.. Skal vi lave noget særligt?'' spurgte han og fulgte med hende udenfor.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 9:27 am

Hazel

Hun så en smule undrende på ham, da han virkede en smule væk og han pludselig vågnede op midt i deres samtale. Hun satte sig ved bordet og tog et rundstykke som hun skar over. "Noget specielt der generer dig?" Sagde hun stille og bed sig en smule usikkert i læben, da hun kom i tanke op, at han ret pludselig havde trukket sig væk fra hende midt i det hele før. Hun begyndte at smøre sit rundstykke og tog en bid. Hun kunne ikke rigtigt kunne på ham, da hun pludselig blev usikker på, om hun havde gjort noget forkert eller at han havde fået kolde fødder på grund af Valerie. Måske havde han bare ikke det der skulle til, for at de skulle få noget seriøst sammen, måske havde hun ødelagt det?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 9:32 am

Jake
Han lænede sig en smule op mod gitteret på altanen, men han tavst kiggede ud på gaden. Faktisk vidste han ikke hvordan han skulle forklare sig, da han heller ikke gad at starte et skænderi op igen. Forsigtigt trak han til sidst en stol ud og satte sig ned, men holdte blikket ned mod gaden, mens han fortsat tænkte. ''Hør.. Jeg.. Føler mig lidt paranoid nu.. Jeg kom bare til at tænke på at.. Nick.. Har været der før mig.. Og.. Tænk hvis jeg.. Bare ikke.. er.. Ligesom Nick.. Og hvad så når Nick kommer ud igen? Han kommer jo helt sikkert til at kontakte dig igen og.. Så kan jeg næsten ikke tillade mig at sige noget til den tid, men jeg er blevet valgt fra en gang allerede..'' Sukkede han lidt og havde slet ikke kigget på hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 9:53 am

Hazel

Hun så en smule undrende på ham. "Man har altid haft nogle før. Jeg kender Valerie i forvejen, skal jeg så også være bange for, at du sammenligner mig med hende?" Sagde hun med et skævt smil, da hun lige havde behov for at slå fast, at man ikke sammenlignede folk på den måde, eller hun gjorde i hvert fald ikke. "Og der sker intet når Nick kommer ud, slet ikke hvis vi har nået at få bygget noget op. Vi havde ingen aftaler om noget på det tidspunkt, men hvis du allerede nu tvivler på, om jeg kunne finde på et være utro med en ægte kæreste, så lad synes jeg vi stopper her"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:03 am

Jake
Han følte virkeligt ikke, at det kunne sammenlignes det hun sagde. Valerie var han nødt til at have et eller andet slags forhold til, da hun var mor til hans datter. ''Du virkede bare ret glad for Nick.. Og hvis de følelser.. Kommer tilbage'' sagde han stille, da han ikke rigtigt vidste hvordan han skulle forklare sig. Et eller andet sted havde hans selvtillid fået et ret stort knæk, da hun havde valgt ham fra dengang. ''Det er for helvede bare lidt underligt, at skulle være hul-buddy med sin bedste ven'' sagde han opgivende, inden han svagt bed sig i læben, da det nok ikke var det smarteste af at omtale Nick som en 'hul-buddy' foran Hazel. I hvertfald var det ikke skidecharmerende xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:09 am

Hazel

Hun så surt hen på ham og rynkede på næsen, da han sagde at det ikke var særligt fedt at skulle være hul-buddy med Nick. "Hvem fanden siger du får lov til det? Så du kan sgu roligt slappe af, for det kommer ikke til at ske" Sagde hun surt og rejste sig op, da hun var færdig med at spise. Hun tog sin tallerken og gik ind og satte den ned i sin vask. Uden at se på ham, begyndte hun at pakke sin taske til hun skulle afsted og synge, da hun havde behov for noget at lave, så hun slap for at se på ham. Der gik grænsen lige for, hvad hun ville finde sig i.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:19 am

Jake
Han vidste godt, at han var gået over stregen, men de ord var bare fløjet ud af munden på ham. Men faktisk, så passede de. Han havde det lidt presset med at skulle 'leve op' til sin bedste ven. ''Hazel, for helvede'' sukkede han svagt, inden han begyndte at gå efter hende ind i køkkenet. Han holdte dog en vis afstand, da han vidste at han ikke skulle komme for tæt på, når han havde sagt noget så åndssvagt som dette. ''Undskyld.. Virkelig.. Jeg.. Tænkte ikke over hvad jeg sagde.. '' begyndte han at forklare, mens han fortsat kiggede hen mod hende og gik et enkelt skridt tættere på hende. ''Jeg.. Har det bare lidt svært med at forholde mig til det..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:27 am

Hazel

Hun lukkede sine øjne lidt sammen og så surt på ham. "Jeg er pisse ligeglad med, hvad du har svært ved eller ej. Jeg acceptere fandeme dine problemer, at din eks kæreste kalder mig en skide luder og at du har en datter. Det fair nok, du ikke kan acceptere, at jeg har været sammen med Nick, men du skal fandeme ikke tale sådan der. Jeg er sgu nok for dum og tilgiver for meget" Sagde hun og trak sig et skridt væk fra ham. "Jeg skal ikke være sammen med Nick igen og jeg skal bestemt heller ikke være sammen med dig nu" Sagde hun og lagde sine arme over kors.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:32 am

Jake
Han tog sig kort til hovedet, inden han så op på hende med et opgivende blik. Det var slet ikke meningen, at hans ord skulle komme ud på den måde og han forstod godt, at hun var blevet sur over det. Der var trods alt også rigtigt meget, som hun skulle finde sig i fra hans side. Så måtte han tage sig sammen og være en 'mand', hvis han skulle gøre sig nogen forhåbninger om, at der skulle ske noget imellem dem igen. ''Hazel, undskyld.. Jeg mente det selvfølgelig ikke på den måde. Jeg.. Er nok bare blevet lidt paranoid efter sidst.. Jeg er ked af det, okay? Jeg accepterer selvfølgelig også at du har en fortid.. Men prøv at tænk, hvis jeg havde været sammen med hende fra dit band og havde valgt hende frem for dig..Også.. Ligeså snart hun var ude af billedet igen, så.. Kom jeg tilbage..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:44 am

Hazel

Hun brummede let. "Hende fra mit band? Hun hedder Electra, Og det vil ikke ske. for vi falder sjældent for de samme fyre" Sagde hun surt og så på ham. "Du behøves ikke undskylde, jeg gider ikke høre på det. Det hjælper ikke noget, jeg gider ikke tales til sådan" Sagde hun og holdt sit blik i jorden. "Hvis det sådan du har det Jake, så synes jeg slet ikke vi skal ses. Jeg gider ikke finde mig i det" Sagde hun og gik hen og satte sig i sin sofa med et sur mine, stadig med sine arme over kors. Hun tændte for sit tv og kiggede bare ind i det.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:51 am

Jake
Han så opgivende på hende, da slet ikke var til at stikke i. Han vidste godt, at den kommentar havde været bare et hak eller to for meget, men at hun slet ikke gad at lytte til ham synes han alligevel var lige i overkanten. Han gik hen til hende i sofaen, hvor han forsigtigt satte sig et lille stykke fra hende. Det gik ham på, at de kun havde haft mindre end en time hvor de havde været glade. ''Hazel.. Jeg mente det jo ikke.. Jeg blev bare.. Frustreret for et øjeblik.. '' sagde han med en opgivende sukken efterfølgende. Han holdte dog alligevel sit blik på hende, selvom hun bare sad og kiggede ind i et eller andet dødsygt program i TV'et. ''Vil du have at jeg skal.. Gå.. Så du kan se det dér..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeTors Aug 15, 2013 10:57 am

Hazel

Hun brummede let. "Jeg gider ikke det her" Sagde hun igen. "Hvis hvergang vi kysser eller noget andet, og du så kommer til at tænke på Nick og det hele bliver afbrudt, fordi du bange for at jeg hellere vil være sammen med ham. Hvad så når han kommer ud? Så kan vi måske ikke være alene sammen, fordi du vil tro vi knalder? Og når jeg besøger ham knalder vi selvfølgelig også" Sagde hun surt. Hun vidste godt, at hun gik over stregen, men hun havde levet uden penge og det var hans skyld også oven i alt det andet. "Måske er det rigtigt. Jeg kan sgu bedre lide Nick end dig" Sagde hun og fortrød med det samme, da det ikke passet.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 2:15 am

Jake
Han skulle lige til at forsvare sig igen, da han hørte hendes sidste ord. Han kiggede lettere forundret på hende, da han ikke var helt sikker på, om hun havde sagt det kun for at såre ham eller om han virkeligt mente det. Forsigtigt vendte han sit blik ned mod gulvet og sagde intet i noget tid. De ord ramte ham ret hårdt og han var faktisk blevet helt mundlam, da han ikke troede at hun ville sige sådan noget. ''Jeg spørger en sidste gang.. Vil du have at jeg skal gå?'' spurgte han stille, da han ikke ville spørge om hvad hun egentligt havde ment med hendes ord. Måske fordi at han i sidste ende ikke havde lyst til at kende svaret?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 3:39 am

Hazel

Hun bed sig hårdt i læben, da hun faktisk ikke havde ment hvad hun sagde. Umiddelbart var Nick den der charmerende type, som hun lige ved første øjekast nok havde fundet mest intersant, men jo bedre hun lærte Nick at kende jo mere gik det op for hende, at han var den rigtige for hende og den som ville give hende mest modspil. "Det..var ikke sådan ment" Sagde hun stille og holdt blikket i jorden, da hun godt vidste at hun også selv havde overskredet grænsen for, hvad hun kunne være bekendt at sige. "Jeg..har ikke lyst til du skal gå, men..vi kan åbenbart ikke andet end snakke grimt til hinanden" Sagde hun stille.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 12 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 12 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: