VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 9:30 am

Hazel

Hun bed sig svagt i læben, da Valerie åbenbart havde gjort sig virkelig til overfor Jake og han kunne sige nej. Hvilket blot gjorde at hun igen fik dårlig samvittighed. "Har du stadig følelser for hende? Jeg mener..hun er nok et bedre valg en mig. Så.." Sagde hun lidt dumt, men hun var efterhånden begyndte at føle at hun holdt ham en smule nede. Hun gik hen og tog sin jakke på og derefter sine sko og sin taske over skulderen. Begge deres dage havde vidst været lidt specielle. "Hvad skal du have at drikke?" Sagde hun for at prøve at øge stemningen en smule.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 9:43 am

Jake
Han var faktisk lidt bekymret for Valerie, for hun var ikke den samme person som hun var for et år siden. Hun virkede meget trist og hun havde ikke rigtigt nogen situationsfornemmelse. Dét at han havde fundet Hazel havde åbenbart bare været dét, som fik bærret til at flyde over. ''Tror bare en milkshake af en art'' svarede han, mens han fik jakken på os og gik ud og fandt sine nøgler i entreen. Han åbnede døren for hende og da de var ude, låste han og begyndte at gå langsomt ned af trapperne. ''Nej.. Jeg har intet for hende mere.. Vi splittedes som venner dengang, men jeg har det stadigt.. Virkeligt dårligt over, at hun har det sådan. Altså jeg har kendt hende hele mit liv og jeg vil altid holde af hende, men jeg elsker hende bare ikke længere.. Så..''
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 9:57 am

Hazel

Hun skulle også bare have en ordentligt milkshske. Hun havde det virkelig dårligt over det med Nick og var faktisk også lidt ked af det. "Men hun elsker stadig dig" sagde hun og bed sig i læben. Hvorfor at hun blev så ked sf det vidste hun ikke, men den dårlige samvittighed skyllede bare ind over hende. Sukkede hun.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 10:04 am

Jake
Han skævede kort hen mod hende, da de endeligt var kommet ned af de mange trapper. Der var et eller andet, som ikke var som det plejede med hende og han kunne se på hende, at hun ikke så ud til at have det specielt godt. Forsigtigt tog han en smule fat i hendes ene skulder og fik hende vendt hen mod sig. Han kiggede hende dybt ind i øjnene med en spørgende mine, da han ikke helt vidste hvordan han skulle gribe ordene an. ''Er der noget.. Galt?'' spurgte han stille. Han ignorerede lidt den sætning med, at Valerie skulle elske ham. For det havde hun faktisk sagt til ham i dag at hun gjorde.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 10:08 am

Hazel

Hun fik helt tåre i sine øjne og så op på ham. "Jeg har det bare så dårligt over hvad jeg har gjort. Den nat vi havde sammen var helt fantastisk og jeg var så glad og tryg og det har jeg bare ødelagt" sagde hun og tørret sine øjne. "Lad os se og komme derned inden de lukker" sagde hun og begyndte at gå, da hun var lidt flov over den reaktion.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 10:17 am

Jake
Han bed sig hårdt i læben, da hun virkeligt var påvirket af det. Ligenu var han bare glad for at han havde håndteret det som han havde gjort. Han havde lært at kontrollere sine følelser og handlinger og det var vel også det eneste gode, som nogensinde var kommet ud af at have en afhængighed. ''Nej vent'' sagde han hurtigt, da hun begyndte at gå. Han greb forsigtigt fat i hende igen efter at have været løbet efter hende nogle skridt. Igen drejede han hende ind mod sig. ''De lukker først klokken 2 i nat.. Rolig.. Vi.. kan ikke tage afsted sådan her'' sagde han stille og tørrede en løbsk tåre væk fra hendes kind.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 6:28 pm

Hazel

Hun havde det virkelig dårligt over og pludselig kom alle hendes følelser tilbage og på samme tid med den dårlige samvittighed. "Det..gør virkelig ikke noget Jake, jeg burde have tænkt mig bedre om" Sagde hun stille og prøvede at ranke sig en smule op, da hun ikke ville være sådan en tudemarie. Hun betragtede ham kort og sukkede opgivende, da Jake faktisk altid have været sød ved hende. Hun rettede en smule på sit hår og vendte sit blik mod ham. "Jeg..glad for du tager det så pænt"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 10:57 pm

Jake
Han nikkede lidt, da han var enig i, at hun nok burde have overvejet situationen lidt bedre an. Men hun virkede lidt til at være et følelsesmæssigt rod i øjeblikket og hvis han begyndte at råbe eller bare flippe ud generelt, så vidste han at han ville gøre situationen værre. Forsigtigt lagde han armene rundt omkring hende og gav hende et blidt klem, da han ikke vidste, hvad han ellers skulle gøre. Han havde lyst til at trøste hende, selvom han følte sig virkeligt såret over hendes handlinger og han overvejede lidt, om han i virkeligheden var mere dum end han var sød? Han trak sig lidt væk fra hende for at kunne se hendes ansigt igen. ''Går det..Bedre?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 12:35 am

Hazel

Hun brummede tilfreds da hun gav ham et kram. "Det går bedre, men det burde være mig som trøster dig" Sagde hun stille, men var dog ret glad for at hun havde fået et kram af ham. Hun var virkelig nødt til at bevise overfor ham, at det var ham hun ville have og ikke Nick eller Lee. "Ellers hjælper en milkshake i hvert fald på det" Sagde hun stille og kunne ikke lade være med at smile, da sådan en milkshake altid kunne redde dagen. Hun vidste godt, at hun blev nødt til fremover selv at gøre en større indstats for at få orden på sine følelser.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 12:49 am

Jake
Han nikkede lidt, da han havde haft brug for noget til at få ham i bedre humør efter det med Valerie. Hazels lille nyhed havde ikke just hjulpet på hans humør, så ligenu var en milkshake stærkt tiltrængt. Han lynede sin jakke op, inden han forsigtigt åbnede døren ud fra opgangen op før hende, inden han selv gik ud. Heldigvis var Starbucks ikke langt væk, man kunne faktisk det skiltet derfra. Men han måtte indrømme at hans hjerne var ved at brænde en smule sammen, så han vidste ikke hvor lang tid han kunne holde sig vågen. Det havde bare været en af de dage, hvor hvor han mest af alt havde lyst til at blive hjemme i sengen og ikke lave noget. ''Jeg giver.. Hvad skal du have?'' brummede han i det han gik indenfor hos Starbucks.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 12:57 am

Hazel

Hun brummede let da hun sagde at han gav. "Jeg skal have en milkshake med jordbær, tak" Sagde hun med et lille smil, inden hun gik hen og fandt et bord ved vinduet. Hun satte sig ned og betragtede ham kort, da hun ikke rigtigt vidste hvordan at hun skulle gøre tingene gode igen. Det var ret svært at vende stemningen til noget positivt efter at hun havde kysset med Nick og hun følte lidt, at hun egentlig bare holdt ham en smule hen. Hun var dog en smule i tvivl over om han stadigvæk havde lyst til at se hende på den måde. Kort lagde hun hovedet på skrå og smilede let, da det hurtigt blev hans tur.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 1:15 am

Jake
Da han nåede hen til kassen, fik han bestilt og det varede ikke længe før han stod med en bakke med to store milkshakes på. ''Lad os gå hen og sætte os'' sagde han med et skævt smil, inden han gik hen mod et ledigt bord. Det var lidt som om, at jo mere han prøvede på at ignorere situationen, jo mere ked af det blev han. Det var der ingen milkshake som kunne rette op på. Men han ville ikke vise det for hende. I det hele taget var han pludselig meget forsigtig med at vise sine svage sider nu, da han ikke stolede på hende 100% pt. Han stillede bakken på bordet og trak hurtigt en stol ud for hende, da han alligevel altid kunne lege gentleman.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 1:23 am

Hazel

Hun satte sig ned og tog sin shake og kunne godt se på ham at han havde det ret dårligt. "Tak" Sagde hun stille, da han havde trukket stolen ud for hende. Hun begyndte at suge og sad bare og betragtede ham. Pludseligt gik det op for hende, at det nok så ret underligt ud og nemt kunne misforstås og selvom stemingen måske ikke lige var til det, så kunne hun alligevel ikke lade være med at grine. "Ej undskyld" Sagde hun med et skævt smil. Hvordan hun skulle starte en samtale med hende nu vidste hun ikke. Det gjorde også lidt ondt, at de nok ikke lige ville ses de næste par dage.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 2:51 am

Jake
Han fik sig selv sat ned og rørte kort rundt i sin milkshake, så det hele blev blandet bare lidt bedre. Han lod kort blikket vandre i hendes retning og kunne selv ikke lade være med at grine en smule, da det så lidt perverst ud xD Han rystede svagt på hovedet, mens han selv tog en tår. Det var det bedste ved London - Der lå stortset en Starbucks på hvert et i hjørne og han var nok lidt af en storforbruger af den kæde. ''Du kan da bare gå igang, hvis du har lyst'' smilede han drillende, men bed sig alligevel lidt i læben, da det måske var lidt grænseoverskridende at sidde og lave sådan nogle jokes, når de lige havde haft et skænderi. Eller det havde de jo ikke engang, men bare dét at stemningen var så trykket.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 2:59 am

Hazel

Hun holdt hans blik fast og lod sin tunge køre hen over sugerøret bare for at drille ham en smule. "Jeg kan faktisk nogle tricks" Sagde hun drillende. Det var måske lidt upassende, men nu havde han selv været med til at føre den videre, så kunne han vel ikke blive fornærmet over at hun svaret en smule igen? Hun var nu også en smule glad for, at de endelig kunne snakke sammen igen med en lidt lettere stemning, men sex var vel også altid et godt emne. "Det et heldigt sugerør" Sagde hun og begyndte at grine igen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 3:14 am

Jake
Han begyndte at grine lidt af hende, da det alligevel var lidt typisk ham, at blive påvirket af noget så 'dumt' som at slikke på et sugerør. Lige på det punkt var han ret nem, men mon ikke alle mænd havde lige dét svage punkt? ''Hvem der bare var et sugerør'' smilede han lidt, mens han begyndte at drikke mere af sin milkshake. Der var ikke ret mange på den tid og det passede ham egentligt fint, for han brød sig ikke om at være i så stor en menneskemængde af gangen. ''Men.. Hvad med Nick? Hvordan tager han det ellers?'' spurgte han stille, da han var blevet så optaget af deres egne problemer, at han helt havde glemt at spørge ind til hvordan Nick var kommet sig over hans forløb indtil videre.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 3:21 am

Hazel

Hun smilede drillende til ham, inden hun dog blev en smule mere seriøs da han spurgte ind til Nick. "Han..han det svært med at være afskåret fra mobil, computer, venner familie og alt det. Men han ser virkelig godt ud. Han er helt klar i hovedet og han har taget en smule på. Der er virkelig sket en stor forandring" Sagde hun med et lille smil, "Jeg håber på, at han er i stand til at holde det" Sagde hun stille. Hvis hende og Jake begyndte at få noget, var det alligevel nok dumt at vente med at fortælle omkring det til Nick, da der nok var større chance for tilbagefald så, men det var også ondt at fortælle på et kort visit.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 3:30 am

Jake
Han nikkede lidt. Faktisk var han stadigt lidt såret over, at Nick ikke havde valgt ham frem for Hazel. De havde jo trods alt kendt hinanden så længe og støttet hinanden uanset hvad, så at blive valgt fra som bedste-ven, var alligevel lidt nedslående. ''Jeg tror at jeg ringer derud og høre om han må få besøg på søndag..'' sagde han stille. Uanset hvad der var sket, så savnede han alligevel Nick og han vidste at de måtte diskutere deres bands fremtid lidt, da det jo i øjeblikket stod på lidt usikker grund. ''Men Hazel? Hvad.. Skal vi gøre med os indtil da? Hvad.. Har du lyst til. Ærligt.. Vil du.. Have en pause til at finde ud af hvad du vil?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 3:46 am

Hazel

Hun nikkede let, "Han må i hvert fald få besøg hver søndag. Han kunne ikke få fat på Charlie, så måske skal han også med på søndag, men så ville i muligvis kunne køre sammen" Sagde han med et lille smil, da han regnet med at Charlie var vant til at Jake havde været en del af Nicks liv og derfor forstod hvis Jake gerne ville med også. "Nej, jeg har ikke behov for at tænke. Jeg..har en svaghed overfor Nick ja, men han vil ikke kunne give mig det samme som du kan. Jeg har ikke noget imod at vi holder en pause efter i dag eller..hvis du stadigvæk ikke vil. Men..jeg nødt til at vælge den som er bedst for mig også i fremtiden"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 4:00 am

Jake
Han nikkede lidt, da han nok burde kontakte Charlie og få et lift derhen. Så vidt han havde forstået, så lå det i Brighton og der var alligevel en god bid vej ned. Svagt bed han sig i læben, da han ikke helt forstod hendes forklaring. Gav Nick hende 'gnisten' hun havde brug for, mens han selv gav hende trygheden? Han betragtede hende lidt indtrængende og sukkede lidt, da han ikke bare vil være nogens 'tryghed' - Han ville også have, at hun skulle føle en speciel gnist omkring ham. ''Hvad med mig.. Har du.. Ikke en svaghed for mig også?'' spurgte han stille og lod blikket hvile på hende endnu.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 4:14 am

Hazel

Hun så en smule undrende på ham, "Jeg sagde før, at i begge to får mig til at føle mig speciel på hver sin måde, derved også ment at der er en gnist ved jer begge. Men nej, jeg har ikke en svaghed for dig. Mere en styrke. Ikke ment som, at jeg på nogen måde føler mig bedre end dig eller sådan, men at..du vil kunne give mig det som der skal til, før jeg kan slappe af i et forhold igen" Sagde hun stille. Hun vidste godt at hun ikke ville kunne være sammen med Nick, uden at gå rundt og være nervøs 24/7. De havde også snakket om, at der aldrig ville komme et forhold mellem dem.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:29 am

Jake
Han følte stadigvæk ikke at han blev klogere, for han vil jo både være hendes svaghed og hendes styrke. Han vil ikke dele dét med hans bedste ven. En 'svaghed' betød jo nærmest at have en gnist, som man ikke kunne modstå. Og en styrke var tryghed og det var dét, som han kunne give hende. Men på nuværende tidspunkt kunne hun bare ikke give det tilbage. Måske var i virkeligheden dér hvor det gik galt; Han var hendes styrke og hun var hans svaghed. Men han ville løse deres problem, han ville ikke miste hende til Nick, ikke engang til. ''Kan du.. Lade som om, at det med Nick aldrig er sket.. Det i dag altså..'' spurgte han stille.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:33 am

Hazel

Hun vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle forklarer det bedre eller om det var godt nok. Men Nick var jo virkelig en svaghed hun vidste, at der aldrig ville kunne blive noget og at de ville ende med at såre hinanden uanset hvad og alligevel havde hun så svært ved at sige nej. Men Jake havde den anden aften virkelig også vist nogle nye sider og der var pludselig opstået nogle helt specielle følelser og hun havde følt sig så ufatteligt tæt på ham. "Hvilket med Nick?" Mumlede hun bare med et skævt smil, som tegn på at hun allerede havde glemt hvad der havde været sket.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:49 am

Jake
Han smilede kort af hendes ord, da hun virkede til at være klar til at ligge det bag sig. Han vidste godt, at han ikke kunne forbyde hende at se Nick, for Nick var også en stor del af hans liv. Men han ville ikke bryde sig om, hvis de sås privat alene og det håbede han lidt, at hun ville forstå. Forsigtigt rakte han sin hånd ud efter hendes og tog et blidt tag i den. ''Ikke flere hemmeligheder?'' sagde han stille, da han i hvert fald havde åbnet posen for længst med hvad han havde på hjerte. Og det håbede han nu, at hun også havde gjort. For han vidste helt ærligt ikke, om han kunne håndtere flere små overraskelser fra hendes side af.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 5:57 am

Hazel

Hun nikkede let, "Ikke flere hemmeligheder, nej" Gentog hun. Hun vidste at dette var hendes eneste chance. Ikke blot overfor Jake men også også Nick. Selvom hun afviste Nick og var sammen med Jake, ville tingene blive endnu værre hvis hun hemmeligt så Nick og gik bag ryggen på begge på den måde. De havde begge fortjent at hun ikke holdt nogle af dem for nar. Roligt vendte hun sit blik mod hans og så ham direkte ind i hans øjne for at bevise, at hun mente det. Hun fik sin milshake gjort færdig og smed den ud i en skraldespand der stod lige ved siden af dem.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 26 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 26 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: