VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:36 pm

Lee
Han vidste godt, at Hazels liv ikke var alt for nemt i øjeblikket. Underligt nok skyldtes alle hendes problemer fyre i en eller anden grad. ''Måske.. Er han bare en type, som du skal holde dig langt væk fra.. Han.. Har nogle ucharmerende vaner, en masse bagage som måske er lidt for.. meget for dig at håndtere lige nu.. Også har han et grimt sprog'' remsede han op. Egentligt så han helst, at hun lod Jake være. Eller for den sags skyld alle andre fyre være xD Men det skulle hun ikke vide at han mente. Han ønskede virkeligt for hende, at hun ville komme videre i sit liv og han havde accepteret, at de to ikke var et match made in heaven. ''Du må virkeligt.. Virkeligt have en dårlig smag i mænd'' smilede hun lidt, da de alle 3 havde eller havde haft en overskyggende afhængighed.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 3:41 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at smile af ham, da han sagde at hun havde dårlig smag i mænd. Et eller andet sted var det jo rigtigt nok Razz Indtil videre, havde hun kun fyre som havde problemer eller som der skabte problemer når de var sammen med hende. Hun brummede let, "Det ligner heller ikke mig, altså.." Sagde hun og begyndte at grine, da det var lidt underligt at hun pludselig var begyndt at se så mange fyre. "Men hvad med dig? Jeg har slet ikke hørt, om der er sket noget nyt? Jeg har så travlt med at fortælle om mig selv og mine problemer" Sagde hun stille og lod sit blik hvile ved ham, da hun altid fandt en eller anden underlig ro ved Lee.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 4:55 am

Lee
Han smilede lidt, da det ikke 'lignede' hende at falde for en 'dårlig' type mand. Så vidt han vidste, så var han hendes første rigtige kæreste og han var nok den, som havde behandlet hende værst af dem alle. Svagt trak han på sine skuldre. Faktisk havde han haft en stressende dag på arbejdet, men det var ikke relateret til bokseklubben. Han havde fået nogle stoffer 'hjem' for nogle dage siden, men han kunne ikke betale det før han havde solgt det igen. Da der var gået nogle dage, så var ham han skyldte penge blevet ret utålmodig. Men han gad ikke at sidde og belemre Hazel om det, for hun burde ikke vide at han stadigt var rodet ind i noget i den stil. ''Intet nyt under solen'' smilede han blot skævt og gav hende et blidt puf.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 5:35 am

Hazel

Hun kunne godt se på ham, at han havde haft en lang dag men det var ikke rigtigt noget nyt, da han altid arbejde som en gal og næsten altid kom træt hjem. "Jeg er glad for du kom og så mig" Sagde hun med et lille smil og begyndte at grine. Han havde tit været med ude, når hun havde været ude at synge og hun havde altid haft en tryghed ved at kunne få øjenkontakt med ham. Forsigtigt tog hun fat i hans arm og 'trak' den rundt om sig, "Jeg fryser altså lidt, så du må lige varme mig" Sagde hun med et lille smil. Hun håbede ikke, at han tog det som om, at hun 'lagde' op til ham, men de kendte hinanden så godt, så de kunne vel godt sidde lidt tæt uden der var mere i det?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 5:40 am

Lee
Han lod forsigtigt sin arme falde til rette rundt om hende og trak hende en smule tættere ind til sig. Der var noget dejligt fredeligt ved at sidde så tæt på Hazel. Den effekt havde hun altid haft på ham. Hvis ikke han havde haft Hazel dengang, hvor det var allerværst med ham, så var han sikker på, at han ville være død i dag. Hazel havde altid været hans standpunkt og det var hun også, selvom han var helt væk på stoffer dengang. Han begyndte blidt at nusse hende hen over armen og sukkede let, da det virkeligt havde været en lang dag. ''Jeg elsker at se dig spille.. Men i dag må godt nok være din største off-day.. Du virkede virkeligt helt.. Væk'' sagde han stille, da man altid kunne mærke når en sanger ikke var nærværende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 6:16 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun godt vidste at hun havde været virkelig væk den dag. Men hun havde virkelig også fået en kæmpe svineri af Valerie, blot af den grund havde hun ikke haft lyst til at se Jake. Det ville aldrig gå, hvis hans ekskæreste skulle flippe sådan ud, særligt når hun vidste at Jake ikke 110% kunne stå imod, på grund af Zindy. Han og Valerie var nødt til at være gode venner. "Jeg ved det godt, men hende Valerie der havde stået og råbt mig lige op i hovedet i 20min" Sagde hun stille og smilede let, i det at han trak hende en smule mere ind til sig. Hun lukkede let sine øjne og brummede tilfreds. "Du kender mig, jeg ikke så god til at tackle når folk..de råber" Sagde hun med et lille smil, da hun altid blev skide forskrækket xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 6:26 am

Lee
Han vidste godt, at Hazel ikke brød sig om at være tæt på højlydte mennesker. Og hende Valerie virkede til at være lidt af en dum kælling i hans hoved. Forsigtigt strøg han hende trøstende op på af armen, da han altid blev så skidebeskyttende bare der var det mindste med Hazel. Han vidste godt, at den her følelse ikke var den bedste at have, når det var meningen at de skulle komme over hinanden og videre i deres liv, men han kunne slet ikke have, når hun ikke havde det godt. ''Skal jeg snakke med hende? Jeg kan godt sørge for, at hun aldrig snakker sådan til dig igen'' sagde han stille. Han ville selvfølgelig ikke gøre hende noget, når han var sig 'selv' kunne han aldrig nogensinde finde på at lægge hånd på en pige, men han ville bare fortælle hende at hun skulle holde sig væk fra Hazel.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 6:36 am

Hazel

Hun smilede let, da han tilbød at snakke med Valerie og 'sætte' hende en smule på plads. Hun rystede dog på hovedet, da hun godt vidste at Lee virkelig kunne puste sig op når det gjaldt hende. "Det sødt af dig, men jeg tror det bedst..bare at lade det ligge" Sagde hun stille, da hun alligevel ikke ønskede at skabe for mange problemer og tingene havde kørt på sit højeste de sidste par dage. Hvis nu hun bare lod Jake være, så ville Valerie vel automatisk også lade hende være? Hun synes faktisk, at det var virkelig hyggeligt at sidde her og snakke om alt og ingenting. Et eller andet sted, ville hun også have det en smule stramt over, hvis Lee fandt en anden, så på et eller andet punkt forstod hun godt Valerie, selvom hun overreagerede en del.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 6:41 am

Lee
Han havde godt gættet sig frem til, at hun ikke ville lade ham snakke med Valerie. Selvom han selvfølgelig ikke ville gøre hende noget, så vidste han godt at han kunne blive en smule ubehagelig over for folk, men omvendt havde Valerie stået og skreget Hazel ind i hovedet i 20 minutter. Måske skulle hun i virkeligheden smage sin egen medicin? ''Hvorfor? Så hun kan gøre det igen?'' spurgte han og kunne mærke hvordan han allerede var ved at komme i 'krigshumør' xD Han vidste at han havde sine talergaver i orden og han tvivlede på om en eller anden teenager kunne følge med dér. ''Seriøst, jeg vil bare snakke med hende.. Jeg gider ikke at finde mig i, hvis hun gør det igen'' sagde han bestemt, inden han rejste sig op. Han var ikke til at tale fra noget, når han først havde sat sig for det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 7:30 am

Hazel

Hun tog ikke rigtigt hans 'trusler' særligt alvorlige, da han alligevel ikke vidste hvem Valerie var eller hvordan hun så ud, så han ville alligevel nok ikke kunne finde hende. Men på en eller anden måde, ville hun have en smule godt af det da hun virkelig havde været strid. Hun kunne dog godt fornemme at hun ikke skulle fortælle til Lee hvad hun havde kaldt hende, da han så nok først ville blive sur. "Og du 20min vil du ikke hellere bruge sammen med mig?" Mumlede hun bare drillende, inden hun rejste sig op også og trak let i hans ærme for at få ham med hen med. "Hvordan kommer du hjem? Fordi jeg skal med bussen, den sidste køre om en halv time. Så måske skulle vi..dele en taxa?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 7:54 am

Lee
Han kunne ikke rigtigt lade tanken være. Selvom det egentligt ikke var hans problem at lege 'superhelt' over for Hazel, så gjorde hans skyldsfølelse alligevel, at han ville beskytte hende fra alt der gjorde hende ondt. ''Vi deler en taxa når jeg har snakket med Valerie, så fortæl mig lige hvem hun er'' sagde han og trak sin arm væk fra hende, så hun ikke bare ville kunne hive ham med. Han trådte et skridt tættere ind mod bygningen hvor scenen lå og så afventende på hende. ''Jeg giver ikke op før jeg har snakket med hende.. Jeg skal nok prøve at være.. Sød'' brummede han, selvom han alligevel ville fortælle hende hvad han mente om hende. Han vidste ikke hvorfor at han havde sådan et stort behov for at kæmpe Hazels kampe.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:07 am

Hazel

Hun sukkede opgivende da han holdt fast i sin idé om, at han absolut ville snakke med Valerie. "Hun er stadigvæk inde bag scenen" Sagde hun med et skævt smil og vendte sit blik i jorden. "Men...jeg tager bare en taxa hjem selv, jeg ved ikke hvordan du normalt behandler problemer, men..hvis du ikke kan fatte at jeg ikke skal se mere til Jake og det her blot vil gøre det værre, så.." Sagde hun og stoppede sin sætning. Der var sket så meget på det seneste og hun orkede ikke, at der skulle pustes mere til ilden end højest nødvendigt. "Vi ses bare Lee" Sagde hun stille, inden hun vendte sig om og begyndte igen at gå. Hvorfor at han havde behov for at sætte hende på plads, kunne hun ikke helt regne ud.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:21 am

Lee
Han bed sig lidt i læben, da det ikke lige var den reaktion han havde forventet eller håbet på. Der var nok en del af ham, som håbede på at hun ville kunne respektere ham 'rigtigt' igen, men denne måde var åbenbart ikke den rigtige vej at gå. ''Fint.. Jeg skal nok lade være med at blande mig'' sagde han en smule opgivende, inden han med hastige skridt 'løb' ind foran hende og forsigtigt lod sine hænder holde fat omkring hendes skuldre, så hun ikke bare ville kunne løbe uden om ham. ''Undskyld.. Jeg skulle ikke have.. Reageret sådan. Jeg kan bare ikke klare, hvis der er noget som sårer dig.. Men.. Hvis fyren alligevel ikke er værd at samle på, så.. Er det vel ligegyldigt om jeg snakker med hende eller ej'' brummede han. Alligevel syntes han, at det var underligt at hun skulle svine Hazel til, hvis Valarie bare havde ville 'advare' hende om Jake. Der var noget, som ikke helt stemte overens, men han ville ikke blande sig i det mere.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:39 am

Hazel

Hun vidste ikke, om hun bare burde lade ham sætte Valerie på plads, da det ikke virket til at hun havde tænkt sig at stoppe fremover. På en eller anden måde, havde hun stadigvæk behov for at bestemme hvem Jake så, men Jake havde givet udtryk for, at han ville se hvordan hun reageret, inden han ville tage stilling til de to. Men efter hendes snak med Valerie, måtte Jake lidt klare sig selv også ville der ingen hindringer være for, at han kunne se Zindy. Godt nok 'vandt' Valerie, men hun orket ikke mere kaos. "Jeg synes bare ikke..at jeg et hak bedre, hvis du hakker på hende" sagde hun stille.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:50 am

Lee
Det gik ham faktisk en smule på, at hun ikke stod op for sig selv og samtidigt heller ikke lod ham gøre det. Men han ville som sagt ikke blande sig igen, da han heller ikke ville have at hun blev sur på ham. ''Det er helt op til dig.. Måske.. Forstår jeg det ikke hundrede procent, men hvis du føler.. At det er den rette beslutning, så det.. Fint med mig'' smilede han kort, selvom det virkeligt gik ham på at der gik en trunte rundt indenfor, som troede at hun havde krammet om Hazel. Han skævede kort ned af gaden, inden han forsigtigt trak sin telefon op af lommen. ''Ville du hjemad nu eller vil du blive og se noget mere koncert?'' spurgte han, da han ikke havde helt styr på hvornår det hele sluttede.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 9:05 am

Hazel

Hun fik et mindre chok, da hun pludselig fik øje på Valerie henne ved scenetæppet, der stod og gloede ondt hen på hende. "Hun..står lige derhenne" Sagde hun stille og nikkede mod hendes vej. "Hvis blikke kunne dræbe" Sagde hun med et skævt smil og vendte blikket i jorden, da hun ikke orkede mere med Valerie. Desuden havde alle hendes beslutninger på det sidste været forkerte, så måske skulle hun prøve at gøre det som hun egentlig ikke følte for. "Du..lover at være sød" Sagde hun lidt dumt. Inden hun begyndte at gå udenfor, kort så hun tilbage mod ham for at se, om han gik hen til Valerie eller om han gik med hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 9:13 am

Lee
Han havde lidt set det som en invitation, at hun havde vist ham Valerie. ''Jeg er altid sød'' brummede han bare, inden han uden videre gik hen mod Valerie og prikkede hende på ryggen. Han prøvede først i et pænt tonefald at forklare, at det ikke var okay at overfalde andre verbalt, men Valerie var blevet stiktosset over at Hazel havde sendt en stik-i-rend-dreng. Han begyndte derfor at spille 'moder-kortet' og bad hende om at opføre sig modent og efter hendes alder, hvilket blot fik Valerie til at råbe at hun 'hadede den luder for at stjæle hendes liv'. Det havde fået en overordnet fra musikskolen til at vende sig om. Selvom han havde fået ro på Valerie, så havde han alligevel bedt hende om at pakke sammen og bortvise hende i en måned over at snakke sådan om en anden elev. Desuden havde han bedt Lee om at forlade bygningen, da han ikke havde noget at skulle gøre der. Han trådte derfor udenfor igen og kiggede kort efter Hazel.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 9:19 am

Hazel

Hun havde ikke vidst om det var det rigtige at gøre eller ej. Men på den anden side, så gad hun heller ikke rigtigt at finde sig i, at Valerie skulle snakke sådan til hende, bare fordi at hun snakket med Jake uanset hvad Jake så havde rodet sig ud i. Nu sad hun dog på en bænk og ventede på Lee. Hun sad og 'vippede' med sine fødder, da det virkelig var koldt udenfor og hun snart gerne ville indenfor igen eller hen i en taxa. Hun rejste sig op, da hun så Lee komme ud af døren og gik over mod ham med et skævt smil. "Hvad..så?" Spurgte hun en smule usikkert, inden hun nikkede mod en taxaholdeplads. "Vi skal afsted nu. Jeg fryser!"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 9:39 am

Lee
Da han fik øje på hende henne ved en bænk, gik han hurtigt i hendes retning, mens han overvejede hvad hvad skulle sige til hende. Han ville ikke såre hende yderligere, men omvendt havde hun også krav på at vide hvad andre mennesker sagde om hende. Svagt bed han sig i læben, da hun pegede hen mod en holdeplads til taxier, hvor der stod en. Men han gad ikke at sidde og diskutere det inde i en taxa, derfor tog han forsigtigt sin jakke af og lagde den hen over hendes skulder, inden han tog fat i hendes hånd og trak hende med ned at sidde på bænken igen. ''Jeg talte med hende.. Stille og roligt.. Men hun.. Er ret sur..Og.. Ja, hun sagde at hun hadede.. Dig for at stjæle hendes liv og så kaldte hun dig.. Noget grimt.. Som en eller anden gut hørte.. Måske din musiklærer? Han bortviste hende i en måned og bad hende og mig om at forlade bygningen..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 9:46 am

Hazel

Hårdt bed hun sig i læben, da Valerie åbenbart mente at hun stjal hendes liv, hvilket hun slet ikke forstod da Jake havde påstået, at de intet havde længere så hvordan kunne hun stjæle det? Hun fik det helt dårligt med, at Valerie var blevet afvist i en måned, men alligevel var der meget strenge regler om hvad man måtte og ikke måtte. "Blev hun afvist?" Sagde hun en smule tamt, inden hun dog let nikkede. "Hun havde også svinet mig til overfor Jake den anden dag" Sagde hun og bed sig i læben, da han åbenbart lidt havde 'fundet' sig i det og ikke stod 'op' for hende på samme måde som Lee. Hun trak hans jakke en smule mere omkring sig,
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 10:01 am

Lee
Han kunne godt mærke på hende, at hun var en del mærket af situationen. Han brød sig virkeligt ikke om at se hende sådan, men han følte ikke at hans trøst var god nok. Men han var alligevel glad for at han havde valgt at stå op for hende og ikke lade folk trampe på hende. Alligevel ville han ønske, at hun selv ville gøre det en dag. I hans hoved fandt hun sig i alt for meget - også fra hans egen side. Der var jo ikke mange kvinder, som ville fortsætte med at se en mand, som havde såret dem så meget som han havde såret Hazel. Men han var lykkelig for at hun havde givet ham chancen og det viste blot, hvor stort et menneske hun var. ''Måske.. skulle du undgå at se dem i fremtiden.. Jeg kender ikke ham Jake, men det lader bare til at han har en del.. Unødvendig bagage..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 10:18 am

Hazel

Hun brummede let, da alle de fyre hun efterhånden snakket med havde en del bag sig. Lee var nok den værste, men hun kunne også kun acceptere det fordi at de blot var venner. Den dag de havde været sammen, havde hun været så forvirret og ikke vidst hvad hun skulle gøre af sig selv. "Jeg ved snart ikke hvem jeg burde snakke med" Sagde hun stille. Hun kunne ikke rigtigt undvære nogle af dem, men på den anden side så blev tingene også mere kaotiske. "Jeg..kunne virkelig godt bruge noget ferie" Sagde hun med et lille smil, da det virkelig ville være fantastisk med sådan en rigtigt typisk charter rejse xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 10:35 am

Lee
Han bed sig lidt i læben, da hun sagde at hun trængte til ferie. Selvom hun måske ville mene, at han trængte sig på, så fik han pludseligt en idé. ''Så.. Lad os rejse et sted væk sammen?'' sagde han stille, da han selv også trængte til at komme lidt væk. Det havde været rigtigt hårdt for ham at skulle stå til ansigt til ansigt med så mange mennesker fra fortiden efter at han var kommet ud af fængslet og det havde været sværere at få fat om det 'normale' liv igen end han havde regnet med. Et lille afbræk fra alt dette ville være helt fantastisk - Men han vidste ikke, om det måske ville være for 'skræmmende' for Hazel at være et sted hvor hun kun kendte ham. ''Vi.. Har aldrig været væk fra England.. Sammen''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 10:40 am

Hazel

Hun bed sig svagt i læben, da han sagde at han gerne ville rejse med hende. Hun havde ikke lige regnet med, at han ville bruge et par dage med hende alene. Hun vidste godt, at han stadigvæk havde følelser for hende og han havde jo også opsøgt hende her til aften, men en ferie var alligevel anderledes. Der var man jo sammen 24/7. "Det var mest bare en drømmetanke, jeg har ikke rigtigt råd til at rejse lige nu" Sagde hun med et skævt smil, da hun jo allerede var en smule bagud med sine regninger på grund af Jake. Men det ville virkelig være dejligt at komme lidt væk. "Men måske i fremtiden kunne vi tage væk fra England sammen"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 11:11 am

Lee
Han havde selv nogle finansielle problemer lige nu, men han han vidste at han snart ville få dem løst og få vendt skuden lidt. ''Jamen jeg skal nok give.. Det behøves jo ikke at være frygteligt længe. Vi kunne tage en weekend til Barcelona.. Det er jo heller ikke så dyrt..'' smilede han lidt. Han kunne mærke at han allerede føltes helt 'ivrig' efter at komme afsted, selvom hun ikke havde sagt ja eller noget af det var planlagt. Men at kunne have en weekend alene med Hazel ville være helt fantastisk. Selvom de blot skulle være venner, så ville han alligevel gerne gøre alt for at forbedre deres venskab så meget som muligt. Og intet bandt et venskab bedre end gode minder.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 14 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 14 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: