VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeLør Aug 17, 2013 10:56 pm

Hazel

Hun bed sig en smule i læben, da han ville give en ferie til dem begge. "Er..du sikker?" Sagde hun stille da hun ville være helt sikker på, at han faktisk havde lyst og det ikke bare var en hurtigt idé. Hun havde ikke så meget imod at lade ham betale, da han aldrig havde haft problemer med penge og hun vidste, at han kun ville forslå det hvis det var noget som han havde overskud og lyst til. Hun smilede let, da han nævnte Barcelona, "Uh, så skal vi shoppe ved Ramblaen" Grinede hun, da Barcelona var en virkelig dejlig by. Selvom de kun havde snakket en smule op af tage afsted, mærkede hun allerede nu hvordan hun blev en smule opløftet og en smule mere 'glad'.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 12:20 am

Lee
Han smilede svagt, da hun faktisk gik med til det. Det havde godt nok været en lidt impulsiv beslutning, men han kunne ikke se hvad der ville være så forfærdeligt ved det. De var to venner, som havde brug for at komme væk og samtidigt havde brug for at 'bonde' igen. Det ville jo være to fluer med et smæk? Dog vidste han at hendes forældre og venner nok ikke burde vide, at hun tog ud og rejse med ham. Han kunne lige se hendes forældres ansigt, hvis hun fortalte dem det. ''Jeg er helt sikker.. Det ville være skønt at komme lidt væk'' smilede han lidt. Selvom det efterhånden var blevet lidt køligere i vejret, så vidste han at sensommeren stadigt ville være dejlig varm i Barcelona xD
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 12:51 am

Hazel

Hun vidste, at hun nok burde tænke en ekstra gang inden hun bare gik med til at tage på ferie med Lee og at hun i virkeligheden nok ikke burde bruge sin tid på ham. Men man sagde vel heller ikke nej til en gratis ferie og på en eller anden måde, så var han jo ændret en smule. Han passede på hende ligesom dengang de havde været sammen og tingene gik godt. "Mmh, det må vi gøre" Sagde hun med et lille smil, inden hun så på ham med et skævt smil. Tingene mellem dem var meget specielle, han havde en helt speciel plads på hende og hun holdt virkelig meget af ham, men alligevel turde hun ikke lukke ham helt ind. Hun var et eller andet sted bange for, at han ville såre hende igen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 1:04 am

Lee
Han smilede svagt, da han ikke just havde regnet med, at han ville stå med en planlagt ferie. Det havde virkeligt været en lortedag for ham på grund af de finansielle problemer, men han gad ikke at vise det over for hende. Han ville ikke have, at hun skulle bekymre sig om det heller. ''Så er det en aftale'' smilede han lidt, da han ville gå hjem og finde nogle priser og finde en dag de begge kunne. ''Nå, skulle vi tage den taxa?'' spurgte han og nikkede hen mod holdepladsen, hvor taxaen stadigt stod. Han håbede at han havde muntret hende op med den ferie samt det med Valerie. Det virkede til at det havde trykket hende en del. Men hun ville i hvertfald ikke se Valerie den næste måneds tid.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 1:16 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun synes det lød en god idé med en taxi, så de ville kunne komme hjem. Det var også ved at blive virkelig koldt og sent, desuden blev hun altid rigtigt træt efter at have været på scenen. Hun elskede det og hun nød at stå og synge, men hun var også altid fuldt koncenteret og det tog derfor tit en del energi. "Mmh, lad os det" Sagde hun, inden hun gik hen til den nærmeste taxi og satte sig ind på bagsædet, hurtigt fik hun spændt sin sikkersele og sukkede let, da det var dejligt at komme ind i en varm bil. Hun sagde sin adresse, da det var hende som boede først, inden hun fandt nogle penge, som hun rakte over til Lee, da hun ville give halvdelen af turen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 1:44 am

Lee
Han fik sat sig ind på bagsædet ved siden af hende og fik fortalt taxachaufføren Hazel's adresse. Han kunne bare fortælle ham sin egen, når han havde sat Hazel af. Svagt bed han sig i læben, da hun trykkede nogle penge ind i hånden på ham. Selvom det selvfølgelig var 'fair', kunne han ikke lide at bede en pige om at betale. Sådan havde han altid haft det - Også selvom han var lidt flad i de her dage. ''Nej, det behøves ikke'' sagde han med et svagt smil, inden han forsigtigt trykkede pengene tilbage ind i hendes hånd. ''Jeg gætter på, at du er for træt til at tage med mig hjem?'' brummede han, da han lige ville forklare hvorfor at han havde sagt hendes adresse før hans egen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 1:58 am

Hazel

Hun brummede let, da han tilbød hende at tage med ham hjem. Hun nikkede let, da hun faktisk gerne ville hjem til sig selv. "Men jeg er ikke for træt til, at du tager med op til mig" Sagde hun med et lille smil, da hun bestemt intet havde imod, at tage op til hende og sidde og snakke. Så ville han dagen efter også kunne sove en smule længere, da hun boede tættere på hans arbejde end han selv gjorde. "Jeg har kolde colaer, jeg bagte en chokoladekage i går og jeg har øl" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, da hun nærmest altid havde noget hjemmebag hjemme eller noget hjemmelavet mad. På den måde havde hun altid været en lille 'mor'.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 2:10 am

Lee
Han var faktisk selv ret træt, men han havde intet imod at tage op til Hazel. Når han talte med hende, så glemte han lidt sine problemer og lige nu havde han brug for at glemme lidt. Det ville dog som sagt ikke falde ham ind at fortælle hende om det, for hvis hun vidste at han allerede var involveret bare lidt med narkotika igen, så var han sikker på at hun var den der var skredet. ''Jeg skal have det hele'' smilede han bredt. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde fået en hjemmebagt kage. Det var ikke ligefrem det mest lækre mad, som man fik i fængsel, også selvom hans ikke var et 'rigtigt' fængsel, da det samtidigt også havde været et sted for folk der var afhængige. Der gik ikke længe før at taxaen stoppede foran hendes kompleks. Han rakte taxachaufføren pengene, inden han forsigtigt steg ud af bilen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 3:01 am

Hazel

Hun steg ud af taxien og skyndte sig hen og åbnede døren til sin opgang, da hun bare gerne ville hjem nu. Hun holdt døren indtil han var med indenfor, inden hun op af trappen op til sin dør. Hun åbnede op og tog sine sko af og satte sig taske fra sig. "Husk skoene" Sagde hun med et lille smil, da hun hadet når folk havde sko på inde i hendes lejlighed. Hun gik ud i køkkenet og fandt en tallerken hvor hun begyndte at ligge nogle stykker kager på, bare for at gøre det hele en smule mere lækker tog hun også noget is og lagde ved siden af kagen. "Øl eller cola først?" Spurgte hun med et skævt smil, da han havde sagt, at han ville have det hele. Selv tog hun en cola og satte over på bakken, inden hun så ind i stuen og så spørgende på ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 4:49 am

Lee
Han fulgte med hende indenfor og begyndte at grine lidt, da hun huskede ham på skoene. Faktisk havde han helt glemt, at hun havde en sko-fobi indendørs xD Han vippede dem forsigtigt af, inden han fulgte efter hende ud i køkkenet. ''Uhm, det ser lækkert ud..'' smilede han lidt. Han havde ikke fået det store at spise i dag og Hazel lavede altid så skidelækker mad, så han var glad for at hun havde inviteret ham med indenfor. ''Cola'' svarede han, inden han begyndte at gå ind i stuen. Han satte sig forsigtigt ned og brummede svagt, da det virkeligt var skønt at kunne slappe af. ''Forresten.. Er du nogle weekender hvor du ikke kan eller er der.. En weekend hvor du specielt gerne vil afsted?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 7:15 am

Hazel

Hun havde også noget chokolade drys, som hun dryssede over deres is og kage, inden hun let smilede da det faktisk så virkeligt lækkert ud. Hun tog en cola til ham også og satte over på bakken, hvorefter hun gik ind til ham i stuen og satte sig i sin sofa. "Det er kage, is og drys og der er mere hvor det kommer fra, så er du mere sulten så sig til" Sagde hun med et lille smil, inden hun gav ham den ene skål. "Hmm, kan jeg tænkte lidt mere over det også give besked imorgen?" Spurgte hun med et skvæt smil. Hun vidste, at Electra skulle over at besøge Harry, så den weekend ville passe meget godt, da de alligevel ikke ville kunne være sammen og det var så kedeligt ikke at have Electra i nærheden.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 7:40 am

Lee
Han havde helt glemt hvor skønt det var at bo sammen med en pige - Alt for altid i tip top i hjemmet og maden var meget bedre end dét, som han selv kunne lave. Han ville aldrig have haft fantasi til at gøre så meget ud af en chokoladekage xD ''Selvfølgelig.. Jeg ved at der ligger mange weekendstilbud til Barcelona på nettet.. Så.. Det er vist ikke noget som haster'' sagde han med et skævt smil. Han tog et stykke af kagen og brummede tilfreds, da den smagte virkeligt godt. Hazel havde altid haft sans for madlavning og det var et af de ting som han savnede en del. ''Men.. Har du tænkt dig at sige til nogle.. At du.. Du ved, rejser med mig? Jeg tror ikke at dine forældre bliver særligt glade hvis de vidste det'' sagde han stille. Han håbede virkeligt ikke, at hun ville sige det til dem, da de sikkert ville kunne tale hende fra det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 7:49 am

Hazel

Hun tog sin egen tallerken og smilede let, da der intet bedre var end chokoladekage og is. Hun sukkede helt tilfreds, da det var dejligt endeligt at kunne sidde ned bare og slappe af. "Mmh, Electra ved ligesom alt jeg laver og jeg ved..alt hvad hun laver" Sagde hun med et skævt smil, da hun aldrig ville holde noget hemmeligt for hende. Electra havde altid været der for hende, dog vidste hun godt at hun ville hade hende for at sige, at hun muligvis tog på ferie med Lee. Hun vidste i forvejen at hun ville eksplodere hvis hun bare så Lee. "Jeg..tror ikke at jeg kan rejse uden at sige noget til nogen heller. Altså..hvis nu der sker noget" Sagde hun stille. Hun hentydet dog ikke til, at han ville gøre noget, men bare i al almindelighed.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 8:11 am

Lee
Han tog nok hendes kommentar mere personligt end han egentligt havde villet. Selvfølgelig ville han sørge for at hun intet kom til og han ville så sandeligt heller ikke gøre hende noget, men det var jo også sjældent at man bare rejste uden at sige et ord til nogle. ''Tror du ikke at Electra siger det videre til dine forældre?'' spurgte han stille. Selvom det var lidt egoistisk, så vidste han at de ville blive sindssygt vrede på ham - og måske også Hazel for at lukke ham ind i sit liv igen. ''Men det er selvfølgelig op til dig.. Hvor mange har du egentligt fortalt, at du ser mig igen?'' spurgte han stille, mens han tog lidt is. Han følte sig helt ''kriminel'' over at hun havde fundet plads til ham i hendes liv igen. I virkeligheden følte han jo slet ikke at han fortjente det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 8:35 am

Hazel

Hun brummede let, da Nick vidste at hun snakket med ham igen og hun havde nævnt overfor Electra, at hun havde mødt ham og kørt med ham den aften. "Electra ved det. Eller kun at vi var sammen den aften hvor alt det med Nick skete, hvis hun vidste jeg så dig nu så.." Sagde hun og stoppede sig selv. Hun vidste godt, at det var skide dumt at fortsætte med at se ham, men hun kunne ikke rigtigt sige fra. Altså hun ville jo gerne og lige nu havde de det jo også godt? Hun sukkede svagt, da hun måske engang i fremtiden skulle lærer at stå lidt mere på egne ben og stå en smule mere stærkt. "Hun..bliver nok virkelig sur hvis hun ser dig"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 9:13 am

Lee
Han vidste godt, at hendes omgangskreds bekymrede sig for om han ville såre Hazel igen. Det var selvfølgelig også logisk nok, men han var efterhånden træt af, at han var den eneste der vidste, at han ville behandle hende som en dronning - For det ville han virkeligt. ''Men nu ligger landet ikke således, at du skal gå og være bange for om en eller anden teenager flipper ud over hvem du er sammen med.. Du.. Er en voksen person.. og faktisk er det måske en god idé, hvis du fortæller folk at du ser mig.. De kan måske fraråde dig dét.. Men jeg ved at jeg ikke vil gøre dig noget, aldrig nogensinde igen.. og det håber jeg, at du også er klar over'' sagde han stille, da han ville have det skidt med hvis hun stadigt gik rundt og var utryg omkring ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 9:18 am

Hazel

Hun så en smule undrende på ham, da Electra ikke var en eller anden teenager. "Uden den teenager var det sgu ikke sikkert, at jeg sad her i den tilstand som jeg gør" Sagde hun en smule surt, da ingen skulle snakke dårligt om Electra foran hende. Havde det ikke været for hende, vidste hun ikke hvornår at Lee ville være stoppet. Hun vidste godt, at den kommentar var en smule ond, men så kunne han lade være med at snakke grimt om Electra eller nedladende på den måde. "Men jeg siger heller ikke, at jeg vil lade andre bestemme over hvem jeg ser eller ej, men bare at de nok ikke vil forstå det" Sagde hun og så ham ind i hans øjne, inden hun nikkede. "Men jeg ved godt, at du gjorde det fordi du var påvirket. Det kan bare bekymre mig, om du lader dig friste igen"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 9:35 am

Lee
Han bed sig hårdt i læben, da han blev mindet om hvor galt det kunne have gået den aften. Han huskede næsten ingenting, men følelsen dagen efter da han var kommet til sig selv var forfærdelig. Han havde aldrig følt sig så skyldig og svinsk og den følelse sad stadigt i ham den dag i dag. Det var også derfor, at han farede sådan i flint nogle gange, da den følelse ofte blev for overvældende. ''Det.. Skal du ikke være bekymret for.. Jeg ville jo være godt dum, hvis jeg ødelagde mit liv på det igen.. Jeg er kommet på rette køl nu og det har jeg på ingen måde tænkt mig at smide væk..'' sagde han stille, da han virkeligt var 100% clean. Han savnede slet ikke stofferne eller det liv han havde haft. Han kunne godt lide at tingene var kontrolleret, men det havde de slet ikke været mens han var på stoffer.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 9:48 am

Hazel

Hun så en smule usikkert hen på ham, da hun altid kunne mærke på ham at han fik det en smule dårligt. Et eller andet sted, havde det lidt været målet med kommentaren at han skulle tænke over, hvordan at han snakket om Electra. "Det..var ikke så hårdt ment, men..uden Electra havde jeg altså ikke kommet igennem det. Så..hun er ikke bare en tilfældig teenager" Sagde hun stille, inden hun let nikkede da hun heller ikke kunne forstille sig, at et liv på stoffer var noget som han manglede. Han havde altid tjek på tingene og sine talegaver og det havde han mistet i påvirket tilstand. "Jeg..ville heller ikke kunne se dig så. Det ville være..for meget af det gode"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:10 am

Lee
Han stillede forsigtigt den tomme tallerken tilbage på hendes bord, da han var blevet færdig med at spise. Han var blevet en smule tavs. da han fik det en smule dårligt over at tænke på, at hun måske gik og troet, at han ville falde tilbage til de gamle rutiner, hvilket han absolut ikke ville. Han var virkeligt 'træt' af at skulle forsvare det konstant, men han vidste at det ikke var noget, som han bare kom uden om. ''Det lover jeg dig, at du heller ikke skal.. Men Hazel, hvis du..Bare har de mindste bange anelser om at tage afsted, så synes jeg at vi skal lade være.. Jeg.. Har ikke lyst til at gå rundt som om at jeg er en tikkende bombe.. Det.. Er.. Misforstå mig ikke.. Men.. Det er ikke særlig afslappende at skulle tænke over hvad som helst jeg siger..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:18 am

Hazel

Hun rystede let på hovedet, da hun ikke rigtigt ville have noget imod at være med ham på ferie. "Jeg har ikke noget imod det og når vi bare snakker normalt, så tænker jeg ikke over det. Men uanset Electra's alder, så er og bliver hun min bedste veninde og..når du hentyder at hun ikke skal bestemme hvem jeg skal se bliver jeg nok lidt..ikke såret, men ramt på en eller anden måde. Jeg ved godt man ikke kan sammenligne den, men se hvilken trang du fik til at sætte Valerie på plads. Altså..hun ønsker jo blot det bedste for mig" Sagde hun med et skævt smil, da hun ikke vidste om det gav nogen mening overhovedet.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:53 am

Lee
Han havde efterhånden fundet ud af, at man ikke skulle kritisere de mennesker, som hun holdte af. Men det havde nu heller ikke været en kritik, han syntes bare ikke at andre menneskers mening gjaldt. Det var kun ens egen. ''Godt.. Jeg lover dig at det bliver en fed weekend.. Jeg skal bare.. Slappe af og nyde at komme lidt væk fra London'' sagde han med et svagt smil. Han glædede sig faktisk til at komme afsted og glemme alle mennesker omkring dem. Det havde overrasket ham, at hun i det hele taget havde sagt ja til den idé, men det måtte jo betyde at hun stolede mere og mere på ham igen. ''Jeg.. er virkeligt glad for at du giver mig en chance for at være din ven.. Det betyder meget for mig..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 7:57 pm

Hazel

Hun smilede let, da han sagde han var glad for den ekstra chance. Hun forstod sommetider heller ikke, hvorfor at han havde lyst til at være sammen med hende. Hun vidste, at han stadig havde stærke følelser for hende, men hvorfor så kun ses som venner? Hvis minderne om frem når de kyssede, hvorfor gjorde de det så ikke når de sås normalt? Hun smilede dog let, "Jeg er også glad for, at jeg mødte dig igen. Altså..hvis jeg skulle fortsætte i troen om at du ville..så" Sagde hun stille og rykkede en smule på sig. Hun vidste nu, at han ikke pludselig ville dukke op og smadre hende, hvilket hun havde frygtet det sidste år.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Aug 19, 2013 5:14 am

Lee
Selvfølgelig havde han inviteret hende, fordi at ville give hende en god oplevelse med ham. Det, at de byggede nye minder sammen kunne kun være et plus for dem, så den ferie havde bare at være god. Men han måtte også indrømme, at et eller andet sted havde han været lidt 'ivrig' for at tage hende væk fra alle de fyre, som hun omgik i øjeblikket. Han følte sig nok en smule jaloux og det irriterede ham at indrømme det overfor sig selv. Hazel var hans 'pige' i hans hoved og hvis der kom nogle og truede med at fjerne hende, så blev han desperat. Alligevel vidste han godt, at det ikke ville være en mulighed for dem at komme sammen igen og han ville derfor råde hende med andre fyre og prøve at være mere moden. ''Jeg.. er glad for at du ikke frygter mig mere.. Det er der ingen grund til..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitimeMan Aug 19, 2013 8:16 am

Hazel

Hun brummede let, da hun ikke var 110% frygtesløs overfor ham, hun blev stadigvæk meget usikker når han havde hurtige bevægelser og hun var sikker på, at hun ville have svært ved at drikke sammen med ham, da hun ikke længere kunne holde ud at se ham i 'påvirket' tilstand. Men så længe, at de bare snakket stille og roligt, så var hun helt tryg ved ham. Hun kendte ham trods alt så godt, så hun kunne mærke på ham hvornår han var rolig og hvornår der var noget i vejen. "Det ved jeg godt, men..jeg kan ikke undgå engang imellem at få dårlige tanker, selvom det snart må hænge dig langt ud af halsen, så..kan jeg ikke gøre for det" Sagde hun stille.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 15 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 15 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: