Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:19 am
Jake Hans ludomani havde altid fået ham til at ende i situationer, hvor han blev krydsforhørt. Han anede ikke hvor mange gange Valerie havde 'tjekket' op på ham og stillet en masse spørgsmål. Svagt gav han et suk fra sig og lænede sig en smule mod hendes ene væg. Han undgik stadigt at kigge på hende overhovedet. ''2 år.. Og ja.. Jeg.. Havde det virkeligt dårligt over at have taget dem.. Så jeg.. Afleverede dem igen så snart jeg kunne.. Jeg er i virkeligt.. virkeligt ked af at jeg tog dem.. Jeg havde nok bare håbet at jeg kunne aflevere dem også aldrig mere tænke over det igen..'' forklarede han sig færdigt, inden han endeligt vendte blikket op mod hende for en kort stund. ''Jeg forventer.. Ikke at du forstår.. Jeg gjorde en fæl ting..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:39 am
Hazel
Hun så på ham og viste ham pengene. "Jeg skal lige være sikker..er de her tjent på en eller anden lusket måde? For så kan du få dem tilbage?" Sagde hun og så strengt på ham. Hun skulle ikke nyde noget af og have nogle sorte penge. Dog var det ved at være omkring der, at man fik løn så hun regnet ikke med det, men hun måtte være helt sikker. "Så det med, at du kom for at besøge mig var bare en hvid løgn" Sagde hun og sukkede svagt. Hun gad ikke begynde at stå og skælde ud, da han åbenbart vidste at han havde et problem og hun intet ville løse ved at råbe af ham. Med et suk satte hun sig ned i sin sofa.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:51 am
Jake Han vidste ikke, om han måtte sætte sig ned i sofaen, eller om hun bare gerne ville have ham ud af døren så hurtigt som muligt. Derfor blev han blot stående og stod ret som en anden skoledreng. ''Det er min løn.. Der er intet du skal bekymre dig om ved dem'' fastslog han, da der intet var overhovedet. Det var ærligt tjente penge. Han sukkede lidt, da det jo på en måde havde været et påskud, men han ville altid bruge tid med Hazel, det var ikke det. ''På en måde.. Ja.. Men du ved at jeg godt kan lide at hænge ud sammen med dig.. Jeg måtte bare have de penge ud af verdenen. Jeg havde jo aldrig regnet med at du ville stå lige bag mig.. '' sukkede han. Han ville nok aldrig komme uanmeldt på besøg på det her tidspunkt ellers.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:00 am
Hazel
Hun nikkede hen mod den anden side af sofaen. Hun kunne ikke se, hvorfor det skulle stoppe hende fra at snakke med ham. Hun så kurt hen mod kuverten med penge og derefter hen på ham. "Skal jeg..flytte dem?" Mumlede hun lidt dumt. Han havde godt nok sagt, at det kun var når han blev ked af det, at lysten kom op i ham, men måske fik han også lysten når han så penge ligge? Hun rystede svagt på hovedet, da hun slet ikke kunne forstille sig det omkring Jake. "Hvis ikke jeg havde opdaget det, havde du måske fået lysten igen" Sagde hun og bed sig i læben, da hun havde det dårligt med at sidde og sige, at han måske ville gøre det igen. "Undskyld, det var ikke sådan ment..men forhelvede Jake"
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:16 am
Jake Han så på hende med et lettere måbende udtryk, da hun sad og spurgte om hun skulle gemme pengene. Selvom han havde et problem, så var det kun når han blev ekstremt påvirket af et eller andet. Normalt kunne han godt styre det, men han syntes virkeligt at det kommentar var lige i overkanten. ''Nej, bare rolig det behøvedes du ikke. Jeg napser kun dine penge når du lige har knust mit hjerte'' sagde han en smule køligt tilbage, da han virkeligt ikke gad at finde sig i det. Han vidste godt, at han havde gjort noget forkert. Men den dér var bare lige under bæltestedet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:32 am
Hazel
Hun sukkede svagt, da han sagde at hun havde knust hans hjerte og derfor kun tog hendes penge når det lige var sket. Hun vidste godt, at den havde været over stregen, men det havde det sgu også været at tage hendes penge og helt ærligt, så vidste hun ikke hvordan sådan noget ludomani fungerede. Andre afhængigheder kunne man jo ikke tåle at se de ting man var afhængig af. "Hør, jeg ved godt den var lidt..hård. Men jeg ved ikke hvordan jeg takler sådan noget Jake" Sagde hun og skævede hen til ham. "Men..jeg ved godt det ikke sker igen, det..har bare været en meget dum dag" Sukkede hun.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:50 am
Jake Han pustede en smule ud, da det alligevel ikke nyttede noget at blive så sur over det. Sket var sket og han måtte deale med det faktum, at det var hans skyld. ''Glem det..'' sagde han stille og lod atter blikket hvile på hende. Lidt prøvende gik han ned mod hende, for han forsigtigt satte sig ved hendes side. Egentligt vidste han ikke, om hun helst så at han gik, men hun sad og sagde at det havde været en dum dag - Så kunne han ikke bare gå fra hende. ''Vil.. Du snakke om det?'' spurgte han stille og rykkede usikkert på sig. Han havde sat sig et stykke fra hende, da han ikke ville virke alt for nærgående. Og hvis hun ville have at han forlod lejligheden måtte hun jo sige til.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 11:58 am
Hazel
Hun havde egentlig behov for at sidde ind til ham og eller at han holdt om hende. Men inderst inde var hun en smule sur over, at han havde taget hendes penge. Hun ville ikke skælde udover det eller vise at hun var sur, fordi det ikke ville nytte. Men det var hun på en eller anden måde. Eller måske ikke sur, mere skuffet. "Så..det var kun fordi jeg ikke valgte dig dengang?" Sagde hun lidt stille, da hun havde det en smule dårligt over, at have valgt Nick frem for ham på den måde. "Blev..dit hjerte virkelig knust?" Spurgte hun stille og så på ham. Han havde også sagt, at han kun ville se hende som ven fremover, men han ville være sammen med hende når de var ædru?
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 12:06 pm
Jake Han bed sig lidt i læben, da hun ikke rigtigt svarede på hans spørgsmål. Men det tog han som om, at hun ikke ville snakke om det så og han ville derfor ikke spørge ind til det igen. ''Jeg blev.. Meget.. Såret, Hazel.. Jeg troede at vi havde mere end.. Det.. Og det er aldrig fedt at blive overhalet af ens bedste ven'' sagde han stille og kiggede hende ind i øjnene for en kort stund, da han virkeligt ville have at hun så at han mente hvad han sagde og at det ikke var et plat påskud for bare at nakke hendes penge. ''Jeg er virkeligt dårlig til at håndtere følelser.. Også sker der det at jeg reagerer.. Meget dumt.. Du kan bare spørge Valerie hvorfor vi slog op.. Jeg ødelagde det forhold fuldstændigt på grund af mit problem..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 12:17 pm
Hazel
Hun havde på ingen måde til at snakke med ham om Lee. Electra var den eneste hun kunne drøfte det med. Hun vidste, at Electra ville hade det, men hun var altid ærlig overfor Electra uanset hvad. Men ellers var det hende og Lees aftale. Derfor havde hun også bare ignoreret at han spurgte. "Jeg..er ked af jeg såret dig" Sagde hun stille og vendte blikket i jorden. Hun var lidt nysgerrig om han havde følelser for hende endnu eller hvad der lige forgik, men det turde hun ikke spørge om. "Uanset hvordan det skete, så jeg glad for du fortalte mig det" Sagde hun stille. Nu have hun jo fået sine penge. "Så tak" Sagde hun stille.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 12:32 pm
Jake Han nikkede lidt, da han godt vidste at hun ikke ville såre nogle med vilje. Hun måtte virkeligt foretrække Nick frem for ham og det måtte han blot acceptere. Det ville aldrig blive noget mellem ham og Hazel så længe at han kun var hendes andet valg. Han havde brug for en masse opmærksomhed og havde brug for en pige som kunne holde ham i tæt snor, men selvom han håbede på at den pige måske var Hazel, så måtte han bare affinde sig i, at det var det altså ikke. ''Jeg er bare glad for at du har fået dem igen.. Hvis.. Du vidste hvor mange gange Nick har fået mig ud af problemer pengemæssigt..Så ville du sgu få et chok. Jeg var virkeligt langt ude da Val gik fra mig og jeg stortset kun ser Zindy 4 dage om måneden..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 8:34 pm
Hazel
Hun bed sig let i læben, da det åbenbart havde været meget værre med hans ludomani for et år eller to tilbage. Hun bed sig let i læben, da han nu havde fortalt alle sine hemmeligheder og hun stadigvæk ikke havde nævnt Lee. Faktisk var det mellem hende og Nick aldrig sket, hvis ikke at han havde stjålet hendes penge, så ville hun aldrig have været taget ud for at møde Lee og Nick ville ikke være blevet sur. Hun sad lidt i sine egne tanker og tænkte slet ikke over, at hun bare sad som forsentet ude at sige noget. Nick havde virkelig haft behov for at komme afsted, men ville alt den forvirring kunne være undgået?
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Aug 11, 2013 10:25 pm
Jake Han så en smule afventende på hende, da hun blot sad dér og intet sagde til hans ord. I stedet lignede hun en, som tænkte grundigt over tingene. Han var ret sikker på at hun tænkte 'løb mens du kan', da han vist lige havde fremstillet sig selv som en anden nutcase. Forsigtigt rejste han sig op og bed sig lidt i læben, da hendes tavshed gjorde ham usikker når han lige havde fortalt sin største hemmelighed til én og det så var reaktionen. ''Det.. Er også sent.. Jeg burde..'' stoppede han sin sætning og kiggede derefter kort mod hoveddøren og pegede i den retning med sin ene høj. ''Jeg håber at du blev.. Glad for at jeg afleverede dine penge igen.. Det må være rart at.. Se dem igen..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 1:33 am
Hazel
Hun rejste sig hurtigt op, da han også gjorde og så på hende med et skævt smil. "Jake" Sagde hun og tog lidt forsigtigt fat i hans hånd. "Hold op nu" Mumlede hun stille, da han nok tolkede hendes tavshed lidt forkert. "Jeg forstår nemlig ikke. Men jeg vil ikke have, at du skal gå fordi du føler dig utilpas på grund af det. Altså.." Sagde hun og gik en smule i stå, "Jeg er glad for du afleveret pengene igen og du åbner op for mig på den måde" Sagde hun og vendte sit blik mod ham. "Jeg var heller ikke fair den aften, hvor du tog de penge. Inderest inde vidste jeg jo godt, at mig og Nick aldrig ville få noget sammen og..Jeg vil gerne se dig noget mere" Sagde hun og slap hans hånd igen.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 2:34 am
Jake Han bed sig lidt i læben, da hun kom hen og tog hans hånd for at stoppe ham. Faktisk havde han ikke troet, at hun ville have gjort det. Overrasket kiggede han op på hende, mens han lyttede til hendes ord med et svagt suk, da han alligevel blev glad for at hun også kunne se hendes fejl. Selvfølgelig havde det ikke givet ham retten til at tage de penge og det gik heller ikke, at når tingene gik imod ham at han reagerede på den måde. Men han at mødte forståelse fra hendes side havde han ikke drømt om. ''Hvis du er nervøs for at jeg har flere hemmeligheder.. Så.. Har jeg ikke det'' smilede han lidt, da hun kendte alle hans 'store' hemmeligheder nu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 8:40 am
Hazel
Hun smilede let, da hun kendte alle hans større hemmeligheder nu, men efter hendes mening var det stadigvæk en smule for sent. Hun havde jo os snuppet ham i begge ting. Men nu vidste hun at Zindy fandtes og han var nok ikke så dum, at han tog penge fra hende igen. Han havde også haft så dårlig samvittighed, at han i det mindste afleveret pengene tilbage. Dog så hun strengt på ham, "Tro ikke du slipper så let" Sagde hun og pegede på ham, "Du skylder så meget middag efter det her. Og jeg mener forret, hovedret dessert og fri drikkelse. Alt serveret og jeg skal ikke røre en finger" Sagde hun og så helt bestemt ud. Dog vendte hun blikket mod ham og prøvede at se spørgende ud, da han selvfølgelig skulle have chancen for at sige nej.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 10:09 am
Jake Han kunne ikke lade være med at smile lidt, da hun 'inviterede sig selv' på middag. Han var virkeligt glad for, at hun tog det som hun gjorde. Hun kunne jo ligeså godt have valgt at sige, at hun ikke gad at se ham længere. ''Skal det så være hjemmelavet eller på restaurant?'' smilede han lidt, da han allerede så frem til at lave noget sammen med hende igen. Det var efterhånden også længe siden, for sidst de havde ses havde det jo været 'mission Nick' og det havde hverken været sjovt eller hyggeligt. ''Tak.. Hazel. Fordi at du stadigt giver mig en chance.. Både mig og Nick faktisk.. Jeg forstår sgu ikke hvordan du gør det..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 10:18 am
Hazel
Hun trak let på skulderne, da hun heller ikke vidste hvordan hun gjorde selv, men hun havde virkelig svært ved at skubbe personer væk som betød noget fra hende. Hun skulle lige til at sige, at hun ikke vidste hvem han ville stjæle fra nu, hvis hun pludselig forsvandt fra ham igen, men det var bare lidt for meget under bæltet stedet. "Det helt op til dig, jeg forventer bare en middag" Sagde hun med et lille smil, da det intet gjorde hende, bare de for en gangs skyld kunne have en hyggelig tid sammen. "Jeg er ikke så god til at afvise folk og..helt ærligt, hvad skulle i to gøre uden mig?" Sagde hun og grinte.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 10:28 am
Jake Selvom han intet sagde, så syntes han måske inderst inde at hun fandt sig i lidt for mange ting fra alles sider. Også fra hans. Men han ville sørge for ikke at prøve at skuffe hende mere og måske lade hende lære at kende den 'rigtige' Jake i stedet for at skjule alt for hende. Lidt tøvende lagde han sine arme omkring hende og trak hende ind til sig i et kram, da han ikke rigtigt vidste hvordan han ellers skulle takke hende for at give ham en chance til at råde bod på tingene igen. Han slap hende med et svagt smil, inden han skævede kort ned til sit armbåndsur, da det var ved at være rigtigt sent. Han havde et stykke hjem, så han ville først være hjemme om en times tid, da busserne altid kørte af lort til. ''Kæft det er sent.. '' brummede han. Han overvejede lidt at spørge om han måtte overnatte på hendes sofa, men det turde han ikke xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 10:37 am
Hazel
Hun vidste ikke helt, hvor glad hun var for at de krammet og sådan endnu. "Jake" Sagde hun stille og vendte blikket i jorden. "Det ikke for at lyde som en sur kælling eller noget, men jeg vil gerne have, at..der er lidt afstand mellem os efter det som skete i dag. Jeg forstår godt, at du har et problem og sådan, men bare lige..giv mig lidt tid" Sagde hun og så på ham, da hun håbede at hun forstod. Hun ville ikke stoppe deres venskab på grund af det og der skulle helst positive oplevelser til at komme videre, men tingene var ikke som før. Hun skævede kort udenfor, "Du må gerne overnatte her, hvis du vil?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 10:46 am
Jake Han så en smule forskrækket på hende, da hun sagde hans navn. Svagt bed han sig i læben, da hun ikke ville have noget nærkontakt med ham. Selvom han godt kunne forstå det et eller andet sted, så havde det jo også bare været et kram. ''Undskyld..'' sagde han og sendte hende et kort smil for at vise at han var okay med det, men indeni følte han det som en reel afvisning. Selvom han før havde haft lyst til at overnatte, så havde han lidt mistet lysten. Hvis det var for meget at kramme, så gik overnatning vil også en del over stregen? ''Narh.. Jeg tror at jeg ringer efter en taxa, selvom det er lidt dyrt.. Men busserne kører jo helt af helvedes til på det her tidspunkt..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 11:02 am
Hazel
Hun bed sig let i læben, da han gerne ville hjem. Hun havde efterhånden så meget i hovedet fra de sidste par dage, at hun snart ikke vidste hvilket ben hun skulle stå på eller hvordan hun skulle tackle tingene. "Jeg sover os bedst i min egen seng" Sagde hun lidt dumt og vendte blikket i jorden. Hun sukkede svagt, da hun måske bare skulle overveje at lade alt med mænd ligge på hylden. Indtil var hendes forhold til Nick ødelagt, det samme med Jake og Lee. Men måske var det netop der problemet var. Sommetider kunne hun ikke tåle berøringer og andre gange kunne hun ikke få nok, fordi hun ikke vidste hvor hun selv stod. "Men du må altså gerne låne sofaen, det fint med mig" Sagde hun igen bare lige for at sikre sig, at han vidste det intet gjorde for hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 11:10 am
Jake Han orkede virkeligt ikke at tage hjem, da det ville være enten dyrt eller besværligt lige her midt om natten. Samtidigt var han også skidetræt. ''Hvis.. Du er helt helt sikker, så vil jeg meget gerne'' svarede han og smilede kort til hende. Det var underligt, som tingene havde udviklet sig mellem dem alle efter at Hazel var kommet ind i billedet. Det hele var blevet så rodet. Han vidste ikke om det blot var tilfældigheder eller om Hazel førte nogle problemer med sig, men det ville han nu heller ikke spekulere på nu. ''Hvis du bare har et rent tæppe og måske en ekstra pude, så skal jeg ikke bede dig om mere'' brummede han lidt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 11:15 am
Hazel
Hun skulle helst ikke have folk for tæt på lige nu, men Lee og hende var blot venner nu, det samme gjaldt vel hende og Jake? Derfor kunne de sagtens sove sammen uden at der var problemer, selvfølgelig i hvert sit værelse. "Jeg har intet imod det" Sagde hun og gik hurtigt ind på sit soveværelse, hvor hun fandt et tæppe, lagen og en pude til ham. Derefter gik hun ind og lagde det hele på sofaen. "Der er en tandbørste i det øverste skab, når du får brug for det" Sagde hun og lagde kort sit hoved på skrå, da hun var en smule usikker på, om han ville sove nu. Men det var virkelig sent og hun var ret træt, da det havde været en lang og forvirrende dag, men hun kunne vel snart kalde det for en almindelig hverdag xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 12, 2013 11:23 am
Jake ''Tak'' sagde han og kiggede ned på alt det som hun havde hentet. Han glemte for en stund at han var blevet 'fortørnet' over, at hun ikke ville kramme med ham før, for han kom til at tænke på hvor gæstfri hun egentligt var xD Hun sørgede altid for at alle hendes gæster havde det godt. Han skulle lige til at spørge, om han skulle lave morgenmad den næste dag, men han huskede på at sidste gang at der blev lavet morgenmad hos Hazel, havde været dengang hvor han var kommet uanmeldt og Nick havde været der. Det gav et mindre stik i ham, selvom det irriterede ham grænseløst at måtte indrømme det. ''Jeg gætter på at du er ligeså træt som jeg.. Du.. Sagde i hvert fald at det havde været en dum og lang dag'' mumlede han stille. Han havde før ikke fået forklaringen på det, da hun blot havde ignoreret det, men det gjorde ham jo blot endnu mere nysgerrig xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.