VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Electra, Charlie & Harry

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 8:59 am

Harry

Han skævede kort 'tilbage' mod hende, da han godt kunne mærke at hun forsvandt en smule. "Du..er hårdt ramt?" Gentog han en smule undrende, da han ikke helt vidste hvad hun mente. Han havde dog en mistanke om, at hun havde sat og tænkt på Charlie og derved faldet lidt hen i sin egen verden. Men han håbet lidt, at hun ville sige noget andet da han virkelig var træt af at høre om Charlie hele tiden. Han vendte ubevidst blikket lidt i jorden og bed sig en smule i læben. Det var lidt underligt, men han blev allerede nu en smule små irriteret over, at han havde på fornemmelsen at han igen skulle høre på Charlie.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:11 am

Electra
Hun plantede forsigtigt sine hænder ved hans skuldre igen og begyndte at massere, da hun stadigt holdte fast i at Harry skulle være konge for en dag. Der var ingen, som nogensinde kunne erstatte Harry og den betydning, som han havde for hende, men at hun selv kunne mærke at hun var ved at komme sig over sin 'besættelse' af ham måtte være en god ting for dem begge. ''Det.. Var bare den snak om sanser vi havde.. Jeg blev kort mindet om Charlies duft og de der.. Sindssyge blå øjne..'' begyndte hun at fnise lidt, da hun følte sig virkeligt frygtelig over det. Uanset hvor dumt det var at falde mere og mere for en gift mand, hvor der absolut ingen fremtid var, så gjorde tanken hende alligevel glad og det ville hun ikke være flov over at indrømme for Harry.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:36 am

Harry

Han sukkede svagt, da hun nævnte Charlie som han lidt havde troet at hun ville. Han rykkede sig en smule væk fra hende og slog let ud med sine arme. "Er det snart..muligt at jeg kan slippe for at høre på Charlie hele tiden? Du hentyder til ham hele tiden og jeg skal hele tiden høre på, at han frier til dig, giver dig den bedste orgasme og hvad ved jeg snart ikke. Jeg har ikke behov for konstant at blive mindet om, hvor hårdt det var for dig at jeg ikke lige har de samme følelser for dig, men samtidigt er du sammen med ham. Du må gerne snakke om ham, men det er hele tiden? Du har ikke engang tid til at være der for mig, i det jeg havde brug for det, fordi du lige skulle knalde ham?" Han bed sig kort i læben, da han var gået langt over grænsen, men han havde 'længe' holdt igen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:45 am

Electra
Hun fik et chok, da han pludseligt trak sig væk fra hende og faktisk så en smule vred ud. Egentligt ville hun nok lyve lidt for sig selv, hvis hun sagde at hun ikke bevidst havde snakket om Charlie, for hun havde på fornemmelsen at det irriterede ham. At hun gjorde det på en dag som i dag var måske unfair, men hvis han kun ville være hendes ven, hvilken ven ville så ikke høre på at hans bedste veninde var glad? Hun kiggede på ham, mens han 'færdiggjorde' hvad han havde på hjertet. ''Er du færdig?'' spurgte hun, da han blev tavs, i det hun gav et svagt suk fra sig. Han havde ikke brug for at de skulle skændtes igen og selvom hun prøvede at ligge en dæmper på sig selv, blev hun alligevel vred over hans ord. Især det med at hun ikke havde været der for ham. ''Du ved godt at du.. lyder sygeligt jaloux lige nu, ikke?'' sagde hun og trak vejet tungt, mens hun prøvede at se så upåvirket ud som muligt.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 9:53 am

Harry

Han brummede svagt af hende. "Du sidder heller ikke i samme situation. Tror du jeg har det skide fedt med, at du åbenbart er vild med mig? Jeg snakker ikke om Rachel af den grund. Men vi har været sammen, så selvfølgelig vil jeg på et eller andet punkt være jaloux, selvom jeg så ikke har følelser for dig. Men hvor fedt er det lige at høre på, at du synes han er bedre end mig? Og at jeg var så slem at komme over, så du følte dig som et totalt nul. Gør du det samme hvergang du er sammen med ham? Siger du så, at du skal være sammen med mig og vi får det skide fedt i New York sammen?" Sagde han surt og holdt blikket væk.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 10:07 am

Electra
Hun så en smule målløst på ham, da det lød som om, at han havde et problem med at hun var forelsket i ham. Igen blev hun ved med at minde sig selv om, at Harry ikke var 'normal' i dag, hvilket i hvert fald reddet ham fra at opleve et raseriudbrud fra hendes side af. Hun bed tænderne hårdt sammen for at holde munden lukket, så hun ikke ville sige noget forkert, men han skulle virkeligt ikke presse citronen meget længere. Hun sendte ham et uforstående blik og rejste sig op uden at sige et ord for at gå hen mod køkkenet hvor hans elkedel var. Uden et ord satte hun vand over og skævede hen mod ham med et lettere tomt blik, da hun ikke anede hvad hun skulle sige. ''Vil du have en kop te?'' spurgte hun og vendte blikket tamt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 6:55 am

Herry

Han fandt det ret irriterende, at hun bare ignoreret de ting han sagde. Et eller andet sted så vidste han godt at han var gået over grænsen, men at hun bare var ligeglad eller lod som ingenting gjorde egentlig tingene værre end hvis hun blev sur. "Om jeg vil have te?" Gentog han lidt dumt og sukkede svagt, da han ikke lige vidste om han var i humør til te nu. Han måtte virkelig være god til at lyve og holde sine følelser på afstand, hvis hun stadigvæk ikke var begyndt at få mistanker til hans følelser eller i det mindste sætte spørgsmåltegn. Han holdt blikket væk og vidste slet ikke hvordan han skulle fortætte deres samtale.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 7:11 am

Electra
Hun kiggede hen på ham med et lettere nedladende blik for at føle sig en smule løftet over ham, da hun fandt ham en smule barnlig lige nu. Hvis han havde noget han gerne ville fortælle hende, så skulle det være nu. Hvis han så det som en irritation for ham at hun havde følelser for ham, så skulle han bare sige det direkte til hende. Og det samme gjaldte hans syn på Charlie - Hvis han havde et problem med det, så ville hun virkeligt fortrække at han forklarede hende det i stedet for at flippe ud. ''Ja, det er urter du dypper i vand'' sagde hun ironisk og tog en kop ned til sig selv fra hans skab. Hun vendte ryggen til ham og kiggede kort hen langs køkkenet. ''Har du tebreve nogle steder?'' spurgte hun og lod ikke sit blik falde på ham en gang.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 7:49 am

Harry

Han brummede svagt, da han nærmest aldrig drak te så det måtte virkelig være gammelt hvis han skulle have noget. "Oppe i det skab der tror jeg" Sagde han og peget, inden han vendte blikket lidt væk. Han vidste ikke, om hun bevidst havde fortalt for meget om Charlie, men han var ikke rigtigt hendes veninde. Han var ikke særlig god til de der pigesnakke også når der endda var følelser ind over. "Hør Electra, jeg..overreageret måske lidt" Begyndte han en smule tamt, dog vidste han slet ikke hvordan han skulle begynde. Han ville aldrig kunne forklarer sig, uden også at hentyde til at han havde følelser for hende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 8:04 am

Electra
Hun åbnede det skab han pegede på, hvor hun fandt en pakke med tebreve. Kort vendte hun den 'på hovedet' for at tjekke datoen og sukkede kort, da hun så den. ''2010. Lækkert'' sagde hun, inden hun smed den ned i skraldespanden og i stedet vendte sig mere om i hans retning. I et øjeblik så hun overvejende på ham, mens hun igen måtte tænke på, at han havde haft en lortedag og nok ikke havde et behov for at hun fik et flip. ''Det er okay'' sagde hun og slog svagt ud med sine arme, mens hun vendte blikket lidt væk fra ham. Hun tog forsigtigt op i elkedlen igen og hældte det kogende vand ud i vasken, da der ikke var en pointe i at drikke kogende vand. Hun støttede sig forsigtigt mod hans køkkenbord med fronten først og gav et svagt suk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 9:44 am

Harry

Han vidste godt, at han havde sagt noget forkert og han kunne virkelig ikke lide, at hun lukket ham ude på den måde. Men han havde jo forstjent det, men han fik det en smule bedre over, at hun i det mindste skældte ham uden nogen gange. For nu kunne han godt høre på hende, at hendes okay ikke var i orden med hende. Så var det bedre at hun virkelig blev sur og de så tog den derfra. "Det ikke okay jeg snakker sådan til dig nej, ikke jeg jeg..." Sagde han og stoppet sin sætning, da han ville sige ikke når jeg holder så meget for dig. Men igen det ville afsløre det hele og det havde han ikke interesse i. Han var ikke klar til at stå 'frem' endnu.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 11:31 am

Electra
Hun var en smule stolt af, at hendes temperament ikke var løbet af med hende. "Når du hvad?" Spurgte hun stille, inden hun forsigtig tog bedre fat i køkkenbordet og fik sig skubbet op og sidde. Hun betragtede ham tavst og sukkede lavt, da hun havde en mistanke om at der var noget han ikke fortalte. Hun var sikker på, at hun irriterede ham på en eller anden måde. "Du.. Siger at du ikke forstår mig, men jeg modsiger ikke mig selv og jeg har fandme nosserne til at sige hvordan jeg har det. Du siger at det ikke er fedt for dig, at jeg er vild med dig. Men tough shit for dig så, for man stopper ikke bare med at være forelsket i en. Og samtidigt er du sur over Charlie.. Du er sur når jeg prøver at komme videre.. " forklarede hun sig, da hun alligevel havde brug for at få lettet hjertet.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 6:50 pm

Harry

Han brummede svagt, da han et eller andet godt sted vidste at det var ham som var ret langt ude. Han var ikke vant til at være sammen med en pige, han havde følelser for, men valgt at fornægte det. Han var særligt forvirret nu, fordi hvis han tilstod nu ville tingene så ikke blive værre mellem dem? Men på den anden siden, så kunne han heller ikke se en løsning på deres diskusion nu. "Jeg bliver bare forvirret" Brummede han stille og ignoreret lidt hendes spørgsmål, da han ville undgå så vidt muligt at komme ind på, emner omkring hans følelser. "Hm, men du har ret. Jeg er nok jalousi. Hvorfor ved jeg ikke" Sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeMan Sep 30, 2013 11:59 pm

Electra
Hun vidste at han ikke var vild med hende, dét var hun godt klar over. Jalousien kunne måske bunde ud i, at det var første gang at han følte at han ikke længere var hendes første prioritet, hvilket i hendes hoved var noget pjat for der var ingen kæreste der kunne rykke på Harrys betydning for hende. Og Charlie var jo langt fra hendes kæreste, de ville jo ikke engang kunne blive et par nogensinde. ''Måske vidste du inderst inde at jeg var vild med dig. Og selvom du siger at det ikke er fedt for dig, så kunne du måske godt lide opmærksomheden.. Og måske.. Forsvinder den opmærksomhed stille og roligt og det.. Behager måske ikke herren'' sagde hun og bed sig kort i læben, da hun i bund og grund havde kaldt ham egocentreret. Hun begyndte tavst at 'svinge' svagt med sine ben, mens hun fortsat sad på køkkenbordet.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 12:26 am

Harry

Han trak bare kort på skulderne, "Muligvis" Mumlede han bare. Han vidste godt, at det var en ret ond bemærkning hun kom med, men hellere være et egocenteret svin end indrømme at han havde følelser for hende lige nu. "Jeg kan så berolige mig selv med, at jeg kom først på det punkt, så måske har jeg endda ikke så meget at frygte" Sagde han roligt og bed sig i læben, da han slet ikke vidste hvor den side kom fra. Men han havde det med, at ryge ud af at sidespor når den der 'kolde' facade kom ind over ham. Det var pludseligt svært for ham at se grænser og han fik hele tiden behov for at fremstå fuldstændig ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 1:48 am

Electra
Hun blev helt paf, da hun hørte hans ord. Hvordan han kunne være så ligeglad vidste hun ikke og hun gad virkeligt ikke at pakke sine ord ind mere, bilulykke eller ej. Roligt lod hun sig glide ned fra bordet og gik nogle skridt i hans retning, mens hun samtidigt så på ham med et uforstående blik. ''Jeg er ikke en eller anden konkurrence? Er det dét der går galt her? Alt dit machobræk?'' spurgte hun forvirret, da mænd tit 'sloges' lidt om pigerne. Hun stoppede foran ham mens hendes blik flakkede svagt, da hun var alt for oprevet til at kunne holde det stille. Hun forstod ikke, hvordan hun kunne blive overrasket over at han agerede så koldt gang på gang. ''Efter du er kommet tilbage til London kan jeg godt se, at jeg fortjener bedre end dig. Jeg fatter.. Slet.. Slet ikke at jeg overhovedet faldt for dig.. Men tak.. Tusind tak. Du gør det så meget nemmere for mig at glemme de følelser''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 2:45 am

Harry

Selvom hendes ord virkelig gjorde ondt på ham og han fik det helt dårligt, kunne han alligevel formå at holde sit blik fuldstændig koldt. "Så kan vi måske få.." Sagde han og stoppede med det samme sin sætning, da han godt kunne fornemme at tingene var ved at ryge for langt hun. Han havde været tæt på at sige, at så ville de vel kunne få et normalt venskab igen, men det var jo ikke noget han mente overhovedet og han var jo glad for, at hans følelser faktisk var gengældte. Han sukkede svagt og så på hende. "Jeg..jeg kan ikke lide at være uvenner med dig" Sagde han lidt tamt og rykkede en smule på sig,
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 4:35 am

Electra
Hendes krop var helt spændt, som om hun var klar til at 'angribe' ham når som helst, men da hun hørte hans ord, mærkede hun hvordan de spændinger på et splitsekund forsvandt og hun følte sig helt slap i kroppen i et øjeblik. Han skulle blot sige én sød ting og hun følte sig bogstavlig talt som smør i hans hænder. Et eller andet sted følte hun sig lidt dum, men med Harry ville hun nok altid være sådan. Hun kunne skælde ud alt det hun ville, men han ville altid være hendes svaghed. ''Heller.. Ikke mig.. Også i dag af alle dage'' sagde hun stille og vendte blikket en smule op mod ham. Hun havde virkeligt lyst til at gå ind i hans favn og give ham et kram, men hun skulle alligevel sluge meget af sin stolthed for at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 5:14 am

Harry

Han kunne godt mærke på hende at hun slappede en smule mere af, da han sagde at han ikke brød sig om at være uvenner med hende. Han tog lidt usikker fat i hendes hånd og gav den et blidt klem, da han alligevel havde behov for at have hende lidt 'nært' og på den måde undskylde en smule. "Jeg ved ikke hvorfor, at jeg blev så sur før, måske er jeg bare egoistisk" Sagde han med et skævt smil og skævede op til hende. "Det..kan bare være svært at håndtere alle de..saftige detaljer" Sagde han for at prøve at være lidt sjov.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 5:34 am

Electra
Hun tog sig selv i at 'trippe' lidt på stedet, da hun skulle holde sig så meget tilbage for ikke at gå hen og kramme ham. Svagt trak hun på smilebåndet over hans ord, mens hun igen måtte sige til sig selv, at hun ikke burde have ladet hans ord stikke så dybt i hende i dag, men nogle gange var det nemmere sagt end gjort. Hun kunne ikke rigtigt holde sig tilbage mere, da hun havde behov for en rigtig 'knuser'. Forsigtigt slap hun taget om hans hånd, bakkede et enkelt skridt for at tage tilløb inden hun med et 'spring' greb fat i hans nakke og fik sine ben svunget rundt om hans hofter. Måske ville han få overbalance, men det var hun lidt ligeglad med xD Hun lod sin hage hvile blidt mod hans skuldre, mens hun strammede grebet en smule om hans nakke for at kramme ham så hårdt hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 6:28 am

Harry

Han så lidt undrende på hende, da hun trådte et skridt tilbage. Han blev dog en smule forskrækket da hun pludselig hoppet ind i favnen på ham på den måde. Han trådte et par skridt bagud inden han igen genvandt balancen. "Hold da op" Mumlede han lidt dumt, han kunne dog ikke lade være med at smile da det alligevel var rart at mærke hende så tæt på sig. Mon ikke også at det viste at hun havde tilgivet ham lidt? Det ville i hvert fald være lidt unfair hvis hun begyndte at stå og råbe af ham efter et kram. Han gengældte hendes kram og lod hende bare blive hængende, da han nemt kunne holde hende oppe. "Det er ret godt udsigt, ikke?" Brummede han og hentydet til, at han var noget højere end hende.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 7:22 am

Electra
Hun knugede sig så hårdt ind til ham som hun overhovedet kunne, da hun altid følte sig lidt 'klister' efter et skænderi. ''Jeg mente.. Ikke det jeg sagde'' sagde hun stille. Selvom Harry godt kunne være ret kølig i det, så var han næsten altid 'fair' - Så længe at hans forældre nok ikke havde kørt galt få timer tilbage. Hun hævede sig en smule op og smilede lidt, da det var underligt at være så højt oppe, dog sagde hun ikke noget og skævede i stedet kort ned mod ham mens hun kort bed sig i læben, i det hun gav ham et blidt kys på kinden. ''Undskyld..'' sagde hun lavt uden helt at vide om hun undskyldte for kysset eller hendes ord. Alligevel fandt hun sig selv i færd ved at kysse den anden kind ''..Undskyld..'' sagde hun igen, inden hun lod sig glide et lille stykke ned af ham, så hendes læber endte ved hans kæbe, hvor hun forsigtigt placerede et langtrukkent kys ''U..undskyld..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 7:47 am

Harry

Han fik det helt dårligt i det at hun undskyldte den første gang, da han et eller andet sted havde forventet en værre reaktion fra hendes side af. Hans kolde attitude gjorde også at han var meget 'hård' over at blive svinet til. det var meget sjældent at han tog ting personligt og nært. Hendes ord havde ramt ham, men han forstod hvorfor. Dog bed han sig kort i læben, da hun kyssede hans anden kind og derefter hans kæbe. "Du..mangler at sige undskyld en sidste gang" Sagde han lidt dumt, men han håbet lidt på at det sidste 'undskyld' ville ende på hans mund. Han turde slet ikke rykke sig, da han var bange for at skræmme hende væk eller gøre noget forkert.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 8:02 am

Electra
Hun var så svag over for ham, at det næsten var 'til grin'. Hvordan man kunne have lyst til at kysse og være tæt på en person, som man lige havde stået og mundhuggedes med var et mysterium, men alt hendes fornuft forsvandt når det kom til Harry. I stedet for at beskytte hendes følelser hoppede hun i stedet i med begge ben, velvidende om at hun greb efter de helt små strå. Hårdt placerede hun sine læber mod hans og begyndte helt umætteligt at kysse ham. Hun vidste at det overhovedet ikke var den rigtige måde at undskylde på, men lige nu handlede det mere om hvad hun havde lyst til end et undskyld. Og lige nu ville hun bare kysse ham.  ''Mmh.. Harry.. Harry.. Harry..'' mumlede hun helt saligt mod hans læber, i det hun startede et mere blidt kys op end før. Hun trak vejret dybt og følte at hun var ved at smelte væk i hans greb.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 8:24 am

Harry

Lige nu glemte han alting omkring dem og fokuseret bare på dem. Det var ligemeget at hun selv samme dag, havde været sammen med Charlie og at han skulle rejse om nogle få dage og at de begge vil få et kæmpe savn til modparten jo mere de var sammen på denne måde. Men han kunne ikke sige nej, slet ikke når han kunne mærke hvor meget hun også havde lyst og 'behov' for ham, for han havde mindst ligeså meget behov for at have hende tæt på, vidst ikke mere. Han lukkede sine øjne sammen og gengældte blidt hendes kys og lod sine hænder køre ned og rundt om hendes hofter, så han holdt hende fast. Han sørgede for at holde deres kys intens, men stadigvæk ikke så det blev for heftigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Electra, Charlie & Harry Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Electra, Charlie & Harry
Tilbage til toppen 
Side 1 af 19Gå til side : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: