Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 12:38 am
Harry
Han nikkede let, da Electra altid kunne få ham i bedre humør og på bedre tanker. Hvilket blot også tydelig gjorde hvor meget hun betød for ham. Sommetider måtte hun virkelig være blind, hvis hun ikke kunne 'se' hans følelser, eller måtte han virkelig være et koldt svin med en sindssyg god overtalelseevne. "Jeg får det altid bedre når jeg sammen med dig" Sagde han og betragtede hendes bevægelser med hånden der hvor hun nusset ham, da han blev helt saglig. "Jeg køre ud og ser til dem imorgen. Enten kan jeg sætte dig af på vejen, hvis du har nogle ting du skal ordne eller du kunne tage med og vi kunne finde på noget fælles at lave bagefter?" Spurgte han med et lille smil. Hun havde dog godt sagt, at hun ville hænge op af ham de næste par dage for at sikre sig, at han var okay omkring tingene med sine forældre.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 12:57 am
Electra Hun nikkede let, da det faktisk ville passe helt fortrinligt med at han skulle op til sine forældre, for hun havde en masse ting hun skulle have 'ordnet' ved sig selv inden festen om 2 dage. Hun ville se så godt ud som muligt. Selvom det ikke var sikkert at Charlie ville være der, så ville hun stadigt gøre alt for at overgå Simona på det punkt. Alt skulle være perfekt og hun ville sørge for at Charlie ikke ville kunne få øjnene væk fra hende den aften. ''Jeg skal have ordnet min tan, have en manicure, ansigtsbehandling, farvet bryn og vipper..Og så..'' begyndte hun at grine, selvom det nok var en smule barnligt xD ''Ej undskyld.. Jeg skal prøve at få en brazilian wax for første gang, nu hvor jeg alligevel er der'' grinede hun fortsat. Egentligt var hun lidt nervøs for det, for det måtte gøre pisseondt.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 1:22 am
Harry
Han gøs let hen over kroppen ved tanken, da det virkelig måtte gøre ondt, desuden var der også altid sådan nogle smågrimme kvinder som skulle 'ordne' det for en og han ville virkelig have svært ved, at blotte sig sådan overfor et andet menneske. "Så jeg får en lækker Electra på besøg bagefter?" Spurgte han med et lille smil, da de jo havde snakket om at de skulle holde efterfest hos ham. Han vidste dog godt, at han ikke ville få chancen for at se hendes nye 'udsmykning' bedre an, men tanken var allerede ret pirrende xD "Jeg kan sagtens tage med og holde dig i hånden?" Spurgte han helt henkastet og begyndte at grine lidt dumt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 5:14 am
Electra Hun vendte blikket kort op mod ham, da han helt sikkert ikke ville have noget imod at 'holde hende i hånden'. Men at der i forvejen var én person som skulle se på, mens hun lå og skreg på slagterbordet, var mere end rigeligt xD ''Måske kan du få lov til at se.. Resultatet hvis du er heldig'' mumlede hun, efterfulgt af en mindre fnisen, da hun ikke rigtigt regnede med at hun ville ende med at 'vise' ham noget resultat. Hun havde været tæt på at gå i seng med ham i går på hendes værelse, men hun havde lovet sig selv, at hvis hun nogensinde skulle være sammensammen med Harry igen, så skulle det være hvis han fik følelser for hende. Og ligenu var det bare så nemt at sidde og 'sige' sådan noget, fordi at han viste følelser. Men hun anede jo ikke hvad det betød. ''Altså.. Tænk på hvor blødt det bliver'' smilede hun drillende og lagde igen hovedet træt mod hans brystkasse.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 6:23 am
Harry
Han havde lidt på fornemmelsen at hun ikke rigtigt mente at han ville få lov til at se alligevel, "Det bare noget du siger, jeg ville aldrig få lov" Sagde han og så kort helt trist ud og vendte kort blikket væk, inden han begyndte at smile da det selvfølgelig ikke var ment på den måde. Selvfølgelig ville han gerne se, men han vidste også godt hvor grænsen gik mellem dem. "Jeg ligeglad hvordan resultatet bliver hvis det var mig selv, jeg har virkelig ikke nosser til sådan noget. Tænk at få varm voks på.." Sagde han og stoppede sin sætning, inden han begyndte at grine. "Man er vel også skide øm bagefter" Sagde han lidt dumt, da det virkelig måtte svie xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 6:56 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile lidt, da han nok helt bogstavligt mente, at han ikke havde nosser til det xD Det var dét dejlige ved Harry. De kunne sidde og have et helt seriøst øjeblik blot nogle minutter tilbage og nu sad de og småjokede lidt med hinanden som de altid gjorde. Men ærlig talt var hun en smule forvirret over hvor hun stod, men det var ikke det rigtige tidspunkt at spørge om det. ''Det er man sikkert, men de fleste er jo glade for at få det gjort.. Men.. Harry, jeg er ret træt.. Skal vi ikke gå ind og ligge os?'' spurgte hun stille, da det havde været en ret lang dag. De behøvedes sådan set ikke at sove, men hun ville elske at komme under en dynen og ligge ligenu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 7:12 am
Harry
Han smilede let, da hun spurgte om de skulle gå ind og ligge sig. Han havde lukket alle vinduer op inde på sit værelse, da der i hans verden intet bedre var end at få lov til at ligge i sin seng under en varm dyne i et iskoldt rum. "Det lyder som en god idé, jeg er også små træt" Sagde han med et lille smil og lod kort sine hånd køre op af hendes ryg og sørgede for at kilde hende langs hendes rygrad. "Hvis jeg går ind og gør sengen klar, så kan du børste tænder imens, så går jeg ud mens du varmer sengen" Drillede han, det var måske lidt ondt men på den anden siden var det også kedeligt at tage sengetæppe osv af. "Jeg skynde mig, også kommer jeg ind og varmer dig efter?" Lovet han.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 7:27 am
Electra ''Det er i orden'' smilede hun lidt, da hun stadigt holdte fast i, at han var kongen for en dag. Blidt gav hun ham et kys på kinden, inden hun forsvandt ud på badeværelset og fik sig gjort klar til natten. Derefter gik hun kort ind i stuen og tog en lille pose op fra hendes store pose med tøj. Hun havde købt en ny bodylotion, så det var helt praktisk at hun havde fået alle sine shoppingposer med hen til Harry. ''Jeg går ind og gør klar'' sagde hun med et svagt smil, inden hun gik ind i hans soveværelse, fik tæppet hevet af og satte sig tungt ned på sin sædvanlige plads i sengen. Samtidigt fandt hun sin nye creme frem, som hun roligt begyndte at smøre ind - og hun sørgede især for at smøre sine ben godt ind, da fyre altid havde et eller andet med skinnende ben xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 7:47 am
Harry
Han gik ud på badeværelset i det hun var færdig og fik børstet sine tænder. Der var ikke rigtigt mere han skulle nå før han var klar til natten. Han gik ind i soveværelset og smilede let, da hun var igang med at smøre sig ind. "Det ser godt ud" sagde han med et lille smil. Det var nok ret femset men han havde altid haft et eller andet med renlighed og velduftende piger. Men ingen kunne vel lide at være sammen med nogle, som stank af sved og ikke tog regelmæssigt bad. Han vidste dog ikke, om hun gjorde det af lyst eller om det var fordi at hun lige skulle gøre sig en smule til for ham, i så fald så virket det. "Kæft hvor er her koldt" Brummede han og kastede sig ned i sengen og krøb under sin dyne.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 8:04 am
Electra Hun smilede lidt, da han kommenterede det. Forsigtigt tog hun flasken op i sine hænder og trykkede en klat mere ud, som hun smurte op af sine arme og hænder. ''Dufter det godt? Det skulle gerne være abrikos. Jeg ved sgu ikke hvordan det dufter'' smilede hun drillende og lod forsigtigt noget creme blive smurt ind i hans hånd, så han kunne få en 'prøve'. Hun smed cremen hen på hans natbord, inden hun lagde sine puder op af sengeryggen, så hun havde noget støtte bagtil mens hun sad halvt op. Det var nok lidt ondt at gøre sig lidt til, men hun elskede at vide når andre kiggede på hende og følte sig tiltrukket af hende. Forsigtigt lod hun sine fingerspidser køre op og ned af hendes ene lår og gradvist kørte hun dem længere og længere op under hendes allerede korte natkjole. ''Mmh.. Sikke en dag det har været i dag..'' sagde hun henkastet og lukkede øjnene i.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 8:23 am
Harry
Han brummede svagt, da han godt kunne fornemme at hun gjorde sig en smule til. Han synes dog at det var en smule ondt, da hun ligesom vidste at hun ville kunne lokke den lyst frem i ham, men det var ham som var forkert på dem hvis han prøvet på den. Desuden vidste han også, at han aldrig ville få lov til at komme så tæt på hende igen. Han havde stadig en smule svært ved at håndtere, at hun så åbenlyst flirtet med ham og ikke ville være sammen med ham, men at Charlie måtte. "Tjaeh, dagen har været meget op og ned" Sagde han med et skævt smil, da han på ingen måde vidste hvad han skulle gøre af sig selv, men han ville ikke virke for påvirket af hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 10, 2013 9:32 am
Electra Hun vidste ikke helt, om hun havde udnyttet en smule at han var sårbar i dag. Og hvis hun havde, så fortrød hun det ikke engang, for den stund de havde haft for lidt tid siden havde været så specielt, at det var det hele værd. Hun vidste godt at hun pressede citronen ved at lægge så meget op til ham, men når Harry viste svaghedstegn over for hende, så var det ligesom euforiserende stoffer. Hun elskede at have 'magten' over ham og se at han 'forgudede' hende eller hendes udseende, præcist ligesom hun havde gjort ved ham de sidste mange år. Forsigtigt rykkede hun sig tættere ind til ham og lod blidt sine læber blive trykket mod hans hals i små bløde kys. ''Hvad har været.. Opturen da?'' spurgte hun stille og kyssede videre ned mod hans skulder.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 11, 2013 7:42 am
Harry
Han vidste at han skulle passe på med ikke at 'snakke' hende for meget efter hånden, hvis hun vidste at hun bare skulle lokke ham en smule og han så ville blive mere medgørlig, ville det måske være nemmere for hende at 'misbruge' det i fremtiden, men hun var også hans svage punkt så det var alligevel svært at lade være. "Du er altid en optur" Sagde han stille og lukkede sine øjne let sammen, da han mærkede hendes læber mod hendes hals. Det var underligt, at der skulle så lidt til før hans hjerte begyndte at hamre afsted i brystet på ham. "Og tanken om, at jeg ved du også er her imorgen når jeg vågner" Sagde han og bed sig i læben, da han igen kom til at tænke på, at han snart skulle afsted.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 11, 2013 7:53 am
Electra Hun bed sig svagt i læben, da hun helt 'glemte' at skulle være forførende, da hun hørte at det betød noget, at de kunne vågne op sammen. Hvis hendes dag kunne starte med at have Harry ved sin side hver eneste dag, så ville hun aldrig spørge om mere. Hun vendte blikket op mod ham og kiggede ham tavst i øjnene med et svagt smil hen over sine læber, i det hun blidt tog fat i hans dyne og trak den over sig også. ''Som sagt, så kommer jeg til at være klisterklister i de her dage, så du slipper ikke så let fra mig'' sagde hun stille og lagde sig bedre ind til ham. ''Jeg.. Er virkelig ked af at jeg ikke tog den telefon, Harry.. Hvis.. Jeg havde haft den på mig, var jeg altså kommet med det samme..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 11, 2013 11:23 pm
Harry
Han vidste godt at hun på det punkt aldrig ville fortrække Charlie frem for ham. Hvis der skete ham noget eller noget med hans pårørende ville hun være der med det samme, ligesom han ville være med hende. "Jeg burde heller ikke have..flippet sådan ud, men det var virkelig..frustrerende" Sagde han ærligt, da han ikke rigtigt kunne være nogen steder og i sådan nogle situationer var Electra den eneste som ville kunne få ham til at køle en smule af. Hun kendte ham bedst og der var aldrig noget forkert mellem dem. "Jeg..håber bare ikke, at de får nogle større men af det, men de så ud til at have det okay" Sagde han stille. Han slappede af på en helt speciel måde når de var sammen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 4:59 am
Electra ''Jeg er sikker på, at de nok skal komme sig..'' sagde hun stille. De så ihvertfald ud til at være 'klar' hurtigt hvis man så på det fysiske, men mon ikke de havde fået sig så stort et chok, at det var det mere psykiske, som var sværere at komme sig over? ''Din mor var i hvert fald sig selv.. Jeg.. Kan ikke huske at hun har.. Hadet mig sådan før. Altså da jeg var yngre, så var der intet. Men nu kan hun godt nok ikke lide mig..'' Hun så på ham med et lettere overvejende blik, mens hun gik i tænkeboks over, hvad der havde udløst hendes ''had''. Var det fordi, at hun bedre kunne lide Rachel? Eller havde Harry måske fortalt om aborten? Eller var der sket noget helt tredje? Uanset hvad, så forstod hun det ikke rigtigt. Før Harry var rejst, var hun tit blevet inviteret til aftensmad og sådan.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 6:00 am
Harry
Han brummede en smule, da han heller ikke vidste hvorfor at hendes mor pludselig var blevet sådan. Desuden var det heller ikke noget, som han gad at høre på så han måtte virkelig have fat i sin mor hvis det fortsatte på den måde. Han var voksen og kunne selv bestemme hvem han så også måtte hun bare leve med det, eller kunne han se Electra et andet sted. "Jeg skal i hvert flad lige have snakket med hende, det er sgu ingen der gider høre på sådan nogle negative kommentarer der. Sommetider er hun sgu bare for..snobbet" Sagde han med et skævt smil og sukkede svagt, da Electra jo altid havde været en del af hans liv og hans mor derfor ingen grund havde til at opfører sig så latterligt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 6:19 am
Electra Hun havde ikke behov for, at Harrys mor kunne lide hende. Der var sikkert mange mennesker, som nok ikke brød sig om hende. Men Harry kunne tilfældigvis godt lide hende og det måtte hans mor så respektere. ''Hun synes sikkert at jeg har udviklet mig til at blive en meget.. Meget skidt pige'' sagde hun og kunne ikke lade være med at smile lidt, da hun virkeligt havde forandret sig meget i de sidste par år. Hun var gået fra at være den 'dygtige' pige i skolen til at være en del mere udspekuleret og spontan. ''Men det synes du måske også?'' spurgte hun og hævede sig en smule op for at kunne kigge ham bedre i øjnene. Hun vidste ikke om han måske foretrak den Electra, som han forlod da han rejste til New York. ''Altså at jeg er en.. Slem pige'' smilede hun drillende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 6:39 am
Harry
Han vidste ikke helt hvorfor de skulle ind på dette emne. Hun havde ændret sig gennem de sidste par år det kunne han godt mærke, men det havde han også selv, så det var vel meget normalt i den alder. Det eneste han havde 'mod' hende lige nu var Charlie. Det var jo ikke hendes personlighed eller hende, men hans følelser som kom i klemme. "Jeg ved du altid har været slem, vi har lavet så meget ballade da vi var mindre" Sagde han med et skævt smil, da de virkelig havde lavet mange skøre og dumme ting. Deres forhold havde nok altid været meget specielt. "Og i dag...der har jeg heller intet imod du er slem" Sagde han og bed sig kort i læben, da han måske tog den for langt?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 6:59 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile, da minderne om den periode i hendes barndom, som hun havde delt med Harry, altid gjorde hende glad. Dengang virkede alt så ukompliceret og hun kunne egentligt ikke finde ud af, om man bare var kompliceret når man blev voksen, eller det var dém som var kompliceret. Hendes smil bredte sig dog en smule mere over hans ord omkring hendes 'slemhed', da den vel havde sin charme xD ''Mhm.. Det har du vel ikke'' sagde hun med et svagt smil, inden hun forsigtigt lænede sig ned over ham og blidt kyssede ham på munden igen. Hun mærkede hvordan hun blev helt blød i kroppen og hun blev atter påmindet om hvor meget hun virkeligt kunne lide ham. At sige at hun ''kunne lide'' virkede næsten helt søle. Forsigtigt lod hun sin hånd køre ned mod hans boxers og lod lige sine fingerspidser køre ind ved kanten af hans boxershorts. For at distrahere ham, gjorde hun kysset mere 'vildt'.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 7:13 am
Harry
Han kunne aldrig få sig selv til at sige nej til hende omkring de berøringer, men et eller andet sted så ville han virkelig ønske at hun alligevel ville lade være. Ikke fordi at han ikke kunne lide det, men der var intet værre end at blive tændt også ikke måtte noget alligevel, særligt hvis man skulle tilbringe hele natten med pigen. Han gengældte hendes kys og spændte en smule til i kroppen da det jo selvfølgelig pirret ham en del. Det kunne sgu godt være, at hun til tider følte så svag i hans selskab, men det var satme også tit at han var svag i hendes selskab xD Selvom han var pirret, kunne han ikke undgå at ligge lidt 'følelser' i deres kys.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 8:44 am
Electra Hun kunne med det samme mærke at han føltes mere anspændt end før, men det havde selvfølgelig også været meningen xD Selvom det egentligt var ondt, så havde han selv 'inviteret' hende til at være slem og så skulle hun satme også give ham slem. Forsigtigt lod hun sine fingre gribe fat om kanten på boxerne og trak dem halvt ned over røven på ham så godt hun kunne, så noget af 'lille Harry' var blottet. Blidt bed hun ham i læben, i det hun trak sit ansigt væk fra ham, inden hun helt elegant fik sat sig op dér hvor han var bar. Hun følte sig altid helt elektrisk indvendigt når hun var så tæt på ham og selvom hun blot 'drillede' ham, så fik hun helt gåsehud ved det. Hun bøjede sig ned og begyndte helt forsigtigt at kysse ham langsomt rundt i ansigtet. Samtidigt gned hun sit underliv roligt, men 'hårdt' mod hans bare del. ''Harry..'' stønnede hun lavt, bare for at 'provokere' ham ekstra.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 5:25 pm
Harry
Han kom pludselig til at tænke på, at hvis han var en smule jaloux, så måtte Charlie vel også være det? Et eller andet sted, så virket det som om, at hun havde mere lyst til at være sammen med Charlie nu og hun bare 'leget' med ham. Han lukkede let sine øjne sammen og nød bare hendes berøringer, dog kunne han ikke helt give 'slip' på sig selv, da han vidste at hun snart ville stoppe det hele igen og han var derfor en del anspændt. "Electra" Mumlede han stille og lod sine hænder køre stramt op af hendes sider. Det irriteret ham en smule, at han ikke bare kunne give slip og slappe af og nyde at have hende tæt på.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 12, 2013 10:06 pm
Electra Hun smilede tilfredst, da han viste tegn på at han ikke kunne sige nej til hende på dét punkt. Selvom det var forkert, så gjorde det hende glad at hun kunne 'have magten' på nogle punkter. Men ærligt talt, selvom hun gjorde det for at drille ham, så havde det ikke just gjort lysten til ham mindre. Da hendes læber endeligt endte på hans læber efter at have kysset ham overalt i ansigtet ellers, blev hendes kys en anelse hidsigt og hun tog sig selv i at gnide at hårdt op af ham en enkel gang. Hun sukkede lidt, da hun ikke rigtigt vidste hvad der var galt med hende. I hendes hoved var det ret ulækkert at være sammen med to på en dag og nu stod hun i den situation, at hun faktisk havde lyst til det. Hun hævede forsigtigt sin overkrop op, så hun sad ret op på ham, mens hun kiggede en smule væk. ''Jeg..Vil ikke være dén som ordner.. Flere fyre om dagen.. Jeg føler mig lidt..'' hun tav lidt og kiggede fortsat væk.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Okt 13, 2013 4:24 am
Harry
Han sukkede opgivende, da han fik ret i at hun ville trække sig væk efter noget tid. Det kunne godt være at hun fik en eller anden form for magtfølelse, men et eller andet sted var det en lidt forkert måde at få magt på. Han havde sommetider overvejet at lade som om, at han var ligeglad med hendes flirten men det ville også bare ondt, når han ikke var ligeglad. "Hvorfor...ligger du så op til dig?" Spurgte han lidt dumt og bed sig i læben. "Er det sjovt gang på gang at gøre mig tændt også bestemme at vi ikke skal noget alligevel. Og nu fordi at du har været sammen med Charlie tidligere i dag? Altså..selv hvis du ikke havde, havde det jo ikke ændret noget" Mumlede han lidt forvirret.