VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Electra, Charlie & Harry

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Electra, Charlie & Harry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 5:12 am

Electra
Hun kiggede en smule væk, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle svare. For jo, hun syntes at det var sjovt. Hun kunne godt lide at det var ham som 'så op' til hende og hvis hun skulle være ærlig, så havde hun stadigt behov for hævne sig en smule. ''Du sagde at du ikke havde noget imod at jeg var slem'' svarede hun og kiggede kort ned på ham. Hun sukkede svagt, i det hun lod sig falde ned ved siden af ham med ryggen først og lod i stedet sit blik finde sig til rette mod loftet. ''Jeg troede du vidste, at det var for sjovt. Jeg regner ikke ligefrem med at det tænder dig at vide, at jeg har været sammen med en anden nogle time før..'' sagde hun og betragtede ham en smule.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 6:16 am

Harry

Han trak let på sine skuldre. "Det ikke noget jeg bryder mig om, men du ved at jeg ville have lyst uanset hvad. Og ja, jeg vidste det var for sjov. Du gør det igen og igen, og det ligesom..jeg føler mig bare ret meget til grin..uanset om du så synes det for sjov eller ej" Sagde han med et skævt smil, da det et eller andet sted ramte ham at blive afvist gang på gang. Han vidste ikke om det var dumt at bringe det på banen, men på et tidspunkt ville han nok få nok af at blive afvist. Han sukkede svagt, da det virkelig var svært at forklarer. For selvfølgelig tændte han ikke på, at hun havde været sammen med Charlie eller en anden fyr, men det var ret ondt at fyre op under ham også bare slukke ilden.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 6:45 am

Electra
Hun bed sig kort i læben, da hun tog sig i at fryde sig en smule over, at han følte sig til grin. Hun havde det virkeligt dårligt over at tænke sådan om Harry og det gjorde hende også til verdens dårligste ven. Men det var rigtigt hvad hun sagde, det med at hun ikke kunne holde sig selv ud, hvis hun var sammen med to på en dag. Og dét at Harry kunne se igennem fingre med det overraskede hende faktisk også. Hun skulle lige til at sige, at han nok ikke var så kræsen, når han selv havde ordnet både hende og Rachel på en dag, men hun kunne ikke få sig selv til at sige det, ikke i dag. ''Du kunne jo bare gøre gengæld, så kunne det være at det ikke var så sjovt længere'' svarede hun, inden hun forsigtigt trak dynen en smule op af sine ben.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 6:51 am

Harry

Han brummede let, da han ikke havde lyst til at gøre gengæld. Han vidste at han allerede holdt sine følelser hemmelige, så ville han ikke være et endnu større svin ved at lege med hendes følelser endnu mere. "Jeg ikke god til at gøre gengæld. Desuden ville jeg føle at jeg..'misbrugte' dine følelser mere end din lyst og..det ret svinsk" Sagde han med et skævt smil. Han havde på fornemmelsen, at hun også havde lyst til ham men hvis han begyndte på noget, var det så ikke mere hendes følelser som ikke var i stand til at sige nej til, at han pludselig viste interesse for hende? "Det os ligemeget. Det..forvirrer mig bare, men det skal vi ikke bruge vores aften på" Sagde han med et lille smil.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:14 am

Electra
Hun havde det egentligt lidt dårligt over sin opførsel. Ikke blot det at hun frydede sig over at han følte sig til grin, men også bare at hende - som var hans bedste ven, havde lyst til at sætte ham op på sådan et trick på en dag hvor han var sindssygt sårbar. Ikke nok med det, så havde for lidt tid siden delt et øjeblik som hun sent ville glemme. Og nu var hun igang med at ødelægge det minde? Hun sukkede svagt over sig selv, da hun ikke kunne finde ud af sig selv og hvad hun ville. Hvordan kunne hun være så bitter over at han ikke var forelsket i hende? Han kunne jo ikke ''gøre for'' at han bare ikke havde de følelser. ''Undskyld.. Du har ret, det er svinsk.. Men hvis det kan trøste dig..Så..'' sagde hun og tog forsigtigt fat omkring hans ene hånd og førte den hen på hendes arm, så han kunne mærke. ''..Så har jeg stadigt gåsehud. Også selvom jeg bare skulle drille dig''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:31 am

Harry

Han brummede let, da hun sagde undskyld for sin opførsel. Det gjorde ikke så meget at hun lagde op til ham og at hun havde lyst til ham, det kunne han godt lide, men idéen med at hun selv fik det helt 'dårligt' og vidste på forhånd at det ikke blev til noget gik ham en smule på. "Du skal ikke undskylde Electra. Det bare..jeg bliver forvirret af det" Sagde han med et skævt smil og kunne alligevel ikke lade være med at grine, da han kunne mærke at hun også helt havde gåsehud over det. "Du må jo bare skylde så" drillede han og puffede blidt til hende, da han ikke rigtigt mente det.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:47 am

Electra
Hun følte lidt, at hun skulle undskylde. Hun kunne engang behandle sin bedste ven, som en bedste ven bør behandles på en dag som denne. I stedet lod hun nag fra 'gamle dage' styre hende. Forsigtigt rykkede hun sig tættere ind til ham og kunne ikke lade være med at smile lidt, da hun mærkede hans puffen. ''Det er bare så.. Udmattende.. At holde igen hele tiden. Jeg ved godt at det er det bedste.. For mig at lade være, men du rejser jo alligevel snart. Så kan det vel være fuldstændigt lige meget om vi er sammen op til dér eller ej.. Jeg mener.. Alle drillerierne.. Det er jo kun fordi at jeg inderst inde bare godt vil have dig tæt på.. Og det med.. Mine følelser for dig kan jeg godt ligge på hylden i de her dage og..'' hun tav lidt, da det gik op for hende hvad hun sagde. Måske skulle de bare gøre hvad de havde lyst til for engangsskyld? Uden 'bindinger'. Uden følelsessnak.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 8:06 am

Harry

Det havde ikke været meningen at begynde at give hende dårlig samvittighed over tingene, fremover ville han et eller andet sted jo også gerne have at hun fortsatte med at vise den interesse for ham, men han havde bare lidt behov for at vide, at det var fordi at hun også ville ham og ikke for at 'nyde' sin magt på et eller andet punkt. "Jeg ønsker heller ikke det skal stoppe" Sagde han stille. Han rettede sig en smule op, så han kom til at sidde bedre men også så der kom en smule mere plads til hende. Uden at tænke over det, lod han sine finger blidt nusse hende hen over armen. Han lagde sit hoved på skrå og så kort på hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 10:09 am

Electra
Hun vidste ikke helt hvad der gik af hende. Nu havde hun gjort alt for at beskytte sine følelser og nu smed hun det hele på gulvet. Men hun var så træt af at holde sig tilbage og som hun før havde sagt, det var så udmattende. Hun var træt af at 'de' skulle være kompliceret, for det havde de aldrig været før. De var jo Harry og Electra. Hun lagde sig tættere ind på ham og kiggede ham i øjnene med et svagt smil. ''Det.. Kys før? Det var dejligt'' sagde hun stille og kyssede ham forsigtigt ved skulderen en enkelt gang. Hun ville ikke ligge skjul på at hendes følelser var der, men når det kom til forhåbninger, måtte hun ignorere dem totalt. Men hendes lyst til at have ham tæt på havde hun ikke længere lyst til at ignorere.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 7:30 am

Harry

Han smilede let af hende da deres kys altid var dejlige. Men det var kys jo bare generelt. "Mmh enig" Brummede han og betragtede hende kort, da det var rart at mærke hende tæt på sig. Han håbet ikke, at han havde givet hende alt for dårlig samvittighed eller gjort hende for forvirret. Bare for at drille spændte han en smule til i sine mavemuskler i det hun kyssede hans skulder. "Det kilder altså lidt" Sagde han med et lille smil, egentlig passet det ikke, men han ville ikke indrømme at han sad og gjorde sig en smule til overfor hende. "Men bare lige for info, så må du gerne kysse mig igen os..hvis du vil" Efterlignede han hende lidt, da hun havde sagt lidt i den stil tidligere.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 7:45 am

Electra
Hun vidste virkeligt ikke hvad der var det bedste for dem, men det vel  begrænset for hvad det kunne skade når han alligevel rejste? Der var jo ingen  forhåbninger om noget seriøst og hvis hun fik det, så var hun godt dum.  Hun lod blikket køre ned mod hans mave og bed sig lidt i læben, da han virkeligt så godt ud. ''Det har altså virkeligt klædt dig at komme til Amerika'' smilede hun lidt, mens hun lod sin hånd glide ned af hans spændte muskler. Hun brummede tilfredst, da hun elskede at ligge sådan med ham, for han var lidt ligesom 'hjemmebane' for hende. Alt det der var så velkendt, virkede så betryggende på en eller anden måde. Forsigtigt hævede hun sig en smule op og lod sin overkrop kravle halvt ind over hans. Hun sendte ham et svagt smil i det hun blidt placerede et kys på hans læber.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 7:50 am

Harry

Han havde virkelig rykket sig efter han havde rejst og han vidste også at han havde ændret sig meget, dog fandt han det alligevel også rart at hun følte at han stadig var den 'gamle' Harry. "Jeg glæder mig til, at jeg kan vise dig det" Sagde han med et lille smil, da det lidt var hans 'hjemmebane' så og tilbringe tiden med hende i New York ville virkelig være lækkert. Han blev en smule forbløffet, da han mærkede hendes læber mod sine. Dog fik han med det samme gåsehud over hele sin krop og gengældte 'roligt' hendes kys, han kunne ikke holde det helt rolig da han stadig var ret ivrig efter hende og derfor havde svært ved at dy sig.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:01 am

Electra
Hun smilede lidt mod hans læber, da hun mærkede at kysset trak sig over i en mere heftig udgave. Hun gøs svagt, da uanset hvad Harry gjorde ved hende, så følte hun sig helt 'væk'. Hun vidste ikke om den måde hun kunne lide ham på var 'sund'. Nogle gange havde hun taget sig selv i at tænke om det var en forelskelse eller en besættelse, men de følelser han kunne sætte igang i hende var ægte og det var bestemt ikke en besættelse. Hun nappede ham blidt i læben i det hun trak sine læber lidt væk. Hun glædede sig virkeligt til at kunne se hans dagligdag. Nu havde hun hørt så meget, men hun kunne jo ikke rigtigt sætte billede på det. ''Hvad vil du vise mig først?'' spurgte hun med et svagt smil og placerede blidt et kys ved hans kind og holdte ellers sit ansigt tæt ved hans.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:18 am

Harry

Han lod isne hænder køre op rundt om hende så han holdt om hende så hun ikke kunne rykke sig, men alligevel så det ikke blev for voldsomt og for omklamrende. "Mmh, jeg skal vise dig min lejlighed som det første. Du skal se min udsigt. Derefter skal du se min vej til arbejde. Det er virkelig vildt, der er bare højhuse overalt. Og ikke mindst så skal du selvfølgelig se nogle af shoppingområderne" Grinede han, da hun ville gå fuldstændig amok over de butikker og det udvalg som var. "Alt er bare større derovre. Og plus vi skal op i toppen af nogle af bygningerne. Der er virkelig en flot udsigt" sagde han, da man virkelig ikke skulle være højdeskræk.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:25 am

Electra
Hun smilede svagt, da hun glædede sig mere og mere over det. Men hun var virkeligt også nervøs for hendes møde med Victoria's Secret og hun håbede at det møde kunne ligges i starten af 'ferien', da hun ellers ville stresse helt vildt over det og have svært ved at 'nyde' de andre ting. ''Shopping i Betonjunglen.. Det lyder som noget for mig'' smilede hun, da hun vidste at hun ville komme til at bruge alt for mange penge i New York. Hun var frygtelig, når hun først kom igang med at shoppe. Og stakkels Harry som skulle slæbes med ud og shoppe.''Fortæl mig om din lejlighed'' sagde hun, da hun vidste at det var en af hans 'stoltheder'. Samtidigt lod hun blidt sine læber køre op af hans hals og begyndte helt langsomt at kysse ham dér. Hun gav nogle små ''mmh'' lyde fra sig for at se om hun kunne distrahere ham i at forklare xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:45 am

Harry

Han havde virkelig svært ved at forklarer hvordan ting så ud når han havde en pige i nærheden. "Den er...stor" Sagde han og begyndte at grine, da det faktisk lød ret dumt, men hendes nærhed gjorde at han ikke rigtigt kunne tænke klart. Han vendte blikket en smule mod hende og placeret blidt et kys på hendes læber, inden han dog lidt tøvende bed sig i læben, da han ikke vidste om han var gået for langt. Han ville dog ikke vise den usikkerhed og rettede sig derfor en anelse op. "Der er en fantastisk udsigt. Min stue ligger med udsigt over byen og det sammen med mit køkken. Det hele er udført i sådan en flot sort stil og.." Sagde han.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:55 am

Electra
Hun begyndte at grine lidt, da han i hvert fald virkede lidt distraheret. ''Uh'' kom det lettere overrasket fra hende, da han fik placeret et kys mod hendes læber. Hun smilede svagt, da hun allerede syntes at det var rart at grænserne var 'brudt' længere ned xD Hun krøb helt tæt ind til ham og lod sine læber køre fra hans hals og videre op mod hans kind som hun gentagende gange fortsatte med at kysse helt langsomt. Blidt lod hun sine fingre stryge roligt op og ned af hans mave. ''Og.. Hvad mere? Hvad med dit soveværelse?'' spurgte hun med en drillende undertone for at holde ham igang med at snakke. Hun kiggede kort hen mod hans øjne og kunne ikke lade være med at smile lidt da de fik øjenkontakt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:14 am

Harry

Han gengældte hendes blik og kunne ikke og undgå at mærke af hans blik flakkede en smule, da det var svært at snakke og fortælle, mens hun kyssede ham på den måde. Han fandt det faktisk på en eller anden måde irriterende, at han lige havde fortalt at han ikke brød sig om at hun lagde op til ham også trak det hele tilbage. det var måske ikke så slemt så før, men han følte at hun lagde en form for 'undertone' ved at spørge ind til hans soveværelse og han ventet faktisk bare lidt på, at hun ville trække sine ord tilbage."Mit soveværelse har et vindue som også har udsigt over byen, dobbeltseng, varme i gulvet også et walk in closet" hørte han alligevel sig selv sige.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:34 am

Electra
Hun smilede lidt, da hans lejlighed lød ret lækker. Selvfølgelig havde hun set billeder af den, men det ville ganske sikkert være en anden oplevelse at være der. ''Jeg kan bare.. Slet ikke fatte at den lille Harry som sad og så tegnefilm med mig for 7-8 år siden er blevet så dygtig'' sagde hun fortsat smilende, da det var ret sindssygt at han var kommet frem så hurtigt. Men alle havde vist, at Harry var en gulddreng lige fra da han var 10 år. Nogle havde det bare, dét der ekstra. ''Forresten, i den tid jeg er der.. Der gider jeg ikke at dele dig med dine amerikanske.. Veninder.. Du kommer til at være min Harry i to uger..'' sagde hun. Selvom hun mente det i 'sjov', så var det skam også seriøst. Hun gad ikke at have et  billede på hans amerikanske bolleveninder. Tanken om at de eksisterede var træls nok i sig selv.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:46 am

Harry

Han så på hende og begyndte at grine. "Er du dum?" Spurgte han så ort helt 'ondt' på hende, som om at han blev sur. "Hvis du er hos mig der, så gider jeg sgu ikke engang bruge min tid på andre end dig. "Så jeg er fuldstændig Charliefri og du er fuldstændig Harry's'veninder fri og vi er bare hinandens" Sagde han med et lille smil. Det var lidt som om, at de lidt skulle 'lege' kærester, hvilket han pisse godt kunne lide. Hvis han kunne lege at være kæreste med hende i to uger, var det nok. Han ville selvfølgelig gerne mere, men hvis han ikke fortalte om sine følelser, kunne det ikke blive anderledes end det.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:54 am

Electra
Hun så helt forbavset på ham, da han kaldte hende dum, men hendes ansigtsudtryk blev hurtigere mildere, da hun fandt ud af at han bare tog gas på hende. Selvom hun for 117ende gange fortalte sig selv, at hun ikke måtte ligge så meget i det han sagde, så mærkede hun alligevel at hun blev helt varm i kroppen, da ordene om at være hinandens kom fra hans mund. Varmen var da også steget til hendes kinder som fik noget mere kulør i sig. ''Harry, vil du være min kæreste for to uger når jeg kommer til New York?'' spurgte hun og kunne ikke lade være med at smile lidt, da det alligevel var fjollet at spørge på en så gammeldags måde. Men de to ville nok ikke stoppe med at være fjollede i hinandens selskab.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 1:00 am

Harry

Han elskede at prikke til Electra på den måde, han vidste at han kunne virke virkelig kold også bare lige sørge for, at hun kort troede han var sur, men så twiste den over, så det faktisk blev ret positivt. Men han havde også haft behov for at slå 110% fast i knolden på hende, at han på ingen måde havde tanker om at fjolle rundt med andre når hun var hos ham. Han begyndte at grine, da hun spurgte om de skulle være kærester i de to uger. "Hvem siger nej til fast sex?" Sagde han. Han ville gerne sige ja på en pæn måde, men han var bange for at røbe for meget og han følte derfor, at han var nødt til at tage lidt pis på situationen hvis han skulle have hende til at tro på, at han ingen følelser havde for hende. "Ej Selvfølgelig vil jeg det"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 1:04 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da han svarede hendes spørgsmål med 'sex'. Nu var det ikke fordi, at hun ikke havde lyst - for det havde hun og det vidste han godt, men det fik hende bare til at føle lidt at han kun så hende som en omgang nem sex, selvom hun godt vidste at det ikke var sådan ment. Hun vidste heller ikke hvorfor hun fandt det en smule krænkende, men hun sagde intet og smilede blot af hans ord i stedet for. ''Ej, vi burde måske også sove så.. Jeg skal allerede være ved den klinik klokken 9. Og jeg kommer til at være der i mange timer.. Men skal jeg bare tage herhen bagefter?'' spurgte hun, da hun havde tøj til en ekstra dag mere.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 1:29 am

Electra
Hun havde fået shinet sig selv op og sukkede tilfredst, da det altid var skønt at få ordnet bryn, negle og sin tan. Det havde hun ikke prøvet før, men det var jo ret dejligt at have en solbrun farve, selvom det var ved at være ret koldt nu xD Hun var netop trådt ud af skønhedsklinikken, inden hun gik ind i forretningen ved siden af, som solgte specielle ægte chokolader. Hun købte en hel del, da hun havde en forkærlighed for det og hun ville gøre lidt ekstra for Harry, da han sikkert trængte til det efter han kom hjem fra hospitalet. Hun fik betalt og gik udenfor, hvor hun satte sig på en bænk og lige 'trak vejret' inden hun ville begive sig videre. Hun følte sig helt høj af at have alt for meget chokolade i sin taske samtidigt med at hun følte sig tiptoptunet lækker xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 2:19 am

Charlie

Han havde lige været i bad hjemme og fået sig barbaret. Det var altid dejligt og tage et varmt bad på en fridag. Han havde snakket med Simona omkring at blive væk fra festen, men hun var røget helt i luften over, at hun havde planlagt det hele og at han SKULLE være der. Dog forstod han ikke hvorfor da han altid kunne slippe væk med sådan nogle ting. Han fandt sin mobil frem og skrev til Electra. "Hey, kan vi mødes et sted at snakke?". Kort bed han sig i læben, da han efterhånden var tom for idéer hvor de kunne mødes og være i fred. De kunne ikke lige tage ud i en hytte nu eller på et hotel værelse.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Electra, Charlie & Harry   Electra, Charlie & Harry - Page 4 I_icon_minitime

Electra, Charlie & Harry
Tilbage til toppen 
Side 4 af 19Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: