Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 3:26 am
Electra Hun tog sin telefon op af sin taske, da hun mærkede at den vibrerede. Egentligt troede hun, at det var Harry som måske skrev at han var ved at være hjemme, men da hun så at det var Charlie, blev hun så overrasket at hun helt uden at ligge mærke til det begyndte at smile lidt. ''Selvfølgelig. Jeg sidder foran Bella-Vita og den der chokoladeforretning på hjørnet. Kom snart, det' pissekoldt!!! '' Fik hun svaret tilbage, inden hun puttede telefonen tilbage i tasken. Dog blev hun en smule bekymret, da det virkede som om at han var nødt til at tale med hende om et eller andet? Hun skuttede sig en smule, da fantasien altid løb hen på de værst tænkelige scenarioer.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 4:33 am
Charlie
Han fik hurtigt sat sig ne di sin bil og kørte op i byen. Han følte sig en lille smule som en hygge onkel, men han havde taget et tæppe med så de ville kunne holde varmen. Han gik hen til hjørnet og smilede let, da han så Electra. Dog holdt han afstand, da der måske ville være nogle som lagde mærke til hvis de havde en for 'tæt' hilsen. "Der ligger en park rundt om hjørnet, der er generelt ingen og på denne årstid må den være helt tom, vi kunne gå derom og snakke?" Sagde han og kunne ikke lade være med at smile da han så hende. "Så kan jeg også få lov at hilse ordentligt på dig, i stedet for..det her" Sagde han og nikkede mod de 'tomme' stykke mellem dem.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 5:26 am
Electra Hun rejste sig forsigtigt op fra bænken, da hun fik øje på Charlie. Hun bed sig kort i læben, da hun mærkede hvordan hendes hjerte tonsede af sted. Det gik hende lidt på, at hun følte at hun stod med en fod i to lejre. Hun følte sig 'høj' når hun var sammen med Harry, fordi hun følte sig tryg på en hjemmevant måde og hun var sygeligt tiltrukket af ham og hos Charlie blev hun ramt af 'akut' hjertebanken bare ved at kigge på ham. Han var så spændende og hun elskede hans personlighed. Jo mere hun lærte ham at kende, jo mere 'reagerede' hun på at se ham. ''Mhm, kom'' sagde hun og sendte ham et skævt smil, dog uden at røre ved ham. Der var et par mennesker omkring dem, så det var ikke det værd at satse. Hun begyndte at gå mod parken og kunne ikke lade være med at sende ham nogle langtrukne blikke af og til.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 6:19 am
Charlie
Han følte virkelig at den korte gåtur til parken tog en evighed. Han havde nogle meget 'dybe' manere med at man skulle hilse ordentligt og sige ordnetligt farvel når man gik fra hinanden. Når han så endda havde savnet hende sindssygt meget var det svært ikke at måtte røre ved hende. Han smilede let, da det endelig drejet af en lille sti ind i parken. Der var en form for 'indhak' hvor de ville kunne sidde og nemt se hvis der kom folk, men de kunne ikke se dem. Han lagde sine arme om hende og smilede let. "Jeg hader vi ikke kan ses ordentligt" Sagde han og trak sig lidt væk fra hende, hvorefter han åbenlyst studerende hende kort. "Du ser godt ud Electra" Sagde han med et lille smil og lænede sig frem, lidt usikkert kyssede han hende ved hagen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 7:37 am
Electra Hun kendte slet ikke til parken overhovedet så hun lod blot ham føre an. Dog var hun ret glad for at se, at de var ret godt skjult og kunne være dem selv lidt. Hun havde slet ikke set nogle på vejen ind i parken, så hun var ret 'sikker'. Hun smilede svagt, da hun mærkede hans læber ved sit ansigt og hans ord. ''Tak.. Jeg har også lige været inde og fået ordnet lidt.. Jeg skal jo se lækker ud imorgen'' smilede hun og viste ham sin hånd, hvor hun havde fået ordnet negle. Imens lod hun blikket hvile lidt på ham og tog sig selv i at virke 'tumpet', for hun stod bare og smilede hele tiden xD Forsigtigt greb hun ud efter hans hånd og strøg den blidt, mens hun fortsat kiggede mod hans øjne. Hun sukkede kort, da hun virkeligt bare kunne stirre ind i dem hele dagen hvis det skulle være. ''Jeg.. Blev virkelig glad da jeg fik den SMS.. Men.. Altså er der noget galt?'' spurgte hun en smule usikkert.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 8:25 am
Charlie
Han betragtede kort hendes negle, selv ville han ikke kunne overleve med så lange negle. Nu var han også en fyr så det ville ikke være specielt naturligt, men det måtte virkelig være irriterende at have sådan en halv centimeter ekstra negl xD Han smilede let, da han mærkede hendes hånd i sin. Han satte sig forsigtigt på en bænk og trak hende ind til sig. Han sørgede for, at de sat tæt men ikke for tæt da de stadig skulle kunne føre en normal samtale. "Det bare..jeg har snakket en del med Simona netop om festen til imorgen og..jeg kan ikke blive væk. Altså jeg ved det vil blive ret akavet for dig og sådan..Men Simona vil have at jeg skal være der. Så..jeg kan ikke slippe udenom og jeg synes bare jeg skulle fortælle dig det face to face".
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 8:51 am
Electra Hun lod sig blive sat ned på bænken og smilede lidt, da hun mærkede ham så tæt ind til sig. ''Oh..'' sagde hun, da hun fandt ud af at han ville være til stede imorgen. Det var ærlig talt med lidt blandede følelser. Altså det var selvfølgelig rart at han ville være dér - og hun havde gjort sig meget umage med at skulle se bedre ud end Simona. Så på en måde var alt det hun havde gjort, gjort på grund af chancen for at Charlie ville være der. Så på den måde var det en bonus. Men at skulle se ham med Simona hele dagen ville være frygteligt. ''Nårh.. Altså.. Vi må bare sørge for ikke at stå sammen og sådan..'' sagde hun, da hun ikke ville tage det så tungt. Dog kunne hun ikke forstå hvorfor Simona ville have ham dér, men hun havde vel sin grund. ''Men hey, du må prøve ikke at kigge for meget efter mig. Min kjole kommer til at gå op til.. her'' sagde hun og lagde hånden næsten helt oppe af låret.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 8:56 am
Harry
Han ville virkelig have svært ved at holde sig væk fra hende en hel dag, særligt hvis han fik lov til at gå og kigge på hende hele aftenen. "Det næsten en umulig opgave, men så det har jeg har din opmærksomhed nu?" Sagde han drillende, da hun ikke tog det så tungt. Han havde heller ikke regnet med, at hun ville have noget imod at han var med til festen som sådan, men han ville have svært ved blot at være i nærheden af hende uden at måtte snakke med hende, også være i hendes sko. Se på ham sammen med Simona. Kort bed han sig i læben, da hun sagde hvor hendes kjole ville gå til, "Jeg tror..at folk vil undre sig over hvis jeg ikke kigger" Sagde han og følte sig en smule dum, men i hans verden ville hun være 'blikfang' for festen xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 9:41 am
Electra Hun smilede lidt af hans kommentar, da hun fik endnu mere blod på tanden når det kom til at se godt ud i morgen. Hun elskede at føre sig frem og i morgen ville hun gøre sit ypperste for at ønske at han var ved hendes side og ikke Simonas. Måske var det forkert, men hun kæmpede altid med alle andre om at være den ''bedste'' til alt og sådan ville det nok altid være med hende. ''Og.. Så skal jeg have høje hæle på så jeg bliver rank og fin.. Og.. Måske skal jeg have en ankelkæde på.. Og så skal jeg have håret løst.. Med en masse bløde krøller.. Og have lagt en naturlig make up'' smilede hun lidt, da hun for første gang faktisk glædede sig til den fest. Hun holdte stadigt fast i hans hånd, hvilket hjalp lidt med at holde på varmen for hun frøs lidt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 10:00 am
Charlie
Han tog sig i et se helt drømmende på hende, da hun fortalte om hvordan hun ville se ud imorgen. Egentlig gik det ham for ham, at han blev helt varm i kroppen når hun snakket om noget hun kunne lide og gik op i. Det gjorde ham glad, at se hun var glad. Det var måske lidt plat med sådan var det. På ingen tid sad han og trykkede sine læber mod hendes. Faktisk havde han ikke selv lagt mærke til det, men lysten var bare skyllet ind over ham, Hans vejrtrækninger var virkelig hurtige og han havde en smule svært ved at holde sig i ro. "Forhelvede, mærk hvad du gør ved mig" Mumlede han mod hendes læber og tog hendes hånd og lagde den på hans brystkasse.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 10:19 am
Electra Hun kom helt til at give en overrasket lyd fra sig, da hun mærkede hans læber mod sine. På 0,5 mærkede hun hvordan gåsehuden spredte sig ned af hendes arme og ryg og hun fik en helt 'syg' kildren i maven. Hun elskede virkeligt den spontanitet som Charlie havde og hun havde en tildens til at kunne glemme alt andet når de var sammen. Forsigtigt lod hun ham føre sin hånd og kunne ikke lade være med at smile svagt mod hans læber, da hun kunne mærke hans hjerteslag igennem hans jakke. Hun lod sin hånd hvile mod hans brystkasse og gav ham et 'sidste' kys, inden hun lænede sig så tilpas meget tilbage at hun kunne sidde og kigge ham ind i øjnene. Han måtte efterhånden være vant til at hun ikke kunne lade være. ''Det ville nok være lidt upassende, hvis jeg skulle vise dig hvad du gør ved mig'' sagde hun i sjov. Hendes humor var nok lidt lummer til tider xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Okt 15, 2013 10:24 pm
Charlie
Han kunne ikke lade være med at smile, da hun sagde at det ville være upassende at vise. "Intet er for upassende til mig" Mumlede han drillende mod hendes læber, det ville dog være et virkelig dumt træk fra hendes side. Han havde savnet hende og havde derfor også lyst til hende, men det gik ikke midt i en kold park xD Han gjorde kysset en anelse heftigere og lukkede let sine øjne sammen, da han altid forsvandt ind i sin egen verden når de kyssede på den måde. Han håbet virkeligt for dem, at fremtiden på en eller anden måde ville gøre de ville kunne ses noget mere og nemmere.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 1:11 am
Electra Hun smilede lidt af ham, da hun ikke havde noget imod at 'vise' ham det, hvis de ikke sad midt ude i offentligheden. Selvom det var 24 timer siden sidst de sås, så havde hun taget sig i at savne tit, også selvom hun havde haft Harry at tænke på. Kort tog hun sin telefon op af lommen og mærkede at hun var helt 'lettet' over at Harry ikke havde skrevet at han var hjemme endnu. Selvfølgelig ville hun hjem til ham, men når hun kunne have Charlie lidt for sig selv, så måtte det også udnyttes så længe det nu end kunne vare. Hun løftede posen med chokolade op på sit skød og tog en mælkechokolade bar op, hvor chokoladen var hvid i midten. Hun knækkede den forsigtigt over og rakte den i hans retning. ''Det er egentligt til Harry.. Hans forældre var involveret i en bilulykke i går.. Jeg ved ikke om du kender hans forældre, men Simona gør.. Bare hvis..Hun ville vide det..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 6:11 am
Charlie
Han bed sig kort i læben da hun sagde at Harrys forældre var med i en bilulykke dagen før. "Er der sket dem noget?" Spurgte han og tog imod sit stykke chokolade med et lille smil, da chokolade altid gjorde godt. Han tog tæppet og lagde let omkring hende og derefter omkring sig selv og rykkede en smule tættere ind til hende. "Hvis du kysser mig nu..ikke? Så har jeg chokoladeånde?" Sagde han og så helt 'lokkende' på hende xD Han vendte dog blikket en smule væk. "Tror du på..drømme? Altså..i nat der havde jeg en virkelig underlig drøm og..du var med"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 7:54 am
Electra Hun nikkede som svar til spørgsmålet om Harrys forældre, da de jo havde det fint efter omstændighederne. Men selvfølgelig ville hun vide meget mere senere omkring det. Hendes tanker kom dog hen på et helt andet felt, da hun altid var med på at kysse ham, med eller uden chokoladeånde xD Forsigtigt lænede hun sig frem og placerede et ganske ømt kys på hans læber. Selvom det bare var ret 'tantekys'agtigt, så følte hun sig helt 'væk' bare ved så lidt. Det fik hende til at kysse ham 3 gange hurtigt i træk på samme sted og kunne ikke lade være med at grine en smule. ''Drømme?'' gentog hun, i det hun satte sig tilbage igen og begav sig til at betragte ham. ''Ej nu bliver jeg nysgerrig. Fortæl..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 9:01 am
Charlie
Han smilede let da han fik 4 kys i træk som han gengældte. Det var ret specielt at mærke, at hun heller ikke kunne få 'nok' af ham. De havde altid haft et problem med at holde fingerne fra hinanden og selvfølgelig ville de ikke kunne nøjes med et enkelt kys. "Det er ret..creepy måske. Men vi var på festivallen igen. Det var bare som om, at tiden var anderledes. Det var ligesom i fremtiden også alligevel nutid. Vi havde lige spillet den afsluttende koncert. Efterfølgende så er publikum helt oppe at køre og hele bandet står med deres familie. Den eneste store forskel var bare, at Nick og sådan var der, men i stedet for Simona var det dig som stod med mig".
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 9:15 am
Electra Mens hun sad og lyttede til hvad hans drøm havde handlet om, kunne hun ikke lade være med at sidde og smile en smule, selvom hun prøvede at lade være. Og da hun fandt ud af hendes rolle i drømmen, var det virkeligt svært ikke at trække en smule på mundvigene. Forsigtigt vendte hun blikket væk fra ham og håbede at hun kunne skjule at hun sad og smilede sådan xD ''Hvordan.. Havde du det.. Da du vågnede? Jeg mener.. Følte du dig forvirret.. Eller at det var.. Creepy som du selv kaldte det?'' spurgte hun stille og vendte blikket op mod ham igen. Hun vidste ikke hvordan han selv havde det med det, men hun følte sig virkeligt rørt over, at han havde haft den drøm. Man kunne ikke styre drømme, men det måtte betyde et eller andet at drømme sådan noget?
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 9:30 am
Charlie
Han havde virkelig følt sig ulækker på en eller anden måde at drømme sådan om hende. Det var virkelig kommet bag på ham at hun havde haft en så fremtræden rolle i hans drøm. "Et eller andet sted så føltes det rigtigt i drømmen og jeg var glad da jeg vågnet, men på samme tid kan det også skræmme mig lidt, at jeg kan drømme sådan om en 16 årige pige, et eller andet sted så har det måske noget at gøre med, at mine tanker konstant kredser om, at vi ikke kan ses offentligt" Sagde han og bed sig kort i læben, da det ikke var ondt ment på nogen måde at hun var en 16 årige pige og han håbet hun forstod den dybere mening.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 9:41 am
Electra Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, da han ikke virkede helt glad for det. Og at han troede, at det var fordi at han tænkte over andre problemer omkring hende at han drømte om hende og ikke fordi at han 'ønskede' den drøm at være rigtig, gjorde det ikke just bedre. I et kort øjeblik havde hun det som om at hun skulle undskylde for sin 'fremtoning' i drømmen, men selvfølgelig var det dumt og det ville han også syntes. ''Jeg.. Har hørt at drømme ofte er baseret på ens underbevidsthed..'' mumlede hun, mens tog en sidste bid af den chokolade, som hun før havde knækket over. Hun ville ikke have det til at lyde som om, at hun troede at han drømte dét, fordi at han ønskede det. ''Men det handler nok mere om det fantastiske sex vi havde igår..'' sagde hun og bed sig lidt i læben for ikke at komme til at smile ved tanken.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 9:56 am
Charlie
Han brummede kort da hun virkede en smule utilfreds med hans svar. Det var jo ikke fordi at folk havde et problem med hende han mente, men mere det at han skulle tænke sig dobbelt om hvergang de skulle ses. Han ønskede at kunne dele nogle store ting i sit liv med hende end at de altid skulle mødes i skjul. "Mmh, det lå i hvert fald i min underbevidsthed" Sagde han med et lille smil og trak hende en smule mere ind til sig. "Jeg har aldrig rigtigt tænkt over mine drømme før, men den der kunne jeg huske klart da jeg vågnet. Desuden havde du en skide sexet kjole på der"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:06 am
Electra Hun kunne ikke rigtigt 'tørre' smilet væk fra sit ansigt, da hun nok måtte indrømme at hun vældigt godt kunne lide, at han drømte om hende og at Simona var ude af billedet. Selvfølgelig var det bare en drøm, men hvis hun havde haft sådan en drøm, så var hun sikker på at hun ville have følt, at det betød et eller andet. Måske noget, som man ikke vidste man ville have? Hun vidste at Charlie kunne lide hende, hvor meget vidste hun ikke. ''En kjole?'' gentog hun og kunne ikke lade være med at grine, da han selv kunne huske de små detaljer for drømmen. At den stod så skarpt for ham måtte jo kun betyde at den havde en betydning for ham? ''Sexet på 'fremhæver-røv-og-patter' måden eller på 'jeg-vil-hive-den-af-dig'-måden?'' spurgte hun og lod sig 'putte' en smule ind til ham. Forsigtigt lagde hun sin hånd ved hans lår, som hun blidt begyndte at nusse. Ingen kunne se det alligevel for tæppet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:14 am
Charlie
Han havde altid været kendt og ville derfor ønske at han til tider kunne have et mere normalt liv. Med Nick havde han været nødt til at pakke tingene ind, da folk ville gå amok hvis de fandt ud af han var i behandling. Derfor ville han også ønske at de ville kunne ses flere steder sammen og folk ville ignorerer det. "Den var...meget kort og sådan grå i det, men ikke kedelig grå og..jeg kunne ikke tænke på andet end jeg ville hive den af dig" sagde han og kunne ikke lade være med at smile, da det nok var ret underligt at han kunne huske sådan nogle tanker fra sin drøm. "Kæft..jeg bliver sikkert os sat på pinebænken imorgen. Gerne se, ikke røre" Sukkede han overdrevent opgivende xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:29 am
Electra Selvom hun var sikker på, at de ikke ville blive set i parken her, så tog hun sig flere gange i at kigge rundt for at se om der var nogle. Grunden til at hun lige tjekkede, var at hun havde et kæmpebehov for at give ham et ordentligt kys efter de ord xD ''Tro mig, det bliver værre for mig.. Dig.. Stylet op, men så man liige kan se dine tattoveringer stikke ud fra ærmet, så man lige bliver påmindet om hvordan du egentligt ser ud under..'' startede hun og strakte sig forsigtigt op mod hans hals, som hun begyndte at kærtegne med små og blide kys. ''For du er så.. Pisselækker under det.. Og at man bare har lyst til at hive mere og mere af.. Og ugle dit hår med mine hænder.. Og kigge ind i dine meget.. Meget blå øjne'' smilede hun svagt for sig selv, mens hun fortsatte kyssene og sin nussen på hans lår. Svagt bed hun sig i læben, da det gik op for hende at alt det hun lige havde beskrevet, kunne Simona gøre for øjnene af hende i morgen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:42 am
Charlie
Han kunne ikke lade være med at smile, da de begge ville have det ret hårdt den efterfølgende dag. Det var så svært at skulle se på hende, men ikke kunne tage kontakt. Han kunne vel sige tilllykke, men hvor meget kunne han tillade sig at røre ved hende? Gik grænsen ved et kram? Han kom hurtigt ud af sine tanker, da hun begyndte at kysse ham. Han gengældte hendes kys og forsvandt i sin egen verden. Han åbnede sine øjne, da han mærkede at hun tøvede en smule. "Er der..noget i vejen?" Spurgte han og følte sig pludselig usikker på, om han mon havde gjort noget forkert eller sagt noget?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:51 am
Electra Hun gav en svag sukken fra sig og sendte ham et undskyldende blik, da hun vidst var gået hen og virket lidt tilbageholdende. Selvom de ikke havde kendt hinanden i så frygtelig lang tid, så var det alligevel lidt skræmmende hvor god han var til at 'læse' hendes kropssprog på den måde. ''Undskyld.. Det gik bare op for mig at det.. Virkelig bliver værre for mig i morgen. Jeg kommer til at se dig ved siden af din kone.. Som sikkert.. Kysser dig og.. Gør de ting som jeg også vil.. Men bare ikke har rettigheden til'' svarede hun en smule tamt. Hun følte sig frygtelig dum over, at hun kunne blive jaloux på en mand og hans kone. Hun ville heller ikke give ham dårlig samvittighed over det, men han havde selv spurgt ind til det og hun ville altid være ærlig over for Charlie. ''Undskyld, jeg ved godt det er.. Dumt''