Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:15 pm
Charlie
Han havde sidst haft det virkelig dårligt på hendes vegne over netop dette. Han ville også have svært ved at 'opfører' sig normalt hvis Simona stod ved ham og Electra stod nogle meter fra dem. Selvom det var ham som ville være i 'centrum'. "Det er ikke dumt, det var lidt derfor at jeg prøvet at blive væk. Os tre samme sted er..akavet og.." Sukkede han. Det virket så underligt, at han var faldet for sin kones veninde datter. Han knugede sine arme en smule omkring hende. "Du har mig tilgengæld for dig selv nu?" Prøvede han at opmuntre hende lidt.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:24 pm
Electra Hun vidste godt, at det heller ikke ville blive rart for Charlie. Selvom det var ondt, så skulle hun nok sørge for at det på ingen måde ville være sjovt for ham at være til stede. Det var ikke fordi at hun ville straffe ham, men hun skulle nok sørge for at han ville ønske at den drøm kom til virkelighed og at han ville foretrække en 17 årig frem for sin kone imorgen. ''Mhm.. Det er faktisk noget jeg har tænkt på..'' begyndte hun og vendte blikket op mod ham med et lettere tøvende smil, da hun ikke var helt sikker på om han havde lyst til at svare på det. ''Den allerførste dag vi mødtes.. Du ved dér på stranden og senere i dit store telt.. Der sagde du, at det ikke var første gang at du.. Havde haft et sidespring.. Altså har du før haft én, som du så bag din kones ryg eller.. Var det flere tilfældige..eller..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:38 pm
Charlie
Han brummede let, da han ikke helt vidste hvordan han skulle svarer på det eller om det vil skabe en specielt god stemning i mellem dem. "Jeg tror jeg før har fortalt, at der har været en del tilbud i gennem årene, som ikke altid har været lige lette at sige nej til" Sagde han med et skævt smil. Han vidste også, at nogle af de andre i bandet havde været sammen med fans og taget hårde stoffer. Det helt hårde liv havde han også levet for længe siden, men han var så småt ved at blive rigtig voksen. "Det er mange år. Men nogle gik igen og andre var bare..tilfældige" Sagde han med et skævt smil. Det var lidt svært at være ærlig om sådan nogle ting.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:43 pm
Electra Det kom på ingen måde bag på hende, at han havde haft svært ved at sige nej nogle gange. Det som hun havde været mest nysgerrig efter at vide, var om han havde været i denne situation før, hvor han havde været forelsket i den person, som han havde et sidespring med. ''Har der nogensinde været.. Du ved.. Følelser indblandet eller var det bare sex?'' spurgte hun og lod blikket hvile lidt på ham. Det var slet ikke ment som at være en form for krydsforhøring på nogen måde. Hendes nysgerrighed tog bare tit over og faktisk kunne hun godt lide, at han ville fortælle hende omkring dette. Hun regnede ikke just med, at det var noget som han gik rundt og fortalte det til enhver.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 10:51 pm
Charlie
"Der var engang en pige som hed Erica. Hun så en masse af vores koncert og kom altid ud til os bagefter, når vi skrev autografer. Vi begyndte at snakke sammen og havde noget kørende i noget tid. Det var på en måde følelser med, men på daværende tidspunkt var jeg..virkelig langt ude på stoffer så..det lyder nok mærkeligt, men jeg..tænkte ikke over mine følelser der" Sagde han med et skævt smil, da hans liv virkelig havde været et rod dengang. Han vendte blikket lidt i jorden, da han alligevel fandt det en smule svært at snakke om. "Der var ikke rigtigt nogle grænser dengang".
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 11:00 pm
Electra Hun var ret sikker på, at hun ikke havde en anelse om hvor 'slemt' det havde stået til med Charlies stofmisbrug. Svagt bed hun sig i læben, da han ikke så ud til at være helt tilpas over at snakke om det. Forsigtigt tog hun prøvende fat i hans hånd under tæppet og kiggede på ham med et svagt smil, da hun ikke ville have at han fik det skidt over hendes spørgsmål. ''Jeg vidste ikke at du havde haft det så.. Slemt'' indrømmede hun og bed sig lidt i læben. Han virkede som sådan en stabil og stærk person i dag, derfor var det virkeligt svært for hende at forestille sig hvor langt ude han havde været. ''Hvad med i dag? Tænker du over dine følelser nu?'' spurgte hun stille og bed sig lidt i læben.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 11:11 pm
Charlie
Et eller andet sted så vidste at han godt Nick problemer i dag, nok skyldtes lidt det liv som han havde levet dengang. Han havde aldrig rigtigt sat grænser for Nick på nogen måder. Han havde mere tænkt på, hvornår han skulle på den næste tour og få sit næste fix. Hvor fornuften og den mere rolige Charlie kom fra vidste han ikke rigtigt. Simona havde lidt hjulpet ham på det punkt, men selv i dag kunne han stadig mærke en 'svag' trang til stoffer og til at leve det vilde liv. Men der var for mange vigtige personer i hans liv til at han kunne tillade sig det. "Jeg tænker over mine følelser i dag ja, det er uhyggeligt at et stof kan påvirke en så meget" Sukkede han.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 11:19 pm
Electra Hun fik det en smule dårligt over, at hun havde tilbudt ham stoffer den første dag de havde været sammen. Hun vidste ikke om han gik ind for en 100% clean livsstil i dag eller om han stadigt tog noget af og til. ''Man glemmer lidt.. Alt.. Når det er'' sagde hun stille og betragtede ham lidt. Hun vidste heller ikke, om han havde haft et behov for at 'glemme' dengang og det gik lidt op for hende, hvor lidt de egentligt vidste om hinandens fortid. Forsigtigt nussede hun hans hånd, egentligt uden at tænke over det, mens hun kiggede ud i luften. Hun havde aldrig følt sig afhængig af noget på i den stil. Hun tog det hvis lejligheden bød sig for at have det lidt sjovt, men det var alligevel ikke ret tit. ''Hvornår har du sidst.. Taget et eller andet?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 16, 2013 11:51 pm
Charlie
Han vidste ikke om han burde svarer på hvornår han sidst havde taget noget. "Den aften hvor Nick blev indlagt, der kom Aiden op på mit hotelværelse. Altså jeg var i nærheden og han kom for at støtte lidt op om tingene. Der delte vi en joint" sagdehan med et skævt smil, da det nok var ret dobbeltmoralsk at hans søn blev indlagt og han så tog stoffer. "Vi blev ikke specielt påvirket, men det var nok til at jeg slappede en smule af. Ellers var det den dag sammen med dig" Sagde han med et skævt smil og trykkede også hendes hånd i sin. Han vidste ikke om han var for ærlig omkring sit liv?
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 12:08 am
Electra Hun kunne godt huske, hvor stresset han havde været da han havde fået det opkald fra Hazel og Jake, så hun kunne godt forstå at han havde haft brug for at få lagt en dæmper hen over det hele. ''Mmh.. Jeg er dårlig for dig'' sagde hun med et kort smil, da det gik lidt op for hende at hun trak ham 'ned' på mange områder. Han kunne få et virkeligt dårligt omdømme, hvis det kom frem hvad de to havde gang i, hun tilbød ham stoffer og ikke nok med det, så satte hun ham i problemer når det kom til hans ægteskab. Hun trak smilet en smule sammen og kiggede op på ham med et uforstående blik, mens hun åbnede munden uden der kom en lyd ud. Hun sukkede kort og lukkede øjnene lidt i, for at tage sig en smule sammen. ''Jeg.. Forstår ikke hvad du ser i mig. Eller jo.. Men jeg forstår ikke at du tør.. at risikere.. Alt det''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 12:13 am
Charlie
Han ville aldrig nogensinde kunne give hende et rigtigt forhold, men hun kunne få en 110% ærlig Charlie. Det med den joint havde han ikke fortalt til Simona og det havde han heller ikke i sinde at gøre. Det var ikke fordi han ville holde det hemmeligt som sådan, men det virket lidt som om, at hun ikke forstod man havde sådan et 'behov'. "Jeg..vil virkelig ikke lyde som en idiot Electra, men jeg ved det heller ikke" Sagde han stille og så på hende. "Umiddelbart når jeg sætter tingene op, så..er der flest negative ting ved at vi ses. Men..den følelse du giver mig..ved jeg ikke hvordan jeg skal undvære. Jeg..vil føle mig tom uden dig"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 12:23 am
Electra Hun nikkede lidt, da den 'eneste' grund til at de sås var at de var egoistiske og ikke tænkte over hvor meget de kunne såre andre mennesker. Selvfølgelig var det værst for ham, men der skulle jo to til at danse tango. ''Det lyder næsten som om at.. Jeg er dit drug'' svarede hun med et skævt smil. Faktisk havde han lidt den effekt på hende - Hun var virkelig glad når de var sammen og hun havde det godt nogle timer efter, men så begyndte hun også at savne ham og hun fik en panisk følelse, for hun vidste ikke hvornår hun kunne få sit Charlie-fix igen. ''Jeg.. Ved ikke rigtigt hvordan jeg skal.. Kunne undvære det her fremover.. Jeg er godt klar over, at.. På et tidspunkt så.. Skal jeg vel.. Men bare tanken om det..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 7:16 am
Charlie
Helt uden at tænke over det kørte hen kort sine arme ned 'over' hende og lod dem hvile ved hendes hofte og lænede hende ind mod sig, så han 'tvang' hendes hoved hen til hans skulder. Han sad lidt og holdt om hende, da han havde behov for at mærke hende tæt ved sig. Det var ligesom, at deres 'break' skulle have nogle minutters stilhed. Han vidste de ikke kunne fortsætte med at ses i al evighed uanset hvor meget de ønsket det, men han ønskede på ingen måde at skulle af med hende. "Jeg..hvorfor kom du ind på det? Tror du..at det bliver snart da? Jeg ved du skal til usa og sådan, men..vi kan vel stadig ses?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 7:25 am
Electra Selvom hun fik det job i New York, så skulle hun jo stadigt tilbringe det meste af sin tid i London. Men det var Charlie, som havde et 'liv' som ikke tillod så meget tid til hende og hun vidste ikke, om de måske sås om et år frem i tiden, selvom hun virkeligt håbede det. Hun vidste, at hvis der var én som skulle 'droppe' den anden, så blev det Charlie. ''Jeg håber ikke det bliver snart...'' sagde hun stille og puttede sig så godt ind til ham som hun kunne. Hun tog en dyb indånding og nød ellers blot at være så tæt på ham. Igen lagde hun mærke til hans aftershave og smilede lidt, da hun altid ville forbinde den duft med Charlie. Svagt bed hun sig i læben, da hun mærkede sin telefon vibrere i lommen. Uden at tjekke, sukkede hun lidt, da det nok var første gang hun var 'ked af' at få en sms fra Harry. ''Det er nok Harry.. Jeg.. må nok..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 7:37 am
Charlie
Han sad bare lidt og lyttede til vinden og de ting som forgik omkring dem, da han på en eller anden måde blev mere 'et' med sig selv når han var sammen med hende. De havde mange gange snakket om, at de lidt var hinandens frikvarter og han følte altid en smule mere mod på livet, efter de havde været sammen. "Mmh, vi ses jo imorgen" Sagde han med et skævt smil, da han ikke så frem til den kommende dag. Selvfølgelig var han glad på hendes vegne over hendes fødselsdag, men det de ikke kunne være tætte og snakke normalt sammen var virkelig svært.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 7:42 am
Electra Hun ville ønske at hun ikke skulle afsted, men hun var nok allerede sent på den, for hun ville jo have været i lejligheden før han kom hjem. Men hun håbede at hendes chokolade ville kunne rette lidt op på det. Forsigtigt satte hun sig bedre op og nikkede med et svagt smil, da hun hellere ville ses med ham helt privat. Hun kyssede ham blidt på hans kind, inden hun rejste sig. ''Vi ses imorgen..'' sagde hun og tog lille chokoladebar op fra posen som hun lagde på hans lår med et lille smil, inden hun vendte om og begyndte at gå ud af parken. Herfra fik hun taget en taxa hen til Harrys lejlighed, hvor hun tog en smule ned i håndtaget og opdagede at den var åben. ''Harry?'' kaldte hun med hævet stemme, mens hun begav sig til at tage sine støvler og jakke af.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 7:50 am
Harry
Han havde haft taget et varmt bad i det at han var kommet hjem. Han havde det altid ret stramt med at være på et hospital også når hans forældre havde det dårligt, så gik han små nervøs. Derfor havde han haft behov for at 'skylle' oplevelsen lidt af. Han havde bare taget et par boxer på og gik ind i stuen da han hørte at Electra kaldte. "Jeg er her?" Sagde han og betragtede hende kort da hun så ret godt ud. Dog sagde han intet. "Hvor har du været henne? Jeg troede du var hjemme". Han håbet ikke at det lød for fordømmende, men han var blot nysgerrig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 7:56 am
Electra Hun gik ud i hans køkken og fandt et lille fint fad fremfor hans skab. Det lignede noget hans mor havde givet ham og hun var ikke helt sikker på, om han mon vidste at det eksisterede xD ''Hey'' sagde hun og kiggede frem, da hun hørte ham komme ud fra badeværelset. Hun kom nok til at kigge en tand for længe, men hun smilede bare af ham, da der ikke var ret mange piger som ikke ville kigge, hvis Harry stod halvnøgen foran dem. ''Jeg blev nødt til at se Charlie.. Åbenbart en mindre krise imorgen.. Han er nødt til at komme til festen'' sagde hun stille, mens hun begyndte at tage den chokolade hun havde købt ud af posen og derefter ligge det pænt på hans fad. ''Hvordan går det med dine forældre? Er de bedre i dag?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 8:04 am
Harry
Han brød sig stadigvæk ikke om at høre om Charlie, men nu havde han selv spurgt ind til hvad hun havde lavet, så måtte han også kunne tåle et ærligt svar. Han gik hen og gav hende et let kram, da han lige ville hilse ordentligt på hende, dog lod han sine arme blive liggende omkring hende, i det han så på hendes anretning. "Hold kæft det ser godt ud" Sagde han med et lille smil, inden han nikkede let. "De virker en smule mere friske i dag. De bliver udskrevet om nogle få dage. Min far skal til noget opsyn, min mor går fri" Sagde han og tog lige et stykke chokolade. xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 8:11 am
Electra Hun lagde forsigtigt sine arme omkring ham og gav ham et blidt klem. Det var altid rart at komme hjem til Harry. Selvom det var hans lejlighed, så havde hun godt nok tilbragt så meget tid i den i løbet af de sidste par år, at hun lidt så det som hendes 'andet hjem'. ''Det var godt.. Men de må stadigt være en del.. Chokeret.. Jeg ville sgu ikke turde at sætte mig ind i bil foreløbig igen'' sagde hun, selvom det vel nok bare var 'sætte sig op på hesten' igen og komme over det. Hun vendte sig en smule om i hans favn og bare for at drille ham lidt trykkede hun sin bag en smule tilbage mod ham. ''Jeg har også købt en pakke mørk smeltechokolade..'' begyndte hun, imens hun trak chokoladen op af posen og smed det på hans køkkenbord. Derefter fiskede hun efter det sidste som lå nede i posen, nemlig en pakke jordbær. ''Og.. Jordbær.. Jeg tænkte at du nok kunne bruge lidt opmuntring i dag..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 8:44 am
Harry
Han smilede let da hun begyndte at fortælle om de ting hun havde købt. Han vidste dog ikke helt hvor det bar hen eller hvor meget hun hentydet til at de skulle lave, men han tog det som noget som var en smule forbudt mellem dem. "Vi skal spise jordbær med flydende chokolade?" Sagde han med et lille smil, dog ville han lidt ønske at det chokolade kunne komme andre steder end på jordbærene. Han så lidt rundt og brummede let, "Er det noget jeg skal hjælpe med, eller skal jeg bare slappe af?" Sagde han og gav hende et 'smæk', dog ved hendes hofte, da han ikke turde smække hende i røven xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 9:15 am
Electra Hun elskede smeltet chokolade og hun havde tit lavet det med jordbær. I hendes hoved var det to af Guds største vidundere i samme bid xD ''Mhm. Altså jeg er jo trods alt Miss Candy, det er mit job at komme med lækkerier af og til'' grinede hun, som dog blev afbrudt af en mindre 'klynken', da hun blev halvspanket på hoften. Hun vendte sig om og så bestemt på ham som om at hun skulle til at sætte ham på plads, men alligevel blev hun nødt til at vende sig hurtigt om, da hun ikke kunne holde masken. Hun sagde intet i en stund og begav sig i stedet til at lede efter en lille gryde i hans skab. Da hun fandt den, satte hun den på bordet og puttede chokoladeknapperne i. ''Du ramte ved siden af..'' sagde hun efter lidt tid, dog uden at kigge på ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 9:28 am
Harry
Han kom kort til at tænke på sidst hun havde været Miss Candy og hvor forvirret han havde været. "Så håber jeg, at det kan være en lidt..mindre forvirret Miss candy jeg møder denne gang" Sagde han med et lille smil, da han sidste gang havde følt sig virkelig dum. "Ramte jeg ed siden af?" Gentog han og kunne ikke lade være med at grine, inden han gav hende et blidt dask i måsen. "Jeg rammer aldrig ved siden af" Sagde han og rettede sig op og spændte lidt til i sin brystkasse, da han jo havde bar mave xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 9:42 am
Electra Selvom hun havde følt sig ret svinsk efter hendes lille Miss Candy-stunt, så havde det nu også været vældigt sjovt at se hans ansigtsudtryk. Det havde i hvert fald bekræftet hende dengang, at det var meget muligt for hende at forføre ham. Hun kunne ikke lade være med at smile af hans kommentar og opfattede det lidt som en 'lummer' hentydning. ''Sandt.. Det er jo fysisk umuligt'' svarede hun drillende igen, mens hun lagde chokoladen hen over blusset. Hun bed sig svagt i læben, da han stod og spændte en smule til. Igen tog hun sig selv i bare at stå og stirre sig blind på ham og hun følte sig lidt dum over, at der ikke skulle mere til end det før hun blev helt mundlam. Hun vendte hurtigt blikket den anden vej og blev helt irriteret på sig selv over, at hun pludselig ikke havde flere 'kække' kommentarer xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 9:52 am
Harry
Han følte sig altid meget forvirret sammen med hende. Normalt var han meget slem til at gøre sig til overfor piger og komme med en masse lumre kommentarer, det virket også tit og han kunne også godt fornemme på Electra, at hun blev en smule stille. Problemet var bare, at hun ikke var en tilfældig pige, men en pige som han gerne ville 'passe' på og lidt beskytte hendes følelser, derfor kunne han ikke være et koldt svin overfor hende og kun tænke på sex omkring hende. "Rachel kom forbi på hospitalet i dag. Hun havde åbenbart hørt om mine forældre" Sagde han stille og bed sig i læben, da det måske lidt var at bryde den gode tavshed.