Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 9:58 am
Electra Hun rynkede svagt hen over næsen, da hun hørte navnet 'Rachel'. Det gav hende gåsehud bare at høre det og selvom hun godt vidste, at hun ikke burde, så følte hun sig med det samme truet. Rachel havde været hendes 'ærkefjende' siden dengang hende og Harry begyndte at date og hun var 100% sikker på at Rachel også hadede hende. Hun tog en dyb indånding og vendte sig med ryggen til ham hen mod gryden med chokolade, som hun helt henkastet begyndte at røre rundt i. ''Jeg troede ellers ikke at I snakkede mere?'' mumlede hun og sukkede lidt, da Harrys mor nok havde elsket at se Rachel. Det virkede i hvert fald som om, at Rachel var vidunderpigen og at hun selv i hvert fald ikke var i Harrys mors øjne.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 10:08 am
Harry
Han brummede let og trak på sine skuldre. "Det gjorde vi heller ikke, men jeg ville nok også opsøge hende hvis jeg hørte at hendes forældre havde været ude for en bilulykke" Sagde han med et skævt smil. Faktisk var han blevet glad for at se Rachel og det havde lidt kunne ligge deres problemer bag dem og bare snakke sammen som i gamle dage. Der havde altid været en smule flirt imellem dem, men det havde ikke været noget seriøst overhovedet. "Er chokoladen snart klar?" Sagde han og åbnet sit køleskab. "Hvad vil du have at drikke til?"
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 10:14 am
Electra Hun vidste godt at det var sygeligt dobbeltmoralsk, men hun hadede tanken om Harry og Rachel i det samme rum. Han havde før ''valgt'' Rachel over hende og selvfølgelig var hun også mere passende for ham, både aldersmæssigt og karrieremæssigt, men hun blev altid i pissedårligt humør af det. ''Ja'' svarede hun en smule kort for hovedet, inden hun gik hen og fandt en bordbeskytter og lagde den på hans spisebord. Derefter lagde hun gryden med chokoladen på den og undlod at kigge så meget som én gang på ham. ''Skal I ses igen så?'' spurgte hun og det lykkedes hende egentligt at lyde både interesseret og 'venlig', selvom det ærlig talt havde været svært xD Hun kiggede for første gang hen på ham efter noget tid og håbede inderligt at hans svar ville være 'nope'.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 10:33 am
Harry
Han trak let på skulderne, "Det har vi ikke snakket om endnu. Men hun nævnte kort, at hun gerne ville se mig inden jeg rejser" Sagde han og trak på sine skuldre. I hans verden var der ikke noget mellem ham og Rachel lige nu. Han skulle snart tilbage til New York og det ville aldrig gå. "Uh, det ser lækkert ud" Sagde han og satte sig ned ved bordet. Han kunne godt mærke, at hun ikke var så glad for at høre om Rachel. Han havde ikke sagt det for at 'håne', men han vidste at hun havde nogle problemer med Rachel og han ønskede derfor også hun skulle vide når de sås, Det var lidt mærkeligt, men han gjorde det af hensyn til hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 10:39 am
Electra Hun følte sig en smule vanvittig over, at hun kunne blive jaloux over noget som stort set ikke var sket. Tavst gik hun hen og tog jordbærrene som ganske kort lige skyllede, inden hun stillede dem hen ved bordet foran gryden. Faktisk havde hun mistet lidt appetitten og hun havde det som om, at hun blev nødt til at 'slette' de spor som Rachel havde efterladt ham i dag. Hvordan vidste hun ikke, men Rachel skulle i hvertfald ikke være det sidste som Harry tænkte på inden han gik i seng i dag. ''Er du.. Stadigt vild med hende?'' spurgte hun igen helt henkastet xD Hun kiggede ikke på ham og tog i stedet et par jordbær, som hun forsigtigt dyppede i den varme chokolade. Uanset om hun havde mistet appetitten eller ej, så var der altid plads til et par stykker.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 10:47 am
Harry
Han skulle lige til at sige, at der var en som han hellere ville have, men så følte han at det blev en for tydeligt hentydning som hun ville opfatte alt for hurtigt og han var stadigvæk ikke klar til at stå frem med sine følelser omkring hende endnu. Måske inden han rejste, så havde hun nogle dage til at 'sluge' hans ord i, inden hun kom over til ham i USA. "Man har altid et eller andet for sine ekskærester. Enten hader man dem og kan aldrig nogensinde snakke, eller har man et meget..specielt forhold. Men jeg kunne ikke finde på at være sammen med hende igen" Sagde han og tog også et jordbær.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 17, 2013 10:57 am
Electra Hun følte sig en smule paranoid, da hun straks havde troet det værste. Det kunne godt være at han var så blåøjet, at han troede at hun kun var kommet derop for at se hans forældre og give ham lidt venskabelig støtte, men hun vidste bestemt hvordan en kvinde 'fungerede' og hun var 100% sikker på, at Rachel havde haft en lille skjult dagsorden - også siden at hun gerne ville mødes med ham igen. ''Hun ville sikkert blive ked af at høre den sætning'' sagde hun, mens hun tog en bid af jordbærret. Uanset hvor pissed hun end kunne være, så kunne chokolade altid få hende ned på 'jorden' igen. ''Mmh.. Ved du godt at chokolade udskiller et eller andet stof, der gør at man føler sig forelsket?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 7:36 am
Harry
Han var et eller andet sted lidt ligeglad med om Rachel kunne lide at høre det eller ej. Han holdt af Rachel men han kunne godt være den der kolde type overfor hende, faktisk følte han sommertider at hun endda godt kunne lide at kæmpe en smule for ham. "Altså jeg tror ikke rigtigt noget kan toppe hendes sidste samtale med dig. En sur Electra" Sagde han med et lille smil, da hun jo havde haft ringet til Rachel. "Hvis jeg havde mere tid måske, men lige nu ville det bare være at lege med alles følelser" Brummede han. Han skulle lige se hvor meget det påvirket hende. Han havde mange gange sagt, at sådan noget kunne han ikke finde på, men hun gjorde det jo også lidt med ham? ""Altså..forelsket i chokoladen fordi så det godt at det er..flydende" sagde han lidt dumt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 7:47 am
Electra Hun så lettere undrende på ham, da hun ikke helt forstod hvad han mente. Var han ikke sammen med Rachel for hendes skyld? Det lød næsten som om, at han 'bebrejdede' hende det, fordi at han vidste at hun ville blive ked af det og at hun desuden også optog en del af hans tid i London. ''Du kunne sagtens have fundet tid til hende, hvis du virkeligt havde villet, Harry. Så at bruge mine følelser for dig som undskyld er godt nok.. Grimt. Du får det til at lyde som om at det er min skyld på grund af det telefonopkald. Men lad mig lige minde dig om at du startede'' sagde hun, da hun ikke havde været den første til at ringe en anden op den dag. Hun dyppede endnu et jordbær i chokoladen, men lod den hvile lidt på tallerkenen, så chokoladen kunne få lov at stivne.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 7:57 am
Harry
Han så en smule undrende på hende. "Hvad mener du? Det er jo overhovedet ikke det jeg mener. Men at hvis jeg er sammen med hende nu, så når vi at knytte et bånd, som alligevel skal gå i vasken om noget tid. Jeg ved godt jeg startet, jeg siger bare at det nok såret hende mere end hvis hun hørte jeg sagde, at jeg ikke ville være sammen med hende. Hun ved sikkert godt, at hvis hun presser citronen lidt kan jeg ikke sige nej" Sagde han og så helt undrende på hende, da Rachel åbenbart var et ret følsomt emne for hende. Han tog et jordbær og dyppede det i chokolade og gav sig også til at vente, mens han holdt blikket i jorden.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 8:07 am
Electra Hun overvejede lidt at sige, at hun ville blive glad, hvis hun havde såret Rachel, men alligevel ville 'kold so' være et dårligt kort at spille lige nu. Selvfølgelig vidste hun, at han havde følelser for Rachel og uanset hvor meget hun ønskede at slette dem, så måtte hun acceptere at de var dér. Men at hun før havde sagt at han havde prøvet at beskytte hendes egne følelser ved ikke at være sammen med Rachel, det fortrød hun lidt nu, for det gjorde han absolut ikke. At sidde og sige at han ville bøje under for lidt flirteri, skånede hende på ingen måde. ''Nå, det må du undskylde. Jeg var bare så dum at tro, at du måske tænkte på mig for engangsskyld. Men selvfølgelig ikke... Hvordan er jordbærrene?'' spurgte hun helt random, da hun ikke gad at diskutere det mere og bare gerne ville have det sidste ord.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 8:18 am
Harry
Han så helt undrende på hende. Et eller andet sted langt inde, var det også en smule for at skåne hendes følelser, men det var på ingen måde hovedsagen fordi at han ikke var sammen med Rachel. Hovedsagen var, at de ikke ville kunne få et ordentligt forhold op at køre, da han snart skulle afsted igen. Han ville heller ikke ødelægge tingene mellem ham og Electra som de var nu, men han vidste også at han ikke ville kunne sige nej, hvis Rachel virkelig lagde op til ham. Han rystede på hovedet, da han ikke forstod sine egne følelser. "At jeg tænkte på dig?" Spurgte han helt undrende. Egentlig forstod han ikke hvor hun ville hen med de 'forskellige' meninger, men i stedet kom det til at lyde meget koldt og som om, at han ikke forstod at man skulle tænke på andre mennesker. "De er lækre" sagde han med et skævt smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 8:29 am
Electra Hun så en smule opgivende på ham, da hun virkeligt ikke gad at diskutere det mere. Hun vidste godt, at hun ikke kunne tillade sig at bestemme over hvem han skulle se på nogen måde og at det også var dobbeltmoralsk at hun 'brokkede' sig over det, når hun også så Charlie, selvom Harry ikke brød sig om det. ''Godt. For så kan du dele dem med Rachel'' sagde hun og sendte ham et falsk smil, inden hun 'skubbede' hans telefon tættere på ham, inden hun rejste sig op fra stolen. Hun gad ikke at gå i vejen for at han ikke havde 'tid', for hun havde virkeligt taget hans ord som om, at det var hendes skyld at han ikke sås med Rachel på 'den måde' længere. Både med telefonopkaldet og hendes følelser. Egentligt bundede hendes vrede nok mest ud i, at han havde haft Rachel med oppe på hospitalet, men hun kunne bare ikke lide at sige det højt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 8:49 am
Harry
Han så helt opgivende på hende, da hun bare skubbede hans telefon og hans tallerken hen mod ham. "Mener du det seriøst? Det kan sgu godt være, at du har nogle følelser i klemme, men jeg er satme meget fair når det kommer til Rachel. Men jeg skal nok huske fremover og holde Rachel helt uden for emnet, hvis du skal blive sådan her hvergang. Jeg overvejet endda at lade være med at fortælle, at hun havde været kommet og besøgt os på hospitalet i dag, men jeg ville på samme måde føle at jeg løj på en eller anden underlig måde. Men fint, så ringer jeg til hende så smut?" Sagde han og bed sig i læben, da han ikke ville være så kold, men det røg bare ud af munden på ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 9:02 am
Electra Hun ville næsten have ønsket, at han ikke havde sagt et ord om det, for så havde hun heller ikke fået at vide, at der måske var en chance for at han måske kunne finde på at være sammen med Rachel inden han skulle rejse. Alligevel tog hun sig selv i at kigge en smule overrasket på ham, da hun jo ikke ville have at han skulle ringe hende op og det lød næsten som om, at han smed hende ud ved at sige 'smut'. Hun tog fat om bakken med jordbærrene op i sine hænder og kiggede ned på ham. ''Hun får fandme ikke mine jordbær..'' sagde hun og følte sig virkelig dum. Hun havde håbet lidt, at han ville have prøvet at tale hende fra det. Desuden kunne hun ikke helt finde ud af, om han virkeligt mente at han ville ringe til hende eller ej? Hun vendte sig forsigtigt om og hen hen til entreen, hvor hun lidt besværet begyndte at trække sine sko på.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 9:09 am
Harry
Han havde faktisk ikke tænkt sig at ringe til Rachel uanset hvad, men på en eller anden måde ville han gerne have hende til at tro, at han kunne finde på det. Men det var mest fordi at han blev en smule såret over hendes reaktion. Alligevel blev han ramt af dårlig samvittighed da hun begyndte at tage sine sko på. "Hun kommer ikke til at få dine jordbær, fordi jeg har ikke tænkt mig at ringe til hende" Sagde han og rykkede en smule usikkert til ham, da han ikke var typen der 'krøb' til korset på den måde. "Jeg..synes bare ikke du kan være bekendt at blive så..sur over at hun kom forbi" Brummede han og sukkede svagt, da han altid blev tør i munden når han skulle forklare sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 9:17 am
Electra Hun begyndte at føle sig mere og mere latterlig over, at hun var blevet så oprevet over det. Der var jo sikkert ikke sket en skid, men hun havde bare så dårlige nerver når det kom til Harry. Alt blev bare så forstærket, ikke kun hendes følelser til ham, men også det had hun havde til andre mennesker som havde følelser for ham. Hun stoppede med at tage sine sko på, da han afbrød hende. I stedet lænede hun sig en smule op mod væggen og kiggede hen på ham med et lettere opgivende blik, da hun følte lidt at hun havde svigtet ham. Her havde hun lovet ham at blive ved hans side i disse dage og nu var hun bare på vej ud af døren på grund af ingenting. ''Det.. Ved jeg godt.. Jeg bliver bare helt.. argh.. Når du snakker om hende.. Undskyld.. Jeg.. ved godt at det ikke burde være..Sådan her..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 9:22 am
Harry
Han nikkede let da han godt vidste at hun fik det dårligt når han snakket om Rachel, men han ville også føle sig virkelig svag hvis han begyndte at holde Rachel hemmelig af den grund. Han ønskede heller ikke, at hun holdt Charlie hemmelig for ham, men måske bare skar en smule ned på detaljerne. "Der er sgu ikke så mange steder man kan lave noget på et hospital" Sagde han med et skævt smil, da han havde behov for at slå fast, at der intet var sket mellem dem. Det kunne måske godt lyde som om, at de kunne finde på at lave noget et andet sted, men han mente også at han havde sagt, at han ikke ville være sammen med hende. "Jeg..er nok os skide dårlig til at tackle sådan nogle ting. Jeg..ved aldrig om jeg skal fortælle vi har set hinanden eller ej"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 9:33 am
Electra Hun hadede tanken om, at han måske gik rundt og havde lyst til at være sammen med Rachel. Faktisk var det nok dét, som gik hende allermest på. At han så sås med hende, kunne jo så måske betyde at det bare kom tættere og tættere på at der skete noget i mellem dem. ''Vi.. Er bedste venner. Vi burde kunne snakke åbent om alt og det.. Har vi altid kunne og det kan vi stadigt. Jeg skal bare.. Lære at.. Tænke på dig som en ven og ikke.. Du ved.. Jeg vil gerne vide alt om dig, også dit kærlighedsliv.. Jeg lover at.. En eller anden dag, så skal jeg nok lade være med at blive.. Umulig.. Efter..'' sagde hun og sendte ham et usikkert blik, da hun lidt indrømmede at hendes følelser var 'still going strong'. ''Må.. jeg blive?'' spurgte hun stille, da han jo før havde bedt hende smutte.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 9:46 am
Harry
på et eller andet punkt var han faktisk virkelig skuffet over hende. Han følte at hun tit havde sørget for at snakke ekstra rosende omkring Charlie til ham, da hun vidste at det et eller andet sted var et ømt punkt hos ham. Men så når det blev omvendt kunne hun ikke klare at få det samme tilbage igen, selvom han endda prøvede at sige det på den mest skånet måde han kunne. Han gad dog ikke bringe emnet på banen nu. "Du har ikke noget valg" Sagde han drillende og satte sin hånd 'hårdt' for døren, som tegn på at hun ikke fik lov til at gå. Selvom han havde prøvet at skrue bissen på overfor hende, så blev han alligevel en smule svag, når det kom til at hun var på vej til at gå fra ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 9:56 am
Electra Hun smilede lidt af ham, da han ikke ville have hun skulle gå. Det havde hun heller ikke regnet med at han ville, men et eller andet sted ville hun næsten kunne forstå hvis han gjorde det, for hun var nok lidt dobbeltmoralsk når det kom til Rachel. Det gav dog en dejligt beroligende følelse i kroppen, da hun mærkede at stemningen var ved at vende i den 'rigtige' retning. ''Tak'' svarede hun og begyndte prøvende at stille sig op på tæerne, så hun kunne nå ham. Men med flade sko, så var det næsten umuligt at nå, hun kunne kun lige 'ramme' hans kæbe. ''Du er også bare så skidehøj. Jeg ville have givet dig et kys på kinden, men jeg kan ikke nå'' sukkede hun, dog med et svagt smil. Forsigtigt greb hun fat i hans skulder og gav et 'hop' fra sig og fik i et lille splitsekund placeret et kys på hans kind.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 10:08 am
Harry
Han kunne ikke lade være med at grine af hende, da hun begyndte at hoppe for at kysse ham på kinden. Så var det ligesom at alt var tilgivet. Ikke nok med at han fik et kys, så måtte hun også arbejde en smule for det xD Han så helt uskyldigt på hende og lænede sig forsigtigt frem mod hende. "Jeg er i en bedre højde nu" Sagde han og bukkede sig en smule frem. Han regnet på ingen måde med at få et 'ordentligt' kys, men han kunne da altid prøve, særligt hvis han prøvede at give hende et hundeblik med store øjne xD Han bed sig i læben, da han kom til at se på hendes læber og i stedet for hvalpeblik, fik han nok et lidt drømmede blik i stedet.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 10:16 am
Electra Hun åbnede munden for at sige noget, da hans ansigt kom så tæt på hendes. Ligesom før ville hun gerne komme med en kæk bemærkning, men hver gang han bare kom det mindste tæt på eller viste sig frem, så blev hun helt mundlam. Skiftevis kiggede hun fra hans bare mave, til hans læber og til hans øjne. Hun mærkede hvordan det allerede slog hårdt i hendes bryst. For ikke at komme til at ligne en komplet blankovich med åben mund og det hele, vendte hun hurtigt blikket ned mod bakken med jordbærrene hvor hun udså sig det mindste jordbær, som hun hurtigt greb fat i og fjernede bladet, inden hun forsigtigt placerede det mod hendes læber med halvdelen stikkende ud. Da hun ikke kunne snakke, gengældte hun bare hans hundeøjne, da han selv ville kunne se hvor lokkende det var så xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 10:39 am
Harry
Han brummede let, da hun bare gav ham et jordbær og ikke et kys xD Han bed stiklen af og spiste ellers resten af bærret. "Det mangler noget chokolade" Sukkede han helt opgivende, inden han begyndte at grine let da han så hendes hundeøjne. Han havde virkelig lyst til at snave hende i gulvet, men det ville måske ikke være så smart. "Så derfor synes jeg vi skal gå ind til vores chokolade igen" sagde han med et lille smil. Han vidste, at han ikke ville kunne holde sig fra hende hvis de blev stående her og snakke og sende hinanden blikke.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 18, 2013 11:03 am
Electra Hun tog med det samme fast i hans håndled, da han sagde de skulle gå tilbage til chokoladen, men hun følte sig på ingen måde 'færdig' med ham. Forsigtigt trykkede hun sig ind til ham igen. Hun lukkede øjnene en smule og nød bare at mærke hans varme og den svage duft af sæbe og shampoo, som 'sad' på ham efter hans bad. Hun blev så salig, at hun med ét kom til at tabe bakken med jordbærrene på gulvet og hun kunne 'høre' jordbærrene trille rundt et par sekunder efter. Hun åbnede øjnene, men ikke for at kigge efter bærrene, da hun var ligeglad med dem. I stedet kiggede hun ham ind i øjnene og kunne ikke lade være med at smile svagt, i det hun helt forsigtigt placerede sine hænder bag ham, lige ved grænsen til hans boxers, mens hun blidt trykkede sin pande mod hans brystkasse, som hun ømt kyssede.