Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Nov 02, 2013 10:25 am
Charlie
Han vidste ikke hvor hans 'afhængighed' af hende kom fra, men det virkede pludselig virkelig overskueligt at han ikke havde en chance for at kunne afgøre hvor meget de ville ses i fremtiden, faktisk blev han ret ked af det over det. "Hvad med..torsdag næste uge? Jeg ved at Simona er til noget samtale omkring klubben der" Sagde han og bed sig i læben, da han tog sig i at tvivle på om det nu også var rigtigt. Han havde på en eller anden måde en fornemmelse af, at hun det sidste stykke tid havde løjet om hvad hun havde lavet. "Måske før, for jeg tror ikke jeg kan undvære dig så længe" Sagde han og brummede svagt over hendes berøringer, inden han lænede sig frem og kyssese hende blidt.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Nov 02, 2013 11:30 am
Electra Selvom det på en eller anden måde var lidt sært, så gjorde det hendes forhold til Charlie mere forbudt og spændende jo mere drama der var omkring dem. Det forbudte var selvfølgelig det mindst vigtige, for det vigtigste var at hun elskede at bruge sin tid med Charlie. Hun følte sig værdsat og hun havde lyst til at værdsætte ham også. Men jo mere forbudt det blev, jo mere lyst havde hun til at være sammen med ham. Hun lukkede øjnene svagt sammen og mærkede hvordan hendes hjerte pumpede hårdt i brystkassens på hende. "Torsdag? Du må finde på noget bedre end det.. Hvad med.." Begyndte hun og lod sin hånd tage et blidt tag om den, mens hun kiggede på ham med et flirtende blik ".. imorgen?"
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Nov 03, 2013 8:35 am
Charlie
Han bed sig let i læben da hun tog bedre fat omkring den. Dog selvom han virkelig gerne ville, så var han sikker på at han ikke ville have mulighed for at se hende før end nogle dage. Han var virkelig nødt til at snakke seriøst med Simona imorgen og han var ret sikker på at hun ville hænge på hans side hele den næste dag efter den store nyhed. "Jeg..tror det ikke Electra. Jeg..ville virkelig gerne" Sagde han stille. Han så kort på hende. "Jeg ved ikke hvilke planer du har imorgen, men jeg kan ringe hvis jeg får..muligheden?" Sagde han da han intet kunne love og han ville ikke stå og lave aftaler som ikke kunne holdes.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Nov 03, 2013 8:50 am
Electra Hun tog sig selv i at komme til at kigge lettere bedende på ham og det var som om at hun i de sidste par minutter havde glemt alle problemerne, men så mindede han hende på dem igen. Hun holdte blikket i et kort stykke tid, inden hun forsigtigt fjernede sin hånd og gav et svagt suk fra sig, da hun vidste at han nok havde nogle ting at ordne. Desuden var hun sikker på at hendes mor ville våge over hende som en høg også nu. ''Undskyld, det var ikke for at presse mig alt for meget på..'' sagde hun og bed sig lidt i læben, da hun egentligt havde en aftale med Harry efter festen. Spørgsmålet var om hendes mor tillod hende at 'smutte' i nat. Hun huskede også på, at hun havde været ved at fortælle Charlie om hendes nat med Harry før hendes mor havde afbrudt dem, men hun så det lidt som om at 'skæbnen' havde afværget nogle sårede følelser dér. ''Måske.. er torsdag bedst så..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Nov 03, 2013 9:00 am
Charlie
Han havde det virkelig dårligt med at han muligvis ikke havde tid før, men han var bare ret sikker på at Simona ville være i nærheden af ham hele dagen imorgen. Han vidste at Simona ville vimse rundt og sørge for at alting blev ryddet ordentligt op og hun havde altid været god til at få ham blandet ind i de oprydninger. "Måske..søndag..?" Sagde han stille, da han alligevel ville have for svært ved at undvære hende så længe. "Jeg..ville måske godt kunne smutte en to timer der, men..ikke længere" Sagde han og tog forsigtigt fat i hendes hånd, da han fik det helt dårligt med at hun trak sig en smule væk fra ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Nov 03, 2013 9:07 am
Electra Hun vidste godt, at hun ikke kunne stille sig utilfreds med den tid hun fik med ham, men en time her og der var bare ikke 'nok' for hende. Men det var vist det bedste hun kunne håbe på nu. Hun sendte ham et kort smil, inden hun forsigtigt lænede sig frem og gav ham et blidt kys på hans ene kind. ''Okay'' sagde hun, selvom hun inderst inde følte at det var virkeligt trættende kun at skulle ses så lidt. ''Men.. Du burde nok gå tilbage til.. Festen.. Har du overhovedet snakket med Simona efter.. Nyheden?'' spurgte hun stille, da hun ikke havde været væk så længe igen og i den periode havde han også nået at snakke med hendes mor. Den eneste ting hun vidste med sikkerhed var, at hun ville sørge for at være så 'sød' og måske lidt ekstra kærlig ved ham i fremtiden, så han ville få sværere ved at afskrive hende når babyen kom.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Nov 03, 2013 9:20 am
Charlie
Han havde det virkelig dårligt med at han skulle vente så meget med at se hende, men også at han var nødt til at bruge mere tid med Simona i fremtiden. Normalt havde han intet imod at bruge tid sammen med Simona overhovedet, men han vidste at hun ville kunne sætte ham igang med en masse med undskyldningen at hun ikke kunne fordi hun var gravid, men det gik ham også på at han blev nødt til at tage de hensyn i starten. Han ville helst blive her sammen med hende, men han vidste at det intet hjalp at brokke sig over det. "Mmh, det er jeg nok" Sagde han og kunne alligevel ikke undgå at lyde bare en smule negativ. "Men jeg nødt til lige at sige ordentligt på gensyn så" Drillede han og trak hende 'hårdt' ind til sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Nov 03, 2013 9:39 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at grine, da han pludseligt hev hende sådan ind til sig. ''Jamen det synes jeg er i orden..'' smilede hun svagt, mens hun forsigtigt trykkede sine læber mod hans i et ganske ømt kys til at starte med. Dog slap hun det hurtigt, men kun for at kunne kigge ham i øjnene. ''Næste gang vi ses, så skal jeg sørge for at dit frikvarter bliver ligeså svedigt som en idrætstime..'' smilede hun drillende til ham, inden hun 'hårdt' kyssede hans læber før han kunne nå at svare. Hun kørte sine hænder op af hans skjorte og tog sig selv i et 'knuge' stoffet i en hånd, så hans skjorte nok ville blive lidt krøllet dér hvor hun knugede xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Nov 03, 2013 10:01 am
Charlie
Han skulle lige til at sige at han allerede så frem til det skulle ses igen og særligt hvis det blev en idrætstime, men han kunne ikke nå at svare før han mærkede hendes læber mod sine. Han knugede sine hænder rundt om hende og holdt hende tæt ind til sig, da tanken om at de snart skulle hver til sit gik ham en del på. Han gengældte heftigt kysset og sørgede for at ligge sine følelser i det, han vidste ikke hvor meget de ville ses fremover så han måtte sørge for at de få øjeblikke de havde tæt sammen blev noget særligt, også så hun ikke gik hen og blev træt af ham og synes han var for kedelig at se.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Nov 03, 2013 10:27 am
Electra Hun ville virkeligt sørge for at hver eneste gang de skulle skilles, så ville han savne og se frem til at se hende igen. Når der var en baby i billedet, så måtte hun jo hvæse klørene en smule mere, selvom det var frygteligt at tænke sådan. Det var slemt nok at hun skulle kæmpe med én om hans opmærksomhed, så at der pludselig kom en ekstra, som desuden ville komme til at betyde meget mere for ham end hvad hun nogensinde ville, så måtte hun i stedet fokusere på at være 'bedre' end Simona. Forsigtigt trak hun sine læber til sig og sendte ham et lettere flirtende blik, inden hun trådte et skridt tilbage. ''Hvis nogle spørger hvor jeg er.. Så.. Sig at jeg ligger hjemme i min seng og.. Tænd..Tænker på dig..'' smilede hun fortsat.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Man Nov 04, 2013 6:25 am
Charlie
Han bed sig let i læben, da han virkelig ville ønske at han kunne få lov til at gå med hende. Han orket virkelig ikke tilbage og skulle være på til en fest, hvor han pludselig var blevet manden i centrum. Han var sikker på at folk ville komme i massevis og ønske ham tillykke. "Det..skal jeg nok sige" Sagde han stille og lod sine fingre flette ind i hende. Han følte sig virkelig teenangerforelsket og han var normalt ikke til at stå og fjolle sådan, slet ikke når de for anden gang var blevet opdaget, men med hende havde han bare ikke en jordisk chance for at sige nej til.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Man Nov 04, 2013 8:55 am
Electra Hun var efterfølgende taget hjem, hvor hun havde 'hapset' champagne fra sin fars skab, dog havde hun ikke nået at drikke ret meget, før hendes mor var kommet hjem ved 01.00 tiden. Som ventet, havde hun ville høre hendes eget synspunkt på det hele, men da hun virkeligt ikke orkede eller rettere, turde at sige sandheden mens hun så sin mor i øjnene, havde hun blot rejst sig, taget sin jakke og havde lettere småberuset gået sin vej, hvor hun et par minutter senere fik fat i en taxa og kørte mod Harrys lejlighed. Da hun endeligt nåede op af trapperne til hans lejlighed, åbnede hun den ulåste dør til dertil og sneg sig så ninjaagtigt som overhovedet muligt ind i hans mørklagte stue. Hun sneg sig ind i soveværelset og smilede svagt, da hun så at han lå og sov. Forsigtigt gik hun hen og lagde sig ved hans side og ''puttede'' sig bare ind til ham, selvom han nok ville blive forskrækket xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Man Nov 04, 2013 9:16 am
Harry
Selvom han ikke burde og han havde fået besked på at holde sig væk, havde han alligevel ikke kunne dy sig fra at have arbejdet hele aftenen. der var lige nogle små ting som der skulle ordnes. Han var derfor gået virkelig hurtigt død og han vidste ikke hvornår Electra var færdig med sin fest, ås han havde besluttet sig for at han godt liiige kunne tage en bette lur. Dog fik han et mindre chok da han pludselig mærkede nogle tæt ind til sig. Han gav en form for grynt fra sig og spærrede sine øjne op. "Oh..det bare dig" Sagde han lidt dumt og bed sig i læben, da han ikke helt vidste hvem det ellers skulle være. Han lagde hovedet på skrå og bed sig i læben. "Du ser virkelig godt ud, men du ser..bekymret ud?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Man Nov 04, 2013 9:36 am
Electra Hun smilede bredt, da han vågne op fra hans døsen og fik øje på hende. ''Ser jeg godt ud?'' gentog hun, da hun havde set en del bedre ud før hun var taget af sted til festen. Hendes hår sad ikke så pænt som før og hendes makeup var lidt 'afpillet'' nu. Alligevel skræmte det hende en smule at han kunne se på hende, at der var noget galt efter bare at have kigget på hende i få sekunder. ''Tja.. For at gøre en meeget lang og trættende historie kort, så.. Var festen ikke til mig, men til Simona som er gravid. Og nå ja, så fandt min mor ud af det med Charlie og lige nu kunne jeg godt bruge lidt.. Ferie fra min hjerne. Så.. Hej hr.ferie.. Jeg så du havde en ferskenlikør i dit barskab. Den så meeeget.. uhm..'' mumlede hun en smule forjappet og sukkede let, da hun slet ikke anede om det gav mening xD At hun allerede var lettere beruset hjalp heller ikke på det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Man Nov 04, 2013 7:42 pm
Harry
Druk var et af hans meget svage punkter og druk med Electra var et ekstremt svagt punkt hos ham. "Mmh, der er meget andet i mit barskab også, så vi skal nok sørge for at din hjerne går på ferie. Og imorgen..der må vi nedbryde tømdermændene med at stå sent op og en masse junk food" Sagde han med et lille smil, da han også godt kunne bruge sådan en rigtigt hyggedruk dag. Han hadet når hun var ked af det, men han kunne godt lide tanken om, at han måske havde chance for at hun ville komme i bedre humør blot på grund af ham, han ville i hvert fald gøre sit bedste for at være en smule sødere ved hende. "'Så lad os gå i krig" Drillede han og nussede kort hendes skulder inden han rejste sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Nov 05, 2013 9:12 am
Electra Hun havde en lille fornemmelse af, at det måske passede ham fint at det ''knagede'' i hendes forhold til Charlie. Hun havde hele aftenen sørget for at holde ryggen rank og ikke græde på grund af det, men det var som om at hun ikke kunne spille skuespil over for Harry og hun mærkede hvordan hendes følelser 'pressede' sig en del på nu. Hun rømmede sig svagt og sendte ham et kort smil da han rejste sig, men ligeså snart hun fik øjenkontakt med ham mærkede hun den første tårer trille ned af sin kind. Hurtigt fangede hun den med sin ene hånd og vendte opgivende blikket ned i gulvet. ''For helvede..'' kom det irriteret fra hende, inden hun kort efter selv rejste sig op. ''Nå, den likør dér..'' sagde hun og prøvede at lyde helt frisk, men det kom nok ud ret sølle xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Nov 05, 2013 9:39 am
Harry
Han havde slet ikke tænkt over hvad hun havde sagt, eller det havde han og han vidste også at hende og Charlie havde noget virkelig specielt sammen, men at det ville gå hende sådan på vidste han ikke. Vidste hun ikke at han var en gift mand lidt oppe i alderen, altså i hans øjne var det vel meget normalt at man fik børn? Dog bed han sig i læben, da han så at hun blev ret ked af det. Han gik hen og lagde sine arme om hende. "Det kan vente, nu fortæller du mig hvad end du har brug for at komme ud med" Sagde han stille, da han godt kunne mærke at hun havde en masse tankerne i hovedet. Han ønskede ikke at høre om hendes knuste følelser omkring Charlie, men han ville være der for hende uanset Charlie eller ej.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Nov 05, 2013 10:17 am
Electra Hun bed sig lidt i læben, da hun egentligt blev lidt overrasket over ham. Hun vidste at han ikke brød sig specielt meget om at tale om sådan nogle ting, så det betød ret meget for hende at han ville gøre det for hendes skyld. ''Undskyld.. Det er bare at.. Det er bare så skiderodet. Før jeg kom hertil der.. Småskændes jeg med min mor selvom hun.. Tager det meget roligt. Det hele er bare så.. Skideskrøbeligt.. Ikke kun med Charlie, men også dig som.. Rejser og.. Bandet er gået lidt i stå.. Og alle tror at jeg går ud og bliver supermodel for Victoria's Secret, og jeg.. Føler bare at jeg taber ansigt hvis de ikke tager mig ind. Jeg kan slet ikke overskue mit sidste skoleår og jeg har pjækket, ikke afleveret mine opgaver og det er kun et spørgsmål om tid før mine forældre finder ud af det..'' sukkede hun og vendte blikket væk fra ham, da hun slet ikke følte at det lettede en skid at tale om det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tirs Nov 05, 2013 6:18 pm
Harry
Selvom han virkelig hadet at snakke om følelser og han selv havde virkelig svært ved det, blev han alligevel virkelig stolt over at hun havde den tillid til ham og fortælle om sine tanker. Svagt bed han sig i læben, da han pludselig ikke vidste hvad han skulle sige, hvilket gjorde at han nok blev en smule tavs. Forsigtigt trak han hende tættere ind til sig, som tegn på at han var 'tilstede' og ikke bare stod og ignoreret hende. Electra virket altid så stærk. Havde det været anderledes hvis Charlie ikke var i billedet. Så havde hun ikke lige skændtes med sin mor, plus de skulle være sammen i New York. "Du må jo bare øve dine skills bedre af på mig, så skal jeg nok..sørge for at du bliver godkendt" Sagde han for at få lidt god stemning, selvom det nok ikke hjalp.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Nov 06, 2013 5:47 am
Electra Hun gav et lettere opgivende fnys fra sig, dog med et kort smil efter, da hun ville ønske at hun ikke havde rodet sig ud i så meget nogle gange. Det var stressende det hele, men der var alligevel intet hun kunne undvære. Det var kun hendes egen ''grådighed'' som stod i vejen for at hun kunne få lidt ro på tilværelsen. ''Det med Victoria's Secret.. Det er en drøm, men jeg tror bare langt fra at det er sikkert at jeg bliver valgt. Jeg er lidt for lav og så har jeg en smule overbid.. Ej, men det.. Er småting. Jeg føler bare.. At jeg bruger en helvedes.. Masse tid på blive forelsket i fyre, som jeg godt ved ikke gengælder det. Og.. Det går udover min skole og min hverdag mere end.. Jeg nok indrømmer. Og det er jo kun min egen skyld.. ''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Nov 06, 2013 5:59 am
Harry
Han brummede let og så på hende da han et eller andet sted var ret sikker på at Charlie virkelig holdt af hende. Han ville slet ikke bruge sin tid så meget på hende, hvis han ikke havde noget for hende, særligt ikke efter i dag hvor han åbenbart havde fået at vide at han skulle være far. Og hos ham havde Electra også en helt speciel plads, men det turde han ikke rigtigt sige højt. "Det rigtigt Electra, du kommer til audition fordi du tudse grim og de på ingen måde finder dig charmende" Sagde han og så 'strengt' på hende, selvom det helst skulle lyse ud af ham, at han var dybt ironisk. Det var egentlig ikke meningen, men hun skulle måske have tingene lidt 'dirkete', da det nok kun var meget få som blev kaldt ind til sådan et møde. Det med føleserne og fyre undgik han helst at svare på xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Nov 06, 2013 6:47 am
Electra Hun vidste egentligt ikke, om hun overhovedet 'gav mening' lige nu, for selvom hun kun var småfuld var det alligevel nok til at hun ikke helt vidste, om hun gjorde sig forståelig overfor ham. Hun vidste godt, at hun brokkede sig over småting angående Victoria's, men hun var så nervøs for at fejle at det var helt sindssygt. Det var værre end at skulle gå op til 100 eksamener på en gang. ''Jeg ved det godt.. Måske.. Fucker det bare ens selvtillid at man konstant falder for en eller anden som enten er gift eller.. '' Hun tav en smule, da det gik op for hende at hun ikke vidste hvordan hun skulle beskrive Harry. Følelserne viste han i går, men han havde endnu ikke indrømmet noget, så hun kunne vel ikke sige 'eller en der kun ser mig som ven'. Hun rømmede sig en smule og skævede ind i stuen mod hans barskab. ''Ferskenlikør'' sagde hun helt brat, inden hun gik en uden om ham for at komme ind i stuen xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Nov 06, 2013 8:02 am
Harry
Han vidste at han virkelig havde vist nogle følelser for hende i går, men bare ikke med ord. Dog måtte han indrømme at han efterhånden fik det værre og værre med at blive ved med at benægte at han ingen følelser havde for hende. Var det snart så langt ude at han bare holdt hende for nar? Han bed sig i læben, da hun 'heldigvis' afbrød hans tanker og gik med hende ind i stuen, da han fik det dårligt af at tænke på at han måske gik bare ryggen på sin bedste veninde. "Er du..sikker?" Hørte han alligevel sig selv sige, da han ikke vidste hvilket humør hun var i. Sommertider drak han sig væk når han var ked af det og det endte oftes galt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Nov 06, 2013 8:31 am
Electra Hun havde egentligt ikke lyst-lyst til at drikke, men hvis den sidste del af hendes fødselsdag skulle være bare lidt sjov, så var alkohol nu et fornuftigt sted at starte xD ''Jaja'' sagde hun, mens hun trissede hen mod hans barskab hvor hun fandt et par stablede shot-glas frem, som hun stillede hen på hans stuebord. Hun kiggede sig kort hen over skulderen og sendte ham et svagt smil. ''Du kan måske finde på en totalt overskridende drikkeleg?'' spurgte hun og tænkte kort tilbage på, hvordan de havde drukket body tequilas dagen før de tog ud på den katastrofale sejltur. ''Skriver du stadigt dagbog?'' spurgte hun, da hun kom i tanke om at han havde fundet hendes dagbog og fundet ud af, at hun var vild med ham. I mellem tiden hældte hun forsigtigt lakrids-shots op i to af glassene.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Nov 06, 2013 9:25 am
Harry
Han brummede let da han faktisk aldrig rigtigt som sådan havde skrevet dagbog i dagens form, da han et eller andet sted fandt det ret piget. Engang imellem tog han dog og skrev sine tanker og følelser ned. Han snakket sjældent om sine følelser med folk og sommetider havde han behov for at få sine hemmeligheder ud. "Naarh" Sagde han bare med et skævt smil, da han ikke brød sig om at indrømme sådan nogle ting, selvom hun kendte ham for godt til at vide sandheden. "Skulle vi så tage en drink hver?" Sagde han hurtigt og brummede let. "En overskidende drukleg?" Spurgte han og så kort tænkende ud, da han lige måtte finde på noget.