Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 23, 2013 8:44 am
Harry
Han kyssede hende hurtigt på hagen da hun begyndte at undskylde. det havde ikke været for at gøre hende utilpas at han havde sagt det, men for at drille hende lidt, måske på en eller anden måde også sige at han faktisk havde hørt det og ikke bare overhørt de ord. Selvom det måske var lidt pinligt for hende, så betød det pisse meget for ham og han ville føle sig lidt svinsk ved bare at ignorerer det. "Du skal ikke undskylde for dine følelser" Sagde han stille og kørte sin hånd hen over hendes arm for at nusse hende lidt. Han rankede sig ryg en smule ned, inden han forsigtigt lænede sig tilbage og trak hende med ned at ligge.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 23, 2013 9:18 am
Electra Hun smilede lidt af hans ord, da hun for første gang egentligt fornemmede at han rigtigt accepterede, at hun havde de følelser for ham som hun havde. Og ærlig talt, så ville hans argument om at han ikke havde noget for hende virke ret 'fladt' efter i dag. Hun lod sig blive lagt ned, da han trak dem ned i stolen og gav ham blidt et kys nær kæben, men hun kunne ikke dy sig for at lade det kys bevæge sig op mod hans læber. ''Du.. behøves heller ikke at undskylde for dine..'' sagde hun stille og mærkede et svagt sug i maven, da hun afslørede at hun ikke helt troede på at han kun så hende som en ven. Det ville være så ulogisk i hendes hoved hvis han stadigt holdte fast i det, for han ville på ingen måde kunne sige at 'det bare var sex', for det var det ikke. Hverken fra hans eller hendes side, det var hun sikker på.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Ons Okt 23, 2013 9:40 am
Harry
Han brummede let, da han ikke vidste hvordan han skulle svare på det spørgsmål. Derfor gengældte hans hendes kys, mens han kort tænke sig om. "Det behøves jeg heller ikke" Sagde han så til sidst. Han mente at han ikke behøvede at skjule sine følelser mere efter det de lige havde haft, da det vidst havde været ret tydeligt at der var mange følelser mellem dem. Men på den anden side kunne det også betyde, at han ikke behøvede af den grund at han simpelthen ingen følelser havde for hende. Det sidste ville være en ret ond kommentar, men han var ikke klar endnu til at stå frem med sine følelser. Hun måtte godt være lidt uviden lidt endnu.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 24, 2013 12:04 am
Electra Hun tog sig selv i at se lidt forvirret ud, men i stedet smilede hun bare og lod som om at hun havde forstået hans ord. Men ærlig talt, det gjorde hun ikke for det kunne betyde så meget jo? Men vidste aldrig rigtigt hvor man havde Harry og han var tit skide kryptisk og svær at forstå. Hun vidste at følelser bestemt ikke var hans force, men han havde bare vist meget af det i dag og dét var hun ret overvældet over. Måske ville det være dumt at presse citronen mere, selvom det var fristende blot at fortsætte. ''Jeg har.. Ikke prøvet noget lignende'' indrømmede hun, da hun egentligt troede at hun ville finde den mere 'romantiske' version af tæthed ret intetsigende, men det havde efterladt hende helt målløs og ekstatisk. Forsigtigt puttede hun sig mere ind til ham og kiggede kort op mod hans ansigt. ''Du sveder'' konkluderede hun bare og begyndte at grine lidt xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 24, 2013 7:58 am
Harry
Han håbet at hun ville lade sine spørgsmål ligge for nu, hun kendte ham så godt at hun ville vide at han altid ville prøve at 'krybe' uden om sine svar, hvis han ikke selv var klar til at fortælle. Mange af de mindre klasser var han kun kommet igennem på grund af sine taleevner og i dag var det også meget det han brugte når han snakkede med kunder, forskellen var bare at i dag kæmpede han virkeligt for tingene. Han kunne ikke lade være med at grine, da hun nævnte at han svedte, for det gjorde han virkelig. Faktisk så meget at han følte sig en smule småklam men et eller andet sted, var det vel også et godt tegn? xD "Det gør du vidst også lidt" Sagde han drillende og 'rykkede' en smule tilfredst på sig, da han nød at have hende så tæt på.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 24, 2013 8:08 am
Electra Hun skævede kort ned af sig selv og ganske rigtigt var hun ret fugtig hen over kroppen. ''Heldigvis kan jeg godt lide Dirty Harry..'' begyndte hun at grine fjollet, da den nok var lidt plat xD Hun lænede sig halvt hen over ham og placerede et blidt kys mod hans læber og kunne ikke lade være med at sukke helt opgivende, da hun følte sig så ''svag'' imens de kyssede. Hun vidste ikke rigtigt hvor de stod lige nu, men omvendt behøvedes de vel heller ikke at stå nogen steder. Det eneste som faktisk gik hende lidt på lige nu, var at hun havde en smule skyldfølelse i kroppen. Det var dumt, det vidste hun, men hun vidste at hvad hun havde gjort ville såre Charlie. Og det var det sidste hun ville, for han havde aldrig rigtigt såret hende. Men selvfølgelig skulle hun også leve sit liv, ligesom han levede hans. Hun trak sit hoved en smule til sig og skævede kort ned på Harry med et usikkert blik. ''Må.. jeg tage et bad?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 24, 2013 8:39 am
Harry
Han gengældte hendes kys og nappede hende i læben i det hun trak sig tilbage, da han lige skulle have det 'sidste' med. Før de havde været sammen havde det været ret vigtigt for ham at han skulle være bedre end Charlie, men nu gjorde det faktisk ikke noget. Han var overbevidst om, at det de lige havde lavet ville hun ikke kunne genskabe med Charlie, de måtte have noget andet sammen men i hans verden kunne intet måle sig med det, de lige havde haft sammen. "Mmh, jeg venter og tager et bad bagefter så" Sagde han med et lille smil, da han ikke gad at spørge om han kunne gå med, det ville nok også være hurtigere hvis de gik hver for sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Tors Okt 24, 2013 8:48 am
Electra Hun smilede lidt af ham, da han ikke skulle vide, at hun havde den skyldfølelse i kroppen. ''Jeg er tilbage om lidt'' smilede hun og kyssede ham blidt på kinden, inden hun rejste sig og hurtigt forsvandt ud på badeværelset. Da hun fik tændt for vandet, sukkede hun svagt, da det nu var rart at mærke det kølige vand over sig, når man havde været ret 'hårdkogt'. Selvom det hun lige havde haft med Harry var noget af det bedste, som hun nogensinde havde oplevet med et andet menneske, blev hun forbløffet over hvor stort et behov hun havde for at 'slette' alle beviserne. Duften skulle væk fra hende, sveden. Når hun tænkte på Charlie, fik hun det så dårligt, som om at hun havde været ham utro. Hun tog sig lidt til hovedet, da hun næsten var sikker på, at Charlie ikke ville have at hun skulle blive ked af det over at komme videre med sit eget liv, men hun kunne ikke lade være med at blive det. Forsigtigt slukkede hun for vandet og bed sig lidt i læben, da der ingen håndklæder var. ''Harry? Håndklæder!' råbte hun og tog en dyb indånding i et forsøg på at se glad og spændstig ud. For det var hun jo, det blev bare overskygget en smule.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 25, 2013 6:18 am
Harry
Han sad lidt i stolen og tænkte over hvad der lige var sket mellem dem. Han kunne ikke helt finde ud af med sig selv om han havde 'vundet' eller ej. Han var virkelig glad for at de havde været sammen, men han følte på en eller anden måde at han svigtede hende, siden han ikke bare lukket op og fortalte om sine følelser overfor hende. Når han ligefrem sad og fik dårlig samvittighed, hvorfor kunne han så ikke bare lukke op og fortælle hvad han følte? Han kom hurtigt tilbage til 'virkeligheden' da hun kaldte på ham. "2sek så er jeg der" Råbte han tilbage og rejste sig hurtigt op og gik ud i sit vaskerum hvor han fandt to ny vasket håndklæder som han gik ud på badeværelset med. "Der er et stort og et lille til dit hår, hvis du behøver" Sagde han med et lille smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 25, 2013 6:56 am
Electra Hun var virkeligt sur på sig selv over, at hun ikke kunne tillade sig selv at være 100% glad. Hun havde lige haft en fantastisk oplevelse og hun havde for første gang anet at Harry havde følelser for hende - og alligevel havde hun det bare skidt indeni, ikke på grund af Harry på nogen måde og hun fortrød bestemt heller ikke. Men hun forstod ikke hvorfor, at hun havde den 'utro-følese' i kroppen. Der var jo ingen som havde bedt hende om at vælge imellem dem - og hvorfor skulle hun? Der var jo ingen af dem der valgte hende alligevel. ''Tak'' sagde hun og trak forhænget væk med et skævt smil, inden hun forsigtigt viklede det store håndklæde om sig og begyndte tavst at tørre håret med det lille. ''Jeg.. Kan snakke med dig om hvad som helst, ikke?'' sagde hun stille og skævede kort mod ham, mens hun fortsatte med at tørre.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 25, 2013 7:09 am
Harry
Han så en smule undrende på hende, da hun på en eller anden måde virket mere stille end før. Han var ret sikker på, at hun ikke fortrød at de havde været sammen, fordi så havde han ikke fået 'lov' til at komme så langt med hende, men det virket alligevel som om at der var noget som trykkede hende. Kort bed han sig i læben, da hun spurgte om hun kunne snakke med ham om alt. "Selvfølgelig?" Sagde han og lød en smule usikker, da han lidt frygtede at hun alligevel ville fortælle ham at hun små fortrød. Han havde ikke lagt mærke til, at han helt ubevidst stod og nussede hendes skulder for at berolige hende lidt. Det kom en smule bag på ham, da han normalt ikke nussede om hende på den måde.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 25, 2013 7:31 am
Electra Hun skævede en smule ned mod hans hånd og kunne ikke lade være med at smile lidt over hans nussen. Selvfølgelig vidste hun, at hun kunne snakke med Harry om hvad som helst, men hun havde brug for at få lettet sit hjerte lidt, ellers ville hun gå og gruble over det resten af aftenen. Hun lagde forsigtigt det lille håndklæde henover vasken og lod sit våde hår hænge ned over hendes ene skulder. ''Det.. Er bare fordi, at jeg har det lidt.. Underligt. Jeg føler jeg svigter den Charlie når jeg er sammen med dig.. Og omvendt. Og.. Ja.. Måske er det dumt, for.. Jeg er single og jeg har ingen forpligtigelser.. Synes du at jeg.. Spiller på for mange heste?'' spurgte hun stille, da hun havde lidt brug for at høre andres meninger omkring det. Selv syntes hun at det eneste hun gjorde galt, var at hun havde en affære med en gift mand.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 25, 2013 7:50 am
Harry
Han brummede elt da han egentlig godt forstod hende. Han vidste ikke om det var upassende hvis hun følte at hun svigtede Charlie, men han trak hende ind i sine arme, da han lidt følte at hun havde brug for noget 'omsorg'. Han sukkede svagt, da han ville være ærlig overfor hende og derfor måtte se udover sine egne føleser. "Jeg synes ikke du skal have dårlig samvittighed over noget og du svigter ikke nogen. Du har ikke lovet dig væk til nogen, så..jeg kan ikke se noget er forkert så længe du gør, hvad du føler er rigtigt. Jeg..ved det er svært" Sagde han og vendte blikket væk, da det virkelig var svært for ham at tale om. "Altså...du skal ikke..føle dig svigter mig hvis du..sammen med Charlie" Sagde han næsten helt lydløst.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 25, 2013 8:10 am
Electra Hun lod sig blive trukket ind i hans favn og blev faktisk virkeligt glad for, at han tog hendes spørgsmål så pænt. Hun havde ikke lovet sig ud til nogle, nej. Men der var heller ikke nogle der havde spurgt hende, om hun ville være hans. Men hun havde stadigt en følelse af, at det hun gjorde var forkert og at hun sårede folk ved sine handlinger. Dog sagde hun intet, for hun bemærkede at hans stemme døde en smule hen til sidst. Selvom hans mening var moden og sikkert også 100% oprigtig, så fik det hende til at føle sig endnu værre. For hun ville have ham til at føle sig skyldig, hvis han var sammen med andre og dét var jo ikke fair. ''Tak..'' sagde hun stille og vendte hoved en smule om og gav ham et blidt kys på kinden. ''Men.. for at komme tilbage til det før.. Så.. Tak for det også.. Jeg kommer aldrig.. Til at glemme det''
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Fre Okt 25, 2013 8:28 am
Harry
Han havde virkelig ønsket at han ikke havde haft brug for at sige det sidste da det virkelig var svært at indrømme. Han havde mest af at lyst til at sige, at hun spillede på for mange heste og hun skulle passe lidt på. Et eller andet sted følte han også lidt, at hun kunne fortælle en masse om Charlie til ham uden at få dårlig samvittighed, men så når hun var sammen med ham fik hun dårlig samvittighed overfor Charlie. Eller snakket om hun sin dårlige samvittighed overfor ham til Charlie? Han rystede kort på hovedet, da han tankerne kørte rundt i hovedet på ham og han derfor var en smule fraværende. "Det var virkelig noget..særligt" Sagde han og så på hende med et lille smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 26, 2013 2:52 am
Electra Hun vidste ikke hvorfor at hun pludselig var plaget af så meget skyldfølelse. Det havde altid været der, men hun havde altid haft det mest over for Charlie, for han havde næsten indrømmet, at han var forelsket i hende. Harry derimod havde hele tiden sagt at han intet havde for hende, selvom hun nu betvivlede det efter i dag. Men hun havde altid haft mere 'travlt' med at have ondt af sig selv når det kom til Harry, men hun vidste samtidigt også at efter i dag, ville hun få skyldfølelse overfor Harry også. Selvom han måske stadigt benægtede det og havde klargjort for hende at hun ikke skulle have det dårligt med det, så var der en chance for at hun ville såre ham også. Og det var 100 gange værre end Charlie, for Harry var den person hun støttede sig mest op af i verdenen. ''Tror du at det.. Kunne ske igen?'' spurgte hun stille, mens hun helt henkastet kørte sin hånd op af hans mave.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 26, 2013 6:15 am
Harry
Han begyndte forsigtigt at ae hende op af ryggen med sin ene hånd, da han godt kunne mærke at det gik ham en smule på. Uanset hvor meget det gik ham på, så havde han virkelig en svaghed når han kunne mærke at der var noget som gik hende på. Normalt ville han aldrig snakke godt om en anden fyr eller sige, at hun ikke skulle tage hensyn til ham. Han smilede let, da hun spurgte om det kunne ske igen. Forsigtigt lænede han sig frem og kyssede hende blidt på hendes næsetip og nikkede let. "Det kan jeg vidst på ingen måde udelukke" Sagde han drillende og trak hende ind i et kram, da han af en eller anden grund havde behov for at trøste hende en smule. "Du har jo fødselsdagsfest imorgen, ikke?" Drillede han.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 26, 2013 7:50 am
Charlie
Han havde haft en virkelig dum dag. Han frygtet lidt at Electra skulle komme samme aften, men han glædet sig selvfølgelig også til at se hende, men det frygtelig var at Simona var HELT ved siden af sig selv. Hun havde hele dagen skældt ham en smule ud og været totalt stresset og rettet på alt hun kunne i nærheden af. I hans verden gjorde det ikke så meget at tingene til en fest var fuldstændig perfekte. Der var virkelig pyntet pænt op, men gå og rette de sidste detaljer lå slet ikke til ham. Men nu var han også vant til vilde rockkoncerter hvor sådan nogle ting ikke var så nødvendige. Han bed sig kort i læben, da gæsterne snart ville begynde at ankomme.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 26, 2013 8:02 am
Electra Hun var lige ankommet med sine forældre til festen og havde netop lige fået hilst på de andre gæster og fået lykønskninger fra dem. Alligevel tog hun sig selv i at lede lidt efter en bestemt person og virkede derfor nok en smule fraværende. Selvom det ikke ville være rart at se Charlie sammen med Simona hele aftenen, så kunne hun ikke lade være med at se frem til at snakke med ham igen. Hun skævede kort ned af sig selv og kunne ikke lade være med at smile, da hun blev helt glad af at se sin kjole. Den var mørkebrød, virkeligt tætsiddende, kort og nedringet. Hun havde jo lovet ham at gøre sig til xD Svagt bed hun sig i læben, da hun så ham inde i et andet rum. ''Jeg mangler lige at hilse på nogle'' sagde hun til sine forældre, inden hun forsvandt ned af en lille gang og ind i det rum, hvor hun havde set ham inde. Tavst lukkede hun blot døren.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 26, 2013 8:27 am
Charlie
Han bed sig i læben da han så at Electra kom ind til ham og lukkede døren efter sig. Heldigvis var han ikke bange for at blive opdaget her, da han vidste at Simona stresset rundt og havde gang i alle sine gæster og derfor aldrig plejet at skænke ham en tanke, udover når hun fik lov til at 'vise' ham frem. "Hey Electra" Sagde han og bed sig i læben, da han virkelig synes at det lød dumt, men han vidste ikke helt hvordan han ellers skulle hilse på hende. Forsigtigt gik han hen til hende og lagde sine arme om hende i et kram. Hvorfor skulle tingene pludselig virkelig anderledes bare fordi at de var til en fest sammen med en masse andre mennesker? "Jeg..har savnet dig" Sagde han stille og vendte blikket mod hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 26, 2013 8:34 am
Electra Hun kunne ikke lade være med at smile, da han kom hen og lagde sine arme om hende i et kram. Selvom det måske var lidt risikabelt at være alene i et rum sammen med ham, så tog hun alligevel chancen for at have ham lidt for sig selv før alle andre gæster også kom. ''Jeg har også savnet dig..'' sagde hun stille, mens hun forsigtigt placerede et kys på hans ene kind, i det hun svagt trak sig tilbage så hun kunne 'tjekke' ham bedre ud. ''Du ser godt ud..'' smilede hun lidt og huskede kort tilbage på hvor hun igår havde forklaret, at det ville blive værst for hende at holde fingrene for sig selv. Bare den skide duft af hans aftershave gjorde hende helt salig lige nu. ''Har I.. Haft travlt? Her er virkeligt pænt.. Jeg har lige takket Simona, mon hun er godt nok.. Stresset..'' forklarede hun og fik det egentligt lidt dårligt over, at hun gik i seng med hendes mand som tak.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 26, 2013 8:44 am
Charlie
Han betragtede hende kort og bed sig i læben da hun virkelig var flot. Han kunne mærke hvordan det helt sitrede i hans fingre for at få lov til at røre ved hende, men det var nok bedst hvis de ikke havde for meget nærkontakt. Han vidste ikke hvor længe de ville være alene og der kunne pludselig komme folk ind. "Jeg har hjulpet hvor jeg kunne, men Simona har været fuldstændig umulig hele dagen i dag. Hun..har skældt alle ud, selvom folk bare prøver at gøre sit bedste" Sagde han med et skævt smil, men han måtte dog indrømme at der virkelig var blevet fint pyntet. Han smilede skævt til hende, da det virkelig var mærkeligt at stå og føre en samtale om Simona, men det var også mærkeligt at han muligvis skulle snakke med hendes forældre senere.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Lør Okt 26, 2013 9:11 am
Electra Det var virkeligt irriterende, at hun følte at hun ikke kunne give sig selv helt 'fri' til at gøre hvad hun ville. De skulle være varsomme lige nu og skulle nok ikke stå alt for tæt. ''Så.. Skal jeg vel også sige tak til dig'' sagde hun og tog sig selv i at komme til at smile en smule flirtende, faktisk var det helt ubevidst xD Hun var sikker på, at hun nok skulle finde en måde at takke ham på, men at det nok ikke blev til festen. Hun lod blikket hvile lidt mod hans øjne for en stund og sukkede lydløst, for selvom der kun var gået en dag siden de havde mødtes i parken, så havde hun savnet ham og de blå øjne dér føltes helt 'hjemmeagtige' efterhånden. ''Jeg har det.. Helt dårligt over at du har gået og ordnet min fest, mens jeg bare har lavet.. andre ting'' sagde hun stille og vendte blikket væk. Hendes skyldfølelse forsvandt ikke just.
Trinse Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Okt 27, 2013 9:12 am
Charlie
Han brummede let da han ikke helt forstod hvad hun mente med at hun havde lavet andre ting, for i hans hoved havde hun vel ikke bare sat og ventet på at festen gik i gang? "Mmh, jeg kan se at du har fået gjort en del ud af dig selv" Sagde han med et lille smil, da hun virkelig så godt ud. Det gjorde hun altid, men i dag var det bare en smule ekstra. Han stod lidt og vidste ikke helt hvor han skulle gøre af sine hænder og sukkede derfor svagt, "Jeg ved ikke om jeg har ordnet så meget heller, altså..hvad mener du?" Spurgte han og blev en smule usikker, da han ikke helt vidste hvad hun mente.
Michelle Admin
Emne: Sv: Electra, Charlie & Harry Søn Okt 27, 2013 9:21 am
Electra Hun hadede at hun havde det så dårligt over det med Harry, måske ville hun i virkeligheden få det bedre hvis hun bare sagde det? Hun sank svagt en klump og kiggede op på ham med et lettere nervøst blik og sukkede svagt, det det var underligt at hun havde det som om at hun havde gjort noget forkert - for det havde hun jo i bund og grund ikke? Eller hvad? ''Det.. jeg..'' Hun nåede ikke at sige mere, før døren pludseligt gik op og hendes mor kom ind i rummet. ''Der er du! Jeg er ledt overalt altså.. Simona har lige kaldt til samling og du skal åbne dine gaver.. Hej.. Charlie'' sagde moren en smule forundret til sidst, dog smilede hun bare, selvom hun nok ikke helt forstod hvorfor de snakkede i et rum alene xD ''Nå for pokker.. Jeg var bare lige ved at spørge Charlie om en autograf'' svarede hun henkastet og bakkede forsigtigt et skridt væk. ''Jamen du kan da ikke lide sådan noget musik?'' sagde hendes mor, da hun var lidt ligeglad med at afsløre sådan noget xD