VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell

Antal indlæg : 1565

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeLør Aug 10, 2013 10:33 am

Lee
Han kunne allerede mærke en stor forandring fra imorges til nu. Det gik ham mere og mere på og han følte sig faktisk ulykkelig for første gang. Selvom hun var ved hans side lige nu, så lå tanken der stadigt og han havde svært ved at kapere det. Han kunne ikke tro sig selv. At han havde ladet det lort styre alt i hans liv og han i dag stod med ingenting. Hans familie havde skåret hånden af ham, de fleste venner og så var der Hazel, som var den person som han havde sovet allermest. ''Det hjælper jo ikke at udskyde problemerne.. Jeg.. Ved heller ikke om vi kan det her. Jeg ved kraftedme ikke om jeg kan leve med mig selv!'' råbte han helt opgivende, men han var ikke sur på hende, men sur på ham selv. Han tog en dyb indånding og lod blikket hvile lidt på hende i et tavst øjeblik. ''Undskyld..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 12:40 am

Hazel

Hun så helt forbløffet på ham, da han pludselig stod og råbte. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, men lige nu virket det dog til at det var ham som var mest påvirket af, at de var begyndt at ses igen. Men det var måske lidt dumt at tro, at han havde været helt kold over at se hende igen efter alt som var sket, selvom han måske havde virket sådan. Hun prøvede at finde ord, men hun vidste ikke hvad.Hun ville gerne trøste ham, om hun kunne aldrig få over sine læber, at det som var sket var okay og det ikke var noget han skulle tænke på, men det her ønskede hun heller ikke. "Det..har vidst ændret os begge ret meget" Sagde hun stille. Førhen havde hun altid set det gode i folk og tænkt de ville hende det bedste, hvor nu kunne hun ikke stole på folk mere og tog sine bekendtskaber 1 dag af gangen.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 12:46 am

Lee
Han hadede sig selv for at råbe, men han havde så mange frustrationer indeni blandt med skyldfølelse. Faktisk vidste han ikke, om det var en god idé for hverken Hazel eller ham selv at blive ved med at ses, hvis ''bivirkningerne'' var så store. At hun havde taget imod ham på den måde som hun havde, påmindede ham blot om hvor lille menneske han var og hvor stort et hun var, når hun kunne se igennem fingre med hvad han havde gjort, når han ikke engang selv kunne. ''Det.. Har det.. Jeg ved ikke.. Om det her er godt for nogle af os'' sagde han stille og pegede en gang mod dem begge og sukkede lidt. ''Selvom jeg.. Elsker at være sammen med dig, så.. Bliver jeg konstant.. Påmindet om hvor lidt jeg fortjener det''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 12:55 am

Hazel

Hun ville måske med tiden kunne ses med ham igen mere permanent, hvis de lidt kunne glemme fortiden. Kort vendte hun blikket i jorden, da hun dog godt vidste at det var et naivt håb. Flere gange i dag havde hun tænkt tilbage på dengang og hvergang han lavet en lidt forkert bevægelse blev hun en smule bange for ham. Hun vidste, at det de havde aldrig ville blive accepteret af nogle og et eller andet sted, accepteret hun det heller ikke selv. "Så det imorges gentager sig ikke og det er..vores hemmelighed" Sagde hun og så en smule fast på ham. Hun vidste ikke, om det var der han ville hen. Men det hele kørte rundt i hovedet på hende og hun havde lidt behov for et 'holdepunkt'. Hun kunne ikke ses med ham på denne måde, hvis de begge gik rundt med så dårlig smag i munden.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 1:10 am

Lee
Han havde det dårligt med at 'stoppe' det de havde haft gang i i dag. For jo, det havde været en god dag, men han kunne ikke lade som om at intet var sket og det var han heller ikke sikker på om hun kunne. Og at se hinanden på denne her måde vidste han heller ikke, om var den rette måde for dem begge under deres ''heling''. ''Jeg skal konstant.. Tænke på at jeg ikke må gøre noget forkert.. Det er udmattende.. Jeg bliver konfronteret med at jeg har været verdens største nar.. Jeg.. Kan ikke komme videre på den måde'' sukkede han opgivende, inden han svagt rystede på hovedet. Det handlede jo ikke kun om ham. Lidt usikkert gik han hen mod hende og tog forsigtigt fat i begge hendes hænder, mens han så hende i øjnene. ''Det er en god hemmelighed..'' sagde han stille.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 1:28 am

Hazel

Hun bed sig svagt i læben, da han kom hen og tog fat i hendes hænder. Hun vidste, at hun var nødt til at holde fast ved den beslutning, hvis hun skulle komme videre. Forsigtigt trak hun sine hænder til sig og rykkede sig et skridt tilbage. "Hvis..det er ok, så tager jeg hjem og sover" Mumlede hun stille. Hun havde følt en tryghed ved ham og huskede tingene fra dengang de havde haft et ægte forhold. Hun vidste ikke, om de negative følelser ville kunne vælte ind over hendes ligeså hurtigt eller om hun ville fortryde, at de havde været sammen i dag? "Jeg..har brug for at være lidt alene" Sagde hun stille. Hvis det i morges skulle være en hemmelighed, så kunne de vel ikke ligge i samme seng nu? "Men du har ret. Det er en god hemmelighed" Sagde hun stille.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 1:55 am

Lee
Han nikkede lidt, da det nok var bedst at hun tog hjem. Selvom det ville blive virkeligt hårdt at se hende gå fra ham igen, så vidste han at det var den rigtige beslutning, at de skulle tage den lidt med ro. At de ord først var kommet fra hans mund var han dog overrasket over. At det var ham, som først havde følt 'trangen' til at bakke ud fordi at han ikke kunne klare det. Faktisk havde han troet at det ville være hende og at han ville være den stærke af dem, men han var mere mærket af det hele end han troede. ''Du.. Kan bare tage resten af de penge der blev til overs fra taxaen.. Der er måske nok til at du kan tage en hjem også'' brummede han og kiggede ikke rigtigt på hende.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:01 am

Jake
Han havde fået skaffet Hazels penge hjem igen og havde derfor besluttet sig for at aflevere dem så sent som muligt, så hun ikke se ham. De penge havde redet ham som en mare, så han glædede sig virkeligt til at få det ud af verden og at hun ville vågne op til en glædelig overraskelse imorgen. Han stod nu af bussen ved hendes lejlighed og efter kort tids gågang stod han foran opgangen, hvor der hang en masse brevkasser. Han fandt den med hendes navn og fik konvolutten med penge smidt ind. Der stod intet på den, den var bare helt blank. Han sukkede tilfreds, da han endeligt kunne se fremad igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:09 am

Hazel

Hun havde taget pengene fra Lee til en taxa og var nu netop komet hjem. Hun var ret træt og gik derfor bare ind i sin opgang, dog blev hun lidt forskrækket da hun så Jake stå foran alle postk(o)asserne xD "Jake.." Sagde hun en smule forundret og bed sig i læben, da hun ikke vidste hvad han lavet her. Havde han været oppe for at se om hun var hjemme? Forsigtigt skævede hun til sit ur og derefter på ham, "Hvad laver du her?" Sagde hun stille. Hun var stadigvæk lit flov over deres sidste møde, men det var alligevel også lidt svært hvor de stod nu, han havde jo sagt at han havde lyst til hende i ikke beruset tilstand. "Du må undskylde..der sidst" Sagde hun og bed sig let i læben.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:17 am

Jake
Han bed sig hårdt i læben, da han hørte Hazels stemme bag sig. Hans hjerte begyndte at slå hurtigt og han mærkede hvordan hans håndflader blev helt fugtige, da det var det værste tidspunkt hun kunne dukke op på. Han havde slet ikke regnet med, at hun ville være oppe på det her tidspunkt. ''Jeg.. Ville bare se om du var hjemme.. Jeg var lige i nærheden..også..'' han kunne ikke lade være med at stamme en smule, da han var så nervøs over at det skulle blive opdaget. Han trak vejret dybt en enkelt gang for at kunne slappe mere af. ''Det skal du ikke tænke på.. Når man bliver fuld, så bliver man altid lidt.. Skør'' sagde han efterfulgt af et nervøst grin. Han håbede at hun ikke havde set, at han havde proppet noget i hendes postkasse.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:30 am

Hazel

Hun følte det en smule underligt, at han var dukket op på dette tidspunkt. "Jake..klokken er virkelig mange" Sagde hun lidt dumt. Inden hun gik hen og åbnede sin postkasse og tog nogle breve ud. Hun brummede en smule undrende, da der var en kuvert uden noget på, men hun lagde ikke mere mærke til det, da der også var flere breve i mellem. I stedet så hun hen på ham og derefter hen mod trappen op til hendes op. "Vil du med op så?" Spurgte hun og gik hen mod sin trappe. Hun blev en smule mere afslappet, da han sagde at hun ikke behøvede at tænke på den anden aften, men derfor var det stadigvæk pinligt. "Lidt skør?" Sagde hun og så på ham med et hævet bryn, inden hun dog begyndte at grine.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:38 am

Jake
Han overvejede kort, om han bare skulle løbe sin vej, men så ville hun da først blive mistroisk om at han var skør - og det var endda uden alkohol xD ''J...ne..ja?'' sagde han, da hun inviterede ham med op. Han havde jo sagt, at han var kommet for at besøge hende, så han kunne ikke sige nej nu? Han sank svagt en klump, da han fik øje på brevet i hendes hænder, men han vendte hurtigt blikket op mod hendes øjne, da hun ikke skulle se at han havde øjnene på det brev. Han fulgte med hende op af trapperne og stoppede foran hendes dør. Han havde intet sagt på turen op, da han var så bange for at han blev opdaget på stedet nu. Han følte sig lidt som en skoledreng, der var på vej hen til rektor for at få skæld ud.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:51 am

Hazel

Hun så en smule undrende på ham, da han gik efter hende og var helt tavst og intet gjorde. Hun fik åbnet sin dør og tog sin sko af og fik lagt sine breve og taske på en stol, så stod lige inden for døren. Hun vendte sig om og så lidt undrende på ham, da han ikke rigtigt svaret ordentligt på om han ville med ind eller ej. "Jake, hvad der galt?" Sagde hun og rykkede en smule på sig, da hun havde en svag idé om, at det var det som var sket mellem dem sidst. "Du påstår du kommer for at besøge mig, men alligevel vil du ikke rigtigt med ind? Har jeg gjort noget?" Sagde hun forvirret. Hun var nok lidt mere oppe at kører nu, fordi det med Lee også lige var sket. "Ødelagde det sidst..for meget?" Sagde hun stille og bed sig i læben.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 5:47 am

Jake
Han 'vågnede' en smule, da hun begyndte at tale til ham. Det var lidt flovt, at han ikke bare kunne være som normalt, men hele tiden mentalt forsvandt, fordi at han var så nervøs. Han fulgte med indenfor, vippede sine sko af og vendte sig derefter om mod hende. ''Nejnej, det gør intet.. Du har intet gjort. Jeg har.. Det bare mærkeligt med Nick.. Jeg snakkede med hans far. Han må ikke få gæster i noget tid'' brummede han og håbede lidt at hun ikke ville kunne linke ham til det brev, når hun besluttede sig for at åbne det. Han prøvede at slappe af i kroppen, men han var konstant anspændt og han vidste ikke hvad han skulle gøre for at blive 'normal' igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 7:39 am

Hazel

Hun brummede let, da han snakket om at Nick ikke måtte få besøg de første par uger. Et eller andet sted, lød det også meget rigtigt, da han nok lige skulle falde til osv. Hun gik ud i sit køkken og fandt en cola til dem hver. "Jeg må virkelig have været fuld, jeg opdaget slet ikke at det påvirket dig så meget sidst vi sagde" Sagde hun for at stikke en lille smule til ham, da han havde været nogenlunde okay der. Ikke engang da hun havde fortalt at Nick havde slået hende, havde han opført sig sådan. Hun gik hen og tog sine breve igen og brummede let, "Hvem fanden aflevere et tomt brev?" Sagde hun og trak let på sine skuldre.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 7:48 am

Jake
Han rykkede en smule usikkert på sig, da han ikke helt vidste hvad han skulle sige. ''Jaeh du.. Var pænt væk..'' mumlede han stille og undgik lidt at snakke om hans 'reaktion'. Men da hun så tog brevet op i sine hænder, mærkede han igen hvordan han begyndte at trække vejret hurtigt og begyndte at flakke med sine øjne. Han vendte blikket en smule ned og blev ved med at sige til sig selv inde i sit hoved, at han måtte tage sig lidt sammen nu, så han ikke ødelagde det for sig selv. ''Måske er det et skattekort'' sagde han med et skævt smil og prøvede at lade som intet og som om han intet kendte til det. Men han var nok verdens dårligste løgner.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 7:54 am

Hazel

Hun kunne ikke rigtigt tro, at det var et skattekort da der altid var afsender på og et stort fedt SKAT mærke på. Pludselig gik det op for hende, at han faktisk havde stået ved hendes postkasser og at han virket underligt mistænkelig. "Det kunne også være et kærestebrev fra en..hemmelig beundre" Sagde hun og så helt drillende hen på ham. Hun havde lidt på fremmelsen at brevet var frem ham, men måske ønskede han ikke at hun åbnede den mens hun var der? Kort bed hun sig i læben, da hun alligevel var en smule usikker. Derfor så hun helt uskyldigt hen på ham, "Skal jeg åbne det eller vente?" Sagde hun og lagde spørgende sit hoved på skrå.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 8:12 am

Jake
Han begyndte at smile en smule febrilsk, da hun sagde at det var et kærestebrev. Det fik ham til at tænke på, om hun mon forbandt ham med brevet? Han blev nødt til at forholde sig så 'casual' og udvidende om det som muligt, selvom han indtil nu havde opført sig som en rendyrket tumpe. ''Du kan prøve at se hvad det er.. Det er lidt underligt at aflevere sådan et brev og.. Du må være nysgerrig efter at se hvad det er'' sagde han og trak lidt på sine skuldre. Hvis han havde sagt nej, så havde hun jo endnu mere troet på at det brev var for ham. ''Jeg er også lidt nysgerrig nu'' sagde han, igen bare for at fjerne hendes 'mistro' til ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 8:21 am

Hazel

Hun kunne ikke rigtigt se, hvem der ellers skulle have været kommet med brevet, men på den anden side havde hun heller ikke været hjemme siden i går, da hun havde været sammen med først Jake og efterfølgende Lee. Hun lagde de andre breve væk og åbnede forsigtigt brevet. Hun bed sig kort i læben, da det var de penge som hun havde manglet den sidste måned. Hun kunne udelukke Nick, Electra og Lee havde hun været sammen med. Men hun kunne vel også udelukke Jake. Han virket ikke som en, som manglede penge. Hun bed sig i læben og så bare helt forvirret på ham, da tingene ingen mening gav nu xD
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 8:48 am

Jake
Han så på hende med et undrende blik - Så godt han nu kunne, inden han derefter kiggede på pengene i hendes hånd. ''Sagde du ikke, at du manglede nogle penge? Er det.. Dem du mangler?'' spurgte han og holdte sin 'undrende' mine, selvom han virkeligt bare overvejede at sige 'det var mig', men han turde ikke og det fik ham til at føle som en kujon. Han sank svagt en klump, da han var bange for at hun ville kunne linke de to ting sammen, men hun så ikke 'sur' ud eller noget. Kunne han virkeligt slippe fri for det? ''Har du.. Glemt at du har haft lånt nogle penge ud.. eller?'' brummede han for at få hende til at overveje en masse muligheder.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 8:58 am

Hazel

Hun fandt en en smule underligt, at han prøvede at finde på undskyldninger og hendes mistanker til ham blev større og større. Men hun kunne slet ikke sætte Jake sammen med at tage penge. Men han burde kende hende godt nok til at vide, at hun havde iorden i sine ting og at der altid var pænt og rydder, derfor også i hendes regnskaber. "Jeg har aldrig betalt noget for sent. Det er præcis de her penge jeg manglet, jeg låner aldrig ud når jeg ikke selv kan betale mine regninger" Sagde hun fast. Hun havde fået penge af Lee og hun vidste, at selvom de ikke ville ses på samme måde mere, kunne hun altid låne af ham. Nick var flere 100 kilometer væk. "Jake..nu spørger jeg bare. Er det dig?"
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 9:22 am

Jake
Selvom han virkeligt ikke ønskede at hun fandt ud af det, så vidste han også godt, at hun ikke var dum. Bare det at han var hjemme hos hende på det tidspunkt her var i sig selv mistænkeligt nok. Alligevel tog han sig selv i at ryste på hovedet, men ligeså snart han havde gjort det, så fortrød han med det samme. Han sukkede svagt, da han måtte være en mand for engangs skyld. Han havde i forvejen løjet omkring hans fortid med Valerie og hvis de virkeligt skulle være venner, så ville det være dumt at lade sådan en tydelig løgn ødelægge det imellem dem. ''Det.. Var mig'' sagde han stille og vendte blikket en smule væk fra hende. Han skammede sig virkeligt meget over det som han havde gjort og det havde han lige siden han havde taget dem.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 9:26 am

Hazel

Hun så på ham og slappede en smule af da han rystede på hovedet, "Det vidste jeg også...godt" Sagde hun, selvom hendes sætning døde helt ud til sidst. Hun så bare helt dumt på ham, da han faktisk lige havde indrømmet. Hun forstod slet ikke, hvad han skulle bruge de penge på. "Jake..jeg..jeg havde ikke flere penge end det, hvis ikke Lee havde hjulpet mig, havde jeg ikke engang til mad" Sagde hun og tænkte slet ikke over, at han ikke vidste hvem Lee var. Hun så kort ned på pengene og slet ikke hvordan hun skulle reagere. Var der virkelig ingen ordentlige mennesker i hendes liv? "Hvorfor tager du penge også aflevere dem tilbage?" Spurgte hun lidt dumt.
Mychell

Mychell

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 9:52 am

Jake
Han tog en dyb indånding, mens han besluttede sig for at hun nok burde vide hele sandheden. ''Jeg manglede dem heller ikke..'' sagde han stille og kiggede ned på sine fødder. Han kunne slet ikke kigge hende i øjnene overhovedet, da det var virkeligt flovt at han havde taget dem. Selvfølgelig havde han taget dem med vilje, men omkring penge kunne han bare ikke styre sig selv. Men han forventede ikke forståelse fra hendes side overhovedet. ''Jeg.. Den.. Dag du sagde at du havde været sammen med Nick.. Der.. Blev jeg så.. Vred og ked af det.. Også så jeg de penge stikke op også.. Tog jeg dem.. For at spille dem op.. Det.. Er noget jeg er lidt forfalden til.. Når det går lidt skidt'' indrømmede han og sukkede opgivende, da det at han var ludoman ikke var det fedeste at stå og indrømme.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 10:11 am

Hazel

Hun rynkede en smule på næsen, da han sagde at han havde spillet hendes penge op. Hun havde ikke engang overskud til at blive sur på ham, men hun fik det pludselig virkelig dårligt. Lee og Nick havde slået hende og Jake stjal fra hende. "Hvor længe har det stået på?" Spurgte hun og lød måske en smule spydig. Men hun forstod ikke, hvorfor at han ikke havde sagt noget omkring det noget før. Hun vendte blikket i jorden og rykkede en smule usikkert på sig. "Hvad hvis jeg ikke havde set dig, havde det så været en hemmelighed for..evigt?" Spurgte hun stille. I hendes verden kom man ikke særligt langt med løgne.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 8 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 8 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick og Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: