Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 6:38 am
Lee Han brummede tilfreds, da han kunne både se og mærke på hende at hun var kommet. Selvom hun var det, lod han stadigt sin hånd røre hende mellem benene, mens han fortsatte med at støde på hende med hårde ryk. Han bed sig hårdt i læben, da han var ved at komme og gav sig derfor til at støde så hårdt han kunne, da han var helt ukontrolleret og bare ville opnå klimaks så hurtigt som muligt xD Han kom i hende med et støn og trak vejret hurtigere end en marathonløber som lige havde løbet 43km. Han stod lidt og fik luft igen, før han forsigtigt trak sig ud af hende og istedet vendte blikket op mod hendes med et svagt smil. ''Fuck.. Ja det må man sige'' smilede han drillende af hende.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 7:44 am
Hazel
Hun smilede let af ham, da han svedte mindst ligeså meget som hende. "Hvor kom det lige fra?" Mumlede hun lidt dumt, da de pludselig havde overfaldet hinanden xD Men mon ikke, at de begge havde savnet hinanden og at det så var den 'forløsning' de begge havde ventet på xD Hun sad stadig og kæmpede lidt med sin vejrtrækning og så kort ned af ham, inden hun lod sin finger køre hen over hans brystkasse, hvorefter hun lænede sig frem og blidt kyssede ham ved hagen. Hun blev pludselig en smule usikker på på. Var det her bare noget som skete en enkelt gang eller havde det sat gang i noget hos ham? Et eller andet sted, håbede hun lidt på det sidste.
Mychell
Antal indlæg : 1565 Join date : 02/04/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 7:55 am
Lee Han havde ikke lyst til at trække sig væk fra hende. Selvom han vidste, at han skulle passe på med hvad han følte for hende, så var der alligevel et håb som spirede inde i ham om at de måske kunne komme videre. Men han vidste, at hun måske aldrig ville stole på ham som før i tiden. Han smilede lidt af hende og lod forsigtigt begge sine hænder hvile ved hendes skuldre og vendte blikket op mod hendes øjne mens han svagt trak på sine læber. ''Det kom.. Pludseligt. Jeg.. Havde godt nok aldrig troet, at jeg skulle opleve det igen..'' sagde han stille, mens han forsigtigt placerede et kys på hendes læber. Han vidste ikke hvad han måtte og ikke måtte. Havde det været en engangsknald? Var det at kysse hende efter for meget?
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:11 am
Hazel
Hun smilede let, da han kyssede hende ved hendes læber. Det var ligesom, at det gav hende det svar som hun manglet. Hun lod sin finger køre lidt hen over hans brystkasse igen, da hun ikke rigtigt kunne lade være xD "Er du i..bil, fordi så ville vi måske kunne køre hjem til dig eller skal du arbejde?" Spurgte hun stille, da hun jo var dukket op ret tidligt. Hun vidste ikke, hvor meget han skulle nå, men han havde altid travlt på sit arbejde, men så længe hun i det mindste op til, at hun gerne ville se ham igen. Hun vidste dog ikke, hvor meget hun burde 'give' lov til i fremtiden, men lige nu havde hun brug for alt den opmærksomhed og omsorg hun kunne få.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:18 am
Lee Han bed sig lidt i læben, da han nok ikke kunne løbe fra sit arbejde. De fleste kom jo som sagt efter 12 og hvis der ingen træner var, så ville de nok blive lidt skuffede xD ''Jeg er nødt til at blive.. Men.. Du kan godt få min nøgle og tage hjem til mig.. Jeg er hjemme ved fem tiden'' sagde han stille, mens han forsigtigt lod sine fingerspidser køre langsomt ned langs hendes arme. Han vidste, at de nok blev nødt til at snakke om hvad der skulle ske fremover - hvis der overhovedet skulle ske noget fremover. Men stedet og tiden var ikke til det lige her. Han skævede let ned mod hendes kjole og begyndte at smile lidt. ''Du plejer da ikke at gå med kjole? Ny stil?'' smilede han drillende, da han virkeligt ikke kunne mindes at han havde set det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:40 am
Hazel
Hun bed sig let i læben, da han sagde at han ikke ville kunne tage med hjem nu, da hun kort følte det som en afvisning dog kunne hun ikke lade være med at grine, da han lige havde fået nøglen til sit kontor, så gav han nøglen til sin lejlighed. "Så har jeg da et par timer til at snage i" Mumlede hun drillende, inden hun dog så på ham. "Ville du så ikke kunne tage noget købe mad med hjem? Jeg kunne godt spise sådan noget..rigtig stærkt" Sagde hun med et lille smil. Hun skævede kort tilbage til sin kjole, kort overvejet hun at komme med en løgn om, at hendes andet tøj var til vask, men så ville han først tro at hun var syg xD "Jeg..ville bare prøve lidt nyt. Jeg synes andre er så flotte i kjoler, men..ved ikke om det mig" Grinede hun.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 8:50 am
Lee Han bukkede sig forsigtigt ned for at samle hans boxers op, som han hurtigt trak over sig, da han lige tænkte på, at der nok snart ville dukke nogle op og det nok var bedst at de fik tøj på xD Han gik derefter hen mod hans jeans, hvor han efter lidt rusken fandt hans nøgler, som han kastede hen på bordet ved siden af hende. Derefter gik han blot hen til hende igen, da han ikke rigtigt havde lyst til at arbejde, da hans tanker konstant ville være hos hende og ikke på en masse svedige unge der ville slås hele tiden. ''Hmm.. Thai, indisk eller kinesisk?'' brummede han, da der var så mange forskellige take aways på hjemvejen. Hans forhåbninger om at der kunne blive noget mellem dem kunne ikke lade være med at stige en smule - Hun ville jo også bruge tid sammen med ham efter dette.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:05 am
Hazel
Hun tog hans nøgler og lagde ned i en lille taske, som hun havde haft med og lagt på hans bord inden hun kom. Hun lod let sin hånd blidt stryge hen over hans kind, inden hun hoppet ned fra bordet og tog sine trusser og kjole på igen. "Hmm, indisk. Ellers bare tag hvad der er nemmest for dig" Sagde hun med et lille smil, da hun var frisk på at spise alt, men hvis han ligefrem gav hende et valg xD Hun gik hen til ham igen og betragtede ham kort. Det var underligt, så mange timer hun havde brugt på ham og alligevel havde hun ikke fået nok? "Jeg ligger mig nok til at sove lidt, jeg stadig meget træt" Sagde hun stille, da de sidste par dage stadigvæk lå i kroppen på hende. "Hvilken bus er det som går hjem til dig?" Sagde hun stille og kyssede hende blidt ved hans brystkasse. Hun ville ikke bruge penge på en taxa, da hun allerede var lidt bagud.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:14 am
Lee Han tog resten af sit tøj på, mens han kort skævede til sit ur. ''Indisk bliver det'' sagde han, da han også foretrak det mest xD Han lod blikket hvilke lidt på hende, mens han nikkede let. Forsigtigt bukkede han sit hoved ned, så hendes læber ramte hans, da han ikke rigtigt var tilfreds med kun at få kys ved hans brystkasse. ''Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne tage med dig hjem'' sagde han stille og lod sine læber glide forsigtigt op mod hendes pande som han blidt gav et kys. Forsigtigt tog han sin pung op af lommen og gav hende 20 pund i hånden, da han ikke ville have at hun skulle tage bussen xD ''Den der hedder route 11. Men tag en taxa. Der er virkeligt mange mennesker med det offentlige lige nu..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:33 am
Hazel
Hun bed sig let i læben, da hun fik penge til en taxi hjem, "Tak" Sagde hun stille og kyssede ham ved hans overlæbe. Hun vidste, at han i ikke påvirket tilstand altid havde behandlet hende godt og 'passet' lidt på hende, men hun håbede ikke at han gjorde det fordi, at han følte at han stod i 'gæld' til hende over det som var sket. "Jeg ser frem til du kommer hjem så" Sagde hun med et lille smil og vendte sit blik mod hans. Hun vidste, at de nok skulle have en mere eller mindre seriøs samtale samme aften. Ingen af dem ville rigtigt kunne acceptere at se den anden, uden at have en eller anden form for 'grundlag'.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:40 am
Lee Han var på vej op af trapperne til sin lejlighed. I sine hænder havde han to poser fyldt med mad. Der var blandt andet spyd, små indiske grøntsagspandekager, og så to risretter med stærk karry/masala sovs og lam. Han havde virkeligt glædet sig til at komme hjem igen. De timer som han havde tilbragt på jobbet havde sneglet sig af sted og han havde kigget på sit ur konstant mens han samtidigt nok havde været en lidt fraværende træner for de unge. Han bankede forsigtigt på døren, da han jo havde givet sine nøgler til Hazel. Han stillede poserne ned og gav sig til at vente på at hun åbnede op for ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:52 am
Hazel
Hun havde ligget og sovet hele dagen og var stået op for små 45min siden, hvorefter hun havde taget et bad. Hun havde fundet en af hans t-shirts som hun havde taget på og havde egentlig kun trusser på indenunder, da hun jo ikke havde haft noget indenunder sin kjole. Hun skyndte sig hen og åbnede døren og smilede let, da hun så ham. "Kom indenfor" Sagde hun drillende og trådte et skridt ti siden. "Jeg lånte altså en t-shirt" Sagde hun lidt dumt, da det nok ikke var så svært at se, da den var en smule stor til hende. Hun nikkede let ind i stuen, hvor hun allerede havde dækket op til dem, da de jo havde aftalt at spise.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 9:57 am
Lee Han tog forsigtigt fat i poserne, inden han gik indenfor. ''Det er helt i orden'' smilede han skævt og betragtede hende lidt, da der nu var noget sexet ved at en pige bruge ens tøj xD Han overvejede lidt, at gå hen og give hende et kys på munden, men han turde ikke. Han vidste ikke rigtigt hvor de stod og hvad han kunne tillade sig, men det var nok dét, som de skulle drøfte senere, for han havde i hvert fald brug for at vide hvor de stod - hvis de overhovedet stod nogle steder. ''Lad os spise mens det varmt'' smilede han skævt, inden han gik hen til spisebordet hvor der var dækket op. Han lagde nogle spyd ved hver deres tallerken og trak forsigtigt 2 lukkede pakker op med risretten samt grøntsags'kagerne'. ''Jeg håber du kan lide lam?'' brummede han.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:06 am
Hazel
Hun smilede let, da han intet havde imod at hun havde lånt noget af hans tøj. Forsigtigt gik hun frem og gav ham et hurtigt kys på kinden. Hun vidste, at det ikke ville blive for meget, da det også kunne tages som en form for tak. Hun gik hen til bordet og satte sig ned og smilede let, da hun faktisk var virkelig sulten. Hun havde intet fået at spise hele dagen, da hun jo havde sovet. "Mmh, det kan jeg" Sagde hun helt tilfreds, inden hun begyndte at spise. Kort skævede hun til ham, "Hård dag?" Spurgte hun med et skævt smil. Hun havde altid syntes, at hans arbejde havde været spændende at høre om. Så længe, at folk altså ikke kom alt for meget til skade xD
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:14 am
Lee Han bed sig lidt i læben, da han igen blev 'ramt' af et tilbageblik. Alt det, som de lavede lige nu; hentede mad, spiste sammen, så tv sammen, det var jo helt som i gamle dage. Men alligevel var der en vigtig ting som var ændret og det var hendes tillid til ham. Han vidste ikke rigtigt hvilket ben han skulle stå på omkring hende, da han følte sig så forvirret efter at de havde været sammen imorges. Hans satte sig forsigtigt ned på sin plads, inden han svagt rystede på hovedet. ''Nix.. Alle artede sig i dag og jeg er kommet i kontakt med en ungdomsklub, hvor de vil sende nogle drenge hen til mig, for at komme af med nogle kræfter. De har åbenbart været ude i bandemiljøet'' brummede han og smagte på maden. Det var ret stærkt, men det elskede han.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:28 am
Hazel
Hun kunne godt mærke, at stemningen mellem dem var en smule anderledes, end hvad den havde været om morgenen. Det var ligesom, at de begge to var bange for at træde ved siden af og sige noget forkert. "Jeg var lidt..bekymret for om det stadig ville fungere ligeså godt, når du kom ud igen" Sagde hun stille. Hun vidste, at Lee var den som lidt holdt sammen med bokseklubben, men på den anden side vidste hun også at han havde nogle gode kontakter. Hun smilede let, da det virkelig var stærkt. "Tjaeh, jeg bad jo om stærk mad" Grinede hun. Hun tog lige nogle cola til at skylle lidt ned med.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:36 am
Lee ''Jeg fik min forretningspartner til at holde styr på det'' brummede han. Denne 'partner' var en af hans gode venner - også bedre kendt som en af hans partnere når det kom til stoffer. De to havde virkeligt lavet mange penge sammen på grund af stoffer og bokseklubben var blot en afledningsmanøvre for at andre ikke skulle blive opmærksom på, at den primære indtægtskilde altså var stoffer. Han rømmede sig en smule, mens han kort betragtede hende. ''Tak.. For imorges'' sagde han efter lidt tid med et svagt smil på læben, da han tænkte tilbage på hvor rart det havde været. Han kunne ikke huske, hvornår han sidst havde nyt et knald så meget - men så havde der omvendt heller ikke været en tørke på over et år.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 10:54 am
Hazel
Hun mærkede, hvordan at hun blev helt rød i kinderne i det, han sagde tak for deres knald om morgnen. Selvom hun havde været på om morgenen og normalt aldrig havde noget imod, at snakke om sex, så blev hun alligevel nervøs når hun selv havde været indblandet. "Det..var så lidt" Sagde hun og fniste en smule fjollet. Hvorfor at hun pludselig blev så nervøs overfor Lee, vidste hun ikke da de havde været sammen så mange gange før, men hun blev usikkert, når hun ikke vidste hvor de stod, men hun havde heller ikke været den mest frembrusende pige på netop det område. "Var..det noget du kunne finde på et gøre igen?" Sagde hun lidt dumt.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:23 am
Lee Han rømmede sig igen - men denne gang fordi, at karryen kradsede ham en del i halsen xD Svagt skævede han hen mod hende og kunne ikke lade være med at smile for sig selv, da hun lignede en tomat i hovedet. Det overraskede ham lidt, for de havde jo været sammen rigtigt mange gange også kunne han stadigt gøre hende helt forlegen. Alligevel trak han smilet en smule sammen igen, da samtalen blev drejet hen på et mere seriøst plan. Det var nok lidt det spørgsmål, som de begge godt kunne tænke sig svaret på. ''Det.. Øhm..'' mumlede han lidt usikkert, da han ikke vidste hvordan han skulle svare. Selvfølgelig ville han det, men han følte alligevel at den beslutning lå mest hos hende. ''Det.. er vist noget, du skal spørge dig selv om..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:46 am
Hazel
Hun brummede let, da han sendte spørgsmålet tilbage til hendes selv. "Lee, jeg vil gerne vide hvordan du ser mig, inden jeg kan svarer på sådan noget. Hvis du blot ser mig som..en eller anden ubrugelig tøs som du kan kneppe, så...er svaret nej" Sagde hun stille. Dengang han havde været på stoffer, havde han tit kaldt hende en ubrugelig tøs og hun vidste, at den sved lidt ved ham derfor. Men førhen, havde han aldrig været så god til at snakke 'følelelser' og sådan, hvis man ikke presset ham lidt. Hun spiste lidt tavst videre og holdt blikket i jorden. Frygten for, at han udnyttede hende, lå der faktisk stadig, da han var skide god til at manipulere og charmere folk.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:50 am
Lee Han så en smule stumt på hende, da hun lukkede sådan én ud. ''Hvad'' sagde han og kunne mærke, at den alligevel brændte lidt i ham. Det var ikke lige det svar han havde håbet på og gik hun virkeligt og tænkte, at han mente sådan nogle ting omkring hende? Han lagde sit bestik fra sig, da den kommentar næsten tog al hans appetit fra ham. ''Sådan ser jeg dig ikke. Og hvis du virkeligt virkeligt troede det, så havde du sgu nok så meget selvrespekt, at du ikke ville gøre det imorges'' sagde han og lød nok en smule mere sur end hvad han egentligt ville. Han vidste godt, at han skyldte hende meget. Men at han skulle blive ved med at høre på hvor forfærdeligt et menneske han havde været i fortiden gjorde ondt, for han vidste det jo godt og han prøvede så ihærdigt at bevise, at han ikke længere var sådan.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 11:57 am
Hazel
Hun bed sig lidt i læben, da han vidst blev lidt sur. Hun sad lidt uden at sige noget. Hun vidste ikke, hvorfor at hun skulle prikke til ham, da hun jo havde kunne fornemme at han havde det dårligt overfor hende. Hun havde spist op og skubbede derfor sin tallerken væk. "Jeg er bange for du manipulere mig" Sagde hun og bed sig i læben. "Du..kender alle mine svage punkter og..jeg er nok ikke så klog som andre" Sagde hun og rykkede en smule på sig. Hendes usikker havde taget meget til, siden han var begyndte på stofferne. Selvom de ikke havde ses, havde hun ikke turde tro på sig selv. Hun havde svært ved at forstå, at en fyr kunne lide hende blot fordi hun var Hazel.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:03 pm
Lee Han rystede på hovedet af hende. Faktisk måtte han indrømme at han i starten havde prøvet at manipulere lidt med hende, men den taktik havde han hurtigt lagt bag sig, da han hellere ville have at hun skulle se den ''rigtige'' Lee igen. Ikke den manipulerende og slet ikke den narko-afhængige Lee. ''Er jeg manipulerende?'' gentog han og slog kort ud med sine arme. ''Det er sgu da dig, som går ind på mit kontor i en sexet kjole, roder i mine gamle billeder og hey, hvem var det lige som forførte hvem? Måske kender jeg dine svage punkter, Hazel. Men du kender fandme også mine og dem udnyttede du i dag. Ikke at jeg har noget imod det.. Men.. Ja, den der manipulerede i dag, det var nok dig'' kom det opgivende fra ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:13 pm
Hazel
Hun så helt forskrækket på ham, selvom hun vidste at det nok var hende, som havde lavet fejlen, var hun stadig enormt sårbar når det kom til det punkt. "Du har ret" Sagde hun og rejste sig op og gik lidt væk, da hun kunne mærke at hun fik tåre i sine øjne. Surt tørret hun hurtigt sine øjne og håbet, at han ikke så det. "Jeg..tager hjem nu, jeg har lagt resten af pengene fra taxituren på dit stuebord" Sagde hun stille, inden hun gik ind for at hente sin pose. Det var nok et af hendes svage punkter, når hun blev ked af det, så ville hun bare gerne hjem og være alene. Hun følte sig så flov at sidde og græde foran andre mennesker og ville derfor bare gerne væk og 'gemme' sig lidt væk.
Mychell
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 09, 2013 12:24 pm
Lee Han sukkede opgivende af hende, da hun pludseligt bare ville hjem. Selvom han godt vidste, at hans opførsel før i tiden havde haft en kæmpe indgriben i hendes selvværd, så forstod han ikke, at hun stak halen mellem benene, når de skulle have den her samtale. Men det beviste alligevel for ham, at det som de havde var virkeligt ustabilt og der skulle kæmpes rigtig meget for at det skulle holde. ''Vent'' sagde han opgivende og begyndte at gå efter hende. Han tog fat om begge hendes håndled, da han nåede hen til hende og fik hende vendt om mod sig. ''Hvorfor vil du hjem? På grund af det jeg sagde eller noget helt andet?'' spurgte han stille og slap taget om hendes håndled igen, da han var bange for at hun ville syntes, at det var en smule voldsomt.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.