Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 10:51 am
Hazel
Hun smilede let da hun snakket om Lee. "Han har det godt. Han hjalp mig den anden dag til en koncert og vi er nogenlunde venner igen" sagde hun med et lille smil. Hun havde virkelig lyst til at spørge om han stadig følte noget for hende, eller om han ophold havde ændret på de følelser. Hun turde bare ikke spørge. Måske kunne han kun lide hende fordi han var påvirket
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 10:57 am
Nick Selvom det måske var underligt, at han følte sådan, så følte han at han skyldte Lee en form for tak. For hvis han ikke havde været der, så var han sikker på, at han ikke havde været 'færdig' med Hazel den aften og hendes tilstand ville måske være en del værre. Dog sagde han ingenting, da han ikke ville virke som en 'mindre' person end hendes ekskæreste. ''Venner.. Med.. Fordele?'' spurgte han med et skævt smil. Han kunne ligeså godt vænne sig til tanken, at han havde forspildt sin chance når det kom til Hazel.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 6:29 pm
Hazel
Hun lagde sit hoved på skrå og brummede svagt. "Der er ingen fordele i det, vi er bare venner uden sex" sagde hun bestemt og så på ham, da hun ikke gad forsvarer sig på det punkt når der intet var. "Hvad med dig og hende? I er måske venner med fordele siden du spørger"? Nick uden piger var lidt svært at forstille sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 11:35 pm
Nick Han rykkede let på sig, da det virkede som om, at hun blev stødt af hans spørgsmål. Måske var der alligevel noget, som hun ikke fortalte? Dog lod han det bare ligge og begyndte at grine lidt over hendes spørgsmål. Der var intet mellem ham og Angela, men derfor kunne han godt drille hende lidt. ''Jaeh, hver dag. Det er en del af min behandling.. Eller det siger jeg i hvertfald til mig selv'' drillede han.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Sep 03, 2013 11:43 pm
Hazel
Hun hævede let sit bryn da hun ikke forstod om det var for sjov eller ej. Dog regnet hun ikke med at man havde specielt mange muligheder for at være sammen med andre her. "Ah, den behandlingsform har jeg godt hørt om. Den er helt ny og skulle være meget effektiv. Men den har vidst lidt modsatte effekt på dig" sagde hun og klappede ham blidt på maven, da hun havde taget en smule på. Dog vendte hun sit blik lidt væk. "Du ser virkelig godt ud" sagde hun, da det ikke skulle tages negativt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 12:04 am
Nick Han kiggede ned på hans move, som hun havde taget lidt fat i. ''Jeg husker at spise nu..'' smilede han lidt, da han jo havde gået rundt i en rus tit og derfor glemte han oftest at få noget i maven. ''Tak.. Det gør du også.. Men jeg savner min hårvoks..'' smilede han lidt og lod kort sin hånd køre igennem sit hår, som lå helt fladt på hans hoved xD Han havde glemt at pakke en del og hans voks var altså en af de ting. ''Jeg ligner sgu Justin Bieber..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 12:21 am
Hazel
Hun smilede let af ham, da han sagde at han savnet sin voks. "Næste gang jeg kommer på besøg kan jeg tage noget voks med til dig" sagde hun med et lille smil. "Også hvis der er andre ting du mangler" det måtte virkelig være svært ikke at have rettigheder til at handle de ting man stof og havde bryg for. "Må du begynde at bruge din mobil igen eller er der stadig begrænset kontakt?" Spurgte hun nysgerrigt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 12:53 am
Nick Han 'slog' forsigtigt på sin lomme for at vise hende, at der intet var i den. Normalt var hans telefon dér, men han måtte ikke have hverken mobil på sig eller bruge internettet. Det var ret kedeligt, for det var de ting som man brugte konstant til dagligt. Det føltes lidt fængselsagtigt, men han vidste at det var bedst for ham. ''Desværre ikke.. Men jeg må få besøg hver søndag nu. De synes vist jeg er dygtig.. Så..Hvis du er frisk på at komme forbi en søndag..Så..'' smilede han lidt, da det var ret pænt af hende at komme forbi med nogle ting til ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:09 am
Hazel
Hun ville på ingen måde vide hvordan hun skulle overleve uden sin telefon. "Hvad med musik" spurgte hun og så nysgerrigt på ham. Hun vidste ikke om de måtte spille her, men det var vel en måde at være kreativ på? Det var ret specielt at hun altid følte sig så speciel når hun var sammen med ham. "Søndage passer også mig fint" smilede hun.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:15 am
Nick Han nikkede let, da han havde lov til at spille musik, gudskelov. Ellers vidste han heller ikke hvad han skulle lave. Angela kunne jo ikke underholde ham hele tiden, selvom de nu havde tilbragt en del tid sammen siden han var ankommet. ''Jeg har allerede fået en del klager, fordi at jeg ikke stopper med at spille efter 22'' smilede han lidt, mens han betragtede hende lidt. ''Jeg savner bare at spille i band.. Altså.. Det er ikke det samme.. At være alene.. Så det glæder jeg mig til når jeg kommer hjem..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:22 am
Hazel
Hun brummede let, da han sagde at han savnet at spille med bandet. "Nu ved jeg ikke hvornår du får mulighed for at snakke med Jake, da det nok er ham som skulle fortælle det, men… Brad har vidst valgt at stoppe efter du blev indlagt. Jeg snakket lidt med Jake, hvor han nævnte det" sagde hun og bed sig i læben, da hun havde det helt dårligt på hans vegne da hans band betød meget for ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:39 am
Nick Han så en smule undrende på hende, da han ikke lige kunne forstå det. Brad havde jo altid været glad for at spille med dem og når det så gik ned af bakke bare én gang, så var han den første som skred? ''Nå..'' sagde han lidt og så en smule forbløffet ud, da han ikke havde set den komme. Selvom det virkeligt var trælst, da det var svært at få sådan en god trommeslager som Brad, så var han sikker på, at det ikke var enden på bandet. ''Tror.. Du også at Jake stopper?'' spurgte han stille, da han ikke kunne se det for sig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:48 am
Hazel
Hun ville ikke sidde og spille fru nyhedsvært men hun vidste ikke hvornår han ellers ville finde ud af det. "Jeg spurgte Jake og han kunne ikke finde på at smutte. Han fortalte også at Brad først var kommet til senere" sagde hun stille. "Men mig og Electra stjæler nok Jake til nogle få koncert" sagde hun og begyndte at grine, da han jo havde tilbudt sin hjælp.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 1:55 am
Nick Han smilede lidt, da han nu heller ikke havde regnet med, at Jake kunne finde på at vende ham ryggen. Det band var virkeligt vigtigt for dem begge to og de skulle nok komme over enhver forhindring der skulle opstå med det. Han så lidt undrende på hende, da Jake åbenbart skulle spille nogle koncerter med pigerne. ''Snakker dig og Jake meget sammen nu?'' spurgte han med et kort smil og prøvede at se så upåvirket ud som han overhovedet kunne.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 2:17 am
Hazel
Hun trak let på skulderne og formåede faktisk at se helt neutral ud. "Vi ses ikke mere end da du også var ude. Men musik er altid et godt emne og han savnet at spille, så han tilbød at hjælpe os" sagde hun med et lille smil. Svagt bed hun sig i læben, da hun helt havde smidt den aftale ud med Jake hun havde haft i dag. Dog vidste hun ikke hvad klokken var nu?
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 2:24 am
Nick Han nikkede let, da han nu var glad for, at de kun sås omkring musikken. Det var nok lidt dobbeltmoralsk at føle sådan efter alt dét, som var sket mellem ham og Hazel, men det ville godt nok være svært at komme hjem og se hende sammen med Jake hvis det nu havde været sådan. Der havde jo været noget imellem dem før. Han betragtede hende lidt og kunne ikke undgå at bemærke, at hendes ansigtsudtryk havde ændret sig en smule. ''Er der.. Noget i vejen?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 2:39 am
Hazel
Hun brummede let da hun slet ikke vidste hvad hun skulke sige. "Nej, jeg kom bare til at tænke på en lidt dum episode" sagde hun med et skævt smil, inden hun så lidt mere lettet på ham. "Men det ikke noget vi skal snakke om nu, tilgengæld synes jeg at vi skal snakke om hvad det først er vi skal lave er, når du bliver udskrevet. Koncert? Tivoli? Bio?" Spurgte hun, da han måtte savne alle de ting.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 4:32 am
Nick Han nikkede let af hendes forklaring, da hun ikke virkede som om, at hun ville dybere ind på, hvad det handlede om. ''Hmm.. En tur i den park vi har i sidst og så bål igen'' sagde han med et drenget smil, da det jo var gået meget godt sidst xD Han havde dog kun sagt det i sjov, for han vidste vist godt inderst inde, at den slags var stoppet mellem dem efter han havde lagt hånd på hende. Han følte ikke, at han fortjente en ekstra chance, for han kunne jo bare lade være med at være skæv hele dagen lang.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 4:36 am
Hazel
Hun smilede let da hun kom til at tænke på deres møde i parken. Dog stoppede hendes smil efter lidt tid, "fik du nogensinde kontakt til din mor" sagde hun stille, da hun jo slet ikke havde tænkt over at hjælpe ham med at tage kontakt som hun havde lovet. Men der var jo en god grund til, at hun ikke havde hjulpet ham efter det slag der. Måske var det dumt at tage op nu, da han ikke havde adgang til eltronik.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 4:46 am
Nick Han vidste godt, at dengang i parken nok havde været lidt af en once-in-a-lifetime oplevelse. Men hvis han ikke havde været en pothead og taget sig sammen, så var han sikker på at ham og Hazel var mere end bare venner. De havde sådan en gnist, som man ikke bare kunne ignorere, men som de nu blev nødt til at skulle. Svagt bed han sig i læben, da hun spurgte ind til hans mor. ''Nej.. Jeg.. tror heller ikke at det er det rigtige tidspunkt lige nu. Hverken for mig eller min far for den sags skyld..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 5:41 am
Hazel
Hun havde godt haft på fornemmelsen at tidspunktet ikke var rigtigt, men hun havde været en smule nysgerrig omkring det. Havde han ville have kontakt nu var hun også klar til at hjælpe. "Ellers må du sige til, jeg lovet jo at hjælpe" sagde hun med et lille smil. Det var virkelig underligt at være sammen med Nick igen, men hun havde virkelig også savnet hans selskab.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 5:51 am
Nick Han havde ikke lyst til at hans mor skulle vide, hvordan det var endt ham, for hun ville med det samme få skyldfølelse. Men han var jo allerede dengang glad for stoffer og hun havde jo følt, at hun ikke kunne håndtere hverken ham eller hans far mere. ''Nu ved jeg godt at mit band er.. Et rod.. Men..'' han betragtede hende lidt og smilede kort til hende, inden han fortsatte; ''Måske.. Kunne det være meget sjovt, hvis vi.. Kunne få stablet en form for turné på benene. Altså sammen.. Du ved.. 2 bands for en billets pris..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 6:37 am
Hazel.
Hun ville intet have imod at spille med jake og Nick. De var begge nogle flotte fyre og søde fyre, så det ville være virkelig fedt. "Det ville være virkelig Nice, jeg ved vi vil komme godt ud af det med hinanden" sagde hun med et lille smil. Dog ville det eneste problem nok være hende og Jake, men mon ikke Nick ville accepterer det med tiden?
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 7:06 am
Nick Han trængte til at komme ud og opleve noget, når han kom ud. Og hvis der var mulighed for at lave noget med musikken, så havde han noget at se frem til. "Jeg kan spørge min far om hjælp.. Måske ville han kunne trække i nogle tråde" sagde han med et svagt smil. Hvis han altså kunne komme i kontakt med ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Sep 04, 2013 7:22 am
Hazel
Hun lyste en smule op, da det virkelig ville være fedt hvis Charlie kunne hjælpe dem lidt på vej. "Det ville være så lækkert. Jeg savner virkelig også at spille. Der er intet bedre end at stå på en scene" sagde hun og smilede let. Hun lagde sit hoved på skrå og betragtede ham en smule. "Hvor mange steder tror du så vi kan fylde?" Spurgte hun nysgerrigt.
OBS: har helt glemt ide til hazel ö
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.