VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 3:44 am

Jake
Han tog sig en smule usikkert til hovedet, da de vist begge var blevet så hidsige og frustrerede, at de havde sagt ting som de ikke mente. Eller gjorde de? Han mente jo selv et eller andet sted, at han ville have det lidt underligt med at være sammen med en pige, som Nick allerede havde været sammen med. ''Små.. Skridt.. Jeg er nødt til at vænne mig til at have en pige i mit liv igen og jeg er nødt til at.. lære mig sig selv at styre min jalousi'' sagde han stille og lod blikket hvile på hende. Han gad ikke at være uvenner med hende, men hendes ord havde bare sat sig fast. Han følte sig som verdens dårligste ven, da han pludseligt håbede på, at Nick ville være på afvænning i lang lang tid.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 4:00 am

Hazel

Hun blev en smule mere rolig, da han ikke blev særlig sur over den kommentar, men den havde også været under bæltetstedet, så mon ikke at det mere var en kommentar som ville ligge i hans baghoved et godt stykke tid i stedet. "Jeg..mente det ikke" Sagde hun stille, inden hun dog nikkede da han sagde at han havde brug for tid, de skulle heller ikke presse tingene mere en højst nødvendigt. "Vi er nok begge ret påvirket af de seneste par dage" Sagde hun stille, da det egentlig var det som de begge to panikkede over hele tiden. Hun holdt hans blik fast og smilede skvæt, "Spørgsmålet er hvad vi gør nu?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 4:55 am

Jake
Han nikkede en smule, da han godt vidste, at der var mange ting som kørte rundt i både hendes hoved og hans. Selvom han så både Hazel og ham selv som forholdsvis rolige mennesker, så forstod han ikke rigtigt hvordan de kunne komme op og skændtes så meget. Det var bare som om alt var gået i mod dem fra dag et. Lige fra den date i parken, hvor de havde stødt på Valerie og han nærmest havde løjet røven ud af bukserne. ''Jeg synes vi.. Skal sætte os ned, spise noget morgenmad.. Også tager jeg hen til Valerie senere og får.. Tingene snakket igennem med hende.. Det ligger konstant i baghovedet på mig og jeg kan ikke.. Slappe af før jeg får det løst'' sagde han stille. Han havde slet ikke fået noget morgenmad og han vidste ikke hvor meget hun havde fået.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 7:25 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun gerne ville sidde at snakke med ham. Hun havde nået at spise et halvt rundstykke, inden hun havde sat sin tallerken i vasken, da hun var blevet så sur. Hun tog den op af vasken igen og gik ud på sin altan. "Jeg er os stadigvæk sulten" Sagde hun med et skævt smil, da hun altid spist en del til morgenmad og det derfor ikke kun kunne nøjes med et halvt rundstykke. Hun så på ham og smilede skævt, "Jeg håber i får tingene løst, jeg mener..det er virkelig unfair, hvis du ikke kan vælge hvem du ser. Du bliver jo ikke en dårligere far af den grund" Sagde hun stille. "Men..hvis du ikke skal passe Zindy alligevel, kunne jeg måske komme forbi?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 7:44 am

Jake
Han fulgte med hende ud på altanen igen og fik sig sat ned, da hans tallerken stadigt stod der. Hurtigt tog han et rundstykke og fik den skåret op. Han håbede lidt, at han kunne få lov til at passe Zindy imorgen - Ikke fordi at han ikke ville se Hazel, men han havde hende kun 4 dage om måneden normalt, så hvis han kunne få en ekstra dag med Zindy, så ville han kæmpe for det. Det var bare alt for hårdt kun at se sin datter hver anden weekenden. ''Nej netop.. Men hvis jeg ikke skal passe hende, så.. Kan jeg måske tage med til koncerten imorgen.. Jeg ved godt at Valerie også vil være der, men.. Ja, jeg synes bare ikke at vi skal lade hende vænne sig til, at hun skal styre alt hvad jeg gør..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:01 am

Hazel

Hun håbede for ham, at han ville kunne få den ekstra tid med Zindy, da hun godt kunne mærke at det betød meget for ham. Desuden orket hun ikke, at hun skulle indlede et forhold til en fyr, som havde en sur ekskæreste, der havde været så mange problemer på det sidste, så nu måtte tingene bare godt begynde at gå en smule godt. "Det ville virkelig være skønt, det altid dejligt at kunne kigge på nogle som man stoler på" Sagde hun med et lille smil, da hun ikke rigtigt kendte nogle som skulle se koncerten, kun dem bag scenen som kom fra hendes musikskole. "Der starter kl 19, hvis det er. Men du skrev senere?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:12 am

Jake
Han fik smurt noget smør på sin mad, inden han begyndte at spise. Han var noget nervøs over at skulle møde Valerie, for der havde aldrig rigtigt været nogle problemer imellem dem efter at de var slået op. Men han vidste at Valerie kunne blive ret 'bitchie' når det var og han vidste at hun hvis hun var imod at han var sammen med Hazel, så ville hun ikke give op før de slog op. ''Jeg skal nok skrive.. Jeg håber bare, at hun lader dig være.. Det skal ikke gå udover dig..'' sukkede han. Han ville lidt ønske at han intet havde sagt til Valerie endnu, men hun måtte vænne sig til at han ville få en anden kvinde i sit liv på et tidspunkt. ''Jeg ved det.. er frygteligt at sige.. Jeg elsker Zindy.. Over alt.. Men nogle gange ville jeg ønske at hun var kommet ind i mit liv på et senere.. tidspunkt..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:21 am

Hazel

Hun ville selv have virkelig svært ved, hvis hun skulle have været mor, da hun var omkring de 18-19 år. Det ville hun på ingen måde kunne holde ud og hun vidste slet ikke, hvordan at hendes liv ville se ud i dag. "Det må have..ændret en del" Sagde hun med et skævt smil. Måske var det derfor, at han ligesom var en smule mere rolig og moden end Nick. Han havde været tvunget til at tage ansvar for Zindy. "Tænk hvis jeg havde været mor nu, jeg kan slet ikke forstille mig, at nogen kalder mig det" Sagde hun og brummede let, da det virkelig var en underlig tanke. "Mor Hazel" Grinede hun lidt dumt.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:29 am

Jake
Da han havde været yngre, der havde han været meget ligesom Nick. Han havde også på et tidspunkt taget lidt for mange stoffer, når han var omkring Nick og han havde nogle mindre gode venner dengang. Men Valerie havde altid været hans 'fornuftige' holdepunkt og dengang hun blev gravid, havde han virkeligt taget ansvar og stoppet med alle sine dårlige vaner - Undtagen ludomanien. Det var den eneste ting som han ikke kunne styre ved sig selv og det irriterede ham grænseløst. ''Det er heller ikke.. Naturligt i dag at man skal blive forældre så tidligt.. Man går glip af mange ting ved at være ung.. Zindy er den største gave jeg nogensinde har fået og jeg føler mig virkelig.. Frygtelig når jeg snakker om det på den måde.. Men at have et barn giver bare nogle.. Problemer.. Som man ikke bør håndtere når man er 20''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:43 am

Hazel

Hun forstod udmærket godt hvad han mente. Ens børn havde en virkelig speciel plads og der var aldrig noget, som ville kunne ændre på det faktum, at man elskede sin børn blindt, men på den anden side måtte der også være virkelig mange problemer. "Hvorfor valgte i at beholde barnet? Jeg mener..det tit man overvejer at skille sig af med barnet i sådan en alder, så..jeg bare nysgerrig" Sagde hun og så på ham. Hun vidste, at han ville sige fra hvis han ikke ville svarer, men det var nu et spændende emne. "Altså..jeg tror ikke, at jeg nogensinde ville være i stand til at få en abort. Men..jeg har aldrig været i den situation"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:51 am

Jake
''Dengang Valerie blev gravid, der.. Var vi virkeligt forelskede og.. Et barn virkede bare ret romantisk og vi troede, at vi kunne klare det. At vores forhold kunne holde til det og at det ville styrke os. Men det.. Der med at det er romantisk at få et barn er virkeligt en illusion. Jeg er selvfølgelig glad for at vi gjorde det i dag, ellers ville der.. Ingen Zindy være.. Men det ødelagde mig og Valerie.. Vi kunne pludseligt ikke enes, vi fik ikke vores søvn, vi begyndte at lave ting hver for sig..'' forklarede han, da det hele var gået ned af bakken i deres forhold siden Zindy var kommet til. ''Men Zindy er sgu den dejligste og mest.. Stille og rolige pige og hun fortjener virkeligt at hendes forældre kan enes.. Men jeg er begyndt at tro at det ikke længere er muligt.. ''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:02 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun sagtens kunne sige sig selv, at Zindy var en del af pakken men Valerie var på en eller anden måde også en del af den pakke. Selvom Jake og Valerie blot ville ses som venner, ville hun altid have en speciel betydning for Jake. De ville nok også fortsætte med at ses altid. "Løber hun tit hen og krammer folk?" Sagde hun med et lille smil, da hun i supermarkedet pludselig havde haft en lille pige stående ved sit ben. Selv ville hun gerne have børn ud i fremtiden, men det krævet lige at hun fandt den helt rigtige fyr først.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:10 am

Jake
Han smilede lidt, da han kom til at tænke på hvordan Zindy havde holdt fast i benet på Hazel. Det var lidt pudsigt at lige af alle inde i de supermarked, så hun var hun gået hen til Hazel og han kunne for en stund ikke lade være med at tænke på om skæbnen virkeligt fandtes xD ''Hun har et eller andet med at løbe hen til.. Damer.. Det er lidt underligt'' sagde han, da det ikke var første gang at Zindy havde løbet hen til fremmede mens de var ude og handle. ''Burde jeg tage afsted nu?'' spurgte han stille, da han et eller andet sted gerne ville have det overstået, for han vidste at det nok ville komme til at tage noget tid. Han kunne ikke rigtigt slappe af, før at det var kommet væk fra dagsordnen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:21 am

Hazel

Hun rakte drillende tunge af ham, da han sagde at Zindy kun gik hen til alle de underlige. "Din datter må have en god smag" Mumlede hun drillende, inden hun dog så en smule mere alvorligt på ham og nikkede. "Det synes jeg, tingene falder ikke..rigtigt på plads, før det er overstået" Sagde hun stille og rykkede en smule på sig. Det var en lille smule underligt, at han skulle hen til sin ekskæreste, men hun vidste godt at der ikke var noget mellem dem og han intet holdt hemmeligt mere. "Du må os godt skrive..hvor meget jeg må sige" Sagde hun stille. Det ville ikke være så smart, hvis han sagde der intet var og hun så sagde, de forsøgte lidt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:48 am

Hazel

Hun stod omme bag ved scenen og var virkelig forvirret. Hun havde lige haft en længere aftale med Valerie, da for det første havde svinet hende voldsomt til, men for det andet havde nævnt en masse om Jake, blandt andet at han åbenbart skulle have et barn mere. Valerie havde sørget for, at snakke med hende lige inden hun skulle optræde, da de efterhånden havde været her i små tre timer. Hun blev dog hurtigt afledt af sine tanker, da hun skulle op på scenen. Kort bed hun sig i læben, da det var virkelig mange mennesker mødt op. Hun smilede let og fik hilst, inden hun let lukkede sine øjne og begyndte at synge.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:00 am

Lee
Han havde fundet ud af, at Hazels musikskole skulle spille i nærheden af hvor han boede. Selvom han havde haft travlt på arbejdet, så havde han skyndt sig hen til koncertstedet og var lige kommet tæt på scenen, da Hazel gik på. Det var i hvert fald timing xD Han havde det lidt dårligt oven på sidst, hvor han havde ødelagt stemningen lidt ved ikke at kunne komme videre. Han vidste at det ville være bedst for både ham og Hazel hvis han holdte sig væk fra hende, men han følte at han måtte give hende en form for undskyldning. Desuden kunne han heller ikke komme udenom at han savnede hende frygteligt og at han måske havde været en idiot ved selv at sende hende væk igen. Han slog dog tankerne ud af hovedet, da Hazel begyndte at spille. Han smilede bredt og forsøgte at få øjenkontakt med hende, selvom han alligevel stod et stykke fra scenen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:08 am

Hazel

Hun havde det virkelig dårligt efter den samtale og ville egentlig bare helst hjem. Hun plejede virkelig at nyde at stå og synge og hun kunne da også mærke, at når hun sang røg hun ind i en anden verden, men hvergang der var pause kom alle tankerne tilbage. Hun lod sig blik køre han over publikum og bed sig hårdt i læben, da hun så Lee. Hvorfor var han her? Efter lidt tid, fik hun synget alle sine sange Hun fik takket af og gik ned på blandt gæsterne igen og hurtigt over til, hvor hun nogenlunde havde set Lee. Svagt bed hun sig i læben, da han stod alene. Forsigtigt gik hun over til ham og smilede skævt. "Jeg havde ikke ventet at se dig her?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:14 am

Lee
Han havde efterhånden set Hazel spille rigtigt mange gange, men der var noget anderledes ved hende denne gang. Det var ikke fordi, at det ikke lød godt for dét gjorde det, men hun virkede så underligt fraværende og distanceret, hvilket hun normalt aldrig var, når hun stod på scenen. Det var altid dér hvor hun viste allermest selvtillid. Da hun efter koncerten kom ned til ham, vendte han sig om mod hende med et svagt smil, mens han kort trak på sine skuldre. Det var måske ikke den klogeste beslutning som han havde taget, men han følte at han var nødt til at få snakket ud omkring det som var sket sidst og det var bedst på et neutralt sted. ''Jeg så at du skulle spille.. Så jeg tænkte bare at jeg ville kigge forbi.. Hør.. Er du okay? Du.. virkede lidt off i dag.. Ikke at det ikke lød godt, men..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:24 am

Hazel

Hun var faktisk virkelig glad for, at Lee var dukket op. Det var altid dejligt når der var nogle som tænkte på en. Dog bed hun sig i læben, da Lee havde kunne se, at der havde været noget i vejen. Lee kendte hende nærmest ligeså godt som Electra og de kunne derfor nemt aflæse hinanden. "Det..en lang historie" Sagde hun stille. Hun vidste ikke, hvor glad Lee ville blive for at høre, at hun havde en anden. En anden som ikke var Nick. Selv var hun helt forbløffet over, at hun havde været sammen med både Nick og Lee, da det slet ikke var hendes stil at gøre sådan noget, men hun havde bare på ingen måde kunne sige nej. "Måske..skulle gå udenfor?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:40 am

Lee
Det var underligt, at han altid kunne se på hende, når hun ikke var sig selv. Men når man gik op af en anden person i så lang tid, så var det umuligt ikke at lære deres kropssprog at kende. ''Jeg har masser af tid..Så hvis.. Du har lyst'' sagde han stille, da han gerne ville vide hvad der gik hende på, men han ville heller ikke tvinge det ud af hende heller. I stedet tog han forsigtigt fat om hendes arm og gik hende trukket hende ud igennem menneskemængden, da der faktisk var en del som var dukket op. Da de endeligt kom udenfor, slap han forsigtigt taget om hendes arm og gik i stedet hen mod en bænk, som var lige ude foran spillestedet. Han fik sat sig og klappede ved siden af sig, som tegn på at hun skulle sætte sig også. ''Fortæl så..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:51 am

Hazel

Hun havde en cardigan i sin taske, som hun tog over sig i det de kom udenfor, da det virkelig var koldt. Efterfølgende gik hun hen og satte sig ved hans side og vidste ikke hvor hun skulle begynde eller om hun burde fortælle. Men når han selv kunne se, at der var noget galt, så var det vel lidt underligt at skjule det. "Det bare..jeg snakker med den her fyr, som har et barn med sin eks kæreste. Og hun er ret..mærkelig. Hun tror mig og denne her fyr har noget virkelig seriøst, så..hun siger, at han ikke må se sig datter og..lige inden jeg gik på scenen der svinet hun mig til, sagde han havde en ekstra datter og var utro hele tiden" Sukkede hun. "Jeg har ikke været sammen med Jake, så..hvordan kan hun tro det?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 11:08 am

Lee
Han bed sig lidt i læben, da han aldrig før havde hørt om 'Jake', så han vidste ikke rigtigt hvad for en type person han var. Men han måtte indrømme, at det bekymrede ham en smule, at Hazel ikke havde et fast holdepunkt i sin omgangskreds. Én som ikke var tynget ned af problemer og som hun kunne støtte sig op af. ''Har du noget kørende med.. Jake? For.. Måske er hun bare nervøs for hvem hun vil lukke ind i hendes datters liv'' sagde han stille, selvom det bestemt ikke lød normalt, at hende pigen ville gå så meget amok over det, for Hazel var jo en sød og stille og rolig person. ''Måske.. Har de to bare nogle.. Ting som ikke er 'færdige'.. Og hun føler sig truet.. Fordi at der er en køn pige i hendes ekskærestes liv..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:10 pm

Hazel

Hun brummede let, da hun ikke rigtigt vidste om hende og Jake havde noget kørende. De havde kysset, men de kunne ikke rigtigt være sammen uden at skændes og hun ønskede faktisk ikke at se ham, efter den samtale med Valerie. "Vi..har ikke som sådan noget kørende. Vi kysset lidt på den festival der. Han er Nicks bedste ven" Sagde hun stille og skævede kort til ham, da det var en smule rart, at hun vidste at hun havde Lee hos sig. "Jake sagde, at han ikke ønskede at være hul-buddy med Nick" Brummede hun en smule surt, inden igen vendte sit blik mod ham. "Jeg er omringet af problemer for tiden" Sagde hun med et skævt smil.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:21 pm

Lee
Han bed sig lidt i læben, da den kommentar var ret diskriminerende, men den var samtidigt så plat at han skulle passe på ikke at grine, for hun så ud til at være lidt påvirket af det. ''Ah.. Men.. Selvom det ikke lige var den mest modne måde at sige det på.. Så.. Forstår jeg godt hvad han mener.. Jeg mener.. Tænk hvis du fandt sammen med Electras ekskæreste, ville du så ikke.. Være nervøs for at han sammenlignede jer to..Stillede dig op mod din bedste veninde?'' spurgte han stille. Selvom han ikke brød sig visseligt om at snakke med Hazel om fyre, så var han alligevel kommet over den alder hvor han at han var moden nok til at håndtere en eks som eks, især efter hvad der skete sidst. ''Men hvis han lyver om hvor mange børn han har, så er han måske ikke værd at samle på..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:29 pm

Hazel

Jake havde jo egentlig i starten løjet om næsten alt med sig selv. I hvert fald havde han holdt sin ludomani og sit barn hemmeligt for hende. Hun brummede let, inden hun lagde sit hoved ved hans skulder, da hun ikke kunne have alle de tanker i sit hoved. "Det var..ham som havde taget mine penge, han..spillede dem vidst op" Sagde hun og bed sig i læben, da det virkelig lød underligt, nu hvor det var kommet en smule på afstand. Hun håbede ikke, at han havde noget imod at hun sad op af ham på den måde, men hun følte at hun hele tiden løb ind i nye problemer. "Men jeg forstår godt hvad han mener, det bare..ikke måden at formulere det på"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 13 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 13 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: