VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeOns Sep 11, 2013 6:35 pm

Hazel

Hun smilede let, da han spurgte om hun ville have noget drikkelse til hende. "Pommesfritter, kan vi ikke dele en? Også vil jeg bare genre have en cola" Sagde hun med et lille smil, inden hun smilede let, da den sandwich lød virkelig god og hun var ved at være godt sulten. Det var lidt underligt, at de pludseligt kunne stå offentligt sammen, men hun følte sig virkelig glad over det. Hun tog let fat i hans hånd og trak ham over i køen, mens de ventede lagde hun sine arme omkring ham og smilede drillende. "Er jeg for..klæbende?" Mumlede hun lidt usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeOns Sep 11, 2013 11:12 pm

Jake
Han lod sig blive trukket hen i køen og smilede let, da der kun var to foran dem. Der plejede altid at være flere om aftenen, men der havde de også lidt anderledes og mere 'aftenmadsvenlige' menuer. Han betragtede hende lidt imens og kunne ikke lade være med at grine, da hun spurgte om hun var 'klæbende'. Det var da det sidste hun var. ''Jeg skal give dig klæbende'' sagde han drillende, inden han forsigtigt lod sine hænder glide ned mod hendes hofter og blidt trak hende ind til sig. Blidt trykkede han sine læber mod hendes, selvom han ikke kunne lade være med at grine en smule mod hendes læber, da dem bag dem jo havde fuld adgang til at kigge xD Men lige nu havde han virkeligt intet imod at vise verden hvor smuk en pige han var sammen med.
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 12:34 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han selv var ligeså klæbende som hende. Hun følte sig hlet sotlt af, at han havde lyst til at ses sammen med hende på den måde og at han ikke rigtigt vat flov over hende. Hun gengældte roligt hans kys og lagde sine arme om hans nakke. Hun smilede let, da den ene af dem foran dem gik ud af køen med sin bad. Kort gengældte hun hans kys, inden hun dog træt sit hoved en smule væk. "Skal vi sidde over ved vinduet, så vi kan kigge ud" Sagde hun og lod sine hænder køre ned langs hans sider. Det var lidt kæresteklamt at stå og rage på hinanden sådan midt i en sandwich bar xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 1:16 am

Jake
Han var et eller andet sted en smule ligeglad med hvad andre syntes. Hvis han var glad, så skulle alle vide det. Hvis de blev generet af det, så var det deres problem og ikke hans. Da det blev deres tur i køen, rykkede han sig en lille smule væk fra hende, da han skulle have sin pung op af lommen. Han fik bestilt det som de skulle have og fik derefter at vide, at de ville komme ned med det, når det var klart. Han tog derefter forsigtigt fat i Hazels hånd og 'trak' hende med ned mod et bord ved vinduet. Da han lige skulle vise sig fra din bedste side, trak han stolen ud for hende og kiggede hen på hende med et drillende smil. ''Intet er godt nok til min prinsesse''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 2:01 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at smile, da han opførte sig som en gentleman overfor hende. Hun kunne godt blive afhængig af at blive behandlet på denne her måde, men hun havde på samme tid også lyst til at forkæle ham og sørge for, at han havde det godt. "Sikke et vejr" Sukkede hun, da vejret var blevet meget værre og det virkelig regnet meget nu. Men det var nu hyggeligt at sidde her og kigge ud. Hun håbet dog, at det ville holde op med et regne da de skulle hjem igen. Men på den anden side skulle de vel bare hjem og i seng igen. Hun så på ham og kunne ikke lade være med at grine, da hans hår var ret pjusket.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 2:28 am

Jake
Han satte sig hen på stolen overfor hende, inden han fulgte hendes blik ud af vinduet. Det regnede stadigt en del og det var virkeligt gråt. Alligevel mærkede han ikke, at det var et 'trist' vejr. Det var han alt for glad til. Han rynkede svagt i panden, da hun sad og grinte af hans hår. Det var virkeligt hans ømme punkt, men alligevel kunne han ikke lade være at grine selv, da det jo var hans egen skyld xD Han bed sig lidt i læben, da han kunne se at der kom en fyr hen mod deres bord.

Lee:
Han var henne for at hente sin frokost på den café, som lå et lille stykke fra hans arbejde. Da han trådte ind, skævede han kort rundt og så overrasket hen på Hazel, da han fik øje på hende dér, hvor hun sad med en fyr. Måske var det ham der var Jake? Han vidste ikke hvorfor, men han mærkede et svagt stik, da det gik ham på. Han rettede sig lidt op og gik hen mod deres bord, hvor han forsigtigt lagde en hånd på Hazels skulder. ''Hey''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 2:37 am

Hazel

Hun fik et mindre chok da hun pludselig mærkede en hånd på sin skulder. Hun havde slei ikke regnet med at møde nogle her. Hurtigt vendte hun sig om og bed sig svagt i læben da hun så Lee. Hun rejste sig hurtigt op og gav ham et blidt kram, inden hun satte sig ned igen. "Jeg..havde ikke regnet med at møde dig her" Sagde hun stille og skævede en smule usikkert til Jake. Hun var slet ikke klar til at præsenterer dem for hinanden endnu, men de kendte vel hinanden ved navn og mere behøvede hunvel ikke at fortælle? Hun vidste dog godt, at Lee arbejdede lige i nærheden og nok ville gå hurtigt igen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 2:55 am

Lee
Han skævede gav hende et blidt klem, da hun gav ham et kram, inden han svagt trak på skuldrene. ''Jeg henter frokost her hver dag'' forklarede han, mens han kort betragtede 'Jake', da han regnede med at det var ham. Han rakte sin hånd frem mod ham med et kort smil ''Lee'' præsenterede han, inden Jake selv gav ham hånden og fortalte ham hans navn. Det var en lidt bitter følelse at kigge på det og selvom han kun ønskede Hazel det bedste, så kom hans følelser virkeligt i klemme ligenu. Han stod lidt og overvejede situationen og vidste kort ikke hvad han skulle gøre. ''Jeg har forresten bestilt de billetter til Barcelona. Om 2 uger. Så.. Ja, jeg håber du kan der''

Jake
Han blegnede en smule, da Lee snakkede om Barcelona. Hvad fanden mente han? ''Barcelona?'' gentog han og kiggede hen på Hazel. Dog blev de 'afbrudt' af servitricen, som kom hen med deres bakke med mad. ''Hvad fanden mener du med billetter til Barcelona? Hvem er han?'' spurgte han forvirret og slog ud med armene. Servitricen skyndte sig hurtigt at gå igen, da hun blev helt bleg os xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 3:03 am

Hazel

Hun havde nærmest glemt om deres tur til Barcelona og hun havde nok ikke helt set alvoren i det. Det havde lidt været en drøm at komme væk og hun ville gerne, men indtil videre havde det bare været en sjov idé. "Det er Lee og..vi havde aftalt at tage til Barcelona sammen i en weekend" Sagde hun og følte sig pludselig meget meget dum. Hun var heller ikke klar til, at alle tingene skulle ud i det åbne. "Lee..min ekskæreste" Sagde hun stille og skævede lidt usikkert til den ene og den anden, Hun trak sig bakke hen til sig og mærkede hvordan at hun blev helt rød i hovedet, da hun slet ikke vidste hvordan hun skulle reagerer.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 3:16 am

Lee
Selvom man ikke kunne se det på ham, så frydede han sig virkeligt indeni. Det var selvfølgelig sindssygt ondt og selvom han nok ville fortryde det senere, så ville han nyde showet for nu. Kort kiggede han lidt på dem begge og kunne se, at Jake var ret rød i kammen, men det var jo ikke 'hans' skyld. ''Jeg tror at jeg.. Spiser et andet sted i dag. Der er tydeligvis noget I skal.. Have snakket om her'' brummede han og gav Hazel et enkelt 'klap' på skulderen, inden han vendte sig om og gik ud af døren igen.

Jake:
Han kiggede måbende efter Lee, inden han med en rynket pande vendte blikket tilbage mod Hazel. Var det en dårlig joke? ''Skal du til Barcelona? Med din ekskæreste?'' remsede han op mens han atter slog ud med armene. At han skulle 'kæmpe' med Nick var en ting, men skulle han nu også til at bakse med endnu en ekskæreste? ''Hazel, seriøst, fortæl mig lige hvad der sker før jeg flipper ud.. Er der nogle fyre her, som du ikke har en eller anden aftale med?'' spurgte han surt, da han nok allerede var 'flippet' ud.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 3:54 am

Hazel

Hun så en smule surt på ham, da han sådan set ikke skulle bestemme hvem hun skulle se eller ej og på den måde han sagde det, lød det bare som om at han mente at hun var billig. "Hvis du endelig skal vide det, så har jeg en aftale med alle fyre her i byen" Sagde hun mellem sammenbidte tænder og skubbede bare sin bakke væk igen, da hun slet ikke gad at spise mad nu. "Han er min EKSkæreste" Sagde hun og lagde bare sine arme over kors og vendte sit blik væk. Kort skævede hun hen af gaden, da hun kunne se at Lee var på vej væk. Ham skulle hun også lige have en ordentlgit samtale med senere.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 5:45 am

Jake
Han rystede på hovedet af hende, da hun ikke skulle prøve at komme hen på, at det var ham som var galt på den. Lige nu var han bare pissetræt af, at der hele tiden var en eller anden fyr som skulle komme i vejen. ''En ekskæreste, som du skal til Barcelona med. Helt ærligt?'' han kiggede hen på hende med et helt fortumlet blik, da han ikke kunne få det til at passe sammen overhovedet. Hvad ville hun måske ikke tænke, hvis han lige rejste en tur til Barcelona med Valerie og brugte undskyldningen ''Det bare min eks''. ''Du er fandme utrolig. Det er helt.. Helt.. Helt vildt. Kan du se mig i øjnene og sige at han bare er en ven? En du ikke har været sammen med de sidste par måneder?'' spurgte han og kiggede på hende helt uden at blinke.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 8:32 am

Hazel

Hun sukkede opgivende af ham, da hun godt vidste at det ikke passede så godt ind og at det lød virkelig forkert. Det var også forkert at hun skulle på ferie med Lee, men af en eller anden grund havde hun brug for ham i sit liv. Han havde været så stor en del af hendes fortid og selvom det havde været hårdt, ville hun blot have svært ved ikke at vide hvad han lavet. Hun kunne godt lide, at hun vidste hvad han lavet. "Jeg behøves ikke fortælle dig om, hvem jeg har været sammen med de sidste par måneder. Men du kan sikkert ikke tælle det på to hænder" Sagde hun bare surt, selvom det jo ikke passede, men hun blev nok en smule barnlig xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 9:05 am

Jake
Han rystede på hovedet af hende, da hun virkeligt var langt ude i hans hoved. Selvom hendes svar var lidt kryptisk, så kunne han syntes han lidt, at det besvarede mere end noget andet. ''Du har været sammen med ham'' konkluderede han og kiggede stadigt på hende uden at blinke. Der var en grænse for hvor meget han kunne føle sig til grin, når det kom til hende. Han var skuffet over, at finde ud af at der var endnu flere fyre end bare Nick. Det var svært nok at deale med i forvejen. Desuden var det ikke det rette sted at diskutere det, men ligenu var han ligeglad, nu ville han bare have nogle ordentlige svar. ''Er du forelsket i ham? Så Barcelona er en.. Elskovsferie eller hvad?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 9:10 am

Hazel

Hun sukkede opgivende da hun ligeså godt kunne fortælle sandheden. "Vi var sammen en enkelt gang. Han arbejder lige herover, hvor han har sin egen træningsklub. Efterfølgende tog vi hjem til ham og stemningen var sådan lidt..akavet. Så vi besluttede, at det var bedst for os at ses som venner. Vi har været sammen efterfølgende" Sagde hun og så på ham. "Når jeg siger vi har været sammen, mener jeg ikke ses. Men mødtes som venner, lavet venneting. Han har set mig synge. Vi er bare venner nu" Sagde hun og så på ham. Hun sukkede svagt, sa hun slet ikke havde lyst til at spise nu.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 10:03 am

Jake
Han hævede brynet en smule, da Lee åbenbart havde set hende synge. Mon det var til det arrangement, hvor Valerie blev smidt hjem? Valerie havde forklaret ham, at en af Hazels bekendte havde fået hende suspenderet fra musikskolen. Var det Lee? Han rystede lidt på hovedet, da det hele føltes så indviklet og uoverskueligt lige pludseligt. ''Venner? Det lyder ikke særligt venskabeligt'' mumlede han. Hvordan ville hun måske ikke have det, hvis han lige havde været henne og 'ryste posen' lidt med Valerie en enkelt gang og desuden også lige skulle en tur til Barcelona med hende? Hans gæt var at hun ikke ville tage det særligt godt. Han kiggede kort på sandwichen. Faktisk var han ikke sulten mere overhovedet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 7:46 pm

Hazel

Hun sukkede opgivende da hun inderste inde godt vidste, at det var hende som var galt på den, men hun orkede bare ikke at diskuterer med ham og han skulle bestemme hvem hun skulle se eller ej. Det var nu heller ikke fordi, at hun ønskede at det skulle være et punkt, som ville ødelægge tingene mellem dem. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige Jake, det var ikke lige meningen at vi skulle møde ham og..jeg ville fortælle dig det på et bedre tidspunkt" Sagde hun stille og vendte blikket i jorden. Faktisk gik hun fra at være sur til at blive ked af det. Hun mærkede hvordan hendes hænder rystede en smule.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 11:36 pm

Jake
Han tog sig en smule til hovedet, mens han vendte blikket ned i bordet. Han havde ikke rigtigt lyst til at se på hende mere og den dag, som først havde startet så godt, virkede nu til at være være ligeså dårlig som vejret selv. Forsigtigt trak han sin stol ud og fik sig rejst op. Maden var betalt og det hele, så hvis hun ville spise, så kunne hun gøre det. I hvert fald havde han mistet sin appetit fuldstændigt. ''Der kommer aldrig noget godt tidspunkt at fortælle at du skal ud og rejse med din ekskæreste'' sagde han stille, inden han lynede sin jakke op. ''Jeg tror at jeg har brug for noget..Plads. Jeg orker ikke at deale mere med det her lige nu.. Jeg er så.. Så træt af at blive trådt på hele tiden. At jeg skulle blive trådt på så mange gange fra din side.. Det overrasker mig''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeTors Sep 12, 2013 11:42 pm

Hazel

Hun sukkede svagt, da den aftale med Lee var lavet før tingene med Jake. Kort bed hun sig alligevel i læben, da han tog sin jakke på. "Okay" Sagde hun bare stille og rejste sig op og tog også sin jakke på og trak sin hætte op over hovedet, da det nok stadigvæk regnet. Heldigvis var hendes sandwich kommet i en lille pose, som hun ville kunne tage med. Hun tog den op og lagde den ned i sin taske inden hun kort skævede ud af vinduet, da hun lige skulle finde ud af, hvordan hun hurtigste kom hjem så. "Ha..det godt så" Sagde hun lidt dumt, da hun ikke vidste om de sås igen eller om det her var et skridt for meget?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 12:08 am

Jake
''I lige måde'' sagde han og kiggede kort hen på hende, inden han dog så hurtigt væk igen, da han næsten ikke kunne bære det. Han vidste ikke om det var et definitivt farvel, men han orkede bare ikke at skændes mere og slet ikke på en sandwich bar, hvor alle kunne se dem. De havde allerede skræmt hende ekspedienten før. Han gik hen mod døren og gik ud af den uden at kigge sig tilbage. Han havde det lidt som om, at alle de piger som han omgik var virkeligt 'specielle' på den ene eller anden måde og han var ikke helt sikker på, om det var på den positive måde. Hazel så så sød og uskyldig ud på ydresiden, men var det i virkeligheden dét, som gemte sig indvendigt?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 12:21 am

Hazel

Hun sukkede svagt, da han bare gik. Det var lidt utroligt at Lee havde været så ond, i det han vidste at det ville skabe problemer for hende. Faktisk gad hun slet ikke snakke med ham ligenu. Hun gik udenfor og sukkede svagt, da hun havde virkelig langt hjem og det regnet. Roligt begyndte hun at gå hen af vejen og stak sine hænder i sine lommer. Faktisk blev hun mere og mere ked af, at det med Jake var gået i vasken og hun fik mindre og mindre lyst til at tage på den tur til Barcelona. Det var underligt, så hurtigt at hun havde udviklede følelser for Jake.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 12:38 am

Lee
Han trådte netop ud fra en McD, da han var gået derhen for at tage noget mad med i stedet. Faktisk havde han det ikke særligt dårligt over at have afsløret deres rejse til Jake, selvom det var ret ondt. Men hvordan skulle han 'vide' at det var en hemmelighed? Desuden var det dét som han var bedst til, det med at manipulere folk. Det var det som han stortset arbejdede med bag kulisserne. Han brummede svagt, da han frem for sig kunne se Hazel gå alene uden Jake. Havde det virkeligt fået ham til at flippe så meget ud? Han rankede ryggen let og begyndte at følge efter hende med hastige skridt, inden han endte op bag hende. ''Boo?'' smilede han og tog nogle skridt hen ved siden af hende i stedet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 12:59 am

Hazel

Hun brummede let, da hun hørte Lees stemme bag sig. Svagt trak hun ligegyldigt på sine skuldre og begyndte at gå frem. "Hej" Sagde hun bare stille og holdt sig blik i jorden inden hun bare fortsatte hen af gaden. Hun orkede ikke høre på ham lige nu og hun var ret sikker på, at det alligevel ingen forskel gjorde på ham. "Jeg på vej hjem, så" Sagde hun bare og fortsætte. Hun håbet ikke, at det var sidste gang at hun havde set Jake, men det var ligesom ødelagt for dem nu nogensinde at få et forhold op at køre igen. Han ville aldrig kunne komme til at stole på hende igen efter alt det som var sket.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 2:04 am

Lee
Han fulgte blot med hende ned af gaden, mens han betragtede hende lidt. Det var ikke svært at se, at hun var påvirket af situationen, men ærlig talt forstod han ikke hvorfor. Jake lignede jo bare en drengerøv, som ikke kunne tilbyde hende noget ordentligt i hans øjne. ''Hvis vi tager en taxa hjem, så kan vi spise frokost sammen?'' brummede han, da han kunne se hendes sandwich stikke en smule op af tasken. Og han havde slet noget McD mad i en pose. Han vidste godt, at han ikke bare kunne komme valsende ind i hendes liv når han var skyld i at hun var ked af det, men faktum var at de jo skulle afsted sammen - som venner. Så selvom han havde gjort det for at smide en bombe, så kunne han alligevel ikke se problemet.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitimeFre Sep 13, 2013 2:16 am

Hazel

Hun stoppede brat op da han spurgte om de skulle spise frokost sammen. "Hør, jeg gider sådan set ikke snakke med dig lige nu. Du har ødelagt nok i min fortid, men at du så vælger og troppe op og bevidst begynde at snakke om Barcelona er noget andet. Nu ødelægger du sgu også min fremtid. Mig og Jake havde det pisse godt sammen, men det slut nu. Du har lige ødelagt min lyst til at tage til Barcelona eller noget andet. Bare..lad mig være, ikke?" Sagde hun og trådte et skridt tilbage og vendte blikket i jorden. Hun vendte sig rundt igen og begyndte at fortsætte hen af gaden.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 31 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 31 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: