VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 7:19 am

Hazel

Hun smilede svagt, da han spurgte ind til om han ville noget seriøst med ham. Hun var faktisk parat til at komme ind i et nyt forhold. "Mmh, jeg ville ikke være her hvis jeg ikke så noget seriøst i det. Jeg er..lidt af et rod for tiden, så..jeg ville ikke trække dig i gennem alt det og..fortsætte med at ses dig, hvis ikke jeg troede det ville føre til noget" Sagde hun stille. Han var begyndte at få en kæmpe betydning for hende og hun følte lidt, at hun nemmere ville kunne klare hverdagen hvis hun var sammen med ham. Hun kyssede hende blidt ved hans kæbe.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 7:24 am

Jake
Han smilede svagt af hendes ord, da han selv mente at det de havde var for vigtigt til at kunne blive smidt væk. Han havde ikke følt sådan for en pige siden Valerie og de sidste 2 år med Valerie havde ikke engang været særligt gode. Lige nu følte han sig nok derfor lidt som en forelsket teenager og det syntes han virkeligt, at han havde fortjent at føle - og det havde hun også. Så nu håbede han at andre mennesker ville lade dem være glade i noget tid, men han turde ikke sætte forhåbningerne alt for meget op efter det. ''Hvis du var en spåkone ligenu, hvor tror du så vi er om et år?'' spurgte han stille, mens han skrånede sit hoved en smule, så der var plads til kys længere ned af hans hals.
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 7:43 am

Hazel

Hun brummede svagt, da han spurgte hende hvor hun så dem om et år. "Om et år..Der er vi begge godt igang med vores band og er så småt begyndt at blive kendte. Vi to har sørget for at vi har en fælles tourbus så vi kan sove sammen hver nat. Udover det så er det vores et års dag og vi har været ude at spise og derefter gået en lang tur ved stranden, for så at afslutte med noget..hed sex" Sagde hun og begyndte at kysse ham ved halsen. Hun vidste ikke hvor tydeligt det var, men hvis de havde et år dag om et år, betød det jo at de ville være kærester fra dags dato xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 8:11 am

Jake
Han smilede svagt af hende, for hvis det virkeligt så sådan ud om et år, så ville han være mere end lykkelig. Hvis både karrieren og hans kærlighedsliv kørte på en gang, så ville han ikke forlange mere i verdenen. ''Det kan jeg godt lide.. Især det med den hede sex'' grinede han, mens han forsigtigt lod sine hænder stryge langsomt op og ned langs hendes sider. Samtidigt lod han blikket hvile på hende en smule tænkende. ''Har du lige spurgt om om jeg vil være din kæreste?'' spurgte han, mens han begyndte at smile lidt. Han brummede tilfreds, da han imens mærkede hendes kærtegn ved halsen. Hvis han kunne kalde Hazel for sin kæreste, så ville han være det most stolte menneske i England.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 8:24 am

Hazel

Hun stoppede sine kys og rettede sig op og vendte sit blik mod ham. Hun ønskede virkelig at han stolede på hende og at han vidste, at det med Barcelona ikke havde været for at ramme ham eller ødelægge noget. Turen var også planlagt før de var begyndte at få noget seriøst sammen. Men ville han stole mere på hende, hvis de var fast sammen eller ville det bare gøre tingene mere besværligt. "Hvad..hvis jeg gjorde?" Sagde hun med et lille smil. Hun vidste ikke, om det var klogt at gå så hurtigt frem, men hun ville virkelig gerne vide, at det de havde var seriøst.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 8:32 am

Jake
Han kunne ikke lade være med at smile af hende, da det var skønt at høre, at hun gerne ville have dem hen på et mere seriøst niveau, ligesom han selv ville. Han havde hele tiden været i tvivl om, om hun kunne lide ham ligeså meget som han kunne lide hende, men det syntes han at hun beviste over for ham nu. Han lod som om, at han 'overvejede' det ved at se tænkende ud og kigge på hende med et fjernt blik. Dog kunne han ikke holde masken i ret mange sekunder før han brød ud i et mindre grin og i stedet placerede et ømt kys ved hendes læber. ''Det er godt nok det nemmeste spørgsmål, som jeg nogensinde har måttet svare på'' sagde han stille, mens han lod øjnene hvile mod hendes. Mon de var 'kærester' nu fordi at Lee havde blandet sig? Det føltes nu 'godt' at hans plan vist havde givet bagslag.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 8:44 am

Hazel

Hun vidste ikke, om det var Lees skyld at de var kærester nu. Et eller andet sted var det nok, da hun normalt ikke turde stille den slags spørgsmål til ham, men nu havde hun virkelig behov for at vise over ham at hun ville ham og sørge for, at fra nu af skulle intet skade dem. Lee havde lovet at holde sig væk, da ville fortælle sandheden til Nick og Valerie måtte vel accpetere det før eller siden? Måske så det hele en smule lysere ud nu. Hun gengældte hans kys og kunne ikke lade være med at grine af ham. "Min spådom kommer altså til at virke, vi har årsdag om et år" Grinede hun.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeMan Sep 16, 2013 8:55 am

Jake
Han vidste, at før de kunne være 'rigtige' kærester, så var de nødt til at være offentlige. Det betød altså at folk omkring dem måtte have tingene at vide - og det inkluderede jo Nick. Han vidste at han måtte tage sig sammen og fortælle det til ham på søndag. Jo før han fik det sagt jo bedre ville det være. ''Betyder det så, at jeg på denne dag næste år vil få hed sex på stranden?'' spurgte han med et drillende smil, mens hans blidt lod sine hænder glide ned mod hendes lår, som han roligt begav sig til at nusse en smule. Han håbede virkeligt, at hun følte sig ligeså heldig som han gjorde og at tilliden imellem dem ville vokse dag for dag.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 2:14 am

Hazel

Hun smilede svagt af ham, da det var helt underligt at forstille sig at de ville være sammen om et år. Men tanken gjorde hende på en eller anden måde virkelig også tryg. Havde hun endelig fået en fyr, som ville være ved hendes side uanset hvad? Af en eller anden grund fik hun lyst til at fortælle hele sandheden om Lee, da hun havde behov for at han vidste alle hendes hemmeligheder, men hun vidste også at det nok ville være et dårligt tidspunkt. "Hvis vi er heldige at være i nærheden af en strand, men hed sex er sikkert" Sagde hun drillende og lod sine hænder køre hen over hans sider.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 2:21 am

Jake
Han fulgte kort hendes hænder ned af ham med et svagt smil. Det beroligede ham faktisk lidt på en eller anden måde at snakke om fremtiden - Bare det at vide at hun kunne se dem sammen om en år. ''Forresten, vil du hjem eller vil du sove her i nat?'' spurgte han og betragtede hende lidt. Faktisk havde han ikke fået aftensmad, så måske kunne de endda bestille en pizza og fortsætte deres 'senge-date', som jo havde været meningen med dagen indtil de blev afbrudt af Lee. Han betragtede hende tavst med et svagt smil, inden han igen lænede sig frem for at kysse hende. Han kunne slet ikke lade hende være og kunne ikke lade være med at tænke på hvor skræmmende det var, at man kunne blive så afhængig af andre så hurtigt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 2:26 am

Hazel

Hun så en smule undrende på ham, "Jeg har ikke lyst til at gå fra dig, nu hvor jeg endelig ved 100% hvor vi står, så hvis jeg ikke er til besvær, så vil jeg gerne blive" Sagde hun og gengældte hans kys, inden hun dog lod sine kys køre ned af hans hals og ned til hans kraveben, "Ellers kan jeg sørge for, at du slet ikke føler at jeg er til besvær" Sagde hun drillende, inden hun lod sin hånd køre ned til hans lår, hvor hun let strejfede den og efterfølgende kørte sin hånd op til hans skulder igen. Hun var dog ret sikker på, at han ingen planer havde om at smide hende ud nu. Enten havde han tilgivet hende og hun havde lov til at være der, ellers havde han smidt hende ud for længst.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 2:38 am

Jake
Han rykkede svagt på sig, da han kort mærkede hendes hånd ramme den. Det var umuligt ikke at blive påvirket, når hun lagde op til sådan noget, selvom han følte sig lidt 'dum' når han var så nem. Han prøvede dog så vidt muligt han kunne at se ud som om at det ikke påvirkede ham, selvom han alligevel var underligt tavs i noget tid xD ''Jeg tænkte at vi kunne bestille noget pizza og..Fortsætte vores aftale med at blive i sengen resten af dagen? Vi har jo allerede mistet en stor del af dagen'' smilede han lidt. Faktisk havde han skiftet sengetøj og gjort en del rent før hun var kommet. Selvom det lød lidt tøset, så kunne han ofte 'afreagere' lidt ved at rydde op og tænke på noget andet på den måde.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 3:03 am

Hazel

Hun smilede let, da det lød til at han intet problem havde med et hun blev, men at han i stedet gerne ville være sammen med hende. "Det lyder som en skide god ide" Sagde hun og lagde sine hænder bag hans nakke som hun blidt begyndte at nusse. Hun tog hans mobil op af lommen og rakte den frem mod ham, da hun ikke bare ville tjekke hans telefon uden tilladelse. "Jeg skal bare have en med skinke og ananas, du har sikkert nummeret på det nærmeste pizzaria?" SAgde hun og kunne ikke lade være med at grine. Hun lagde sit hoved en smule på skrå og betragtede ham med et lille smil, det var så underligt at de var sammen nu.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 3:12 am

Jake
Han brummede svagt af velbehag, da han mærkede hendes nussen. Hvordan skulle han snakke i telefon nu? Han ville jo komme til at lyde som om han var totalt stenet xD Han tog imod telefonen, da hun rakte ham den og fik hurtigt indtastet nummeret og bestilt mad. Selv skulle han have en med en masse kød på. Forsigtigt smed han telefonen på sengen igen og kiggede på hende med et drillende blik, mens han lænede sig frem og blidt placerede et ømt kys mod hendes læber. Det var virkeligt surrealistisk at de var et 'par' nu, de ville blive omtalt som 'dem' nu. ''Hm, hvad skal vi lave indtil pizzaen kommer?'' spurgte han og startede igen et blidt kys op mod hendes læber.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 5:03 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han spurgte hvad de skulle lave indtil deres pizzaer kom. "Det må vi vel lade tiden vise?" Sagde hun drillende og gengældte hans kys, dog gjorde hun det en smule heftigere. Dog trak hun sig pludselig væk fra ham og så helt forskrækket ud. "Jake..jeg har ingen rent tøj og det..vil være tredje dag imorgen" Sagde hun og bed sig i læben, da det snart begyndte at blive ret ulækkert at gå i det samme tøj. "Måske..kan jeg låne en t-shirt af dig eller sådan?" Sagde hun og kunne alligevel ikke lade være med at grine, da det var typisk hende at blive skræmt af sådan noget.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 5:25 am

Jake
Han gengældte heftigt hendes kys og kunne ikke lade være med at slippe nogle små tilfredse lyde fra sine læber imens. Han kunne mærke at han havde kuldegysninger langs hans arme og ned af hans nakke - bare ved at få et kys. Da hun afbrød kysset, kiggede han lettere utilfreds på hende, da han slet ikke var klar til at give slip igen xD ''Oh..'' mumlede han, da han hørte hendes ord. Hun måtte virkeligt være ved at få knopper af at gå rundt i det samme tøj og undertøj. Han kunne ikke engang gå ned og købe noget, da de fleste butikker i nærheden lukkede på det her tidspunkt. ''Selvfølgelig.. Men kæft, du har virkeligt brug for at have noget tøj her'' sagde han stille og strøg hende kort ned langs hendes arm. ''Noget andet end en t-shirt du vil låne?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 5:34 am

Hazel

Hun brummede svagt, da han forstod hendes problem. Der var de heldigvis meget ens og de ville begge sørge for at holde alting ordentligt. Det var underligt at følelser kunne udvikle sig så hurtigt, før havde hun virkelig også haft det godt med ham, men efter de var blevet 'rigtig' kærester, så var det ligesom at hun var blevet en smule mere 'afhængig' af ham. "Jeg tror ikke der er mere jeg behøver at låne, jeg er bare nødt til lige at tage hjem og hente noget tøj imorgen. Men..hvis du ikke skal noget, synes jeg vi måske også kunne ses der? Jeg kunne bare tage en taxi tilbage hertil?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 5:45 am

Jake
Han nikkede lidt, mens fortsatte med at nusse hende roligt. Han kunne ikke rigtigt lade være med at sidde og rage på hende, når hun var så tæt på ham xD ''Vi kunne tage hjem til dig sammen imorgen og være dér? Altså hvis du ikke har nogle planer og sådan'' sagde han, mens han kiggede op på hende. Han kunne slet ikke forestille sig at skulle bruge tiden på andre lige nu. Selvfølgelig Zindy, men han skulle først have hende om en halvanden uge igen. Han brummede kort, da det ringede på døren og det nok var deres pizzaer, som var kommet. ''Skal jeg tage den, så kan du løbe ind og skifte til noget mere behageligt?'' spurgte han, selvom han slet ikke havde lyst til at hun skulle fjerne sig fra ham.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 6:15 am

Hazel

Hun smilede let, da deres pizzaer kom. Hun var virkelig også blevet sulten og glædet sig til at få en varm pizza, særligt hvis de hoppet ind i sengen og spiste. "Aftale, vi ses inden i sengen" Sagde hun drillende og kyssede ham hurtigt ved kæben, inden hun rejste sig og gik ind i hans soveværelse for at kigge hans tøj igennem. Hun fandt en stor t-shirt frem og smilede let, da den ville være perfekt så havde hun også noget at sove i. Hun tog sin egen bluse af og gik hen og lagde den ned i sin taske, inden hun tog hans t-shirt på den var dog en smule stort til hende, men det gjorde intet. Hun satte sig op i hans seng og smilede let.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 6:42 am

Jake
Han gik ud og hentede deres pizzaer på trappeopgangen og fik betalt, inden han gik ind i soveværelset igen med et svagt smil. Maden duftede sindssygt godt og han glædede sig virkeligt til at komme ned under dynen og sidde og æde pizza med hende. Svagt bed han sig i læben, da han fik øje på hende i sin t-shirt. Der var altid et eller andet ved at se en pige i ens tøj, selvom det lød meget forkert xD Men når hun gik rundt i hans ting, så bar hun jo 'ham' og hendes ben var synlige og det hele. Han satte sig forsigtigt ned på sengen rakte hende en pizzabakke ''Så der mad.. Hvad vil du have at drikke? Vand..Cola?'' brummede han, mens han ikke kunne lade være med at kigge lidt op af hendes ben.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 6:50 am

Hazel

Hun smilede drillende af ham da hun godt kunne fornemme at han kiggede en del på hende. Udelukkende for at drille ham spredte hun sine ben en smule, han fik ikke meget mere udsigt, men mon ikke det alligevel ville fange hans opmærksomhed bare lidt? "Altså det var meningen vi skulle have en slappe af, hvor vi feder den så cola" Sagde hun med et lille smil. Hun havde det en smule dårligt med, at hun bare havde sat sig ind og lade ham hente det hele, men han havde jo selv tilbudt det xD Hun tog imod deres pizzaer og åbnede sin bakke op og smilede let, da det virkelig duftede godt, dog ville hun vente med at spise til han også var klar xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 7:06 am

Jake
Han lod hans blik løbe helt op, selvom det måske var lidt uhøfligt at sidde og stirre sådan, men hvad havde hun forventet når hun sad og gjorde sig sådan til. Han rystede svagt på hovedet af sig selv, inden han hurtigt rejste sig op og fik ud i køkkenet, hvor han fandt to halve liters colaer, som han tog med sig ind i soveværelset igen. Han rakte hende den ene, mens han betragtede hende igen. Han vidste ikke hvordan han skulle koncentrere sig om at spise, når han kunne sidde og kigge på hende i næsten ingenting. ''Ej kæft, jeg sidder og stirrer..'' mumlede han en smule opgivende, da han følte sig lidt 'creepy' over det. Han tog sin bakke tavst med et svagt suk.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 7:18 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine af ham, da han faktisk indrømmet at han sad og stirret. Det havde lidt været meningen at han skulle ligge lidt mærke til hende, men det skulle jo ikke ødelægge deres aftensmad xD Men hun kunne nu godt lide, at han var så tiltrukket af hende og hun ville også selv have svært ved at koncentere sig, hvis han sad i nærmest ingenting foran hende. Hun trak bare let på skulderne, inden hun tog han dyne og trak den let omkring så. "Så kan vi spise" Drillede hun. Forsigtigt rykkede hun over til sig og lænede sig en smule ind til ham, så de sad en smule tæt i stedet.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 7:32 am

Jake
Han rystede lidt på hovedet af sig selv, da han følte sig lidt som en kåd 15 årig, som lige havde set et par bare ben for første gang. Han følte sig virkeligt kejtet, men han kunne ikke lade være med at grine lidt af situationen alligevel, da hun 'pakkede' sig selv ind i dynen og dermed ikke distraherede ham så meget. Han tog forsigtigt et slice op og smilede tilfredst, da den var rigtig snasket som en pizza altid skulle være. Han gav hende et blidt puf med sin albue, mens han kiggede hen mod hende. I en kort stund tog han sig selv i at sidde og betragte hendes ansigtstræk, inden han begyndte at smile lidt. ''Vil.. Du bytte et slice?'' spurgte han med et kort smil, inden han rakte et frem mod hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitimeTirs Sep 17, 2013 7:51 am

Hazel

Hun nikkede let, da han hørte om hun ville bytte et slice med ham. "Selvfølgelig" Sagde hun og tog et slice fra sin pakke og lagde over på hans, inden hun tog imod det som han sad med. Dog lænede hun sig lige hurtigt frem og placeret et ømt kys på hans læber, inden hun begyndte at grine da de nok var en smule kæresteklamme. "Fordelen i, at jeg låner dit tøj er, at jeg ikke behøves at vakse det" Sagde hun og begyndte at grine igen. Dog endte det nok ud med, at de boede så meget ved hinanden, så de huslige pligter også blev en vane at gøre hos hinanden, hun var dog sikker på, at de nemt ville kunne finde ud af det med hinanden på det punkt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 35 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 35 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: