Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 2:19 am
Hazel
Hun orkede virkelig ikke snakke om Lee eller noget lige nu. Dagen havde været slem nok og hun havde bare lyst til at komme hjem og grave sig ned. Hun var på ingen måde klar til at fortælle Jake om Lee og slet ikke, hvis tingene alligevel var ødelagt mellem dem. Hun gik alligevel ind og satte sig tavst i sofaen, da hun ikke vidste hvad hun skulle sige. Tingene med Lee var virkelig personlige og hun vikke ikke kunne fortælle omkring dem til Jake, hvis de var uvenner og der alligevel ikke ville blive noget mellem dem. "Spørg løs" Sagde hun og holdt blikket i jorden.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 2:36 am
Jake Han havde det faktisk ikke 'dårligt' med at skulle sætte hende i klemme på den måde. For han havde været ærlig over for hende når det kom til hans tidligere forhold - og ja, hun vidste endda også at han havde et afhængighedsproblem, hvilket var noget som han kun fortalte til meget meget få mennesker. Ikke engang Brad vidste det og de havde kendt hinanden siden de var helt små. Han rykkede sig forsigtigt ud på sofaen og kiggede hen på hende med et svagt suk, da han slet ikke vidste hvor han skulle begynde, men det vigtigste for ham var at få at vide hvor stor en trussel Lee ville være for dem og om der stadigt var nogle uforløste følelser i mellem dem. ''Hvorfor endte jeres forhold?'' spurgte han og kiggede hen på hende mens han skrånede sit hoved lidt. Han kunne slet ikke forstå, at man planlagde at rejse til udlandet med en eks - Det var jo en kæresteting i hans hoved.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 2:46 am
Hazel
Hun havde egentlig ikke noget imod at give ham de svar som skulle til, men lige nu var hun bare ikke i humør til noget, men på den anden side var det vel overstået efter det her og han skulle jo vide tingene på den ene eller anden måde. "Vi havde et stort skænderi for lidt over et år siden, hvor tingene gik galt mellem os" Sagde hun stille og håbede at hun kunne vente med at fortælle de mere vigtige detaljer. Hun orkede i hvert fald ikke høre på, at Lee var dårlig for hende igen og at hun ikke burde se ham, de ting vidste hun godt allerede, men af en eller anden underlig grund ar det lettere sagt end gjort.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 2:56 am
Jake Han nikkede lidt, da det vel et eller andet sted ikke ragede ham om hvad de skændtes om - Men siden at hun planlagde en rejse, så kunne han ikke lade være med at tænke på om de mon de mon var ved at klinke skårene igen? ''Og.. Hvorfor vælger I så at rejse til Barcelona, hvis det alligevel er gået galt imellem jer?'' spurgte han efterfølgende. Der var noget, som ikke helt passede. Ville man rejse væk sammen, hvis der ikke var nogle følelser. Lidt usikkert så han hen mod hende, da han ikke vidste hvordan han skulle formulere sig - Ville han overhovedet have svaret på det? ''Er I stadigt.. Vilde med hinanden? Ærligt'' spurgte han stille og vendte blikket ned mod gulvet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 3:08 am
Hazel
Hun brummede en smule, da det var et virkelig svært spørgsmål at svarer på. "Jeg har ikke følelser for ham i dag. Selvfølgelig holder jeg af ham og sådan, men..det er mere for det vi havde dengang. Men det er fortid og jeg ser ham slet ikke på den måde mere, han er en meget hård type og ja. Jeg ved ikke helt om han har følelser for mig stadigvæk" Sagde hun og holdt hans blik. Hun håbede at han forstod, at det på en måde var gamle følelser hun havde for Lee, eller det var nok ikke engang følelser men mere minder. Lee havde haft en kæmpe betydning i hendes liv og det kunne hun ikke sådan lige slippe.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 3:14 am
Jake Han nikkede atter til hendes ord, selvom han ikke helt stolede på, at Lee kun havde inviteret hende til Barcelona fordi at de var 'venner'. Han var jo en mand ligesom alle andre mænd og han havde sikkert haft en plan med det og han var ikke helt sikker på, om han ville kunne lide den plan. ''Så I er helt.. Færdige med hinanden på det punkt? Det.. er bare, da jeg spurgte dig på restauranten om du kunne se mig i øjnene og sige, at du ikke havde været sammen med ham for nyligt, der.. Svarede du ikke rigtigt på det'' sagde han stille og lod blikket hvile lidt på hende. Han vidste godt, at han ikke kunne blive sur over det, hvis hun havde været sammen med ham, for de havde jo først for nogle dage siden haft noget seriøst. Men det ville stadigt være en god indikation til at se hvor hende og Lee stod.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 3:26 am
Hazel
Hun vendte sit blik mod ham. "Som sagt, så endte vores forhold meget hurtigt. Vi skændtes og så ikke hinanden i et år. Derfor..var vi nok begge meget forvirret over hvor vi stod da vi sås igen. Derfor..var vi sammen 1 gang" sagde hun og så ærligt på ham. Hun var godt klar over, at hun havd ødelagt sin chance hos ham og hun havde besluttet sig for at fortælle sandheden hvis han spurgte. selv omkring hvad Lee havde gjort, men han fik det nok bare i en mildere version. Forsigtigt trak hun sine ben op til sig og sukkede svagt, da tingene efterhånden var så indviklet, at hun ikke kunne følge med mere.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 4:39 am
Jake Han vendte blikket en smule ned, da det alligevel slog ret hårdt, at hun havde været sammen med ham for nyligt. Havde hun været sammen med både Lee, ham selv og Nick på under en måned? Han rankede sig en smule op og kiggede hen på hende med et opgivende suk. De røde alarm knapper blinkede godt og grundigt, men alligevel kunne han ikke få sig selv til at bryde op med hende på nogen måde. På det punkt var han faldet for dybt for hende, men der måtte virkeligt være en grænse for hvor meget han skulle finde i sig fra hendes side. ''Da dus agde ja til Barcelona, var det så med forhåbningen om at kunne være sammen med ham igen'' spurgte han stille og kiggede stadigt ned.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 4:54 am
Hazel
Hun rystede svagt på hovedet. "Da jeg sagde ja til Barcelona, var det med forhåbninger om at komme en smule væk og få lidt luft. Det med Nick var lige sket, vi var små uvenner, jeg manglede penge og alting virkede så..mærkeligt. Jeg nævnte at jeg godt ville på ferie og..Lee sagde så, at han sagtens kunne finde en billig tur" Sagde hun stille oprigtigt. Hun vidste ikke hvor meget Lee lagde i den ferie eller hvor meget han håbede at der ville ske, men hun skulle på ingen måde være sammen med ham eller håbet på det, blot fordi han inviteret hende på ferie. "Men jeg havde håbet på, at vores venskab ville blive stærkere hvis vi tog afsted"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 5:08 am
Jake Han vidste godt, at hendes liv var ret kompliceret lige nu, men efter at hun var kommet ind i hans liv var hans blevet mindst lige så kompliceret. Og han vidste ærlig talt ikke, om det var dét som han havde brug for. Men faktisk troede han på hendes ord og at hun ikke var taget afsted for at være sammen med Lee, selvom det lød ret underligt, når man satte det op på den måde. ''Jeg kan ikke styre hvem du.. Skal se eller ikke skal se, men.. Fuck det ville gå mig på, hvis du blev ved med at.. Se ham.. Jeg gider ikke at sige at du skal vælge mellem mig og ham, for det er.. For barnligt. Men jeg føler.. ikke at vi.. bude smide det væk.. Det vi har sammen, men fuck det.. det godt nok rodet''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 6:40 am
Hazel
Hun smilede svagt af ham, da han sagde at han ikke synes at de skulle smide det væk som de havde sammen. "Jeg har sagt, at han skulle tage en anden med til Barcelona og vi er..ikke rigtigt på talefod lige nu. Han er virkelig kold og..jeg ved ikke hvad han vil. Han begyndte at snakke om, at han ville opsøge dig for at forklarer, at han ikke mente hvad han sagde på den sandwichbar. Ærligt, så torr jeg ikke at han kan tåle og se mig glad me en anden fyr" Sagde hun og bed sig kort i læben. "Men stoppe helt med at se ham kan jeg ikke love. Jeg har ikke tænkt mig at snakke med ham igen efter det i dag, men..vi bor i samme område"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 7:48 am
Jake Han nikkede kort, da Lee tydeligvis havde sagt det for at skabe problemer imellem dem. Så meget havde han da forstået. ''Han skal slet.. Slet ikke nærme sig mig. Han er ikke lige den slags person, som jeg skal omgås.. Jeg har allerede Nick i mit liv som har alt for meget temperament, jeg behøver ikke også din sure ekskæreste'' sagde han med et skævt smil. Det var faktisk ret frustrerende at tænke på, at ham og Hazels problemer ikke kom fra dem selv - Det var altid alle andre mennesker. Først Nick, så Valerie og nu Lee. Det var virkeligt som om at deres omverden havde lavet en stop-jake-og-hazel-gruppe som bare blev ved med at tryne dem ned og der var vel en begrænsning for hvor tit de kunne rejse sig fra asken igen? ''Jeg.. Har sgu ikke lyst til at stoppe det her, men fuck det er noget lort.. Jeg kan ikke huske..en.. normal dag''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 8:02 am
Hazel
Hun nikkede let. "Jeg tænkte nok, at du helst ville være fri, så han har set mig i øjnene og lovet mig, at han ikke ville tage kontakt til dig. Så hvis han gør det, så ved jeg bare hvor meget jeg betyder for ham og hvor lidt jeg kan stole på ham" Sagde hun med et skævt smil, da hun slet ikke kune tyde om Lee han ment, at han ville holde sig væk eller om han ville vise sig foran Jakes dør alligevel. "Forhåbenligt kommer der snart ro på tingene igen, for jeg ønsker virkelig heller ikke at ødelægge noget mellem os" Sagde hun stille og vendte sit blik mod ham. Forsigtigt tog hun fat i hans hånd, men var dog klar til at slippe hvis det blev for meget.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 8:42 am
Hazel
Hun nikkede let. "Jeg tænkte nok, at du helst ville være fri, så han har set mig i øjnene og lovet mig, at han ikke ville tage kontakt til dig. Så hvis han gør det, så ved jeg bare hvor meget jeg betyder for ham og hvor lidt jeg kan stole på ham" Sagde hun med et skævt smil, da hun slet ikke kune tyde om Lee han ment, at han ville holde sig væk eller om han ville vise sig foran Jakes dør alligevel. "Forhåbenligt kommer der snart ro på tingene igen, for jeg ønsker virkelig heller ikke at ødelægge noget mellem os" Sagde hun stille og vendte sit blik mod ham. Forsigtigt tog hun fat i hans hånd, men var dog klar til at slippe hvis det blev for meget.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 9:01 am
Jake Han så ned på deres hænder mens han lydløst gav et suk fra sig. Det var utroligt så lidt der skulle til, før han blev helt blød indeni igen. Hun skulle bare holde ham i hånden og så følte han sig allerede mere glad igen. Måske var han for 'nem', det kunne han ikke svare på. Men hvad han specielt vidste, var at han var forelsket i hende. Men han kunne bare ikke få det frem på sine læber, for tænk hvis hun sårede ham igen? Han gav blidt hendes hånd et klem, mens han vendte blikket hen mod hendes igen. ''Jeg har ikke lyst til at.. Det skal være enden for os.. Jeg har ikke lyst til at ende noget som.. Føles så godt.. På grund af andre mennesker..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 9:10 am
Hazel
Hun vidste at hun lige nu ikke kunne gøre mere. Hun havde sagt til Lee at den Barcelona tur var ovre, havde bedt ham lade Jake være og gået sin vej, godt nok havde han ikke taget det specielt seriøst. "Vi har masser af tid Jake, intet behøves at være ødelagt. Nu har jeg endda pludselig en fri weekend, måske skulle vi måske lave noget sammen der i stedet? Bare os to, helt alene. Eller ja, jeg ved det ikke. Jeg står i hvert fald samme sted som imorges" Sagde hun med et lille smil og hentydet til, at hun stadigvæk ønskede at være sammen med ham og ingen andre.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 9:15 am
Jake Han havde det faktisk lidt dårligt med at have ødelagt hendes weekend på en måde. Selvfølgelig skulle han ikke føle sådan, men han havde ikke rigtigt råd til at hive hende med en tur til Barcelona, så han vidste slet ikke hvad de kunne lave sammen, som kunne opveje det. ''Det ville være.. Virkeligt dejligt'' smilede han lidt, mens han betragtede hende tavst. ''Jeg er sådan set.. Ligeglad med hvad vi laver, bare vi kan bruge tiden sammen.. Få vores egne minder..'' sagde han mens han forsigtigt lagde sin hånd ved hendes knæ, som han roligt begyndte at nusse. Måske slog han ikke hårdt nok i bordet ligenu, men han gad ikke at bruge mere tid på at skændtes - Det kom de jo hellere ikke videre af.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 9:07 pm
Hazel
Hun vidste godt at Jake ikke havde de samme penge som Lee, men det var på ingen måde heller det som betød noget. Hun var fuldstændig ligeglad med hvor de var henne eller hvad de lavet, bare det kun var de to som var sammen. "Jeg er også ligeglad, jeg tænkte vi kunne finde et billigt sommerhus og leje eller sådan. Det er ved at være udenfor sæson, så mon ikke vi kan finde noget" Sagde hun og rykkede forsigtigt tættere på ham med sit hoved. "Hvad..sker der hvis jeg kysser dig nu?" Sagde hun stille. Hun håbet ikke hun gik over grænse, men hun havde lyst til at mærke ham tæt på sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 12:24 am
Jake Han nikkede lidt, selvom det måske også ville være svært for ham at leje et sommerhus. Han havde jo lige de ekstra udgifter, som unge mennesker på hans alder ikke havde - Han havde jo et barn. Han betalte børnepenge til Valerie, men de weekender hvor Zindy var hos ham var heller ikke billige. Men han ville gerne afsted med hende, så han måtte se om han kunne trylle lidt på en eller anden måde. Svagt smilede han lidt af hendes ord, da hun spurgte om lov. Svagt trak han på skuldrene, mens han vendte blikket hen mod hendes. ''Du kan jo prøve at se?'' svarede han og betragtede hende fortsat. Han håbede virkeligt, at de kunne gå i seng senere på aftenen uden at være uvenner længere.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 2:12 am
Hazel
Hun smilede let, da han i det mindste ikke afviste hende omkring det kys der. Hun vidste godt, at det i dag virkelig var noget rod og hun ønskede ikke at holde Jake for nar men det havde på en eller anden måde også gjort, at hun havde endnu mere lyst til at være sammen med ham og var blevet mere sikker på, at det var de to som skulle være sammen. Nok lige det omvendte hvad Lee plan havde været. Forsigtigt lænede hun sig frem og trykkede sine læber mod hans. Hun mærkede hvordan at hendes hjerte sprang et slag over, når hun kom så tæt på ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 2:40 am
Jake Han kunne ikke rigtigt gøre op med sig selv om han tillod hende at træde på sig ved at tilgive hende for at 'gøre' noget med en anden fyr igen. Men han valgte igen at følge sit hjerte, som fortalte ham at være tæt på hende var det rigtige lige nu. Det var det rigtige at kæmpe videre for hende, men han håbede at 'kampen' snart var slut. Han gengældte blidt hendes kys og kunne mærke hvordan han blev helt salig i kroppen imens. Der måtte jo være noget ved ham, siden hun blev ved med at komme tilbage ved ham. Måske skulle han slet ikke tvivle på, at det var ham, som hun ville have? Han strøg hende blidt ned af ryggen, mens han forsigtigt slap hendes læber. ''Jeg har glemt at fortælle dig noget..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 3:14 am
Hazel
Hun sukkede helt opgivende da han gengældte hendes kys. Forsigtigt kravlede hun over på hans skød, da hun havde behov for at have ham tættere på sig. "Hvad har du glemt at fortælle" Mumlede hun stille og rettede sig en smule op, så hun ville kunne høre hvad han sagde. Hun var virkelig glad for, at de var på god fod igen. Hun havde heller ingen ting som kunne komme i vejen nu. De manglet at fortælle sandheden til Nick, men det var han klar over. Nu ville hun bare gøre alt for, at der ikke kom flere uventede ting i mellem dem. Det kunne deres forhold virkelig ikke holde til. Forsigtigt tog hun fat i hans hånd og flettede sine fingre ind i hans.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 3:29 am
Jake Han blev ved med at stryge hende let ned af ryggen. Selvom de ikke kyssede, så kunne han stadigt ikke lade være med at røre lidt ved hende. Han kiggede op mod hendes øjne med et kort smil. ''Lige efter jeg kom hjem i dag, der ringede en ansat ude fra det sted hvor Nick er. Han vil gerne se mig på søndag ved to tiden.. Jeg ved.. Bare ikke rigtigt om jeg tør at tage derop'' sagde han med et skævt smil, da han vidste at han måtte fortælle om ham og Hazel på et tidspunkt - Men hvornår det tidspunkt var rigtigt, kunne han slet slet ikke afgøre. Han havde overvejet lidt at sige, at han skulle noget andet, men så ville han virkeligt være tarvelig, for Nick havde jo også brug for en at snakke med.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 3:36 am
Hazel
Hun sad lidt og kiggede på hans læber og hørte nok ikke så godt efter som hun burde, men hun havde virkelig troet at det med Lee havde været dræbende for deres forhold, så når hun endelig fik lov til at kysse ham frit igen og de var venner igen, havde hun virkelig svært ved at lade ham være xD Hun lagde forsigtigt sin hånd ved hans hjerte og smilede let, "Bare gør hvad du føler er rigtigt. Venter du med at fortælle om os er det sådan og hvis du vælger at gøre det" Sagde hun stille og lænede sig frem og begyndte at kysse ham ved halsen, "Så er det mellem os pludselig blevet meget mere seriøst" Sagde hun med et lille smil, da det vel var skridtet hvor det virkelig blev offentligt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Sep 16, 2013 5:25 am
Jake Han nikkede lidt, selvom han ikke rigtigt kunne gøre op med sig selv hvad der var rigtigt for dem alle. Det var træls, at det var op til ham at tage den beslutning, men han kendte Nick allerbedst og det skulle komme fra ham. Måske ville han ikke engang reagere så slemt? Han skævede kort ned mod hendes hånd og kunne kort ikke lade være med at smile, da det måtte være uundgåeligt for hende ikke at mærke at hans hjerte hamrede afsted. ''Du vil måske gerne have noget seriøst?'' spurgte han med et drillende smil, da de altid havde prøvet på noget seriøst, men alt kom bare i vejen. Han havde aldrig lagt skjul på at han ville noget seriøst med hende og han havde heller aldrig vendt snuden efter andre piger, imens de havde kendt hinanden.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.