Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:52 am
Hazel
Hun kunne godt se, at hun så ret godt ud og hun kunne også godt mindes den nytårs aften, derfor ville hun også have det en smule dårligt med at rive det i stykker. Derfor lagde hun det ned i sin taske, da han alligevel ikke skulle have glæden af at se det xD Hun tog sin mobil op og fandt en app frem, hvor hun hurtigt fik bestilt en taxi til at komme og hente sig. Hun var blevet så forbløffet over det billede, at hun helt havde glemt at være sur på ham. "Må..jeg smage nogle pommes fritter?" Sagde hun og bed sig lidt i læben, da hun også var ved at være ret sulten, da hun kun havde fået en lille smule morgenmad og Lee plejede altid at bestille en masse mad xD
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:58 am
Lee Han betragtede hende lidt, da hun stod og kiggede på billedet. Måske var det bare ham, men det så alligevel ud til at tornado-kaosset var overstået for denne gang. Hvorfor at det altid hjalp på kvinder at man lod som ingenting vidste han ikke xD Han rakte posen med pomfritter frem, mens han kort nåede at opfange at hun var ved at bestille en taxa. Han havde lyst til at snakke med hende, nu hvor hun endeligt var der og han kunne egentligt godt tænke sig at vide om den tur overhovedet ville blive til noget nu? ''Du er ellers velkommen til at spise frokost her hvis det er'' sagde han og nikkede kort hen mod hendes taske, hvor hendes sandwich stadigt stak ud.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:23 am
Hazel
Hun rystede let på hovedet, da hun ikke havde lyst til at spise sammen med ham. Men som hun havde sagt, gad hun ikke at stå og skælde ud eller være sur, men derfor var hun stadigvæk skuffet og han skulle på ingen måde tro, at han ville kunne snakke tingene god igen. "Jeg tager hjem og spiser, ellers tak" Sagde hun med et skævt smil. Egentlig orkede hun ikke tage hjem ligenu, men hun måtte godt spille en lille smule kostbar overfor ham. Hun tog nogle pommes fritter og brummede let, da sådan nogle mc d altid smagte skide godt. "Men du skal love mig noget Lee?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:30 am
Lee Han trak lidt på skuldrene, da den beslutning var op til hende. Han var ikke typen, som gad at tigge og bede hende om at blive, det var hans stolthed for stor til. Men derfor kunne han stadigt ønske at hun blev - Og han lod hende jo også bemærke, at det var det han ville. Han lod blikket hvile lidt på hende. Han åbnede forsigtigt æsken hvor hans burger lå i mens. ''Hvad skal jeg love dig?'' spurgte han stille, da han ikke altid kunne overholde hans løfter. Faktisk brød han dem tit, men når det kom til Hazel, så prøvede han så vidt muligt at overholde dem, især fordi at hans skyldfølelse virkeligt pressede ham en del.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:35 am
Hazel
"Du skal lade være med at kontakte Jake. Valerie, han ekskæreste har der været en masse problemer med efter vi begyndte at ses og jeg tror ikke, at han orker diskutere med endnu en eks" Sagde hun og hentydet til ham. "Så derfor skal du love mig, at du ikke kontakter ham, det vil ikke hjælpe, men bare gøre problemet større for mig" Sagde hun stille. Hun vidste, at hun nok aldrig ville kunne undvære Lee i sit liv, men lige nu ønskede hun at komme væk. Hvis det gik helt galt med Jake, ville lysten til at se Lee også dale en smule, men helt stoppe med at se ham som hun havde truet lidt med, kunne hun ikke.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:43 am
Lee Han rykkede lidt på sig, da han ikke helt vidste, om han kunne overholde det, for han kunne godt lide at 'konfrontere' personer og han var ikke helt sikker på, om han følte sig 'færdig' med Jake. Han havde faktisk overvejet lidt at kontakte ham for at bede ham mande sig op, da han ikke syntes at han var god nok til Hazel. Han ville gerne gøre det for Hazel, men omvendt kendte han også sig selv så godt til at vide, at han ikke kunne modstå det i sidste ende. ''Det kan jeg ikke love dig'' brummede han svagt, mens han lod blikket hvile på hende. ''Jeg føler at jeg har nogle ting, som jeg skal have sagt til ham og ja.. Måske gavner det også dig i sidste ende hvad jeg har at sige''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:47 am
Hazel
Hun brummede en smule, da hun ikke rigtigt brød sig om at han ville snakke med nogle på hendes vegne. Det havde været ok dengang med Valerie, men efterfølgende havde det bare skabt en masse påstyr og det var ikke det værd at gøre igen. "Hvis du ødelægger mere mellem mig og ham, så mister jeg den lille smule respekt jeg har fået for dig igen" Sagde hun og så skarpt på ham. Hun havde droppet og sige at hun ikke ville se ham mere, da hun alligevel ikke kunne holde det, men hun havde på fornemmelsen at det de sås igen betød meget for ham og det var vigtigt for ham at bevise, at han ville hende noget godt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 7:47 am
Hazel
Hun brummede en smule, da hun ikke rigtigt brød sig om at han ville snakke med nogle på hendes vegne. Det havde været ok dengang med Valerie, men efterfølgende havde det bare skabt en masse påstyr og det var ikke det værd at gøre igen. "Hvis du ødelægger mere mellem mig og ham, så mister jeg den lille smule respekt jeg har fået for dig igen" Sagde hun og så skarpt på ham. Hun havde droppet og sige at hun ikke ville se ham mere, da hun alligevel ikke kunne holde det, men hun havde på fornemmelsen at det de sås igen betød meget for ham og det var vigtigt for ham at bevise, at han ville hende noget godt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:04 am
Lee Han bed sig lidt i læben, da hun skubbede ham mere og mere udover kanten. Hazel var hans følsomme side, men selvom han ønskede hende alt det bedste i verden, så kunne han ikke lade være med at ønske at hun brød det forhold til Jake. Han vidste, at han ikke ville kunne holde sig væk - for det ønskede han ikke. Alligevel fandt han sig selv i færd med at nikke svagt til hendes ord. ''Okay.. Jeg skal nok lade ham være så'' svarede han og kiggede hende i øjnene, for at vise hende at han mente det. Men det gjorde han ikke. Han havde lige givet hende et tomt løfte, for han følte virkeligt at han måtte snakke med Jake og fortælle ham hvad han mente om ham, blandt andet at han ikke var god nok til Hazel.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:16 am
Hazel
Hun vidste ikke helt hvor meget hun kunne stole på, at han ikke ville kontakte Jake, men nu havde hun fortalt ham hvordan hun så på tingene og hun ville virkelig miste meget for Lee, hvis han alligevel valgte at opsøge Jake. "Tak Lee, det betyder meget for mig" Sagde hun stille og gengældte kort hans blik. Hun sukkede svagt, da hun altid havde brugt så lang tid på at kigge i de øjne og kendte hver en detalje i hans ansigt, men alligevel kunne hun finde helt tryghed i at se på ham. Dog rystede hun hurtigt på hovedet. Hun satte sig ned på en stol og sukkede svagt, da hendes taxi ikke var kommet endnu.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:19 am
Lee Han gengældte hendes blik lidt med et 'skarpt' blik for at virke mere overbevisende, men han vidste godt, at det var et løfte, som han ikke havde tænkt sig at overholde. Så måtte hun blive sur på ham senere hen, det ville stadigt være det værd at pille den drengerøv ned. Han tog forsigtigt sin burger op af æsken og tog en bid. Selvom maden var gået hen og blevet lidt smålunkent, så smagte det stadigt sindssygt godt. Kort nikkede han hen mod hendes mobil. ''Virker appen ikke?'' spurgte han, da det ellers ikke burde være så svært at få fat på en taxa omkring London centrum. ''Hvad gør vi egentligt med den ferie? Jeg går ud fra at jeg også har ødelagt det?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:41 am
Hazel
Hvis hun ikke skulle tænke over hvem hun skulle afsted med, så ville hun selvfølgelig virkelig gerne afsted, men lige nu havde hun det en smule stramt med Lee. "Jeg ved ikke hvad vi gør Lee, jeg føler måske lidt..at det i dag var med fuldt overskud og du gjorde det bevidst og..hvis du prøver at ødelægge ting for mig, når jeg får en ny fyr, så..burde jeg måske slet ikke se dig. Jeg ved ikke om du blev jaloux eller hvad der skete, men det svært nok for mig at se dig i forvejen og ja.." sukkede hun, da hun ikke vidste om hun var på rette spor overhovedet. Hun brummede let, "Jeg ved ikke hvorfor den taxi ikke kommer"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 8:49 am
Lee Han gad ikke rigtigt at indrømme over for hende, at han havde det ret presset med, at hun så en ny. Selvom han vidste, at han skulle give slip på hende på det punkt, så stod hans egen egoisme stadigt i vejen. Især fordi han virkeligt troede, at han nu var den mand, som Hazel ønskede han skulle være. Han kunne tilbyde hende meget mere. ''Måske er det skæbnen at den ikke kommer'' sagde han med et lettere drillende blik, da han ikke rigtigt troede på sådan noget. ''Desuden er jeg ikke jaloux.. Jeg ved godt at det tog er kørt, men jeg regnede bare ikke med at det var et problem? Hvis jeg ikke havde sagt det dér og vi skulle afsted om 2 uger, havde du så sagt sandheden til ham eller.. Er I bare ikke så tætte?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:04 am
Hazel
Hun sukkede svagt af ham, da hun vidst alligevel ikke fik noget ud af ham. "Skæbnen at jeg skal blive her?" Sagde hun og rynkede på næsen, inden hun tog sig lidt til hovedet. Hun var ret sikker på, at han blot prøvede på at skubbe hende væk fra Jake. "Hvorfor kører du så meget i om vi var tætte eller ej? Jeg har forhelvede sagt, at vi var på vej til at få noget tæt op, så selvfølgelig ville jeg fortælle det. Det eneste grund til jeg ventede, var at jeg er direkte flov over, at jeg bruger tid sammen med dig" Sagde hun surt. Men det passede, hun havde det så dårligt med det som var sket. Hvorfor kunne hun ikke bare glemme ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:13 am
Lee Af en eller anden grund kunne han ikke lade være med at grine lidt af hende, selvom det ikke var meningen at han ville. ''Direkte flov over det simpelthen? Døren er lige derovre, der er jo ingen der siger, at du skal vente på taxaen herinde. Men nu hvor du sidder herinde..og Ikke derude, så må det betyde at selvom du er flov over det, så har du stadigt lyst til det'' svarede han, mens han lod blikket hvile lidt på hende, igen med et ret overlegent blik. Det kunne godt være at hun havde prøvet at såre ham med den sætning - og det lykkedes også lidt, men han havde ikke lyst til at vise følelser over for hende på den måde og slet ikke nu, hvor det lød som om at hun foretrak drengerøven over ham.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:18 am
Hazel
Hun så en smule ondt på ham, inden hun alligevel rejste sig op. "Nu var det mere fordi jeg håbede, at der var en lille smule følelser tilbage i dig" Sagde hun og tog sin jakke på, inden hun tog sin taske over sin skulder. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle komme hjem uden en taxi, men enten kunne hun finde en bus eller ej. "Du kan bare finde en anden tøs og tage med til Barcelona" Sagde hun, inden hun gik hen til døren åbnet og gik udenfor. Hun brummede let, da det heldigvis var holdt op med et regne igen og det derfor ikke ville være så slemt at gå hjem, selvom der var et stykke, men hun havde også noget at tænke over.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:26 am
Jake Han var taget hjem til sig selv efter mødet med Lee på sandwichbaren. Hvordan en ellers helt perfekt dag kunne ende på den måde, var ham en gåde og han kunne ikke lade være med at tænke på, om det mon var ham som overreagerede? Men ligeså snart han tænkte på, at hun skulle på ferie om to uger med en person, som hun kunne kalde sin ekskæreste, så gik klappen bare ned og det virkede så forkert, som noget overhovedet kunne være. Han var lige kommet ud af badet og stod inde i soveværelset hvor han tog tøj på. Hvad han ikke vidste var, at han havde glemt at låse hoveddøren. Han var så forvirret da han kom hjem, at han havde svedt det helt ud.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:29 am
Hazel
Hun kom i tanke om, at hun stadig havde en lille make-up pung liggende oppe ved Jake. Hun var lige uden for hans hoveddør og besluttede derfor lige at gå op og hente den, da hun regnet med at han var hjemme. Hun gik op foran hans dør og bankede på. Dog bed hun sig i læben, da døren åbnede sig af sig selv i det hun bankede. Hun blev dog alligevel stående. "Jake, det mig Hazel. Jeg har glemt en make-up pung, så går jeg igen" Sagde hun og vendte blikket i jorden, da hendes hjerte helt stoppede ved tanken om, at hun snart stod foran Jake igen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:45 am
Jake Han bed sig hårdt i læben, da han pludseligt hørte Hazels stemme inde fra stuen af. I en fart fik han trukket t-shirten ned over hans hoved, inden han forsigtigt åbnede døren op til hans soveværelse og gik ind i stuen. Da han kom derind, fik han i et kort øjeblik øjenkontakt med Hazel, men han kunne ikke rigtigt kigge hende i øjnene. I stedet lod han blikket ned mod gulvet med et svagt suk. ''Jeg så den ude på badeværelset før.. lad mig'' sagde han stille, inden han hurtigt vendte sig om, gik ud på badeværelset, og kom kort tid efter tilbage med den lille pung i hans hånd. Det var irriterende at han ikke følte at han kunne kigge på hende. Derfor rakte han hende den uden at sige et eneste ord.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:52 am
Hazel
Hun bed sig svagt i læben, da det virkede til at han ikke kunne se på hende overhovedet. Det gjorde bare at hun blev virkelig ked af det igen. Hun vendte blikket i jorden, da hun med det samme fik tåre i sine øjne. Hun var virkelig en tudemaria og havde altid følelserne udenpå tøjet. "Tak, jeg går igen så" Sagde hun og prøvede at kontrollere sin stemme, inden hun vendte sig om og skævede ned af hans opgang. Hun var lidt glad for, at stå til ryggen med ham, så han ikke kunne se hvor ked af det hun egentlig var.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 10:03 am
Jake Han kunne godt høre og se på hende, at hun var ret ked af det. Men om det var fordi, at hun var ked af at miste ham eller om det i virkeligheden bare bundede i, at hun var ked af at blive opdaget, anede han ikke. Han vidste virkeligt ikke hvad han skulle tro, men hvis man planlagde en ferie med sin ekskæreste, så virkede det bare som om at der var nogle ufærdige ting mellem dem. Og han orkede virkeligt ikke flere ufærdige ting mellem dem længere. Han rankede ryggen en smule op, da hun gik igen. ''Hvorfor er du ked af det? Du skal i det mindste til Barcelona'' sagde han en smule surt, da han ikke rigtigt syntes, at det var hendes 'rettighed' at være ked af det lige nu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 9:39 pm
Hazel
Hun stoppede op da han snakkede til hende. Svagt rystede hun på hovedet og stod lidt, da hun lige skulle samle sine følelser. "Barcelona er aflyst. Han sagde det udelukkende for at skade os, hvilket lykkedes ganske fint" Sagde hun stille og vendte sig om og så kort på ham. "Du behøves ikke tænke mere på det og jeg ved godt det var over grænsen. Men..kan vi ikke lade være med at snakke om det lige nu?" Spurgte hun stille, da hun ikke orket kører rundt i hendes og Lees's venskab nu. Desuden havde Jake fået de vigtigste informationer omkring, at rejsen var aflyst og muligvis også forstod hvor dårlig stemning der var mellem hende og Lee.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 12:55 am
Jake Han hævede brynet en smule, da han ikke helt forstod hendes ord. Var det noget Lee bare havde sagt eller havde den ferie været planlagt, før at Lee følte at han skulle tvære det ud i hovedet på ham? ''Hvad mener du med at han gjorde det for at skade os? Har I aldrig snakket om at tage afsted eller hvad?'' spurgte han en smule forvirret, da han ikke rigtigt vidste hvad han skulle tro på længere. Der kom bare så mange små historier fra hendes side af hele tiden og hver gang så endte de med at såre ham. Det var næsten ligefør at det var mindre kompliceret med Valerie dengang og de havde endda et barn sammen. Han havde virkeligt brug for en rolig tilværelse, da han ikke var den type person, som elskede at befinde sig i alt muligt drama.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 1:03 am
Hazel
Hun sukkede svagt, da han alligevel bare spurgte ind til det selvom hun havde bedt om at han ville lade det ligge. De skulle alligevel ikke snakke sammen lige nu, så det ville bare forvirre mere hvis hun stod og de stod og rodet i det. "Ferien var planlagt, men han skulle kun nævne det fordi han vidste, at det ville ødelægge stemningen. Men uanset hvad, så havde tingene nok ændret sig alligevel, hvis jeg havde fortalt det på et andet tidspunkt. Så ja, jeg skulle have været afsted med Lee, og jeg ville have fortalt dig om det. Mere du vil vide eller kan vi lade det ligge?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Søn Sep 15, 2013 1:12 am
Jake Han så undrende på hende, da hun måtte have spist søm. Lade det ligge? Det var da naturligt, at han havde nogle spørgsmål omkring det og han ville desuden godt have noget mere information om Lee, for hun havde jo aldrig snakket om ham før og han virkede ikke just til at være en skidebehagelig fyr. ''Jeg har en del spørgsmål ja og hvis du har så meget respekt over for mig, at du gider at svare mig på dem, kan vi så ikke ikke rykke ind i stuen?'' brummede han, da de jo stadigt stod ved hans dør. Han ville ikke lade hende 'flygte' fra det her. Hvis hun stadigt ville have noget med ham, så kunne hun i det mindste bruge noget tid på at fortælle ham hvad fanden der foregik. Han vendte sig om og gik selv ind i stuen - Så kunne hun selv vælge om hun ville følge efter eller gå ud af hoveddøren.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.