Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 2:22 am
Lee Han følte sig en smule kynisk, men han fortrød ikke at han havde 'stoppet' det mellem Hazel og Jake. Selvom han altid var følsom når det kom til Hazel og altid ville hende det bedste, så overskyggede hans jalousi det hele lige nu. Det var virkeligt hårdt at se hende glad sammen med en anden fyr, det var dét som han altid ville have ønsket at give hende og selvom han ikke selv mente, at han fortjente en ny chance, så havde han altid haft forhåbningen om, at hun ville give ham den alligevel. Han gik hurtigt ind foran hende igen, da hun begyndte at gå og ledte efter hendes blik med en svag undren. ''Jamen vi skulle jo til Barcelona som venner? Jeg troede, at du havde fortalt ham det, nu hvor I var så tætte.. Altså jeg vidste ikke, at det var en hemmelighed'' brummede han og betragtede hende blot.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 2:31 am
Hazel
Hun sukkede opgivende, da hun godt havde gættet at han havde sagt det for at provokere og lige skulle vise hvem der 'bestemte'. "Nej, det vidste du vel ikke" Mumlede hun bare surt. Hun vendte sit blik mod hans og så ham direkte ind i øjnene, "Men jeg nu glad for, at du valgte at være ærlig. Fordi det var det der skulle til, før det gik op for mig, at den glæde som jeg følte sammen med dig engang ikke kommer til frem igen nogensinde og det for naivt og tro, at jeg kan være venner med en som dig" Sagde hun og holdt hans blik fast, inden hun alligevel måtte kigge ned i jorden.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 2:56 am
Lee Han kneb øjnene en smule sammen, mens han lyttede til hendes ord og konstant havde øjenkontakt til hende. Det gik han på, at hun var så vred på ham, men det havde han jo set komme. Han fortjente det vel også lidt, men derfor ville han ikke give op og han ville stadigt have hende med til Barcelona på en eller anden måde. ''En som mig?'' gentog han, da han ikke forstod hvad hun mente med det. Han gad ikke at have sådan nogle kryptiske svar, han ville hellere have fortalt tingene som det var og så kunne hun jo se, om hun var modig nok til at gøre det. ''Og hvad er.. En som mig så? Forklar mig det'' sagde han og var lidt ligeglad med om de stod midt ude på en gågade og diskuterede.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 3:11 am
Hazel
Hun vidste at hun var på vej ud på dybt vand og hun nok ikke ville være et hak bedre selv, når hun begyndte at snakke sådan til ham. Men lige nu var hun ked af det med Jake og havde lidt behov for, at lade sit raseri gå udover en anden. Og når det så var Lee som havde ødelagt det mellem dem, så var det oplagt at det gik udover ham. "Du husker måske ikke hvad der skete for et år tilbage? Du behøves heller ikke bekymre dig, fordi du kynisk nok til at kunne falde tilbage i samme spor igen, hvis det var til din fordel" Sagde hun og vendte blikket væk. Hun kunne virkelig ikke se, hvorfor han skulle nævne Barcelona hvis det ikke havde været for at vise sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 4:16 am
Lee Han rykkede en smule usikkert på sig for første gang, da hun nævnte fortiden. Det sårede ham også en del, at hun gik og troede, at han stadigt var den person - eller måske var det blot nogle efterreaktioner på det som han havde gjort. ''Jeg er ikke den fyr mere og det ved du'' sagde han stille og kiggede hen på hende med et skarpt blik. Han overvejede kort at tage fat i hende og 'trække' hende et andet sted hen, men det turde han ikke, da han var nervøs for at hun ville flippe ud, hvis han rørte ved hende. ''Hvis du vil, så kan jeg godt forklare ham, at vi er bare er venner'' brummede han, da han intet ville have imod at snakke med Jake. Men om han gad at gøre det bedre, det var så spørgsmålet. Det var vel hvad han var i humør til.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 5:20 am
Hazel
Hun var ikke sikker på, at det ville blive bedre hvis Lee snakkede med Jake. Hun var ret overbevidst om, at Jake havde haft nok med Lee at gøre det næste stykke tid. "Jeg ved ikke hvem du er mere. Jeg troede du kendte mig godt nok til at vide, hvornår en person gjorde mig glad og kunne se at det med mig og Jake faktisk betød noget for mig" Sagde hun stille og vendte blikket i jorden, da hun kunne mærke at tårene presset sig på, men hun nægtede at stå og tude på åben gade. "Kan du ikke bare lade mig være også lade mig komme videre med mit liv, hva?" Spurgte hun og bed sig hårdt i læben.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 6:18 am
Lee: Han kiggede på hende med et hævet bryn, da hendes ord lød så 'endeligt'. Havde han virkeligt gået så meget over grænsen at hun ikke længere ville se ham? "Jeg tror snarere at jeg gjorde dig en tjeneste.. Ham der kan sgu alligevel ikke passe på dig.. Hvor gammel er han overhovedet? Han ligner sgu da en 17 årig.."
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 6:36 am
Hazel
Hun så en smule undrende på ham, "Hvordan kan du overhovedet snakke om, at nogen skal passe på mig med den behandling du gav? Jeg ved godt at du fortryder, men uanset hvad, så kan Jake kun gøre et bedre job end dig" Sagde hun og så surt på ham. "Lee, jeg mener det. Jeg gider ikke se dig mere. Det slut"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 6:43 am
Lee Han kiggede kort rundt for at se om der var nogle, som holdte øje med dem, for se stod jo midt ude på en åben gade. Dog vendte han hurtigt blikket hen mod hende igen, da han hørte hendes ord. "Jeg ved godt at alle er bedre end mig.. men.. Helt ærligt, han virker lidt svag.. Du bliver hurtigt træt af ham og det skal ikke undre mig hvis du allerede har udnyttet den svaghed" brummede han og kiggede hende i øjnene.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 7:09 am
Hazel
Hun så surt på ham, "Lee hvad er det helt præcist du vil nu? Udover at såre mig, som du er så god igang med" Sagde hun og hørte hvordan at hendes stemme helt knækkede over, da hun ikke rigtigt kunne mere eller forsvarer sig selv længere. Hun så sig hurtigt rundt, for at finde et sted hvor hun kunne søge skjul, så ingen ville se hvor ked af det hun egentlig var.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 7:19 am
Lee Han bed sig lidt i læben, da han med det samme kunne fornemme at hun var ked af det. "Vi kan gå ned og snakke på mit kontor" foreslog han, selvom han ikke helt regnede med at få hende med sig, men i det mindste kunne de få noget privatliv hvis det var. Han vidste, at det ville være det bedste for hende - og måske osse ham selv, men han kunne virkeligt ikke give slip på hende. I hans hoved ville hun altid være hans.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 7:25 am
Hazel
Af en eller anden grund mærkede hun en form for ligegyldighed skylle ind over sig. "Jeg regner efter en taxi når vi kommer frem" Sagde hun stille, inden hun bare begyndte at gå mod hans klub. Hun sørgede dog for at gå ret hurtigt, da hun snart havde behov for bare at være alene. Hun trak hætten tættere om sit hoved, så hun ville kunne skjule at hun havde tåre i sine øjne.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 7:45 am
Lee Selvom han ikke ville sige det højt, så var han begyndt at få lidt dårlig smag i munden over, at have sat hende i den situation. Men igen, så kunne hun jo bare havde fortalt Jake sandheden. Hvad ville hun have gjort hvis det var? Løjet over hvor hun var? Han åbnede døren til lokalerne, gik ned af gangen og derefter videre mod kontoret, hvor han lukkede døren efter dem. Han betragtede hende kort og bed sig i læben, da hun så ret ked ud. "Er han sådan et stort tab?"
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 7:47 am
Hazel
Hun brummede let, da han vidst godt kunne se på hende, at hun var ret ked af det. "Det er længe siden, at jeg rigtigt har følt mig tryg og glad sammen med en fyr. At jeg har haft mod til at kunne stole på en, og det kunne jeg med ham, men det ligemeget nu" Sukkede hun og vendte blikket væk, da det var underligt at det var slut.
OOC: Pop pikker mig så meget af!! Endelig når man vil inviterer til sine klubber, så det pikkefuckinglangsom s: Så få dog orden på de lorte servere, hvor fucking svært kan det være s:
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 8:09 am
Lee Han følte sig mere og mere som en røv, da Jake vist havde hjulpet hende mere frem end han kunne vide? Hvad var der med ham? Gik han konstant efter at ødelægge hendes liv? Han havde det som om, at han var hendes forhindring for at komme videre, men han kunne ikke give slip jo. "Jeg.. Kan godt fortælle ham det.. Jeg kan fortælle at jeg var jaloux og at der ingen tur var til Barcelona.. At jeg kun sagde der for at splitte jer"
HAHAHA, pikker pop dig :i
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 8:12 am
Hazel
Hun rystede svagt på hovedet. "Der er en tur Barcelona. Jeg har ikke tænkt mig at lyve overfor ham, men måske var det bare et forkett tidspunkt det blev sagt" Sagde hun og satte sig ned. "Men det nok bare mig, som ikke rigtigt er..værd at bruge den slags tid på" Sukkede hun svagt, da hun blev i tvivl om det ville ændre ngoet, hvis hun havde fortalt om Barcelona.
Ja, det pikke træls s: Fatter ikke den er så langsom. Og ALTID når man vil invite lidt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 9:10 am
Lee Han rystede omgående på hovedet, da det vist var gået udover hendes selvtillid. Det hjalp i hvertfald ikke på, at han følte sig mere og mere skyldig over det. ''Det ér du. Og det ved du.. Det er min skyld.. '' sagde han, inden han forsigtigt satte sig ned på sin stol, hvor han forsigtigt satte sin pose ned foran sig. Hans mad var nok en smule kold nu, men det gik nok og lige nu kunne han kun fokusere på hende. ''Er der sket noget.. Andet da?'
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Sep 13, 2013 6:41 pm
Hazel
Hun brummede svagt. "Der har været en del problemer mellem od fær, så det her var sidste chance for at vi fin noget seriøst sammen" sagde hun og lænede sig op af en væg. "Lee jeg gider ikke gå rundt og være sir, men jeg virkelig skuffet over dig. Var det ikke tydeligt han gjorde mig glad?@
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 2:00 am
Lee Han trak lidt på skuldrene, da han ikke rigtigt kunne se hvordan en svagpisser som Jake kunne gøre hende lykkelig. I hans øjne var der ikke ret meget mand over ham. Han var en forvirret knægt, som var blevet far i en alt for tidlig alder, men han burde ikke blande sig i hendes ting. Han trak forsigtigt sin skuffe ud ved bordet, helt uden at vide at han havde lagt et billede der fra deres sidste nytårsaften sammen. De var blevet lidt fulde der og på billedet 'spankede' Hazel sin egen røv, mens hun kun bar en g streng. Han trak uden videre en blok og en kuglepen op, mens han kiggede hen på hende. ''Giv mig hans telefonnummer, så skal jeg nok ordne det igen. Det lover jeg.. Jeg har gode talegaver'' smilede han kort.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 2:30 am
Hazel
Hårdt bed hun sig i læben, da han åbenbart havde et billede af hende i sin skuffe, hvor hun var nærmest helt nøgen. "Hvorfor..har du det liggende her?" Sagde hun og nikkede mod billedet, inden hun rykkede en smule på sig. Hun kunne intet huske fra den nytårsaften da hun havde fået en del at drikke. Det var lidt flvt at han havde adgang til at se hende nøgen og så her hvor andre måske også havde mulighed for at se det? "Det vil ikke blive bedre af du snakker med ham. "Lee, du kommer ikke til at snakke ham til fornuft, han..vil muligvis ikke engang snakke med dig, eller mig for den sags skyld mere"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 2:42 am
Lee Han skulle nok finde hans adresse eller telefonnummer på en eller anden måde, om det så blev med eller uden Hazels hjælp. Dog mistede han helt fokus over tingene, da Hazel stod og kiggede ned i hans skuffe. Det billede var bare et 'sjovt' minde, men hun så også ret godt ud på det selvom hun var ret fuld. Han skubbede hurtigt skuffen tilbage, da det nok godt kunne misforståes lidt fra hendes synsvinkel og det var nok ikke på det helt rigtige tidspunkt, at hun havde fundet den xD Han satte sig forsigtigt ned på sin kontorstol og lod kort blikket hvile lidt på hende, da han ikke helt vidste hvordan han skulle svare på det uden at komme til at lyde som et perverst svin. ''Jeg.. Gemte det bare.. Det er personligt på en eller anden måde..'' forklarede han og sukkede lidt, da det lød virkeligt dumt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 2:45 am
Hazel
"Gu fanden er det personligt Lee, der er et billede af mig halvnøgen. De skal fandeme ikke ligge her, hvad gør du så når du skal i din skuffe og du har folk til samtaler? Jeg står et stykke væk og jeg kan se lige ned i din skuffe, så hvor mange har ikke set det billede? Desuden hvorfor skal det gemmes her og ikke hjemme ved dig selv?" Sagde hun og mærkede hvordan, at vreden kom op i hende. Hun havde selv nogle billeder tilbage af dem, men det her virkede bare til at alle og enhver kunne komme ind på hans kontor og se det billede. "Har du flere liggende rundt omkring på kontoret?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:02 am
Lee Han vidste at det billede var en optakt til en tornado og ganske rigtigt - Hazel-tornadoen var allerede godt igang xD ''Nej, det er det eneste.. Det endte der lidt tilfældigt.. Det.. var det eneste billede jeg havde med i fængslet.. Ja, det.. Er lidt underligt'' sagde han, da det lød mere og mere forkert. Normalt lå billedet skjult under den blok, som han netop havde taget op. ''Jeg er ret sikker på, at der ikke er nogle der har set det.. Det.. Er bare et billede fra en sjov aften.. Et minde.. Og så ser din røv ret god ud på det'' sagde han, da hun jo stod og struttede lidt med den xD Han kiggede ned i bordet og følte sig lidt som én, som fik skæld ud af sin mor lige nu og han kunne godt forstå at hun var sur.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:08 am
Hazel
Hun rystede på hovedet, da han åbenbart også havde haft det med i da han var inde og sidde. "Hvorfor havde du et billede af mig med derinde?" Brummede hun undrende. Hun vidste godt, at tingene var gået virkeligt hurtigt men de havde jo ikke været sammen, i det at han var kommet ind og sidde og fået sin dom. På daværende tidspunkt, havde hun også troet at han havde været så skæv at hun intet betød for ham. "Lee, jeg vil sådan set gerne have det billede" Sagde hun og rakte bare sin hånd frem. De var eks kærester nu og hun brød sig ikke om, at han havde adgang til sådan nogle ting. "Eller riv det i stykker?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Lør Sep 14, 2013 3:29 am
Lee Han trak lidt på skuldrene, da han ikke brød sig specielt meget om at blive krydsforhørt. Det var jo bare et billede og det var et minde, men han kunne godt se, at hun ikke kunne se det sjove i det. Typisk kvinder at tage sådan noget så seriøst. Han rakte billedet frem og ind i hendes hånd, inden han blot satte sig til rette og kiggede på hende med et lettere overlegent blik, da han ville virke så upåvirket over det som muligt. ''Fordi at når man sidder sådan nogle steder, så vil man gerne mindes om hvor godt livet kan være i frihed'' sagde han, mens han uden videre tog sin mad ud af posen og 'dækkede' det hele op. Han gad ikke at diskutere mere over et gammelt billede og hvis hun ville rive det i stykker, så måtte hun gøre det.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.