Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 2:24 am
Hazel
Et eller andet sted, havde hun nok også lidt behov for at gøre noget lidt 'vildt' når det kom til Lee. Det var på ingen måde for, at han skulle føle sig til grin eller lokke ham til noget, men hun ville gerne vise at de bare skulle være 'frie' i hinandens selskab. Selvfølgelig ville hun gerne have, at han også kunne lide hvad han så og at hun kunne mærke det, men tingene skulle også været afslappet, ellers ville det aldrig gå med et venskab og slet ikke hvis de skulle på ferie sammen. "Mmh" Brummede hun stille, da hun efterhånden virkelig var træt og hun blot blev mere træt af at få massage. Dog kunne hun også godt lide, at mærke hans hænder på hendes krop. "Hvis..du meget træt behøves du dog ikke" Sagde hun med et skævt smil, da han trods alt skulle tidligt op.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 2:38 am
Lee Han ville ikke prøve på 'noget', da han vidste at de blev nødt til at holde det på et venskabeligt plan. Hvis de blev mere end det og hun fandt ud af, at han stadigt havde lidt med stoffer og gøre, ville hun blive såret igen. Selvom han stadigt elskede hende højt, så havde han lært at han ikke skulle være egoistisk omkring hende og at han i forvejen havde gjort skade nok på hende. Han lod blidt sine fingre massere roligt ved hendes bh's lås og selvom han virkeligt overvejede at åbne den, så holdte han sig igen. Han følte sig lidt som en lille dreng, som ikke kunne holde fingrene væk fra kagefadet og det irriterede ham lidt, at hun havde den effekt på ham. ''Jeg.. Fortsætter lidt endnu, men..Så må jeg også i seng efter'' brummede han, da han ellers var bange for hvad han kunne finde på, hvis de fortsatte meget længere xD
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 2:56 am
Hazel
Hun smilede let, da hun kunne mærke på ham at han alligevel blev en smule pirret af det, hun var dog ret sikker på at han ikke ville have 'mod' til at tage skridtet videre. Selvom de havde en aftale om, at de blot skulle være venner kunne de vel godt ligge en smule op til hinanden. "Jeg er virkelig..meget træt" Mumlede hun helt afslappet, da det virkelig var rart bare at ligge og få massage. Hun vendte let sit hoved og så om på ham og smilede let. Hun havde aldrig troet, at hun ville føle sig så afslappet omkring ham igen, men hun følte sig overbevidst om at han havde lært noget og taget ved lærer. Måske var det dumt, at hun stadigvæk så ham på den måde hun gjorde, men hun vidste bare ikke, hvordan hun skulle klare sig uden ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 4:20 am
Lee Da han var kommet ud, havde han ikke regnet med at han skulle sidde og massere hendes ryg kort tid efter. Selvom han havde villet have et eller andet forhold til hende når han kom ud, så havde han bestemt ikke regnet med at det ville gå så godt. Han kunne godt mærke, at hans massage blev mere og mere 'blød' i det, da han virkeligt var træt og var ved at falde en smule i staver. Forsigtigt fjernede han sine hænder og lagde dem i stedet på sit skød i stedet. ''Jeg tror at det må være massage nok for i aften..'' smilede han lidt og betragtede hendes røv kort, da hun jo stadigt lå med måsen i vejret og ikke kunne tjekke hvad han kiggede på xD Han kvalte kort et gab og strakte sig lidt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 8:51 am
Hazel
Hun var også selv blevet virkelig træt af den massage, så det var nok meget godt at han var stoppet ellers var hun nok bare faldet i søvn midt i det hele. "Vil du låne badeværelset først eller skal jeg?" Spurgte hun med et skævt smil, da de jo begge skulle ud og gøre sig klar til natten. Hun satte sig op i sengen og bed sig lidt i læben, da det var lidt underligt at sidde bar overfor ham på den måde. Hun var som sådan ikke flov over sig selv, men hun havde aldrig været en som kunne lide at vise sig frem, alligevel dækkede hun sig ikke til.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 9:05 am
Lee Hans øjne faldt på hendes bryster, da hun satte sig op. Faktisk følte han sig helt 'klam' over først at tjekke hendes røv og derefter hendes barm, men hun kunne jo ikke forvente at han slet ikke kiggede, når hun havde taget tøjet af xD ''Jeg.. Går ud først'' smilede han skævt og vendte hurtigt blikket mod hendes øjne og håbede lidt, at hun ikke havde set at han havde siddet og stirret. Han gik ud på hendes badeværelse og fik gjort sig klar og fundet en ny tandbørste, da han regnede med at det var okay. Da han var færdig, gik han tilbage ind i soveværelset og smilede lidt til hende. ''Jeg smutter som sagt bare imorgen tidlig.. Du behøves ikke at stå op'' sagde han og betragtede hende.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 9:38 am
Hazel
Hun havde lavet noget kyllingsalat som hun nu sad i sin sofa og spiste med et glas vin og cola, mens hun så noget tv. Hun trøstespiste på en eller anden måde, i det at hun skulle have været sammen med Jake men hun havde valgt at blive væk, efter hendes snak med Valerie. Hun orkede virkelig ikke, at diskutere mere med ham og at der var så mange emner, som hun ikke kendte til i hans liv. Havde han virkelig flere børn end Zindy? Hun sukkede svagt, inden hun nippede af sin vin og trak sine ben op i sofaen. Til senere havde hun også en pose slik og nogle chips, da hun virkelig skulle hygge, nu hvor hun havde en alene aften.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 9:45 am
Jake Han kunne ikke forstå, hvorfor at Hazel ikke var dukket op til deres aftale. En person, som havde så godt styr i sine ting som hende 'glemte' ikke bare en aftale, det var han sikker på. Derfor var han pludseligt usikker på, om det var noget som han havde gjort? Havde han skræmt hende væk? Han havde taget bussen ned til hendes lejlighed, da han ville have nogle svar på hvor de var henne og hvor de stod. Han gik ind i trappeopgangen og videre op af trapperne, inden han forsigtigt bankede på døren, da han stod foran den. Han følte sig en smule nervøs over at stå der, for i virkeligheden kunne dét at hun ikke var dukket op mene, at hun ikke ville se ham og så stod han blot her og ikke fattede den hentydning.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 10:03 am
Hazel
Hun bed sig let i læben, da det pludselig bankede på hans dør, hun kunne godt gætte sig til at det nok var Jake, da det efterhånden var en lille time siden, at de skulle have mødtes. Hun gik hen og åbnede sin dør og brummede let, "Hey" Sagde hun stille og så en smule afventende på ham, da hun lige ville høre hvad han ville inden hun ville lukke ham ind. Hun gad ikke undskylde for, at hun var kommet for sent eller ikke var dukket op, da hun faktisk var en smule skuffet over ham. "Ville du noget specielt? Jeg sad lige og se tv" Mumlede hun en smule koldt og vendte bare blikket tilbage mod tvet.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 10:07 am
Jake Han bed sig lidt i læben, da døren blev åbnet. Med det samme lagde han mærke til den kolde attitude og den gæstfrihed, som han før havde syntes så godt om omkring Hazel forsvandt ligeså stille. ''Du dukkede aldrig op..Så.. Jeg ville se om der var noget?'' sagde han stille og hæftede sig alligevel fast ved, at det åbenbart var vigtigere for hende at se noget TV end at bruge tiden sammen med ham. Han blev nødt til at finde ud af, hvad han havde gjort forkert for han forstod virkeligt ingenting ligenu og stod blot og lignede et spørgsmålstegn. ''Er du syg.. Glemte du det.. Eller gad du bare ikke at se mig?'' spurgte han og gik et skridt tættere på døren for at se om hun rykkede sig så han kunne komme indenfor.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 6:42 pm
Hazel
Hun rykkede sig tilbage så han kunne komme indenfor, da han alligevel ikke brød sig om at være så kold overfor ham. "Det..skete nogle ting mellem mig og Valerie, så..jeg fik lidt kolde fødder" Sagde hun ærligt og rykkede en smule på sig. Hun var normalt ikke typen som bare blev væk fra ting og hun havde det virkelig dårligt med, at hun ikke havde meldt afbud. Hun brummede let, da han åbenbart ikke selv havde hørt fra Valerie, hun havde ellers været sikker på, at hun havde benyttet lejligheden til at snakke grimt om hende og fortælle alt omkring den anden aften.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 10:14 pm
Jake Han bed sig lidt i læben, da hun nævnte Valerie. Selv havde han prøvet at komme i kontakt med hende i løbet af igår , men han havde slet ikke kunnet få fat på hende og derfor havde han ikke fået lov til at passe Zindy. Han havde heller ikke kunne få fat på hende i dag, så han vidste ikke engang om hans egen datter var blevet rask. Og nu forstod han pludseligt hvorfor. Nu vidste han ikke hvad der var sket eller hvad der var blevet sagt imellem dem, men han følte sig lidt sur på Hazel over, at hun havde blandet sig og forværret tingene imellem ham og Valerie, men han ville intet sige, før han havde hørt resten af historien. Han trådte indenfor, vippede sine sko af og gik derefter videre ind i hans gang, inden han afventende vendte sig om mod hende og betragtede hende en smule. ''Jamen hvad er der sket? Åbenbart noget som er slemt nok til, at jeg ikke kan få fat på hende i hvertfald..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 11:04 pm
Hazel
Hun brummede let, da hun faktisk lige nu var ret ligeglad med om Jake kunne få kontakt til Valerie. "Hvad der sket? At din ekskæreste passer sin timing med at svine mig til, præcis lige før jeg skal optræde i går, så jeg slet ikke kan koncentrer mig. At hun påstår at du var hende utro op til flere gange, at du har et barn ved siden af hende og Zindy også?" Sagde hun og så på ham, inden hun rystede på hovedet. "Hør Jake, jeg ked af at du ikke kan få kontakt til hende lige nu, men jeg gider ikke være splittet mellem jer. Derfor burde du nu tage hen og blive gode venner med Valerie også lader vi være med at ses, jeg orker ikke det her" Sagde hun og kiggede kort på ham, inden hun vendte sit blik i jorden igen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 11:21 pm
Jake Han så helt forundret på hende, da hendes ord overrumplede ham fuldstændigt. Han havde aldrig været Valerie utro - Faktisk havde han aldrig været nogen utro og han havde i hvertfald heller ikke flere børn. Kort tog han sig til hovedet, da ordene lige skulle falde på plads, men uanset hvordan han vendte og drejede det, så var det helt urealistisk, at Valerie havde sagt sådan noget lort. ''Hvad?'' udbrød han og kiggede fortsat lidt fortumlet på hende. ''Hun lyver.. Jeg har aldrig været nogle utro og jeg har godt nok heller ikke flere børn.. Men dejligt at vide, at du tror at jeg er den type'' sagde han en smule surt, da hun åbenbart bare havde troet på hvad som helst at Valerie sagde, selvom hun godt vidste, at han havde haft nogle problemer med hende. ''Det er ikke min skyld, at hun skældte dig ud i går, du får det til at lyde som om det er, tag dig dog sammen..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 11:28 pm
Hazel
Hun så surt på ham og rejste sig op. "Jeg har aldrig sagt, at jeg troede på hvad hun sagde. Måske har jeg været i tvivl, men jeg har bestemt ikke sagt at jeg troede på det. Til gengæld siger jeg, at jeg ikke gider være mellem jer. Desuden siger jeg heller ikke, at det er din skyld men hvis Valerie skal lave så meget påstyr bare fordi vi snakker sammen, så jeg gider jeg ikke" Brummede hun og lagde sine arme over kors, da hun ikke rigtigt orkede at diskutere med ham. "Hvad forventer du? At jeg fortsætter med at snakke med dig og Valerie fortsætter med at gå amok? Det bedste var sgu da, at vi ikke sås i dag så hun kan falde ned og du kan se Zindy" Brummede hun. Hun gad ikke finde sig i det her, men hun havde os skippet kontakten af hensyn til Zindy.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 11:42 pm
Jake Han var efterhånden virkeligt træt af, at hun skulle tage alle beslutningerne om hvordan deres aftaler skulle være og hvornår de skulle gå videre. Hvis det ikke var fordi at hun pludselig fik følelser for hans bedste ven, så følte hun sig i stedet 'truet' af hans ekskæreste. ''Valerie skal ikke bestemme hvem jeg skal se. At du ikke gider at deale med det og i stedet bliver væk frem for at fortælle det til mig, viser mig bare hvor moden du er. Jeg troede virkeligt.. Virkeligt at du var anderledes, men nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om det er Valerie eller dig som er mest moden her.. Jeg er ked af, hvis hun ødelagde din koncert i går, men du lader hende jo bare vinde.. Det må jo bare betyde, at jeg ikke er vigtigere for dig end det.. Så det er rart at vide hvor højt man er prioriteret''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 12:27 am
Hazel
Hun vidste ikke rigtigt, om Valerie ville vinde det her eller om hun ville tabe. Et eller andet sted, var det hende som havde startet med at skabe sig, men hun fik vel sit mål i gennem om at hende og Jake ikke skulle ses på den måde som de gjorde. "Du ville dårligt nok kysse mig den anden dag, du risikere at du ikke kommer til at se Zindy. Det kan godt være, at hun ikke bestemmer hvem du skal se, men hun kan fandeme gøre livet surt hvis vi fortsætter" Sagde hun med et skævt smil, da tingene lidt var dødsdømte allerede nu. Hun følte lidt, at han dagen før ved morgenmaden var usikker når han var tæt på hende og ikke havde haft 110% lyst til at kysse hende, så hvordan blev det når tingene blev forværret?
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 12:46 am
Jake Han syntes, at det hele virkede så rodet lige pludseligt. Igår før morgenmaden havde de været helt klar over hvad de ville, så ringede Valerie også faldt det hele bare til jorden. ''Valerie kan ikke holde mig fra at se Zindy fordi at jeg møder en anden. Skal jeg være single hele livet for at møde min datter? Hvis Valerie vil have det på den måde, så går jeg rettens gang..'' sagde han stille, selvom de havde aftalt at de aldrig ville komme så langt ud dengang de var slået op. Men han gad ikke at finde sig i at blive uretfærdigt behandlet og hvis det var Valerie, som havde fundet en ny, ville han blive glad på hendes vegne i stedet for at modarbejde det. ''Men.. Det ændrer stadigt ikke på, at du.. Valgte at ignorere mig fremfor at sige det ansigt til ansigt.. Tænk hvis jeg havde forberedt et eller andet?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 12:51 am
Hazel
Hun blev en smule overrasket over, at han ville kunne finde på at gå i retten for at fortsætte med at se Zindy, hvis Valerie blev ved med at modsige sig, men et eller andet sted havde han ret i at det ikke var op til Valerie overhovedet at bestemme hvem han så. Hun vendte blikket i jorden, da hun fik det dårligt over at hun ikke var dukket op. "Jeg..var bange for du ville afvise mig og sige, at det ikke gik på grund af det med Valerie" Sagde hun stille, da hun jo egentlig lidt havde afvist ham nu. Men hun ville ham gerne, det var ikke det men hun orkede ikke de problemer med Valerie og hun ønskede ikke, at hun føle usikker på om han ville hende eller ej. Hun havde lidt taget det som en afvisning den dag til morgenmaden.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 1:01 am
Jake Han rystede lidt på hovedet, da han på ingen måde ville lade Valerie bestemme over ham. De to var ikke kærester længere og det eneste de havde til fælles var Zindy. At Val brugte hende for at få ham til at stoppe med at se Hazel var ikke noget, som ville falde godt i en retssag og han havde også tænkt sig at true Val med det, hvis hun blev ved eller ikke overholdte sine aftaler over for ham når det kom til Zindy. ''Selvfølgelig ville jeg ikke det.. Jeg.. er ikke typen, som bare giver op uden videre'' sagde han med et skævt smil, da han altid havde kæmpet for de personer, som han holdte af eller som ville kæmpe for ham. Selvom hun havde været bange for at han ville afvise hende, kunne han ikke lade være med at tolke det som om, at hun havde kastet håndklædet i ring i stedet for at kæmpe for ham. ''Det er sgu som om at universet fortæller, at vi ikke skal være sammen..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 6:56 am
Hazel
Hun vidste ikke rigtigt om det var rigtigt, et eller andet sted følte hun blot at det hele tiden skete ting som gjorde dem usikre på hinanden. Hun ville gerne være tæt på ham, hun turde bare ikke tage det første skridt da hun følte at han lidt havde afvist hende den anden dag, eller at der var sket for meget til at der skulle være en grund til at han overhovedet gad være sammen med hende. Hun var lidt sikker på, at han havde det på samme måde og ikke rigtigt turde tage det 'første' skridt. "Hvem siger også vi skal være sammen..sådan kæreste agtigt. Små skridt, ikke?" Sagde hun lidt dumt og vendte blikket i jorden. Jo mere tiden gik jo mindre chancer blev der for, at de ville få noget seriøst.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 7:11 am
Jake Han trak lidt på skuldrene, da der ikke var nogle der sagde det - I stedet gik alt bare i mod dette og måske skulle de i virkeligheden bare give op og forblive venner? ''Små skridt, ja..'' sagde han med et skævt smil, da de sådan set ikke var kommet særligt langt siden festivalen. Der var altid et eller andet som banket dem tilbage. ''Men hvordan gik den koncert så igår.. Trods.. alt?'' spurgte han stille og lænede sig forsigtigt op af væggen. Han havde jo som sagt intet hørt fra Valerie, så han vidste intet om det som var sket. Men han var sikker på, at hun uanset hvad havde leveret en god præsentation, da Hazel altid virkede meget forberedt og professionel når hun stod på en scene.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 7:20 am
Hazel
Hun bed sig let i læben, da han spurgte ind til koncerten. Normalt kunne hun altid finde ud af at levere og sørge for at være 110% på, når hun spillede koncerter, men i går havde hun nærmest ikke kunne koncentere sig. "Jeg fik spillet de numre som jeg skulle, men det gik..virkeligt dårligt, jeg var slet ikke til stede på samme måde som jeg plejer" Sagde hun med et skævt smil, da det var en af de få gange, hvor hun ikke helt havde nydt at optræde. Hendes lærer havde dog skrevet en sms i dag om, at hun havde klaret det godt, så mon ikke kun at det var Lee som kunne se, at der var noget som havde gået hende på. "Hvad med dig? Savner du ikke at optræde?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 7:39 am
Jake Han fik det lidt dårligt over, at hendes optræden var gået dårligt. Selvom det bestemt ikke var hans skyld, så havde han alligevel skyldfølelse over det, men han sagde dog intet. ''Der kommer flere koncerter.. Forhåbentligt uden at du er blevet råbt i hovedet inden'' sagde han med et kort smil, inden han skævede lidt ind i stuen. Han kunne godt tænke sig at sidde ned, men han turde ikke at spørge, da han ikke vidste, om hun helst så at han gik igen hurtigt. ''Jeg.. Savner helt vildt at spille og med Brad, om næsten er gået ud af bandet og Nick, som var indlagt på ubestemt tid, så ser det virkeligt..Sort ud lige i øjeblikket'' sagde han opgivende, da det nærmest var et helt nyt band der skulle stables på benene - hvis de nogensinde kom igang igen altså.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Fre Aug 23, 2013 7:53 am
Hazel
Hun fulgte hans blik ind i stuen og nikkede let, da det nok ville være en god idé, hvis de gik ind og satte sig ned da det var ret irriterende at stå op. "Min lærer roste mig for min optræden, så..jeg blev bare chokeret" Sagde hun og kunne ikke helt lade være med at grine, da hun altid blev helt paf over sådan nogle ting. "Men der kommer flere koncerter ja" Sagde hun med et lille smil, da hun godt vidste at han ikke rigtigt havde noget med Valerie at gøre på det punkt. "Jeg..ville virkelig også synes det var svært. Det er så fedt at stå på en scene" Sagde hun med et lille smil.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.