Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 8:22 am
Lee Han vidste godt, at det som han havde udsat hende for ville mærke hende resten af livet og det pinede ham at måtte indrømme det over for sig selv. Men han kunne kun sørge for at gøre tingene bedre for hende og det havde han i sinde at gøre. Det var i hvert fald det mindste han kunne gøre. ''Jeg ved det godt.. Det.. er ikke noget, som man bare lige kommer over'' sagde han stille, mens han begyndte at fumle med sin cola, da han ikke rigtigt vidste hvor han ellers skulle kigge hen. Han tog kort en tår og sukkede svagt ud, da det var sværere at redde trådene ud end han troede. ''Jeg er i hvert fald bare glad for at vi kan sidde.. Her i dag og have en helt almindelig samtale..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 8:39 am
Hazel
Hun vidste faktisk ikke rigtigt hvor hun havde ham. Hun vidste godt, at han lige nu var så fornuftige at han ikke røg tilbage i de gamle vaner, men hvorfor var det at han snakket med hende? Håbede han at der blev noget mellem dem, eller havde han bare behov for at hun var en del af hans liv? Hun håbede ikke, at han kun så hende fordi at han havde dårlig samvittighed. "Lee, bliver vores samtaler nogensinde normale?" Sagde hun med et lille smil, men hun huskede at de altid havde sat og diskuteret nogle fuldstændig åndssvage ting og aldrig kunne blive enige, selvom det altid havde været venligt ment.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 8:44 am
Lee Han smilede lidt af hendes spørgsmål, inden han kort trak på sine skuldre. ''Det ved jeg ikke.. Vil.. Du da gerne have, at de skal være normale?'' spurgte han stille, inden han forsigtigt lod sin hånd køre igennem sit hår. Han var ret træt oven på den dag, men det irriterede ham faktisk lidt, at han ikke kunne tale ud om det. Han ville ikke fortælle hende at han var lidt flad i øjeblikket og slet slet ikke hvorfor han egentligt var det. En til var at han ikke 'tog' stofferne, men han solgte dem jo stadigt. Han var ikke engang sikker på, om hun dengang vidste at hans størst indtægt kom fra stofferne. ''Hold kæft hvor er jeg dog træt.. Jeg glæder mig godt nok til at få weekend.. Det er helt underligt at gå på arbejde igen..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 8:58 am
Hazel
Hun synes også altid selv, at det var svært når en hverdag startede op igen, men hun kunne slet ikke forstille sig hvordan det måtte være for ham, som havde været i fængsel så længe. Hun havde altid hørt, at man kunne lave sådan nogle dødsyge i jobs i fængsler som ingen andre gad. "Du har vel fået lavet en masse klemmer?" Sagde hun med et lille smil, da det i hendes hoved var et af de syge fængsel job. Sidde i et tomt rum og sidde og samle tøj klemmer xD "Men..hvis du gerne vil sove, så skal du bare sige til?" Sagde hun med et skævt smil, da hun allerede havde sat sig i hovedet, at han skulle sove her. "Du har tilgengæld tættere til arbejde imorgen"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 9:18 am
Lee Han rystede lidt på hovedet, da han som sagt ikke havde været i 'fængsel-fængsel'. Altså selvfølgelig havde han ingen frihed, men det primære havde været at få ham clean. ''Nej.. Jeg har tilgengæld snakket med en helvedes masse psykologer.. Jeg skulle jo.. På en form for afvænning.. Mens jeg afsonede den dom..'' sagde han med et skævt smil. Han havde faktisk aldrig rigtigt snakket om tiden hvor han sad inde med nogle, og egentligt brød han sig heller ikke rigtigt om det. ''Jeg vil faktisk gerne have et bad, hvis.. det ikke gør noget'' smilede han skævt. Han ville den følgende dag kunne skifte tøj på arbejdet, da han altid havde noget liggende derude. Han havde nok foreslået at tage et bad nu for at komme uden om fængselssnakken.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 9:26 am
Hazel
Hun så hen på ham, da han pludselig virkede en smule usikker i det, at hun begyndte at snakke om hans tid inde. Hun kunne godt fornemme, at det var et ømt punkt og at det virkelig måtte være svært. Hun vidste ikke, om han havde haft kontakt med sin familie eller venner mens han havde været inde, men det lød ikke rigtigt til det. Dog ville hun ikke spørge ind til det, hvis han ikke brød sig om at snakke om det. Måske skulle der gå lidt tid, før han kunne det? "Jo, du ved hvor tingene er..intet har ændret plads" Sagde hun og begyndte at grine, da alt hos hende havde sin faste plads og det kunne der ikke rigtigt laves om på.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 9:40 am
Lee Han nikkede lidt, da Hazel altid havde så godt styr på sine ting og var så organiseret xD ''Jeg smutter lige i bad så'' sagde han med et skævt smil, inden han rejste sig op. På vejen derhen tog han lige deres tallerkener med, som han lagde i blød i hendes vask. På ti minutter havde han været i bad og fået sit tøj på igen - Det var lidt træls, at han ikke kunne skifte til noget rent, men han orkede virkeligt ikke at tage hjem nu, da han var sindssygt træt. Han trådte ud fra badeværelset igen og gik derefter ind i stuen. ''Jeg tænkte på, om du forresten havde tænkt dig at se ham.. Valeries ekskæreste igen? Ham med barnet?'' brummede han, da han egentligt havde villet spørge hele dagen. Det var så irriterende at det gik ham så meget på.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 9:49 am
Hazel
Hun brummede let, da hun ikke helt vidste med Jake. "Jeg er nødt til at snakke med ham. Jeg..gider ikke at hans ekskæreste skal stå og snakke sådan om mig uden at han tager mig i forsvar" Sagde hun med et skævt smil. Han havde godt nok sagt, at Valerie ikke skulle bestemme det hele, men det virket ikke til at han havde sagt hende imod på nogen måde, men bare fundet sig lidt i det. "Han accepterede at hun kaldte mig en luder osv. Altså hvis jeg betød noget for ham, så ville han vel forsvarer mig?" Sagde hun med et skævt smil. Hun havde altid haft et behov for at føle sig beskyttet og 'lille', hvorfor vidste hun ikke.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Man Aug 19, 2013 9:53 am
Lee Selvom han hadede at indrømme det, så kunne han godt 'forstå' hvorfor at han ikke havde taget hende i forsvar. Selvfølgelig var det ikke okay og han så helst, at Hazels næste kæreste skulle kunne forsvare hende så godt han kunne - Især når han vidste at den fyr aldrig ville blive ham. ''Men du må også.. Tænke på, at Jake måske ikke vil blive uvenner med sit barns mor.. Jeg har nogle venner, som har nogle børn med nogle trunter, som de ikke kan med og derfor ses de næsten ikke med barnet.. Piger.. Kan sgu virkelig være modbydelige, når de bliver ramt af jalousi..'' sagde han stille og betragtede hende lidt. ''Men måske skal du bare ikke være sammen med en fyr der har et barn.. Det.. Er godt nok også tidligt.. Altså jeg er 31 og jeg er bare helt.. argh.. Når jeg tænker på børn''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 20, 2013 8:21 am
Hazel
Hun vidste ikke helt, om hun var 100% enig. "Jeg ved godt, at piger virkelig kan være..besværlige når det gælder deres børn og jeg forventer heller ikke, at han skulle give sådan voldsomt igen. Men måske bare..sætte hende en lille smule på plads" Sagde hun med et skævt smil, men selv havde hun jo fundet sig lidt i, at Valerie havde svinet hende til. "Jeg ville slet heller ikke kunne forstille mig at være mor nu, der er så meget ansvar og..et eller andet sted må det lidt være ens frihed som bliver taget fra en. Altså..du kan bare ikke lige gå fra barnet når du selv vil" Sagde hun med et skævt smil. "Ingen rejser, byture eller noget"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 20, 2013 8:36 am
Lee Han vidste godt, at det ikke var specielt 'mandigt' af ham Jake ikke at tage hende i forsvar, men han ville ikke sidde og rakke ham ned foran hende, da det ikke var specielt modent. Derfor lod han det blot ligge. ''Jeg tror at.. Man skal indstille sig på, at ens liv ikke drejer sig om 'en' selv, men det drejer sig om barnet i et større omfang'' sagde han stille, da han virkeligt følte sig egoistisk over at tænke, at han ikke havde plads til et barn i sit liv. Han orkede det faktisk ikke og han vidste ikke om han nogensinde ville. Nu var han 31 og han havde stadigt ikke lysten. ''Byture? Er du begyndt at gå meget i byen da?'' smilede han drillende og gav hende et blidt puf, da de dengang de var sammen havde brugt tiden mest på hjemmelig hygge.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 20, 2013 7:53 pm
Hazel
Hun trak let på skulderne, da hun ikke vidste om hun var begyndte at gå meget i byen. "Ikke så meget i byen for at drikke, men..jeg regner da med at mig og Electra skal ud og spille noget mere og det vel os en form for bytur" Sagde hun med et lille smil, da hun nu mest generelt havde ment, at man ikke kunne tage ud i byen om aftenen overhovedet. "Jeg er desværre lidt af en svagdrikker, altså..stadigvæk" Grinede hun, da der aldrig skulle særligt meget til før end hun lå og rodet rundt et eller andet sted, når hun havde fået noget at drikke. Hun havde jo også bevidst at hun på ingen måde kunne tåle stoffer eller. "Men..engang imellem kan en bytur da være hyggelig" Grinede hun.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tirs Aug 20, 2013 11:35 pm
Lee Han kunne ikke rigtigt huske hvornår han sidst havde været i byen. Det var heller ikke noget, som han overvejede at gøre igen foreløbigt, da han på grund af sin behandling helst skulle forholde sig så clean som muligt, da man ofte kunne tage dumme beslutninger når man havde drukket lidt. Han håbede derfor ikke, at hun forventede den vilde 'druk-weekend', når de skulle af sted til Barcelona. Men det regnede han nu heller ikke med at hun gjorde. ''Næste gang I skal ud og spille, så vil jeg gerne med'' smilede han lidt, da han ikke kunne huske, at han havde set hende optræde i band før. Måske kunne han også benytte muligheden for at kigge lidt på sine 'konkurrenter' omkring Hazel. Han vidste godt, at det var latterligt, at han følte at han skulle pisse territoriet af, men han var jo en fyr xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 6:18 am
Hazel
Hun smilede let, da han sagde at han gerne ville se dem spille. Hende og Electras band var virkelig blevet en stor del af hendes liv og hun så virkelig frem til, at de skulle spille nogle flere koncerter. Hun forsvandt altid væk, når hun stod på en scene, men når hun sang var det tit andres sange. Men det at hende og Electra spillede nogle af deres egne sange var virkelig specielt. Deres sange og deres band. Hun smilede let ved tanken og nikkede let, "Så må vi se om jeg kan skaffe nogle gratis billetter" Sagde hun med et lille smil, da det lød så mærkeligt at folk skulle have en billet for at se dem spille.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 7:03 am
Lee ''Jeg håbede ellers lidt på at komme på gæstelisten. Så ville jeg føle mig skide v.i.p.'' Smilede han drillende, inden han forsigtigt lænede sig bedre tilbage. Han kunne mærke at trætheden var ved at have et godt tag i ham og tanken om, at han skulle op på arbejde og forhåbentligt få tjent nogle penge sammen til den rejse. Det var nok godt, at hun ikke vidste 'hvordan' han ville betale for den rejse. ''Jeg er helt smasket, Hazel.. Jeg.. Står op ved halv seks tiden imorgen, så.. Du behøves ikke at stå op sammen med mig.. Jeg smutter bare ved seks tiden..'' sagde han og betragtede hende lidt. Når han sad der og så på hende, slog det ham gang på gang hvor dum han havde været, da han havde givet slip på det.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 7:49 am
Hazel
Hun smilede let af ham, "Selvfølgelig måtte du få v.i.p pladser, men jeg tror desværre ikke at der er nogle større spillesteder som gider booke os endnu, så chancen for at der overhovedet er noget som minder om et vip område er meget lille" Sagde hun med et lille smil. Hun synes selv at de var gode og de øvede virkelig også meget, men der var bare så mange derude som gik ligeså meget op i musik som dem. Hun nikkede let, da han sagde at han skulle tidligt op. Hun rejste sig op og gik hen bag ved ham, hvor hun roligt lagde sine hænder ved hans skuldre. "Jeg skal nok lade være med at spørge ind til det..men du virker virkelig anspændt" Sagde hun stille, da hun altid kunne mærke når noget gik ham på. Med rolige bevægelser begyndte hun at massere ham blidt i nakken, "Man bliver så dejligt træt af massage, ikke?" Sagde hun med et lille grin.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 8:29 am
Lee Han bed sig lidt i læben, da hun havde lagt mærke til at han var lidt ved siden af sig selv. Men han vidste at han ikke kunne fortælle hende det, for hvis han gjorde det, så ville deres Barcelona-planer falde til jorden hurtigere end han kunne nå og sige Ramblaen. Alligevel slappede han en smule mere af, da hun begyndte at massere ham - men han kunne alligevel ikke helt falde til ro. ''Der er ikke noget.. Bare en.. meget lang dag.. Jeg skal vænne mig til arbejdslivet igen..'' brummede han og satte sig en smule bedre til rette, da det nu alligevel var ret dejligt at sidde sådan xD ''Mmh..M.. Men har I ikke nogle kontakter? Altså handler det hele ikke om at.. Kende nogle, som.. kender nogle.. som kender nogle?'' kom det en smule sagligt fra ham, mens han lukkede øjnene sammen.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 8:42 am
Hazel
Hun begyndte at massere ham en smule hårdere, da det før bare havde været med blide bevægelser. "Jo, jeg ved at Electra kender en del, så gennem hende skal vi nok finde ud af noget. Men vi holder sommerferie også går vi igang med at spille". Indtil videre havde de kun været på den festival på grund af Electra og hun ville sikkert kunne skaffe pladser andre steder også. "Men vi fik også rigtige gode anmeldelser, så jeg håber lidt at vi også bliver set den vej igennem". Hun havde på ingen måde regnet med, at de ville blive set så meget på en festival med så mange mennesker, men de måtte vel skille sig en smule ud fra mængden? Eller havde anmeldelser bare været helt glade for, at det tidligere band var gået af scenen xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 8:53 am
Lee Han gav en svag brummen fra sig, da hendes bevægelser ændrede sig til mere 'hårde' bevægelser, hvilket blot gjorde det endnu rarere. Det ville blive virkeligt svært at skulle føre en samtale, nu hvor han blot sad i sin egen lille verden og nød at blive puslet om. Det var faktisk længe siden at han havde haft noget 'hygge'. Altså godt nok havde de haft sex for nylig, men sådan rigtig hygge hvor man kunne putte rundt om en pige. Selvom det var langt fra sejt at indrømme det, så elskede han det virkeligt og det var blot endnu en ting, som han savnede ved at have en kæreste. Egentligt havde han blot spurgt ind til deres koncerter, for at komme væk fra emnet om at han var anspændt. ''I skal da smede mens jernet er varmt.. Før folk.. Glemmer jer igen.. '' brummede han og faldt en smule mere tilbage mod hende xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 9:18 am
Hazel
Hun trak let på skulderne, da hun var ret sikker på at folk ikke sådan lige ville glemme Electra. Hun havde en evne til at give et positivt indtryk som folk ikke lige glemte. "Naarh, der sgu ingen som glemmer Electra" Grinede hun og smilede let, da det lignede at han begyndte at slappe en smule mere af. Hun kunne godt lide, at hun stadigvæk kunne få ham til at slappe af på den måde. Hun lod sine hænder køre op i hans hår og begyndte at give ham hovedbundsmassage. Hvorfor at hun lige havde fået lyst til at massere ham, vidste hun ikke rigtigt. "Du ved godt, at det er din tur bagefter?" Sagde hun drillende, da hun ikke mente det, da de snart skulle i seng.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 9:31 am
Lee Han bed sig lidt i læben, da han ikke brød sig om at hun ikke nævnte sig selv som en 'uforglemmelig' faktor. ''Du glemmer lidt, at du er forsangeren og det er dig, som har alt fokus på dig.. Der ville ikke have været nogle mennesker, hvis det ikke var fordi, at de ikke kunne lide dig. Alle husker forsangeren, men hvem husker egentligt bassisten? Og trommeslageren?'' smilede han skævt, mens han blot nød at få massage. Selvom det var lidt egoistisk, så var han så træt, at han var sikker på at han ville falde i søvn midt i det hele, hvis han skulle give hende massage, men omvendt ville han heller ikke afstå en mulighed for at komme til at røre lidt ved hende xD ''Bare..2 minutter mere'' brummede han fortsat med lukkede øjne.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 10:00 am
Hazel
Hun fortsætte med at massere ham cirka 4min mere, inden hun blidt klappede ham på skulderne. "Jeg er ikke noget som folk gider at kigge på. Electra danser på scenen. Jeg står bare, mig ser de ikke" Sagde hun med et skævt smil, da hun virkelig havde dårlig selvtillid på det punkt. Hun smilede dog drillende. "Det er min tur nu" Sagde hun og gik ind i sit soveværelser, hvor hun uden videre tog sin bluse af og derefter sine bukser, så hun kun havde g-streng og bh på. De havde set hinanden nøgne så mange gange, så hun ville lige se, om han stadig blev påvirket af det eller ligeglad. "Lee, det din tur nu, jeg venter" sagde hun drillende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 21, 2013 10:16 am
Lee Han vidste godt, at hendes selvtillid var dårlig på det punkt, men en forsanger var blikfanget på scenen i hans øjne og Hazel gjorde blot det blikfang 100 gange bedre. Han skulle lige til at give hende en smøre om, hvorfor at det var dumt, at hendes selvtillid var så dårlig, da han efter at have fulgt efter hende på afstand ind i soveværelset pludseligt havde en halvnøgen Hazel foran sig. Han havde nær tabt kæben, da han ikke just havde set den komme og han var nok underligt tavst, da han ikke vidste hvad han skulle sige eller gøre af sig selv xD Lige nu var hun ikke blot et 100 gange bedre blikfang, det var et tal der var uendeligt lige pludseligt. ''Øhm.. Så læg dig på sengen, så skal jeg.. Nok give dig rygmassage'' smilede han lidt og tog sig til hovedet, da det var flovt at en grandvoksen mand som ham kunne blive kåd som en teenager på 0,5.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 1:56 am
Hazel
Hun vidste godt at det var et kæmpe sats pludselig at tage sit tøj af på den måde og være halvnøgen foran ham. Men han havde bare set hende uden tøj på så mange gange og hun havde en smule behov for, at føle at hun var noget 'værd' og at der var en fyr som gerne ville have hende. Førhen betød det ikke så meget, men efter det som var sket det sidste par uger, var det blevet vigtigt for hende. Jake var hun ikke sikker på, Nick var væk og Lee havde afvist hende. Godt nok for deres eget bedste, men hun kunne ikke lade være. Kort bed hun sig i læben, da hun følte sig helt 'levende' ved at stå sådan overfor ham. Hun lagde sig roligt på maven ned i sengen og brummede let.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 22, 2013 2:02 am
Lee Han vidste ikke rigtigt hvorfor at hun gjorde det. Om hun bare ville have opmærksomhed eller om hun måske endda prøvede at lokke ham? Han sagde intet, da han samtidigt følte sig en smule draget af hende og helt glemte alt andet. Efter at have stået og lige funderet over hvad det var, som skete, satte han sig forsigtigt ned ved sengen og kiggede ned på hendes bare ryg med et svagt suk. Han lagde sine hænder ved hendes skuldre og begyndte blidt at massere dem og videre ned af hans ryg. Han stoppede dog ved midten, da han ville være sikker på, at han intet gjorde forkert eller overskred hendes grænse. Han ville nok altid være meget forsigtig omkring Hazel. ''Er det.. Rart?'' brummede han og trykkede lidt hårdere.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.