VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 6:31 am

Jake
Han vippede også sit bæger ned i skraldespanden, da man alligevel drak sådan en ret hurtigt. Han tog sig kort til hovedet, da han havde ret ondt. Det var næsten som om at have tømmermænd, bare på med følelser i stedet. Det var ikke noget værre end sådan nogle dage og selvom han vidste at det var forkert at tænke sådan, så havde han virkeligt lyst til bare bure sig ind i sin lejlighed og bruge penge på helt unødvendige ting. Dog slog han tanken væk og prøvede i stedet at være glad for, at ham og Hazel havde løst tingene imellem dem. ''Vil du.. Sove hos mig eller vil du hjemad?'' spurgte han stille. Selv ville han gerne snart afsted, så han kunne få sig en panodil eller to.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 7:36 am

Hazel

Hun ville gerne tilbringe så meget tid sammen med ham som overhovedet muligt, men hun ville dog ikke presse sig på og hun ville udmærket kunne forstå, hvis han havde behov for noget tid alene. "Det burde jeg spørge dig om Jake, hvad har du brug for lige nu?" Sagde hun stille da han lidt måtte afgøre om han havde brug for at være alene eller sammen med hende. "Jeg kan godt bare sove på soafen og jeg er ikke til besvær, men jeg forstår også godt hvis du har brug for at tænke nogle ting igennem" Sagde hun og vendte lidt usikkert sit blik væk.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 7:48 am

Jake
Han kunne måske godt bruge lidt tid for sig selv, for han havde måttet sluge en del kameler og han havde ikke rigtigt kunne slappe af på noget tidspunkt. Men omvendt kunne han heller ikke sige nej til Hazel og han burde jo også kunne slappe af omkring hende, hvis han virkeligt mente, at han ville have noget seriøst sammen med hende? Desuden havde det jo altid været rart de gange, hvor de havde overnattet hos hinanden. ''Jamen.. Har du lyst eller.. Jeg har det lidt dårligt med at lade dig slippe væk på det tidspunkt her'' smilede han skævt, da han ikke engang brød sig om at hun skulle køre taxa alene på det tidspunkt her xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 7:54 am

Hazel

Hun smilede svagt af ham, "Selvfølgelig vil jeg helst med dig" sagde hun stille og kunne ikke lade være med at smile til ham, da hun alligevel synes at det var sødt af ham da han stadig ville have hende med. Dog ville hun lade ham tage skridtene denne aften og ikke presse for meget på med noget. "Men så lad os gå, men ombestemmer du dig og hvis jeg bliver for meget så siger du til, ikke?" Sagde hun da hun ikke ville være til besvær. Hun tog sin taske og skævede til ham, "Skal vi gå så?" Sagde hun og rejste sig op.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:18 am

Jake
Han var sikker på, at han ikke ville omstemme sig, men han ville nok ret hurtigt gå hen og blive meget stille, da han var virkeligt træt i hovedet. Han var egentligt ikke træt sådan fysisk, men bare virkeligt udkørt indvendigt. Han rejste sig forsigtigt op og lynede atter sin jakke op, inden han begyndte at gå tilbage med hende mod hans lejlighed. Da de nåede op på tredje etage, åbnede han døren til sin lejlighed og sukkede tilfreds, da det alligevel var skønt at komme hjem igen. Selvom det bare havde været en lille tur, så var det alligevel skønt at komme hjem til de vante omgivelser. ''Vi burde måske overveje at have noget tøj liggende hos hinanden'' sagde han stille, da det slog ham, at han havde manglet tøj hjemme hos hende sidst.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:23 am

Hazel

Hun smilede let da hun allerede var begyndte at føle sig en smule tryg ved at være hjemme ved ham. Kort bed hun sig i læben, da han sagde de skulle have noget tøj ved hinanden. Hun have ikke lige regnet med at han så hurtigt accepteret at de var begyndt at ses igen, men hun havde ikke noget imod det. "Det lyder som en god idé, men jeg har jo også andre..ting..glattejern, hårtørre og sådan..småting?" Sagde hun stille og bed sig i læben, da hun lynhurtigt ville kunne få en masse ting over til ham. Dog sørgede hun selvfølgelig for at holde orden i det, ligesom hos sig selv.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:41 am

Jake
Han håbede ikke, at han var lidt for langt fremme i skoen, da han havde forslået det. Det var jo bare en praktisk ting, for det var vildt irriterende, at man ikke kunne komme i noget rent tøj, når man havde ligget og sovet eller været i bad. ''Jamen du kan bare hente alt det du vil.. Jeg kan rydde en skuffe til dig i mit klædeskab.. Så kan du bare.. Ligge hvad du har lyst til ned i det'' smilede han lidt, da han sgu ikke anede hvad sådan nogle tøser skulle bruge af ting xD Hvis han gik ned og handlede ting ind for hende, så ville han sikkert komme hjem med en eller anden køkkenmaskine i stedet for en hårtørre. ''Jeg kan.. Måske tage nogle ting med hen till dig?'' sagde han stille og hængte sin jakke på plads.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:45 am

Hazel

Hun tog sine sko af og satte dem pænt ved siden af hinanden, inden hun forsigtigt gik ind og satte sin taske i en stol han havde stående i sin stue. "Selvfølgelig må du det" Sagde hun stille og betragtede ham kort, da hun godt kunne se at han var ret træt. Selv var hun også træt efter turen hjem til Nick, ligenu vidste hun bare ikke hvor hun skulle sove henne. Ville han overhovedet have hende tæt på sig nu? "Det ville også være rart, at vi ikke beøhøvede at tænke over hvor vi sov" Sagde hun med et lille smil. Hun var virkelig glad for at de var på talefod igen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 9:42 am

Jake
Han synes et eller andet sted, at det var ret stort, at blive tilbudt en ''skuffe' hos den pige man så. På den måde blev det pludseligt seriøst og lidt officielt på en måde. Han kvalte svagt et gab og han havde ret dybe render under øjnene. Han havde jo sovet lidt dårligt i forvejen, da han havde været så nervøs over for det med Valerie. Han tog forsigtigt sin telefon op af lommen og bed sig hårdt i læben, da den havde 21 missede opkald fra hende. Han havde jo haft telefonen slukket på et tidspunkt i dag og han begyndte nu at få alle de notifikationer, når man tændte den. ''For helvede'' sukkede han opgivende og kiggede ligeså på skærmen, hvor der dukkede flere og flere ubesvarede opkald op.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 8:22 pm

Hazel

Hun så en smule undrende på ham da han åbenbart havde fået en masse opkald og hans telefon blev ved med at bippe løs. "Du..populær, huh?" Sagde hun med et skævt smil. Hun håbede virkelig ikke at han var blevet ringet op på grund af noget som var sket, en ulykke eller sådan. Hun havde dog en svag mistanke om, at det var Valerie som havde ringet en masse gange. "Du må hellere ringe til hende og høre hvad hun vil, jeg..brøster lige tænder i mens" Sagde hun, inden hun gik ud på hans badeværelse.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 10:18 pm

Jake
Han sukkede en smule opgivende, da han ikke anede hvad der skete. Det var så underligt, at Valerie var gået hen og blevet en plage lige efter at han havde mødt en ny. Han havde virkeligt troet, at hun var mere moden end det, men åbenbart ikke. ''Øh..Ja okay'' smilede han kort mod Hazel, inden han med lidt tøven fik ringet Val op. Man vidste jo aldrig, om der måske var noget med Zindy? Der gik ikke længe før at Val tog den - Grædende i røret. Hun begyndte at forklare hvor ked af hun var af sin opførsel, men at hun elskede ham så højt, at det var svært at se ham gå videre. Han tog sig kort til hovedet, da det var ret svært at have den samtale nu og han havde sådan set heller ikke lyst til det. De to var jo færdige for længst. ''Jeg har ikke tid til det her, Val'' sagde han en smule vredt, inden han lagde på igen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 10:43 pm

Hazel

Hun havde lidt følt at hun var nødt til at gå et andet sted hen og ikke ville kunne være bekendt at stå og lytte, mens han snakkede med sin ekskæreste. Efter lidt tid fik hun børstet sine tænder og gik igen ind til ham, "Hvad så?" Spurgte hun stille, da hun ikke helt vidste hvor meget hun kunne tillade sig at spørge ind. Forsigtigt nærmede hun sig ham og tog forsigtigt fat i hans hånd, da hun godt kunne se på ham at han var ret oprevet og hun gerne ville trøste ham en smule. Hun gav ham dog chance for at kunne trække sig væk hvis det blev for meget.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 10:48 pm

Jake
Han lagde forsigtigt sin telefon hen på et bord, da han var bange for, at han kunne blive så arrig over det, at at kunne finde på at smadre den ned i gulvet. Det var ikke den første telefon han ville have ødelagt i et raseri anfald. Selvom han normalt var en følsom person, så følte han ikke rigtigt nogen medlidenhed overfor Valerie. Det var jo hende, som i sin tid havde slået op med ham og dengang havde det gjort ondt. Måske frydede han sig i virkeligheden over, at hun smagte lidt af sin egen medicin. ''Det.. Var Valerie. Hun græd.. '' sagde han lidt tamt, da han opførsel måske var lidt ond, men han orkede virkeligt ikke at deale med hans ekskæreste. Slet ikke i dag. ''Hun er for latterlig. Jeg tror ikke engang hun er ked af det..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 10:54 pm

Hazel

Hun måtte indrømme at det virkede virkelig underligt, at Valerie pludselig var blevet så desperat efter at de var begyndt at ses. Et eller andet sted, virket det også mærkeligt hvis hun gik og ventede på at Jake ville komme tilbage og når han så kom videre, så kom hun selv frem i lyset og frem med de følelser. Hun holdt hans hånd fast, men blev dog stående med en lille smule afstand da hun ikke ville have han skulle føle hende for klæbende. "Jeg..ved slet ikke hvad jeg skal sige Jake. Det virker bare forkert..at hun opfører sig sådan"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 11:11 pm

Jake
Han sukkede svagt, da han ikke anede hvad han skulle stille op. Han havde aldrig forestillet sig, at de skulle komme ud på så dybt vand, slet ikke når de havde et barn involveret, men der var også en grænse for hvor meget han skulle finde sig i. Og hvor meget Hazel skulle finde sig i. Det kunne godt være, at Hazel ikke var 'blandet' ind i det endnu, men hun ville måske blive en seriøs del af hans liv senere hen og det skulle ikke ødelægges af en bitter ekskæreste. ''Jeg er simpelthen for træt til at deale med det her.. Hun er jo.. Syg i knolden'' sagde han og kiggede hen på Hazel. ''Jeg er ked af, hvis du.. Har det underligt med det.. Altså det ville jeg selv have, hvis din eks spillede en så stor rolle i dit liv.''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeLør Sep 07, 2013 11:15 pm

Hazel

Hun rystede let på hovedet, "Det skal du ikke tænke på" Sagde hun med et lille smil. Hun syntes at det var underligt og hun brød sig bestemt ikke om, at Valerie pludselig blandet sig så meget. Men hun kunne tydeligt mærke på Jake, at det gjorde han heller ikke og det på ingen måde var med hans gode vilje at der skulle så meget påstyr til, derfor kunne hun ikke rigtigt være sur på ham over det. Slet ikke da hun også selv havde nogle lig i lasten. "I stedet synes jeg vi skal se at komme i seng, inden du falder om" Sagde hun med et lille smil, dog vidste hun stadig ikke hvor hun skulle sove.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 12:25 am

Jake
Han nikkede lidt, da han virkeligt var smadret og næsten ikke kunne holde sine øjne åbne. ''Jeg går lige ud og gør mig klar også så.. Bare gå ind og hiv sengetæppet af og sådan'' smilede han kort. Det havde slet ikke været en mulighed, at hun ikke skulle sove ved siden af ham i hans hoved. Det var bare noget hun skulle. Han forsvandt ud på badeværelset og fik sig gjort klar til natten, inden han nogle minutter efter gik ind i soveværelset igen. Han havde sin telefon i hånden, som han slukkede. Han viste hende kort den sorte skærm og smilede lidt ''Jeg tror ikke at jeg orker nogle nattelige opkald fra hende heller..'' brummede han lidt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 12:31 am

Hazel

Hun havde fået sig lagt godt til rette i hans seng og lå nu bare og kæmpede lidt med søvnen. Hun smilede let da han kom ind og viste hende den tomme skærm, da hun hadet at blive vækket når hun sov. Eller det ville intet gøre hvis det var Jake som vækkede hende, da hun kunne lide at vågne op sammen med ham, men hvis hun flere gange i løbet af natten skulle vækkes fordi Valerie ringet ville hun blive sindssyg. "Så får vi da lidt nattero" Grinede hun og betragtede ham kort. Roligt kørte hun sin hånd hen over hans arm, "Tak fordi jeg måtte overnatte"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 12:47 am

Jake
Han lagde mobilen ned på sit natbord, inden han forsigtigt gik hen og lagde sig ved hendes side. Selvom dagen havde været kaotisk og han også havde følt sig lidt ''forrådt'' af Hazel, så var det alligevel dejligt at komme ned og ligge ved siden af hende og slappe helt af. Nu håbede han bare, at dramaet med Hazel ville stoppe fra nu af og at det med Valerie på en magisk vis vil løse sig, for ellers blev han sgu først syg i hovedet. Han lagde sig forsigtigt om på siden og betragtede hende kort med et svagt smil. Det gik lidt op for ham, hvor heldig han var, at en så smuk en pige kunne falde for ham. Eller det håbede han da. ''Skal vi sove?'' spurgte han stille.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 1:02 am

Hazel

Hun havde det en smule dårligt med den afstand som var kommet mellem dem, men hun forstod jo godt hvorfor at den var kommet og at det ville tage lidt tid før det ville blive godt igen. "Mmh, lad os det" Sagde hun stille og blev bare liggende hvor hun var, da hun ikke turde rykke længere på ham, det var vidst også mere end hun kunne forlange, at han gik med til at hun lå ved siden af ham. Roligt betragtede hun ham, inden hun lukkede sine øjne i. Svagt sukkede hun let, da det alligevel var dejligt endelig at kunne slappe af.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 1:11 am

Jake
Han ville virkeligt ønske, at hun ikke var taget op til Nick i dag. Det havde været 'perfekt', hvis han kunne have følt sig helt tryg ved hende i dag, for han havde brug for lidt mental støtte nogle gange, ellers ville hans tanker løbe løbsk. Men alle kunne jo fejle, det vidste han jo alt for godt selv og han var sikker på, at han hurtigt var ovre hendes lille fejl med Nick. Forsigtigt lænede han sig frem og kyssede hende blidt ved panden og strøg samtidigt blidt hendes ene kind med spidserne af sine fingre, inden han lagde sig tilbage på sin pude. ''Sov godt, smukke'' mumlede han stille og lukkede øjnene sammen.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 1:52 am

Hazel

Hun vågnede den næste morgen og kiggede over på hans bord, hvor han havde et vækkeur stående. Svagt bed hun sig i læben, da klokken allerede var lidt over halv elleve, dog skulle hun intet i dag og hun blev derfor bare liggende og sove. Hun havde i løbet af natten været oppe og åbne et vindue, så de ville kunne få lidt luft ind. Meget forsigtigt lænede hun sig frem og gav ham et meget blidt kys, inden hun lagde sig til rette igen og betragtede ham bare mens han sov, da han så ret sød ud.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 2:00 am

Jake
Han rykkede forsigtigt på sig, da han mærkede hendes læber mod sine. Normalt sov han ret tungt, men han havde ligget og småsovet den sidste time og var derfor halvvågen. Han smilede lidt, da det nu var en god måde at blive vækket på xD Han vendte sig bedre om mod hende og betragtede hende med et svagt smil. ''Kæft jeg har sovet som en sten..'' mumlede han stille. Han kiggede kort ud mod vinduet, da han kunne høre at det regnede en del udenfor. ''Og.. Jeg regner med at vi ikke skal lave noget udenfor i dag.. Så hvad med at vi bare bliver her heledagen?'' grinede han, da han slet ikke orkede noget.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 2:20 am

Hazel

Hun måtte indrømme at det var virkelig hyggeligt at ligge her med ham og bare høre på regnen udenfor, "Jeg er så frisk" Sagde hun med et lille smil, da hun gerne bare ville ligge og lave ingenting hele dagen udover at være sammen med ham. "Mmh, jeg har også sovet fantastisk" Sagde hun med et lille smil og rykkede sig en smule mere ind til ham. Det var ligesom, at lidt af gårdagens hændelser var lagt en smule på hylden og at de i dag ville kunne starte på en frisk sammen. Selvfølgelig skulle tingene tages i hans tempo, men det med Nick var lidt på afstand nu.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 2:33 am

Jake
Han satte sig forsigtigt op i sengen og kiggede hende lidt ned på hende. Han vil helst glemme alt om igår, både Valerie og Nick. I dag skulle ikke handle om deres ekser, men om dem selv for engangs skyld. ''Hmm..'' brummede han, inden han forsigtigt greb ud efter sine bukser, som han havde smidt hen af gulvet. ''Hvis jeg nu lige forsvinder i 20 minutter, bliver du så her?'' spurgte han med et drillende smil, inden han rejste sig op og begyndte at bakse lidt med de bukser for at få dem på. Han lod atter blikket falde hen mod hende og smilede lidt, da hun også så skidegodt ud selvom hun lige var vågnet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 27 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 27 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: