VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 7:51 am

Jake
Han havde prøvet at komme igennem til Hazel hele dagen, da de jo havde haft en aftale ved femtiden. Nu var klokken langt over otte og han havde bare slukket sin telefon siden, da han ikke rigtigt orkede noget. Måske havde Hazel bakket ud? Svagt bed han sig i læben, da det bankede på døren. Han rejste sig og gik hen og åbnede op. Han blev lidt overrasket, da han så at det var Hazel. ''Hm.. Hej'' sagde han og rankede sig lidt op-
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 8:01 am

Hazel

Hun vendte sit blik i jorden og bed sig hårdt i læben. Da han virket virkelig kold overfor hende, hvilket bare gjorde det blev endnu værre. "Jeg…var ude at besøge Nick. Jeg troede jeg ville kunne nå hjem" sagde hun og rykkede en smule på sig. Hun kiggede lidt tilbage og pegede mud døren i opgangen. "Jeg kan godt gå igen"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 8:11 am

Jake
Han bed sig lidt i læben, da hun sagde at hun havde været ude ved Nick. Faktisk havde han slet ikke hørt, at Nick måtte få besøg endnu, så det kom lidt som en overraskelse, at han måske havde valgt at se Hazel frem for ham selv. Dog sagde han intet og fjernede sig i stedet fra døren som tegn på, at hun gerne måtte komme indenfor. ''Du kunne godt have ringet.. Det er ret træls at blive brændt af, hvis du ikke ved det..'' snappede han kort efter hende og lukkede derefter døren efter hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 12:37 pm

Hazel

Hun tog prøvende fat i hans hånd og så på ham. "Jeg blev bare så forvirret af at være der. Men han ser virkelig godt ud. Han har taget en smule på og.og vi kyssede lidt" sagde hun og trak sig væk fra ham. Hun havde diskuteret med sig selv om hun skulle sige det eller ej. Men hun kunne bare ikke lyve. Hun skævede igen hen mod døren da han sikkert ville bede hende gå igen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 2:58 pm

Jake
Han skulle lige til at spørge, hvordan Nick havde haft det. Men det svarede hun helt selv på og det føltes som en kæmpe lussing. Igen. Han kiggede på hende uden rigtigt at sige noget først og lænede sig i stedet mod væggen mens hans blik flakkede en del. Han følte sig lidt som en idiot over, at han virkeligt troet, at han kunne overgå Nick i noget som helst. "Betød.. Det noget.." Spurgte han stille. Selvom der ikke var en rigtig måde at fortælle sådan noget på, så følte han lidt at hun var ret ufølsom. Hun havde jo bare sagt det som det allerførste da hun kom ind af døren - nærmest som om hun hoverede.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeTors Sep 05, 2013 10:13 pm

Hazel

Hun havde det virkelig dårligt med at sige tingene så hurtigt og ligge kortene på bordet, men hun følte lidt at chokket måtte komme 'hurtigt'. Hun ville føle det ret ondt at snakke en maSe om Nick også komme med den der 'vi kyssede forresten også'. "Nej. Det…skete bare og vi stoppede hurtigt igen" sagde hun stille. "Jeg…ville bare være ærlig overfor dig. Jeg ked af det kommer så pludseligt, men jeg har spekuleret over det hele dagen og…jeg var bange for at miste modet"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 1:56 am

Jake
Han vidste ikke rigtigt, hvad han skulle synes om tingene. Han vidste jo godt, at der var nogle ufærdige ting mellem Nick og Hazel, men denne gang havde han bare virkeligt stolet på Hazel og troet at det var ham, som hun ville have. ''Jeg er glad for at du siger det'' sagde han og vendte blikket lidt ned. Han gad ikke at flippe ud over det, for ærligt talt vidste han ikke hvad han skulle gøre. Dagen havde i forvejen været dårlig, da ham og Valerie virkeligt havde skændtes og nu skulle han deale med det her? ''Jeg synes bare snart, at du burde træffe et valg om hvad du vil. Du holder både mig og Nick for nar..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 2:13 am

Hazel

Hun vidste udmærket godt at hun holdt dem begge hen nu og hun ikke kunne være det bekendt overfor nogle af dem. Men hun havde jo valgt Jake. Hun var bare blevet så overvældende over at se Nick. "Jeg har valgt dig. Det med Nick skete bare" sagde hun stille. Hun vidste dog godt at hende og jake nok var røget et par skridt tilbage på nuværende tidspunkt efter det med Nick. "Jeg…ved ikke hvorfor jeg blevet sådan"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 2:19 am

Jake
Han bed sig lidt i læben, da han ikke helt stolede på hendes ord. Han var blevet trådt på hende før på grund af Nick og han overvejede, om det mon nogensinde ville stoppe? Han sukkede svagt ud, inden han kort trak på sine skuldre med en opgivende mine. ''Hvad mener du med.. Blevet sådan?'' spurgte han stille. Lige siden han havde lært hende at kende, havde hun altid hoppet lidt fra den ene til den anden.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 3:51 am

Hazel

Hun brummede let, da hun ikke helt vidste hvad hun skulle svarer. Førhen havde hun jo ikke været sammen med fyre fordi hun havde været småbange for Lee og stadigvæk ikke kommet sig over det. Måske havde et år uden mænd og omsorg bare været alt for meget? Hun havde i hvert fald virkelig svært ved at finde rundt i sine følelser. "Efter min..ekskæreste har jeg haft virkelig svært ved at finde ud af tingene omkring følelser. Der skete ligesom nogle ting. Ikke at det undskylder noget af det jeg gjorde i dag, men..jeg er nok ekstrem bange for at binde mig kun til en" Sagde hun stille. Det var nok første gang hun lukkede bare lidt op omkring Lee.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 4:52 am

Jake
Han havde faktisk ikke rigtigt hørt om hendes ekskæreste før. Når de havde haft snakket om ekskærester, så havde det jo altid været hans tidligere forhold. Og det forhold gjorde ham stadigt i dårligt humør, selv i dag. Så han kunne godt forstå, hvordan man kunne være påvirket af et tidligere forhold, men han kunne bare ikke forstå, hvordan et tidligere forhold kunne lede hende i kløerne på Nick. ''Så du.. Binder dig til flere eller.. Du binder dig ikke til nogle overhovedet?'' spurgte han stille, da han var nødt til at forstå hvad der var med hende. Måske troede han at de var tættere end hvad de i virkeligheden var?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 6:08 am

Hazel

Hun brummede let da hun ikke helt vidste hvordan hun skulle forklarer sig. "Jeg..tror måske lidt man kan sige begge dele. Følelserne er der og som jeg har sagt kan jeg også se i fremtid i os, men..på samme tid er jeg bange for at blive så bundet, at jeg ikke er i stand til at give slip igen" Sagde hun og så lidt forvirret ud. Lee havde hun jo virkelig holdt af og givet en alt for lang line og ligenu vidste hun ikke om Jake også fik det? Hun sukkede svagt, da hun ikke vidste hvor hun ville hen med noget. "Jeg vil gerne det her og også, men jeg forstår også hvis du skal bruge tid efter i dag" Sagde hun stille og vendte sit blik mod ham.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 6:18 am

Jake
Han havde virkeligt brug for en masse tryghed i et forhold og han havde hele tiden troet, at det kunne Hazel give ham - og han var klar til at give hende tryghed, men ville hun overhovedet tage imod den? Han gik nogle skridt væk fra væggen og gik i stedet hen mod hans sofa, da han havde behov for lige at komme til sig selv efter den besked. ''Jeg forstår.. Det bare ikke.. Er det ikke noget jeg har gjort? Har jeg været for klæbende?'' spurgte han stille, mens han holdte blikket lidt på hende. Han kunne slet ikke lade være med at tænke på, hvor uoverskueligt det hele blev når Nick kom ud.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:08 am

Hazel

"Det har intet med med dig at gøre" Sagde hun stille og rykkede en smule på sig. Inden hun gik hen og satte sig ved hans side. Hun vidste ikke hvordan hun kunne forklarer sig overfor ham eller bevise at det var ham hun havde lyst til at være sammen med. Hun vidste at hun også havde følelser for Nick, men hun var nødt til at vælge. "Det kommer nok ikke bag på dig, at jeg stadigvæk har lidt følelser for ham, men..det har intet med nogle af jer, jeg må bare finde ud af hvad jeg vil" Sagde hun stille, hun havde helt lyst til at tage hans hånd men turde ikke.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:16 am

Jake
Han rykkede en smule væk fra hende, da hun satte sig nær ham. Ikke sådan meget, bare sådan så de ikke rørte ved hinanden. Han vidste ikke hvorfor, men han var som sådan ikke sur på hende, bare skuffet over at hun ikke kunne stå ved en fyr kun. Han overvejede lidt, om hun måske fik et kick af at spille to venner mod hinanden, men det lød alligevel latterligt, selv i hans hoved. ''Du.. Skal finde ud af det, det er jeg helt.. Enig i. Men du er nødt til at gøre det på en måde, hvor.. Du ikke leger med mig og Nicks følelser.. Det.. Det er sgu ikke fair Hazel..'' sagde han stille og lod blikket hvile på hende.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:25 am

Hazel

Hun nikkede let da hun udmærket forstod hans ord og hans mening med det, men hun vidste ikke hvordan hun kunne bevise noget overfor ham eller hvordan hun skulle kunne vælge. Hun havde jo valgt Jake, men hun kunne jo ikke bare tage, 'Jaake, jeg vælger diig'. "Jeg forstår" Sagde hun stille. Hun vidste ikke hvorfor at hun havde sådan et svagt punkt overfor Nick men man kunne vel arbejde på, at det gik væk og de blot kunne ses som venner. De havde jo også aftalt at de blot skulle ses som venner sidst, men lysten var der jo fra begge sider.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:42 am

Jake
Det havde virkeligt været en lortedag. Først skænderiet med Valerie, som var kørt helt af sporet. Han havde helt glemt at fortælle Hazel om det, men det var måske heller ikke vigtigt nu? Han lod øjnene hvile på hende lidt, da han ikke rigtigt vidste hvad han skulle sige. Den bombe havde jo ødelagt hele stemningen og han følte ikke, at han kunne betro sig til hende lige nu. ''Jeg.. Er ret skuffet.. Jeg mener.. Er jeg ikke nok for dig.. Er jeg kedelig?'' spurgte han stille. Han vidste ikke hvorfor at han gav sig selv skylden for det og det gjorde blot, at han følte sig ret ynkelig. ''Ej.. Glem det..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 7:53 am

Hazel

Hun tog hurtigt et 'fast' tag i hans hånd. "Jake, det har intet med dig at gøre" Sagde hun, dog fjernet hun hurtigt sin hånd igen da han før havde rykket sig en smule væk fra hende. "Men stedet virket bare så trist og jeg..fik helt ondt af ham over, at han ingen havde hos sig. Det..var et meget kort kys før vi begge kom til fornuftig" Sagde hun stille og vendte sit blik i jorden. "Jeg..må jeg bare bevise hvad det er jeg vil med tiden" sagde hun stille, da hun godt vidste at hun nok skulle have bygget noget tillid op igen hos ham og hun forstod udmærket også godt hvorfor.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 8:05 am

Jake
Han vidste godt, at den situation som Nick var i, var ret følsom og han nok bare alle sine følelser ude på tøjet ligenu, nu hvor han ikke havde stofferne til at holde det nede. Men det var egentligt heller ikke dét, som han var sur over. Han kunne sagtens leve med, at de havde givet hinanden et lille kys, men dét som virkeligt gik ham på var tanken om når Nick kom ud. For han var ikke sikker på om han kunne klare at miste Hazel, hvis de havde nået at lære hinanden virkeligt godt at kende. ''Jeg forudser bare at.. Der kommer problemer, når Nick kommer hjem igen.. Har jeg ret?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 8:22 am

Hazel

Hun brummede en smule da han spurgte om han havde ret i, at det ville være problemer når Nick kom ud igen. "Det vil jeg aldrig kunne udelukke" Mumlede hun ærligt, da hun på nuværende tidspunkt ikke ville udelukke at der ville kunne opstå noget mellem hende og Nick når han kom ud. "Men så holder jeg jer igen for nar og det skal ikke ske. Derfor må jeg vælge rigtigt nu" Sagde hun stille og så på ham. "Jeg er villig til at arbejde på mine følelser for Nick og sørge for, at vi forbliver venner, fordi..du er mere en type for mig. Men jeg kan ikke ændre mine følelser for ham ligenu, men med tiden. I..får mig til at føle mig speciel på to forskellige måder"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 8:26 am

Jake
Han ville ikke være til grin over for hende, derfor vidste han at han måtte passe på med at sætte sine forhåbninger for meget op for det her forhold. Men kunne et forhold overhovedet lykkedes, hvis man ikke havde forventninger eller krav? Han havde brug for at kunne stole på et menneske fuldstændigt før han turde at åbne rigtigt op og lige nu vidste han ikke, om Hazel var den rigtige person til det. Hun virkede til selv at have nogle dæmoner at kæmpe med, men hun ville jo ikke fortælle ham om det? Hendes ekskæreste havde tydeligvis gjort et eller andet siden hun havde sagt dét før. ''Vi må.. Jo se hvad der sker, men ja.. Jeg.. Troede bare at de vi havde var lidt mere.. Specielt end .. Ja jeg ved ikke..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 9:01 am

Hazel

Hun nikkede let og bed sig i læben, da hun jo egentlig havde følelser for ham var der men hun turde bare ikke sige det. Desuden havde hun kysset med Nick i dag, så hvordan kunne hun være sikker på at hun ville kunne sige nej når han kom ud?I virkeligheden skyldtes det nok, at hun var virkelig usikker på sig selv og ikke bare turde give slip. "Det gør det os. Eller gjorde" Sagde hun stille. Hun vidste at hun havde spillet sine kort forkert i forhold til Jake, men hun kunne ikke bare holde igen med kysset med Nick.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 9:08 am

Jake
Trods alt var han alligevel glad for, at hun havde haft modet til at fortælle ham det. For hvis han gik rundt og troede at alt var fryd og gammen i mellem dem, så ville det slå hårdere når han fandt ud af det. Og løgne kom jo altid frem, så meget havde han lært indtil videre. ''Hør.. Det.. Har virkeligt været en lortedag og.. Det er måske lidt mærkeligt at foreslå det her, nu hvor.. Ja.. Men.. Vil.. Du med ned på Starbucks? Der ligger en..Lige rundt om hjørnet og jeg kunne godt bruge et eller andet.. Lækkert'' smilede han lidt usikkert. Hvis det bare havde været et enkelt lille kys, så ville han ikke gå og være vred over det. I stedet kunne de vel bruge tiden på at hygge sig lidt og de ville alligevel ikke komme videre i den samtale. Og det sidste han havde brug for var at de begyndte at bitche på hinanden.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 9:12 am

Hazel

Hun så kort helt taknemmeligt på ham, da han forslog de gik ned og fik noget kaffe. Hun havde ville fortælle til sandheden til ham og havde overvejet hele vejen hjem, hvordan hun skulle fortælle det, så i det hun så ham var det nærmest bare røget ud af hende. Hun var virkelig glad for, at han ville kunne ligge det 'bag' sig og de i stedet ville kunne gå ned og hygge sig lidt. Hårdt bed hun sig i læben, da hun huskede at han skulle snakke med Valerie. Hun havde kysset med Nick og han havde forsvaret hende overfor sin ekskæreste. Med et blev hun ramt af dårlig samvittighed. "Noget du vil fortælle om..eller nok for i dag?" Spurgte hun stille.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitimeFre Sep 06, 2013 9:26 am

Jake
Han rejste sig forsigtigt op fra sin sofa og gik ud i entreen, hvor han hentede sin jakke og et par ret slidte converse. Han satte sig ned på en taburet som stod henne i hjørnet i stuen med fronten mod hende, mens han kæmpende prøvede at få sine sko på xD Svagt bed han sig i læben, da hun spurgte ind til Valerie. Det møde var gået helt forfærdeligt. ''Hun var.. Ikke sig selv. Jeg var så dum at smse til hende at jeg var på vej derhen..Så da jeg kom derover, havde hun pyntet hele lejligheden op med lys og stod i undertøj inde i stuen.. Og.. Ja, da jeg så sagde nej tak, så.. flippede hun og sagde at jeg legede med hendes følelser. Altså.. Vi har intet haft i snart et halvandet år..''
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 25 I_icon_minitime

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 25 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: