Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 2:48 am
Jake Han smilede lidt, da hun lagde armene omkring ham. Selvom han stadigt følte sig vred over Valeries opførsel, så var et Hazel-kram alligvel noget, som kunne gøre ham i lidt bedre humør. ''Jamen jeg forstår hende ikke.. Det er jo ikke engang fordi at vi har lavet noget. Og pludselig var du bare en 'tilfældig luder' og jeg var en 'far der er ligeglad med sit barns behov' '' citerede han Valerie. Det var også første gang, at han havde nævnt en anden piges navn over for Valerie, så måske blev hun ked af det over at hun troede at han var kommet videre. ''Skal du? Jeg.. Ville ønske at jeg kunne komme og se det, men hvis jeg skal passe Zindy, så må hun vist nok hellere blive i sin seng..'' smilede han lidt. Selvom Zindy var syg, så glædede han sig alligevel til have en ekstra dag sammen med hende.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 3:54 am
Hazel
Hun bed sig en smule i læben, da Valerie åbenbart var ret sur over at ses sås. Hun havde ellers altid haft et ok indtryk af Valerie, dog smilede hun let da han sagde at han gerne ville se det, men mon ikke det ville blive lidt for akavet, hvis hende og Jake dukket op sammen og Valerie også var til stede, altså hvis hun var sur over de blot sås, måtte hun vel også være sur over, at de gik 'ud' sammen. "Jeg har nogle rundstykker vi kan sætte i ovnen, hvis det er?" Mumlede hun stille, da hun var ved at være en smule sulten og noget mad altid hjalp på ens dårlige humør. Hun havde lidt svært ved, hvad hun skulle sige til de intet havde lavet xD
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 4:01 am
Jake Han nikkede let, da morgenmad ville være rart. Han skulle lige til at give et ordentligt svar fra sig, da der gik en sms ind på hans telefon. Forsigtigt tog han den tilbage i sin hånd og skimmede beskeden igennem et par gange, da ordene lige skulle falde på plads ordentligt.0' Min mor passer Zindy i stedet. Gider ikke hun skal være sammen med en snotforvirret trunte' stod der i beskeden. Den 'snotforvirrede trunte' måtte så være Hazel. Svagt sukkede han, da han slet ikke vidste hvad han skulle svare på den besked, men han følte sig virkeligt skuffet og vred, men han ville ikke lave en kæmpe scene foran Hazel. I stedet skubbede han tavst telefonen hen i hendes retning, så hun kunne læse den.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 4:05 am
Hazel
Hun bed sig lidt i læben, da hun godt kunne se at han fik en besked, som ikke så til at være gode nyheder. En smule usikkert rykkede hun på sig, da han skubbede sin telefon frem mod hende. Et eller andet sted, var hun glad for at han stolede nok på hende til at dele sådan nogle ting, da hans og Valerie forhold ikke kom hende ved. Men nu hvor beskederne lidt omhandlet hende. Men hun ødelagde åbenbart en del for Jake. Hans venskab til Nick var næsten gået i vasken og nu Valerie. "Jake..Hvis det er for besværligt, så forstår jeg godt" Sagde hun stille og vendte sit blik i jorden, da det ikke ligefrem var gode ting hun havde gjort mod ham. Så hun ville forstå, hvis han 110% ville sikre sig forhold til sin datter.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 5:14 am
Jake Han havde aldrig troet, at Valerie ville blive så barnlig over sådan noget, da hun normalt var en moden og venlig person. Men åbenbart var hun bare ikke god til ''eks-rollen''. ''Hun burde ikke omtale dig sådan.. Men hvis det bliver sådan hver gang jeg prøver at komme videre med en anden, så må jeg nok hellere få en snak med hende. Hun skal på ingen måde bruge Zindy imod mig'' sukkede han lavt og tog sig kort til hovedet. Han gad ikke engang at svare på den sms hun havde sendt ham, men han måtte indrømme at han pludselig ikke var så sulten mere. ''Jeg tager hen til hende senere.. Jeg gider virkeligt ikke at finde mig i det.. Hvis du møder hende i morgen, vil du så ikke forklare hende at vi intet har?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 5:26 am
Hazel
Hun regnet ikke med, at Valerie kunne finde på at tage fat i hende, alligevel nikkede hun let. "Det skal jeg nok, men nu skal vi altså have noget morgenmad" Sagde hun med et lille smil. Hun gik hun i køkkenet og mærkede, hvordan hendes smil dog hurtigt forsvandt da hun havde ryggen til ham. Det stod ligesom klart for hende, at han ikke rigtigt lagde nogen følelser i mellem dem mere og at det bare var for sjovt, at de flirtede lidt med hinanden, hvorfor hun blev så skuffet over det, vidste hun ikke men det irriteret hendes grusomt. Hun tændte for ovnen og fik hurtigt lagt nogle rundstykker op på en brugerflade, hvorefter hun satte det i ovnen. "Det nok en god ide at snakke tingene igennem" sagde hun stille, for at prøve at holde deres samtale igang. Lidt skævt smilede hun til ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 6:13 am
Jake Han var virkeligt træt af, at hver gang der var noget som begyndte at lysne lidt, så kom der noget 'dårligt' og overskyggede det. Nu havde han endeligt fået ordnet det med Hazel og de pengene dér var ude af verdenen. Og nu blev Valerie sur over at han hang ud sammen med Hazel og dét gav ham nye bekymringer. Han vidste godt, at det nok var lidt ufølsomt af ham at bede Hazel om at snakke med Valerie, da ham og Hazel jo havde lidt historie sammen, men han var virkeligt sikker på at de ikke var mere end venner efter det med Nick. Han følte sig i hvertfald ikke som Hazels første valg og derfor var Hazel vel heller ikke en trussel over for Valerie? Han rejste sig op fra sofaen, trak sine bukser på og gik ud i køkkenet til Hazel. Det var ret varmt her til morgen, derfor orkede han ikke rigtigt at trække sin trøje på lige nu. ''Ja, hvis hun ikke er nede på børnehaveniveauet, hvilket jeg virkelig frygter at hun er.. Jeg har sgu aldrig hørt hende så sur og tro mig.. Jeg har haft mange.. Underlige og sindssyge skænderier med hende..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 8:16 am
Hazel
Hun begyndte at sætte ting du kunne putte på deres rundstykker på en lille bakke og lidt drikkelse, da hun regnet med at de kunne sidde ude på altanen. Der var næsten ingen vind og det virket til at være ret varmt udenfor, desuden var det altid hyggeligt at sidde og kigge på livet i London. Hun følte det dog en smule underligt, at hun dagen efter skulle forklarer overfor Valerie, at der ingen var mellem dem, hvis hun altså kontaktede hende. Et eller andet sted ville det vel blot virke mere mistænkeligt? Hun brummede let, da han sagde at han aldrig havde hørt Valerie så sur, "Er jeg snotforvirret?" Mumlede hun stille, da hun godt vidste, at hendes humør for tiden svingede lidt, men hun måtte lige sikre sig.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 8:38 am
Jake Han så en smule overrasket på hende, da hun åbenbart havde taget Valeries ord til sig. Han var ret sikker på, at Valerie ville skrive hvad som helst for at få at lade ham få et dårligt indtryk af Hazel. Bare det at Valerie havde kaldt hende en 'luder' i telefonen var bare lige i overkanten. Selvom han havde lyst til at tage Hazels side, så var han også bange for at Valerie ville fratage ham flere dage med Zindy hvis de begyndte at skændes på den måde. ''Hvad? Nej?'' sagde han og tog forsigtigt fat i hendes ene hånd. Selvom hun havde sagt at hun havde brug for afstand, kunne han alligevel ikke lade være med at tage fat, da han ikke ville have at Vals ord skulle påvirke hende. ''Hun er.. Skør i dag.. Hun.. Har det nok bare presset med at hun tror at jeg ser en..det..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 8:51 am
Hazel
Hun nikkede let, da det selvfølgelig aldrig var sjovt når ens eks fandt en anden og der måtte være nogle specielle følelser til stede, når man ligefrem havde et barn sammen. Hun bed sig en smule i læben, da han tog fat i hendes hånd og sagde, at hun ikke skulle tage sig af Valeries ord. "Jeg..har ikke ligefrem været særlig stabil den sidste uge" Sagde hun stille, inden hun dog vendte sit blik mod ham og så ham direkte ind i øjnene. "Men nu ved jeg, hvilken vej jeg skal gå" Sagde hun og holdt hans blik fast. Et eller andet sted prøvede hun vel at sige, at hun gerne ville se ham noget mere, men hun kunne aldrig få det frem med ord, fordi hun var sikker på, at han ikke havde lyst.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 9:08 am
Jake Han rystede kort på hovedet, da alt det som var sket den sidste uge ikke var hendes skyld. ''Det er jo fordi at du.. Har nogle idioter omkring dig.. Inklusive mig'' smilede han kort og sukkede svagt, da det igen slog ham at han havde været en idiot uden lige. Dog kom han på helt andre tanker, da han hørte hendes ord og fangede hendes blik. Han mærkede hvordan han blev helt tør i halsen, da han havde en virkeligt stærk lyst til at kysse hende, når de stod på den måde. Men måske var det ikke det hun mente? Han var nok kommet til at stirre sig helt blind ind i hendes øjne, inden han 'vågnede' op igen og begyndte at flakke lidt med sit blik. ''Hvordan er du sikker på at det er den rigtige vej?'' brummede han og vendte sit blik en smule ned.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 9:31 am
Hazel
Hun trak let på skulderne, da hun ikke ligefrem ville kalde hverken ham eller Nick var en idiot. Lee havde på ingen måde heller været en idiot på de sidste par dage, men der skulle lidt mere end nogle få dags gods opførsel til, at ændre hendes grundholdninger til ham. Holdt holdt af ham, men han havde stadig været en kæmpe idiot. Hun bed sig lidt i læben, da han spurgte hvordan at hun vidste, at det var den rigtige vej. "Fordi..uanset hvad jeg gør, kan jeg ikke..tænke på andet end..det her" Sagde hun en smule usikkert. Forsigtigt trådte hun et skridt frem og helt tæt til ham, inden hun blidt placeret et kys på hans læber. Hun var dog virkelig usikker på, hvordan han ville reagere.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 9:39 am
Jake Han vendte atter blikket op mod hendes, da hun atter begyndte at tale. Han kunne mærke hvordan han helt tabte luft, da han mærkede at hun kom tættere og tættere på ham. Han kunne mærke hvordan hans hjerte slog hurtigt i brystet på ham og hvordan han i et ganske kort øjeblik følte at hans knæ var helt gele-agtige. I en kort stund troede han at han havde været ved at falde xD Han gengældte blidt hendes kys og brummede tilfredst i mens. ''mmh..'' sukkede han mod hendes læber, inden han blidt trak sine læber væk fra hendes, dog kun for et kort øjeblik. ''Nu har Valerie grund til bekymring..'' smilede han lidt opgivende, inden han blot startede et nyt kys op, da han ikke kunne lade være nu hvor hun selv havde startet.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 9:46 am
Hazel
Hun havde helt tabt pusten i det deres læber mødtes, hun havde slet ikke forventet at hun havde de følelser for ham, men de måtte have været gemt væk i alt forvirringen. Hun smilede dog let, da han sagde at Valerie havde grund til bekymring. Hun håbede virkelig ikke, at det ødelagde for meget mellem ham og Valerie, men så måtte han vel sige fra? Kort lukkede hun øjnene, da han kyssede hende igen. Hun begyndte at gengælde og lagde sine arme rundt om ham. "Mmh, vi behøver ikke fortælle noget?" Sagde hun stille. Hun vidste ikke hvor seriøst han ønskede det mellem dem, eller hvor meget han lagde i det kys?
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 10:00 am
Jake Han lod blidt sine fingrespidser køre ned af hendes krop for at give hende et 'ekstra' sus i maven. Han var selv en smule kilden og sådan noget fik ham altid til at blive lidt 'friskere'. Han rystede kort på hovedet af hendes ord, inden han igen genoptog kysset, dog en smule heftigere denne gang. Han havde ikke rigtigt vidst hvad han skulle svare på hendes spørgsmål, derfor havde han undgået det lidt og bare kysset videre. Hvis tingene udviklede sig i den rigtige retning med dem, så vidste han ikke om de blev nødt til at holde det skjult? Hvis Valerie ikke var til at stikke i, så måtte han jo gøre alt for at beholde sin kontakt til hans datter og ikke lade hende slippe væk på grund af at han datede. Men omvendt kunne det ikke være rigtigt, at han ikke måtte se andre for hans eks. Det var jo absurd.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 10:04 am
Hazel
Hun lagde godt mærke til, at han ikke svaret på hendes spørgsmål, men det var måske også lidt svært at svarer på lige nu. Hun havde også mest ment, om de skulle holde det hemmeligt til imorgen, så Jake slap for ikke at tage den store diskussion med Valerie imorgen. Hun ville nok blive virkelig sur, hvis hun stod og sagde imorgen at de havde kysset og Jake sammen morgen havde fortalt, at de intet havde, men tiden måtte vel vise hvad der skulle ske. Roligt lod hun tungen blande sig i deres kys og mærkede, hvordan hele hendes mave trak sig sammen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 10:25 am
Jake Han trak forsigtigt sine læber fra hans efter et lille stykke tid. Dog kunne han ikke få sig selv til at gå væk fra hende, derfor holdte han sit ansigt tæt mod hendes, mens han 'skubbede' hende tættere ind til sig ved at ligge hans arme rundt omkring det nederste af hendes ryg. Han turde virkeligt ikke at ligge alt for meget i det, men det var svært når han fra dag et havde været lidt småvild med Hazel. Han brummede tilfredst og trak vejret dybt en enkelt gang, mens han kiggede ind i hendes øjne med et svagt smil på læben. ''Hvorfor havde jeg fortjent det?'' spurgte han stille, da han virkeligt havde troet at hun ville hade ham efter alt det som han havde gjort. Han havde jo været en stor løgner lige fra starten, men det var slut nu, det lovede han sig selv.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 10:38 am
Hazel
Hun smilede let, da han holdt hende ind til sig, hun trykkede sig let ind til ham og lagde sine arme rundt om hans nakke og roligt nussede ham der. Hun vidste ikke, hvorfor hun havde følt at han havde fortjent et kys, "Jeg har lyst" Mumlede hun lidt dumt, men hun havde ikke rigtigt et bedre svar. Hun håbede, at de i fremtiden ville kunne ses bare en smule mere seriøst og fast, men hun vidste ikke med Valerie, og hun havde en smule svært ved pludselig at se sig som halvmor for Zindy, eller som fars nye kæreste. Hun sukkede svagt, inden hun så på ham, "Gjorde det noget da?" Spurgte hun helt uskyldigt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 10:49 am
Jake Han smilede lidt, da hun gjorde det af lyst og ikke fordi at hun havde haft 'ondt' af ham, da han først havde troet det. Han ville ihvertfald ikke have 'medlidenhedskys', men det havde heller ikke følt sådan. Det havde været et ærligt og et ret dejligt kys, måtte han indrømme. Men et kys var jo så meget og det var langt fra sikkert at det åbnede op for noget 'seriøst'. Desuden kunne han ikke lade være med at tænke på, om hun måske gjorde det her nu, fordi at hun følte sig ensom og savnede Nick? Han rystede svagt på hovedet af hendes spørgsmål og gav hende blot et blidt kys ved hendes pande som svar. ''Jeg.. Havde faktisk ikke troet at jeg skulle kysse dig igen.. Jeg troede at vi to var.. Helt.. Finido..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 10:56 am
Hazel
Hun brummede let, da han ikke havde troet de skulle kysse igen, det havde hun egentlig heller ikke, da han på det tidspunkt havde virket meget sikker på, at de kun skulle ses som venner. "Det troede jeg heller ikke" Sagde hun stille og gav ham et blidt kram. Hun savnede godt nok stadigvæk Nick, men det kys havde på ingen måde været på grund af ham. Før kysset havde hun haft behov for omsorg, men hun følte sig tryg sammen med Jake. Desuden gav Nick hende noget og Jake noget andet. Og nu måtte hun sætte sit fokus på Jake. "Jake..må jeg spørge om noget som måske virker lidt..mærkeligt" Sagde hun stille.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 11:27 am
Jake Han håbede lidt, at hun var klar til at give ham en ny chance oven på at han havde taget hendes penge og holdt nogle ting skjult for hende. Han var i hvert fald selv klar til at tilgive hende for det med Nick. Det havde gjort virkeligt ondt på ham, men hvis der var noget han havde lært af hans ludomani, så var det at man ikke skulle dvæle i fortiden, da man oftest tænkte tilbage på det dårlige frem for det gode. Han betragtede hende lidt, da hun sagde at hun ville spørge om noget underligt. ''Jaeh.. Spørg løs'' sagde han stille og bed sig alligevel lidt i læben, da han kort blev bekymret over hvad det mon kunne være.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Ons Aug 14, 2013 11:05 pm
Hazel
Hun vidste ikke rigtigt hvordan at hun skulle spørge ham. Derfor hoppet hun op på køkkenbordet og trak ham hen foran sig. Han var en smule højere end hende, så hun ville være sikker på, at have ham i øjenhøjde. "Jeg..tænkte bare på, hvordan..du ser på det her" Sagde hun og pegede først på sig selv og derefter på ham. "På nogle punkter virker det til, at du blot ser os som venner med..fordele og på andre måder en smule mere seriøst" Sagde hun stille og vendte sit blik mod ham. "Jeg siger ikke vi skal finde ud af det 110% i dag, men..jeg vil gerne se dig mere også se..hvor tingene bærer hen?" Sagde hun, inden hun vendte blikket væk.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 2:27 am
Jake Han bed sig lidt i læben, da han virkeligt ville ønske at han ikke skulle svare på det spørgsmål. For hvad var det egentligt de havde gang i? Han kunne ikke svare på det, men spørgsmålet var om de ikke havde været igennem så meget at det ville være for risikabelt at tage det alt for 'seriøst'? ''Jeg.. Synes vi skal tage små skridt.. Og se hvad der sker.. Måske skulle den eneste regel være, at vi ikke.. Så andre imens vi.. Prøver'' mumlede han stille, da han ikke ville have sig en slem 'Nick-til-morgenmad-overraskelse' én gang til. Han kiggede hende ind i øjnene, da hun havde trukket ham hen foran sig, inden han svagt trak på skuldrene. ''Så.. mit svar er vel at jeg gerne vil prøve noget seriøst.. Men kun.. Os to.. Hvad med dig?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 3:08 am
Hazel
Hun havde ikke rigtigt behov for, at han uddybet det mere. Hun havde bare behov for at være hvor de stod og om de bare var 'fjolleri', eller om de skulle ligge en smule mere i det. "Jeg ved det er..dumt at spørge om" Sagde hun stille, men hun var lidt bange for at han ikke lagde noget i det og hvis de skulle fortsætte med at kysse og sådan, var hun nødt til at vide at de faktisk så tiden an. Det andet ville bare ødelægge tingene for hende selv og gøre hende mere forvirret end hun allerede var. "Jeg enig, jeg..sikker på vi kan få det til at fungere, hvis vi tager tingene roligt" Sagde hun og lænede sig frem og gav ham et ømt kys.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. Tors Aug 15, 2013 3:22 am
Jake Han gengældte blidt hendes kys og lod samtidigt hans ene finger føre en tot hår om bag hendes øre, så den ikke kom i vejen xD Men han kunne ikke rigtigt se, hvorfor at hendes spørgsmål skulle være dumt. Blidt slap han hendes læber og betragtede hende kort for en stund, mens han lagde begge sine hænder på hendes knæskaller, da hun jo sad på køkkenbordet. ''Jeg.. Synes det er meget godt at vide, hvilken retning vi går i.. '' sagde han med et svagt smil og lod forsigtigt sine læber køre op af hendes hals. Han kunne ikke rigtigt lade hende være nu, hvor de havde 'åbnet' op for at de godt måtte lidt flere ting med hinanden. Kort skævede han ned mod ovnen, da brødet var begyndt at dufte godt. ''Mon ikke de er ved at være færdige?''
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.