VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 9:19 am

Jake
Han nikkede let af hendes svar, da det var ret 'fair'. Desværre måtte han nok indrømme at han ikke selv ville være så fair, for hvis hun havde Lee på sin Facebook, så ville han nok drage forhastede konklusioner. Det var virkeligt frygteligt, at han kunne blive så jaloux og det var noget, som han måtte arbejde sig væk fra, for det var en dræber i et forhold, altså jalousien. Men han var ikke sikker på, om han ville beholde Valerie på Facebook, for ærligt talt så ville det være lidt ondt at poste alle mulige ting om Hazel, når han vidste at hun havde det dårligt med det. Men omvendt kunne hun også slette ham hvis det var. ''Det nægter jeg simpelthen at tro på. Jeg tror du bliver sådan en rigtig hønemor.. Hvis du får sønner, så bliver de sikkert sådan nogle rigtigt tøsedrenge når de bliver voksne'' drillede han.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 9:44 am

Hazel

Hun smilede let, da hun altid havde haft et mor fornemmelse overfor børn og hun elskede også at tilbringe tid sammen med børn. "Så det jo der hvor du må stå ind og sørge for, at være den seje far hvor de så får lidt sejhed derfra. 2 orgasmer i træk, det gode gener" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, da han da lige skulle have et lidt ros for, at hun havde fået ham til at komme to gange i træk. Det var en virkelig mærkeligt samtale, de sad og snakket børn sammen men også orgasmer xD Hun lænede sig frem og kyssede ham da hun fik helt lyst til det. Hun slappede helt af i hans selskab og følte at hun kunne være helt sig selv når hun var sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 9:53 am

Jake
Han begyndte at grine lidt, da hun allerede omtalte 'hendes' børn som hans. Det ville være skønt at få børn med Hazel en dag, men han håbede nu at den dag ville ligge meget længere fremme, da han helst ikke ville have flere børn som 'ung' far. Det var virkeligt kompliceret og det vidste han jo selv bedst. ''Mhm, det bør sgu heller ikke være et problem at lave børn med alle de orgasmer'' drillede han, mens han lod blikket hvile på hende. Selvom deres samtale var lidt underlig, så var det stadigt virkeligt skønt at kunne snakke om alt og ingenting og ellers bare være sammen. Han tog forsigtigt fat i hendes hånd og smilede lidt. ''Måske skulle vi.. Gå ind og ligge os? Det bliver nok en lang dag imorgen..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 11:12 pm

Hazel

Hun vidste godt at det meste bare var tomme ord og små drilleri, men det var virkelig rart at de faktisk var i stand til at snakke om børn og en fremtid uden nogen af dem blev skræmt væk. Lynhurtigt var hun blevet bekræftet i, at Jake virkelig var det rigtige valg for hende. Hun var dog lidt spændt på at se, hvor Lee ville sige når han se deres facebook updatering, men det var jo hans problem. Hun nikkede let i det han tog hendes hånd, "Jeg er virkelig også træt, jeg skal bare lige børste tænder først" Sagde hun og rejste sig hvorefter hun gik ud på badeværelset. Efter en 5 minutters tid var hun færdig og gik ind i soveværelset. "Jeg..sover altså uden tøj at du ved det" Sagde hun drillende, men det var så rart at sove nøgen med et andet menneske.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 3:00 am

Jake
Han ventede på hende inde i soveværelset og havde imellem tiden ryddet lidt op og fået lagt dyner og puder ordentligt. Svagt smilede han, da hun kom ind igen og han kunne ikke lade være med at grine over hendes kommentar. ''Det er fandme for groft. Nu er jeg jo også nødt til at gøre det før at det er fair for alle parter'' drillede han, inden han gik hen mod hende og i forbifarten placerede et blidt kys mod hendes læber. ''Varm sengen, så kommer jeg om lidt'' smilede han skævt, inden han selv forsvandt ud på badeværelset hvor han fik sig gjort klar til natten. Kort efter gik han ind i soveværelset igen og smed sig tungt ned i sin seng. ''Kæft en.. Underlig rutsjeturs dag det har været..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 3:12 am

Hazel

Hun sukkede svagt da hun kom ned og ligge i sengen da det virkelig var dejligt at få lov til at ligge ned lidt. Det havde været en meget underlig dag, som heldigvis var endt skide godt. Hun tog også sig selv i at ligge og smile stort i det hendes tanker kom hen på hendes og Jakes nye forhold. "Imorgen skal det kun gå ned af bakke" Sagde hun med et lille smil, da ned af bakke lidt var den positive vej og de skulle have en perfekt dag den næste dag. Hun lagde sig ind til ham og smilede let, da det var dejligt at mærke hans bare krop mod sin. "Skal vi sætte et vækkeur til imorgen tidlig? Hvis vi begge skal i bad, have morgenmad og hjem til mig og være i zoo i nogenlunde tid?" Spurgte hun og lod sine læber køre op af hans kind mens hun snakkede.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 3:28 am

Jake
Han gav et mindre gys fra sig, da hendes læber kildede sådan på hans kind. Forsigtigt vendte sig bedre om mod hende og nikkede lidt, da de nok burde være i god tid, så de ikke fik stress over det. ''Mhm, sæt den til kl. otte så'' sagde han, da han ikke havde en telefon på sig og han orkede virkeligt ikke at gå ind i stuen nu, hvor de lå så tæt xD Han strøg hende blidt ned langs hendes mave og kunne ikke flytte øjnene fra hende, da han nok var ret forblændet af hende. ''Jeg pakker en taske imorgen tidlig som jeg taget med hen til dig.. Vi kunne også bare købe noget i 7 eleven og spise på vej til zoo?'' spurgte han, da han nok var lidt et 'barn' på det punkt og han hadede at vente for længe på at skulle afsted xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 4:21 am

Hazel

Hun smilede let, da det faktisk ville være en del nemmere plus de så ville kunne sove en lille smule længere så. "Hvis der ikke gør noget, så venter jeg med at gå i bad til jeg hjemme ved mig selv, altså jeg har intet rent tøj her, så..det vil være lidt nyttesløst at få i bad, blot for at tage gammelt tøj på" Sagde hun med et lille smil, inden hun puttet sig ind til ham. Hun mærkede hurtigt hvordan at hendes vejrtrækning den hurtigt begyndte at blive langsommere da hun virkelig var træt og hun følte sig helt tryg ved at ligge ind til ham. Hun fumlede lidt ud efter sin mobil og satte vækkeuret til at vække dem halv ni, inden hun smed den over på natbordet igen. "Mmh" Sukkede hun og lukkede let sine øjne, da hun havde svært ved at holde sig vågen.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 7:53 am

Jake
Han var vågnet lidt før tid den følgende morgen og havde besluttet sig for at tage et hurtigt morgenmad inden de skulle afsted. Han havde fået gjort sig klar på 20 minutter både med tøj og håropsætning, inden han gik ind i soveværelset. Kort betragtede han Hazel som stadigt sov, velvidende om at hendes alarm ville gå af om få minutter. Han ville dog ikke pille ved hendes telefon, så han valgte ikke at slå den fra. I stedet gik han igang med at pakke sin taske og tog godt med tøj og andre brugbare ting, så han kunne være henne ved hende i nogle dage. Da han blev færdig, satte han sig forsigtigt ned på sengen og betragtede hende med et svagt smil uden at vække hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 8:12 am

Hazel

Hun var virkelig tryghedsfreak når hun sov og kunne derfor vågne helt 'panisk' hvis hun troede, at hun pludselig var alene. Derfor blev hun også en smule urolig da hun så småt vågnet og ikke lige kunne fornemme Jake i nærheden af sig. Derfor åbnede hun hurtigt sine øjne, dog smilede hun let da hun så at han sad og kiggede på hende. "Jeg..troede kort du var gået" Sagde hun stille og rykkede en smule på sig. Hun satte sig op i sengen og kvalte svagt et gab, da hun lige skulle have lov til at vågne en smule op. Roligt trak hun dynen omkring sig og betragtede ham kort, da han så meget klar ud. "Har du været vågen længe?" Spurgte hun, inden hun fik slukket for sin alarm da den gik af og lavet en masse larm. "Forhelvede, jeg hader den lyd" Grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 8:38 am

Jake
Han begyndte at grine en anelse, mens han svagt rystede på hovedet. ''Narh, jeg har været vågen i en halv times tid.. Fået gjort mig klar og pakket tasken'' sagde han og kunne ikke lade være med at tænke på, at han mindede om et barn juleaften, for han var virkelig så ivrig efter at komme afsted at han var vågnet tidligt og ikke bare kunne blive liggende xD Kort kørte han blikket ned på telefonen, som gik af. ''Mhm.. Det er det værste'' sagde han bare, inden han blidt tog fat i hendes hånd og begyndte at 'hive' hende ud af sengen, da han ikke gad at hun skulle bruge så meget tid på at vågne op xD Han vidste godt at han var lidt irriterende ligenu, men heldigvis havde han et charmerende sæt øjne til at gøre op for det med.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 8:52 am

Hazel

Hun sukkede helt opgivende da han hev hende op på benene, da hun virkelig var træt i kroppen når hun vågnet og hun havde altid behov for at ligge lidt, inden hun kunne komme ud af sengen. "Jaja" Sagde hun bare opgivende, inden hun alligevel rejste sig op og strakte sig en smule. "Men husk jeg skal først hjem og i bad og der kan du ikke skynde på mig" Sagde hun og peget strengt på ham. Han kunne sagtens jage hende ud af sengen, men ingen skulle skynde på hende når det kom til badning og hygiejne. Der havde hun brug for den tid hun skulle bruge, ellers ville hun ikke føle sig ordentligt 'ren', det var nok en smule fjollet xD Hun tog hurtigt sin beskidte tøj på og så sig en smule rundt, da hun ikke havde mere os ham. "Lad os skynde os hjem til mig"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 9:00 am

Jake
Han hadede selv at blive hundset med, men det var også kun for sjov at han gjorde det, så hun skulle bare tage sig den tid det tog med det hele. ''Det ved jeg godt'' sagde han og sendte hende et drillende blik samt smil. Han havde imens hun havde gjort sig klar bestilt en taxa via en mobilapp, så da hun var færdig lagde han både pung og telefon ned i sine baglommer, inden han blidt tog fat i hendes hånd og begyndte at gå udenfor. Svagt brummede han, da han hørte en smslyd fra hans lomme. ''Jeg tror at taxaen er der'' sagde han, mens han låste hans dør. Han slap taget om hendes hånd derefter og begyndte med hastige skridt at gå ned af trapperne og ud af opgangsdøren hvor taxaen ganske rigtigt holdte foran. ''Er du med?''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 9:26 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun var med ham og det var lidt rart at de ikke behøvede at gå hjem til hende, hvilket blot gjorde at de ville være i zoo en smule tidligere. Hun satte sig ind i taxaen og fandt sin sele spændt, kort kiggede hun derhen for han skulle 'skide' xD Hun fik sagt sin adresse og kiggede ud af vinduet, da de nok snart ville være hjemme ved hende. Det var virkelig rart at de kunne have en total afslappende dag, hvor de bare kun skulle være de to. Dagen i går havde jo været en smule ødelagt. "Tager vi nogle sandwich med eller spiser vi inde i zoo? De plejer af en eller anden grund altid at have nogle voldsomt gode pommes fritter" Grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 9:35 am

Jake
Han satte sig ind på bagsædet sammen med hende og tog helt automatisk fat i hendes ene hånd. Det kom helt naturligt for ham, at han skulle holde om hende når de var tæt, faktisk tænkte han slet ikke over det længere, os selvom de var så tidligt inde i forholdet. ''Jeg synes vi spise derinde.. Jeg hader virkeligt at slæbe på ting, når man er sådan nogle steder'' smilede han og kiggede kort ud af vinduet. Heldigvis var der sol på himlen, så de slap i det mindste for at skulle bære rundt på paraplyer. Da taxaen stoppede ved hendes blok, rakte han chaufføren en seddel, inden han blidt placerede et kys på Hazels kind med et svagt smil, før han steg ud af bilen. Det var heldigvis en noget kort tur. Faktisk havde han en tilbøjelighed til at gå hen og blive køresyg hvis han kørte for længe.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 10:03 am

Hazel

Hun smilede let, da hun fik et kys på kinden af ham. Hun kunne godt lide at han nusset sådan om hende, da det virkelig var bekæftende at være sammen med en fyr som havde så meget lyst til en hele tiden. Hun steg med hun og smilede let, da hun elskede sin lejlighed og følte sig derfor allerede hjemme. "Skal vi gå op" Sagde hun og gik hen og låste sin dør til opgangen op og gik hen til sin dør, som hun fik låst. "Årrrh endelig hjemme" Grinede hun og gik bare direkte ind på sit soveværelse hvor hun fandt noget rent tøj. "Jeg går i bad nu" Sagde hun og lod bare døren stod åben for at provokere ham lidt, så han ville kunne se hende klæde sig af. Hun tog sit beskidte tøj af og lagde den ned i kurv med snavsetøj, hvorefter hun tændte for vandet og gik ind i brugseren.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeMan Sep 23, 2013 10:14 am

Jake
Han fulgte med hende ind i hendes lejlighed og kunne ikke lade være med at smile kort af hende, da det nu alligevel måtte være rart for hende at komme hjem og desuden også at få noget rent tøj på, for det hun havde på nu måtte virkeligt være tyndslidt xD Da hun gik ud på badeværelset og bare smed tøjet uden at se sig tilbage, kunne han ikke lade være med at kigge måbende efter hende. Skulle han blot blive stående og nyde showet? Eller var det uhøfligt? ''Øhm..'' mumlede han lavt og vendte blikket væk, da ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv. Måske ville hun i virkeligheden have at han stod og gloede efter hende? Han løftede blikket lidt op igen og sukkede kort, da han følte sig ret dum over bare at stå helt paf og kigge xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 5:42 am

Hazel

De var sammen nu så hun ville faktisk gerne se hvordan at han reageret hvis han havde adgang til at kigge på hende, men faktisk ikke 'burde'. Det var måske lidt ondt at teste ham på den måde, men det var en test som han hverken kunne 'vinde' eller 'tabe'. Uanset hvad hun gjorde ville hun være ligeglad. Hun vendte sig om mod ham og smilede bare drillende. Udelukkende for at drille lod hun roligt sin hånd køre op af sin krop og tog blidt fat i sit bryst, mens hun drillende slikkede sig over sin overlæbe. "Ej undskyld, jeg færdig nu" Grinede hun og slukkede for brugeren, tog et håndklæde om sig og gik hen og gav ham et blidt kys på hagen inden hun begyndte at tørre sig.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 6:44 am

Jake
Han havde nær tabt kæben, da hun begyndte at stå og rage på sig selv på den måde. Det var virkeligt 'tarveligt', for han mistede næsten helt lysten til at tage i zoo, så han i stedet kunne blive her og tage et bad med hende. ''For helvede'' mumlede han lidt for sig selv, da han følte sig ret dum over, at han var så letpåvirkelig på det punkt. Det var lidt som en teenager, som aldrig havde set en nøgen pige før. Da hun kom hen og kyssede ham ved hagen, stod han stadigt en smule paf, inden han rystede kort på hovedet af sig selv. ''Du er en meget.. Meget led dame'' sagde han lavt, dog med et svagt smil på læben. Han rankede sig en smule op, da han måtte tage sig lidt sammen nu. ''Skal du have den mundering på i Zoo?'' drillede han, da han ikke ville brokke sig.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 8:07 am

Hazel

Hun vidste godt at det var ret ondt, men han måtte jo bare have til gode til senere så xD "Jeg tror jeg for en gangs skyld skal have en kjole på" Sagde hun med et lille smil, vejret ville snart vende også skulle man pludselig til at have en masse tøj på igen, så hun kunne ligeså godt benytte tiden til at gå i lidt sommerkjoler. Hun fik sig tørret og lige hurtigt smurt sin ind, inden hun gik ind i sit soveværelse og fandt en kjole, som hun hurtigt trak på. Hun pakket sin taske med nøgler, pung osv. Hurtigt satte hun sit hår op og smilede let, da hun sådan set var klar nu. "Er der mere vi mangler?" Spurgte hun og gik hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 8:17 am

Jake
Han havde bestemt intet imod at hun ville tage en kjole på, men i hans øjne så hun ligeså godt ud i en kjole som i et par stramme jeans, hvor han rigtigt kunne se hendes røv xD Han ventede let utålmodigt på stedet og da hun kom ud smilede han bredt, da hun så ud til at være klar. ''Hmm, jeg har mønter til Seven Eleven og indgangene tager vi vel bare på kort.. Så, jeg tror faktisk at vi er klar'' sagde han med et skævt smil. Han mindedes at der lå en lille Seven Eleven henne ved et hjørne tæt på hvor hun boede. Han lod kort blikket køre ned af hende og smilede svagt, da hun så skidegodt ud i den kjole. Blidt lagde han sine hænder ved hendes hofter og trak hende ind til sig med et drillende smil. ''Er du ude på at få blikke fra andre end mig?'' smilede han lidt, mens han kyssede hende blidt ved munden.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 8:47 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han spurgte om hun var ude på at andre skulle se på hende. "Nemlig, jeg har taget en pæn kjole på, netop fordi vi skulle i Zoo. Jeg har tænkt mig at gøre mig til overfor en masse små børn i dag" Grinede hun, da størstdelen i en zoo når var børnefamilier, særligt så tidligt på dagen. Hun brummede let, da hun også gerne ville betale lidt. "Jeg giver indgang til Zoo" Sagde hun med et lille smil og lænede sig frem og nappede ham i læben, inden hun tog sine sko på og gik ud af døren. Hun smilede let da de kom ned på gaden. "Vi går bare derhen, ikke?" Sagde hun, da de virkelig boede tæt på. De skulle bare lige gennem parken så var de fremme.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 9:32 am

Jake
Han begyndte at grine lidt, da der stortset kun var skoleklasser på det her tidspunkt. I et kort øjeblik fik han det lidt dårligt over, at de ikke havde taget Zindy med, da hun virkeligt ville have elsket det, men omvendt havde de også brug for nogle minder sammen, hvor de kun var de to. Han gik ud på gaden sammen med hende og tog med det samme fat i hendes hånd, da han ikke rigtigt kunne lade være med ikke at have hende tæt ind til sig. Han var en tryghedsnarkoman - uanset om de befandt sig på sofaen derhjemme eller om de gik ude på åben gade. Svagt bed han sig dog i læben, da hans mobiltelefon ringede. ''oh, vent lige lidt'' sagde han og trak forsigtigt sin telefon op af lommen og tog den. Selvom han virkeligt ikke burde, blev han en smule bleg, da han hørte hvad modparten i røret sagde. Dog forsøgte han at smile og da han endeligt lagde på, kiggede han kort hen på Hazel med lidt 'presset' smil. ''Øhm, det var Nicks.. læge? Psykolog..ting. Hans program tillader ham, at han kommer hjem i 2 dage fra imorgen af..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 7:26 pm

Hazel

Hun bed sig en smule i læben, da han sagde at Jake ville kunne komme hjemme for to dage. Hun var selvfølgelig glad på hans vegne, men det var måske ikke lige det rette tidspunkt, ville han nyde at komme tilbage og finde ud af at hende og Jake pludselig var sammen? "Så..vi er nødt til at fortælle om os snart" Sagde hun og så ned på deres hånd. Det var underligt, at hun pludselig kunne have svært ved at fortælle om dem, men det var jo udelukkende på grund af Nicks følelser. "Tager du så op og..henter hjem?" Spurgte hun lidt dumt og gik ind i hans favn, da hun lige havde behov for et kram. "Hold om mig" Sagde hun stille og lagde sit hoved ved hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 11:16 pm

Jake
Han vidste ikke helt hvad han syntes om det hele lige pludseligt. Selvom han glædede sig til at se Nick, så var han også virkeligt ræd for hvad der ville ske, når han opdagede hvad der var sket imens han var væk. ''Ja.. Mig og Charlie står åbenbart som hans kontaktpersoner, så de ville sikre sig, at vi begge to havde tid til at tage sig af ham.'' sagde han stille og kiggede lidt væk. Han vidste godt, at Nick måske ville tilbringe mest tid sammen med sin far når han kom hjem, men han ville helt sikkert også opsøge ham og så vidste han, at han var nødt til at fortælle hvad der var sket med Hazel og ham. ''Fuck, er jeg en lorteven når.. Jeg siger at jeg ikke har brug for at han kommer ud lige nu'' sagde han stille, mens han knugede hende tæt ind til sig, da hun stod i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Sponsoreret inhold





Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 38 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 38 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: