VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:00 am

Electra
Hun nikkede lidt, da Nick efterhånden burde få noget professionelt hjælp. Det var også synd for ham, at der var så mange der gik rundt og snakkede om hans problem, men samtidigt følte hun sig virkeligt også bitter over ham, for at have lagt en hånd på Hazel. Det var i hendes øjne utilgiveligt og hun ville aldrig have noget med en person at gøre, som havde gjort det. Det slog hende kort, at hun egentligt var stanghamrende trængende, da Charlie havde fået tændt virkeligt godt op for hende, men det kunne hun jo ikke sidde og sige lige nu xD Hun vidste at hun var kommet til at se en smule fraværende ud, så da hun sagde noget rykkede hun pludseligt på sig. ''Ja det ville sgu være nice.. Ingen mænd, ingen fedtede kyllingevinger.. Men pigefilm og pigemad''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:07 am

Hazel

Hun brummede let, "Han mor havde vidst skrevet en mail til ham, som han gerne ville have mig til at hjælpe med. Det var dog før alt det der..skete" Sagde hun og så hen på hende, da hun vidste sad en smule fraværende. "til helvede med mænd siger og alligevel sidder du og har våde drømme om Charlie" Mumlede hun drillende og så på hende. Hun vidste dog ikke om det var rigtigt, men hun skulle lige drille hende lidt. "Og lyserød champagne" Sagde hun drillende og smilede let. "Uh ja" sagde hun og begyndte helt at glæde sig. "Også skal det altså være hjemme ved dig, det så længe siden at vi har været det og sove" Sagde hun med et skævt smil. "Electra, ville jeg kunne spise ved dig en af dagene, jeg har ikke så mange penge"
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:13 am

Electra
Hun bed sig lidt i læben, da Jenna åbenbart havde givet en lyd fra sig til Nick. Siden at hun ikke kontaktede Charlie, måtte hun være virkelig bitter på ham. Men det var jo bare et eksempel på hvor langt ude man kunne blive på stoffer. ''Hvad? Ej.. Det gør jeg altså ikke'' smilede hun skævt, mens hun forsigtigt hældte op til endnu et glas, som hun hurtigt drak. Hun havde jo også fået noget hjemme hos Charlie og hun kunne godt mærke, at hun efterhånden var lettere beruset. ''Selvfølgelig. Min mor er jo ude og rejse og min far arbejder. Vi bestiller bare udefra.. Jeg giver'' smilede hun skævt, da hun på ingen måde ville have noget imod at give. Hendes far plejede som regel bare at ligge nogle penge om morgenen, så hun havde lidt at købe for xD
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:19 am

Hazel

Hun smilede let, da hun fik lov til at være ved Electra. Hun vidste dog at hun altid måtte være hos hende. Normalt var hun ikke meget for at spørge om, hun måtte låne penge af folk, men det gjorde intet når det var Electra, De havde været veninder så længe og hjalp jo hinanden med alt. Hun brummede let, "Du har slet ikke nævnt noget om Harry?# Ham plejer du da ellers at være så glad for?" Sagde hun en smule undrende, da det faktisk var en smule underligt, at han slet ikke havde nævnt Harry endnu. Eller havde hun bare ikke ment, at tidspunktet var det rette. "I var ude at sejle, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 10:32 am

Hazel

Hun havde om morgenen sagt farvel til Electra og havde bare ligget på sofaen hele dagen og set tv. Hun havde ikke orket at lave noget og kunne ikke finde hoved og hale på tingene. Hun havde kort skrevet tak for hjælpen til Jake, men regnet ikke med at de skulle ses igen. Hun vidste ikke hvad der var sket med Nick og Lee ville hun bare ikke se. Heldigvis var der ikke så længe til, at hende og Electra ville ses til den pige aften. "Mmh" Brummede hun og trak et tæppe over sig og begyndte at ligge til sig at sove, da hun alligevel var en smule træt. Det havde virkelig været nogle underlige dage.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:27 pm

Nick
Han havde fået 'lov' af sin far til at vente en dag med at tage afsted, så han kunne komme rundt og sige ordentligt farvel til de mennesker, som han syntes burde vide det. De mennesker kunne dog tælles på en hånd. Første skridt til at blive 'helbredt' var vel at anerkende over for andre, at man havde et problem. Han stod nu foran Hazels dør og trykkede forsigtigt på ringklokken. Selvom hun nok ikke havde lyst til at se ham, så følte han alligevel at han måtte 'takke' hende på en eller anden måde, for det var jo hende som havde ringet til hans far i går. Men han måtte indrømme at han var mere bange for at tage ud sådan et sted, hvor han skulle være alene og helt afskåret fra omverdenen i noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:34 pm

Hazel

Hun siden Electra tog hjem, gjort lidt rent i sin lejlighed og lå nu ellers bare og slappet af foran tvet og prøvede at lave så lidt som overhovedet muligt. De sidste par dage havde virkelig trættet hende ud og hun ønskede ikke rigtigt at se nogle, udover Electra. Hun glædet sig til senere på dagen, hvor hun skulle til sangundervisning og det ligesom var et af de få 'frirum' som hun havde. Hun brummede let, da det banket på døren. Hun rejste sig op og bed sig let i læben, da hun så Nick stå foran sin dør. Umiddelbart så han ikke påvirket ud, men man kunne aldrig vide. "Hej?" Sagde hun bare og prøvede lidt at efterligne den måde som han havde hilst på hende dagen før.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:44 pm

Nick
Han bed sig lidt i læben, da hun endeligt åbnede døren. Faktisk var hun den person af alle, som han var mest nervøs af at snakke med at alle. For det var nok hende, som havde måttet skulle finde sig i det meste fra hans side på grund af stofferne. ''Hej'' sagde han efter lidt tid og rykkede usikkert på sig. Han var sådan set beredt på, at hun ikke havde den store lyst til at snakke med ham, men han syntes alligevel at hun skulle vide, at hun var en af grundene til, at han ville sætte sit liv på standby for at forbedre det. ''Må jeg.. Komme indenfor?'' spurgte han og så hen på hende med et usikkert blik.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:50 pm

Hazel

Hun nikkede let, da hun ikke rigtigt kunne se en grund til at han ikke måtte komme ind. Så længe at han kom i ædru tilstand. Desuden regnet hun lidt med, at han havde en grund til at komme. Efter deres sidste par møder, dukket man bare ikke op til en 'hyggesludder'. Hun vidste ikke, om han kom fordi at han var sur over, at hun havde ringet og sladret til Charlie. Hun kunne egentlig godt se, at det var lidt ledt af sladre til farmand, men det havde aldrig været med en ond hensigt. Hvis han skulle hjælpe, skulle der 'hårde' midler i brug. Hun sukkede let, inden hun forsigtigt gik ind i sin stue, hvor hun forsigtigt satte sig i sofaen og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 11:57 pm

Nick
Han fulgte med hende ind i stuen og satte sig en smule usikkert ned på sofaen. Det var sværere at mødes med hende end han havde regnet med. Alt det som var sket de sidste par dage flashede sig for hans øjne. ''Jeg er ked af at jeg slog dig'' sagde han stille noget tid efter at de havde sat sig, da han slet ikke vidste hvor han skulle begynde. Han kunne mærke hans hjerte slå, da realiteterne virkeligt 'bankede' på, så snart han begyndte at tale om det. ''Desuden så.. Er jeg kommet for at sige.. Farvel på ubestemt tid'' sagde han igen efter noget tid. Det var helt underligt at snakke om at han skulle væk. Tanken gjorde ham mere og mere bange, men det ville han ikke indrømme over for hende.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 12:20 am

Hazel

Hun bed sig kort i læben, da han faktisk kom for at undskylde over, at han havde slået hende. Hun vidste ikke rigtigt, hvor oprigtigt hun skulle tage det, da han vel bare for skæv igen den næste dag og derefter gik ud og gjorde det sammen igen. Hun skævede dog til ham, da han sagde at han ville rejse på ubestemt tid. "Du..hvor skal du hen?" Mumlede hun lidt dumt. Hun kunne næsten ikke tro, at han var gået med til at komme på afvænning, så mon ikke at han ville rejse et sted hen, hvor han slap fra andres nysgerrige blikke omkring den måde han levet sit liv. "Har du snakket med..Charlie?" Spurgte hun lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 12:36 am

Nick
Han gav en svag nikken fra sig, da det sådan set havde været på grund af hans fars ord, at han havde besluttet sig for at tage afsted. ''Ja.. Imorgen.. Så.. Lader jeg mig indlægge.. Det er ikke i London, da jeg ikke har lyst til at møde nogle jeg kender, man ved jo aldrig.. Det lidt udenfor Bristol..'' sagde han stille og betragtede hende lidt. Han vidste ikke, hvad der ville ske når han kom tilbage. Tingene mellem ham og Hazel var jo nok ændret en del nu og ville nok ikke komme tilbage til hvordan de var. ''Jeg må godt få besøg om søndagen i 2 timer af folk der ikke er min familie.. Så.. Hvis du vil have adressen, så.. Kunne det være meget rart at se et kendt ansigt ansigt nogle gange..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 12:47 am

Hazel

Hun trak let sine ben op til sig og bed sig let i læben, da hun ikke vidste om hun ikke vidste, om hun havde lyst til at besøge ham eller ej. Hun vidste ikke hvorfor at han lod sig indlægge og han havde kaldt hende for alt muligt. "Jeg..ved ikke Nick. Jeg føler mig nok lidt holdt for nar" Sagde hun og bed sig i læben. Han havde sagt, at hvis hun troede at de var tæt på at være kærester, så var de det langt fra. Hun vidste godt, at de aldrig ville været blevet kærester, men hun havde på fornemmelsen at følelserne havde været i mellem dem, men lige nu følte hun, at han bare havde brugt hende. "Ved Jake du skal indlægges?" Mumlede hun for at snakke om noget andet, da hun virkelig følte sig dum på det andet punkt.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:00 am

Nick
Han vidste, at det mellem dem nok ikke kunne reddes. Der var sket for meget og han havde sagt for mange dumme ting. Et eller andet sted havde han dog ment det med at de var langt fra at blive kærester, for det var de virkeligt. Han skulle ikke have en pige ved sig, som han kunne risikere at såre sådan foreløbigt igen. ''Jeg har ikke sagt det til ham endnu.. Jeg tager hen til ham senere og.. Får forhåbentligt vores broer bygget igen'' sagde han med et skævt smil, da han ikke kunne huske hvornår han sidst havde snakket med Jake uden at begynde at skændes med ham. ''Et eller andet sted.. Så vil jeg bare sige.. Tak.. Fordi at du fik fat i min far.. Du kan ikke helt have opgivet troen på at jeg godt kan reddes'' sagde han stille og kiggede ned i bordet.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:10 am

Hazel

Hun trak let på skulderne, da hun ikke vidste om hun havde opgivet troen eller ej. "Jeg..opgiver ikke bare folk" Mumlede hun stille, da hun nok var naiv til at ville opgive folk, som hun holdt af. Hun havde jo også prøvet til det sidste at redde Lee. "Den Nick jeg så den aften ved bålet var.." Sagde hun og gik i stå, da det nok var på det tidspunkt, at hendes følelser for alvor bar begyndte at tage fat. Et eller andet sted, fortrød hun heller ikke sit valg i Nick, hun havde vidst at der aldrig ville blive mere mellem dem og at deres forhold muligvis kun ville være en enkelt nat. Så hun havde vidst, hvad hun var gået ind til. "Jeg er sikker på, at du gør det rigtige" Sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:22 am

Nick
Han kiggede hen på hende med et svagt suk, da den aften ved bålet virkeligt var en aften de kunne mindedes. Der havde ikke været nogle bekymringer mellem dem den dag, ingen stoffer, ingenting. Det havde bare handlet om dem og det havde været virkeligt rart. ''Den aften var..Hvad'' sagde han stille, for at få hende til at fortsætte den sætning, for at høre om hun havde den samme mening om ham. Han nikkede svagt, da han vidste at det var det rette at gøre, men alligevel kunne han mærke at han blev mere nervøs som tiden gik. Det var underligt, at ham som bare gik sine egne vegne pludseligt var nervøs for at få ødelagt sine rutiner.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:27 am

Hazel

Hun kunne ikke rigtigt gøre sig mere til grin end hun allerede var og det ville virke lidt mærkeligt, hvis hun pludselig begyndte at benægte sine følelser overfor ham. "Den var fantastisk" Sagde hun stille og bed sig i læben, da hun alligevel havde svært ved at ligge sine følelser sådan ud. Det afsløret jo netop, at hun stadigvæk følte noget for ham, selvom alt det andet var sket. Hun vendte sit blik mod sit stuebord og brummede let, da det alligevel ville være mærkeligt, at Nick ikke lige var i nærheden. Hun håbede bare virkeligt, at det ville blive en succes for ham og han ville komme ud og have det bedre, selvom det selvfølgelig ville blive hårdt for ham. Og at han ikke genvandt sin gamle livsstil når han kom ud.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 1:37 am

Nick
Han smilede svagt af hendes ord, da den aften også betød noget for hende. ''Det var den.. Ved tanken om den.. Aften.. Der slår det mig lidt, hvor godt jeg.. Kan have det uden stofferne'' sagde han stille, da jo mere han tænkte over det, jo gladere var han de dage, hvor han ikke var på stoffer og kunne huske alt, hvad der var sket i løbet af dagen. Forsigtigt rykkede han sig en smule tættere på hende og tog en smule usikkert fast i hendes hånd, da han ikke var sikker på hvor meget han 'måtte' for hende, men han havde behov for at have hende tæt ved sig, når han sad og betroede sig sådan til en person. ''Så.. jeg vil bare sige.. Tak.. For at få mig til at.. Ændre synet på tingene.. Og se det fornuftige i tingene.. Hvis ikke jeg havde mødt dig på den festival, så var jeg nok ikke på vej til nogen klinik imorgen..''
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 2:46 am

Hazel

Hun mærkede, hvordan at hendes hjerte begyndte at slå en smule hurtigere da han tog fat i hendes hånd. Hun gav hans hånd et blidt klem og skævede kort til ham, inden hun alligevel måte vende sit blik væk, da hun ikke kunne kigge på ham i længere tid. Egentlig var det jo lidt Lee, som havde fået hende på bedre tanker, men hun havde heller ikke kunne gøre det uden Jake. "Jeg ender nok uanset med at komme og besøge dig" Mumlede hun lidt dumt, da hun virkelig havde svært ved at tage imod ros på den måde, da det jo ikke var hende alene. "Men..jeg er glad for, at du kom hen og sagde farvel" Sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 2:54 am

Nick
Han smilede lidt af hende, da hun stadigt ville besøge ham efter alt som var sket. At folk ikke havde opgivet ham, var alligevel den største 'gave' at få at vide. Hazel kunne jo ligeså godt have slået hånden af ham på samme måde som han slog hånden af hende mens han var påvirket. ''Jeg kom også for at give dig noget andet'' sagde han stille, inden han forsigtigt 'trak' hende tættere til sig, da han havde fat i hendes hånd. Blidt placerede han et uskyldigt kys på hendes læber. Han kunne mærke at pulsen gik en smule op i hans krop. Det var en blanding af nervøsitet og 'lyst' til hende. Han vidste ikke hvad han kunne tillade sig, men han havde virkeligt haft lyst til bare at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 3:09 am

Hazel

Hendes hjerte stoppet helt med at slå, da han pludselig placeret sine læber ved hendes. Kort gengældte hun, inden hun dog hurtigt trak sig væk. "Nick, det går ikke" Mumlede hun stille. Hun havde virkelig en ustyrlig lyst til bare at overfalde ham, men de ville ikke ses på ubestemt tid og hun kunne ikke gå og drømme om ham. Hvem sagde også, at han ville kunne forblive clean når han kom ud? Man hørte om flere der røg tilbage i samme rutiner når de kom ud. "Det går slet..slet ikke" Sagde hun og lænede sig let frem mod ham og sørgede for, at holde sit hoved lige foran hans. Hun vidste, at det var dumt men hun kunne ikke lade være.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 3:15 am

Nick
Han vidste godt, at det ville komplicere det mellem dem, hvis de kyssede inden han rejste. Men nogle gange var det 'fornuftige' jo ikke altid det rigtige valg. Ikke i hans øjne i hvertfald. ''Nej.. Det gør det ikke'' sagde han hende bare efter munden, da han et eller andet sted var uenig xD Han smilede svagt, da hendes hoved var tættere på hans igen. Forsigtigt trykkede han blot sine læber mod hendes igen, mens han med sin ene hånd strøg hendes ene kind med blide bevægelser. Han krøb tættere hen på hende og begyndte at puffe hende langsomt ned med sin vægt, så de kunne komme ned og ligge på sofaen. Alligevel blev han en smule nervøs og overvejede om han måske gik for vidt?
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 4:11 am

Hazel

Hun lod sig roligt ligge ned i sofaen og sukkede opgivende, da hun virkelig havde svært ved at sige nej til ham. Men hun vidste dog, at jo mere hun gav sig hen til ham, jo sværere ville hun have ved at han skulle gå igen. "Nick, det..det går ikke" Sagde hun og spændte let til i maven, så hun ikke kom helt ned at ligge. Bare lige for at signalere hvor grænsen gik. Hun havde det virkelig dårligt med at afvise ham, men hun var nødt til at tænke på sig selv og sine følelser og ikke den lyst som hun havde til ham. "Der..er sket for meget, vi kan ikke bare..glemme det" Sagde hun stille og støttede sig på sine albuer.
Tilbage til toppen Go down
Mychell

Mychell


Antal indlæg : 1565
Join date : 02/04/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 4:49 am

Nick
Han lagde sig en smule bedre over hende og skulle til at give sig selv hen til hende, da hun afbrød ham og han pludseligt ikke kunne komme længere ned og ligge. Han så hende i øjnene for en stund, da han ikke helt forstod, hvorfor at hun havde afbrudt dem. Det ville jo være den sidste gang de ville ses i noget tid. Men han vidste godt, at han ikke fortjente at blive taget imod med åbne arme efter det sidst. Forsigtigt nikkede han, inden han satte sig helt op i sofaen igen og kiggede en smule ud i luften, da han ikke helt vidste hvad han skulle sige. Selvom han prøvede at forstå hvorfor, var det alligevel svært for ham at få en afvisning uanset hvad. ''Du har ret'' sagde han bare efterfulgt af et smil.
Tilbage til toppen Go down
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitimeOns Aug 07, 2013 5:42 am

Hazel

Hun havde aller mest lyst til bare at være sammen med ham og glemme alt det dårlige for en stund. Men han havde slået hende og hun ville have svært ved at komme videre den næste dag, hvis de havde været sammen. Skulle hun gå og vente på ham eller ville det bare være for en enkelt nat? "Jeg..er nødt til at have en form for sikkerheds Nick, jeg..er her stadigvæk når du kommer ud, men lige nu er det som skete den anden dag, bare alt for tæt på" Sagde hun stille og rykkede en smule på sig. Hun satte sig op igen og sukkede svagt, da tingene var så underlige. Hun ville virkelig have det svært med at skulle sige farvel til ham om lidt, men vidste ikke hvordan hun skulle holde ham hen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.   Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake. - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Charlie & Harry
» Hazel, Nick & Anton

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Electra/ Hazel Gamle-
Gå til: