Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 10:06 am
Jake Han vidste at det ville blive et helvede for ham hver gang han vidste, at Hazel og Nick havde en aftale. At bede hende om at vælge var heller ikke 'rigtigt' i hans øjne, men han blev nødt til at vide hvor han stod og om Hazel prioriterede ham højere end en ven. ''Jeg.. Stoler ikke på ham.. Jeg stoler ikke på..d..'' han tav en smule, da han havde været ved at sige 'dig'. Det gik lidt op for ham, at hans tillidsproblem måske var det største i deres forhold. Han så væk fra hende og trak vejret tungt, da han ikke kunne lide hvor samtalen begyndte at føre hen mod. Bare det at hun ikke kunne vælge måtte vel betyde, at Nick betød ligeså meget for hende som han selv gjorde? Måske endda mere? ''Jeg.. Har det så dårligt hver gang I ses.. Jeg.. Kan ikke tilbyde mig selv.. det..''
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 10:21 am
Hazel
Selvom hun havde besluttet sig for at tage det på en pæn måde, så kunne hun alligevel mærke at det var en smule svært at holde sig i ro. "Du stoler ikke på mig?" Sagde hun og bed sig i læben. Hun havde ikke holdt linjen 110% men at det var så slemt vidste hun ikke. "Du kan ikke være det her bekendt" Sagde hun surt, da hun lidt følte sig trængt op i en krog. Hvis hun valgte ham, ville hun ikke komme til at se Nick mere. Men ville Jake stadig se hende, hvis hun valgte ham eller ville han blive for sur over at blive 'valgt' fra. "Når du siger vælger, mener du så som kæreste? Eller jeg KUN må se en af jer?"
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 10:25 am
Jake Han så en smule usikkert op på hende, da hun blev vred over det. Men han var sikker på, at hun ville have bedt ham om det samme, eller i hvertfald noget der lignede, hvis han rendte rundt sammen med hendes bedste veninde som desuden var dødforelsket i ham. ''Hvis du vælger at være ven med Nick, så kan jeg.. Kun være din ven. Jeg.. Kan ikke være din kæreste så'' sagde han stille. Han brød sig slet ikke om at han bede hende vælge, men han vidste bare ikke hvad han ellers skulle gøre. ''Jeg ville ønske.. At jeg stolede mere på dig, men alt det med.. De fyre dér.. Jeg har det så presset med det, Hazel.. Det er som om, at jeg slet ikke har kunnet været glad i mere end få timer af gangen siden vi er begyndt at ses som kærester..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 10:52 am
Hazel
Hun fik helt tåre i øjnene, da hans ord alligevel slog ret hårdt. Hurtigt rejste hun sig op og så over på ham. "Jamen så synes jeg, at vi skal være venner, for hvis du ikke engang er glad når vi er sammen, så må jeg sgu ikke være særlig meget værd at samle på" Sagde hun og tørret irriteret sine øjne. 'Hårdt' satte hun sig ned og trak sine ben op til sig, da hun ikke vidste hvad hun skulle sige, men såret var hun i hvert fald blevet. Men så kunne hun måske bare få lidt tilbage igen? Hun slog sine tanker væk og trak sine ben op til sig og begravet sit hoved i sine ben.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 17, 2013 11:01 am
Jake Han fik det virkeligt dårligt, da han så hvor ked af det hun blev. Det var hårdt at se hende på den måde og i et øjeblik følte han at han selv var ved at tude, men han fik lige 'rømmet' sig i tide. Selvom at det også slog hårdt at hun kun ville være venner, så kom det ikke bag på ham at hun havde valgt den mulighed. Prøvende satte han sig ned ved siden af hende, dog uden at røre ved hende, og begav sig usikkert til at betragte hende, mens hun gemte hovedet væk. ''Kan du ærligt sige, at du har følt dig lykkelig i vores forhold indtil videre?'' spurgte han og så fortsat på hende. Han vidste ikke, om han havde drevet hende lige i armene om Nick og bare den tanke drev ham helt til vanvid.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 7:49 am
Hazel
Hun tørret sine øjne og prøvede at tage sig en smule sammen. Hun stoppede dog ikke me at græde men hun fik det en smule mere under kontrol. Tingene havde kørt rundt i hovedet på hende og hun vidste ikke hvor hun stod eller hvor hun havde lyst til at stå. Hun havde været så overbevist om at hende og Jake ville have det absolut bedst sammen, men ingen af dem var sikre på hinanden. "Jeg..har været lykkelig for vores forhold, men jeg synes hele tiden at der har været noget at spekulere over. Så på den måde..nej" Sagde hun ærligt og så kort på ham, inden hun måtte vende sit blik i jorden igen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 7:54 am
Jake Han havde det faktisk ikke som om, at det var 'dem' der var problemet i deres forhold på en eller anden måde. Det var alle andre mennesker, som blandede sig konstant. Valerie, Lee og endda også Nick. Folk havde bare ikke tilladt dem at være lykkelige i mere end et par timer. Han overvejede at læne sig hen over hende og give hende et kram, men lige da han skulle til at gøre det, fortrød han og satte sig tilbage. Når hun sad så sammenkrøbet, så virkede det som en form for forsvarsstilling og som om, at man ikke havde lyst til at have nogle tæt ind på sig. Han trak vejret dybt og lod tøvende blikket hvile på hende. Han turde slet ikke at få frem på sine læber, hvad de egentligt burde gøre. ''Hvad.. Skal vi gøre fra her.. Kan det reddes?'' Spurgte han stille.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 8:07 am
Hazel
Hun skævede kort til ham men vendte så blikket væk igen, da hun ikke rigtig kunne holde ud at se på ham. "Jeg..ved ikke om det kan reddes Jake. Helt ærligt så tror jeg det ikke. Måske vil det her gøre at vi stoler en smule mere på hinanden, men jeg tror at der altid vil være en eller anden form for..usikkerhed som vi ikke kan forklare" Sagde hun stille. Hun ville fortsætte med at se Nick uanset hvad, men hun følte at de ikke ville kunne slappe ordentligt af sammen. "Jeg..ved ikke hvordan du føler?" sagde hun stille og tog forsigtigt fat i hans hånd, lidt usikkert skævede hun til ham da hun ikke vidste om det var iorden.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 8:15 am
Jake Han mærkede at han hals snørede sig en smule sammen, da der ligesom kom ord på at det ikke kunne reddes. Det var jo præcis de tanker, som han sad med inde i hovedet, men når det blev sagt højt, så slog det bare meget mere hårdt. Han skævede ned mod deres hænder og kunne mærke at hans skælvede over hele kroppen og han vidste, at det sikkert ville kunne mærkes i hans hånd som hun holdte. ''Jeg.. Kan virkeligt.. Godt lide det, men jeg har ikke været så stresset.. Længe og jeg tror ikke at det.. er godt for nogen af os.. Jeg tror du har ret når du siger, at vi.. Nok ikke kan reddes.. Ikke kærestemæssigt i hvertfald'' sagde han stille, da han håbede at de på en eller anden måde kunne bevare et venskab. Men måske ville det blive virkeligt akavet?
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 8:23 am
Hazel
Hun sad helt stille og trak nærmest ikke vejret. Der var de var på vej hen var ikke et sted hun ønskede på nogen måde. Hun ønskede virkelig t de kunne få noget oprigtigt sammen og være glade sammen, men hun havde virkelig svært ved at se en mulig løsning på det her. "Så.." Sagde hun og stoppede sin sætning, da hun ikke rigtigt kunne få sin næste sætning over sine læber. "Vi..stopper det her?" Sagde hun og mærkede hvordan hendes blik kort flakkede. Det var så dumt at deres forhold allerede var gået i stykker, men hun håbet at de måske engang i fremtiden ville kunne se uden nogen bad feelings overhovedet.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 8:37 am
Jake Selvom de ikke havde været kærester i ret lang tid, så havde hun efterladt et stort indtryk på ham og det ville blive svært at finde en pige, som kunne komme bare tæt på hvordan han havde haft det med Hazel. Han ønskede ikke at dette skulle ske, men han måtte indrømme at tanken om at han måske kunne få styr på sin jalousi og få fred indeni virkeligt trøstede ham. Selvom de to så perfekte ud på papiret, så måtte de sande at virkeligheden var anderledes. Hvis de havde boede alene på en øde ø, så var han sikker på at de ville have været det helt perfekte par. Svagt nikkede han og tog sig selv i at trykke hendes hånd en smule hårdt, da han slet ikke kunne få sig selv til at give slip, når han 'skulle ''Jeg.. Tror at det er det rigtige at gøre.. Tror.. Du ikke?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 8:54 am
Hazel
Hun havde på en eller anden måde lyst til at give ham et kram og holde ham tæt på sig, men hun var også bange for at overskride nogle grænser. Det ville være forkert at være tæt på ham når de var igang med at slå op med hinanden. "Jeg tror i hvert fald at det er det rigtige at gøre for nu. Jeg tror ikke, at der kommer til at falde ro over tingene før end at vi begge får en smule ro" Sagde hun og tog sig alligevel i at nusse ham hen over hans håndryg med sin tommelfinger. Hun havde virkelig også behov for at finde sig selv igen og lidt komme tilbage. Den Hazel der havde været sammen med en masse var også en meget forvirret Hazel.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 9:07 am
Jake Selvom der absolut intet 'rart' var ved denne situation, så beroligede det ham, da han kunne mærke hendes nussen på sin hånd. Det var nok dét, som han virkeligt ville savne. Han ville savne at have hende tæt ind til sig og have et tilhørsforhold til hende. Han vidste at det ville blive svært at undvære, nu hvor han havde 'prøvet' at have det. Men han var sikker på, at de tog en fornuftig beslutning lige nu, for ingen af dem var glade og han kunne egentligt ikke se en udsigt til at blive det sammen foreløbigt. ''Nu finder du ikke sammen med Nick om nogle dage, vel?'' spurgte han med et kort smil. Selvom det var ment i sjov, så kunne han alligevel ikke lade være med at tænke på, at det måske kunne ske? Uanset hvad, så ville det ihvertfald ødelægge ham helt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 9:18 am
Hazel
Hun sendte ham kort et 'ondt' blik. "Jo selvfølgelig, jeg går fra et fornuftigt forhold med rod i omverdenen, til et forhold med rod i forholdet men iorden i omgivelserne" Sagde hun lettere ironisk, da hun på forhånd vidste at et forhold med Nick også ville medføre en masse problemer. "Men nej, det kan du være helt sikker på at jeg ikke gøre. Jeg..har ikke rigtigt kunne kende mig selv på det seneste og jeg er nødt til at..finde mig selv først" Sagde hun med et skævt smil. Selvom hun havde haft et tæt og specielt forhold til Nick, så kunne hun faktisk slet ikke forstille sig at være sammen med ham lige nu. Selvom det måske var fristende et eller andet sted og springe i armenene på en anden.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 9:25 am
Jake Selvom han ikke havde ment hans ord, så blev han alligevel lettet over at høre, at han ikke skulle være nervøs for at Hazel fandt sammen med Nick lige foreløbigt. Selvom han ikke kunne styre hvem der skulle være hendes næste kæreste, så håbede han inderligt at det ikke blev Nick. Ikke kun fordi at det ville såre ham helt vildt, men også fordi at Nick var typen, som han med sikkerhed vidste ville såre Hazel. ''Jeg skal i hvertfald også have en.. Lille pause fra det med piger'' sagde han stille. Dengang han brød op med Valerie var der gået et år siden han fandt en ny pige - og det var jo Hazel. Måske planlagde han ikke at der skulle gå et år igen, men hans krav til piger var bare steget en del efter Hazel.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 9:40 am
Hazel
Hun håbet lidt at han forstod ironien i den første sætning, et eller andet sted så fandt hun det forkert af ham at spørge, da deres forhold på ingen måde afhang af Nick. Det var måske lidt ham som gjorde, at de var usikre på hinanden, men hun gik ikke fra ham i dag for at hun så havde mulighed for at være sammen med Nick. "Men Jake jeg håber, at vi stadig kan ses som venner" sagde hun og bed sigi læben, da det ville være lidt underligt at ses, men hun ønskede ikke at han forsvandt ud af hendes liv heller. han havde jo haft en stor betydning for hende allerede. "Og jeg håber..at vi kan snakke ordnetligt i fremtiden os"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 9:45 am
Jake Han ville ikke miste kontakten til hende og han håbede, at det ikke ville blive så akavet mellem dem senere hen, at det ville være umuligt at få et venskab op og køre. ''Det håber jeg også.. Det.. Tror jeg også godt at vi kan klare'' sagde han med et skævt smil, mens han gav sig til at betragte hende lidt. Han syntes virkeligt at hun var en smuk pige og han havde altid været tiltrukket af hende og det ville han fortsat være. Det var bare så svært at give slip og han følte lidt, at måske de godt kunne unde hinanden et sidste kys. Forsigtigt lænede han sig en smule frem mod hende og placerede et tøvende, men blidt kys mod hendes læber. I det øjeblik han gjorde det, følte han sig helt lettet indeni.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 9:57 am
Hazel
hun blev helt tavs da hun mærkede hans læber mod sine. Hun vidste ikke om det var et dumt eller klogt træk. Hun ville gerne kysse med ham og have ham tæt på dig, ellers havde hun ikke indledt et forhold til at starte med. Spørgsmålet var bare, hvornår de blev 'mættet'. Hun ville have svært ved at have et sidste kys og ville gerne have mere og mere xD Men ville deres forhold så nogensinde stoppe? Hun kunne dog ikke dy sig for at gengælde hans kys. Roligt rettede hun sig op igen og betragtede ham kort, inden hun let begyndte at grine. "Hvad skulle det gøre godt for?" Mumlede hun lidt dumt, men med et drillende smil på sine læber.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 10:03 am
Jake Han sørgede for at holde kysset så blidt som muligt, da han ikke ville overrumple hende på nogen måde, men han havde bare haft et behov for at kunne sætte et positivt punktum på deres lille kærlighedshistorie. Da han bemærkede at hun sad og grinte, kunne han ikke selv holde et smil tilbage, da det nu var rart at de stadigt kunne sidde og smile, selvom situationen var lidt mørk. Svagt trak han på skuldrene til hendes spørgsmål. ''Det.. Var bare et kys'' svarede han, da han ikke helt vidste hvordan han ellers skulle forklare det. I stedet lænede han sig ind over hende igen og placerede endnu et blidt kys mod hendes læber, dog et noget kortere et denne gang. ''Og dér var sørme et til.''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 10:21 am
Hazel
Hun smilede let af ham da han begyndte at kysse hende en gang til. Et eller andet sted så kunne hun jo godt lide at kysse med ham og være tæt på ham, men kunne det være rigtigt at de havde det bedre sammen når de ikke var kærester? Hun rystede på hovedet, da det var en smule svært at tænke klart lige nu. "Det nu meget rart" Sagde hun og kunne ikke lade være med at grine, da det var lidt dumme snak de havde lige nu. Hun tænkte ikke rigtigt over, at hun faktisk stadig sad med hans hånd i sin. Hun mærkede allerede nu, hvordan hun havde fået en smule mere ro i kroppen.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 18, 2013 10:28 am
Jake Han nikkede lidt, da han var enig. Rart var det og det ville ikke ændre sig, selvom de ikke var kærester længere. Svagt bed han sig i læben, da han tog sig i at tænke 'ikke kærester længere'. Svagt sank han en klump, da det begyndte at slå hårdere og hårdere, for det gik mere op for ham at de ikke var sammen længere som tiden gik. Han skævede en smule hen mod deres hænder og sukkede lidt, da det måske var den sidste gang at de ville sidde sådan her? ''Jeg har sådan en.. Underlig følelse i kroppen. Jeg.. Er rolig når du er her.. Men jeg er glad for, at jeg måske ikke skal.. Stresse over vores forhold mere.. Men samtidigt ved jeg bare at det.. Bliver så pissesvært at undvære det.. Her'' sagde han stille og løftede forsigtigt hendes hånd op, som han gav et blidt kys.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 19, 2013 2:55 am
Hazel
Hun vidste at det ville blive sindssygt svært at undvære at have den tæthed som de havde sammen. Det at man altid havde en at komme til og hvor man bare kunne slappe af og være sig selv. "Vi må bare se hvad der sker Jake. Vi bor jo lige i nærheden af hinanden så vi kan stadigvæk ses" Sagde hun og vidste ikke helt om hun selv troede på det, da sådan nogle ting tit endte med at gå i vasken. Men de havde jo stadig lyst til at ses og åbenbart også til at være tæt sammen. Hun kyssede ham blidt på kinden og smilede svagt til ham, da hun have det dårligt over at der ikke rigtigt var en positiv stemning, men der var heller ikke så meget positivt nu.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 19, 2013 5:30 am
Jake Han smilede svagt, da han mærkede hendes læber på sin kind. Selvom det var svært, så vidste han også at det var den rigtige løsning lige nu. Og hvem vidste hvad fremtiden bragte? Måske ville de kunne hinanden igen på et senere tidspunkt? Han vidste dog at chancen for at de begge kom videre ret hurtigt var der. Han lod blikket hvile tavst på hende og kunne ikke lade være med tænke på, hvad han måske gik glip af ved at give slip på hende og han blev blot mere deprimeret ved den tanke. ''Hvordan har Nick det?'' spurgte han henkastet for at komme hen på et andet og mindre formelt emne, men selvfølgelig ville han også vide det. Det var jo efterhånden et stykke tid siden de havde snakket.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 19, 2013 7:20 am
Hazel
Hun trak svagt på skulderne, da hun faktisk havde en smule svært ved at gennemskue hvordan Nick havde det, han prøvet selvfølgelig at spille glad på deres vegne, men det var ligesom at det gik ham en del på og han på en eller anden måde følte sig til overs og som om, at han bare gjorde problemerne større for folk omkring ham. "Han..savner at snakke med dig. Og..han er ret forvirret omkring os. Det var lidt underligt..fordi..han faktisk fik virkelig dårlig samvittighed over, at han havde prøvet at kysse mig" Sagde hun med et skævt smil.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 19, 2013 7:35 am
Jake Han rykkede en smule usikkert på sig, da Nick trods alt havde vist at han havde en samvittighed. Han vidste at han på et eller andet tidspunkt måtte have en dialog igang med Nick igen, men det ville blive megaakavet i starten, men deres venskab skulle ikke smides væk på grund af dette og bestemt heller ikke deres band. Han betragtede hende igen og sukkede 'tilfredst', da det virkede til at hun var mere rolig nu og ikke græd længere. Uanset hvilke følelser han havde for hende, så ville han altid hade at se hende være ked af det. ''Går.. Det bedre nu?'' spurgte han og rankede sig svagt op. Han prøvede at virke så stærk som mulig over for hende, men han vidste at han selv ville blive ret ked af det når han engang var alene.