Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Ons Okt 30, 2013 8:28 pm
Hazel
Hvergang hun gik gennem parken kom hun til at tænke på Nick. Hendes følelser for både Nick og Jake var så forvirret nu, så det var dejligt med en lille pause fra sine følelser på det punkt, men hun måtte alligevel også indrømme at hun var begyndt at savne at tilbringe sin tid med Nick. De havde et eller andet specielt sammen som ikke rigtigt kunne beskrives. "Mmh, det kan vi godt aftale. Men det må bare være snart, det begynder snart at blive koldere i vejret også gider jeg altså ikke" Sagde hun med et lille smil, fordi uanset hvor mange tæpper man sad med så frøs man altid som en sindssyg. Hun vendte blikket over mod det bålsted hvor hende og Nick havde været.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 31, 2013 2:48 am
Enricos Han lod blikket glide hen på hende og kunne ikke undgå at bemærke at hun så en smule salig ud, måske endda nostalgisk? Han nikkede let, da han nu heller ikke ville sidde uden for og hundefryse. Det var nok det værste ved England indtil videre. Han var på ingen måde glad for vejret, for han kunne faktisk ligge hjemme på stranden i Grækenland og blive lækker solbrun på det her tidspunkt og det der med fake-tan det var han ikke helt glad for. Han smilede lidt af hende, da hun stadigt stod med det samme blik og nu kiggede hen mod et bålsted. ''Tænker du på noget.. Specielt?'' spurgte han og lagde hovedet en smule på skrå, da han slet ikke kunne genkende den måde som hun så ud på lige nu.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 31, 2013 8:42 am
Hazel
Selvom det havde været sket så meget med Nick, så havde hun altid følt sig tryg ved tanken omkring ham og han havde virkelig også ændret sig på det seneste. Hun havde en del følelser for ham, men hun vidste at hun var nødt til at holde tingene på vennefod, da hun var nødt til at finde sig selv først. "Det var bare jeg har haft så mange minder i denne park. Jeg går til kor hveruge og jeg har tit stået her og sunget til en form for en sommerkoncert. Så..den park har lidt en speciel betydning" Sagde hun med et lille smil. Hun brød sig ikke om, at fortælle sandheden omkring Nick, men det var rigtigt at parken havde en speciel plads hos hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 31, 2013 8:54 am
Enricos ''Nårh ja, du synger jo.. Det havde jeg helt glemt'' sagde han og kiggede kort hen mod en scene i det fjerne. Om den altid var opstillet vidste han ikke, eller måske skulle hun synge i dag? ''Skal du optræde idag? Altså siden den allerede står fremme?'' spurgte han, mens han prøvende begyndte at gå videre igen. Det var ikke med vilje at han havde stoppet op og trukket tiden ud, men han havde en tildens til at blive ret hurtigt distraheret hvis han så et eller andet spændende. Måske ville han tage sin kæreste med hen til denne park en dag også, men hun boede lidt langt væk der fra og spørgsmålet var, om der ikke var andre parker i nærheden af hvor hun boede. Han kunne se udgangen et stykke fra sig, hvilket kun kunne betyde at stationen måtte ligge i nærheden.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 31, 2013 9:42 am
Hazel
Hun nikkede let da hun sang og elsket det. Dog rystede hun på hovedet, da hun desværre ikke skulle synge senere den dag. "Nej, i dag er det vidst dansestudiet som har scenen, vi har den hver torsdag, men det ikke altid jeg er oppe og synge. Det er meget forskelligt" Sagde hun med et lille smil. Hendes sanglærer gik meget op i at man skulle lærer at stå på en scene og synge i mere specielle omgivelser også, uanset om der så var publikum eller ej. Hun smilede let, da hun kunne se stationen i det fjerne. "Er det normalt at jeg er virkelig nervøs. Jeg har aldrig..meldt sådan noget før" Sagde hun og bed sig let i læben. Tingene var ligesom blevet meldt af sig selv dengang med Lee.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 31, 2013 9:49 am
Enricos Han fulgte med hende hen mod stationen og kunne se at der ikke var ret mange mennesker derinde jo tættere de kom på. ''Jeg forstår det udmærket.. Selv jeg er nervøs på dine vegne'' sagde han med et skævt smil, mens han trådte ud af parken og hen mod det gadehjørne hvor politistationen lå på. Det var til at se at det ikke var en af Londons største stationer, det lignede mest af alt bare et lille rum hvor man kunne printe straffeattester ud, men der var nok mere end hvad man kunne se med det blotte øje. Han stoppede forsigtigt op ved døren og tog fat et blidt greb i hendes arm, før hun kunne nå at gå videre indenfor. ''Hvad har du tænkt dig at sige i angivelsen? Har du.. Tænkt dig at nævne mig?'' spurgte han stille, da de sikkert gerne ville snakke med ham også så. Men det havde han heller intet imod, han ville bare gerne være forberedt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 31, 2013 8:46 pm
Hazel
Hun så på ham og brummede svagt. "Jeg har tænkt mig at nævne dig og præcis hvad der skete. Jeg..skal selvfølgelig nok skåne dig hvis du ikke vil have det, men..jeg har det meget dårligt med at lyve eller fordreje sandheden" Sagde hun stille, da hun ville blive mere nervøs hvis hun ikke bare kunne snakke frit, men skulle tænke over at hun ikke måtte nævne ham. I hendes øjne havde han intet gjort galt, hun vidste ikke hvor det ville have været endt hvis han ikke havde været der og hun ture end ikke tænke den tanke. "Det..håber jeg du forstår" Sagde hun og blev pludselig usikker på, om han havde noget imod det?
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 31, 2013 11:11 pm
Enricos Han nikkede let, da han forstod at hun måtte fortælle alt. I hans hoved havde han heller ikke gjort noget forkert, men han vidste jo ikke hvordan lovgivningen var med sådan noget. For det var jo ikke selvforsvar som sådan, det var at 'forsvare en anden'. Men det ville lyde alt for underligt, hvis han kunne dømmes på at ville forsvare en uskyldig pige. ''Du skal sige sandheden..'' sagde han stille og sendte et opmuntrende smil i hendes retning, inden han forsigtigt trak ud i dørhåndtaget, så døren åbnede. ''Er du klar?'' spurgte han stille og holdte døren for hende. Han kunne ikke lade være med at tænke på at det snart var overstået og de derefter kunne nyde dagen. Eller det håbede han.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 2:16 am
Hazel
Hun bed sig let i læben, da hun nok aldrig ville blive klar til sådan noget. Hun gik op til en lille disk og brummede let, da der kom en betjent hen. "Jeg vil gerne melde et overfald" Begyndte hun og skævede kort til Enricos. Hun vidste pludselig slet ikke hvordan hun skulle starte eller slutte, eller om det ville blive taget seriøst. Dog håbet hun virkelig at der var en chance for at de ville finde ham fyren som havde overfaldt hende, det var virkelig mærkeligt hvis hun vidste at han gik rundt på fri fod og nemt ville kunne overfalde en anden person også. Hun skævede til betjenten.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 2:21 am
Enricos Han ville lade hende styre det hele og satte sig derfor hen på en stol i det venteværelse som de var kommet ind i. Han var ret sikker på, at en af betjentene ville snakke med ham bagefter, men indtil videre ville han ikke blande sig. Det var faktisk underligt at hun var kommet så dybt ind under huden på ham så hurtigt, for han følte sig helt nervøs på hendes vegne. Normalt ville han også det bedste for alle, men det var bare anderledes med hende. ''Husk nu på det hele'' sagde han til hende, inden politimanden bad hende træde ind i et rum ved siden af, så de andre ude i venteværelset ikke bare kunne stå og lytte med. Han sendte hende et svagt smil og trak vejret dybt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 3:02 am
Hazel
Hun var virkelig glad for at hun havde mødt ham i går og det var underligt så hurtigt de var blevet knyttet til hinanden, hun håbet i hvert fald at de også ville kunne ses i fremtiden da de havde et ret specielt forhold nu. Hun gik med ind i det lille rum, hvor hun satte sig på en stol med to betjente foran sig. Efter lidt tid fik hun fortalt hele historien. Hun blev bedt om at gå udenfor igen og sige, at Enricos skulle komme ind som den næste. Hun gik ud og smilede svagt, "Jeg tror godt de ved der er problemer i området, men de vil gerne snakke med dig" Sagde hun med et lille smil og lagde sit hoved på skrå, inden hun gik hen og satte sig ved hans side.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 5:02 am
Enricos Han bed sig lidt i læben, da hun sagde at det var hans tur. Selvom det sikkert var skidedumt, så blev han sindssygt nervøs, men han måtte jo bare ind og fortælle sandheden så historien ville stemme overens med den, som hun lige havde fortalt dem. Han nikkede let til hende, inden han gik ind af døren, hvor betjenten sad og ventede. Efter at have forklaret sin side af sagen, fik han at vide at de bare lige ville snakke med ham, fordi at han var vidne til et overfald og at han ikke skulle være nervøs for andet pt. Efter 10 minutter kom han ud igen og han gik smilende hen mod hende, da han var helt lettet xD ''Nå, det var jo ikke så slemt.. Fik du at vide om du var nogle kameraer?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 7:20 am
Hazel
Hun blev helt lettet da han kom smilende ud, da det ikke kunne have været en så slem tur så og de måtte have haft forståelse for, at han havde reageret som han havde gjort, men sommetider så man jo også at politibetjente var virkelig voldelige, fordi de var nødt til at handle og hurtigt sætte sig i respekt. "Der er ikke noget lige der hvor overfaldet skete, men der er mange i nærheden de vil kigge. Jeg så ikke hvordan han så ud, men der var ikke så mange på gaderne på det tidspunkt så det var et forsøg værd. Så vi kan håbe" Sagde hun og betragtede ham kort. "Jeg er virkelig..taknemlig for at du tog med i dag. Jeg ved slet ikke hvad jeg ellers skulle have gjort"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 7:59 am
Enricos Han havde kun lagt mærke til at fyren havde haft en bordeaux hættetrøje på og et par adidas eller lignende sportsbukser på. Ansigtet havde han aldrig noget at se, for han havde jo 'angrebet' ham bagfra. ''Jeg håber de finder svinet, men jeg tror at chancerne er ret lave.. Medmindre han slår til igen.. Jeg ved næsten ikke om jeg skal håbe på det eller ej'' sagde han med et skævt smil, mens han forsigtigt tog sin jakke op fra stolen i venteværelset, da han bare havde ladet den ligge. Han bed sig lidt i læben, da hun stod og takkede ham. Han følte ikke at det var noget 'særligt', for enhver ville da støtte om om sådan noget. Men det var måske ikke sådan i Nordeuropa xD ''Det.. Behøves du ikke at takke for, jeg er bare glad for at jeg kan hjælpe dig.. Jeg ved godt at du sikkert havde ønsket at have en med, som du.. Kendte bedre, men.. Ja.. I'm all you get''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 9:44 am
Hazel
Hun smilede let. "Jeg vil faktisk gerne takke dig med en middag hos mig. Jeg er ok til at lave mad, så jeg kan bare lave noget eller jeg kan købe ind til noget som du ville have lyst til?" Sagde hun og lagde sit hoved på skrå, egentlig var det nok også lidt en undskyldning for at hun fik lov til at se ham igen, men han fortjente noget særligt efter han havde været så sød ved hende. Hun tog sin jakke på og gik hen og åbnede døren ud til. "Skal vi gå?" Spurgte hun og betragtede ham kort. "Du var altså også god nok. Særligt fordi du så hvad der skete. Folk forstår ikke rigtigt når man fortæller" sagde hun med et skævt smli. Sådan havde det tit været med Lee os.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 9:51 am
Enricos Han smilede lidt af hende, da han godt opfangede den hentydning. Selvom oplevelsen havde været ret grufuld, så måtte han indrømme at han havde følt sig virkeligt godt tilpas i hendes selskab, og hvis han havde en mulighed for at finde en god ven i England, så kunne hun bestemt være en god kandidat til dette. ''Det skal være et eller andet.. Sindssygt britisk så.. Har I ikke sådan en ting med kartoffelmos og kød i ovn.. Shepherds pie eller sådan?'' spurgte han og skævede kort ned til sit armbåndsur. Han havde faktisk en aftale med sin kæreste om to timer, så han ville ikke kunne spise med i dag. ''Skal du noget i morgen? Ellers.. Kunne du eventuelt invitere mig på middag dér'' smilede han drillende til hende. Det var helt mærkeligt at beslutte sådan noget midt i en politistation xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 8:18 pm
Hazel
Hun nikkede let da hun ikke skulle noget den efterfølgende dag. "Det lyder fint, lad os aftale det" Sagde hun og begyndte at age sin jakke på, da hun havde haft den af i det hun havde snakket med politiet. De havde fået hendes nummer og havde lovet at ringe omkring opfølgende oplysninger. "Kl 17.30 imorgen. Så kan vi spise kl 6?" Sagde hun og betragtede ham kort. Hun glædet sig allerede til at komme hjem og få lov til at være en smule alene. Det var altid hyggeligt at være sammen med andre, men sommetider havde man også bare brug for at være sig selv og kunne slappe af.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 01, 2013 11:41 pm
Enricos ''Det er en deal.. Jeg har også en aftale med en.. Kammerat her om et par timer, så jeg må nok hellere se at komme hjem til min tante, så jeg kan skifte tøj..'' sagde han med et svagt smil, selvom han faktisk havde det lidt dårligt over, at han ikke fortalte om Maryanna. Det gik ham lidt på, at han følte en vis blokering omkring det emne når det kom til Hazel, det var jo ikke fordi at han skammede sig over det, men det var nok lidt hans underbevidsthed, som spillede ham et pus. Han lynede sin jakke op og gik derefter hen og gav hende et blidt kram og kunne ikke lade være med at grine lidt, da hun efterhånden måtte syntes at han krammede meget xD Men det gjorde han med alle og sådan var han 'opdraget'. ''Trods alt, så har det været hyggeligt''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 02, 2013 7:26 am
Hazel
Hun glædet sig faktisk helt til at kunne være en smule alene, ikke fordi hun ikke kunne lide hans selskab men de sidste dage havde virkelig været forvirrende og hun havde ikke rigtigt været alene. "Mmh, det var hyggeligt at lærer dig at kende og..dejligt at have en støtte med at det halløj i går" Sagde hun med et lille smil, da det virkelig ville have været svært at stå alene med. Desuden havde tingene været meget værre, hvis han ikke havde været der i går. Hvor det havde været endt, kredsede hendes tanker hele tiden om. "Også ses vi imorgen hos mig, du kan godt finde herhen ikke?" Sagde hun og lagde spørgende sit hoved på skrå.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 02, 2013 7:39 am
Nick Han var lidt trist over, at han allerede skulle tilbage igen i morgen og selvom han havde prøvet at få tiden forlænget, så havde klinikken ikke givet ham lov til det. Han havde jo allerede fået tiden forlænget en gang, så den gik ikke mere. Selvom han selv følte at han var klar til at komme tilbage til sit normale liv, så var der andre der mente anderledes. Han tog sin telefon op af lommen og gik ind i sin indbakke og fandt nogle beskeder fra Hazel der. Han havde det helt underligt med ikke at bruge en dag sammen med hende, da der jo havde været lidt ''luft'' i går. Han trykkede 'besvar besked', og fik siden da indtastet. ''Jeg.. Keder.. Mig.. Besøg.. Mig..Nu..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 02, 2013 10:18 am
Hazel
Hun havde haft en helt igennem slappe dag og bare stået sent op, taget et langt varmt bad, hvor hun havde smurt sig ind og virkelig gjort sit lækker. Hun var nybarberet og hendes hår var nyvasket. Efterfølgende havde hun lagt en pæn make-up og taget en hvid kjole på, så hun så sådan helt uskyldig ud. Hun skulle egentlig ikke noget før om aftenen, men hun kunne godt lide engang i mellem at gøre en smule ud af sig selv og gå rundt alene og føle sig lækker. Hun smilede let over sms'en fra Nick. "Jeg..er..på...vej" Skrev hun tilbage bare at drille ham lidt, inden hun fandt sin taske og fik bestilt en taxi.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 02, 2013 11:23 am
Nick Han smilede let, da han fik hendes besked og han kunne ikke lade være med at grine, da hun havde svaret i samme stil som ham xD faktisk havde en smule tømmermænd, for Brad havde været ude og hente ham igår og taget ham med på den lokale bar. Faktisk måtte han ikke gøre det ifølge behandlingen, men nogle ting kunne man ikke sige nej til og man kunne ikke fjerne alt godt i livet, selvom han følte sig lidt mør ligenu. Han gik ned i køkkenet hvor han fandt fandt en smoothieblanding frem, som han hurtigt blendede og fik dem hældt op i store glas, som han pyntede med nogle af Simonas cocktailparaplyer.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Nov 03, 2013 8:31 am
Hazel
Hun satte sig en ind i en taxi og fik sagt hvor hun skulle hen. Det var lidt specielt og skulle se Nick igen og hun begyndte allerede at små glæde sig. Hun smilede let da hun begyndte at kunne genkende omgivelser og fik betalt for taxaen. Hun steg ud og gik hen og ringede på døren. Forsigtigt tog hun ned i håndtaget og smilede let da døren var åben. Hun vidste ikke om der var andre end Nick hjemme men hun besluttet sig for bare at gå ind. Hun tog hurtigt sine sko af. "Hallo?" Sagde hun en smule højt, da hun lige ville gøre opmærksom på at hun var ankommet.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Nov 03, 2013 8:42 am
Nick Han havde netop fået placeret den lille paraply ned i smoothien, da han hørte hendes stemme ude i gangen. Hurtigt lagde han et sugerør ned i hver glas, inden han tog glassene op i sine hænder og gik ud i gangen var at sige hej. ''Se hvad jeg har lavet'' sagde han helt stolt, da han nok ikke normalt var sådan en person, som gik rundt og 'sørgede' for andre på den måde. Han rakte hende det ene glas og kunne ikke lade være at grine lidt, da han nok havde overpyntet den smoothie lidt. Den lige jo lidt en meget tyk drink xD ''Det skulle gerne være med banan og jordbær.. Eller.. Det stod i hvertfald på den blanding dér..'' sagde han , inden han gik hen og gav hende et 'halvt' kram med sine ene side, så glasset ikke ville ramme hende. ''Og.. Forresten så.. Hej''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Nov 03, 2013 8:47 am
Hazel
Hun gengældte blidt hans kram så godt hun kunne med den ene hånd og smilede let, da hun faktisk var en smule små tørstig. "Mm, det ser lækkert ud" Sagde hun med et lille smil. Det var altid hyggeligt sammen med Nick og det virker til at han havde lært noget på den skole der, hun havde i hvert fald aldrig før oplevet at han havde lavet mad eller sådan noget til hende. "Noget nyt?" Spurgte hun nysgerrigt, da hun glædet sig til at høre om hvordan det gik med hans afvænning. "Skal vi gå et sted hen og sætte os?" Sagde hun og nikkede hen nogle sofaer som stod i nærheden.