VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Hazel, Nick & Anton - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 8:54 am

Nick
Han begyndte at gå ind i stuen og vendte sig kort om mod hende. ''Vi er alene hjemme, men lad aldrig Simona vide at vi drikker smoothies henover hendes dyre gulvtæpper'' smilede han drillende, inden han tungt lod sig sætte ned i sofaen og kort tog en tår af smoothien. ''Ikke såeh meget faktisk.. Jeg har.. Sindssyge tømmermænd, kæft jeg blev stiv i går'' mumlede han, da han nok også så lidt smadret ud. Han havde ikke gidet at sætte sit hår og hans tøj var også bare sådan noget poset hyggetøj. ''Men næeh.. Ellers ikke.. Eller jo, jeg skal jo afsted på lørdag igen og sådan.. Gider bare ikke.. Men hvad med dig?'' spurgte han med et skævt smil, mens han betragtede hende lidt. Han vidste ikke hvordan hun kunne være den person, som han savnede allermest, mens han var væk fra alle.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 9:13 am

Hazel

Hun brummede let da hun var ret sikker på, at det var ikke var meningen at han var hjemme for at drikke og et eller andet sted så brød hun sig ikke om det. For hvis han allerede begyndte at slappe af i sine hjemmeweekender ville han nok ret hurtige falde tilbage i de samme party rammer hvis han fik lov til at komme hjem, men hun ville dog ikke blande sig mere. "Hm, det kan man vel lærer af at drikke" Sagde hun med et skævt smil. "Der sker ikke så meget, eller jeg var tæt på at blive overfaldet her den anden dag, der skete heldigvis ikke noget fordi Electra fætter var lige i nærheden og hjalp mig. Jeg var nede på stationen og melde ham i dag"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 9:22 am

Nick
Han så helt fortumlet på hende, da hun lige rystede sådan én ud af lommen, som om det ingenting var. Først blev han ret chokeret, men derefter også en smule fortørnet over, at hun ikke havde ringet eller bare skrevet det til ham, da hun burde vide, at han ikke ville have sådan noget at vide efter det hele var 'sket'. ''Hvad? Skete der noget med dig?'' spurgte han en smule målløst og satte forsigtigt glasset fra sig for at kunne rykke tættere på hende i sofaen. Han tog hendes frie hånd og holdte den i sin, mens han kiggede bekymret på hende. ''Nået han at.. Røre dig eller.. Stjal han noget? Og hvem er Electras fætter'' spurgte han lettere forvirret, da der var så mange ting han pludseligt ville have svar på.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 9:32 am

Hazel

Hun vidste at skulle hun have fortalt ham var der var sket skulle det ske ret hurtigt og derfor var det også røget en del ukontrolleret ud af munden på hende og måske en smule ondt i forhold til ham, men faktisk havde hun ikke fortalt det til nogle endnu da hun stadig ikke helt vidste hvordan hun skulle håndterer det, hun tog sig selv i at sidde og tygge hans hånd en smule hårdt. "Der sket intet og han nåede ikke at tage noget. Electra's fætter hedder Enricos og er på ferie her i London på grund af nogle modeljobs. Han..så ham gutten tog fat i mig og fik ham skræmt væk. Du ved der i nærheden af den der lille shop i nærheden a fmin lejlighed"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeSøn Nov 03, 2013 9:57 am

Nick
Han følte sig en smule idiotisk over, at hun sad og fortalte om noget frygteligt, som var hændt hende og så sad han bare og blev småjaloux over en fyr, som oveni købet også var model. Han prøvede dog at ryste det af sig, selvom det nagede ham lidt, faktisk helt uden grund. ''Det var godt at han kom forbi.. Jeg.. Tør slet ikke at tænke på hvad fuck der kunne være sket..'' sagde han og bed sig ned i underlæben. Han var lidt stolt over, at han 'hævede' sig over sin jalousi og i stedet prøvede at ignorere den. ''Jeg er bare glad for at der ikke skete mere.. Hvad sagde politiet? Kunne de overhovedet hjælpe med noget?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeMan Nov 04, 2013 6:22 am

Hazel

Hun rykkede sig en smule tættere ind til ham da hun altid følte sig tryg tæt hos Nick, hvorfor vidste hun ikke. "De sagde at de ville tjekke videooptagelserne i nærheden og tog det faktisk ret seriøst. Enricos var en smule nervøs, fordi han slog ham gutten der, men det var vidst ret tydeligt at det kun var for at hjælpe mig" Sagde hun med et skævt smil. Hun kunne godt mærke at det alligevel havde sat dybe spor i hende og hun vidste ikke helt hvordan hun skulle komme videre. "Jeg ved slet ikke..hvordan jeg skal kunne gå gennem byen fremover alene".
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeMan Nov 04, 2013 8:50 am

Nick
Han prøvede stadigt være upåvirket omkring denne modelfyrs heltedåd og selvom han var glad for at han havde haft hjulpet hende, så blev han 'misundelig' over at det ikke havde været ham, som havde reddet hende. Det var barnligt, ja, men man var jo og en gang en mand xD ''Det.. Må have været ret voldsomt.. Så det kan jeg godt forstå, men Hazel.. Det må ikke slå dig ud og gøre dig bange, for så er det jo at han vinder og det fortjener han ikke..'' sagde han stille og lagde forsigtigt sin arm omkring hende i håb om at det kunne trøste og gøre hende mere rolig. ''Og når.. Jeg kommer rigtigt hjem, så skal du ikke ikke tøve med at tage telefonen og ringe til mig, hvis du har brug for det mindste..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeMan Nov 04, 2013 9:06 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at smile da hun mærkede hans arm omkring sig. Det var altid specielt at være sammen med Nick og hun kunne mærke hvordan hendes 'følelser' kørte rundt i kroppen på hende, hun havde virkelig lyst til at kysse ham og krybe endnu mere ind til ham, men hun følte alligevel ikke at hun kunne være det bekendt, hverken overfor sig selv, Jake eller Nick. Der var nødt til at falde mere ro over tingene. "Det skal jeg nok huske, men..jeg kommer nok til at udnytte det tilbud bare en smule" Sagde hun drillende, da hun nok ville ringe efter ham et par gange bare hvis hun kedet sig, men så havde hun jo brug for selskab xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeMan Nov 04, 2013 9:14 am

Nick
Han begyndte at grine lidt af hendes ord, da han nok også selv ville komme til at 'benytte' sig af det ligeså meget. Det var jo også ham, som havde forlangt at hun skulle komme på besøg i dag xD ''Jeg hader bare tanken om at du skal gå rundt og føle dig.. Utilpas.. Med alt det du i forvejen har.. Været igennem'' sagde han stille, da han måtte indrømme at verdenen var en smule ond mod hende. Ja, han havde jo også selv været lidt 'ond', men han havde lovet sig selv at det aldrig ville komme til at ske igen. Forsigtigt nikkede han mod hendes smoothie og smilede svagt. ''Hva'e.. Hvad synes du så om mine kulinariske evner?'' spurgte han, da han jo egentligt bare havde blendet det hele xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeMan Nov 04, 2013 9:58 am

Hazel

Hun nikkede let da der virkelig havde været meget imod hende og hun vidste ikke hvor meget mere hun kunne holde til. "Nick.." Sagde hun og stoppede sin sætning lidt. "Jeg..er bange for at få sådan nogle tilbagefald. Altså efter det med Lee vågnet jeg flere gange og..var helt ude af mig selv, sådan midt om natten. Der her minder en smule om og..han er stadig et sted derude. Så..Indtil videre har jeg kunne ignorerer det lidt, men på et tidspunkt tror jeg det hele går op for mig" sagde hun med et skævt smil. Hun nikkede let. "De er faktisk ret gode. Det du god til" Smilede hun.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:55 am

Nick
Han vidste godt at denne her oplevelse måske kunne være dråben, som fik bægeret til at flyde over for hende. Med alle de ubehagelige oplevelser, som hun havde haft, så var hun vel kun et menneske og ingen kunne være så stærk at de kunne modstå det hele? ''Hvis.. Der er noget jeg har lært ved alt.. Det her, så er det at det hjælper at snakke ud om tingene. Med alt det du oplever, så.. Skulle du måske overveje.. At snakke ud med en.. Ja en hjernevrider.. Jeg ved godt at det er grænseoverskridende, men.. Det hjælper. Det gør det virkeligt. Man tror man er skidestærk, men man kommer lynhurtigt ud på et sidespor og.. For mit vedkommende var mit sidespor stoffer.. Så.. Før du kommer ud på dit.. Burde du måske..'' sagde han stille og tav en smule til sidst.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:34 am

Hazel

Hun vidste ikke rigtigt om det ville hjælpe at snakke ud om tingene, da hun virkelig følte det akavet at få en person betalt for at høre om hjælpe om hendes problemer, et eller andet sted så følte hun også at det blot var hende som var virkelig naiv. Derfor ville hun virkelig også have svært ved at dele det med andre mennesker, det var også grunden til at hun aldrig havde nævnt noget omkring det til Jake, det var simpelthen for personligt. "Jeg..ved bare ikke om der er noget man som sådan snakker om. Altså..det eneste jeg nok kommer frem til er at jeg skal være bedre til at sige fra" Sagde hun og bed sig i læben, da hun vidste det var dumt at skyde skylden på sig selv.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 9:59 am

Nick
''Sige fra?'' gentog han, da hun jo ikke ville kunne 'sige fra' når der kom en fyr hen og ville røve hende. ''Selvfølgelig er det noget man snakker om. Hvis man går rundt og er nervøs og bange for at der skal ske et eller andet, så.. Skal man tage det alvorligt før der sker noget med én indeni'' sagde han stille, da han ikke helt forstod hvorfor hun havde sådan en 'allergisk'' følelse overfor det. Professionelle havde bare nogle metoder, som venner ikke kunne hjælpe med. Desuden var det også nemmere at fortælle om sine allerdybeste hemmeligheder til folk, som ikke dømte en. Eller det syntes han i hvertfald at det var. ''Du må undskylde hvis du synes det er en dårlig idé.. Men jeg kan bare ikke lade være med at tænke på hvor meget du kan.. Holde til''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 6:09 pm

Hazel

Hun vidste ikke rigtigt om hun kunne få et tilbagefald af det her men hun måtte indrømme at hun var bange for det. Dog var hun sikker på, at hun i fremtiden ikke ville kunne gå roligt på gaden det næsten stykke tid. "Dengang snakket jeg også med en masse mennesker omkring tingene, og..jeg tror bare at uanset hvad så vil det altid ligge i min krop" Sagde hun og bed sig i læben, da hun faktisk fik det en smule dårligt om at snakke om tingene. "Kan..vi snakke om noget andet? Jeg mener..vi har ikke så meget tid sammen og..måske er det her lidt spild af tid at snakke om" Sagde hun og betragtede ham kort.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 5:18 am

Nick
Han så helst at hun følte, at hun kunne snakke med ham om alt og hvis hun troede at han følte, at han spildte sin tid, ville han blive forfærdeligt skuffet. Men selvom han gerne ville snakke med hende om det, så havde en alligevel en vis ubehag i kroppen, for han havde jo selv været med til at 'nedbryde' hende, selvfølgelig ikke i samme omfang, men hun havde jo stolet på ham og alligevel var han gået amok på hende. Han havde virkeligt skyldfølelse over det. ''Jeg er blevet inviteret på date når jeg kommer tilbage til klinikken'' sagde han henkastet for at 'hjælpe' med at skifte emnet. Han var egentligt også lidt spændt på hvad hun ville sige til det.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 5:34 am

Hazel

Hun bed sig let i læben da han sagde at han var blevet inviteret på date. Hun vidste ikke helt om hun brød sig om det men hun følte heller ikke, at hun kunne sidde og lyde negativ over det da hun jo selv havde valgt ham fra. "En date?" Gentog hun og lagde hovedet på skrå, da hun ikke helt kunne tyde om det var noget han mente alvorligt eller om det bare var for sjov. Nick kunne sagtens finde på at sige sådan noget, bare for at lave sjov nemlig. Hun vidste at hun ville have svært ved hvis han begyndte at se en ny, men hun måtte bare bide det i sig.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 6:08 am

Nick
Han nikkede en smule usikkert, da han ikke helt kunne bedømme hvordan hun havde det med det. ''Jaeh.. Altså jeg snakkede med Angie.. Eller Angela på Facebook i går og.. Så kom hun på den idé at vi burde lave vores egen hule ude den store have og så være der hele aftenen.. Og hvis det blev for koldt så k..'' han stoppede sit sætning lidt, da resten var lidt for 'frækt' og irrelevant for hende at høre på xD ''I det mindste har jeg da et eller andet at se frem til når jeg kommer tilbage'' smilede han skævt, da han egentligt glædede sig til at se Angela igen. Faktisk mindede de en smule om hinanden. De sagde begge tingene direkte og de havde haft lidt ala de samme problemer, så de havde faktisk kunnet hjælpe hinanden i hvert deres forløb.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 6:33 am

Hazel

Hun brummede let da hun ikke rigtigt ønskede at høre flere detaljer omkring det. "Det ved at være vinter" Sagde hun med et skævt smil, da hun ikke helt vidste hvad hun ellers skulle svare, dog var hun dog sikker på at der ville ske noget uanset om det var koldt eller ej så længe Nick var med, hun var ret sikker på at han ikke ville lade sådan en chance gå forbi. "Men i må også have en del tilfælles" Sagde hun med et skævt smil, et eller andet sted ville hun også ønske at hun kendte nogle som havde været igennem det samme som hende, da det måske bedre ville kunne sætte sig ind i tingene.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 7:19 am

Nick
Han smilede lidt af hende, da hun gik ud fra at de havde noget tilfælles. ''Det.. Har vi faktisk også.. Altså.. Ikke kun med problemer.. Men hun spiller også musik og mestrer flere instrumenter.. Og så hun nok lidt som mig, meget.. frembrusende. Det skal nok blive sjovt..'' sagde han og lagde lidt tryk på det sidste. Han kunne ikke helt fornemme om det generede hende eller ej og selvom det var ret ondt, så kunne han ikke lade være med at prikke lidt til hende omkring det. Nu havde han gået og været jaloux over hende og Jake i så lang tid og selvom hun havde det lidt skidt, så var det alligevel en 'rar' fornemmelse at give lidt igen. Det var pisseegoistisk, men han kunne ikke lade være med at tænke sådan. ''Men.. Nok snak om hende.. Men hun er sød.. Går du ikke på Guildhall musikskole? Hun siger hun har gået der siden hun var 6 år..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 8:24 am

Hazel

Hun vidste at hun måtte give plads til Nick og hun nægtede at vise sig svag overfor ham på netop det punkt. De havde haft nogle følelser i klemme tidligere, men det skulle ikke ødelægge noget nu. "Jo, det gør jeg. Men hvis hun ikke synger så går vi i hver sin ende" Sagde hun med et lille smil. Hun havde altid vidst at Nick på et tidspunkt ville være sammen med en anden, så det gjorde det måske også en smule nemmere for hende at komme 'videre' så. "Altså musikskolen er ikke så stor, men den er delt en del op. instrumenter, sang, dans" Sagde hun med et skævt smil. "Vi har selvfølgelig også en fælleshal, ved du om hun kender mig da?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 8:39 am

Nick
Han havde faktisk ikke fortalt Angie om Hazel. Han havde bare fortalt, at han mente at hans veninde gik på den samme musikskole. ''Nej.. Men hun hedder Angela Johnson.. Mørkhåret, dreadlocks.. Spiller vist primært cello?'' forklarede han, da hun så ret særpræget ud, så hvis man kendte hende, så ville man sagtens kunne vide hvem hun var ud fra hans beskrivelse. Egentligt havde han aldrig set hende som mere end en ven, men hun var attraktiv og virkelig venlig, selvom hun var ret hærdet. ''Apropos bands, fuck jeg savner at spille.. Hvis mit band ikke var helt fucked, så kunne jeg sikkert få godkendt godkendt min legatansøgning for nye bands. Min fars band står for den fond.. Måske skulle dig og Electra ansøge. Og du behøves ikke engang at gå i seng med chefen for at oppe din chance, det er det allerede taget hånd om''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 9:46 am

Hazel

Hun brummede let da hun godt havde set en pige som mindet en smule om hans beskrivelse. "Jeg tror jeg har set hende på et tidspunkt" Sagde hun med et skævt smil. Hun brummede let, da hende og Electra faktisk var gået en lille smule i stå med deres musik, det var længe siden de havde været ude at spille. Hun vidste at Electra stadig var frisk men det blev desværre ikke rigtigt til noget. "Er det allerede klaret?" Sagde hun da hun ikke helt forstod hvad han mente. Forsigtigt kørte hun en hånd gennem sit hår, da hun lige ville rette det lidt. Hun så mod vinduet og brummede let, da det allerede var små mørkt udenfor.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 06, 2013 10:06 am

Nick
Han begyndte at grine lidt, da hun vist ikke forstod den. ''Det er bare at.. Det burde være nok at kun én af jer gør det'' mumlede han, og hentydede til at der allerede var én i hendes band der gik i seng med hans far. Han havde ikke spurgt sin far om det stadigt kørte og han var egentligt også ligeglad med det. ''Men seriøst, du.. Burde gøre det. Hvis du får legatet får I professionel PR i et år samt en pladekontrakt som er en halv million værd..'' mumlede han, da han havde tænkt sig at benytte det tilbud før det hele blev en stor smisksmask. ''Jeg.. Har stadigt ikke snakket med Jake.. Det er underligt at føle at.. Man pludseligt intet har at snakke om længere.. Han er trods alt min ældste.. og bedste ven..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeTors Nov 07, 2013 8:56 am

Hazel

Hun bed sig kort i læben, da hun slet ikke havde tænkt over at Charlie og Electra havde noget sammen, selvom lå det hele tiden i hendes bevidsthed, men det var efterhånden så 'normalt' for hende at de sås, at hun ikke rigtigt tænkte mere over det. Hun skulle lige til at sige at hun fortrak Charlies søn, men hun kom i tanke om at han lige havde fortalt om sin date og besluttede derfor bare, at lade som ingenting og snakke om Jake i stedet, selvom det gjorde hende næsten ligeså utilpas. "Jeg..har heller ikke snakket med ham i nogle dage" Sagde hun med et skævt smil, troede han stadig at de var sammen?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitimeTors Nov 07, 2013 9:04 am

Nick
Han vidste godt, at der var knas imellem dem efter at Jake havde løjet overfor hende omkring hans egen tilbagevenden, men han havde ikke regnet med at Hr og Fru Perfekt ikke snakkede sammen. ''Altså.. Er det bare en fase eller..'' spurgte han, da han ikke helt kunne finde ud af om de var sammen eller ej. Selvom han selvfølgelig aldrig havde brudt sig om ''Jakzel''-parret, så kunne han alligevel ikke lide hvis hun - eller Jake for den sags skyld, var kede af det. Så stor en egotripper var han nu heller ikke. Han havde det lidt dårligt over at han havde smørret det med Angie udover Hazel hvis hun selv sad og havde kærestesorger.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 13 I_icon_minitime

Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 13 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: