Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Nov 07, 2013 9:23 am
Hazel
Hun bed sig i læben da hun virkelig havde det dårligt med at snakke omkring det som var sket med Jake fordi hun virkelig holdt meget af ham og hun ønskede egentlig at de havde kunne finde ud af tingene sammen. "Vi er ikke sammen mere, altså..vi blev enige om at der var for meget ballade omkring tingene og..vi begge blev mere paniske end vi slappede af sammen" Sagde hun og rykkede en smule på sig, da det gjorde en smule ondt at sidde og indrømme, de havde jo ikke været sammen særligt længe.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Nov 07, 2013 9:43 am
Nick Han bed sig svagt i læben, da han ærlig talt ikke havde set den komme. De var begge to ret målrettede og rolige personer, så han forstod slet hvordan det kunne gå så galt i mellem dem. Han vidste ikke om han selv havde noget af skylden i deres brud, men han ville ikke blive overrasket, hvis han havde på den ene eller anden måde. ''Det er.. Jeg ked af at høre..'' sagde han stille og sukkede kort, da han nok burde have taget kontakt til Jake, men de var nok lige stædige begge to. ''Kan det slet.. Ikke løses på nogen måde?'' spurgte han, selvom han kort mærkede et 'stik'. Han ville faktisk virkeligt hade at de fandt sammen igen, men som sagt ville han også hade at de var triste. Så han følte sig ret splittet.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Nov 07, 2013 10:00 am
Hazel
Hun brummede og bed sig i læben. "Det tror jeg ikke, fordi ærligt så kan jeg ikke..sige at jeg ikke har følelser for dig" Sagde hun og bed sig i læben, da hun lige indrømmet at hun følte noget for ham også, men det vidste han vel et eller andet sted også? "Jeg holder virkelig meget af Jake også og..det bliver bare for rodet med alle de følelser og sådan" Sagde hun og trak sine ben op til sig og gemte sit hoved en smule mere væk, da hun faktisk blev mere ked af det end hun lige havde troet. "Jeg føler bare det min skyld det gik i stykker, altså..det skete så meget" Sukkede hun og gemte igen sit hoved væk.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Nov 07, 2013 10:24 am
Nick Han sank svagt en klump, da han faktisk følte sig virkelig rådden over at have siddet og snakket om Angie lige nu. Selvfølgelig havde han godt vist, at hun havde nogle følelser for ham, ligeså vel som hun også vidste, at han havde for hende. Men hun havde jo valgt Jake over ham? Eller var det kun fordi at han havde været det 'sikre' valg for hende? ''Jeg.. Er ked af hvis.. Jeg har ødelagt dit forhold.. Eller været med til det, men det.. Kan aldrig være din skyld alene.. Jake har også fucket en del op.. Løjet, stjålet.. Han har ikke just selv været en engel..'' forklarede han, mens han kunne mærke at hans hjerte bankede en smule i hans brystkasse efter hendes ord om at hun havde følelser for ham. Han kunne bare ikke formulere sig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Nov 07, 2013 8:15 pm
Hazel
Hun så en smule strengt på ham. "Jeg..ved godt at det ikke kan være min skyld alene, men..jeg tror det er meget normalt at føle sådan når et forhold lige er endt. Du kan godt se fornuften i, at det ikke er din skyld alene men..spørgsmålet om man nu gjorde nok køre alligevel rundt i hovedet på en" Sagde hun og brummede let. "Desuden så skal du ikke sige undskyld. Jeg vidste hvordan jeg havde det inden jeg gik ind det forhold med Jake og..han vidste også hvad jeg havde for dig. Du vidste hvad jeg havde for ham" Sagde hun og gik lidt i stå, da det hele lød så forvirrende. Hun havde helt gåsehud over hele kroppen over at have været så ærlig om sine følelser. Men hun var nødt til at få 'alt' ud hvis hun skulle komme videre.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 08, 2013 5:53 am
Nick Han vidste godt at det var svært for hende at snakke om, det var både logisk og det kunne også ses på hende. Det hele havde været skidekringlet siden festivalen og han ville ønske at han havde fået noget 'hjælp' før han havde mødt hende - hvis hun havde mødt den 'rigtige' Nick, så havde hun måske ikke fundet Jake så interessant. ''Det hele.. Mellem os alle er bare.. Eskaleret alt for meget.. Jeg ville ønske at det kunne blive muligt for os alle at blive venner igen.. Jeg tror virkeligt at det er den eneste måde at vi kan få.. rådet bod på dette.. '' sagde han stille. Han vidste at hvis han igen sagde at han følelser for hende var de samme - hvilket hun desuden godt vidste, så ville der ske noget, som ville såre Jake. Eller risikoen for det var dér i hvertfald. Lige nu havde de alle bare brug for at være helt 'cool'.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 08, 2013 8:28 am
Hazel
Hun følte det virkelig irriterende at hvergang hun var sammen med Nick, så havde hun lyst til at kysse ham. Uanet hvornår så sad hun altid og kæmpede med den trang. Men hun vidste at det var noget som hun blev nødt til at ignorere. "Jeg håber også at vi i fremtiden kan være i samme rum uden at det bliver akavet" Sagde hun stille. Hun vidste dog at hun nok altid ville føle sig akavet når hun var sammen med dem. Hun havde følelser for dem begge, før havde hun aldrig prøvet at have følelser for to personer på engang, men hun vidste med sig selv at hendes følelser ikke lige gik væk for en fyr.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 08, 2013 8:43 am
Nick Han var ikke helt sikker på om det kunne lykkes, for sandheden var jo at det nok var gået så meget ud af gevind at det ikke rigtigt stod til at redde. I hvertfald ikke når de tre var samlede. Hver for sig kunne han nok godt lappe venskaberne, eller det håbede han i hvertfald. ''Forresten, du behøves heller ikke at arrangere nogen.. Velkomstfest'' sagde han stille, da det nok var det sidste hun ville tænke på lige nu. ''Jeg kan.. Bare bede min far om at arrangere noget her, bare noget helt..helt stille og roligt.. Og.. Så må jeg invitere Jake en anden dag.. Jeg kan jo ikke ignorere ham for evigt'' forklarede han, da han ikke ville kunne invitere dem begge til det samme sted, eller det følte han ikke at han kunne være bekendt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 08, 2013 9:05 am
Hazel
Hun så på ham og smilede let. "Jeg kan godt lide at planlægge fester og sådan, så det ville ikke gøre mig noget" Sagde hun med et skævt smil. Normalt ville man nok synes det var et pres, men hun kunne faktisk godt lide det og hun elskede at gøre noget for andre mennesker. Hun havde os altid haft orden i tingene i sin lejlighed, så det der med at holde iorden i ting omkring fester og sammenkomster kunne hun bare. "Det ville nu ikke gøre mig noget, det kunne være nede i parken eller sådan" Sagde hun med et lille smil, da det også ville være et nemt sted at samle folk.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 08, 2013 9:28 am
Nick Han så overvejende på hende, da han ikke var helt sikker på om det måske ville blive for mærkeligt for hende at arrangere en fest for ham efter alt det der var sket. Men måske ville det endda hjælpe hende med at tænke på noget andet efter hendes brud med Jake? ''Okay.. Men det behøves ikke at være noget stort.. Måske bare lidt snacks.. musik.. Alkohol'' smilede han skævt, da der sgu ikke var nogen fest, hvis der ikke var alkohol med xD Han havde før nævnt om at han skulle tage Angie med, men ligenu vurderede han det til at være ret malplaceret. Forsigtigt rykkede han over i sofaen til hende og lænede sig så tilpas hen over hende at han kunne give hende et kram. ''Tak.. Det.. Betyder meget at du har lyst..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 08, 2013 9:56 am
Hazel
Hun ville et eller andet sted også synes at det var en smule kedeligt hvis hans far skulle arrangere den fest. Selvfølgelig vidste han at den skulle holdes, men det skulle alligevel være lidt overraskende for ham og han ville nok vide det hele hvis det var hans far som stod for det. "Jeg vil altid gerne sådan noget" Sagde hun med et lille smil, da hun på den måde også ville komme til at snakke med en masse nye mennesker og det ville nok være meget godt for hende lige nu. "Men måske..hvis det var iorden med dig at jeg så snakket med din far om noget alkohol?" Sagde hun med et skævt smil, da hun havde en fornemmelse af at de havde en masse på lager.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Nov 08, 2013 10:04 am
Nick Han bed sig en smule i læben, da hun ville snakke med hans far om alkohol. Selvfølgelig var det ikke et problem, for Simona og hans far havde virkeligt meget lækkert alkohol, så det var slet ikke dét, som bekymrede ham. Selvom han havde drukket igår, så vidste hans far det ikke. For det måtte han ikke ifølge hans behandling. Så at 'bøje' disse regler på den dag man blev færdig med behandlingen var måske ikke den bedste idé at foreslå til hans far. ''Mmh.. Måske skulle vi blande min far udenom den her fest..'' sagde han med et skævt smil, da han sgu ikke ville undvære alt godt i livet xD ''Jeg tror ikke at han vil blive skideglad hvis vidste at jeg stadigt drak en smule af og til''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 09, 2013 5:27 am
Hazel
Hun havde selvfølgelig tænkt sig at betale for alt alkoholen osv, men hun vidste bare at Charlie havde nogle gode kontakter, så det var jo at udnytte de ting man kunne. Dog brummede hun let, da hun ikke helt forstod at han før ville have haft sin far til at holde en fest, som så åbenbart skulle være uden alkohol? Hun vendte kort blikket ned, da hun følte at hun havde sagt noget forkert, men hvis han ikke kunne være ærlig overfor sin far med sin hjemkomst fest og alkohol, ville det så ikke være nemmere for ham at ryge tilbage? "Jeg..havde helt ærlig ikke tænkt det skulle være en drukfest, altså selvfølgelig lidt alkohol, men..ikke sådan voldsomt. Altså i en grad som din..far også ville kunne forstå" Sagde hun meget stille da hun virkelig følte, at hun 'prikkede' til noget privat hos ham, som hun slet ikke skulle blande sig i, men han betød virkelig meget for hende så det var vel normale tanker?
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 09, 2013 5:27 am
Hazel
Hun havde selvfølgelig tænkt sig at betale for alt alkoholen osv, men hun vidste bare at Charlie havde nogle gode kontakter, så det var jo at udnytte de ting man kunne. Dog brummede hun let, da hun ikke helt forstod at han før ville have haft sin far til at holde en fest, som så åbenbart skulle være uden alkohol? Hun vendte kort blikket ned, da hun følte at hun havde sagt noget forkert, men hvis han ikke kunne være ærlig overfor sin far med sin hjemkomst fest og alkohol, ville det så ikke være nemmere for ham at ryge tilbage? "Jeg..havde helt ærlig ikke tænkt det skulle være en drukfest, altså selvfølgelig lidt alkohol, men..ikke sådan voldsomt. Altså i en grad som din..far også ville kunne forstå" Sagde hun meget stille da hun virkelig følte, at hun 'prikkede' til noget privat hos ham, som hun slet ikke skulle blande sig i, men han betød virkelig meget for hende så det var vel normale tanker?
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 09, 2013 6:32 am
Nick Det havde slet ikke været gennemtænkt fra hans side at foreslå at hans far kunne holde festen. Selvfølgelig ville han nok ikke deltage som sådan, så han ville ikke kunne holde øje med hvad der kom indenbords, men det ville han jo vide hvis Hazel gik direkte til ham og ''forlangte'' alkohol. ''Altså.. Det er vist okay, men lad være med at nævn noget om at det er til mig. Hvis han vidste at jeg bøjede reglerne en smule, så ville han nok blive sur'' sagde han stille. Faktisk havde han på dagen inden han forlod klinikken underskrevet papirer på, at hans far ville have bemyndigelsen over ham i de næste tre måneder. Han var altså blevet ''lavet om'' til en 17-årig igen og det betød at hans far kunne ''kaste'' rundt med ham som han ville. ''Men det kommer an på om du kan få fat på ham.. Jeg har knapt set ham mens jeg har været hjemme'' sagde han med et skævt smil, da han faktisk ikke havde kunnet sidde ned og have en lang samtale med sin far endnu.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 09, 2013 9:05 am
Hazel
Hun brummede let da hun blev helt i tvivl om det var en god idé, men hun brød sig nu heller ikke om at Nick gik rundt og drak for meget. Hun ville dog ikke sige noget, men hun håbet virkeligt at han ville kunne holde sig på det rene spor, selvfølgelig ikke et liv helt uden alkohol, men bare så det ikke blev en afhængig igen eller noget han gjorde for at 'gemme' sig lidt fra virkeligheden. "Det var nu heller ikke det vi skulle snakke om. Men..vi er alle bekymret for dig Nick og hvis du skal drikke bare lidt, tror jeg din far ved det. Hvis..jeg var ham og du holder hemmeligt for ham du drikker og han finder ud af det. Jeg mener..der er mange sociale medier og sådan" Sagde hun stille.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 09, 2013 9:16 am
Nick Han regnede ikke med at hans far gik rundt og tjekkede hans Twitter og Facebook. Eller det håbede han ikke, for der var i hvertfald nogle statements og billeder som forældre ikke skulle se xD ''Ej, det gør nok ikke skidemeget.. Bare.. Lad være med at sig noget, bare sig at vi holder en eller anden BBQ fest eller sådan'' smilede han skævt, da han ikke kunne se at hans far havde en grund til at være bekymret over ham fordi at han blev lidt fuld. Det var jo ikke det samme forhold han havde til alkohol som han havde med stoffer. ''Er du nu også imod at jeg drikker da? For seriøst, jeg gider sgu ikke gå igennem livet uden at må noget af det sjove. Stoffer, fint nok, det kunne jeg ikke styre, men alkohol er jo bare til fester'' mumlede han for at retfærdiggøre sig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Nov 09, 2013 10:25 pm
Hazel
Hun brummede let da hun som sådan ikke havde noget imod at han drak og sådan. Men hun var ret sikker på, at han ikke havde fået lov til at drikke denne weekend og hvis han allerede var igang med at holde sit druk skjult for sin far virket det ikke til at det ville bære det rigtige sted hen. "Jeg har ikke noget imod at du drikker" Sagde hun med et skævt smil, da det bare ville blive nogle lidt mærkelige forklaringer de kom ud i. Hun trak sine ben op til sig og så sig en smule rundt, "Er der noget nyt om hvornår du må komme hjem igen?" Spurgte hun med et skævt smil og betragtede ham lidt i skjul.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Nov 10, 2013 6:52 am
Nick Han vidste ikke helt om han stolede på det hun sagde, for Hazel var lidt af en regelrytter. Selv var han nok lidt dårlig til at overholde alle regler, og det at indtage nogle drinks af og til virkede ikke som noget vildt slemt i hans hoved. Han trak svagt på skuldrene, da der ikke var nogle egentligt dato for hvornår han måtte komme hjem. ''Altså mit forløb slutter i næste weekend. Så skal jeg til en psykologsamtale samt have en almen vurderingssamtale for at snakke om at jeg skal fortsætte eller ej. Men jeg håber at jeg slipper snart, det er virkeligt begyndt at hænge mig ud af halsen. Jeg savner bare det at kunne komme på nettet og sådan..'' sagde han stille og betragtede hende. Svagt smilede han, da han så at hun også kiggede på ham. Han havde virkeligt lyst til bare at læne sig frem og kysse hende, men det turde han slet ikke trods alt.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Nov 10, 2013 10:49 am
Hazel
Hun sad lidt og tænkte over sine ord, da hun virkelig ikke havde noget imod han drak og selv ville hun ikke kunne leve uden at liv uden alkohol, så på den måde kunne hun også nemt sige sig selv at det ville Nick heller aldrig kunne, men hun var nok også lidt en 'mortype' omkring bekymringer, da de altid var meget værre end de egentlig behøvede at være. "Det bliver også dejligt at få dig hjem igen. Altså..det er svært vi ikke bare kan ses når vi vil og at..tingene er sådan..svære at planlægge. Jeg savner lidt at tage på en tur med dig" Sagde hun stille, da hun faktisk bare savnet at kunne have ham tæt på sig hverdag.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Nov 10, 2013 10:58 am
Nick Han følte lidt at hele hans liv stod på standby imens han var på afvænningsklinikken. Det eneste sociale aspekt han havde i sit liv var faktisk Angie og selvom han holdte virkeligt meget af hende, så savnede han også sin familie og hans ''rigtige'' venner herhjemme. ''En tur?'' gentog han, da det faktisk kunne være ret fedt at bruge en dag sammen med hende et eller andet sted hende. Måske behøvedes det endda ikke engang at være i London? ''Hvor vil du gerne tage hen? Jeg kan låne min fars bil, så lad være med at tænk på begrænsninger'' smilede han skævt. Selvom han havde et kørekort, så var det virkeligt sjældent at han kørte bil, så det var lidt på egen risko at tage med xD
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Nov 10, 2013 11:18 am
Hazel
Hun vidste at tingene nok ville blive værre hvis de tog på tur sammen. Hun kæmpede hele tiden med at hun ikke skulle kysse ham. Hun havde to 'stemmer' i sit hovedet. 'kys ham' - 'kys ham ikke'. Der skiftevis hele tiden gentog sig selv. Hun lagde slet ikke mærke til at hun sad og kiggede på hans læber, mens hun bare sad og var lille. Men havde han stadig noget for hende, når hvor Angie var i billedet. Hun sukkede svagt, inden hun kom lidt til sig selv. "OH..din fars bil" Sagde hun dumt, da hun ikke rigtigt havde hørt efter på grund af sine tanker. "Jeg er faktisk lidt ligeglad, ud at se noget spændende. Måske i en stor forlystelsepark. Ud at stoppe udenfor London" Grinede hun da det var sådan en pigeting xD
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Nov 10, 2013 11:24 am
Nick Han kom helt til at kigge en smule undrende på hende, da han tog hende i at sidde og stirre sådan på ham. Svagt sendte han hende et smil for at gøre hende opmærksom på at han havde set det, men han ville ikke gøre hende forlegen og sige noget om det. Dog løftede han brynet en smule, da hun ville ud og shoppe. Selvom han ville lave hvad som helst med hende, så ville han helst undgå at shoppe for i hans hoved var der intet værre. Og med piger blev man altid trukket ind i nipstingsbutikker og dér gik hans grænse xD ''Vi kan også tage en tur i biografen..'' foreslog han og bed sig selv i læben, da hans første tanke var at så kunne de sætte sig bagerst og 'hygge' sig dér, men den idé var han sikker på at hun ikke var med på.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Man Nov 11, 2013 7:58 am
Hazel
Hun brummede let da hun altid havde elsket at tage i biografen, men på en eller anden måde forbandt hun mere en biograf med en date og hun ville have 'svært' ved at sidde ved siden af ham i halvanden time i en halv mørk biograf, derfor ville hun helst et sted hen hvor der var nogle flere ting som ligesom kunne tage hendes focus en smule. "Hvad med noget med nogle fisk?" Sagde hun en smule dumt. Hun vidste faktisk ikke om de havde nogle steder hvor man kunne se fisk i London, men det måtte de vel næste have? Hun rystede på hovedet, da hun bare havde sat og kigget og vendte blikket væk igen. Det var anden gang hvor hun var faldet helt i staver over ham.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Man Nov 11, 2013 8:14 am
Nick Han kunne ikke undgå at komme til at se en smule paf ud, da hun ville ud og kigge på fisk. Selvfølgelig var det flot og sådan, men han havde bare en tendens til at vade det igennem i løbet af en halv time. Han havde alt for meget krudt i røven til at stå og kigge på en eller anden haj i 10 minutter xD ''Hvad med at tage i Hyde Park og køre i hestevogn?'' foreslog han. Det gik lidt op for ham at alle hans forslag var ret ''date-agtige'', men måske var det i virkeligheden det eneste han rigtigt ville lave med hende? Han var normalt ikke rigtigt til sådan nogle romantiske ting og det gjorde ham helt forvirret og ør i hovedet at han havde lyst til at deltage i sådan nogle ting med en pige som ikke engang var hans kæreste. Eller hvor der heller ikke var udsigt til at hun blev det.