VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

Hazel, Nick & Anton - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeMan Okt 28, 2013 9:40 am

Enricos
Nogle ville måske mene at det var lidt ucharmerende at være så glad for sit udseende, men han var stolt og glad for sit udseende. Han vidste at han aldrig ville kunne blære sig med en rigtig god uddannelse, men man kunne jo ikke være ''heldig'' på alle områder i livet. ''Nejnej, den går ikke'' svarede han, da det mere lød som om at hun snakkede ham efter munden end at det var hendes reelle mening. ''Jeg vil høre dig sige, at du synes at jeg er en græsk lækkerbisken. Hvis du altså synes det'' smilede han og kunne ikke lade være med at blinke en enkelt gang til hende, inden han dog alligevel vendte blikket ned mod teen. Måske var det at 'presse' hende til at sige sådan noget, men det var ikke sådan ment overhovedet. Han ville blot distrahere hende lidt fra overfaldet.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeMan Okt 28, 2013 9:50 am

Hazel

Hun brummede let da hun slet ikke vidste hvad hun skulle svare på det, hun synes at han var køn men normalt var hun ikke til sådan nogle græske fyre. Hun vidste også at hun nok ville komme til at høre lidt for, hvis hun sagde at han var lækker og bare bosste ham selvtillid mere, men hun ønskede jo heller ikke at pille ham ned på nogen måde. "Øhm..." Sagde hun bare, da hun ikke vidste hvordan hun skulle svare og stadig lyde meget neutral. Men hendes øhm gjorde nok at hun bare virket dum og usikker i stedet, hvilket nok mest sagde at hun synes han var pæn. "Du er vel okay" Sagde hun en smule dumt og vendte blikket væk.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeMan Okt 28, 2013 10:01 am

Enricos
Han kunne ikke lade være med at smile lidt hende, da hun blev helt usikker. Det var faktisk lidt sødt og det den generte usikkerhed hun havde over sig klædte hende og gjorde hende blot mere feminin end hun i forvejen var. ''Hvor er du sød'' smilede han drillede og lænede sig frem mod hende for at give hende et ømt tantekys på hendes ene kind. Hans satte sig dog hurtigt tilbage på sin plads igen og drak det sidste af sin te. Han håbede ikke at han havde gjort hende alt for pinligt berørt, det var jo bare lidt fjollerier. ''Men.. Hvordan har du det så nu? Ved du hvad du vil gøre herfra eller..'' spurgte han og lod blikket hvile på hende. Stod det til ham, så burde det politianmeldes.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeMan Okt 28, 2013 10:27 am

Hazel

Hun smilede let, da han kyssede hende på kinden da det altid var hyggeligt med sådan noget nærkontakt særligt efter det som lige var sket. Hun fik altid en form for et selvtillidsboost, hvilket jo altid var rart. "Er jeg sød?" Gentog hun og bed sig en smule i læben, da hun pludselig følte sig helt genert. Hun nikkede let. "Jeg skal snart ind i seng også i morgen tager jeg ned på stationen og melder det" Sagde hun og så på ham. "Jeg ved ikke om du har lyst til at overnatte og gå med imorgen?" Sagde hun stille og vendte igen blikket væk, da det var en smule svært at spørge om, da hun var bange for at han ville misforstå det.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeMan Okt 28, 2013 10:35 am

Enricos
Han kunne se på hende, at hun alligevel ikke havde noget imod det. Men omvendt, hvilken kvinde ville ikke kunne lide at blive flirtet lidt med? Det hele var jo ret uskyldigt og han havde i sinde at holde det på det plan. ''Jeg kan sagtens blive til imorgen og jeg kan også godt gå med, hvis du ikke vil alene. Det er slet ikke noget problem'' forsikrede han hende, da han alligevel nok ville tage hjem til et tomt hus hvis han tog hjem og han ville virkeligt gerne hjælpe hende oven på den oplevelse også. Han havde flere gange tænkt på hvad der mon kunne være sket, hvis han ikke havde været der lige på det tidspunkt. Det var jo virkeligt 'skæbnen' på en måde. ''Har du nogle ekstra puder og sådan jeg kan låne?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 7:14 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun havde ekstra puder. "Det har jeg og nu skal du se noget smart" Sagde hun og nikkede helt ivrigt til ham, inden hun tog fat i et skjult håndtag i sin sofa og 'trak' ud, så der kom en seng til syne under. "Jeg finder lige dyne og pude frem, det ligger ikke her, da jeg føler det vil blive ret..tæt" Sagde hun med et skævt smil. Det var nok bare hende som var sart, men hun ville helst ligge i en 'frisk' dyne og ikke en sammenpresset under en sofa. "Jeg har også tandbørste, natkjole og ansigtsmaske, hvis det skulle være?" Sagde hun drillende, da hun lige skulle puffe lidt til at hvis man gik så meget op i hvordan man så ud, var man også en smule feminin xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 7:24 am

Enricos
Han rejste sig helt forskrækket op, da hun trak ud i sofaen, som åbenbart også var en sofesova xD Det var nu rart med noget ekstra plads, for han havde en tildens til at fylde ret meget, når han først foldede sig ud i sengen. Svagt hævede han brynet, da hun tilbød ham en natkjole. ''Jeg plejer at sove nøgen, så hvis du ikke har noget imod det så gør jeg også det i dag'' sagde han tørt, selvom det var for sjov. Han kunne aldrig finde på at ligge med røven bar hos én han ikke kendte. ''Men ansigtsmasken ville jeg ikke have noget imod'' sagde han, da han faktisk tit brugte sådan noget. Måske var det tøset, men han skulle jo også holde sin hud tip top nu som model. Der var jo ingen der gad at høre en bebumset model xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 8:16 am

Hazel

Hun smilede let da han sagde at han hellere ville ligge noget. "For min skyld intet problem" Sagde hun og formået at virkelig fuldstændig selvsikker, dog ville hun på ingen måde vide hvad hun skulle gøre hvis han virkelig gjorde alvor af det. Hun var virkelig flov med sådan noget, særligt når hun ikke kendte de personer særligt godt, men en nøgen model i sin stue sagde man vel ikke nej til? Altså der var på ingen måde noget mellem dem, så hvis hun bare kunne kigge lidt xD "Jeg har peeling, ler og dybderensende, du vælger selv det står ude i skabet" Sagde hun med et lille smil, da hun også selv brugte sådan noget.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 8:31 am

Enricos
Det ville nok være lidt grænseoverskridende, selv for ham, hvis han skulle ligge nøgen hos en pige som ikke var hans kæreste. Og egentligt ville det også være lidt underligt at gå grundt med ansigtsmaske foran andre, det var noget som han gjorde i privaten. ''Jeg tror jeg venter til at jeg kommer hjem'' smilede han skævt, mens han kort kiggede hen på hende. Hun var ret naturlig at se på og det var helt sikkert dét, som han kiggede efter hos en pige. Han hadede sådan nogle dullede piger, der var sgu ikke noget værre end det. ''Hvad tid plejer du at stå op om morgenen?'' spurgte han, da han ikke bare ville ligge og boble, mens hun var stået op xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 8:35 am

Hazel

Hun blev en smule lettet, da han ikke havde lyst til at gå rundt nøgen i hendes lejlighed, dog ville hun gerne se en fyr med en ansigtsmaske, da det var ret sjældent at hun mødte fyre som gik op i sådan nogle ting, men hun ville nok også bare begynde at grine når hun så ham, hvilket ville være en smule ondt, men man lignede altid en idiot med sådan en maske på xD "Det er meget forskelligt, men oftest ved en ti tiden. Jeg vil godt have lidt dag, men stadigvæk ikke alt for tidligt op. Men måske skulle vi stå op kl 9, bare for at være nede på stationene i god tid?" Spurgte hun med et skævt smil, da hun ikke ville hive ham op hvis han ville sove.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 8:58 am

Enricos
Han betegnede sig selv som et a-menneske, da han oftest vågnede ved 8 tiden om morgenen, men var jo ofte folk som var være end ham og stod endnu tidligere op. ''Det lyder fint.. Jo før vi kommer ned på stationen jo bedre'' brummede han, da det vel var bedre at sagen var så 'frisk' som muligt. Han gik hen mod hende og lagde uden videre sine arme om hende i et kram. Hvis der var noget, som han havde lagt mærke til at briterne, så var det at de ikke var så glade for nærkontakt på den måde, men i Grækenland der krammede og kyssede alle hinanden xD ''Sov godt.. Og hvis du bliver bare det mindste usikker i nat, så kommer du ind og vækker mig. Det skal du ikke være nervøs for.. Okay?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 9:33 am

Hazel

Hun bed sig i læben da det var en smule underligt at han kom hen og gav hende i et kram, men i virkeligheden så elskede hun at have folk tæt på sig og sådan hyggenusse, men det var ikke noget man normalt gjorde. Men hun regnet også med, at han kun gjorde det fordi at han vidste at hun var en smule usikker og nervøs over det som var sket tidligere. "Jeg er virkelig træt, så jeg tror at jeg sover som en sten, men det skal jeg nok huske" Sagde hun og gengældte hans kram. Det var nu rart at hun havde ham hos sig hvis hun ikke skulle flippe helt ud.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 9:39 am

Enricos
Han slap forsigtigt taget om hende igen og smilede skævt til hende. Hun så i hvert fald noget bedre ud end før og hun havde da også fået noget mere kulør i kinderne igen. Selvom han ikke var voldeligt anlagt på nogen måde, så havde han alligevel en følelse af at han ville gøre noget 'slemt' mod den person som sårede hende, hvis han nogensinde fandt ud af hvem vedkommende var. Det var underligt at have sådan en følelse, især over for en person som praktisk talt var fremmede over for ham. ''Godt.. Og tak for sovesofaen'' smilede han skævt, inden han 'smed' sig med ryggen først ned i den og tog sin telefon frem for at smse til sin kæreste. Han ville lige vente en halv times tid med at gå i seng.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 9:44 am

Hazel

Hun gik ud på badeværelset og gjorde sig klar til natten, da hun på ingen måde kunne gå i seng uden at få fjernet sin make-up og børstet tænder og sådan. Hun gik ind i stuen igen og smilede let, da han lå på ryggen og slappede af. "Jeg går i seng nu, så vi snakkes bare imorgen. Jeg har lagt en tandbørste klar og håndklæde klar. Du tager bare bad og sådan som du lyster og jeg kan se du allerede føler dig hjemme, så" Sagde hun med et lille smil, da han bare lå og slappede af. Hun gik ind i sit soveværelse hvor hun tog noget nattøj på.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 9:52 am

Enricos
Han var stået op den følgende morgen lidt i otte og havde siden da fundet ud af, at hun stadigt ikke var stået op. Han havde ligget og smset med sin kæreste langt ud på natten og efter at han havde forklaret Maryanna situationen, så kunne hun også sagtens forstå det og skrev at hun ønskede Hazel god bedring. Han var alligevel sikker på, at han aldrig ville komme til at give den lykønskning videre, hvorfor vidste han ikke. Normalt fortalte han alle, at han havde en kæreste og at de var i et godt forhold, men overfor Hazel kunne han ikke få de ord ud på sine læber. Det var jo et eller andet sted virkeligt underligt, for han kendte hende jo ikke? Men sidste aftenens hændelse, havde gjort at hans 'beskyttergen' over for hende var styrket og han kunne godt lide at passe på hende. Han satte sig forsigtigt op i sofaen og kiggede en smule sløret rundt.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 10:15 am

Hazel

Hun var næsten lige vågnet og lå bare lidt i sin seng for at vågne en smule bedre op. Hun havde af en eller anden grund virkelig sovet tungt, men det skyldtes nok at hun slappede af ved der var folk i lejligheden som hun stolede på. Det var ret mærkeligt, men hun følte sig på en eller anden måde tryg hos ham. Hun stod op og brummede let, da hun godt kunne bruge et morgenbad for at friske sig en smule op. Plus hun genre ville være troværdig overfor politiet. Hun gik ud i stuen og smilede let, da hun så han var vågen. "Godmorgen, jeg går lige i bad, så kan vi gå medmindre du også har brug for et bad?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeTirs Okt 29, 2013 10:21 am

Enricos
Han kiggede hurtigt hen mod døren, da han hørte nogle knirkende skridt fra gangen af. ''God morgen'' smilede han skævt, da hun nu så meget sød ud med morgenhår og det hele xD ''Jeg tillod mig at tage et bad inden jeg gik i seng, så det behøves ikke'' forklarede han, inden han forsigtigt rejste sig op og gik hen mod et spejl ude i gangen, hvor han begyndte at rette sit hår. Han savnede virkeligt sine hårprodukter og glattejern lige nu for han hadede virkeligt at gå ude på gaden og ikke være helt ordnet. Måske var han alt for forfængelig, men sådan var han nu engang bare. Han gættede på, at hun var ret nervøs for at skulle snakke med politiet lige nu og han havde ikke tænkt sig at vige fra hendes side bare en gang.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeOns Okt 30, 2013 3:27 am

Hazel

Det var ligesom at usikkerheden var blevet bygget op om natten omkring det hele. Hun havde tit hørt om, at politiet ikke tog sådan nogle sager specielt alvorligt og han havde jo ikke nået at tage noget fra hende og hun frygtede lidt, at det ville blive en fiasko. Men på den anden side var det bedre at prøve at gøre noget ved det end bare sidde hjemme passivt. Hun tog et meget hurtigt bad, da hun trængte til at blive frisket lidt op og tog en lille hvid kjole på, samt en let make-up. Hun gik ud til ham igen og smilede en smule usikker. "Så..er jeg vidst ved at være klar. Er der noget du mangler, ellers kan vi gå?" Sagde han og lagde hovedet på skrå.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeOns Okt 30, 2013 3:40 am

Enricos
Han var netop blevet færdig med at gøre sig klar, da hun selv kom ud fra badet. Han lod blikket hvile vurderende på hende i noget tid og ganske rigtigt var han sikker på at hans antagelse var rigtigt. Hun så en smule spændt ud, men det var også klart. Han gik hen mod hende og tog forsigtigt fat i begge hendes hænder og trak hende dermed hen foran sig, mens han svagt gav begge hendes hænder et klem. ''Har du helt styr på hvad du skal sige til dem?'' spurgte han og kiggede ind i hendes øjne. ''Jeg ved godt at du gerne vil have det her overstået hurtigt muligt, men det er bedst at komme derned og være helt rolig og huske på alt. Lidt ligesom en eksamen..'' smilede han lidt, mens han løsnede grebet på hendes hænder en smule, så hun kunne trække dem til sig hvis hun ville.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeOns Okt 30, 2013 3:53 am

Hazel

Hun smilede let da han kom hen og tog fat i hendes hænder, faktisk kunne hun godt lide at han passede på hende på en eller anden måde og var der for hende. Det føltes ikke akavet eller forkert på nogen måde. "Jeg har ligget og øvet mig hele natten, så jeg er klar" Sagde hun og bed sig i læben, da det nok sagde lidt om hvor nervøs hun var. Hun havde virkelig sovet tungt, men på en eller anden måde havde hun også følt at hendes tanker havde kørt rundt i hovedet på hende. Hun tog og pakket en lille taske og begyndte at tage sine sko på. Kort betragtede hun ham og smilede let, da han virkelig var køn, men det ville hun bare ikke sige for højt.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeOns Okt 30, 2013 4:02 am

Enricos
Han nikkede en smule, da hun nu heller ikke virkede som den der sjuskede type. Han håbede bare ikke, at det ville være for svært for hende at rive op i sårene en gang til, men det var bare så vigtigt at sådan noget ikke blev ignoreret, syntes han. Han bed sig en smule i læben, for hvis der var et kamera, så kunne politiet jo se, at han havde slået manden. Men det var jo en form for selvforsvar, men han blev pludseligt nervøs for hvordan politiet ville se på det. ''Tror du at der kan ske noget ved, at.. Jeg slog ham og sparkede ham?'' spurgte han stille, mens han gik hen og tog sin jakke ned fra bøjlen og fik sine sko vippet på.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeOns Okt 30, 2013 8:44 am

Hazel

Hun havde slet ikke tænkt på at han faktisk havde slået manden, hun havde godt lagt mærke til at der var kommet en fyr og hørt at der blev slået, men ikke præcist hvad der var sket og derfor heller ikke hvor voldsomt det var, men hun tvivlede virkelig på, at der ville ske noget. Han virket ikke som en fyr der havde haft den slags problemer før. "Jeg tror ikke at de kan sige noget til det, altså..hvis ikke du havde slået ham, havde han nok slået dig og mig. Så..jeg tror godt de kan se det var for at forsvarer..os" Sagde hun og bed sig i læben, da det var ret specielt han havde 'passet' på hende.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeOns Okt 30, 2013 8:59 am

Enricos
Han håbede virkeligt ikke at han ville blive straffet på nogen måde for at have gjort det rigtige, men han var ikke 'bange' for det som sådan, for han fortrød det på ingen måde. Og hvis hun en dag skulle have brug for at han gjorde det igen, så ville han ikke holde sig tilbage. ''Det tror jeg heller ikke.. Men man ved aldrig.. Men det er også lige meget, det skal meldes'' slog han først med tryk på 'skal'. Han åbnede forsigtigt døren og trådte ud på trappeopgangen, hvor han gik lynet sin jakke op. ''Hvor langt er der til politistationen? Kan vi gå derhen eller skal vi med bussen.. Eller..'' spurgte han, da han var helt på herrens mark i London. Det hele var så stort og han tvivlede på om han nogensinde ville lære at finde rundt xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeOns Okt 30, 2013 9:15 am

Hazel

Hun ville til enhver tid være på hans side i denne sag og hun havde tænkt sig at inviterer ham på middag efterfølgende, da hun følte at hun på en eller anden måde stod i 'gæld' til ham og trængte til at gøre noget for ham, nu hvor han havde været der for hende, men det måtte hun gøre senere ligenu havde hun andet at tænke på. "Vi skal lige gennem parken, så ligger der en" Sagde hun med et lille smil, da det faktisk var virkeligt tæt på ham. Igen tog hun sig i at betragte ham skjult. Hun fik låst sin dør og gik ud på gaden og begyndte at gå hen af gaden. "Hvis jeg skal være ærlig, så håber jeg virkelig du fik ramt ham godt og grundigt. Han..skal ikke kunne gentage det nummer der".
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitimeOns Okt 30, 2013 9:33 am

Enricos
Han kunne faktisk ikke engang huske hvad han havde gjort ved fyren, da det havde været adrenalinen i kroppen som havde styret ham fuldstændigt på det tidspunkt. Faktisk havde han ikke haft sådan en følelse før og det skræmte ham egentligt lidt, at han til enhver til ville kunne gøre det igen. ''Det fik ham i hvertfald hurtigt væk'' smilede han skævt, mens han fulgte med hende ind i parken. Det var ret underligt at London havde sådan en stor park tradition. Rundt omkring sad der en masse familier og spiste morgenmad fra de små opsatte stande med mad. Det var endda ret tidligt. ''En eller anden dag må du tage mig tilbage til den her park.. Her er.. Sindssygt hyggeligt'' smilede han svagt og tog sig selv i at stoppe en smule op for at kigge rundt. Der var så meget han manglede at se og selvom han skulle være i London i et godt stykke tid, så virkede tiden alligevel knap.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 11 I_icon_minitime

Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 11 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: