VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Nick & Anton - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeTors Okt 24, 2013 7:52 am

Hazel

Hun havde virkelig svært ved at stå på sine ben da hun havde været blevet så forskrækket og faldt derfor lidt 'sammen' i hans favn, da han trak hende ind i et kram. Hun lagde uden videre sine arme om ham og knugede ham hårdt ind til sig i et lille stykke tid, inden hun trådte et skridt tilbage og betragtede han, dog holdt hun stadig fast i ham da hun virkelig var blevet bange. "Jeg..der er ikke sket noget" Sagde hun, da hun ikke rigtigt kunne sige hun var okay. Der var intet sket hende, men hun havde altid været vant til at gå alene på gaderne og efter tingene med Lee, var hun virkelig sart med sådan nogle oplevelser. "Du..reddet mig" Småstammede hun.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeTors Okt 24, 2013 7:57 am

Enricos
Han var virkeligt chokeret på hendes vegne, men bestemt også på sine egne, da han kom fra en stille og rolig landsby, hvor han slet ikke var vant til den slags kriminalitet som var i storbyer. Det var lidt af et chok at det var et af de første ting man oplevede i det nye land man var kommet til. Han knugede hende tættere ind til sig, da han kunne mærke at hun virkede ret svag i det, men det var også klart. ''Sådan et svin'' kom det fra ham med sammenbidte tænder, mens han kort kiggede hen mod gydens ende, hvor han lige kunne se manden forsvinde væk og ud på den åbne gade. Han vendte fokusset tilbage mod hende og kiggede hende dybt i øjnene. ''Er du helt helt sikker på at han ikke gjorde dig noget? Tog han noget?'' spurgte han og nikkede kort ned mod hendes taske. Han var ikke 'stolt' over at have reddet hende, i hans hoved var det sådan enhver ville have reageret.
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeTors Okt 24, 2013 8:18 am

Hazel

Hun havde slet ikke nået at tænke over sin taske eller ting overhovedet, d ahun mere havde forsøgt at passe på sig selv. Hun trak vejret hurtigt og kiggede kort ned i sin taske og blev en smule lettet, da hun opdaget at intet var taget fra hende. "Han nåede ikke at tage noget, men hvis ikke du havde været her" Sagde hun og bed sig i læben, da hun slet ikke kunne forstille sig hvor det ville ende henne. Hun havde godt lagt mærke til, at han havde haft en smule fat ham, men præcist hvad der var sket, havde hun ikke lagt mærke til. "Jeg er virkelig..rystet, men jeg er okay" Sagde hun og mærkede hvordan hun langsomt fik mere styre i sine ben.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeTors Okt 24, 2013 8:41 am

Enricos
Han mærkede hvordan hans hjerte slog og adrenalinen kørte rundt i kroppen på ham. Hun måtte virkeligt have det frygteligt lige nu og hun skulle bestemt ikke være alene i aften. Han nikkede kort til hendes svar og han priste sig lykkelig over, at han ikke var ventet med at tage hjemme fra - Hvem vidste så, hvad der kunne have sket? ''Bor du langt herfra?'' spurgte han stille, da det mindste han kunne gøre var at følge hende hjem og måske være hos hende, hvis det var det hun ønskede. Han tog sig selv i stadigt have hende knuget ind til sig og bed sig lidt i læben, da det måske var en smule uhøfligt, men det var han ligeglad med lige nu. ''Jeg.. Skal nok følge dig afsted når du er..Klar.. Du skal ikke være alene i aften, okay?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeFre Okt 25, 2013 6:14 am

Hazel

Hun var nok lidt fraværende og i sin egen verden, men alligevel hørte hun alt hvad han sagde. Et lille smil kom frem på hendes læber, da han sagde at hun ikke skulle være alene, det var lidt rart at han forstod hvilket chok det havde været og at han bare var der for hende, selvom de ikke rigtigt kendte hinanden. "Jeg bor lige i nærheden, men..jeg skulle hente aftensmad.." Sagde hun og bed sig i læben, da et helt almindeligt indkøb kunne ende på denne måde. Hun vidste heller ikke om han havde spist og hun følte det en smule forkert, at inviterer ham med hjem også intet have i huset at tilbyde ham. "Måske..skal vi lige tage noget mad med hjem først"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeFre Okt 25, 2013 6:49 am

Enricos
Selvom han var taget hjemmefra for at få noget mad, så havde han lidt mistet appetitten nu og han kunne ikke rigtigt forstå, hvordan hun kunne tænke på mad ligenu. Men selvfølgelig havde det noget at gøre med at hun sikkert syntes at det var uhøfligt at han kom hjem til hende, hvor der var helt tomt. ''Vi kan.. Måske bestille? Jeg har ikke helt tjek på hvordan man gør det her, men.. Det kan jeg så lære af dig'' sagde han stille, da han følte sig som en 'idiot' over at han ikke kunne finde ud af bestille mad og forkæle hende lidt på den måde. Han kunne bare ikke forestille sig, at hun havde lyst til at gå igennem et supermarked ligenu. ''Jeg synes måske bare at vi skulle komme hjem.. Og tage maden derfra, det vigtigste er at du får lidt ro nu..''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeFre Okt 25, 2013 7:03 am

Hazel

Hun nikkede let, da hun faktisk gerne ville hjem og lidt væk fra åben gade og fremmed mennesker lige nu. "Jeg er slet ikke sulten, men..jeg har bare ikke været hjemme de sidste par dage, så jeg har absolut ingen i huset og derfor intet jeg kan tilbyde det. Det ret pinligt" Sagde hun ret hurtigt og 'væltet' nærmest over ordene, da hun virelig var forvirret over hvad der lige var sket, men hun følte heller ikke hun kunne tage ham med hjem og intet kunne tilbyde ham. "Så..kom" Sagde hun og nikkede hen af vejen. "Jeg bor to blokke længere henne" Sagde hun og peget. Det var virkelig rart, at han var så forstående overfor situationen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeFre Okt 25, 2013 7:18 am

Enricos
Han begyndte at gå med hende ned af vejen. Faktisk havde han det stadigt underligt i maven, det var som om at den adrenalin som pumpede rundt bare ikke ville gå væk. Han tog sig selv i at kigge vurderende på menneskene omkring dem, da de atter kom ud på åben gade igen for at se om han kunne genkende personen, men han havde ikke set ansigtet. ''Kunne.. Du se hvem det var?'' spurgte han stille, da hun måske ville kunne beskrive det til politiet så. Han gættede i hvertfald ikke på, at der var nogle kameraer opsat i en fuldstændig tom gyde, så det ville måske være svært at lave en politianmeldelse på det, men det var bare sygt at tænke på at sådan en stodder kunne befinde sig på åben gade lige nu.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeFre Okt 25, 2013 7:38 am

Hazel

Hun rystede på hovedet. "jeg så slet ingenting. Han kom bagfra" Sagde hun og tænkte slet ikke over, at det kunne lyde forkert. "Jeg har aldrig oplevet noget ligende. Jeg vidste godt, at der skete sådan noget heromkring, men at opleve det så tæt på" Sagde hun og gik en smule i stå, da hendes tanker hele tiden kredset om hvad der havde været sket hvis han ikke havde været der. Fremover ville hun virkelig også være usikker på, at gå alene på gaden. "Jeg..kommer aldrig til at kunne gå her igen" Sagde hun stille og bed sig i læben, da hun ikke forstod hvordan man kunne ødelægge tingene sådan for andre mennesker.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeFre Okt 25, 2013 7:44 am

Enricos
At overfalde andre på den ene eller anden måde lå så langt fra ham. Der hvor han kom fra, der skulle man ikke se sig over skulderen, selvom klokken var over ti om aftenen, så at se Hazel blive overfaldet var virkeligt en virkelighedsvækker. ''Jeg tror ikke at man skal gå alene i London efter mørkets frembrud..'' sagde han stille og lod kort blikket køre hen mod hende. Han havde virkeligt lyst til at trække hende ind til sig og fortælle hende at hun ikke skulle være nervøs, men det var måske en løgn og han følte ikke, at han kendte hende nok til den slags nærkontakt - og mon ikke hun havde haft nok 'nærkontakt' for en aften i dag? ''Men.. Det er også kun en svag mand, som udser en kvinde som sit bytte.. Hold kæft hvor er jeg dog glad for at jeg var der lige i det øjeblikket.. Jeg kan slet ikke tænke på hvad.. der kunne have sket''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeFre Okt 25, 2013 7:54 am

Hazel

Hun mærkede hvordan at hendes 'forsvar' begyndte at dukke mere og mere op da hun begyndte at tænke på nogle totalt uvæsentligt ting. Hun følte sig pinligt berørt over, at hun intet havde at tilbyde ham og hun gik endda kort og overvejet om hun havde ryddet op i sin lejlighed. Et eller andet sted prøvede hun vel at tænke på mere almindelige ting, da hun var sikker på at hun ville være endt på hospitalet eller skadestuen hvis ikke han havde været der. "Han skulle sikkert bare have til sit næste fix" Fnøs hun svagt, da det var lidt vildt at sådan en oplevelse kunne ske for så lidt. Hun stoppede op foran sin dør, da de endelig kom til hendes lejlighed. Hun fik låst døren op og trådte indenfor.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeLør Okt 26, 2013 2:40 am

Enricos
Han tog sig selv i at holde en smule øje med hende, selvom han vidste at hun nu var i sikkerhed. Men det var nemt nok at se, at hun var virkeligt påvirket af hvad der lige var sket. ''Muligvis.. Men det gør det ikke bedre'' sagde han stille, mens han fulgte med hende op til hendes lejlighed. Selvom han knapt kendte hende, så kunne han godt 'se' at det var hende, som boede der. Der var pænt og ordentlig, lidt ligesom hende. Hun var jo selv pæn og ordentlig. Han vippede sine sko af i entreen og stillede den ved siden af stativet med hendes egne sko, inden han kiggede lidt hen på hende. ''Har du overvejet at.. Politianmelde det?'' spurgte han stille, da han syntes at det var det værd. Måske var der opsat kameraer tæt på? Man vidste jo aldrig.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeLør Okt 26, 2013 6:02 am

Hazel

Hun var ikke rigtigt kommet videre i sine overvejelser omkring hvad der skulle ske, hun havde bare mest fokuseret på at komme hjem. Hun havde haft lidt behov for at ro og kendte omgivelser omkring sig. "Jeg har tænkt mig at anmelde det, uanset bare så de får fokus på det område og får sat mere lys op" Mumlede hun lidt dumt. Men der havde været virkelig mørkt og skummelt, så det var nok et meget oplagt sted til sådan nogle ting. "Jeg..så ham ikke, du nåede heller ikke at se noget?" Spurgte hun stille, da hun følte at det ville blive en smule svært at anmelde en mand man ikke havde set, men han skulle ikke slippe kun på grund af det.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeLør Okt 26, 2013 7:45 am

Enricos
Han syntes i hvertfald at det var forkert at lade det ligge. Hvis det kunne redde andre fra at blive overfaldet i det område eller endnu mere, måske på en eller anden mirakuløs måde finde frem til vedkommende, så var det virkeligt det værd.  Han rystede lidt på hovedet, da han sådan set kun havde set ryggen på manden hele tiden. ''Desværre ikke.. Men Hazel, sæt dig nu ind i stuen og.. Så laver jeg dig en kop te?'' sagde han og bed sig lidt i læben, da det måske var lidt generaliserende at gå og tro at alle englændere drak te xD Og selvom han var gæst i hendes hjem, så ville han hellere behandle hende som 'gæsten' så hun kunne slappe lidt af. ''Forresten, har du nogle du kan.. Ringe til? Eller vil du have at jeg bliver?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeLør Okt 26, 2013 8:02 am

Hazel

Hun vidste faktisk ikke helt hvem hun kunne ringe til. Jake var nok ikke lige i humør til at snakke nu, Nick var ikke hjemme, Electra havde hun ikke hørt fra de sidste par dage og hendes forældre var på noget ferie. "..Jeg har ikke lige nogle, så hvis du vil blive ville det være rart" Sagde hun og bed sig i læben, da det var ret specielt at have en fremmed fyr til at overnatte, men hun ville virkelig ikke bryde sig om at være alene. "Det er virkelig pænt af dig, tak" Sagde hun og vendte sit blik mod ham. Det virket som om, at det faldt meget naturligt til ham at hjælpe hende, men uanset hvad så kunne hun godt vise at hun satte pris på hans hjælp.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeLør Okt 26, 2013 8:12 am

Enricos
Han havde faktisk glemt alt om at være 'charmerende' og flirtende som han altid var omkring piger, for ligenu havde hun brug for en at støtte sig op af. Han havde altid lært at behandle kvinder med respekt og det agtede han stadigt at gøre og ligenu var det ved at være så hjælpsom og stabil som muligt. Han forsvandt ud i hendes køkken og fik sat noget vand over på kedlen, mens han dækkede op i stuen med kopper, sukkerskål osv. Da vandet var kogt, gik han ind i stuen med den, hældte op og satte to tebreve ned i vandet. Forsigtigt satte han nu ned i hendes sofa og betragtede hende kort, for at se om alt var som det skulle være. ''Det lyder måske lidt.. Krænkende, men.. Hvad mener du med at du ikke har.. Nogle?'' spurgte han stille, da han studsede en smule over det. Hun virkede ellers som en sød og 'populær' pige i øjnene.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeLør Okt 26, 2013 8:37 am

Hazel

Hun gik ind i stuen og satte sig ned og smilede let, da han begyndte at dække op. Hun synes altid det var hygge med varm te og sidde og snakke sammen. "Jeg har selvfølgelig nogle. Mine forældre ville gå totalt i panik hvis jeg ringet til dem, det samme ville Electra. Men Electra har snart sin fest, mine forældre er på ferie og min bedste ven han..bor ikke i byen mere. Så..hvis du ikke har noget imod det ser jeg helst du bliver, fordi du allerede ved hvad der skete. Jeg er okay, så jeg synes ikke jeg skal bekymre andre ligenu" Sagde hun stille. Hun vidste at både Electra og hendes forældre ville flippe helt ud, over det som tidligere var sket med LEe os.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeLør Okt 26, 2013 9:01 am

Enricos
Hun lod sine hænder lune sig en smule på koppen, mens han fortsat kiggede hen på hende. Det havde selvfølgelig været mere rart for hende, at hun havde haft nogle hun kendte virkeligt godt ved sig lige nu, for han var jo i bund og grund bare en fremmed fyr for hende. Men han ville virkeligt gøre sit bedste for at hun kunne stole på ham. ''Det forstår jeg også godt.. Men du er nødt til at dele det med.. Andre.. At holde sådan noget skjult er ikke godt'' sagde han og rystede let på hovedet for at pointere det. Han smilte kort til hende efter lidt tid, inden han nikkede hen mod hendes te. ''Drik din te.. Jeg har hørt at det er jeres drugs her.. Men der er nu intet der dulmer nerverne bedre end en flaske vodka'' sagde han, igen med et kort smil, da han ikke helt vidste om tiden var rigtig til at lave jokes?
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeLør Okt 26, 2013 9:45 am

Hazel

Hun vidste at hun måtte dele det med nogen og det havde hun bestemt også tænkt sig. Men ligenu var hun så meget oppe at køre at hun tvivlet på, at hun overhovedet var i stand til at fortælle hvad der var sket. Hun var lidt bange for at for bagslag fra dengang med Lee også, da minderne pludselig kom frem og overmandet hende en smule. Men hun skulle bare lige selv falde til ro først. "Mmh, sådan har de fleste det her. Men vi har altså også nogle virkelig hyggelige teforretninger" Sagde hun med et lille smil, men der var nu heller intet bedre end hygge med varm te. Hun hældte en kop op. "Er du russer eller sådan noget?" Drillede hun, da russere tit var kendte for at være glade for vodka xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeSøn Okt 27, 2013 3:55 am

Enricos
Han vidste godt at en kop te ikke kunne råde bod på dét, som var sket i dag, men han var sikker på at det hjalp lidt at blive puslet om og sørget for. ''Jeg har aldrig været i en.. Men mon ikke at jeg finder en på min vej snart? Det ville selvfølgelig være nemmere hvis jeg vidste hvor de var..'' mumlede han. Der var nok en lille hentydning deri, for hvis hun ville se ham igen kunne hun jo meget passende invitere ham med til en shop xD Han begyndte at grine lidt af hendes ord, mens han svagt rystede på hovedet. ''Synes du at jeg ligner en bleg russer måske?'' spurgte han og skævede lidt ned af sine arme. Han var stadigt solbrun, da han kom direkte fra Grækenland jo, men han ville selvfølgelig aldrig blive helt bleg. Han tog sig selv i at spænde en smule i musklerne, da han lige skulle vise sig fra sin bedste - græske- side. Ingen skulle kalde ham russer xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeSøn Okt 27, 2013 9:28 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at smile da det nok ikke var så skide pænt at kalde ham for en russer, men i hendes verden hørte vodka altså sammen med en russer. "Du har måske lidt russer over dig" Sagde hun bare for at provokere en smule, inden hun igen begyndte at grine, da han nok var lidt ondt. "Eller skal vi bare blive enige om, at du kan drikke vodka som en russer?" Mumlede hun, da det nok var lidt sødere. "Men der ligger en her i nærheden, jeg skal nok tage dig med på en kæmpe shopping tur af te" Sagde hun med et lille smil, da det faktisk kunne være hyggeligt, sådan noget te duftede også godt.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeSøn Okt 27, 2013 9:32 am

Enricos
Han hævede brynet en smule, da han næsten blev fornærmet over at blive kaldt en russer xD Han var ret 'latino' at se på og det var jo et turn on for mange piger. Især de britiske. De drak i hvert fald tit i hegnet i Grækenland og han havde virkeligt ikke et nummer på hvor mange fulde britiske piger der havde lagt an på ham de sidste par år. ''Jeg er en adonis.. Og du vil være stolt af at handle te med mig'' smilede han drillende, selvom den kommentar nok var lidt selvfed xD Den var egentligt ironisk, men han kunne ikke lade være med at mene det en smule. Han var ret glad for sit udseende og kunne bruge timer på at 'smuksere' sig. Han var virkeligt forfængelig, men omvendt skulle han også forsøge sig med at leve af den krop. ''Men hvis vi kan finde en dag, så er jeg frisk på at handle te'' smilede han skævt og tog forsigtigt en tår af sin egen kop.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeSøn Okt 27, 2013 10:09 am

Hazel

Hun håbet ikke at han tog det alt for personligt, da det selvfølgelig kun var ment i sjov. Men det virket også til at han havde selvtilliden i orden og derfor kunne han kunne tåle at hun var en smule ond ved ham, for i virkeligheden synes hun jo at han var virkelig køn. Hun tog sin kop te og varmede sine hænder en smule på koppen. "Du skal nok blive træt af te mens du er her" Sagde hun med et lille smil, da hun tit havde hørt det fra andre. "Men jeg tænkte at vi måske kunne gøre det en eftermiddag" Sagde hun og begyndte allerede nu at se en smule frem til det, da hun elskede sådan noget.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeSøn Okt 27, 2013 10:29 am

Enricos
Han fornemmede lidt, at det hjalp lidt at distrahere hende ved at snakke om noget andet end aftens hændelse, så det ville han blot forsætte med og hvis hun gerne ville snakke om det, så kunne hun jo altid selv bringe det på banen. ''Jeg er egentligt ikke den store fan af varme drikke.. Men jeg elsker at gå og dufte til sådan noget frisk noget.. Og hvis jeg skal vælge, så er te min favoritdrik når det kommer til det varme'' sagde han og nikkede kort ned mod den te, som han var ved at drikke. ''Men synes du virkeligt at jeg er en kedelig bleg russer? Jeg skulle jo gerne ligne en græsk gud, synes du ikke at jeg ligner det?'' spurgte han med et drillende blik i øjnene, da han lige ville teste om hun egentligt kunne lide hans udseende eller om han ikke var hendes type.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitimeMan Okt 28, 2013 9:34 am

Hazel

Hun smilede let da hun også bedst kunne lide te. Kaffe var hyggeligt engang i mellem, men hun blev hurtigt træt af det. Hun kunneikke lade være med at grine, da han spurgte ind til om hun virkelig mente at han mindet om en russer. "En gud ligefrem?" Sagde hun og bed sig i læben, da hun ikke vidste om hun tænkte specielt meget mere positivt om en græsk gud xD "Man kan ikke ligefrem sige du er bleg, men en gud ligefrem?" Sagde hun og prøvede at se helt forbøffet ud, da han helst ikke skulle tro at hun synes at han var for køn. "Men hvis det gør dig tilfreds, så kan vi godt sige du er en græsk gud" Grinede hun.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 10 I_icon_minitime

Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 10 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: