VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 9:12 am

Hazel

Hun gik ud i sit køkken og hentede en cola og gik ind i stuen igen. "Narh, det går forhåbentligt et par år" Sagde hun, inden hun bed sig i læben da det var helt underligt at omtale Jake som om, at de også ville være sammen om et par år. Hun havde vidst, at det de havde sammen var seriøst men hun var ikke vant til at et andet menneske var en del af hendes liv på den måde. "Han..fortalte ikke noget omkring til mig, at du kom hjem. Altså han løj om dagene" Sagde hun stille og gik ind og satte colaen foran ham. "Du kender ham godt, jeg..ved bare ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Altså..der har været meget rod, men..ja" safde hun stille. Det var nok forkert at spørge ham til råds.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 9:26 am

Nick
Han satte sig forsigtigt ned i sofaen og betragtede hende lidt i smug, mens hun gik ud og hentede en cola til ham. ''Tak'' sagde han stille, mens han lyttede videre. Han brød sig faktisk ikke om at skulle snakke så meget om Jake, men han vidste at hvis han skulle have et eller andet forhold til Hazel, så måtte han vise sig fra den bedste side og være den ven og støtte som hun fortjente. ''Jake er meget.. Sådan at han beskytter sine egne følelser. Når han bliver ked af det.. Så.. Bliver han virkeligt ked af det og han tage nogle ret dumme beslutninger, men.. Ja, det ved du jo nok i forvejen.. Jeg skal nok forklare ham, at jeg ikke er en trussel.. Jeg har ikke tænkt mig at skabe flere problemer for hverken dig eller Jake for den sags skyld.. Det er.. for dumt..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 9:43 am

Hazel

Hun havde det en smule svært med at snakke om sådan nogle ting med Nick, men hun følte lidt at han burde vide hvad der forgik. Men hun havde også brug for at vide, om det var ondt ment fra Jakes side eller om han havde løjet for at beskytte sig lidt. Selvfølgelig var den ene ting ikke bedre end den anden, men folk havde forskellige måder at reagere på når de blev kede af det. "Det heller ikke det som det skal handle om i dag, til gengæld vil jeg gerne høre om hvordan du har det? Har du mulighed for at komme mere hjem fremover eller?" Spurgte hun nysgerrigt og betragtede ham en smule skjult.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 12:26 pm

Nick
Selvom at man ikke kunne ændre personlighed på få uger, så havde de værktøjer han havde fået virkeligt hjulpet ham og han kunne allerede mærke, at han var mere fornuftig og nede på jorden en før. Han var 'sig selv' igen, han var ikke påvirket af en eller anden rus, som gik ind og forstyrrede ham længere. ''Du kan sagtens snakke om Jake. Jeg kender ham vist bedre end nogen anden, så.. Ja.. Hvis du vil vide noget, så det ikke noget problem.. Men når det kommer til mig, så går det meget.. Meget bedre. Mit program slutter snart og de mener også, at jeg har brug for at være sammen med min familie mere nu, så jeg tror at jeg kommer til at få lidt mere frirum fremover. Selvom det lyder lidt.. Grotesk, så kommer jeg faktisk til at savne det en smule. Jeg har lært nogle mennesker at kende derinde, som jeg kommer til at savne.. Men ja..du er jo velkommen til at kigge forbi .. Hvis.. Du har tid nu'' sagde han med et kort smil, da hun nok prioriterede mere anderledes nu hvor hun var i et seriøst forhold. Det gik ham faktisk lidt på, at det irriterede ham så meget at Jake havde 'vundet', men selvom de to var venner, så havde de nok altid konkurreret lidt. Lige fra skolen, til musik og nu også piger. Det var barnligt, det vidste han, men fyre stoppede aldrig med at konkurrere. Han tog forsigtigt en tår af sin cola og betragtede hende kort med et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 02, 2013 7:14 am

Hazel

Hun kunne godt forstille sig at man fik et ret specielt forhold til de personer som var sådan et sted. På en eller anden måde måtte han have følt sig meget alene og at der pludselig var nogen som havde gået igennem det samme som ham selv, måtte være ret specielt, desuden var det også nogle mennesker som han gik op af hverdag, så man kunne ikke undgå at knytte sig på en eller anden måde. "Selvfølgelig har jeg tid til at komme forbi. Men Nick vil også rigtigt gerne se dig snart" Sagde hun og betragtede ham kort, da hu altid havde synes at han var virkelig pæn. Hun åbnet sin egen cola og brummede let. "Jeg er virkelig glad for, at du har fået det bedre Nick" sagde hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 02, 2013 8:08 am

Nick
Han rykkede en smule usikkert på sig, da hun fortalte at Jake ville møde ham også. Selvfølgelig ville han gerne se ham også, men tanken om at skulle kigge på ham velvidende om at han var sammen med Hazel, satte ham alligevel i en underlig situation. At de skulle ende med at falde for den samme pige havde han aldrig drømt om, da de piger de normalt fandt spændende var ret forskellige. ''Jeg er også glad for at.. Jeg er her i dag'' sagde han stille og ignorerede bevidst at kommentere noget om Jake. ''Jeg tror at jeg ville være endt.. Et eller andet sygt sted henne, hvis der ikke var blevet sat en stopper for det. Jeg var jo.. næsten farlig for mine omgivelser til sidst.. Jeg.. Slog jo dig.. Jeg kan næsten ikke engang.. Huske det''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 02, 2013 8:56 am

Hazel

Hun kunne tydeligt huske den dag at han havde slået hende og alt den forvirring som havde været omkring tingene dengang. "Jeg ved heller ikke hvor du havde været i dag, jeg kunne slet ikke kende dig den aften" Sagde hun og skævede kort til ham. Et eller andet sted, så havde hun det stadigvæk dårligt med at hun havde ringet og sladret til hans far dengang, men på samme tid vidste hun også at han på ingen måde bar nag over det og vidste, at hun havde gjort det i en god hensigt. "Du ender med at blive helt små kedelig" Sagde hun drillende og puffede blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 02, 2013 9:03 am

Nick
Han vidste at han ville komme til at savne nogle ting når det kom til stoffer. For hun havde ret - han følte sig ret ordinær uden dem. Det var meget nemmere at lave noget 'sjovt' når man var påvirket og dét ville han savne. Men han ville ikke savne ikke at kontrollere sig selv. Eller betegne sig selv som en misbruger. ''Det kommer ikke til at ske igen.. Aldrig.. Det kan jeg sgu ikke tillade mig selv'' sagde han stille, mens han fiskede en pakke smøger op af lommen. Nogle laster havde han stadigt, man kunne jo ikke fratage ham alle hans goder xD ''Er det i orden at jeg går ud på altanen og tager en smøg? Af en eller anden grund bliver Simona helt befippet over at lugte røg derhjemme. Altså hun er da selv ryger og ligepludseligt er hun helsefreak.. Kvinder'' sagde han ironisk med et svagt smil, inden han rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 5:42 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at smile, da han stadigvæk røg og spurgte om han måtte gå ud på altanen. "Selvfølgelig, jeg kunne også godt bruge lidt luft" Sagde hun med et lille smil. det havde været ret 'hårdt' at skulle fortælle om hende og Jake og derfor ville det være rart lige at komme udenfor. "Vi snakket om, at lave noget sjovt når du kom ud. Jeg ved ikke..om du har interesse for at Jake kommer med til noget, men ellers må vi altså finde noget" Sagde hun med et lille smil. Hun havde lidt behov for at give ham noget 'positivt' at komme ud til og nogle ting som han ville kunne se frem til.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 7:20 am

Nick
Han fandt sin lighter i sin anden lomme, inden han gik ud på altanen. Tavst lyttede han til hendes ord, mens han fik tændt smøgen og sukkede lydløst, da hun nævnte Jake. Selvfølgelig ville han gerne lave noget sammen med dem begge to, men ærlig talt så foretrak han at have dem hver for sig, for det var hårdt at skulle kigge på, især i starten. Selvfølgelig ville det blive lettere med tiden, men han var nødt til at komme sig over sit crush på Hazel først. Dog sagde han intet til hende og tog istedet et ordentligt sug på smøgen, da det virkeligt var skønt at kunne 'fokusere' på noget andet i de 3 sekunder som suget tog. ''Hvad mener du? Sådan en trekant?'' spurgte han drillende, selvfølgelig for sjov. Men han vidste ikke hvad de havde planlagt jo xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 8:32 am

Hazel

Hun gav ham et 'hårdt' daf da han forslog en trekant. "Jeg tænkte nu mere på at dig og Jake skulle lave Eileftårnet på mig" Sagde hun og så helt seriøst på ham, inden hun begyndte at grine. "Ej, det siger jeg Nick, sådan noget kommer aldrig til at ske" Sagde hun og så kort på ham med et fast blik, da det var lidt vigtigt at hun forstod at det blot havde været for sjov og hun ikke kunne finde på sådan noget. "Jeg tænkte vi kunne holde noget fest, måske nede i parken. invitere vores venner også holde noget grillfest. Jeg..vil gerne have at du har noget specielt at komme ud til" Sagde hun og skævede en smule usikkert til ham.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 9:01 am

Nick
Han løftede brynet lidt, da hun sagde at hun ville have dem til at lave Eiffeltårnet. Selvom han var frisk på lidt af hvert, så ville han aldrig nogensinde have en trekant eller noget der mindede om det med en anden mand xD To piger ville være noget andet, så ville han selvfølgelig være frisk. Svagt smilede han, da hendes forslag nu var en sød idé. Selvom han ville hade at se på hende og Jake en hel aften, så ville en fed velkomstfest nu opveje det - Desuden kunne han ligeså godt vænne sig til at se dem sammen. ''Det ville være ret lækkert.. Jeg inviterer nok Angela med også.. Hun har brug for lidt positivt også'' sagde han med et skævt smil. Hazel havde jo kort set Angela og selvom der ikke var noget imellem dem, så var de blevet ret tætte veninder, for de havde så mange ens problemer og kunne hjælpe med ting, som andre ikke helt kunne sætte sig ind i.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 9:12 am

Hazel

Hun nikkede let da han sagde at han ville inviterer Angela med til festen. "Altså..der er ingen fest lige nu. Det var kun et forslag" Sagde hun hurtigt, da han ikke allerede nu skulle tro at der var en kæmpe fest når han kom ud. "Men hvis det er noget du vil og har lyst til, så synes jeg vi skal få det arrangeret. Også inviterer vi alle vi kan komme i tanke om" Smilede hun, da det faktisk ville være skide hyggeligt. Plus hun håbet, at han på den måde ville falde tilbage i nogle bedre rammer, men han virket fast besluttet på at han heller ikke ville falde tilbage. "Hvornår skal du afsted? Fordi jeg har stadig en natkjole hvis det er" Drillede hun.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 03, 2013 10:03 am

Nick
Han nikkede let, da han godt havde regnet ud at der ikke var arrangeret noget endnu. Men hvis det var muligt og hun 'gad' at stå for det, så ville det være virkeligt pænt af hende med tanke på hvad han havde gjort imod hende. ''Det behøves ikke at være noget stort og prangende. Altså min far har en stor have og kan måske opstille et telt med varme.. Også har han en masse fede grille. Så kan vi måske lave en barbeque, men du må nok hellere snakke med min far om det'' svarede han, da han ikke vidste hvor meget han selv kunne være med til at planlægge en fest. Han skulle følge et fast program stadigt og der indgik festplanlægning ikke. Han begyndte at grine lidt, da hun snakkede om natkjolen. ''Indrøm at det tændte dig lidt.. Men.. Jeg skal hjem om 2 timer.. Eller der kommer min fars kone og henter mig..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 7:02 am

Hazel

Hun nikkede let, da sådan en have fest med en masse grill virkelig ville være hyggeligt. Hun var sikker på, at Charlie nok også kendte nogle mennesker som ville være med til at hjælpe med festen, da de nok også havde haft Nick tæt inde på livet. Hun ville også gerne vise, at Nick kunne stole på hende og at han var en af hendes virkelig gode venner. "Jeg inviterer dem som gider" Sagde hun med et lille smil. "Selvfølgelig, jeg tænder vildt meget på mænd i dametøj" Sagde hun og kunne ikke lade være med at smile. "Jeg håber, at du snart kommer og besøger mig igen så. Der er virkelig trist ikke at have dig i nærheden" Brummede hun og vendte lidt usikkert blikket væk.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 7:28 am

Nick
Selvom han var glad for sin behandling, så måtte han indrømme at han savnede sin frihed lidt. Selvfølgelig var der ingen som kunne tvinge ham til at blive i behandlingen, men omvendt ville han være virkelig dum hvis han stoppede før tid. ''Men hvis du har lyst, så.. Kunne du jo tage med mig hjem. Altså min far og Simona er der og de er mine kontaktpersoner.. Der er ingen der siger, at jeg ikke må have venner på besøg'' sagde han med et skævt smil, da han ikke rigtigt var klar til at skulle sige farvel inden for to timer. Der var masser af andre mennesker, han skulle nå at se, men Hazel prioriterede han alligevel så højt at han ville bruge så meget tid med hende som muligt. ''Og hvis du tager en natkjole med, så kan du se den på mig igen'' drillede han.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 8:09 am

Hazel

Hun kunne ikke lade være med at grine, da han lidt hentydet til at han var villig til at hoppe i en natkjole igen, for at bruge sin tid sammen med hende, men hun sagde dog intet da hun heller ikke ønsket at skulle væk fra ham endnu. "Jeg pakker lige hurtigt" Sagde hun bare med at lille smil, da hun gerne ville med ham. Det ville ikke være så meget, at de ville kunne ses fremover og hun elskede hans selskab. Hun rejste sig op og gik ind i sit soveværelse, hvor hun begyndte at pakke en smule. Hun vidste dog godt, at hun nok ikke skulle sove der, men man kunne altid bruge lidt make-up, penge og sådan xD
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 8:23 am

Nick
Han var sikker på, at Simona ville blive glad for at 'slippe' for at babysitte ham resten af dagen. Desuden var Hazel også en meget lækre babysitter, men det skulle han nok ikke fortælle hende xD Selvom det måske var upassende bare at 'vade' ind i hendes soveværelse, mens hun stod og pakkede og 'rodede' sin ting igennem, gik han alligevel bare ind og lænede sig forsigtigt med ryggen først mod dørkammen. ''Er du sikker på, at Jake har det fint med at vi ses forresten?'' spurgte han, mens han helt uden at ligge skjul på det begyndte at betragte hende. Han kendte Jake så godt, at han godt vidste, at han havde et problem med at styre sin jalousi nogle gange og selvom at han aldrig ville blive fan af Jake og Hazel som par, så ville han aldrig nogensinde såre dem mere. Det var slut.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 8:54 am

Hazel

Hun trak let på skulderne. "Han..sagde jo at du ikke var hjemme i går. Altså du kom hjem senere end du gjorde. Så da du ringet blev jeg ret chokeret. Så..helt ærlig så tror jeg ikke at han er 100% tilfreds med at vi ses" Sagde hun oprigtigt da hun ikke ville lyve eller holde noget for nogle af dem hemmeligt mere. "Men han har intet at være bange for. Indtil videre har vi ikke snakket om noget, som han ikke kunne være en del af og det kommer vi heller ikke ti" Sagde hun 'bestemt'. Hun fik pakket lidt småting ned i sin taske inklusiv 'hans' natkjole. Det havde sikkert bare været for sjovt, men nu blev han taget på sit ord. "Så det måske ved at være på tide, at jeg også skal prøve dit tøj"
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 8:59 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da han fandt ud af, at Jake havde løjet omkring hans tilbagekomst. Det måtte betyde, at Jake frygtede ham, men det måtte han så forklare ham, at det havde han ingen grund til. Han havde allerede forvoldt mange problemer både for Jake og Hazel og han havde ikke længere lyst til at være en byrde for sine venner længere. ''Jeg håber at jeg får snakket med ham imorgen.. Han skal vide, at han ikke behøves at lyve om sådan nogle ting'' sagde han stille, mens han fortsat betragtede hende. Hun var virkelig køn og Jake vidste overhovedet ikke hvor heldig han var. Faktisk havde han det lidt dårligt over at tage hende med hjem, for sidste gang de sås dér, der havde han slået hende og det var sikkert det første hun ville tænke på når hun så huset igen. Dog sagde han intet om det. ''Du få mine hængerøvsbukser fra da jeg var 14'' smilede han drillende. Han var jo en ret spinkel fyr og dengang havde han jo været virkelig tynd, så mon ikke hun ville kunne passe dem og ligne en ægte gangsterbitch xD
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 7:03 pm

Hazel

Hun vidste at Jakes 'problemer' aldrig ville holde op, hvis han ikke fik snakket ordentligt med Nick omkring det hele. Hun kunne ikke gøre mere end hun gjorde nu, da hun var ærlig omkring alting. Hun havde også selv fået det dårligt af, at tingene havde været så indviklet. "Jeg håber han kommer til at forstå. Jeg har ikke tænkt mig at stoppe med at se dig, men han har intet at være nervøs for" Sagde hun med et skævt smil. "Uh, også en rigtig stor hættetrøje, så jeg klar til at indtage verdenen" Grinede hun, da hun helt sikkert ville ligne noget som var lort med sådan et sæt hængerøvsbukser.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 09, 2013 10:56 pm

Nick
Han glædede sig ikke just til samtalen med Jake, men det måtte overstås for alles bedste. ''Og kasket'' tilføjede han og kunne i et øjeblik ikke skjule et smil, da tanken om Hazel klædt ud som verdens største betonlebbe var ret underholdende. Han rettede sig bedre op og kiggede kort rundt i soveværelset, mens han tog sig selv i at tænke, at hende og Jake nok havde gået til den herinde. Selvom det var virkeligt barnligt, så følte han at han bare ville væk derfra, men det ville han ikke sige højt. ''Forresten.. Den dag hvor du besøgte mig.. Der.. Kyssede vi. Var du sammen med Jake på det tidspunkt?'' spurgte han stille, da han ikke helt kunne afgøre hvor længe det havde været seriøst mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 10, 2013 12:27 am

Hazel

Hun kunne godt huske deres kys og hun vidste at hun i fremtiden også måtte holde lidt snor i sig selv for ikke at ende med at kysse ham igen. Men det havde også hjulpet efter, at hun havde gjort det klart for dem begge hvor hun stod. Hun skulle på ingen måde være Jake utro og Nick forstod at der intet blev mellem dem. "Vi var ikke kærester der nej" Sagde hun med et skævt smil, da det jo var rigtigt. Dog havde hun lidt svært ed at sige, at de havde kysset og sådan. "Nå skal vi se at komme afsted?" Spurgte hun i et forsøg på at lede samtalen lidt ind på et andet emne. Hendes følelser på det tidspunkt havde været meget forvirrende og derfor var det også svært at snakke om.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle


Antal indlæg : 1864
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 10, 2013 12:41 am

Nick
Han tog sin telefon op af lommen for at SMSe til Simona om at hun ikke skulle hente ham og at han var på vej hjem til dem med en veninde. Derefter bestilte han en taxi ved hjælp af en app. Forsigtigt puttede han den tilbage i sin lomme, inden han tavst nikkede og gik ud mod entréen hvor hans jakke hang. Selvom han havde lært at håndtere sine følelser udenpå, så betød det ikke at han ikke havde en indre krig indvendigt. Det gik ham virkeligt meget på, det med Jake og Hazel og han vidste at det var skideegoistisk at tænke sådan. Han ville bare 'videre' så hurtigt som muligt, så han kunne slippe for at have det på den måde. ''Huset er nok lidt rodet derhjemme. Simona er igang med at planlægge en fest..''
Tilbage til toppen Go down
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse


Antal indlæg : 3438
Join date : 13/03/12

Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 10, 2013 1:17 am

Hazel

Hun havde intet imod at der var rodet så længe at det ikke var hende som behøvet at rydde op xD "Det gør intet, jeg har været på dit værelse før. Det slår ligesom alt" Sagde hun drillende. Dog havde deres sidste møde der heller ikke været specielt godt, da der var dukket en eller anden tilfældig dulle op ved hans dør. "Det er vidst Electra's fødselsdag" Sagde hun med et skævt smil. Det var ret underligt, at Simona havde besluttet sig for at holde en fest for hende. Hun tog sine sko på og en jakke, da det alligevel var en smule koldt udenfor. "Nick.." Sagde hun lidt usikkert og tog fat i hans hånd. "Jeg ved det her må være..svært for dig, men..jeg er virkelig virkelig glad for at vi stadig kan snakke sammen, uden dig så.." Begyndte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hazel, Nick & Anton - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 2 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: