Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 4:34 am
Nick Han nikkede let dog uden at kommentere det mere. Egentligt var han efterhånden ligeglad med hvad Simona og hans far lavede, i hans øjne var det bare mere morsomt og lettere tragisk, at Simona skulle holde fest for hendes mands elskerinde. Svagt bed han sig i læben, da hun kom hen og tog fat i hans hånd. Det var så underligt, at bare den mindste ting hun gjorde, selv noget så uskyldigt som at holde ham i hånden, fik ham til at være helt fraværende. ''Uden mig så.. Hvad'' spurgte han stille, da han gerne ville høre det sidste af sætningen. Han vidste, at han nok skulle komme sig over sin forelskelse. Man siger jo at tiden læger alle sår, men han ville inderst inde nok altid mærke et stik i hjertet når han så de to sammen.
Trinse Admin
Antal indlæg : 3438 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 6:16 am
Hazel
Hun vidste ikke hvorfor at hun pludselig sagde det men han havde fået en kæmpe betydning i hendes liv og hvis hende og Jakes forhold skulle ødelægge deres venskab, ville hun virkelig have det svært. "Så ville jeg ikke vide hvad jeg skulle gøre. Du får mig til at slappe af på en helt speciel måde og jeg sætter virkelig pris på dit venskab" Sagde hun og så direkte på ham. Hun havde en smule nemmere ved at fortælle om sine følelser, når hun vidste at de kun var venner. Hun vidste at han ikke var kærestetypen og hun ville nok heller ikke have mod til at åbne omkring sine følelser af frygt for at blive såret.
Michelle Admin
Antal indlæg : 1864 Join date : 13/03/12
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 6:52 am
Nick Han så en smule usikkert på hende, da han følte at han ikke fortjente hendes tillid, for han havde virkeligt tit brudt den. Og nu hvor hun stod og fortalte ham sådan nogle ting, gik det ham endnu mere på, at han ikke kunne 'vise' hende hvor meget han holdte af hende på den måde, som han egentligt helst ville. Han åbnede munden for at sige noget, men der kom ingen lyd fra hans læber. Til hans overraskelse og held blev han reddet af sin mobil som gav et lyd fra sig i lommen. Svagt sank han en klump og nikkede kort hen mod hoveddøren. ''Det.. er sikkert taxaen som er her'' sagde han lidt tamt, uden at kommentere på hendes ord. Det var måske bedst, hvis de ikke snakkede om følelsesmæssige ting lige i øjeblikket, for han ville være 'dum' nok til at sige noget forkert.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 7:04 am
Hazel
Hun vidste godt, at hun ikke nok ikke havde kunne forvente at få det store tilbage, men det gjorde egentlig heller ikke så meget, bare han vidste at hun betød noget for ham, så var det nok. For hende var det nok, at hun fik lov til at komme med ham hjem lige efter, at hun havde fortalt omkring Jake. Hun vidste, at han havde følelser i klemme uanset hvad. "Så lad os se at komme afsted" Sagde hun med et lille smil og lod bare som ingenting, da hun ikke ville presse ham ud i ting hvor han følte sig usikker. Det var måske lidt dumt, at hun stolet sådan på ham, men hun havde på fornemmelsen at han var på rette spor og at han var en 'ægte' ven.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 7:13 am
Nick Han ville ønske at han kunne have sagt noget, men han var så nervøs for at han ville komme til at sige for meget, men hun vidste selvfølgelig godt, at han havde nogle følelser i klemme når det kom til hende. Men han ville bare ikke sige det for højt. Han var alt for stolt lige på det punkt. Forsigtigt lynede han sin jakke op og sendte kort et smil i hendes retning, inden han begav sig ned af trapperne og ud på parkeringspladsen hvor taxaen ganske rigtigt stod. Han regnede med, at Hazel ville blive der i noget tid og han håbede virkeligt, at han ikke ville komme til at sige noget dumt. Han åbnede den ene bagdør i taxaen og kiggede hen mod hende med et svagt smil. ''Damerne først'' sagde han og nejede drillende. '
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 7:35 am
Hazel
Hun havde ikke fortalte om hvordan hun følte om tingene for at få nogle ord tilbage, men fordi at hun havde haft behov for at fortælle hvordan hun havde det. Ellers havde det virkelig været et effektivt misbrugscenter han havde været på, hvis de kunne ændre måden han snakket om følelser på. Hun kunne ikke lade være med at grine, da han nejet for hende i det han holdt døren for hende. "Ih, hvor du høflig" Sagde hun, inden hun satte sig ind i taxien. Det var dejligt med taxierne i London, der var altid skide meget plads bagi og derfor kunne hun nemt komme ind og over i siden, da hun nærmest bare kunne gå ind. Hun satte sig og tog sin sele på.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 7:49 am
Nick Han smilede lidt, da han ikke så tit havde fået det at vide. Selvom man ikke kunne ændre sig på så kort tid, så havde det alligevel gjort ham til en anden person, at han ikke længere tog stoffer. Han var den 'rigtige' Nick nu og den Nick hun før havde kendt var væk for evigt. Og han kunne ikke lade være med at tænke på, at hvis hun godt kunne lide den gamle Nick, så ville hun måske holde endnu mere af den nye Nick. Han satte sig selv ind i taxaen og fik adressen fortalt. ''Kæft jeg glæder mig til at sove i min seng i aften'' sagde han lavt og kiggede hen på hende med et skævt smil. Selvom han havde fundet sig godt til rette på centeret, så savnede han ekstremt meget sit liv derhjemme. ''Du.. Må godt blive og sove forresten..''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 8:10 am
Hazel
Hun kunne godt forstille sig at han så frem til at sove i sin egen seng og være blandt sine egne ting. Hans værelse på klinikken måtte virke meget tom og ensom, selvfølgelig ville han kunne sætte billeder og sådan op, men det ville altid kun være til låns og han skulle kun bo der i en begrænset periode, så man ville aldrig rigtig føle sig 'hjemme'. "Det vil jeg gerne, men jeg troede snart du skulle tilbage?" Spurgte hun en smule forvirringende, eller skulle han bare være tilbage 'hjemme'. Hun skævede ud af vinduet og smilede let, da det var hyggeligt at holde øje med husene som de kørte forbi. "Har du fået aftensmad endnu?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 8:18 am
Nick Han nikkede lidt, da han faktisk skulle køres tilbage til klinikken i aften. Eller det var i hvertfald meningen, men han havde overvejet lidt at spørge om han kunne blive til lørdag og bruge den undskyldning, at den fest de var igang med at planlægge var til et eller andet vigtigt familiemedlem xD ''Jeg ringer til klinikken når jeg kommer hjem.. Og hvis de så ringer til min far og min far siger god for det, så kan jeg måske få lov at få en forlænget weekend.. Så det håber jeg lidt på. Jeg tror at det er godt for mig at være.. Mig selv lidt længere. Altså jeg er jo under administration'' sagde han stille og bed sig lidt i læben, da han fandt ud af at han havde givet hende en kæmpe smøre. Som om at han skulle retfærdiggøre hvorfor han måtte blive lidt ekstra.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 8:55 am
Hazel
Hun smilede let af ham, da han ville forsøge at blive noget ekstra tid hjemme. Hvis hun va ri hans sted ville hun helt sikkert også gøre det samme, hun elskede sin lejlighed og den tid hun havde alene der, så hvis hun skulle 'lukkes' inde ville hun dø. "Bare sig at jeg nok skal holde skarpt øje med dig" Sagde hun med et lille smil. Hun smilede let, da de ret hurtigt var fremme ved ham. Hun tog sin taske og steg ud af taxaen. "Desuden skal jeg lige nå at være sej gangsterbitch inden du må gå" Sagde hun med et lille smil. Hun glædet sig helt til at se ham i natkjole og hende i hans tøj. Bare Simona så ikke kom ind midt i det hele.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Tors Okt 10, 2013 9:43 am
Nick Han sukkede tilfredst, da de endeligt var fremme ved hans hjem. Kort skævede han ud mod haven, da der var nogle gutter fra et teltudlejningsselskab, som var igang med at bære teltet ud i deres have. ''Der er sgu aldrig fred her'' smilede han lidt, inden han fik betalt for turen hjem og steg derefter ud. Han gik mod huset, mens han samtidigt trak sin telefon op af lommen for at finde hans kontaktpersons nummer. ''Jeg ringer lige og hører om jeg kan blive noget mere.. De skal sikkert have fat i min far før de kan beslutte sig'' sagde han stille, mens han åbnede hoveddøren op for hende. Han bed sig kort i læben, da han gik forbi Jakes navn i kontaktlisten. Det gav helt et stik i ham at læse hans navn og det gik ham på, at han følte sådan over for sin allerbedste ven.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 11, 2013 8:16 am
Hazel
Hun bed sig en smule i læben da de stod i de dør hvor de havde haft deres største skænderi hidtil. det havde været en virkelig mærkelig aften og hun havde aldrig troet at hun skulle se Nick på den måde, men hun vidste at han havde det mindst ligeså dårligt som hende og nok aldrig røg tilbage i en sådan situation igen. "Det ser ellers lækkert ud" Sagde hun med et lille smil, da hun elskede sådan nogle telt fester. "Jeg går op på dit værelse så?" Sagde hun og prøvede alligevel også at få en form for godkendelse af ham via et blik, da hun ikke vidste om han havde noget hemmeligt på sit værelse eller det var for rodet til at han syntes at han kunne være bekendt at have gæster.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Fre Okt 11, 2013 8:23 am
Nick Han fik imellem tiden ringet til sin kontaktperson, som egentligt ikke var så vild med den idé, men hvis hans far sagde god for det, så kunne det godt lade sig gøre. Han var ret glad for at høre det, så måtte han bare håbe at hans far var i godt humør når hans kontaktperson ville ringe til ham. Han løb op af trapperne og ind på sit værelse med et smil på læben. ''Hvis min far siger god for det, så har du mig hele natten'' sagde han lettere kryptisk, dog med et glimt i øjet, da det ikke skulle tages bogstavligt, selvom han ikke ville have noget imod det, hvis hun gjorde xD Han satte sig tungt ned i sengen og brummede tilfreds, da det gjorde hans humør 10 gange bedre, hvis han ikke skulle afsted i aften. ''Burde jeg ringe til Jake og høre hvordan det går?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 5:53 am
Hazel
Hun brummede let, da han nok fik lov til at blive. Hun var sikker på, at Charlie ville sige god for det da Charlie virkelig var sød og nu hvor Charlie vidste hvor Nick var, var de nok ikke fare for noget. "Jeg synes du burde ringe til ham ja. et ville være godt at få snakket tingene igennem med ham. Jeg tror måske også, at han bliver lidt skuffet hvis du har ekstra tid og ikke kontakter ham. Eller..jeg ville i hvert fald blive en smule skuffet, hvis du ikke kontaktet mig når du var hjemme" Sagde hun med et lille smil. Nick og Jake var jo bedste venner. Hun så en smule rundt på hans værelse og sukkede let, da hun også var en smule træt.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 6:11 am
Nick Han tog kort sin telefon op i sine hænder og kiggede på den med et tænkende blik, da han ikke vidste hvad han skulle gøre. Selvfølgelig ville han gerne snakke med Jake, men han kunne bare ikke se på ham lige nu uden at tænke på Hazel med det samme. Han tog derfor telefonen ned i lommen igen og kiggede hen på hende med et 'undskyldende' smil, da han godt vidste at det var lidt lavt af ham. Men han lovede sig selv, at han ville kontakte Jake imorgen uanset hvordan han nu end følte. ''Hvis jeg får to ekstra dage, så vil jeg hellere bruge min tid på dig nu'' sagde han stille. Han betragtede hende lidt og sukkede lydløst. ''Hvis jeg ikke havde opført mig som en idiot, havde du så været sammen med Jake i dag?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 6:27 am
Hazel
Hun bed sig kort i læben, da hun ikke rigtig vidste hvordan hun skulle svare på det. Helt i starten på festival pladsen havde hun vel slet ikke mødt Jake, hvis ikke hun havde været blevet skæv, fordi så ville hun have brugt sin aften og derfor vel også morgen på Nick? Hun ville nok heller ikke have brugt så meget tid på Jake, hvis ikke Nick havde slået hende. "Det ved jeg ikke Nick, det er svært at svare på" Sagde hun og vendte blikket en smule usikkert væk. De havde begge så mange følelser i klemme og hun vidste, at de nok ikke kunne ville gemme det væk for evigt. "Jeg..tror så heller ikke at du havde været i behandling. Så..jeg ved ikke hvor du ville have været om noget tid alligevel"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 6:34 am
Nick Han vidste ikke helt, om han skulle være glad eller ked af det over hendes svar. Hun virkede lidt usikker over spørgsmålet og det måtte betyde, at hun havde lidt følelser for ham, men om de stadigt var der med den fortid de to havde sammen, det vidste han ikke. Omvendt var det sindssygt svært at tænke på, at de muligvis kunne have fundet sammen, hvis det ikke var for hans problem med stoffer. ''Hvis vi nu siger, at du mødte mig og Jake for første gang i dag.. Hvor jeg er clean og aldrig kunne finde på at behandle dig sådan, som jeg har gjort før.. Ville du så stadigt være med Jake?'' Han vidste godt, at han pressede citronen, men han havde behov for en form for bekræftelse fra hendes side af.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 6:54 am
Hazel
Hun vidste ikke helt hvordan eller hvad hun skulle svarer. Sandheden var jo nok at hun umiddelbart bedst kunne lide Nick, men Jake var begyndt at få en større og større betydning for hende. "uanset hvordan vi drejer situationen så tror jeg ikke, at mit valg ville have ændret sig særlig meget. Jeg kan aldrig sige det og..jeg har jo haft blandet følelser for jer begge to, men jeg har efterhånden også forstået at du ikke ligefrem er kæreste typen, så uanset hvad så havde vi to alligevel ikke fået noget seriøst sammen" Sagde hun med et skævt smil. "Altså..bare fordi du er clean betyder det vel ikke, at du er klar til at forholde dig til en pige?"
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 8:30 am
Nick Han bed sig lidt i læben, da det faktisk var et godt spørgsmål. Han var sikker på, at han ikke ville blive træt af Hazel, for så var han blevet det for længst. Alle de piger han havde kendt havde han mistet interessen for ligeså snart de havde været i seng sammen, men Hazel havde en anden effekt - hun blev straks mere interessant efter de havde været sammen. Men om han klar til at opgive at være single, det vidste han ikke. Måske var han bare grådig på en måde? Han trak lidt på skuldrene og vendte blikket en smule væk fra hende. Han ville nok ikke kunne give hende den samme tryghed som Jake kunne og det gik ham på. ''Der er ingen tvivl om at du har det bedre med Jake end du ville have det med mig'' svarede han uden rigtigt at 'svare' på hendes spørgsmål.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 9:12 am
Hazel
Hun havde nok meget brug for tryghed i et forhold og vide præcis hvor hun havde modparten efter alt det som var sket med Lee. Det var ligesom at hun 110% skulle vide, at hendes fyr ikke gjorde hende noget og at tingene var trygge mellem dem, så på det punkt var Jake nok også bedst. "Det kan du ikke sige Nick, det er vel lidt et..valg man tager. Altså det sker vel bare ikke at man er utro eller sådan. Altså jeg siger ikke du ville være utro, men du har sagt du ikke ville kunne holde dig til en pige, så..vælger du jo selv lidt forhold fra. hvis man kan sige det. Ellers betyder jeg bare ikke nok for dig" Sagde hun med et skævt smil, da hun aldrig havde forstået hvad han så i hende.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 9:19 am
Nick Han lagde hovedet lidt uforstående på skrå, da hun med det samme antog at han ville være hende utro. Det sårede ham en smule, at hun havde så lave tanker om ham, for det kunne han ikke finde på når det kom til Hazel. Han ville ikke såre hende, men han vidste ikke om han ville være 'klar' til en fast kæreste. Han følte stadigt at han havde nogle år hvor han skulle ''spasse'' lidt ud i endnu og han ville ikke gå glip af det på grund af en fast kæreste. Men han havde aldrig haft en kæreste før, så måske ville han endda ende op med at kunne lide det? ''Det er nu mere fordi at jeg ikke tror.. At jeg kan være lykkelig med bare én partner.. Ikke endnu.. Men jeg kunne.. Ikke finde på at være min pige utro.. Du har ikke store forventninger til mig, hm?''
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 5:31 pm
Hazel
Hun brummede svagt, "Jeg ved ikke om jeg forstår forskellen. Du har svært ved at være lykkelig med en partner, derfor skal du have..flere? eller bare være fri til det. Så..hvis vi var i et forhold, ville du enten ikke være lykkelig eller savne din frihed? Jeg sade faktisk også, at jeg ikke troede du ville være utro, men du ville have svært ved at holde dig til kun 1 pige. Så på den måde..kan jeg nok heller ikke se hvordan vi to nogensinde skulle få et forhold op at køre" Sagde hun og blev helt forvirret. "Altså..hvis man virkelig kan lide en anden, er det vel den eneste som man vil være sammen med?" Sagde hun og bed sig i læben, da hun inderste inde også lyst til Nick.
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Lør Okt 12, 2013 10:11 pm
Nick ''Ja, jeg ville ikke være utro, men jeg tror ikke at jeg ville være lykkelig, hvis jeg fik en kæreste lige nu. Eller det ved jeg ikke.. Måske'' sagde han stille og kiggede væk. Han ville gerne prøve at have en kæreste og ja, han så gerne at den person var Hazel, men Hazel var sindssygt følsom og chancen for at han ville gøre hende ked af det var stor. En pige som havde lidt mere 'bagage' i ryggen og som mindede mere om ham selv, ville måske være bedre. Men omvendt skulle han ikke bare have en kæreste for at have en kæreste. Der skulle godt nok opstå noget specielt. ''Så ligenu er Jake den eneste du vil være sammen med?'' Spurgte han og lagde sit hoved en smule på skrå. ''Så både mig og ham din eks, vi er lagt helt på hylden?'' Han løftede brynet en smule og betragtede hende lidt. Han var ikke helt overbevist om den udtalelse hvis han skulle være ærlig.
Trinse Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Okt 13, 2013 4:40 am
Hazel
Hun bed sig kort i læben da hun ikke helt vidste hvor han gerne ville hen med denne samtale. Ville han have hende til at indrømme, at hun ville være sammen med ham men han kunne ikke være sammen med hende? "Jeg har ikke tænkt mig at være sammen med andre end Jake fremover. Man kan ikke undgå at kigge efter det modsatte køn, uanset om man er i et forhold eller ej. Men dig og Lee er lagt helt på hylden ja" Sagde hun og bed sig kort i læben, da det alligevel var en smule svært at få over sine læber. Hun kunne ikke helt slippe den sætning han havde sagt med, at han altid ville have lyst til at være sammen med hende. Mente han det stadigvæk?
Michelle Admin
Emne: Sv: Hazel, Nick & Anton Søn Okt 13, 2013 5:54 am
Nick Han vidste ikke om han var helt overbevist. Et eller andet sted havde han en idé om at hun måske ville kede sig med sådan en som Jake. Han vidste at hun var tiltrukket af ham og hun var også tiltrukket af Lee. Jake var jo en helt anderledes type end ham og Lee var. ''Jeg håber i hvert fald at det lykkes for dig og Jake'' sagde han og prøvede at sende et oprigtigt smil i hendes retning, selvom han dog måtte opgive. Og alligevel følte han, at han måtte teste sin 'teori' lidt. Ville hun virkeligt kunne sige nej hvis det virkeligt var? Ville hun ikke leve livet 'farligt' bare én ekstra gang hvis hun fik muligheden? Han puffede forsigtigt ved siden af sig og lagde hovedet på skrå ''Der er plads her hvis du vil'' smilede han drillende.