VORES forum.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VORES forum.

Vores forum <3

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hazel, Nick & Anton

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Trinse
Admin
Trinse

Antal indlæg : 3438

Hazel, Nick & Anton - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 6:19 am

Hazel

Hun skulle lige til at smile til ham og rykke sig hen til ham, men hun vidste også at hvis hun gav sig selv en smule 'lov' til at komme tættere på ham, så ville hun ryge i 'fælden' med det samme. "Jeg..sidder fint her" Sagde hun en smule usikkert og bed sig i læben, da hun ikke helt forstod hvordan at hun var i stand til at afvise Nick. Hun havde aldrig afvist ham før og inderst inde havde hun lyst til at kysse ham. Men hun skulle virkelig også passe på sine egne og Jakes følelser. "Desuden har vi ikke tid til at snakke og snakke, vi skal have modeshow" Sagde hun for at prøve at lede deres samtale ind på et andet emne.
Tilbage til toppen Go down
Michelle
Admin
Michelle

Antal indlæg : 1864

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:04 am

Nick
Han kunne med det samme høre usikkerheden i hendes stemme og bare det at hun viste et svaghedstegn gjorde at han blev mere 'sikker'. I stedet for at lade hende rykke tættere på - så rykkede han sig ganske enkelt selv hen ved siden af hende. Han sendte hende blot et drenget smil, inden han forsigtigt lagde sin arm omkring hende og trak hende ind en smule ind til sig. Han vidste at han satsede en smule hér, men hvis han kunne ende op med at være sammen med hende en sidste gang, så var det dét værd at satse. Forsigtigt lænede han sig hen mod hendes øre og sørgede for at 'puste' blidt der. ''Nå ja, det er også rigtigt.. Måske kunne vi lave et Adam og Eva modeshow?'' sagde han og kunne ikke lade være med at grine lidt, hvilket resulterede i at han, helt ubevidst faktisk, kom til at røre hendes hals med sine læber.
http://dingonumse.pops.tv
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:14 am

Hazel

Hun kunne godt lide at mærke ham tæt på sig og hun skulle også lige til at overgive sig, men Jake røg ind over hendes tanker hvilket gjorde, at hun hurtigt rejste sig op. "Du har virkelig ingen samvittighed i livet, huh?" Mumlede hun surt og lagde sine arme over kors. "Nu er det sådan, at min kæreste er din bedste ven og han vil blive pisse ked af det, hvis han ved det her. Jeg..forhelvede Nick" Sagde hun surt og vendte ryggen til ham og bed sig hårdt i læben, da hun havde svært ved at afvise ham men det var det eneste rigtige. Men hun følte lidt, at de ikke kunne fortsætte deres samtale normalt nu.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:22 am

Nick
Han bed sig kort ned i læben, da hun reagerede på den måde. Selvfølgelig havde det også været en aggressiv flirten, men det var sådan han flirtede.  Ligesom hende rejste han sig hurtigt op og så på hende med et 'fast' blik, mens hun stod og forklarede sig. Han tog fat i hendes skulder i det hun vendte ryggen til ham og tog så hårdt fat i hende at han vendte hende om igen. Han lod sine hænder køre ned til hendes hofter og han fik i et 'hårdt' ryk skubbet hende op mod  væggen nær dem og maste sig en smule ind til hende. Selvfølgelig sørgede han for at det ikke ville gøre ondt-ondt, for det var jo ikke meningen med det. I stedet lod han sine læber køre ned ved hendes hals og begyndte langsomt at kysse hende der. ''Sig jeg skal stoppe..'' sagde han lavt. Hvis hun sagde 'stop' bare engang, så var fjernede han sig med det samme.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:37 am

Hazel

Det irriteret hende virkelig at det var svært for hende at sige nej til ham og særligt når han tog fat i hende på den måde. Hun havde altid godt kunne 'lide' en ordentligt mand og det var nok blebet bevidst med de fyre hun havde været sammen med. Eller Lee og Nick. Det bekræftede hende også i, at han kunne lide hende mere end han måske sagde. Hun lukkede kort sine øjne og nød at mærke hans læber mod sin hals, dog gik der ikke særlig længe. "Nick..." Sagde hun og tøvede kort i sin stemme. "Det går ikke, så ..stop" Mumlede hun og sukkede opgivende. "Vi kan ikke gøre det mod Jake" Sagde hun selvom det nok var en dårlig undskyldning.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 7:55 am

Nick:
Han sank svagt en klump, da han hørte det 'berygtede' ord. Forsigtigt hævede han sig op igen og nikkede kort, da han selvfølgelig måtte respektere at det var dét som hun ville. Han fjernede sine hænder fra hendes krop og lod dem lettere modvilligt hænge ned af sine sider. Såklart ville han hellere have dem omkring hende. ''Vi kan ikke gøre det mod Jake.. Nej..'' sagde han og sukkede kort, da det faktisk var ret svinsk. Det eneste han ville var bare at have hende tæt på en sidste gang, da han ikke følte sig klar til at give slip på hende endnu. ''Kan du med hånden på hjertet sige, at du ikke havde lyst til at fortsætte?'' spurgte han stille. Lyst var jo en ting, skyldfølelse var en anden.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 8:12 am

Hazel

Hun sukkede svagt inden hun rystede på hovedet. "Du ved at jeg har haft følelser for dig og..jeg altid har været tiltrukket af dig. Derfor..vil jeg stadigvæk have lyst" Sagde hun og så direkte på ham, da det ikke rigtigt var noget som hun holdt hemmelig. Hun var også ret sikker på, at Jake kendte til de følelser. "Men..jeg har været så forvirret omkring mine følelser og..jeg ønsker at få noget ordentligt sammen med Jake, derfor nytter det her intet" Sagde hun og blev alligevel en smule usikker på sig selv. Hun vidste dog, at de alle sammen ville blive såret hvis de fortsætte med at være sammen på tværs på den måde.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeSøn Okt 13, 2013 10:16 am

Nick
Han var følte sig ret egoistisk over, at han ønskede sig en sidste gang med Hazel. Det var ikke fair mod Jake og egentligt heller ikke mod Hazel. Han sukkede kort, da han ville ønske, at det var ham at hun stod sådan op for. Det gik op for ham, at hvis han skulle have noget med Hazel, så skulle det være på et vennebasis. Hun fortjente virkeligt ikke, at han blev ved med at 'twiste' med hendes tanker på den måde. ''Okay.. Jeg.. Forstår, Hazel.. Det er også tarveligt af mig at prøve.. På noget'' sagde han med et svagt smil, inden han forsigtigt satte sig ned på sengen igen. Han vendte blikket en smule væk, da det tog hårdt på ham at blive afvist. Det blev han virkeligt sjældent.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 7:36 am

Hazel

Hun mærkede hvordan at hendes hænder helt rystede, da hendes følelser stadig var meget blandet og hun altid havde haft noget specielt for Nick, men hun havde taget et valg og hun vidste at det var den 'sidste' chance hun havde hos Jake. Deres forhold ville virkelig ikke kunne holde til at hun tillod noget med Nick, selvom det var så nyt. Et eller andet sted fik hun også dårlig samvittighed overfor Nick da hun ikke havde lyst til at afvise ham. "Det vel også tarveligt af mig at afvise dig når..jeg har lyst. Men det vil ødelægge for meget Nick og jeg er nødt til at få styr på mig selv" Sagde hun stille og vendte blikket væk, inden hun gik hen og satte sig på hans seng igen.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 7:51 am

Nick
Han rystede på hovedet, da hun gjorde det, som var moralsk rigtigt. At han var egoistisk kunne han ikke komme uden om. Han var virkelig dårlig til at tænke på andre før sig selv, men det var noget som der blandt andet blev arbejdet med på centeret. Men det var måske svært at afgøre om det virkede eller ej xD Men det han som trøstede ham lidt, var at hun stadigt 'ville' ham. Det var kun Jake der holdte hende tilbage. ''Jeg forstår.. Du behøves virkeligt ikke at forklare.. Men du må tilgive mig for at prøve. Hvis jeg kunne kysse dig én gang mere, så var det en chance der var værd at tage'' sagde han stille og satte sig mere op mod sin væg. Selvom han forstod, så ville han alligevel ønske at der havde været plads til én sidste dumhed.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:01 am

Hazel

Det var måske lidt dumt, men hvis han blev ved så ville hun ikke kunne sige nej til ham til sidst. Hun kunne lide når hun kunne mærke at en fyr virkelig ville have hende, men hun vidste at hun var nødt til at 'spille' hård, da hun efterfølgende ville fortryde hvis de var sammen. "Selvfølgelig kan jeg tilgive dig" Sagde hun stille og bed sig i læben. Hun blev også en smule rørt over hans ord, men det turde hun bare ikke vise ham. "Det må virkelig også være mærkeligt for dig, altså sidst vi sås..der kyssede vi jo og sådan" Sagde hun stille. Et eller andet sted, så forstod hun ikke hvorfor at hun havde været så 'langt' ude.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:04 am

Nick
Han ville ikke give hende dårlig samvittighed over det, for han havde i forvejen sårede hende alt for mange gange. ''Hazel, du skal ikke tænke på mig.. Jeg skal nok komme mig over det og jeg skal nok komme til at synes at I bliver det mest.. Nuser par nogensinde'' sagde han og bed sig kort i læben, da han havde sagt 'nuser'. Det lød lidt 'trying-too-hard' agtigt xD Han vidste godt at han ikke kunne gå rundt og være forelsket i hende for evigt og følelser havde jo det med at forsvinde hurtigt fra hans side af. Så han håbede lidt, at det var noget han kunne ligge bag sig meget hurtigt igen. ''Men jeg håber da.. At du stadigt synes at vi kan være venner. Og at Jake også har det fint med det''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:27 am

Hazel

Hun var tavs lidt, a hun faktisk ikke vidste hvad hun skulle sige. Hun vidste godt at han forstod tingene, men alligevel var det svært for hende at afvise ham. Lysten var der jo og hun ville glemme alt omkring dem når de begyndte at blive for intense. Men hun var ikke sig selv mere og hun var derfor også nødt til at tænke på Jake og hun ønskede virkelig ikke at gå rundt med dårlig samvittighed mere. "Jeg..kan ikke lyve for ham omkring i dag, men jeg ønsker heller ikke..at han skal vide det" sagde hun stille og vendte blikket lidt skamfuldt væk. Hun ønskede ikke at sladre omkring Nicks forsøg, men kunne hun tillade sig at holde det hemmeligt?
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 8:32 am

Nick
Han bed sig lidt i læben, da det lød som om at hun ville fortælle det til Jake. Selvfølgelig var det mest fair at han fik det at vide, men tingene var i forvejen ret spændte imellem ham og Jake og hvis Jake fandt ud af, at han havde lagt op til hans kæreste, så hjalp det ikke på det. ''Du fortæller ham det hvis du synes det er rigtigt, men.. Ja, det kommer ikke til at hjælpe mit og Jakes venskab.. '' sagde han og overvejede lidt, om han overhovedet fortjente at være Jakes ven? Hvis det var ham selv der havde fået en kæreste, så ville Jake aldrig ligge an på hende. ''Hold kæft, jeg er mester i at såre folk. Dig, Jake, min far, min.. Mor'' sukkede han lidt, da han havde det som om at han ødelagde alt hvad han rørte ved.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:00 am

Hazel

Hun vidste godt at det var svinsk at sidde og 'true' med at hun ville fortælle om det til Jake. Men et eller andet sted så følte hun det mere svinsk, hvis hun bare gjorde det uden at snakke med sine overvejelser til Nick. "Jeg ønsker ikke at ødelægge jeres venskab på nogen måde Nick. Men..jeg ved også at jeg på et eller andet tidspunkt vil snakke over mig og.." Sagde hun og sukkede, da hun hørte hans ord. Hun tog let fat i hans skulder. "Det passer ikke Nick. Desuden så du nødt til at se frem nu. Det kan godt være, at det som sker med din afvænning nu forvirrer folk. Men tror du ikke at vi allesammen ønsker, at du kom i afvænning end fortsatte dit gamle liv?"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:06 am

Nick
Han følte tit at han svigtede sine nærmeste og mange gange havde det været på grund af stofferne, men det var ikke hans undskyldning nu - Han havde lyst til at være sammen med Hazel og dét var en egoistisk ting at ville. ''Jeg føler lidt, at jeg først kan se frem når jeg er..100% ude af klinikken.. Jeg føler lidt at mit..Liv står på standby under helingsprocessen.. Men det gør det jo for alle som er på afvænning'' sagde han med et skævt smil, da han ikke ville have medlidenhed på grund af det. ''Men.. Jeg ved godt at du føler at du burde sige det til Jake. Men hvis jeg nu.. Undskylder rigtig..Pænt og siger at det ikke kommer til at ske igen, er der så en chance for at du.. Kunne lade være med at sige det? Det.. Var bare en dum fejltagelse''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:32 am

Hazel

Hun brummede svagt, da hun på ingen måde vidste om hun var i stand til at tie stille. Efter de var begyndt at komme sammen hende og Jake, så følte hun et ansvar om at være ærlig overfor ham. "Jeg ved det ikke Nick" Sagde hun stille. Hun følte lidt at hun var nødt til at fortælle tingene til Jake. "Tingene er sgu så forvirret Nick, jeg forstår ikke hvorfor du prøvede at kysse mig, eller jo det gjorde jeg, men jeg troede du vidste hvor jeg stod" sukkede hun svagt. Hun håbet ikke at han tog det alt for hårdt, men hun vidste bare ikke hvad hun skulle gøre. "Men jeg skal overvejer og tie stille"
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:47 am

Nick
Han forstod godt, at hun følte at hun måtte sige det, men han håbede inderligt at hun ikke ville. Der var jo ikke sket noget og hvis hun ville være 100% ærlig overfor Jake, så skulle han vel også vide at hun havde haft lyst til ham? Men det var hun nok ikke så glad for at få ud. Han frygtede lidt, at det ville være ham, som kom til at stå som 100% bad guy. ''Det gør jeg også. Vi er venner. Det ved jeg.. Men jeg gider heller ikke at ligge skjul på at jeg.. Har været lidt.. Eller er lidt.. glad for dig. Sådan.. er det bare. Så du må undskylde at jeg prøvede en sidste gang. Nogle gange må man jo bare.. Satse. Også selvom det er forkert..'' sagde han stille. Han var nok virkelig dårlig til at være en regelrytter. Han elskede at afprøve grænser af og han skulle hele tiden have en form for 'kick'.
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 12:47 am

Hazel

Hun vidste godt at Nick altid skulle prøve grænser af og på et eller andet punkt forstod hun heller ikke hvorfor, at hun havde afvist ham. Eller jo selvfølgelig fordi hun ikke ville være utro efter en uge og hun ville passe på Jakes følelser, men hvor evnen kom fra til at sige nej til Nick vidste hun ikke, da han altid havde været et svagt punkt hos hende. "Jeg forstår det godt Nick, jeg kan bare ikke være med på det mere" Sagde hun og kunne alligevel ikke lade være med at smile af hans ord. Dog var det en smule for sent. Han skulle have givet udtryk for noget før, at hun gerne ville noget seriøst med hende og ikke bare kysse sådan løst. Men faktisk var hun kommet i tvivl om det alligevel havde ændret på tingene.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 12:54 am

Nick
Han nikkede kort, da hun havde taget sit valg. Men hun havde bare lært at tænke på andre, det havde han ikke. Så måske var det på tide at han lærte det? ''Det ved jeg godt.. Det ville også være mærkeligt at skulle snakke med Jake imorgen, hvis..vi.. du ved.. I dag'' sagde han stille, da han nok ville blive ramt af ret meget skyldfølelse så. Men han havde det bare på en måde som om, at det var Jake som først havde 'stjålet' Hazel, for det var trods alt ham selv der havde vist interesse for hende først. Men han lovede sig selv at han ikke ville nævne Hazel over for Jake imorgen, bare for fredens skyld. ''Men.. Ville du sove her? Eller.. Er det også for mærkeligt?''
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 1:09 am

Hazel

Hun smilede let, da han spurgte ind til igen da hun gerne ville sove hos ham. "Jeg ønsker at vi i fremtiden kan sove sammen og kan have et venskab, derfor er der intet som et mærkeligt" Sagde hun og rejste sig op uden videre og gik bare hen og begyndte at lede i hans skab efter noget tøj som hun ville kunne prøve. "Ligger dit gamle tøj også her?" spurgte hun, da hun godt kunne forstille sig at han ikke havde fået ryddet op i sit tøj i flere år. Hun fandt en t-shirt som virkelig var grim med en masse store tegn på. "Har du seriøst gået med den?" Sagde hun og begydnte at grine, da hun bare stod og disset hans tøj.
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 1:21 am

Nick
Han nikkede med et svagt smil, da han var glad for at hun ville sove ved ham. Men om Jake ville kunne lide det, det kunne han ikke forestille sig. Men hvad han ikke vidste, kunne han vel ikke have ondt af. Han fulgte hende med øjnene da hun gik hen mod hans skab. ''Mhm, jeg gik med den så tit da jeg var 13.. Jeg var kæmpe Eminemfan, så jeg kørte lidt sådan en.. rapper.. Skater stil på det tidspunkt'' grinede han, da hans tøjstil havde ændret sig radikalt siden dengang. Det var næsten ligefør at det var pinligt at hun skulle se alt det han havde i det skab xD ''Prøv at tage den på'' smilede han drillende og lagde hovedet på skrå. Han håbede lidt at hun ville skifte foran ham xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 2:07 am

Hazel

Hun brummede let, da han spurgte om hun ikke ville tage den på. Heldigvis sad hendes bluse ok tæt, så hun ville sagtens kunne have sådan en skater ting på udover. "Jeg prøver" Sagde hun og trak den ned over hovedet. Dog begyndte hun at grine, da det var en smule for stor til hende og den også virkelig var grim. "Så mangler jeg sgu bare en cap og nogle bukser" sagde hun og ledte bare videre i hans skab. Hun fik et par bukser med sådan nogle grimme gule streger ned af bagbenene. "Uh, dem skal jeg prøve" sagde hun og åbnet sine egne bukser og lod dem falde til jorden. Der var ikke en chance for at han ville kunne se noget, da hans t-shirt var ret lang xD
Michelle
Admin
Michelle

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 3:19 am

Nick
Han tog sig selv i lade sit blik falde hen på hendes ben, da hun tog sine bukser af. Selvom det var lidt 'trist' at han ikke fik lov til at se mere, så måtte han bare stille sig tilfreds med de bare dele, som han kunne se xD Forsigtigt rejste han sig op og gik hen ved siden af hende, hvor han bukkede sig ned og trak ud i en skuffe som var nederst ved skabet. I den lå der alle mulige gamle accessories. Lige fra halskæder og til kasketter. Han fandt en rød en, som havde et 'lyn' hen over 'skærmen'. ''Den her vil klæde dig'' smilede han bredt, inden han satte den skævt fast på hendes hoved. ''Hold kæft nu ser du bare badass ud'' grinede han, da hun egentligt mest af alt lignede en 'forkert' lebbe xD
Trinse
Admin
Trinse

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 4:31 am

Hazel

Hun følte sig på ingen måde sexet og faktisk virkelig virkelig grim. Hun sendte et eller andet tilfældigt håndtegn til ham og prøvede at sende ham et 'hardcore' blik. "Er jeg sej nu?" Spurgte hun og kunne ikke lade være med at grine. Dog så hun kort ned af sig selv, da hun stod og gjorde sig til uden bukserne på xD "Hov" Sagde hun og tog hurtigt fat i hans bukser og trak dem op om livet på sig, de var dog ret store hvilket gjorde at hun fik en kæmpe hængerøv i dem. Hun tog en halskæde op og trak den over sit hoved. "Orv, du skal også så ligger vi cool billeder på fjæsen main" Grinede hun.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hazel, Nick & Anton   Hazel, Nick & Anton - Page 4 I_icon_minitime

Hazel, Nick & Anton
Tilbage til toppen 
Side 4 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Hazel, Nick og Anton
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Electra, Hazel, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.
» Hazel, Electra, Nick,Charlie, Lee, Harry og Jake.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
VORES forum. :: Your first category :: Lege-
Gå til: